česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, mám jawku 125 dakara a mám najetý 750 km.. a je to furt takový líný... ideální rychlost těch 65-70 mám tam 16 zub. kolečko. Myslíte že se ta rychlost ještě zvedne? a celkový výkon také..? Děkuji za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
zajíždej zajíždej ale myslím že o moc rychlejší to nebude nejni to TM
 
 
Datum: 28. července 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Zdar draci, chci se zeptat, odešel mi píst na babetě ten sem dal novej ale kroužky sem nechal původní těm nic není, tak se hcci zeptat jestli to mám taky nějak zajíždět, kámoš mi poradil at tu první nadrž namíchám 1:25 a pak už at jezdím těch 1:33 , tak se chci zeptat i vás, já sem vždy dával jen komplet výbrus... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je hezký , ale když to řeknu sprostě tak to je jak když na smradlavou pí*u nasadíš čistý spoďáry
 
 
Datum: 28. července 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Píst měl výrobní vadu, normálně mi to uznali ale kroužky se mi nechtěli měnit ty byly sotva zajeté :-(
 
 
Datum: 28. července 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to co jsi udělal nemá význam, když už dáváš novej píst , dej i kroužky
 
 
Datum: 28. července 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: motojezdec      IP: uživatel15835    
Ahoj, vybrousil jsem si náběh sání, a chci se zeptat jestli to bude mít kladný vliv nebo záporný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj
 
 
Datum: 30. července 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
sání na karteru?
 
 
Datum: 28. července 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kartéru kde je náběh z válce.
 
 
Datum: 27. července 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15893    
Zkus formulovat líp co si kde vybrousil,nechápu. A proč si to dělal ?
 
 
Datum: 27. července 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, koupil jsem si nový pístní čep a futro do mého pionýra a ani za ko*ot ho tam nenarvu, nevíte co s tím ? Průměr čepu 14mm a vnitřní průměr futra 13,1mm. Díky za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Futro musíš vystružit stavitelným výstružníkem na těch 14,1 (nějaký soustružník ho bude určitě mít a nebo u někoho v práci) a pístní čep dáš do pístu tak, že píst nahřeješ, pak ho tam lehce vsuneš :-)
 
 
Datum: 26. července 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel15889    
skús nahriať piest malo by to vojsť
 
 
Datum: 26. července 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15888    
to futru musíš dokonce vyhrubovat 13,8 vyhrubníkem a pak vystružit podle čepu aby tam šel vsuvně bez vule.... anebo koupit již obrobene futro a doufat že se při nalisování nestáhne...
 
 
Datum: 26. července 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
zdravim chlapy mam otazku viděl jsem videa a někdo měl na seriovce 9 zube primarni kolečko chci se zeptat je pravda že se pionyr zrychly a zvetši tah a taky jestli to třeba časem nebude vadit převodovse a primarnimu řetezu :-) diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46 ® to vypadá na ferodo lamely, tam se nejni čemu divit ty zuby jsou tam takový divný v porovnání se starýma poctivýma lamelama
 
 
Datum: 27. července 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Nevim proc sems davals tu fotku. S 9Zzubovim koleckem se ti tohle jentak nestane protože ti de spojkovim košem točit o dost volnějc. To bys musel pochopit :-) Prostě si ten motor připadá že na něm mysto 100kg řizka sedi 70kg chlapek.
 
 
Datum: 27. července 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Az na to, ze tohle se mohlo stat i s origo 14z. koleckem. Protoze slo o nekvalitni plechy lamel. Proc na motoru, ktery toci k 11 000ot/min s 9z. koleckem zadny zralok neni? U naslapanejsich motoru muze spojka (kor s nekvalitnim olejem) klouzat, ale prevodovka si "odpocine".
 
 
Datum: 26. července 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. července 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Tomu že spojka dostane větší záhul nevěřim.
 
 
Datum: 26. července 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15885    
ubrousíš ti roztemovane konce tyček vyklpneš zas spojíš a tyčny natavíš svařečkou
 
 
Datum: 25. července 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkrátíš řetěz o článek.. tady je to samej inženýr jak se tak dívám :-D
 
 
Datum: 25. července 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel15837    
jak jste řešily zkrácení řetězu na 9z primárko?
 
 
Datum: 25. července 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15880    
primár je třeba zkratit... lepší je si pohrát se sekundarním poměrem vše je vratný
 
 
Datum: 25. července 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo na závoďákách je to běžný.. origo s tím potáhne o hodně víc, ale už nemůžeš čekat že to 70 pojede. Taky spojka dostane větší záhul, o klice ani nemluvím
 
 
Datum: 25. července 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, půlim motor na jawě 175/356 a nemůžu sundat primární kolečko. Zkoušel jsem to nahřát, vyrobil jsem si takovej primitivní stahovák a furt nic. Máte někdo nějakej nápad jak to sundat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusim, díky..:-)
 
 
Datum: 24. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: harry_      IP: uživatel14880    
pujc si od nekoho universalni triramenej /dvouramenej stahovak a postupne utahuj pokud nepujde trosku poklepni a uvidis jak vyskoci :-)
 
 
Datum: 24. července 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapy doresime to?:-) kdyztak odpovedi tam do toho tematu http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/tuning/id248307.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
můžu se zeptat proč jsou na krámku znovu ty černý sračkový těsnění pod válec?? Jeden čas byly ty ze zelenáho papíru a ty byly super. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele jediný co ti můžu poradit je zajít někde kde prodávaj spojovací materiál a armatůry atd. a kopit si 1m2 těsnícího papíru 0,3 mm stojí to asi 50,- a uděláš z toho 100 těsnění který těsněj,kupoval jsem zelenej
 
 
Datum: 24. července 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: dannek      IP: uživatel6617    
Zdarec draci chci se zeptat kolik byste mi dopoučili trysku na 3kanal do orig karbecu. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
laditenlou trysku na origo karbecu mám 4 roky, jezdim závody a je to nejlepší, co jsem kdy měl :-), doporučuju
 
 
Datum: 26. července 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Laditelnou trysku nekupovat!!! Tím krámem to nenaladíš, ani kdyby ses posral. Standa má pravdu... když už máš tříkanál, byla by škoda tam to dellorto nesehnat
 
 
Datum: 23. července 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15863    
Tak tam dej třeba Dellorto 19,,,,ten 3K to líp naplní a sou na to trysky od 70 po 120 ? No je jich mraky... Origo karb se ti bude srát stejně...
 
 
Datum: 23. července 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: danek      IP: uživatel6617    
na aukru ji nemůžu najit :/
 
 
Datum: 23. července 2013 9:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15872    
si kup laditelnou na aukru za 450 s poštou....a máš vystarano od pruměru 60 do 110
 
 
Datum: 23. července 2013 7:38
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na parametrech válce.. ale na 3K budeš určitě potřebovat vetší trysku ;-)
 
 
Datum: 22. července 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to ti řekl kdo? :-D
 
 
Datum: 22. července 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: dannek      IP: uživatel6617    
S origo bych asi zadřel...
 
 
Datum: 22. července 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do origo karbecu? nejspíš origo trysku
 
 
Datum: 22. července 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel13452    
Zdravím, chtělbych se zeptat na bábě 207 se mi začali dělat na svíčce kuličky z karbonu jako kdyby jsem vzal svářečku a naprskal na to a dělá se tam snopel mezi kontakty,je to po překroužkování tak je tam trochu víc oleje je možné že to je tím že je ho tam více je to blbý olej,předstih? poslední dobou se s tím vůbec nedá jezdit. Sorry za tak možná primitivní otázku za odpovědí Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: petrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslí te že motorka po prvním nastartování po výbrusu pojede hned o 100% lépe? a pojede více než je její max.rychlost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:25 něčím kvalitnějším než M2T, např Mogul TSF a u něho bych i zůstal asi... bude to sice víc čoudit, ale nepřidře se... po zajetí oněch 3 nádrží v záběhovým režimu ředit 1:35
 
 
Datum: 22. července 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: petrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak mám ředit benzín?
 
 
Datum: 22. července 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O nějaké to procento lépe pojede po správným záběhu... tj první 2-3 nádrže to nehoň do plných otáček, ale ani nepodtáčej, při jízdě dělej přestávky a nech chladnout motor, protože se bude zahřívat. No a pak by se měly dostavit výsledky až si to sedne...
 
 
Datum: 22. července 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Určitě ne. Válec, kroužky a píst se musejí zabíhat. Bude se to postupně uvolňovat a pojede to líp. Jestli chceš tak můžeš jet na max. ale podle mýho to zadrbeš. Můj názor ;-)
 
 
Datum: 22. července 2013 18:36
 
 
 
 
Jméno: Petigru ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat jestli tenhle držák http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zaves_motoru_zadni_lakovany.html pasuje na motor lifan od jawy 125 sport. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
je lepší hlava z 05 než z 21 ,motor z 21čky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15872    
21 má větší koprese jak je tam ta ledvinka.... tudíš motor s ní je vždy výkonější ... poud teda namáš vrtaní 40 a víc na něj jde líp doprasit 05 a komprese jsou srovnatelný
 
 
Datum: 23. července 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
zkus použít tlařítko HLEDAT, řešilo se to tu milionkrát, nebo se zkus aspoň sám zamyslet...
 
 
Datum: 22. července 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: menhart      IP: uživatel15207    
Ahoj mam motorku která má najeto přes 26 tis. km. Motorka potřebuje výbrus.Ptám co budu všecho potřebovat + cenu.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: menhart      IP: uživatel15207    
Jo jezdilo to i líp včera když jsme dávali závody kámoš jel na 125 asi 8 kw tak mě málem dal.Vždycky jsem ho na emzetě natřel.Měnil jsem gumu co je na rozetě a kryt rozety a od tý doby to jede nějak míň se mi zdá :-) ale výbrus už mám v plánu pul roku.
 
 
Datum: 22. července 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15868    
na mz 1500... výbrus a píst čep kruhy a segrovky nový.....možná někde lacinějí..ber to s rezervou...a hlavně si to bude sedat tak to o moc líp hned nepojede.....
 
 
Datum: 22. července 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: menhart      IP: uživatel15207    
Díík za rozepsání :-) mám ezmetu 150 etz.Doufám že to pojede když udělám ten výbrus
 
 
Datum: 22. července 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar cena se odvíjí od typu motorky třeba já na čz 250/455 platím za vybrus, píst (almet), kroužky 880kč, u fichtla to bylo 550kč tj. kroužky, píst, čep, vybrus ;-), jestli má motor najeto 26k km tak bych ho půlil měnil ložiska, gufera a díly na hraně opotřebení např vidličku řazení pružinky apod. přeber si to jak chceš ;-)
 
 
Datum: 22. července 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi potřebuji poradit mam valec a ze spodu jak se dává koleno je díra není tam závyt a ta díra je velká uz nejde provrtat co s tím ? dekuji za kazdou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Udělej závit m10 a použij vložku/redukci m10/m6 .... pak nemusíš ani vrtat koleno
 
 
Datum: 22. července 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
technologii TIG to vyvařit pujde..
 
 
Datum: 22. července 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
nevím na kolikátku sroub je ta díra ale je tak velká že uz nemuzu vrtat proste vecí sroub zas nedám přes koleno a koleno uz nemuzu provrtat protože by bylo po nem. budu moset teda asi zehnat neakou vložku . nebo neslo by to třeba vyvařit se svářeckou ?
 
 
Datum: 22. července 2013 7:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je tam díra na závit M8 ? ... muzes zkusit M9 ale to se bude spatně shánět.. a dát tak redukční čep a zalepit ho ... uz sem videl i ze byl strzeny zavit i na sroub M8 tak byla tesne vedle udelana dalsi mensi dirka a tam vrazeny dalsi sroubek a drzet ten velky sroub
 
 
Datum: 21. července 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nejde provrtat ? jestli je tam ten šroub zalomenej tak vem vytahovák a ten šroub vydělej a pokud tam není tak jenom zvětš díru a udělej tam závit
 
 
Datum: 21. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělej tam nějakou vložku a do tý řízni závit...
 
 
Datum: 21. července 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
Ahoj draci tenhle týden budu mít výbrus je správné překroužkovat píst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to myslíš? Při výbrusu se dává nový píst i kroužky...
 
 
Datum: 21. července 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Agyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, prosím poraďte jak sundat rozetu z klikovky na motoru ze 634ky. Udělal jsem si stahovák ale ten selhal. Zkusil jsem i masivnější a účinnější stahovák ale se stejným výsledkem. Motor má najeto 20k a nikdy se v něm nikdo nerýpal. Můžete pls někdo poradit? Zdá se že tam to zpropadené kolečko nalisovali za tepla. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
To jsem též zkusil. nasadil a našponoval stahovák. Kamarád nahříval autogenem kolečko a já se pral se stahovákem. Stahovák jsem při tom snažení zničil.
 
 
Datum: 22. července 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: reno77      IP: uživatel14326    
Většinou zabere nasadit stahovák napnout a nahřát to kolo,popř. klepnout po nahřátí
 
 
Datum: 21. července 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_104.html je to původní rozměr nebo je to větší aby se to namontovalo na strženej menší závit? a ještě jednu otázku. Které pneu tady na krámku jsou nejlepší na pio? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo
 
 
Datum: 21. července 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
zdarec draci prosím vás jaké máte skušenosti tady z krámku s klikovou hřídelí s jehličkovyma ložiskama na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: mztero      IP: uživatel15207    
ahoj draci mam dotaz.Jak jede motorka s lad´akem? Chci si koupit na emzetu tak se ptám jak pojede.A jesti to nebude mít nějaký vliv na výbrus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ségra měla MZ150 s origo výfukem i tím laďákem určeným pro MZ, na blbnutí byl fajn laďák, ale výkon byl posunutý do vyšších otáček, origo výfuk byl lepší na cestování. Motor už byl dost vyhoněný a s laďákem ve 2 lidech neměl dost síly, aby se utáhla 4-ka. S origo se tak jezdit dalo.
 
 
Datum: 20. července 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15848    
u mz je myslím vychytávka už v delce kolen a paradoxně na ty delší to jede víc i origem...
 
 
Datum: 20. července 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jaký ladák to je.. jestli jen na zvuk tak to pojede nahovno... a ladák na výkon nekoupíš... ten by musel být na míru na motor
 
 
Datum: 20. července 2013 14:19
 
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:18:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu