česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vitus      E-mail:      IP: uživatel15681    
Zdravím, někde jsem slyšel, že nově vyrobné válce na pionýra, nejedou tak dobře, jako starší po výbrusu. A to prý ne kvůli menšímu (sériovému) vrtání, ale kvůli ještě horší kvalitě výroby a slícování kanálů. Chtěl bych tu na FichtlKrámku koupit ten válec, ale mám pochybnosti, jestli radši nevzít válec starý a dát ho na výbrus. Jinak je k válci i píst, kroužky, čep atp.? P.S.: pionýra mám na závody sériovek + doprava do školy/městě, takže chci, aby tahal, co nejvíc :-) Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechal bych vybrousit starej válec s pístem kroužkama a čepem to vyjde na 4-5 stovek a kvalita je zaručena
 
 
Datum: 22. června 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz standa můžu stopro potvrdit
 
 
Datum: 22. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
kdybys videl uhel vyustení přefuku v hliníku u poláka.... ja nevedel, jestli se mam smát nebo brečet :-D, to proste nemuže pořádne jet (bez upravy)
 
 
Datum: 21. června 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
že by zabral pilník????
 
 
Datum: 18. června 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel4145    
čau kluci, jak slicováváte ty kanály ?
 
 
Datum: 18. června 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel14718    
Nechci aby se z toho stalo klišé, ale standa má pravdu... dělal mi jeden válec. Měl jsem obdobnej problém jako ty... sériovka mi jela mizerně a na stejskala jsem neměl peníze... poslal jsem válec s hlavou standovi a nestačím se divit jak mi to jede... časem jsem koupil hikone, upravil ho a ted mám místo sériovky závoďáka :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15514    
taky tu je možnost risknout to a nechat převrtat .... jinak u mě běžně dávaj nový píst kroužky čep a segrovky....je třeba se zeptat....
 
 
Datum: 18. června 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15682    
Napiš mi na mail,udělam ti seriovku,která strčí do kapsy i simsona za cenu nepatrně větší,než je polskej šmejd.
 
 
Datum: 18. června 2013 8:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
na ten polskej se vykašli, kanály slícuješ, to není zas tak velký problém, ale přefuky v domácích podmínkách neslícuješ, zvlášť když mají blbě nalitej hliník, další problém je vydrolování materiálu vložky s tím neuděláš vůbec nic,
 
 
Datum: 18. června 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten polskej by sis musel slícovat doma jinak jestli máš starej tak ho dej na vybrus a tenhle novej se eště nedá tak upravovat protože nejde vylisovat vložka z toho válce což u staryho jde takže na upravu jestli chceš dělat tak di do toho staryho asi všechno na co sem si vzpomněl :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 6:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, u čz 175 se mi kousl motor, po rozpulení jsem zistil že klika je naleštěná od kartrů z levé strany, tam kde zůstane převodovka, tak to stratila setrvačnost a zhaslo. nemají tam být nějaký vymezovací podložky? čím to může být? co by se stalo když bych na kliku navlíkl měděnou podložku aby vymezila vůli od ložiska? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      E-mail:      IP: uživatel15689    
když stávající kliku umístím na střed jak píše kolečko, to by nefungovalo? ložisko na ojnici je ještě dobrý
 
 
Datum: 19. června 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15686    
Pokud bys dával stávající kliku renovovat (výměna ojnice) tak nech vyměnit i čepy. Pokud máš možnost jinou kliku za rozumný peníze (nejlépe novou) dej ji tam.
 
 
Datum: 19. června 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměnit čepy? to nechápu to můžu rát rovnou jinou kliku ne ?
 
 
Datum: 19. června 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15686    
Budeš asi muset vyměnit čepy na klice aby se ti klika neposouvala v ložiskách.
 
 
Datum: 18. června 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jojo
 
 
Datum: 17. června 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
takže stačí ji při šložení uvístit na střed a ona se už nepohne?
 
 
Datum: 17. června 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z výroby je to zajištěno tím, že uložení čep-ložisko a ložisko-karter je udělané s přesahem.
 
 
Datum: 17. června 2013 8:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když by mi cestovala - já jí vystředil, nevrátí se k nějaký straně? čím se to zajistí?
 
 
Datum: 16. června 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v první řadě ti nesmí klika cestovat ze strany na stranu... po složení musíš kliku natáhnout tak, aby byla přesně uprostřed klikový skříně a nebyla ke straně...
 
 
Datum: 16. června 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
nevystředil, v čem to spočívá?
 
 
Datum: 16. června 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: fana      IP: uživatel15675    
Klikovka má vyběhy na čepech a je opřena o vnitřni kroužek ložiska a vnější kroužek drží segrovka zvenku. Takže buď klikovka hází nebo jsou vymlaceny ložiska. Když tam dáš měď tak se rozlisuje a vleti ti do válce a můžeš i zadřít. Možná motor s těma podložkama nepůjde ani složit.
 
 
Datum: 16. června 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vystředil si klikovku v karterech po složení motoru?
 
 
Datum: 16. června 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím draci. Mám otázku ohledně krytu zapalování a převodovky. Když na jawě 05 vyměním kolečko s nábojem za kolečko z jawy 21 a vyměním půlkulatej kryt za kryt z jawy 21, bude to fungovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Jo a ještě jedna věc.... To 05 je hezčí :-)
 
 
Datum: 16. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Ale to bude mít krátkou vypínací tyčinku. Já jsem v zimě řešil opačnej problém....chtěl jsem na motor J 21 namontovat víko 05 kvůli stk a švestkám. Nechal jsme si si upravit díry na šrouby a odfrézovat výstupní kolečko z převodovky. Dále jsem zakrátil tyčinku na požadovanou délku. Po přišroubování víka to blbě vypínalo spojku ( víko nešlo zastředit ) a tvarově to víko nepasovalo na blok motoru no prostě hnus. Tak jsem se na to vysral a udělal GO toho J 05.
 
 
Datum: 16. června 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15674    
Kolečko z j21 má širší ozubení,nesložíš motor. Dekl tam jde i s origo kolečkem,jen z něj vyndej gufero a možná i ložisko.
 
 
Datum: 16. června 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Ale kolečko je uloženo v ložisku 6004 u obou typů stejně ne???
 
 
Datum: 16. června 2013 10:31
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Kolečko tam nebude pasovat a víko taky ne ....
 
 
Datum: 15. června 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: Fojes ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny, chci se zeptat něco ohledně jawy 21. Po "renovaci" ( v motoru vyměněny jen pístní kroužky) a po složení se mi zdá fichtl strašně přidušený... když jedu a dám plný plyn tak se začne trochu dusit a ještě zpomalí, ale pokud přidávám úplně pomaličku tak je to v pohodě. Taky se mi zdá, že když jedu a pustim plyn abych zpomalil tak začne motor strašně klepat jako kdyby píst narážel do hlavy. Zkoušel sem větší trysku, nový vzduchový filtr, štelovat předstih. benzín teče v pohodě. Díky za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: milhauz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus dat mu drobet vetsi predstih a skontroluj kondenzator a nebo skus presadit jehlu
 
 
Datum: 14. června 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14830    
vyzkoušej jak píše kolega ale já se bojím jak to má nove kruhy že si nevyzkoušel jak moc je válec vyběhlí a dal si do něj dokonale kulaté kroužky ..do šišateho válce... když chci měnit kruhy musím si válec vzít do mototechny a nove kruhy vyzkoušet proti slunci jak přilehjí k válci ve víc místech ... pokut se ti nepovede to naladit a jelo to líp na stare dej je zpět a pořeš to až se to rozletí..... má svuj duvod že místo kroužku za 100 je už vhodnější udělat brus za 500 pak je válec skoro 100 pro kulatej nove kruhy sedí... pís a jeho uložení je takove jake má byt a na 50 to zas tak drahe nejni ....
 
 
Datum: 14. června 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mel jsem stejnej problem a bylo to prave tim filtrem vymenil jsem original za primej a jede jako prase
 
 
Datum: 13. června 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně hlavy válce na Jawa 50 typ 23. Mám domácí úpravu válce, lehce přečasované a zvětšené výfukové a sací kanály. S výkonem jsem spokojený, ale všiml jsem si jedné zvláštnosti. Pokud použiju hlavu se spalovákem ve tvaru ledvinky, tak motor nejde tolik vytočit a ani do kopce nemá takový tah. Ale pokud použiju hlavu se spalovákem půlkulatým, nevím jak se přesně jmenuje, tak motor táhne a točí jako blázen. Do kopce kde motor s ledvinkovou hlavou sotva udrží 2. rychlostní stupeň, klasická hlava točí na plné otáčky na 2. převodový stupeň. Zapalování mám VAPE a předstih pořád stejný, ryska na rysce. Jinak vše sériové, vyčištěné. Svíčka Brisk N15C a benzín Natural 95, olej 1:33 plná syntetika. Ledvinka by podle mne měla být lepší, protože má vyšší kompresní poměr, ale v praxi je tomu naopak. Čím je to způsobeno? Máte s tím nějaké zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Začal bych první tou směsí, s takovou úpravou válce co píšeš a naprosto seriově nastaveným karburátorem budeš mít téměř určitě chudou směs která se mnohem líp zapaluje i hoří, proto ti to možná při zvýšení komprese pálí už před horní úvratí, bůh ví jestli ti to nejede jak diesel na samozápaly. Problém je, že vysoká teplota ti může poškodit píst i hlavu a v případě dvoutaktu to můžeš i zadřít, naštěstí mažeš na syntetiku docela dost. Předstih tě pak taky patrně nemine. Jinak jak už dřív psal Standa, na takhle otevřený výfukový kanál to chce hlavu tak +/- 5ccm.
 
 
Datum: 13. června 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše bakoun musíš změnit předstih.. když to bude dělat dál, dej plíšek na jehle trošku níž, popřípadě dej 72 trysku jestli tam máš teď 68 ;-)
 
 
Datum: 13. června 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pro větší kompresi je potřeba menší předstih a bohatší směs. Nasaď hlavu z 20-ky, nastav předstih 1,6mm a obohať směs.
 
 
Datum: 13. června 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyžtak nechám půlkulatou hlavu a budu jezdit, to není problém. Spíše mne zajímá důvod, proč to s menší kompresí jede lépe, protože mi to hlava nebere. :o
 
 
Datum: 13. června 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám vše sériové: výfuk, sání, trysky, vrtání i píst. Tato úprava kanálů je takový můj pokus o oživení Jawičky a jsem s ní spokojený. Právě mne to také zarazilo, že to na tu půlkulatou hlavu jede mnohem lépe a více to točí. Odpoledne si tedy pohraju s předstihem a uvidím.
 
 
Datum: 13. června 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel14659    
27mm na dvoukroužek? co tam máš za výfuk????
 
 
Datum: 13. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15660    
Hmmm... Tak tomu nerozumim... Na takovej vejfuk je hlava 5ccm i míň ... Hlava j05 má cca 7-7,5ccm a hlava z j21 cca 6,2-6,3ccm... Je zajímavý že píšeš,že na hlavu z j05 to jede pěkně,protože by to mělo jet úplně mizerně na obě hlavy protože je tam kompresní poměr tak 5:1
 
 
Datum: 13. června 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vrtání sériové 38, válec je nevyběhaný a nepodřený, píst 2 kroužek, výfuk 27 od HÚ. Objemy hlav dnes vyzkouším, ale myslím si, že jsou obě dvě originál nesnížené. Zkusím se tedy podívat ještě na předstih.
 
 
Datum: 13. června 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15660    
Jednoduchý vysvětlení. Máš tu hlavu s ledvinkou moc tvrdou,proto půlkulatá jede. Jen kontrolní otázka - vrtání 40 ? Vejfuk 29 od HU? Hlava 5,5 ?
 
 
Datum: 13. června 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jjj, pravda občas ty rysky neseděli, teda hlavně na počátku výroby, nebo, že by to zas někomu ujelo???
 
 
Datum: 12. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je hezké že je ryska na rysce ale presto zkontroluj hodnotu předstihu
 
 
Datum: 12. června 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte vsetci, potrebujem strasne pomoct s mojim fichtlom oproti minulemu roku sa strasne znizil vykon, ked je studeny tak ide strasne dobre tak ako isiel minuly rok ale ako nahle sa trochu zohreje tak straca vykon a cim viac sa zohreje tym viac straca vykon.Dakujem za vsetky rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vsetko okolo predstihu som skusal...Nadstavil som to vseliako a vzdy ked to islo ten problem s tym vykonom. kladivko som kupil nove...a ako myslis ze studeny spoj v elektrice?
 
 
Datum: 12. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
malej předstih?? jak se ti ošoupala pertinaxová vložka na kladívkách ...skusit překontrolovat předtih a namazat filcík... jinak by to musel bejt studenej spoj v elektrice ....
 
 
Datum: 12. června 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím draci. Když kvůli převodovce vypadává trojka, je to kvůli ohlodaným drážkám na předlohové nebo hlavní hřídeli? Moc dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15660    
Je toho víc. Muže bejt blbě usazenej řadicí automat,vakl v ložisku výstupního kola,ohlodaný dvojkový kolo,ohlodaný trojkový kolo a nebo spíš obě a nebo to nedořazuje... Někdy stačí mít moc utaženej řetěz,obvzlášť u j550/555/05 kde neni ložisko ve spojkovym deklu.... Často je prvočinitelem destrukce trojky jen vytahanej řeťez...
 
 
Datum: 13. června 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ani jedno z toho
 
 
Datum: 12. června 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, skladam motor a mam kliku tady z fichtl kramku na svojeho fichtla, poprve sem to složil spatne, protože jsem mel mezi pulkama motoru asi 2-3 mm mezeru, no a tedkom sem tu kliku vyndal a na jedne straně te kliky mi zustalo ložisko. mezi klikou a tim ložiskem je asi 1mm mezera, možná mín. Vadí to? nebo to ma byt nadoraz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tom nesejde stáhni ho a dej do kártru..
 
 
Datum: 12. června 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel15536    
Ahoj prosim o radu udelal sem vybrus namontoval ho a zacal zajízdet najel sem po týdnu sem natocil 70km na poslední projízdce fungovalo vsechno jak má uplne bez problemu dojel sem vecer domu zaparkovat fechtla a na druhy den rano proste nechcel chytnout prekontroloval sem zapalování a to bylo ok tak sem rozdelal karbec vyfoukal a byl taky ok a fechtl porat ne a ne chytnout vymenil sem svícku a take ni a potom sem si při protaní motorem vsimnul jakoby mě to vracelo směs spátky do karburatoru jak je na spodní straně karburatoru ten odkapový kolíček tak pri protacení motorem kdyz se píst blíží ke spodní uvrati tak to stama vyfoukává ven je to mozné? a dá se to léčit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15693    
Cau Draku, to ze ti tece benzin prepadem u karbecu znamena ze ti ho tam jde hodne. Prekontroluj to jeste jednou, zkontroluj zapalko jestli ti nekostri, pak taky jestli se ti nehnuli cívky na statoru-kdyz jsou moc blizko tak nedavaj stavu dokonce drou o rotor.
 
 
Datum: 20. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Standa_85 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Mám Jawu 05 a motor z 21. Když koupim nový originál kartery 05, dostanu tam střeva (ložiska, ozuby atd...) z motoru 21, nebo je tam potřeba něco měnit? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa_85      IP: uživatel15640    
Aha, no co se dá dělat. Hold tam dám ty neorigo. Díky
 
 
Datum: 08. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
77pita i ta klika je jiná, má průměr 15 mm a z 21 ky 17 mm
 
 
Datum: 08. června 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
já myslím že i ta klika má jine setrvaky ...stejná je jen ojnice a pude tam jen primár spojka a zapalko ....
 
 
Datum: 08. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: 77pita      IP: uživatel15641    
Do 05 karterů oryginal !!! 20 střeva nedostaneš,jsou delší.Pasuje pouze klyka.Střeva z05 se schodují s 550,555.
 
 
Datum: 08. června 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Nazdar chlapi.. Motor po výměně klikovky nedrží volnoběh a jde pomaleji do otáček.. Nevíte co s tím? Klikovka zvoní, ale tím to snad není.. Koupil jsem samozřejmě nové těsnění, takže falešný vzduch to snad nikde nebere.. Čím by to mohlo být? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Taky si už si myslím, že to je tou klikou.. Jako fichtl mi ted už jede i celkem "slušně", ale před rozebráním nebylo 70 problém a žádný fichtl ani skůtr neměl šanci.. Na sraz tedy jedu s tím jak to jede.. Aspoň se projedu..:-) Jinak válec je krásný, vůle minimální.. 3-kroužkáč.. Asi to bude fakt tou klikou.. Takže po srazu půlím a scháním kliku..:-) Díky moc chlapi..!
 
 
Datum: 07. června 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obávám se, že na sraz buď nepojedeš nebo se tam dostavíš se špatně jedoucím fichtlem. Já si myslím, že to je právě tou klikou, proč asi zvoní? No protože má zemědělské vůle a to ti potom motor nikdy nepojede.... Kup fungl novou kliku a měl by být klid. Co válec, není zralej na výbrus?
 
 
Datum: 07. června 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Jo motor se otáčí volně.. Dával jsem jí tam, protože na té staré mi třískalo ojniční ložisko.. Měl jsem strach, že se mi to někde rozsype.. A komplet převodovku jsem vyměnil vlastně ani nevím proč.. Dal jsem tam komplet věci z mého starého motoru, který také shodou náhod nedržel volnoběh..:/ Předstih mám 1,6.. Nevím co s tím. A nejhorší je, že už mám na spravení jen hodinu.. Pak jedu pryč a zítra ráno sraz..:/
 
 
Datum: 07. června 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otáčí se motor volně? Proč si do toho motoru vlastně dával vyběhanou klikovku?
 
 
Datum: 07. června 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: biggl      E-mail:      IP: uživatel12897    
Ahoj mám stadiona s22 Ma někdo představu uspořádaní přepážek ve výfuku S22? Nějaký dobrák je asi při čištění uvolnil. Nechci kupovat novej, rád bych to dal dohromady! Případně aspoň radu jak je uspořádat, nebo vyhodit? Mám lechce upravený motor 15 origo karbec(s23) , lehce sníženou hlavu... (účelem nebylo udělat "letadlo";-). Předem dík za radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5738    
Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli jde dát válec z 05 na 21 a budu muset dávat i hlavu z 05 nebo bude pasovat halava z 21 ? A jsou stejné ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když spáruješ válec z 05 a hlavu z 21 tak by to dokonce mělo i jet lépe
 
 
Datum: 06. června 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hlavy nejsou stejné, ale na jawu 21 pasuje válec z 05 a hlavu můžeš dát z 21
 
 
Datum: 06. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel14947    
Cau chlapi potrebuju radu pulil sem motor na fichtlu vymenil sem gufera loziska vse jsem slozil tak jak bylo a tedka sem skousel nakopavat nema to zadnej kompres pritom sem tu nakopavacku pri puleni natahoval a zahakla se tam, kdyz sem to roztlacel tak na neutral sem slysel jak tam jezdi pist a kdyz sem dal rychlost tak se proste seklo kolo a nejde stym pohnout dokud nevyradim. a ani spojka mi nezabora a to sem ju skousel stelovat. nevite cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14947    
Jo diky lamely sou 100% obracene
 
 
Datum: 08. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
určitě jsi složil a sešrouboval kartery s převodovkou a spojkou a startpákou bez kliky a tmelu a vyzkoušel, jak to všecko pěkně funguje....
 
 
Datum: 07. června 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nedal jsi lamely obráceně ?
 
 
Datum: 06. června 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané 2B ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový? a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom B tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou. :-)
 
 
Datum: 06. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...
 
 
Datum: 05. června 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
Zdravim budu pulit motor na cz 477 tak se chci zeptat zda mam dat jen papir nebo papir a tmel, obe mam koupene. Co je lepsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ona to je i otázka vymezení převodovky chce to citovku a pokut dáš i jina futa na předlohu je možné že papír je vhodný toež u setrvačníku u kliky... u takto stareho motoru se to často řeší dílensky ... nebál bych se dát obojí přec jenom už za totáče se na papír nanášel hermetik ... silikon má výhodu že při schnutí nabude...papírem si mužeš udělav vhodnější vuli....
 
 
Datum: 06. června 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tomhle případě rozhodně tmel, je to víc podobné originálu než papír...
 
 
Datum: 05. června 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdrař, pasuje motor jawy 250 do rámu čz 175? Popř. šel by pouze válec 250ccm do motoru 175? jaké tam jsou rozdíly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ps proč je tu ten dotaz po 5? jinak ten motor je opravdu tak velkej že ho nenarveš mezi trubky rámu... jedine tve řešení je sehnat celej motor z čz 250 jednovýfukove 455
 
 
Datum: 06. června 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ani jedno by nešlo, rozdíly jsou převeliké...
 
 
Datum: 05. června 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, je možný vyměnit gufero pod dynamem u Jawy 175 bez půlení motoru? A je to tohle gufero? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_20x40x10.html Díky za odpověď.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Což to je mi jasný :-D, ale podle katalogu je to ono :-)
 
 
Datum: 06. června 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo je to na tom guferu, který vyndáš vyražený
 
 
Datum: 06. června 2013 8:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez půlení, a gufero si zkontroluj s katalogem dílů...
 
 
Datum: 05. června 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám dotaz na kolik mi zhruba plus minus vyjde go motoru jawy 250 sport ? jenom tak orientacne za kolik se to delá díky moc za odpovedi !!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15629    
Poctivá GO v dílech do 5 tisíc pokud je dobrá převodovka...
 
 
Datum: 06. června 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15367    
práce zas nejni nejdražší pokut ti to nedělá firma u mě u jedoho borce 1300 pokut jsi od tábora... doporučím ale brus 1000 klika 1700 ložiska gufera labirint 1000 spojka 500 1000 i s košem... 250 353 byla za 8000
 
 
Datum: 05. června 2013 4:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je lehčí než na pio..
 
 
Datum: 04. června 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jenomze ja pulil motor a dal do kupy myx na fichtlu na tohle si netroufnu radsi :-D
 
 
Datum: 04. června 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už "vým" :-P
 
 
Datum: 04. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 250/590 sport teda aspon to je na štítku ja to mám jako kross výš udelany ale fakt pěkně :-) jenom ten motor uz se narval dost tak mu chcu dopřát :-)
 
 
Datum: 04. června 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"sport" .. jaky je to prosim pekne model? .... jinak podu si to budes delat sam tak by ses do 5tis vejit mohl
 
 
Datum: 04. června 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Ahoj chci se zeptat slysel jsem ze sou dva druhy hlav válce jedna pulkulata a druhá ledvinkovitá nemate nekdo fotku obou hlav?a která je na který motor.a jak je to s kompresí u těchto hlav?dekuji za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15621    
A pak je ještě hlava polská,ta neni ani na j05 ani na j21 ,ale je úplně nahovno :-D btw - objem cca 7ccm...
 
 
Datum: 04. června 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
 
 
Datum: 03. června 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
 
 
Datum: 03. června 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Mam v tom vetsi zmatek este nez pred tym
 
 
Datum: 03. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
Tohle je ta pulkulatá?
 
 
Datum: 03. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si google dej tam hlava válce jawa 23 a v novej založce dej hlava válce ja 05 a hledej ja to tak taky našel ale ty odkazy jsou nejaky divny
 
 
Datum: 03. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480 a tady ta tam je vidět nějaký rozdíl https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480
 
 
Datum: 03. června 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
jj to ano ale snazil sem se to vygooglovat a nenasel sem zadný fotky ktery bych dal vedle sebe a vydel ten rozdíl
 
 
Datum: 03. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
foto nemám, ale logicky ta ledvinkovitá má větší kompresy protože musíš smě stlačit v menšim prostoru, kdežto u tý půlkulatý to samý množství směsi stlačuješ ve většim prostoru, snad jsem to vysvětlil dobře, ta půlkulatá se dávala na typ 05(nejčastějš), a ta ledvinkovitá už by měla bejt hlavně na typu 20 21 23
 
 
Datum: 03. června 2013 20:41
 
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:25:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu