slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: yamaha.er1      IP: uživatel15789    
draci, prosím Vás, jak koupil jsem novej válec, novej píst, hlavu a teď jak mám správně seštelovat kompresi? Někdo říká že mezi válec a hlavu patří těsnění (to kolečko) někdo že to má přesný zámečky tak nevím. Existuje nějakej způsob jak to změřit? výšku hlavy např.? A ještě jeden problém, jak zjistím jakou tam mám dát trysku aby tam byla ta nejideálnější? :-D díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
co chceš štelovat na kompresi??? u seriovky nic je to tak daný těsnění pod hlavu z výroby nebylo je jen na tobě jestli ho použiješ ale u nove nezkroucene hlavy je to zbytečný ... teda pokud ji soudruzy v polsku nevyrobili tak že to daš do kupy a neprotočíš motorem....jinak všechno nový si dal z duvodu spolehlivosti že? protože za ti peníze ti výkon až tak moc nestoupne... trisku hledáš skoušením při jízdě každý motor je originál ....dost toho bylo napsano po netu hledej nastavení bohatosti směsy.....hlavní triska ji dost ovlivnuje....
 
 
Datum: 04. září 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ono taky jestli máš všechno nový jak píšeš tak nemůžeš počítat s tím, že na to skočíš a bude z toho závoďák. Takový věci si musí sednout. A hlavně jestli máš nový válec "poláka" tak se nediv, když by jsi měl kliku tak narazíš na kus z kterýho půjde něco udělat, když budeš mít smůlu tak ti to pořádně nepojede nikdy. Ale tohle klidně může být i nastavením. Hladina, jehla, fitrbox, předstih, odtrh.
 
 
Datum: 03. září 2013 6:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to neni upravovanej stroj tak větší tryska nemá smysl, spíš jde o naštelování karburátoru atd...
 
 
Datum: 02. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: yamaha.er1      IP: uživatel15789    
zdá se mi že netáhne, na 2 nevyjedu kopec a mám co dělat do hodně mírnýho. Jde o Mustanga, já mám seskládanýho tak nějak ze všech možných dílů tak nevím jestli mám dobrou, mně to při plným plynu jede stejně jak při 1/2 plynu, myslím že to je právě tou tryskou, hladina je cajk
 
 
Datum: 02. září 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to za stroj? Komprese se nijak neštěluje, těsnění pod hlavu být může, třeba u 550,555, stadiona atd, ale třeba u novějších fichtlů tam žádně těsnění neni...a trysku tam dej tu co tam patří, proč bys dával jinou? :-)
 
 
Datum: 02. září 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
nazdar draci ,jakou skušenost máte tady na krámku s tím 8 výbrusem,slyšel sem že to prý není moc dobry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
víš kolik do tý kavárny chodí fichtlařů :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. září 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom tak ze zvědavosti jsem použil vyhledávání zde na pokecu a trochu prošel historii. Vyskytuje se tu jedna IP adresa, která neustále vychvaluje stejskyho. Adresa je 81.19.46.234 alias tuner, mopedak, pepek, fichtltuning, tom a já nevim jaké všechny přezdívky používal. V žádném případě nechci shazovat nebo nějak pomlouvat stejskyho a jeho práci a neřikam že s tim má cokoliv společnýho, ale přijde mi že příspěvky z téhle IP adresy se tu už poslední dva roky snaží vytvářet jakousi reklamu...Ale možná je to jen můj názor...
 
 
Datum: 02. září 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
No jo,ty abys mu hned neskočil šipku ... doufam že ti za tohle aspoň dává provize ...
 
 
Datum: 02. září 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel7456    
Mnohem lepší je investice do stejskyho cestovky http://www.ms50.cz/_cu.html
 
 
Datum: 02. září 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Dělal jsem z toho slušný 60ccm sady (vrtání 41+),opravilo se sání a vejfuk a šlapalo to fest,,,průser sou ty přefuky...když nejsou odlitý křivě tak je to vcelku cajk,,,,jak sou odlitý křivě,tak doporučuju ihned prodat na aukru někam dál ať si láme hlavu jinej...každopádně se ten válec musí "otevřít"....už jen ten sací kanál je tragickej...tříkroužkovej píst je naprostej nesmysl...navíc je sací kanál dělanej už do rovna,takže třetí kroužek zakopává....
 
 
Datum: 02. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
chce to nechat naladit a to se s penězma nevyplácí si v tom cca za 2000 za to výbrus na klasickom máš za 500 ....pokut použíješ jen jak ho dostaneš je to srovnatelný s výbrusovým...a pořád si několik stovek přpláčíš......
 
 
Datum: 02. září 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spracovani noc moc,,ale ja to mam na mustafovy a treti rok to jelo praha brno praha..coz dostava max cocku a je de to ok,,, takze to neni tak strasny
 
 
Datum: 02. září 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zkušenosti mám a asi jako 90% lidí co ho mělo, tak je to mizérie. Kvalita zpracování je na hovno, přepouštecí kanály většinou v hrozným stavu, symetrie žádná. Kdyby sis koupil origo válec, udělal výbrus 38,25, slícoval kanály, tak by posloužil stejně... co se týká ,,síly,, tak bych ji ve válci hledal až okrajově. Jinak jestli máš korunu navíc, tak nesmutni, i polskej válec se dá upravit aby to jelo, ale chce to dost seštelovat.
 
 
Datum: 02. září 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: johan      IP: uživatel14559    
zdar draci mam takovy problem ze mi motorka za studena startuje normalne a za tepla nechce chytit musi se roztlacit.nejspis to bude svickou a nevim jakou tam dat jestli teplejsi nebo studenejsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
no pokud máš správnou směs, pomáhá při startování naklonit pionýra na parvou stranu (trochu se ochudí směs) a pak fichtl musí naskočit tak na druhý nebo třetí šlapnutí ale musíš umět na to šplápnout (mě se to dělá dobře pravou nohou) :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi nejste sami,
 
 
Datum: 31. srpna 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: KoubaPIVKO      IP: uživatel13868    
Mam stejnej problém, jehla na druhym zářezu všechno nastavene spravne a za tepla taky musím tlačit.
 
 
Datum: 31. srpna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, určitě bohatá směs, mrkni na karbec jestli je vše v pořádku
 
 
Datum: 31. srpna 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to odhadnul spíš na směs než na svíčku.
 
 
Datum: 31. srpna 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/21      IP: uživatel15847    
zdar hosi potřebuju poradit mam jawu 21 je po go motora cili je tam aj výbrus a na víbrus má byt jehla na 3 zařezu ze ? jenomze kdys dám výc jak pul plynu tak nejede musím ubrat. ale na 2 zařezu to jede hezky .muzu to nechat aj na druhem zarezu? nepoškodí se neak motor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/21      IP: uživatel15847    
ok tak díky
 
 
Datum: 31. srpna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel15981    
stačí když bude v benzínu dostatek oleje, třeba 1:28 a pohoda:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12836    
Jesli ti to tak jede líp tak to tak nech nic se nestane :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
Zdar,hele pojede fík rychlejji když udělam výbrus nebo dám novej válec vrtaní 40.00mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak to můžu potvrdit.
 
 
Datum: 03. září 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16044    
Všichni,kdo hledají chybějící výkon ve válci,ho právě ve válci nenajdou. Je to divný takle napsat,ale je to tak,motor ať je sebelepší jede podle stavu a seřízení....mužeš mít šedesátku (třeba i ode mně) a dokud prostě nedáš motor do stavu OK a prostě a čistě ho neseřídíš,tak pojede blbě furt !
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezáleží pouze na výbrusu. Záleží na celkovém stavu motoru, stavu podvozku... Perfektně seřízená a namazaná sériovka bez úprav umí jet i 70 - 75km/h.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Čago draci, nevíte náhodou kdo dělá v Českých Budějovicích repasy klik? Potřebuju zrepasovat kliku na 250 :-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdarec co se stane když dám hlavu z 05 do jawy 21 klesne výkon? to bych musel snížit né? aby byla stejná komprese? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jen taková úvaha, nebylo by lepší sehnat 21-kovou hlavu?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo mluvíš jako odborník ale pouze teoretik.hleava se na silikon nedává,otisk můžeš udělat plastelínou a startpákou si myslím že ojnici neohneš
 
 
Datum: 28. srpna 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
dej to tam jestli jinou nemáš ...výkon nejni ufíka zas to nej a škoda aby ti ležela v regalu nevyužitá..jen pozor mě se u 05 hlavy často dělo že mi do ní narzil píst a nešlo točit motorem ... pod válcem či hlavou musý být těsnění 21 na to háklivá nebyla....prostě jí tam dej namatlanou silikonem bez svíčky na 2 štefty dotáhni a otoč zapalkem abys při nakopnutí neohnul ojnici pokud narazí....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
startovačka ti pujde lehněji, výkon ti trochu klesne, 05 má menší kompres a tudiš i jiný předstih tak na to mysli
 
 
Datum: 28. srpna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: víťa      E-mail:      IP: uživatel11601    
čau draci,mám dotaz kupuji již druhého fichtla,má stk ale potřeboval by výbrus neznáte někoho v okolí mladé boleslavi kdo se tím zabývá?? a pokud je někdo z okolí boleslavy tak můžem někdy provést nějakou vyjížďku ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
vytvoř dřevěnou bednu aby se do ní vešel vale tak akorád a někam to počli poštou např padalíkovi ze šartic a on ti to pošle z 5 na dobírku hotove.... cca 700 ale padalíka radím proto protože dělá dobře používá kvalitní písty atd takže než dostat za 450 bobtnající píst a ještě projet benzín je lepší si počkat kor ted když už je hnusně
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci o kolik se dá nejvíce snížit hlava na pincku.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem si to nechal sníži o ty 2,5mm a musel jsem trochu zbrousit i tu ledvinku jinač mi narážel píst do hlavy ale ted už to jede jak sviňa
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Po této reakci jen doplním toto - nesnižuj nic,to asi nemá význam... stejně by ti to nejelo...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to se musí zbrousit aji ta ledvinka nebo ta muže zustat zároven
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Zhruba 2,5mm
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tolik aby byla antidetonacni sterbina a aby pist neklepal do svicky
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15971    
Zdravím ve spolek. Co může zapříčinit takovýto nepěkný zvuk motoru ? Myslím to chrastění. Jinak todle není můj fichtl (s prominutím fuj) já mám najeto asi 1000km po G.O a přiznám se, že tomu nakládám :-D Nevíte co to může být ? díky předem ;-) http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
mě takovejto zvuk dělala povolená odkapávací miska.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
dwein: http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg , ale mě to fakt stačilo jen zkopírovat
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
mě ten odkaz nejde, jak udělat aby šel, když ho zkopíruju, tak nic. dík
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytahanej primární řetízek?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Podobnej zvuk mi to dělalo když jsem tam neměl olej , ale může to bát něco jinýho..
 
 
Datum: 27. srpna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15971    
Pardon ne od G.O ale od výbrusu
 
 
Datum: 27. srpna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
Zdar chci si postavit pionyra na fichtl cup na cross takže nevím jaký upravy motoru použít poradte napadlo mě přední kolečko 11z pak primár 9z ,něják slícovat kanály ,snížit hlavu doma mám už upravenou kliku a nevím jaký píst jestli ten odlehčený jednorkoužek? poradte co dal nebo co je nejlepší ...příp jak se to dělá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
no málo nehodlám za to utratit žádné velké sumy ale písty válce a upravenou klikovku mám doma válce uprvím pilníky nebo frézou a celkově si myslím ,že většina uprav se da udelat doma a to primarni kolečko a odlehčený píst přeci nestojí tak moc ...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik máš peněz příteli?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: lgkp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dneska sem si tady objednável válec s 8 výbrusem,máte s tím někdo skušenosti-jako silově odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, tak jak ti to říct, aby tě to neranilo... No zkušenosti mám a asi jako 90% lidí co ho mělo, tak je to mizérie. Kvalita zpracování je na hovno, přepouštecí kanály většinou v hrozným stavu, symetrie žádná. Kdyby sis koupil origo válec, udělal výbrus 38,25, slícoval kanály, tak by posloužil stejně... co se týká ,,síly,, tak bych ji ve válci hledal až okrajově. Jinak jestli máš korunu navíc, tak nesmutni, i polskej válec se dá upravit aby to jelo, ale chce to dost seštelovat.
 
 
Datum: 26. srpna 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: driftbiker87 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím draci, mám na vás dotaz, resp. prosbu :-) Před nadávnem jsem koupil pro přítelkyni na naučení Jawu 125 Dandy (r.v. 2004) s tím, že klepe motor a je třeba to opravit. Po rozebrání jsem zjistil, že je vydřená vačka, vahalda a prasklé pouzdro v hlavě do kterého je vačka nasunuta. Proto sháním novou hlavu a chtěl bych se zeptat, kde bych ji mohl sehnat popř. jestli ji někdo z vás náhodou nemá na prodej, nebo o někom nevíte? Jedná se o motor CPI. Předem děkuji za odpovědi. Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14559    
cau draci rozhoduju si koupit motorku http://motorky.bazos.cz/inzerat/26878176/jawa-250-panelka.php a nevim jestli mam jit do toho poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: 55      IP: uživatel16107    
44
 
 
Datum: 13. září 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14559    
provarrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
 
Datum: 27. srpna 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo, no tý Ipiny jsem si předtim nevšiml... :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2013 23:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak se mi zdá, že martin (taktéž "ja";-) neni kupující, ale prodávající ... prodáváš šrot a doufám, že se nenajde střelec, co to od tebe za ty prachy koupí... pak jsou ty ceny tam kde jsou, když jdou takovýhle plečky za takový prachy...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14559    
jeste musim dodat ze na motu vsechno funguje a motor je po výbrusu a startuje na druhy slapnuti
 
 
Datum: 26. srpna 2013 16:17
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele reálná cena je 10-14 tisíc. Sice je to originál, ale moc z nej nezbylo. Všude stríbřenka. ale i za těch 14 tisíc je potřeba ut motorku vidět a zkouknout ty nukční věci. Jak bylo řečeno, řezaná maska, vyměněný přepináče z nový jawy 350, je tam daný neoriginál plyn- spornovní rychlopal. mrknout, jestli jde tacho, jak je na tom zadní kyvka, přední vidle- tlumiče. to jsou celkem vysoký finance, dat to dokupy. Tak asi tak.
 
 
Datum: 26. srpna 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16022    
je to nějaký divoký cenu z toho maj největší ty papíry maska ma uřezane uši chromy nikde žadne.....
 
 
Datum: 26. srpna 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsou doklady napsane na prodejce a ne na nikoh jineho,,tak se sedrenym zadkem je to klasicka cena, vse orig,, zalezi jestli plecharina je ok ale ja bych nedal vic nez 14
 
 
Datum: 25. srpna 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel14559    
ja si myslim ze to je nadhozeny o tak 2-4 tisice
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde ti přímo o 592? protože za ty prachy se dá sehnat mnohem slušnější 559 nebo 353! ... já bych do toho nešel ani omylem..
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13167    
Zdravím, chcu se zeptat jak se pozná přidřený valec? dá se to nějak opravit? anebo se to musí poslat přímo na výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
sundáš válec a mrkneš na píst a poznáš to. malá poškození pístu - zrcátka - oškrábeš (pilníkem, šábrem). zasažení do kroužků je horší
 
 
Datum: 25. srpna 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám strhnutej závit držení vejfuku. Tady jsem našel jen origo rozměr a v Hornbachu jen špatnou velikost. Poradíte mi kde nebo jak to obejít? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, já už sem asi slepej
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: max      IP: uživatel8746    
zdravím chtěl bych se zeptat dá se na motor čz 175 570 jednofuk hodit válec z 250 jednofuka? nebo by se musel vyměnit celý motor? Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Model 570 sice neznam, možná si myslel motor typu 450. Tak tam válec z 455 nenapasuješ, musel bys měnit celý motor...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat dá se tento válec použít na ČZ 125/476 a musím dyžtak taky měnit hlavu a kliku nebo tak něco ... za odpověď moc děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To na 476 nedostaneš, leda že bys vyměnil i klikovku a hlavu válce...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
 
 
Datum: 23. srpna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký válec mistře?
 
 
Datum: 22. srpna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: dest      IP: uživatel15207    
Zduř draci když slyším bouchání z levého deklu u mz? při vyšší rychlosti to nedělá :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
MZ nemá primární řetěz
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš spatnej rětěz ale nejlíp uděláš když ten kryt odděláš a podíváš se jestli tam není něco vydřený
 
 
Datum: 22. srpna 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko      IP: uživatel8444    
pionýru zdar!.stal se mi takovej průser :-D a potřeboval bych poradit.pořídil jsem si pionýra 20-tku,a chtěl jsem na něj namontovat novej vybroušenej válec..tak jsem začal demontovat hlavu a s hlavou jsem vymontoval i 2 spodní "štefty" i s maticema...(závitový tyčky,na kterých drží válec s hlavou).závit v karteru byl jasně v p... nemám možnost dát do karteru vyvrtat nový závit,no a je to asi i hodně ryzikový,složitý..známý mi poradil použít(na uchycení "šteftů" do karteru) "chemickou kotvu".prý to bude držet....můj názor je,že je to nesmysl,nemůže to přece vydržet ty tlaky. a že můžu začít shánět jinej motor..chtěl bych se zeptat na Váš názor,na další(jestli nějaké jsou..)možnosti. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Nech si udělat vložku s vnitřním závitem M6 a venkovním M8, přeřízni závit a po prdeli :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kombinovanej svorník z hlazenky 7mm do karteru a klasika 6mm z karteru žádná věda já mám svorníky celý ze 7mm hlazenky
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem pro M7... sehnat M7 šroub,říznout kousek závity, navařit na něj origo šteft M6... nemáš třeba rodinu někde na vesnici? nebo kámoše?
 
 
Datum: 22. srpna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
závitníkem udělej větší závit a kup šroubovnici
 
 
Datum: 22. srpna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Souhlas s kolečkem M7 vpohodě vyhovuje.Díra po závitu M6 mu bude i "centrovat" vrták pro M7(vpodstatě pouze vyčištění díry po M6)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy lepidloví uvažovali jste někdy nad tím že ten šteft budete chtít někdy vyměnit?
 
 
Datum: 22. srpna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kespr: Jako že si vytrženej závit zalepil motorovym silikonem? Jinak k tématu: osobně bych přeříznul ten závit. Teď pudu proti proudu, ale já bych řezal závit M7, nikoli M8...A k tomu si samozřejmě nechat vytočit šteft...
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
me se to tes stalo s tema stefty delal sem go motora a ten vysoko teplotní tmel kterym sem dal kartery k sobe tak s tym sem tam aj jaksy zalepil ty stefty a drží to do dnes .
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
když půjdeš koupit lepidlo tak za něj dáš min 150,- a je to podle mě stejně jen dočasný,převrtat na M8 a udělat šteft z hlazenky co bude mít do kartru M8 a zbytek M6
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro standu:jo,nad tím už jsem také uvažoval a v mém případě se mi to jeví jako nejdostupnější řešení.zkusím to,a časem vám sem přidám zhodnocení. děkuji za rady :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16004    
Kdekoliv na silnici s ručním závitníkem uděláš nový závity m8. Výroba šteftů m8/m6 už bude horší. Zkusil bych vysokopevnostní lepidlo na závity a předně bych závity pročistil závitníkem m6 III. a použil nové neožvejkané štefty.
 
 
Datum: 22. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hostinné,Trutnovsko.... .no na výfuku je to trochu něco jinýho.mám strach,že by to v tom karteru dlouhodobě nevydrželo.přecejenom stlačení,zážeh.aby se mi to za jízdy nevymlátilo,a nezačalo to nasávat falešnej vzduch
 
 
Datum: 22. srpna 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Chemická kotva je dobrá do betonu , ale do hliníku si ji nedovedu představit. Strojní vrtačku snad v okolí někdo bude mít, sežeň závitovou vložku, převrtej na větší závit, a potom můžeš použít původní štefty. Ruční vrtačku nedoporučuju, protože neudržíš kolmost. Jinak odkud jsi? Třeba se ozve někdo s pomocí z okolí o kom ani nevíš, že existuje.
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rdžet by to mohlo já epoxidem zalepoval srženej závit na šteftu u vejfuku a drží to a to je to utažený jak něco tak to skus když to povolí tak to poznáš
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi řekni že ve městě nemá obchod s nářadím kde mají vytahováky
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko      IP: uživatel8444    
víš,borec z paneláku má "omezený" možnosti :-/ .co říkáš na tu variantu s chemickou kotvou?.díky
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit a vyvrtat nový díry určitě někoho seženeš kdo ti to udělá
 
 
Datum: 22. srpna 2013 9:57
 
<  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 19:02:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu