|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: klaba
IP: uživatel4421
 zdarec slysel sem zese da nahradit tesneni mezi valec a hlavu zavoskovanym pecicim papirem co to mu je pravdy poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to rovnou muzes vzit izolepu, omotat, nakopnout a poradne ho ohrat az se to tam zapece a utesni...na parezy se davaly vlastni medeny, negde i hlinikovy tesneni, podomacku se delaly medeny vyzinany krouzky ale na 05 a vys se nedavalo zhola nic...normalne to zabrousis brusnou pastou a mas klid po cela leta (pokud nedotahujes blbe hlavu...)
Datum: 27. října 2008 19:20
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Správně se tam má dávat staniol od Studentské pečeti
Datum: 27. října 2008 17:50
Posl.aktualizace: 28. října 2008 18:03
 čusec lidi nemáte někdo kontakt na chlápka co dělá výbrusy a je z Přerova nebo odněkud poblíž? dík za odpověd\r\n
Datum: 28. října 2008 18:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 500kc na fekala...tak to je jasny jawa je rozsirena, dovoz z polska, slovenska doprodej nebo vyroba cechy takze levnost kvalita dobra (az obcas na polaky, jinak cesky dily sou fakt spica) a co vic k tomu rict je to proste klasika...na jiny to proste stoji vic, fekaly sou asi vlastne nejlevnejsi...
Datum: 27. října 2008 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 vy ste vsichni z nejakyho levnyho kraje sakra  ja chtel delat vybrus na Ciao a pist stal 900,- krouzky 300,- a cep stovku +prebrouseni valce +prace a sem tam za dvojku,tak sem se na to vykaslal ...kamos delal vybrus taky na MZ a stalo ho to 900,- (+pist a krouzky) ale to uz je asi 5 let nazpatek
Datum: 27. října 2008 14:13
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 v Přerově je typos a mu zaneseš válec a on ti dá jinej s výbrusem za 400kč a dostaneš k tomu píst a kroužky. Nejlepší cena a máš to hnedka doma ale zas nemáš svůj válec.
Datum: 27. října 2008 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 no....vybrus,pist,krouzky,cep ....to by ses moh vejit do 1500,-
Datum: 27. října 2008 9:37
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak to už si typneš sám ne kdiž ti řekl že fichtl sotjí 500
Datum: 27. října 2008 9:07
 na mz 15O ptiblizne??
Datum: 27. října 2008 8:59
 Podle toho na co na fichtla je to kolem 500Kč
Datum: 27. října 2008 8:53
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 27. října 2008 10:03
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to je motor Jawa 250/559 Automatic ...sli prevazne na export ...melo to snad odstredivou spojku....ale jinak zbytek motoru je stejnej jako 559...ta cena je prehnana....kdyby to bylo po GO,tak cena klidne 20 000,- ale nejakej mrzkej motor,cert vi jestli to vubec jede a dat za to 15 000?? to ne...
Datum: 27. října 2008 10:03
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec kdyz se dela vybrus tak se koupi pist,krouzky atd. ale musi nechat presoustruzit i valec???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:25
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 šimi a nazev firmy mate strankykdyztak cislo nebo email diky
Datum: 27. října 2008 9:25
Jméno: šimi
IP: uživatel4422
 No u nas kdyz chces si udelat vybrus tak jim zaneses en valec,pist,krouzky,cep a segerovky ti dodaji. A zacely vybrus se vsim vsudy
chcou 500kč
Datum: 27. října 2008 9:04
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 presoustruzit ne staci vybrousit ale pokud tomu moc nerozumis tak to radsi sam nedelej
Datum: 27. října 2008 8:43
 je to dobrým zvykem při výbrusu...  slovo výbrus je odvozeno od ,,vybroušení válce´´ a k výbrusu ti většinou daj celou sadu pístu
Datum: 27. října 2008 8:00
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ne hasakem si do toho parkrat prasknes, ono se neco ulomi, pak ten vybrus doladis pilkou a raspli a poku chces mit zavodni special tak mu vystipu kusy vlozky majzikem na 10 prefuk...negdy 12,13 zalezi jak se trefis...
Datum: 27. října 2008 19:12
 Flexou pičo, nebo par jeb kladivem a majzlem
Datum: 27. října 2008 14:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 smirglem  ...ne na profi soustruhu...
Datum: 27. října 2008 13:29
 Nománě....pilníkem....!
Datum: 27. října 2008 13:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kolem 500 Kc, zalezi jak gde...
Datum: 27. října 2008 12:54
 Já si nechával dělat výbrus na jawě 125/355 a stál mě 900Kč se všim všudy,výbrus,píst,kroužky,čep,pojistky,pošta
Datum: 27. října 2008 11:49
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 v Přerově je typos a mu zaneseš válec a on ti dá jinej s výbrusem za 400kč a dostaneš k tomu píst a kroužky. Nejlepší cena a máš to hnedka doma ale zas nemáš svůj válec.
Datum: 27. října 2008 11:11
 a cena?
Datum: 27. října 2008 8:39
Jméno: Jawaacz
IP: uživatel4105
 jo je to tak staci ho jenom sundat a dat tem co delaji vybrusy, jeste bys sis ho mohl vycistit jako např zebrování apod. ale to uz je jenom na tobe
Datum: 27. října 2008 7:34
Jméno: TRAKTOR
IP: uživatel1194
 Normálně vyndáš válec a dáš ho tim co dělají vybrus onic vic se starat nemusíš....a ni to vědět nemusíš
Datum: 27. října 2008 1:08
Jméno: Medizon
IP: uživatel4124
 zdarec draci mam docela malou kompresy chci se zeptat jestli stim muzu neco udelat jako aniz bych rozdelaval valec...kamos ma prave o hodne vetsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:09
Jméno: kubicek
IP: uživatel4421
 souhlasim se standou musis to asi rozebrat a koukni se jestli mas mezi valcem a hlavou tesneni to tam je dulezity aby to
nepodfukovalo mne to dalo takya uz to je dobry tak to skus
Datum: 27. října 2008 9:09
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 jedine vybrus ....kdosi tu psal ze se na to dava cukr do benzinu,ale to mi pride jako hovadina...budes to muset rozebrat....bohuzel
Datum: 26. října 2008 23:57
Jméno: fichtlman
IP: uživatel2961
 Zdar draci......chtěl bych se zeptat co mám udělat u válce když mám nalícovat kanálky???? předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 12:49
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 to sem se pobavil musi sedet presne na miste kde jsou ty kanaly v kliniku
Datum: 27. října 2008 12:49
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar mám jawu 125/355.může tam bejt 12v baterka?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 a ses si jistej typem ??? 355 mela klasicky dobijeni (dynamobateriovy zapalovani) jako 175/356 ale 352 je jako čz 125C ...baterka tam nemusi byt ... pokud ti nic neodeslo,tak bud rad .... stat se to muze .....ja to kdysi taky zkousel...nedobijelo to ,,,,proc tam nekoupis za 200,- 6V baterku?? budes mit klid a jistotu ze je vse OK a nebudes muset resit takovyhle blbosti ...
Datum: 26. října 2008 22:32
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Já tam 12v mám a normálně vše funguje.Chci se jen zeptat jestli něco neshoří!!
Datum: 26. října 2008 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 NE ...ma tam bejt 6V ...dodatek aby sme predesli novymu dotazu....kdyz tam das 12V tak to nebude fungovat!!!
Datum: 26. října 2008 22:02
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec jeste bych se chtel zeptat kde je nejaka stranka kde vyrabi pisty vsech druhu a velikosti na motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 17:50
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec nedavno jsem videl na motoinzerci kliku na pionyra stocenou na 85ccm co je na tom pravdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 21:36
 problém je v tom že když se klika stočí tak se musí vyvážit, což neni jen tak....
Datum: 26. října 2008 21:36
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 jawaracing50 pod na chat
Datum: 26. října 2008 18:05
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 3000kč a jen tak orientacne jak dlouho asi vydrzi obic klika s pionyra kdybch udelal vybrus na 70 ccm a co tahle
Datum: 26. října 2008 18:04
  a jen tak pro zajimavos za kolik byla na prodej?
Datum: 26. října 2008 17:58
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 tak si mě předběh,a víš o tom víc...
Datum: 26. října 2008 17:55
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Jo taky jsem na ní koukal,moc pěkná práce,kámoš mi říkal že stáčení jednoho setrvačníku na soustruhu trvalo 3 hodiny,změnší se setfravčný hmoty a motor jde pak líp do otáček a rychleji akceleruje,a zmenší se zátěž na ojnici,co já vím...
Datum: 26. října 2008 17:54
  asi 85 milimetru a ne ccm ale to je jedno no proste orig klika ma prumer 100mm tadyta byla stocena na prumer 85mm vyhody: motor se dostane rychlej do otacek ale pri pusteni plnu strasen brzdi mortorem to jde vydet napriklad i u zavodnich aut kdyz maj odlechcene setrvaky atd ale klykova skrin se musi vyplnit tzv podkovou abyse nestratila spodni komprese bez podkovy by byla mala spodni komprese a motor by stratil vykon...
Datum: 26. října 2008 17:52
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 cuaves lidi,objednal jsem ssi tady pist a krouzky po osmi vybrusech bez válce,ten jsem si nechal vybrousit svuj podle toho pistu ale na pistu je rozmer 39,98,a tyy krouzky jsou 40,00, kdyz to tam dám vsechno dohromady a chci to roztlacit tak je to tam hrozne na fest a nehne se to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel4450
Datum: 29. října 2008 15:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty vole slysel sto? prej ses 15ti letej...
Datum: 28. října 2008 17:18
Jméno: Horst
IP: uživatel4436
 Stando,jestli tady někdo kecá tak jste to vy 10 až 15tiletí kteří si nepřečtou ani příručku nebo návod k použití.O nějakých technologických postupech ani nemluvě.Až budeš dělat v opravárenství jako já tak budeš mluvit jináč
Datum: 28. října 2008 11:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sak prave to sou z mototechny novy dily...proste se to musi zajet jinak se to zahriva jak svin...
Datum: 27. října 2008 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 co to kecas?? uz si mnel v ruce krouzky a pist z mototechny??? nesrovnatelný!!!
Datum: 26. října 2008 22:10
Jméno: Horst
IP: uživatel4414
 Asi jsi to špatně pochopil. 8 výbrus má 40.00mm.Do válce strčíš kroužek asi 15mm od okraje a změříš mezeru v zámku , ta má být 0,2mm.Ale jinak se mi dostal set 8 výbrusu do ruky a můžu říct ,,šmejd,šmejd ,,
Datum: 26. října 2008 18:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je blbost jen je tesnej...a to zahrivani je uplne normalni pri zajizdeni nigdy se mi neprehrival a dal sem krouzky a novej pist a nejdnou se to varilo...
Datum: 26. října 2008 17:40
Jméno: Horst
IP: uživatel4414
 Co tady píšeš je pěkná hovadina.To se nedivím že z 80% se přehřívají motory a pak se zadřou.Potom nadáváte že oleje např.M2T stojí za ho...Přemýšlel jsi nad těmi rozměry dyť ten píst jsi tam ,,nalisoval,,
Datum: 26. října 2008 17:31
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 to ne naslapavackou to beha sice to nem zadnou setrvaci ale jinak to jde
Datum: 26. října 2008 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 jestli ti nahodou nenarazi pist do hlavy .???...v historii se to stalo asi jenom 3 lidem,ale teoreticky je to pravdepodobny.... ale kupodivu vetsine se to nestalo ... koukni na to a uvidis ....jinak tesnost je dost velka (0.02) ,ale tohleto to nezpusobuje ...hlavne to dost maz....pri tyhle tesnosti to bude mit sklony k zadreni,takze M2T je predem jasna smrt!!!!
Datum: 26. října 2008 14:09
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 ne prave ze rozmer pistu je 39,98 a tim padem valce taky a rozmer krouzku je 40.00
Datum: 26. října 2008 12:47
 Tak jestli je rozměr válce 40,00 a pístu 39,98 tak vůle mezi pístem a válcem 0,02mm je spíš tak pro provoz na methyl než na benzín (je to hrozně málo...) Jinak píst musí jít lehce strčit do válce a kroužek když zkusíš strčit do válce musí mít cca 0,2-0,3 mm vůli v zámku...! A když to sloříš muséíš se to zákonitě hejbat...  Pokud si nedělal GO celýho motoru a nenaprasil sis gufera do ložisek...
Datum: 26. října 2008 12:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este je moznost ze si obratil pist nebo si spatne zasadil krouzky do drazek
Datum: 26. října 2008 10:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz tak ho vyndej, mazni valec olejem a pist a pak to zkus...jinak je este mozny pokuds davals nova gofera zes je moc prirazil na loziska...ale to chce zajet jinak to pak uz bude v poho
Datum: 26. října 2008 10:54
 hoši máte někde chybu motor má jít relativně lehce já na j 90 jsem nemohl dostat pomale píst s kroužkama do válce ale šlo to roztlačit i nakopnout snadno máte někde chybu
Datum: 26. října 2008 10:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je ro po vybrusu co bys nechtel...sem menil jenom pist, krouzky a daval sem to do staryho valce a gdyz sem to chtel nakopnout tak sem stal na nakopavacce a skoro se an nehnula...
Datum: 26. října 2008 10:31
Jméno: Milan
IP: uživatel1434
 čus, nevíte jaký rozměry píst. kroužků maj bejt na průmer válce z průměrem 38.80 mm u JAWA 50/555. Dík Milan.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 10:02
 38,75 3.výbrus.....
Datum: 26. října 2008 10:02
 nevite kdy za jak dlouho se mi zajedou pistni krouzky,kdy si dobre sednou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 10:05
 Obojí je přitažený za vlasy....  Pokud měníš jen kroužky neměl bys jim dát hned za uši rozhodně nechat motor ohřát pár minut bez vytáčení a pak jen tak 50km bez vyloženě brutálního vytočení....! Stejně...hrana kanálu v jetym válci už zakulacená je...aby se zakulatil kroužek je potřeba pár km..... Zajetí výbrusu musí být trochu opatrnější. Ale 1000km....to je půl sezony fichtla...!  Stačí mu 200 při správným chování dobrym oleji a všech 5 pohromadě v hlavě....
Datum: 26. října 2008 10:05
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
 stačí cca 50 km, hlavně to ze začatku moc nehon a bude to good...
Datum: 26. října 2008 10:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no idealni tak nadrz a neco ale slysel sem o 150 - 200 km...
Datum: 26. října 2008 10:03
Jméno: Jawaacz
IP: uživatel4105
 po 500 správně najetých km je uz zajetý, ale pro uplnou spokojenost aspon 1000 km rychlosti 50 km/h
Datum: 25. října 2008 23:50
 Zdarte,tak jak jsem si koupil 8.vybrus od sesy,a nikomu tam nepasla hlava,tak jsem asi "prvni v historii,komu se to stalo".Stalo se me to,ze jsem zkousel hlavy,a normalne jedna pulkomorova tam pasla jak maslo na chleba.Je to gut,ale mam zas poskrabanej pist s valcem.Dal jsem dam hodne oleje a moc to necudilo,cim se to mohlo stat??A asi kvuly tomu to mam poskrabany,rika se,ze kdyz je to poskrabany,tak ze se pri zajizdeni davalo malo oleje,ale ja daval dost(1:15-1:30).MOGUL TSF 20w30(myslim ze je to plne synteticky),zajmavy,ale me to malo maze.asi do toho dam stary dobry M2T.I kdyz jsou tady odpurci.Ja s tim mam dobry skusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 23:06
Jméno: Horst
IP: uživatel4410
 Čau Fojtíku.Už jsem to tady psal několikrát.Máš doma šupleru nebo mikrometr nebo vůbec víš jaká vůle je mezi vložkou válce a pístem.Ta se dělá při honování 0,05mm ,,bere se v úvahu třídění pístů A,B,C,,.Takže jestli je píst i vložka málo,,poškrábaná,, zkus ji zalapovat hodně jemným šmirglem.Jestli jsou rýhy hluboké tak je to naho... protože už válec nepřebrousíš fichtlřům zdar.
Datum: 25. října 2008 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 prostě si to sfušoval
Datum: 25. října 2008 10:25
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 MOGUL TSF neni synteticky (aspon myslim) je to normální minerál - ale dobrý olej
Datum: 25. října 2008 0:14
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Tak uz vim proc to nekoupit od tebe fojto
Datum: 24. října 2008 21:56
 jestli si dal treba správne pist. krozuky, muze to byt třeba i tim, ze jsi nasal bordel ze vzduchu doo karbce nbo jsi mel binec v kliovym prostoru a nevedel to.....
Datum: 24. října 2008 21:55
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Mate nekdo skusenosti s upravou valce z Jawa 550,555??? Ja bych si chtel upravit sveho pareza aby trochu jel.Dyt je to hrozny me jede po cele go motoru jenom 50km/h a je dobre zajetej!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel4404
Datum: 25. října 2008 15:22
 tak proc me to jezdi tak hezky?
Datum: 25. října 2008 9:36
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 hosi 65 z pařezem jedine tuning dvousedadlak co jel 65 byl uz vyladenej ale 555 seriovka nema sanci
Datum: 25. října 2008 9:15
 no, zmona to mas spatne serizeny... já mel predtim ten predstih vic na rychlost. (pri nizkejch moc netahal) napis jak ti taa ;ú jestl itreba nemas jedenacti kolco pac ja aj s dvanacti sem jel tech 65
Datum: 24. října 2008 21:53
Jméno: jarni
IP: uživatel4402
 to ti ani vic nepojede ja mam taky pareza skus to vsechno vycistit dynamo novou svicku a serid zapalovani atd a mohlo by to jet 60
Datum: 24. října 2008 21:34
 zajimavy ze me lital aj 65 po rovine  a mam 555
Datum: 24. října 2008 21:22
 Zdarte,dnes vecer jsem otevrel motor 05 a zjistil jsem,ze je uzsi,uzsi prevody,jina klika nez u 20,21,23 ten muj ma radici automat z 20.To je jen tak na okraj.Kdyz jsem sundaval hlavu a valec+pist,tak jsem zjistil,ze mam aji docela poskrabanej pist a valec(zajizdim),slysel jsem ze to je z toho,ze se pri zajizdeni dava malo oleje.Ja jsem tam daval dost(1.litr 1:20,2-5litr 1:25 a tak po burach dolu),zezralo to 7 litr tak myslite,ze by se dalo nak jeste vyresit??olej jsem dal aspon 1:30 pul oleje polosyntetickeho a pulku syntetickeho,to co jsem naposledy jezdil na ty litry(3).TAk mooc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 20:50
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no strc pist do oleje na noc a myslim ze to bude stacit bude ti to lepe jezdit (o trochu)
Datum: 24. října 2008 20:50
Jméno: mustik
IP: uživatel1828
 mam takovej blbej dotaz mohly by ste mi pls vyfotit hlavu valce z druhy strany sasa tu ma s ty druhy Ja mam 30w zapalovani 0.vybrus a jak jsem sundal hlavu tak je naka divna je tam otvor na svicku a pak je tam takovej vystupek zabyra pul hvavy a pist je celej černej a vevnitř hlavy je taky černa JO a mam 0 vybrus a mam na valci napsano "C" TAK DEKUJU A DOUBAM ZE TO POCHOPITE "
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 9:21
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no nwm jestli je lepsi komprese bez schudku
Datum: 25. října 2008 9:21
Jméno: adam
IP: uživatel4398
 to je jasne ze je lepsi stim schudkem ,aby lepsi komprese byla bez schudku vubec nedavat ,proc myslite ,ze jeste nekteri snizujou hlavu
Datum: 23. října 2008 21:33
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 to je normální že je to černý a ten výstupek tam má být taky to je u všech hlav stejní akorát u 05kový tam není , výstupek je tam kvůli lepší kompresi.
Datum: 23. října 2008 17:38
 Máš to tady:
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/hlava.htm
Datum: 23. října 2008 13:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Taky mam hlavu s takovým schudkem a ne pulkruh.nevim ktera bude lepsi, pulkulatou sem jeste nemel
Datum: 23. října 2008 13:14
 Nazdar, mám dotaz, u pionýra se mi zničil závit na svíčku a mám dva dotazy: Musím dát mezi novou hlavu a válec nějaké těsnění? Kolikatku klíč musím použít na povolení těch 4 šroubů který drží hlavu s válcem dohromady? Je to ten klíč stejný jako je na napínání řetězu, na bowdenu u zadní brzdy, atd.? Vím, že má být trubkový. Prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 12:07
 sezen si v auto dilne ventilovou pastu a tzabrus to tesneni zadny nedavej
Datum: 25. října 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 ta hlava z 05 neni spatna...budes mit trosku mensi kompresi....ale v poho.... jinak ja nikdy s hlavou nic nedelal...valec a hlavu sem ocistil benzinem a dotahnul a nikdy nic nefoukalo...nejaky vase pasty a tmely....k cemu??? jinak ten hlinikovej krouzek se tam muze dat a nemusi ....
Datum: 23. října 2008 22:18
 Dodatek. Co to placas ze se tam nikdy nedavalo ani nesmi!!! To neni pravda!!! daval se tam (myslim na 05 nebo na jakej stroj ) jak pise Plisa takovy hlinikovy kolecko ktery to utesnilo ale uz se tam nedava a ta pasticka se pouziva normalne!!§ to neni zadnej tmel proste brusna pasta ktera se setre a vycisti se to benzinem pak se to teprv smontuje dokupy... Mustaf: neco si o tom precti pokud nevis z praxe... tim ovsem nespochybnuji tvoje zkusenosti ale to co pises pravda neni...
Datum: 23. října 2008 13:12
 Takže už to vím 100%, mám hlavu na 05, může nastat problém? zvýší se nebo sníží výkon? Mohl by teda někdo říct co se používá na to zabrušování, jestli se tam vůbec něco dává, díky.
Datum: 23. října 2008 10:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja na zabrouseni hlavy pouzivam pastu pro zabrusovani ventilu. Hlava s kulatym spalovakem je na 05ku, 20, 21 a mustangy mely pulkulatej spalovak (antidetonacni sterbina) s vyssi kompresi. S tou by ti to melo jet "lip". JInak ten hlinikovej krouzek se na 05, 20,21 ani mustangy urcite nedaval, u tehle stroju je hlva naprimo s valcem... Parezy mely mit ten krouzek.
Datum: 23. října 2008 10:25
 Mustaf podívej se do katalogu náhradních dílů aže mezi hlavu a válec má přijít hliníkovej kroužek kterej se vymáčkne stažením hlavy a utěsní ten spoj.
Datum: 23. října 2008 9:46
 Zrovna jsemzjistil, že ta moje hlava má spalovací komoru půlkoulovou, SESA píše, že ta je na 05, bude mě tam sedět, pojede to líp, nebo hůř?
Datum: 23. října 2008 7:24
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 tupastičku tam vůůůbec nedávej!!! žádný těsnění se tam nikdy nesmí dáávat!
Datum: 23. října 2008 6:44
 Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
Datum: 22. října 2008 22:10
 Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
Datum: 22. října 2008 22:07
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 1. ne tesneni se nedava ale vetsinou se sunda i valec a (nvm kde se to da sehnat.. ja uz to doma nemam) takova brusna cervena pasticka do ktery kapnes doslova kapku oleje udelas z toho kasicku nakydas to mezi valec a hlavu a budes to protacet mezi rukama (doufam ze to z toho pochopis) a pokud to nemas tak se musis modlit aby ti nova hlava tesnila 2. staci 10. z gola sady + nastavec a mala racna 3. pokud si znicil zavit (jako ja) tak bud koupit hlavu novou nebo si dojit nekam kde opravujou motory (nvm kde) a rict jim aby ti to opravili (vetsinou to zalejou a znova udelaj zavit) ... BTW: jestli tam mam pravopisnou nebo jinou chybu tak sry
Datum: 22. října 2008 21:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 nebo si koupit tekutej kov potřít tím stěny našroubovat svíčku a pak povolit a necaht zaschnout .. ale nevim ...radši kup novou hlavu
Datum: 22. října 2008 21:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no pokud mas v haji zavit tak to je lepsi rovnou si sehnat jinou hlavu...mam takovej pocit ze se vybrousil na vetsi prumer zarezu pro svicku a ta se pak davala do redukce ale to uz se dneska asi nedela
Datum: 22. října 2008 21:15
 na ty 4 matky se používá nastrčkový klíč č.10 ale dnes jsou i malé ráčny kterýma se tam dostaneš a mezi novej válec a novou hlavu nemusíš dávat těsnění melo by to být na sebe zabroušené.
Datum: 22. října 2008 20:12
 zdarec co kdybych dal vejfuk ze simaka na fichtla nezmeni se vyplachovani??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel4391
 kdo jeste neslysel zvuk zachovalyho puvodniho fichtla tak nevi o cem je rec ...ja uz mam bohuzel po GO a uz to neni ono  ...ale ten zvuk je jak rozzurenej vysavac  uplne hučí
Datum: 22. října 2008 23:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nejlepsi vyfuk je origo od fichtla, dekarbonizovanej, vycistenej, utesnenej, nasazenej...bezesporu the best
Datum: 22. října 2008 19:50
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja se jen ptam taze blbej napad
Datum: 22. října 2008 19:44
 hele ja to zkousel a akorat to rve vykon se ti nezmeni akorat to ma troch ostrejsi zvuk ale spatne to s tim chyta.Jestli si to tam das to je tvoje věc.
Datum: 22. října 2008 19:42
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to je zas nápad  ti normal nestačí ?? timto si asik moc nepomožeš
Datum: 22. října 2008 19:42
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
 Čest tak sem se rozhodl napsat recenzi na svíčku Champion L82C no strarty ma rada chudsi smet pri startu takze staci skoro bez sytice nacupovat nema rada moc smesi ve valci pri startu
ale na roztlaceni po pul az 2 metrech chyta co se týce otaček tak motor sni jede dost svizne v kopcu me zadny pionýr zatim nepredjel jiskru svica hází dost slušnou za tepla motor nechytne ani nahodou to bylo asi spusobeno velkou smesi ve valci tak ze muzu posoudit startovani 3 z 10 jiskra 8 z 10 a výkon a výdrz 10 z 10 jestli sem se v necem mýlil tak me opravte Pavko
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 17:44
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Champion jsou vynikající svíčky může být horko zima motor přehřátej jedo pořád stejně a motocykl má lepší dynamičnost.Používám L82YC nebo L87YC-(N14YC N15YC)
Datum: 23. října 2008 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel4391
Datum: 22. října 2008 23:21
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Briska neni špatná mě dycky vydržela hodně (a neni ani drahá) ale na PALky prostě nemá
Datum: 22. října 2008 21:07
 já mám to samý jak Steve, já měl teda brisk 15 a taky mi začala probíjet jinde než měla
Datum: 22. října 2008 21:05
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 sem chtel napsat jen svoje skusenosti a ty mi uz nadavas ja taky jezdím na palky ty sou nejlepsi ale ty davam jen do cezety a s briskem se to srovnat neda 2 mesice a je po ni a na tu moji jezdim uz pres rok
Datum: 22. října 2008 20:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak nechcu nic rikat ale brisk je dobrej az na to ze me se neosvedcil - tak 14 mi zacla probijet jiskru pod izolantem, 15 zklamala pri jizde gdyz zacala vynechavat (sem vycistil a jela pak uz zase v poho tak newim cerna ani zapecena nebyla) a nejvic se mi osvedcili naprosto obycejny 30 let stary PALky po dedovi to ma vykon a zatim me nigdy nenecahla potvurka mala
Datum: 22. října 2008 19:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 resis kraviny ja mam uplne obycejnou svicku brisk tu znackovou!! ne cinskou cinsky se delaj taky ty vubec nefungujou a chta mito nahnet pridu kpionyru pustim benzin napumpuju slapnu bez plynu a motor bezi bohate staci do fichtla ale as mi budou prebejvat prachy tak to skusim nakou drahou svicku us jsem teda jednu mel a nebyl znat zadnej rozdil
Datum: 22. října 2008 19:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ta je studena jako napr 14 brisk?
Datum: 22. října 2008 19:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 uz ji mam rok a olej redím 1:30
Datum: 22. října 2008 19:12
|



|