|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, mám jawku 125 dakara a mám najetý 750 km.. a je to furt takový líný... ideální rychlost těch 65-70 mám tam 16 zub. kolečko. Myslíte že se ta rychlost ještě zvedne? a celkový výkon také..? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 zajíždej zajíždej ale myslím že o moc rychlejší to nebude nejni to TM
Datum: 28. července 2013 18:13
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, chci se zeptat, odešel mi píst na babetě ten sem dal novej ale kroužky sem nechal původní těm nic není, tak se hcci zeptat jestli to mám taky nějak zajíždět, kámoš mi poradil at tu první nadrž namíchám 1:25 a pak už at jezdím těch 1:33 , tak se chci zeptat i vás, já sem vždy dával jen komplet výbrus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 23:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je hezký , ale když to řeknu sprostě tak to je jak když na smradlavou pí*u nasadíš čistý spoďáry
Datum: 28. července 2013 23:44
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Píst měl výrobní vadu, normálně mi to uznali ale kroužky se mi nechtěli měnit ty byly sotva zajeté
Datum: 28. července 2013 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to co jsi udělal nemá význam, když už dáváš novej píst , dej i kroužky
Datum: 28. července 2013 14:15
Jméno: motojezdec
IP: uživatel15835
 Ahoj, vybrousil jsem si náběh sání, a chci se zeptat jestli to bude mít kladný vliv nebo záporný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 11:18
 jj
Datum: 30. července 2013 11:18
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 sání na karteru?
Datum: 28. července 2013 21:46
 Na kartéru kde je náběh z válce.
Datum: 27. července 2013 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel15893
 Zkus formulovat líp co si kde vybrousil,nechápu. A proč si to dělal ?
Datum: 27. července 2013 18:29
 Ahoj, koupil jsem si nový pístní čep a futro do mého pionýra a ani za ko*ot ho tam nenarvu, nevíte co s tím ? Průměr čepu 14mm a vnitřní průměr futra 13,1mm. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 22:25
 Futro musíš vystružit stavitelným výstružníkem na těch 14,1 (nějaký soustružník ho bude určitě mít a nebo u někoho v práci) a pístní čep dáš do pístu tak, že píst nahřeješ, pak ho tam lehce vsuneš
Datum: 26. července 2013 22:25
Jméno: milan
IP: uživatel15889
 skús nahriať piest malo by to vojsť
Datum: 26. července 2013 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15888
 to futru musíš dokonce vyhrubovat 13,8 vyhrubníkem a pak vystružit podle čepu aby tam šel vsuvně bez vule....
anebo koupit již obrobene futro a doufat že se při nalisování nestáhne...
Datum: 26. července 2013 22:18
Jméno: Maty
IP: uživatel15490
 zdravim chlapy mam otazku viděl jsem videa a někdo měl na seriovce 9 zube primarni kolečko chci se zeptat je pravda že se pionyr zrychly a zvetši tah a taky jestli to třeba časem nebude vadit převodovse a primarnimu řetezu  diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2013 16:19
 jawa46 ® to vypadá na ferodo lamely, tam se nejni čemu divit ty zuby jsou tam takový divný v porovnání se starýma poctivýma lamelama
Datum: 27. července 2013 16:19
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Nevim proc sems davals tu fotku. S 9Zzubovim koleckem se ti tohle jentak nestane protože ti de spojkovim košem točit o dost volnějc. To bys musel pochopit  Prostě si ten motor připadá že na něm mysto 100kg řizka sedi 70kg chlapek.
Datum: 27. července 2013 11:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Az na to, ze tohle se mohlo stat i s origo 14z. koleckem. Protoze slo o nekvalitni plechy lamel. Proc na motoru, ktery toci k 11 000ot/min s 9z. koleckem zadny zralok neni? U naslapanejsich motoru muze spojka (kor s nekvalitnim olejem) klouzat, ale prevodovka si "odpocine".
Datum: 26. července 2013 21:15
Datum: 26. července 2013 21:02
Jméno: Mara
IP: uživatel14157
 Tomu že spojka dostane větší záhul nevěřim.
Datum: 26. července 2013 20:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15885
 ubrousíš ti roztemovane konce tyček vyklpneš zas spojíš a tyčny natavíš svařečkou
Datum: 25. července 2013 22:32
 Zkrátíš řetěz o článek.. tady je to samej inženýr jak se tak dívám
Datum: 25. července 2013 20:00
Jméno: mates
IP: uživatel15837
 jak jste řešily zkrácení řetězu na 9z primárko?
Datum: 25. července 2013 19:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15880
 primár je třeba zkratit... lepší je si pohrát se sekundarním poměrem vše je vratný
Datum: 25. července 2013 18:37
 Jo na závoďákách je to běžný.. origo s tím potáhne o hodně víc, ale už nemůžeš čekat že to 70 pojede. Taky spojka dostane větší záhul, o klice ani nemluvím
Datum: 25. července 2013 16:42
 Ahoj, půlim motor na jawě 175/356 a nemůžu sundat primární kolečko. Zkoušel jsem to nahřát, vyrobil jsem si takovej primitivní stahovák a furt nic. Máte někdo nějakej nápad jak to sundat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 22:42
 Zkusim, díky..
Datum: 24. července 2013 22:42
Jméno: harry_
IP: uživatel14880
 pujc si od nekoho universalni triramenej /dvouramenej stahovak a postupne utahuj pokud nepujde trosku poklepni a uvidis jak vyskoci
Datum: 24. července 2013 22:27
Posl.aktualizace: 23. července 2013 19:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 můžu se zeptat proč jsou na krámku znovu ty černý sračkový těsnění pod válec?? Jeden čas byly ty ze zelenáho papíru a ty byly super.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele jediný co ti můžu poradit je zajít někde kde prodávaj spojovací materiál a armatůry atd. a kopit si 1m2 těsnícího papíru 0,3 mm stojí to asi 50,- a uděláš z toho 100 těsnění který těsněj,kupoval jsem zelenej
Datum: 24. července 2013 10:16
Jméno: dannek
IP: uživatel6617
 Zdarec draci chci se zeptat kolik byste mi dopoučili trysku na 3kanal do orig karbecu. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 10:23
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 laditenlou trysku na origo karbecu mám 4 roky, jezdim závody a je to nejlepší, co jsem kdy měl  , doporučuju
Datum: 26. července 2013 10:23
 Laditelnou trysku nekupovat!!! Tím krámem to nenaladíš, ani kdyby ses posral. Standa má pravdu... když už máš tříkanál, byla by škoda tam to dellorto nesehnat
Datum: 23. července 2013 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel15863
 Tak tam dej třeba Dellorto 19,,,,ten 3K to líp naplní a sou na to trysky od 70 po 120 ? No je jich mraky... Origo karb se ti bude srát stejně...
Datum: 23. července 2013 11:59
Jméno: danek
IP: uživatel6617
 na aukru ji nemůžu najit :/
Datum: 23. července 2013 9:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 si kup laditelnou na aukru za 450 s poštou....a máš vystarano od pruměru 60 do 110
Datum: 23. července 2013 7:38
 Záleží na parametrech válce.. ale na 3K budeš určitě potřebovat vetší trysku
Datum: 22. července 2013 23:54
 a to ti řekl kdo?
Datum: 22. července 2013 22:21
Jméno: dannek
IP: uživatel6617
 S origo bych asi zadřel...
Datum: 22. července 2013 22:12
 do origo karbecu? nejspíš origo trysku
Datum: 22. července 2013 22:10
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 Zdravím, chtělbych se zeptat na bábě 207 se mi začali dělat na svíčce kuličky z karbonu jako kdyby jsem vzal svářečku a naprskal na to a dělá se tam snopel mezi kontakty,je to po překroužkování tak je tam trochu víc oleje je možné že to je tím že je ho tam více je to blbý olej,předstih? poslední dobou se s tím vůbec nedá jezdit. Sorry za tak možná primitivní otázku za odpovědí Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 21:48
 Myslí te že motorka po prvním nastartování po výbrusu pojede hned o 100% lépe? a pojede více než je její max.rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 21:10
 1:25 něčím kvalitnějším než M2T, např Mogul TSF a u něho bych i zůstal asi... bude to sice víc čoudit, ale nepřidře se... po zajetí oněch 3 nádrží v záběhovým režimu ředit 1:35
Datum: 22. července 2013 21:10
 a jak mám ředit benzín?
Datum: 22. července 2013 20:51
 O nějaké to procento lépe pojede po správným záběhu... tj první 2-3 nádrže to nehoň do plných otáček, ale ani nepodtáčej, při jízdě dělej přestávky a nech chladnout motor, protože se bude zahřívat. No a pak by se měly dostavit výsledky až si to sedne...
Datum: 22. července 2013 19:43
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Určitě ne. Válec, kroužky a píst se musejí zabíhat. Bude se to postupně uvolňovat a pojede to líp. Jestli chceš tak můžeš jet na max. ale podle mýho to zadrbeš. Můj názor
Datum: 22. července 2013 18:36
Posl.aktualizace: 22. července 2013 16:50
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 je lepší hlava z 05 než z 21 ,motor z 21čky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 7:48
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 21 má větší koprese jak je tam ta ledvinka.... tudíš motor s ní je vždy výkonější ... poud teda namáš vrtaní 40 a víc na něj jde líp doprasit 05 a komprese jsou srovnatelný
Datum: 23. července 2013 7:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 zkus použít tlařítko HLEDAT, řešilo se to tu milionkrát, nebo se zkus aspoň sám zamyslet...
Datum: 22. července 2013 19:57
Jméno: menhart
IP: uživatel15207
 Ahoj mam motorku která má najeto přes 26 tis. km. Motorka potřebuje výbrus.Ptám co budu všecho potřebovat + cenu.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 18:27
Jméno: menhart
IP: uživatel15207
 Jo jezdilo to i líp včera když jsme dávali závody kámoš jel na 125 asi 8 kw tak mě málem dal.Vždycky jsem ho na emzetě natřel.Měnil jsem gumu co je na rozetě a kryt rozety a od tý doby to jede nějak míň se mi zdá  ale výbrus už mám v plánu pul roku.
Datum: 22. července 2013 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 na mz 1500... výbrus a píst čep kruhy a segrovky nový.....možná někde lacinějí..ber to s rezervou...a hlavně si to bude sedat tak to o moc líp hned nepojede.....
Datum: 22. července 2013 16:47
Jméno: menhart
IP: uživatel15207
 Díík za rozepsání  mám ezmetu 150 etz.Doufám že to pojede když udělám ten výbrus
Datum: 22. července 2013 15:07
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar cena se odvíjí od typu motorky třeba já na čz 250/455 platím za vybrus, píst (almet), kroužky 880kč, u fichtla to bylo 550kč tj. kroužky, píst, čep, vybrus  , jestli má motor najeto 26k km tak bych ho půlil měnil ložiska, gufera a díly na hraně opotřebení např vidličku řazení pružinky apod. přeber si to jak chceš
Datum: 22. července 2013 14:08
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi potřebuji poradit mam valec a ze spodu jak se dává koleno je díra není tam závyt a ta díra je velká uz nejde provrtat co s tím ? dekuji za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 11:00
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Udělej závit m10 a použij vložku/redukci m10/m6 .... pak nemusíš ani vrtat koleno
Datum: 22. července 2013 11:00
 technologii TIG to vyvařit pujde..
Datum: 22. července 2013 8:29
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nevím na kolikátku sroub je ta díra ale je tak velká že uz nemuzu vrtat proste vecí sroub zas nedám přes koleno a koleno uz nemuzu provrtat protože by bylo po nem. budu moset teda asi zehnat neakou vložku . nebo neslo by to třeba vyvařit se svářeckou ?
Datum: 22. července 2013 7:31
 uz je tam díra na závit M8 ? ... muzes zkusit M9 ale to se bude spatně shánět.. a dát tak redukční čep a zalepit ho ... uz sem videl i ze byl strzeny zavit i na sroub M8 tak byla tesne vedle udelana dalsi mensi dirka a tam vrazeny dalsi sroubek a drzet ten velky sroub
Datum: 21. července 2013 22:59
 co nejde provrtat ? jestli je tam ten šroub zalomenej tak vem vytahovák a ten šroub vydělej a pokud tam není tak jenom zvětš díru a udělej tam závit
Datum: 21. července 2013 21:50
 Udělej tam nějakou vložku a do tý řízni závit...
Datum: 21. července 2013 21:17
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Ahoj draci tenhle týden budu mít výbrus je správné překroužkovat píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 21:02
 Jak to myslíš? Při výbrusu se dává nový píst i kroužky...
Datum: 21. července 2013 21:02
 Zdar,
prosím poraďte jak sundat rozetu z klikovky na motoru ze 634ky. Udělal jsem si stahovák ale ten selhal. Zkusil jsem i masivnější a účinnější stahovák ale se stejným výsledkem. Motor má najeto 20k a nikdy se v něm nikdo nerýpal. Můžete pls někdo poradit? Zdá se že tam to zpropadené kolečko nalisovali za tepla. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 7:24
 To jsem též zkusil. nasadil a našponoval stahovák. Kamarád nahříval autogenem kolečko a já se pral se stahovákem. Stahovák jsem při tom snažení zničil.
Datum: 22. července 2013 7:24
Jméno: reno77
IP: uživatel14326
 Většinou zabere nasadit stahovák napnout a nahřát to kolo,popř. klepnout po nahřátí
Datum: 21. července 2013 22:05
Posl.aktualizace: 21. července 2013 12:43
 Origo
Datum: 21. července 2013 12:43
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec draci prosím vás jaké máte skušenosti tady z krámku s klikovou hřídelí s jehličkovyma ložiskama na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 23:44
Jméno: mztero
IP: uživatel15207
 ahoj draci mam dotaz.Jak jede motorka s lad´akem? Chci si koupit na emzetu tak se ptám jak pojede.A jesti to nebude mít nějaký vliv na výbrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 17:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ségra měla MZ150 s origo výfukem i tím laďákem určeným pro MZ, na blbnutí byl fajn laďák, ale výkon byl posunutý do vyšších otáček, origo výfuk byl lepší na cestování. Motor už byl dost vyhoněný a s laďákem ve 2 lidech neměl dost síly, aby se utáhla 4-ka. S origo se tak jezdit dalo.
Datum: 20. července 2013 17:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15848
 u mz je myslím vychytávka už v delce kolen a paradoxně na ty delší to jede víc i origem...
Datum: 20. července 2013 15:19
 záleží jaký ladák to je.. jestli jen na zvuk tak to pojede nahovno... a ladák na výkon nekoupíš... ten by musel být na míru na motor
Datum: 20. července 2013 14:19
|



|