Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, prosím poradte mi mám doma motor z Jawy 90 a mám jeden problém, když otáčím rotorem,tak píst ve válci prostě nevyjíždí krásně, ale strašně skáče,takže když chci nastavit předstih tak vyjedu do HÚ a chci se vrátit o 2 mm,tak to prostě nejde protože píst skočí i o 5 mm.Jediné co mě napadá, že by to mohla být špatná klika,ale nevím co by na ní mohlo být špatné, když ojnice nemá vůli,tak mi poradte co vás napadá,za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 20:02
 podle mě bude v háji spodní ložisko
Datum: 22. září 2013 20:02
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar dík, takže jehlová ložiska tam jsou,a za druhé když jsem sundal válec s pístem, tak jsem otáčel z klikou,ale klika se krásně nevysouvala ,pouze skákala a bouchala,prostě jak by nebyla vyvážená.Když nastartuji motor tak to hodně klepe bud jeto tak klika anebo jestli není snížená hlava. jak poznám sníženou hlavu nevíte kolik má mít ten schodek na hlavě milimetrů.dík
Datum: 22. září 2013 14:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 haled 90 mela vše na jehlách myslím tak jestli ti nechybí pod pístem ložisko...jinak ten motor točí 2 krat tolik než do fíka a tzn i kradší zdvih a tak to prostě musíš ladit nežne ....jestli to delaš šroubovákem třeba ......jinak schod valec a vem píst do ruky a hned vídíš zda to má někde vuli .. ruko ve směru nahoru dolu nemá mít žadnou kor u motru kterej točil snad 10 000
Datum: 22. září 2013 13:56
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Nazdar Seso, chci se zeptat, jaká je normální vůle na ojnice na nové klice od tebe, kamarád ji objednal a donesl, s tím že ji zamontujem do motoru, ale mě se zdá že má moc velkou vůli, ojnice se kýve do stran, při poklepu dlaní zvoní... Bojím se mu ji zamontovat do motoru, aby to pak nebyla zvonivka, u pincka i motorek sem zvyklej na podstatně menší vůle... Značka co je na setrvácích : ALREADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:50
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Prostě kamarád tam chtěl novou kliku , tak ji ta má a zatím snad dobrý, nechal mi tady zadřenou kliku, takže ta se dočká repase a půjde do mé babetty. Jinak já si kliku na genrálku vždy rád dám a odvedenou práci rád zaplatím, pokud je kvalitní. I když se cenově blíží nové.
Datum: 22. září 2013 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Tak snad cejtíš v ruce,jestli tam ta vůle je a nebo ne. Jestli je to čína tak je to váš boj  ... furt řikam - koupit ojnici CKR a repasovat starou kliku ... Z novejch klik už jsem viděl ledacos,něco by ušlo,něco tak jako ozdoba do garáže a pověsit na hřebik.... Nemam šajn jaký sesa prodává... Doporučuju ho kontaktovat na mail a řešit to tam.
Datum: 22. září 2013 7:43
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 To fakt ne, cinkat můžou v klice, kterou sem z té předchozí, původní kliky, vytáhl. Od kliky se sypaly kovový šupinky. Dlouho sem z kamaráda tahal, čím že to vlastně maže (benzín byl totiž suchej). Když mě ho dovezl ukázat, tak to bylo jasný. Místo oleje ,,mazal,, aditivem nahrazujícím olovo do starších čtyřtaktů...
Datum: 21. září 2013 23:06
 tak to cinkají ty kovový piliny v tom oleji
Datum: 21. září 2013 22:48
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Když mě přivezl kamarád kliku do ČZ 180/487 po generálce, byla, když to tak řeknu perfektní, bez vůlí, nezvonila. Ojnice má možnost axiálního posuvu mezi setrváky 0,3mm. Co se naprostého sucha týče, ložisko je namazné M2T čkem...
Datum: 21. září 2013 21:55
 vůle do stran je normální... a že za naprostého sucha lehce cinkne je taky normální.. až ložiskem projde olej tak už necinkne
Datum: 21. září 2013 20:36
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Moje mz má nalítáno 27000 km myslíte že už je čas udělat výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Napřed jsem na to vůbec nechtěl reagovat,Kolečkova odpověď byla plně výstižná,ale po přečtení tý habaďůry s měřákem mi to nedalo. Přece na to stačí selskej rozum ! Jede to? Má to dobrou kompresi? Nechrastí to ? Tak nic neřeš... A naopak jestli je to zvadlá vyrachtaná koza co nemá kompresi,blbě chytá,blbě jede,nemá sílu,chrastí zvoní tak určo výbrus...na to nepotřebuješ nic měřit...
Datum: 22. září 2013 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 bez demontáže sežen měřák komprese a skus to usoudit podle tlaku ve válci pod 6 atm je to docela měký..ne že by to nejelo ale součastky budou za zenitem
jinak pracnější je schodit válec a kroužky a změřit ovalitu válce ..
potřebuješ sparove měrky a porovnáváš mezeru mezi konci kroužku v ruzných místech válce ..pokud je rozdíl mezi rozměry uprostřed a na hoře víc jak 02 03 mm nechal bych to přebrousit pokut tě nebrání finance....
ne že by to na větší opotřebení nejelo měl sem v pioníru kroužky s milimetrovou vuli a točilo to v kopci jak šíleny ..ale po čase se mi stalo že ti kroužky byli ztenčene že jeden prasknul jak byl tenkej ničemu nic neudělal a vysipal sem ho z kolena....
dnes je vše o financch pokud na to tu 1000 máš za mě je 30 000 na celou motorku docela dost a myslím že to nebude žadnej zazrak...je to vzducháč kterej běžně při provozu točí 3500 ...záteš je velká....sežen ten tlakoměl se šroubením na svíčku at ti někdo našlape a uvidíš výborný motor dává 8 9 atm ... je to nejednoduší orientace ..která má i sve mouchy ...
Datum: 22. září 2013 8:53
 Záleží na stavu konkrétního válce...
Datum: 21. září 2013 15:04
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16147
 čau mám takovej problém koupil sem válec s tříkroužkáčem pístem nastartuju ho a asi 1 km jede suprově pak strácí výkon a musim počkat než vystidne protože nejde ani nastartovat chci se zeptat jestli je to tim že ho teprve zajíždim dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Jestli máš polskej "víbrus" tak buď v klidu,to je normální,kor s tim tříkroužkem...já to zajížděl 600km s tim že do 500km to bylo furt festovní a chcíplý...prvních 50km sem popojížděl po 2km protože to víc vkuse nenajelo  po 500km už to bylo jen chcíplý  po 600km jsem to protáh blátem v Pavlikově a pak sem to zajetý hodil pod ponk a dal obyč válec...
Datum: 22. září 2013 8:05
Jméno: mustan 23
IP: uživatel15205
 a taky tu bylo receno ze trokrouzkovej pist je blbost
Datum: 21. září 2013 12:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jak bylo rečeno michej 1:25 cca a zajizdej pomalu
Datum: 20. září 2013 17:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 za mě se mi zdá že motáš jabka s hruškama..1 teplej pionír chytá blbě to je vlastnost řeší se tu často ..pomáhá naklonit jakoby na sebe...2 logicky se ti ted vše zabíhá musíš dávat víc oleje a mín to honit .... popř i zvětšit předstih.....
Datum: 20. září 2013 17:37
Jméno: ondra
IP: uživatel16143
 Čau draci, potřeboval bych poradit jak vyčistit kliku od karbonu aniž bych půlil motor. Já myslel třeba sundat motor a do kliky nalejt ředidlo třeba...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 0:28
 Už jsem viděl klikové ložiska i samotnou kliku zakarbonovanou 100x víc než spalovací prostor. Když někdo jezdí s vylítaným válcem kde už ty kroužky prostě netěsní tak to spálené černé svinstvo profukuje por kroužkama ke klikovce
Datum: 24. září 2013 0:28
 kolecko: OK, tak jsem málo znalej  , myslel jsem, že se karbon usazuje jen ve spalovacím prostoru, protože když jsem měl před měsícem shozenej válec, tak jsem se sice díval jen na ojnici, ale ta byla čistá
Datum: 20. září 2013 17:33
 Karbon tam být může. Osobně bych to moc neřešil, takový množství ho tam zas být nemůže. Pokud to ale stejně chceš vyčistit, tak to prostříkni pořádně konkorem a nech působit, a pak to mechanicky dodělej. Samozřejmě pak je notné klikovou skříň pořádně vypláchnout...
Datum: 20. září 2013 16:53
 Nevím, možná nejsem tak znalý, ale kde by se vzal na klice karbon? Ten je přeci jen ve spalovacím prostoru ne?
Datum: 20. září 2013 16:43
 ředidlo asi spapá gufera
Datum: 20. září 2013 13:47
 Chlapy chci se optat,mam lehce upravenej valec,hlavu od stejskyho 5,4.. porad premyslim nad hikone ale nekdo na nej hazi spinu,druhej zas chvali.. Takze nevim jeslti ho mam shanet nebo se na to vykaslat. A jaka je zivotnost jednokrouzku ? Mam to jako cestaka+naky blbnuti.. Abych kazdej mesic nemenil kruh  Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 10:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 tim ze jenom zvetsis sani neudelas skoro zadnej vykon , rezonancni vyfuk na tyhle uprave je taky skoro k nicemu
Datum: 20. září 2013 10:56
 Sani 68,5 od HU+zarovnana spodni hrana,slusne aby nezrala koruzky..,vyfuk 1mm do stran a 1,5 k hlave + tu hlavu
Datum: 19. září 2013 20:02
 To záleží, co máš za upravenej válec
Datum: 19. září 2013 17:50
 Takze jeste navarit vyletovku a na ni hodit tlumic.. to by slo  Jak tak cca dlouhou ?
Datum: 19. září 2013 13:59
 Mám to napojený stejně jak říkáš... uříznutý hikone koleno a navařená objímka... Jinak ta výletovka je docela dost důležitá, jak jsem zjistil, tak její dýlka dost ovlivnuje otáčky motoru... ale když tam ten tlumič necháš, tak ono se to taky nepos**
Datum: 19. září 2013 13:51
 Tak prave planuju ze bych koleno na hikone urizl a napojil na original.. Nejlip navarit na hikone trubku prumeru aby sel nasadit na koleno. Tedka pres to mam gumovou hadici,stahlou svorkama. Neni to extra pekny pro oci ale funguje to asi nejlip jako tesneni. Takze bych to chtel resit uplne stejne kvuli rychlejsimu rozpojovani nez sundavat komplet vyfuk. No a s tou vyletovkou by to byl ale slusnej rachot...Po meste a na cestach by to asi nebylo lepsi uz jenom kvuli nasim kamaradum PCR
Datum: 19. září 2013 12:43
 Řešil jsem to samý... Hikone mám, chtěl předělat. Ideální a základní co je ta je bud vyrobit jiný kolínko, nebo výfuk napojit na originál, nejlíp svařit. Pak sundat tlumič, navařit výletovou trubičku. Záleží, co máš za válec... O kroužek se neboj, já mám na upravným válci dvoukroužek a lítám taky...
Datum: 19. září 2013 9:29
 Valec mam svuj..jak sme to spolu resily  Kruh urcite chrom.. A co to obnasi to prekopani hikone ? Vypada to ze pres zimu tam ten jednokruh dam
Datum: 19. září 2013 0:46
 On ti dal přece skicu vejfuku ne? Hikone doporučuju,ale překopat...případně ti ho nakreslim...kruh budeš měnit po 1000km s vejfukem i bez vejfuku... je to měkká litina 1,5mm silná ... Dej chrom kroužek a budeš mít pokoj na dva roky minimálně a k vložce válce je šetrnej...
Datum: 18. září 2013 23:03
Jméno: Jirka
IP: uživatel15276
 Zdar chci se zeptat kolik má bejt vůle ojnice do stran v klice u pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 těžko soudit takhle ale asi OK
Datum: 19. září 2013 19:36
Jméno: Jirka
IP: uživatel15276
 Mám motor na závody proto se ptám,mám asi 1 až 2 mm
Datum: 18. září 2013 22:00
 Axiální vůle v rozumné míře není na závadu a v podstatě netřeba ji řešit...
Datum: 18. září 2013 16:41
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jak poznám hlavu na jawa 20 ze není např z 05? a muze delat 05 hlava u 20 neaky problem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 9:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dej tam, co tam patri a nevymyslej hovadiny...
Datum: 17. září 2013 9:50
Datum: 16. září 2013 21:51
 cezetak ma pravdu
Datum: 16. září 2013 19:20
 no a co woe mě to tam přes tu hlavu jezdilo nádherně možná že i o malinko hůř ale jen o malinko ale jinak nic víc že ty si někde přečteš to co si tu psal nemusí být pravda dokud to nevyskoušíš na chrchlovy tak to nepoznáš zže to nemá žádnej rozdíl dude!!!!
Datum: 16. září 2013 19:18
 starek: co to meleš za hovadiny?  .. hlava z 05 je uplně jiná než hlava na 20/21/23 !!!!! .... hlava z 05 má totiž půlkulatý spalovací prostor (bez ledvinky) díky čemu je pak i nižší komprese..... a za to hlava z 20 má už mnohem menší spalovací prostor a je navíc doplněný o ledvinku.....
Datum: 16. září 2013 19:14
 cus jo de tam krasne stejne sedi a jede to uplne stejne jak origo z 20 ja ji mnel taky na mustafovy...ýýýýýýý
Datum: 16. září 2013 18:43
Jméno: Radek
IP: uživatel16123
 Cau, chci se zeptat, jestli se musi pretryskovat karbec a nastavit jinej predstih kdyz mam 8. vybrus ...jezdim 1.6 mm predstih( jawa 50 20). Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 18:12
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 akorat rozsirit hlavu
Datum: 16. září 2013 18:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 není třeba nic měnit
Datum: 16. září 2013 13:01
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 zdravím,mám problém z jawa 50.No motoru je válec po výbrusu nová spojka,nová ojnice na jehličkách,karburátor.Nastartuju volnoběh drží pěkně,když skouším pouze decentně přidávát plyn vše ok(nevytáčím to do plných není to ještě zajeté).A mám problém takový zdechnu to a následně už nenastartuju jak ze tepla tak za studena nebo dokonce další den,musím vyčistit pořádně svíčku...jedem mě to jenom na N15YC kdyžtam dám N15C tak ani nechytne na N15YC to chytne na první našlápnutí...nevím kde hledat příčinu.Jehlu jsem skoušel dat víš nebo níž a pořád stejné...mám ji na druhém zářezu shora.Poradí někdo?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 15:39
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 VYŘEŠENO!!!! koupená nová indukční cívka a už to chytá na poprvé a je jedno jaku dám svíčku...akortá měl sem tam tu N15C a chvílu to jelo a pak sem ju vytáhl a byla suchá a černá to bude asi chtět jinu svíčku že?kdyžtak jaku...díky
Datum: 17. září 2013 15:39
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 svíčky dávám aj nové aj staré spíše to jede na staré...fajka nová gumová tady z fichtlkrámku ta červená..kábl taky nový...kábl od motoru k indukče taky nové...no zitra se stavím kupit novu indučku a bude...stejně je tam vše nové tak budu i indučka no
Datum: 16. září 2013 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel16124
 Ok,to je jasný,buďto šlus někde na kabelu a nebo indučka,vn kabel,fajfka a nebo svíčka
Datum: 16. září 2013 18:17
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 olej převodovka ne.je to tedka složené nově před měsícem je tam těsnění i tmel vše podcivě udělané...kladivko sem dneska dal nové a pořád stejné...jisku kladívko hází tam kde má...svíčku sem dal dneska i N17C a prostě nenastartoval sem...hladinu v plovákové komoře mám když vytáhnu plovk tak je tesně nad otvory do komor...udajně správná hodnota má byt když se stlačí plovák tak po vršek plováku...taku ani nemám mám ju menší...dneska sem dal jehlu na horní zářez a pořád se to přechlastává...už tomu nerozumím vubec
Datum: 16. září 2013 18:09
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Koukni kde na kladivku ti lítá jiskra. Jednou to někomu hazelo jiskru mezi kladivkem a šroubkem co ho vpodstatě drží. Jinak bych to viděl na indukčku ale spiš na svičku nebo kladivkon.
Datum: 16. září 2013 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel16122
 Je to bohatý jak prase a nebo ti tam jde olej z převodovky.
Datum: 16. září 2013 8:55
 řekl bych že indukční cívka nebo kladívka
Datum: 15. září 2013 19:36
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 nevite o nekom kdo mui upravit valec tak aby to trochu vic jelo a za normalni penize dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 10:06
 Tak mi napiš na mail,něco vymyslíme.
Datum: 15. září 2013 10:06
 zdravim i ja bych mel zajem o upravu valce,zacinam jezdit zavody,tedy jezdim prvnim rokem
Datum: 15. září 2013 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel16111
 Už se domlouváme,pán na mě našel mail ve starejch inzerátech,ale i tak díky
Datum: 14. září 2013 20:15
 Standa Hrbek... předpokládám že si to tu přečte.
Datum: 14. září 2013 19:22
 Zdravím mám tady malý problém ohledně padesátky skůtru, neví někdo kolik můžou ty motory točit otáček nebo kolik je na výstupu za variátorem? jedná se mi o výpočet ozubených kol za variátorem ale nevím ani orientační otáčky.je to suzuki motor dvou takt.(za to že to sem nepatří sorry)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 9:43
Jméno: combust
IP: uživatel14882
 těžko říct, dvoutakty co vím tak nejvyšší výkony mívaj okolo 7 - 9t rpm a max. otáčky bejvaj daný omezovačem, (větší dvoutakty jako nsr a rgv točily do cca 12t rpm), čtyřtakty mívaj červený pole někde okolo 9-10t rpm a výkonový špičky posazený někam okolo 7-8t rpm
Datum: 16. září 2013 9:43
 Zdarec draci,mám Babettu 210. Ňákej čas stála teď se mi zdá že nejede jak by měla. Můžeme mi někdo pls poradit jak na výbrus nebo čím by to mohlo ještě být že to moc netáhne?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 nemá kámoš velkou rozetu na zadku či malou na motoru jinak pokut tě ten moped uveze škoda brousit dobrej válec.... jinak výbru zajistíš jednoduše proste schodíš válec umiješ a pošleš do brusírny v dřevene bedně čímsi vystlane dobírkou zpět ti přijde z pět ..vyber brusírnu kde ti daj i nove kroužky a píst i např čep..např motodíli votice a pan padalík..u baby je to pak jen trošku uskalnejší namontovat ma jehli v ojnici...nesmíš je vysipad
Datum: 13. září 2013 23:25
 Máš taky Babettu?? Jo tohle vše sem udělal,až na výfuk ten sem jen vyčistil 
ale pořád si myslím že by to mohlo jet líp,aspoň podle kámošova Babetty má stejnou. Už mě jen napadá ten válec že byl byl špatnej jinak nevim. Díky
Datum: 12. září 2013 17:55
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Vyměň benzín, vyčisti karbec, očisti svíčku, případně vypal výfuk a uvidíš, jak povalí
Datum: 12. září 2013 14:12
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Zdar draci je to sice asi blbej dotaz ale nevíte někdo co je tohle za motor https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1289859_569349969791573_696764641_n.jpg?oh=bd9d1e2f4c6412cec90012f19028692d&oe=5232E0DF&__gda__=1379075123_bf3f56cea5ca8bc0b67c88378e4e4dd2 jestli 175 nebo 125 chci ho koupit od kámoše ale nevím obsah motor má zbroušené číslo a nechce ho kvuli tomu rozebírat aby přeměřil píst.rnkdyby jste někdo věděl moc by mi to pomohlorndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 8:08
 Na co že se to ptáš?
Datum: 12. září 2013 8:08
 kolečko: a víš co to je když je tam ještě 8mé žebro?
Datum: 11. září 2013 23:12
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 moc díky
Datum: 11. září 2013 19:40
 Podle počtu žeber na válci. 125 má 7 a 175 má 8...
Datum: 11. září 2013 19:35
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Jo díky a ještě jestli se můžu zeptat podle čeho se to nechá poznat??
Datum: 11. září 2013 19:31
 175
Datum: 11. září 2013 19:29
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau chlapi na jawa 21 mi na pístu asi upadl zámek kroužku, je to dvoukroužkový píst a není tam zámek 2. kroužku od svíčky. můžu s tím jezdit? jestli jo tak kam mám orientovat tu mezeru kroužku popř. bude vadit když tam dám jen ten první kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:00
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 na jawamanii jsem četl, že lze zámek vyrobit ze starý bronzový jehly karburátoru. stačí navrtat, zarazit a zalomit.
Ale osobně jsem to nezkoušel, takže nemůžu ani doporučit, ani zavrhnout.
Datum: 16. září 2013 17:00
 To snad není problém koupit novej píst? Jestli dáš do motoru zmetka, tak tu budeme muset za týden číst, proč ti to nechce jet... Kup novej píst a kroužky a neřeš kraviny.
Datum: 11. září 2013 11:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude tím že ten zámek už bude zkurvenej,zahodit a koupit jinej píst
Datum: 10. září 2013 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Odpověď na bod A - vadí (kousne se),bod B - vadí (profuk přefuky/vejfuk zkrz drážku)...kup píst...
Datum: 10. září 2013 20:40
 zkusit ten zámek vyndat a udělat novej...
Datum: 10. září 2013 20:38
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 no nakonec jsem tam našel spíš jen takový menší zámek tož jsem to tam tak nasadil, snad se to neprotočí
Datum: 10. září 2013 19:22
 rada nerada pro pobavení: a nebo jezdi na jeden kroužek- pokud si na tom Finančně bídně, taky to jde, ale je ot bída. a pokud maš čas se s tím crcat, tak mužeš pístní kroužek brutálně upravit, srazit clekem výrazně hrany až dokulata tak pul cm od obou koncu kroužku- ale jen než to budeš moci dát na výbrus  Je to taky prásarna, ale taky jsme takovou paštiku viděl jezdit a nerozmlatilo to motor...
Datum: 10. září 2013 19:16
 Jezdit s tím nemůžeš, protože jakmile by se ti pootočil kroužek tím rozevřením do nějakého kanálu, tak by ti to nadělalo pěknou paseku. Kup nový píst a kroužky, 100-200km to zajeď máš klid. Pokud už je vyběhaný válec, tak to dej rovnou na výbrus...
Datum: 10. září 2013 18:33
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 potreboval bych poradit jak vymezit vuli ojnice ckr v pistu mne se totiz vubec nelibi ze tam muze to jehlickove lozisko jezdit dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 To co se stalo Frikulínovi se stalo i mě. Akorát on na to jezdil roky a dobrý,mě se to rozletělo po prvním startu motoru při přidání plynu. Měl jsem zúžený podložky z babety vystružený dle čepu. Z vlastní zkušenosti radím nic tam necpat,nepatří to tam. Možná sem je vyrobil špatnym postupem,možná byly kazový...nevim...každopádně sem tenkrát musel rozhodit motor abych vyčistil kliku,klikovou skříň,ložiska a válec kterej nenajel ani 1km šel hned na výbrus... Od tý doby už nikam podložky a CKR mam v obou motorech i jsem jich asi 5 nechával dávat známejm do klik a cajk... Každej má tendenci tam dobastlit nějaký vymezení,ale je to kravina,ojnice je vymezená už dole,nahoře ať plave,plovoucí uložení jako plovoucí uložení....
Datum: 10. září 2013 15:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně motor točí přes 10 000ot/min a ložisko drží. Nic tam nedávej... Někdo (mám za to, že Frikulín?) s nima má blbou zkušenost.
Datum: 09. září 2013 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel16077
 Nic tam nedávej,to jehlový pouzdro má plavat a plave. Jakékoli příložky mohou prasknout a nadělat paseku.
Datum: 09. září 2013 9:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 existují kalené příložky
Datum: 09. září 2013 7:34
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, mám jeden dotaz, když jezdím s mojí Jawou 90 tak mi motor točí (hučí) pouze v otáčkách a nezrychluje prostě jede třeba 80 furt, tak uberu a rychle přidám plyn,tak se motor chytne a jede 108 km/h a pak mi už rychlost nabírá .tak se vás ptám jestli je to předstihem,protože se mi vačka na té hřídelce hýbe moc do stan. Nebo jestli je to něčím jiným ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 15:45
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar Stando, máš pravdu s tím rotačním šoupátkem aj tohle by to mohlo být,ale já myslím že šoupátko je v pořádku, nebylo nijak poškozeno ani opotřebováno. Jediné co mě napadá je ta vačka + předstih,Když jedu s 90tkou prostě nějakou rychlost 60, 80, 100 tak letí krásně než potká nějaký hrb, tak motor spadne z otáčet a jede třeba 80km/h a 90tka nezvyšuje rychlost, tak musím rychle přidat plyn a tím motor začne zase točit otáčky a 90tka zrychluje, pište co vás napadá, zatím moc dík.
Datum: 08. září 2013 15:45
Jméno: Standa
IP: uživatel16075
 Nejsem odborník na J90,ale napadá mi jedna věc. Je tam rozvod sání rotačním šoupátkem - neni možný,že má šoupě nějaký vakl v uložení a tím jak ostře ubereš a přidáš se hne šoupě od hrany k hraně,saní dostane správné časování a moto ožije ?
Datum: 08. září 2013 14:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16072
 aha ja se v tom nějak ztratil pístní čep pokut je na jehlách muže jít rukou viz dočkal a stat o 634...pístní kroužky mač ojete řádně mění se při vuli 06 asi nevím zda u tebe už nehrozí že je to sežere...nove nedavej mrháš usilím bude křivý valec dej to na brus....teda jestli si nedal nove kroužky ale na špatnej brus
Datum: 07. září 2013 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 to můžou, hlavně jde o to že to pak už nemá kompresy a trošku víc to žere
Datum: 07. září 2013 23:07
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, Klika je v pořádku nemá vůli i jehličky jsou v horním oku, jenom jedna závada je tam a to že pístní čep mi šel zatlačit do pístu pouze rukou,a ještě pístní kroužky mají mezeru velikosti pístního zámku. Můžou ty kroužky s tým pístní čepem způsobovat klepání ve válci.
Datum: 07. září 2013 22:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16072
 nemá roadster mít místo futra pod pístním čepem jehličky?? a když se vysipou a nějaký dobrak nechce ztratit píst...... ..anebo to má klikovku v p....
Datum: 07. září 2013 21:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, mockrát dík zkusím ten tvůj nápad s tou vačkou, uvidím možná by to nějak šlo, a ještě jedna věc mám doma jeden polo motor na 90tku, když otáčím zapalováním ( magnetem, rotorem) zprava dolovena asi tak 5 mm tak se mi točí klika a pohybuje se mi ojnice ale píst stojí je tam nějaká vůle v tem horním oku ojnice,tak se vás ptám co by to mohlo být?
Datum: 07. září 2013 21:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nešlo by to udělat jako na motorce místo šroubu dát imbus a vačku trošku dotáhnout na krev? 90 neznám tak dobře ale z rouzných home crosu se zapalkem z pincka či baby to funguje dobře
Datum: 07. září 2013 20:52
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec Pepi, moc dík já si myslím že by to mohlo být taky tou vačkou, prostě motor točí otáčky,ale 90tka nezrychluje, kdysi mě napadlo, že se mi může něco protáčet v motoru a, že se z motoru nepřenese síla na zadní kolo, ale to asi není pravdou, protože motor je asi 3 měsíce po GO. Kromě vačky tu už jsem neměl do náhrady. Klidně pište co vás napadne, za odpovědi děkuji.
Datum: 07. září 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 za mě to tím muže být vačku řadně upevni ptz jak se to vaklá pálí to jak chce a vlastně máš omezovač do plnejch
Datum: 07. září 2013 20:25
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi mam jawu 20 a za tepla spatne startuje na nakopávacku má snahu ale nechytne a na roztlacení chytne na 3metry cím to muze být ? svícka je brisk N15C a válec je po víbrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 9:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky
Datum: 07. září 2013 9:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 obvyklá rada je i v návodu ..při spoštění naklonit jako na sebe a kopnout .....řešilo se to tu nedávno je to vlastnost
Datum: 06. září 2013 21:25
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci na mojem fichtlu mám sníženou hlavu a jede to o hodně líp než origo ale kamarád si nechal hlavu taky snížit a jedemu to ještě huř než předtím jakto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 0:29
 Je to víc než možný. Stačí mít jen blbě nastavený předstih a nemusí na tom být vůbec nic přehřáté
Datum: 10. září 2013 0:29
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: proč to není možný? Přehřeješ svíčku a od ní se bude směs zapalovat i po vypnutí zapalování, už se mi to stalo
Datum: 08. září 2013 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Na fichtlu samozápaly? Cože ? Na fichtlu je možný všechno,ale samozápaly rozhodně ne,fyzikálně to není možné. K dotazu - kamarád má možná motor v lepším stavu a nastavenej,v pořádku.....bejvá to tak ....
Datum: 06. září 2013 14:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16063
 mě zkušenost naučila že fík má nic moc chlazení a je cytlivej na samozapaly od ostrých hran ve spalováku a např blbeho těsnění pod hlavou ...proto se podle mě žadne těsnění nemontovalo ....a vymysleli ho až naši polští bratři ...
prostě bych řádně srazil všechny hrany po obrábění a vyzkoušel to krajně mu tu hlavu seřízli moc a nezbyde než jí vypodložit 1 čí více těsněnímy chce to prostě nakoupit a zkoušet jak se to bude chovat každý motr je original....
Datum: 05. září 2013 19:04
Jméno: mmm
IP: uživatel15205
 důvodů je mnoho , jeden z tech duvodu muze byt teplota= nastavení karburatoru
Datum: 05. září 2013 13:58
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, nevíte kde sehnat 70 ccm kit na pionýra? já vím pouze o 60 ccm
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:04
 Klasická cesta jak zvýšit objem na 70ccm spočívá v úpravě, kterou tu popsal marquee... to je dalo by se říct základní.
Datum: 04. září 2013 20:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 04. září 2013 16:07
Jméno: karlos
IP: uživatel14642
 Udělat 70ccm z fichtla je úplně stejný jako z mopedu, babetty a podobných motorů. Jsou lidi co to dělají a problém to pro ně rozhodně není. Takže asi tak!
Datum: 04. září 2013 14:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16056
 znamej má na spodku pioníra navařený přiruby a válec z 80 asi kavy vodníka ...jede to hrozně ale po pravdě se s tim i jezdí hrozně pokud maš možnost svařování hliníku žadnej problem ale tvl žže si nekou píš jukinu..ptz ta jede o dost rozuměji
Datum: 04. září 2013 13:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přesně, 70ccm jde udělat, ale z válce na 555 a není to ale jen válec, můsí se udělat víc věcí, nebo si nechat vyrobit speciální vložku a převrtat válec z 05/20/21/23, nic méně úprava karterů a dalších věcí tě nemine...... všechno jde, ale......
Datum: 04. září 2013 13:02
Datum: 04. září 2013 12:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 A ty jsi viděl prodávat kit 60ccm? A kde prosím tě??
Datum: 04. září 2013 12:39
|



|