|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, někde jsem slyšel, že nově vyrobné válce na pionýra, nejedou tak dobře, jako starší po výbrusu. A to prý ne kvůli menšímu (sériovému) vrtání, ale kvůli ještě horší kvalitě výroby a slícování kanálů. Chtěl bych tu na FichtlKrámku koupit ten válec, ale mám pochybnosti, jestli radši nevzít válec starý a dát ho na výbrus.
Jinak je k válci i píst, kroužky, čep atp.?
P.S.: pionýra mám na závody sériovek + doprava do školy/městě, takže chci, aby tahal, co nejvíc 
Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 17:02
 nechal bych vybrousit starej válec s pístem kroužkama a čepem to vyjde na 4-5 stovek a kvalita je zaručena
Datum: 22. června 2013 17:02
 viz standa můžu stopro potvrdit
Datum: 22. června 2013 9:57
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 kdybys videl uhel vyustení přefuku v hliníku u poláka.... ja nevedel, jestli se mam smát nebo brečet  , to proste nemuže pořádne jet (bez upravy)
Datum: 21. června 2013 18:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 že by zabral pilník????
Datum: 18. června 2013 14:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel4145
 čau kluci, jak slicováváte ty kanály ?
Datum: 18. června 2013 11:13
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Nechci aby se z toho stalo klišé, ale standa má pravdu... dělal mi jeden válec. Měl jsem obdobnej problém jako ty... sériovka mi jela mizerně a na stejskala jsem neměl peníze... poslal jsem válec s hlavou standovi a nestačím se divit jak mi to jede... časem jsem koupil hikone, upravil ho a ted mám místo sériovky závoďáka
Datum: 18. června 2013 9:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15514
 taky tu je možnost risknout to a nechat převrtat .... jinak u mě běžně dávaj nový píst kroužky čep a segrovky....je třeba se zeptat....
Datum: 18. června 2013 9:07
 Napiš mi na mail,udělam ti seriovku,která strčí do kapsy i simsona za cenu nepatrně větší,než je polskej šmejd.
Datum: 18. června 2013 8:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 na ten polskej se vykašli, kanály slícuješ, to není zas tak velký problém, ale přefuky v domácích podmínkách neslícuješ, zvlášť když mají blbě nalitej hliník, další problém je vydrolování materiálu vložky s tím neuděláš vůbec nic,
Datum: 18. června 2013 7:37
 ten polskej by sis musel slícovat doma jinak jestli máš starej tak ho dej na vybrus a tenhle novej se eště nedá tak upravovat protože nejde vylisovat vložka z toho válce což u staryho jde takže na upravu jestli chceš dělat tak di do toho staryho asi všechno na co sem si vzpomněl
Datum: 18. června 2013 6:40
 zdravím, u čz 175 se mi kousl motor, po rozpulení jsem zistil že klika je naleštěná od kartrů z levé strany, tam kde zůstane převodovka, tak to stratila setrvačnost a zhaslo. nemají tam být nějaký vymezovací podložky? čím to může být? co by se stalo když bych na kliku navlíkl měděnou podložku aby vymezila vůli od ložiska? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 11:06
 když stávající kliku umístím na střed jak píše kolečko, to by nefungovalo? ložisko na ojnici je ještě dobrý
Datum: 19. června 2013 11:06
Jméno: Honza
IP: uživatel15686
 Pokud bys dával stávající kliku renovovat (výměna ojnice) tak nech vyměnit i čepy. Pokud máš možnost jinou kliku za rozumný peníze (nejlépe novou) dej ji tam.
Datum: 19. června 2013 7:27
 vyměnit čepy? to nechápu to můžu rát rovnou jinou kliku ne ?
Datum: 19. června 2013 0:10
Jméno: Honza
IP: uživatel15686
 Budeš asi muset vyměnit čepy na klice aby se ti klika neposouvala v ložiskách.
Datum: 18. června 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jojo
Datum: 17. června 2013 15:54
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 takže stačí ji při šložení uvístit na střed a ona se už nepohne?
Datum: 17. června 2013 15:02
 Z výroby je to zajištěno tím, že uložení čep-ložisko a ložisko-karter je udělané s přesahem.
Datum: 17. června 2013 8:17
 a když by mi cestovala - já jí vystředil, nevrátí se k nějaký straně? čím se to zajistí?
Datum: 16. června 2013 22:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v první řadě ti nesmí klika cestovat ze strany na stranu... po složení musíš kliku natáhnout tak, aby byla přesně uprostřed klikový skříně a nebyla ke straně...
Datum: 16. června 2013 21:41
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 nevystředil, v čem to spočívá?
Datum: 16. června 2013 13:23
Jméno: fana
IP: uživatel15675
 Klikovka má vyběhy na čepech a je opřena o vnitřni kroužek ložiska a vnější kroužek drží segrovka zvenku. Takže buď klikovka hází nebo jsou vymlaceny ložiska. Když tam dáš měď tak se rozlisuje a vleti ti do válce a můžeš i zadřít. Možná motor s těma podložkama nepůjde ani složit.
Datum: 16. června 2013 11:25
 Vystředil si klikovku v karterech po složení motoru?
Datum: 16. června 2013 11:16
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Mám otázku ohledně krytu zapalování a převodovky. Když na jawě 05 vyměním kolečko s nábojem za kolečko z jawy 21 a vyměním půlkulatej kryt za kryt z jawy 21, bude to fungovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:58
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Jo a ještě jedna věc.... To 05 je hezčí
Datum: 16. června 2013 22:58
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Ale to bude mít krátkou vypínací tyčinku. Já jsem v zimě řešil opačnej problém....chtěl jsem na motor J 21 namontovat víko 05 kvůli stk a švestkám. Nechal jsme si si upravit díry na šrouby a odfrézovat výstupní kolečko z převodovky. Dále jsem zakrátil tyčinku na požadovanou délku. Po přišroubování víka to blbě vypínalo spojku ( víko nešlo zastředit ) a tvarově to víko nepasovalo na blok motoru no prostě hnus. Tak jsem se na to vysral a udělal GO toho J 05.
Datum: 16. června 2013 22:56
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Kolečko z j21 má širší ozubení,nesložíš motor. Dekl tam jde i s origo kolečkem,jen z něj vyndej gufero a možná i ložisko.
Datum: 16. června 2013 10:39
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Ale kolečko je uloženo v ložisku 6004 u obou typů stejně ne???
Datum: 16. června 2013 10:31
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Kolečko tam nebude pasovat a víko taky ne ....
Datum: 15. června 2013 23:04
 Zdravim všechny, chci se zeptat něco ohledně jawy 21. Po "renovaci" ( v motoru vyměněny jen pístní kroužky) a po složení se mi zdá fichtl strašně přidušený... když jedu a dám plný plyn tak se začne trochu dusit a ještě zpomalí, ale pokud přidávám úplně pomaličku tak je to v pohodě. Taky se mi zdá, že když jedu a pustim plyn abych zpomalil tak začne motor strašně klepat jako kdyby píst narážel do hlavy. Zkoušel sem větší trysku, nový vzduchový filtr, štelovat předstih. benzín teče v pohodě. Díky za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 18:49
 skus dat mu drobet vetsi predstih a skontroluj kondenzator a nebo skus presadit jehlu
Datum: 14. června 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14830
 vyzkoušej jak píše kolega ale já se bojím jak to má nove kruhy že si nevyzkoušel jak moc je válec vyběhlí a dal si do něj dokonale kulaté kroužky ..do šišateho válce... když chci měnit kruhy musím si válec vzít do mototechny a nove kruhy vyzkoušet proti slunci jak přilehjí k válci ve víc místech ...
pokut se ti nepovede to naladit a jelo to líp na stare dej je zpět a pořeš to až se to rozletí.....
má svuj duvod že místo kroužku za 100 je už vhodnější udělat brus za 500 pak je válec skoro 100 pro kulatej nove kruhy sedí... pís a jeho uložení je takove jake má byt a na 50 to zas tak drahe nejni ....
Datum: 14. června 2013 11:32
 Mel jsem stejnej problem a bylo to prave tim filtrem vymenil jsem original za primej a jede jako prase
Datum: 13. června 2013 22:49
 Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně hlavy válce na Jawa 50 typ 23. Mám domácí úpravu válce, lehce přečasované a zvětšené výfukové a sací kanály. S výkonem jsem spokojený, ale všiml jsem si jedné zvláštnosti. Pokud použiju hlavu se spalovákem ve tvaru ledvinky, tak motor nejde tolik vytočit a ani do kopce nemá takový tah. Ale pokud použiju hlavu se spalovákem půlkulatým, nevím jak se přesně jmenuje, tak motor táhne a točí jako blázen. Do kopce kde motor s ledvinkovou hlavou sotva udrží 2. rychlostní stupeň, klasická hlava točí na plné otáčky na 2. převodový stupeň. Zapalování mám VAPE a předstih pořád stejný, ryska na rysce. Jinak vše sériové, vyčištěné. Svíčka Brisk N15C a benzín Natural 95, olej 1:33 plná syntetika. Ledvinka by podle mne měla být lepší, protože má vyšší kompresní poměr, ale v praxi je tomu naopak. Čím je to způsobeno? Máte s tím nějaké zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 15:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Začal bych první tou směsí, s takovou úpravou válce co píšeš a naprosto seriově nastaveným karburátorem budeš mít téměř určitě chudou směs která se mnohem líp zapaluje i hoří, proto ti to možná při zvýšení komprese pálí už před horní úvratí, bůh ví jestli ti to nejede jak diesel na samozápaly. Problém je, že vysoká teplota ti může poškodit píst i hlavu a v případě dvoutaktu to můžeš i zadřít, naštěstí mažeš na syntetiku docela dost. Předstih tě pak taky patrně nemine. Jinak jak už dřív psal Standa, na takhle otevřený výfukový kanál to chce hlavu tak +/- 5ccm.
Datum: 13. června 2013 15:08
 Přesně jak píše bakoun musíš změnit předstih.. když to bude dělat dál, dej plíšek na jehle trošku níž, popřípadě dej 72 trysku jestli tam máš teď 68
Datum: 13. června 2013 13:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pro větší kompresi je potřeba menší předstih a bohatší směs. Nasaď hlavu z 20-ky, nastav předstih 1,6mm a obohať směs.
Datum: 13. června 2013 12:40
 Kdyžtak nechám půlkulatou hlavu a budu jezdit, to není problém. Spíše mne zajímá důvod, proč to s menší kompresí jede lépe, protože mi to hlava nebere. :o
Datum: 13. června 2013 12:13
 Mám vše sériové: výfuk, sání, trysky, vrtání i píst. Tato úprava kanálů je takový můj pokus o oživení Jawičky a jsem s ní spokojený. Právě mne to také zarazilo, že to na tu půlkulatou hlavu jede mnohem lépe a více to točí. Odpoledne si tedy pohraju s předstihem a uvidím.
Datum: 13. června 2013 12:11
Jméno: marquee
IP: uživatel14659
 27mm na dvoukroužek? co tam máš za výfuk????
Datum: 13. června 2013 11:30
 Hmmm... Tak tomu nerozumim... Na takovej vejfuk je hlava 5ccm i míň ... Hlava j05 má cca 7-7,5ccm a hlava z j21 cca 6,2-6,3ccm... Je zajímavý že píšeš,že na hlavu z j05 to jede pěkně,protože by to mělo jet úplně mizerně na obě hlavy protože je tam kompresní poměr tak 5:1
Datum: 13. června 2013 9:32
 Vrtání sériové 38, válec je nevyběhaný a nepodřený, píst 2 kroužek, výfuk 27 od HÚ. Objemy hlav dnes vyzkouším, ale myslím si, že jsou obě dvě originál nesnížené. Zkusím se tedy podívat ještě na předstih.
Datum: 13. června 2013 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel15660
 Jednoduchý vysvětlení. Máš tu hlavu s ledvinkou moc tvrdou,proto půlkulatá jede. Jen kontrolní otázka - vrtání 40 ? Vejfuk 29 od HU? Hlava 5,5 ?
Datum: 13. června 2013 6:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jjj, pravda občas ty rysky neseděli, teda hlavně na počátku výroby, nebo, že by to zas někomu ujelo???
Datum: 12. června 2013 22:37
 je hezké že je ryska na rysce ale presto zkontroluj hodnotu předstihu
Datum: 12. června 2013 22:24
 Ahojte vsetci, potrebujem strasne pomoct s mojim fichtlom oproti minulemu roku sa strasne znizil vykon, ked je studeny tak ide strasne dobre tak ako isiel minuly rok ale ako nahle sa trochu zohreje tak straca vykon a cim viac sa zohreje tym viac straca vykon.Dakujem za vsetky rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:00
 To vsetko okolo predstihu som skusal...Nadstavil som to vseliako a vzdy ked to islo ten problem s tym vykonom. kladivko som kupil nove...a ako myslis ze studeny spoj v elektrice?
Datum: 12. června 2013 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 malej předstih?? jak se ti ošoupala pertinaxová vložka na kladívkách ...skusit překontrolovat předtih a namazat filcík... jinak by to musel bejt studenej spoj v elektrice ....
Datum: 12. června 2013 21:36
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Když kvůli převodovce vypadává trojka, je to kvůli ohlodaným drážkám na předlohové nebo hlavní hřídeli? Moc dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:54
Jméno: standa
IP: uživatel15660
 Je toho víc. Muže bejt blbě usazenej řadicí automat,vakl v ložisku výstupního kola,ohlodaný dvojkový kolo,ohlodaný trojkový kolo a nebo spíš obě a nebo to nedořazuje... Někdy stačí mít moc utaženej řetěz,obvzlášť u j550/555/05 kde neni ložisko ve spojkovym deklu.... Často je prvočinitelem destrukce trojky jen vytahanej řeťez...
Datum: 13. června 2013 6:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ani jedno z toho
Datum: 12. června 2013 21:00
 Čau, skladam motor a mam kliku tady z fichtl kramku na svojeho fichtla, poprve sem to složil spatne, protože jsem mel mezi pulkama motoru asi 2-3 mm mezeru, no a tedkom sem tu kliku vyndal a na jedne straně te kliky mi zustalo ložisko. mezi klikou a tim ložiskem je asi 1mm mezera, možná mín. Vadí to? nebo to ma byt nadoraz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 21:35
 Na tom nesejde stáhni ho a dej do kártru..
Datum: 12. června 2013 21:35
Jméno: Jarek
IP: uživatel15536
 Ahoj prosim o radu udelal sem vybrus namontoval ho a zacal zajízdet najel sem po týdnu sem natocil 70km na poslední projízdce fungovalo vsechno jak má uplne bez problemu dojel sem vecer domu zaparkovat fechtla a na druhy den rano proste nechcel chytnout prekontroloval sem zapalování a to bylo ok tak sem rozdelal karbec vyfoukal a byl taky ok a fechtl porat ne a ne chytnout vymenil sem svícku a take ni a potom sem si při protaní motorem vsimnul jakoby mě to vracelo směs spátky do karburatoru jak je na spodní straně karburatoru ten odkapový kolíček tak pri protacení motorem kdyz se píst blíží ke spodní uvrati tak to stama vyfoukává ven je to mozné? a dá se to léčit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 10:19
Jméno: Dan
IP: uživatel15693
 Cau Draku, to ze ti tece benzin prepadem u karbecu znamena ze ti ho tam jde hodne. Prekontroluj to jeste jednou, zkontroluj zapalko jestli ti nekostri, pak taky jestli se ti nehnuli cívky na statoru-kdyz jsou moc blizko tak nedavaj stavu dokonce drou o rotor.
Datum: 20. června 2013 10:19
 Zdar draci, Mám Jawu 05 a motor z 21. Když koupim nový originál kartery 05, dostanu tam střeva (ložiska, ozuby atd...) z motoru 21, nebo je tam potřeba něco měnit? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:27
Jméno: standa_85
IP: uživatel15640
 Aha, no co se dá dělat. Hold tam dám ty neorigo. Díky
Datum: 08. června 2013 21:27
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 77pita i ta klika je jiná, má průměr 15 mm a z 21 ky 17 mm
Datum: 08. června 2013 21:25
Jméno: pepa
IP: uživatel15496
 já myslím že i ta klika má jine setrvaky ...stejná je jen ojnice a pude tam jen primár spojka a zapalko ....
Datum: 08. června 2013 21:14
Jméno: 77pita
IP: uživatel15641
 Do 05 karterů oryginal !!! 20 střeva nedostaneš,jsou delší.Pasuje pouze klyka.Střeva z05 se schodují s 550,555.
Datum: 08. června 2013 20:18
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Nazdar chlapi.. Motor po výměně klikovky nedrží volnoběh a jde pomaleji do otáček.. Nevíte co s tím? Klikovka zvoní, ale tím to snad není.. Koupil jsem samozřejmě nové těsnění, takže falešný vzduch to snad nikde nebere.. Čím by to mohlo být? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:34
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Taky si už si myslím, že to je tou klikou.. Jako fichtl mi ted už jede i celkem "slušně", ale před rozebráním nebylo 70 problém a žádný fichtl ani skůtr neměl šanci.. Na sraz tedy jedu s tím jak to jede.. Aspoň se projedu..  Jinak válec je krásný, vůle minimální.. 3-kroužkáč.. Asi to bude fakt tou klikou.. Takže po srazu půlím a scháním kliku..  Díky moc chlapi..!
Datum: 07. června 2013 14:34
 Obávám se, že na sraz buď nepojedeš nebo se tam dostavíš se špatně jedoucím fichtlem. Já si myslím, že to je právě tou klikou, proč asi zvoní? No protože má zemědělské vůle a to ti potom motor nikdy nepojede.... Kup fungl novou kliku a měl by být klid. Co válec, není zralej na výbrus?
Datum: 07. června 2013 13:42
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Jo motor se otáčí volně.. Dával jsem jí tam, protože na té staré mi třískalo ojniční ložisko.. Měl jsem strach, že se mi to někde rozsype.. A komplet převodovku jsem vyměnil vlastně ani nevím proč.. Dal jsem tam komplet věci z mého starého motoru, který také shodou náhod nedržel volnoběh..:/ Předstih mám 1,6.. Nevím co s tím. A nejhorší je, že už mám na spravení jen hodinu.. Pak jedu pryč a zítra ráno sraz..:/
Datum: 07. června 2013 13:13
 Otáčí se motor volně? Proč si do toho motoru vlastně dával vyběhanou klikovku?
Datum: 07. června 2013 13:00
 Ahoj mám stadiona s22 Ma někdo představu uspořádaní přepážek ve výfuku S22? Nějaký dobrák je asi při čištění uvolnil. Nechci kupovat novej, rád bych to dal dohromady! Případně aspoň radu jak je uspořádat, nebo vyhodit? Mám lechce upravený motor 15 origo karbec(s23) , lehce sníženou hlavu... (účelem nebylo udělat "letadlo"  . Předem dík za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:59
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5738
 Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli jde dát válec z 05 na 21 a budu muset dávat i hlavu z 05 nebo bude pasovat halava z 21 ? A jsou stejné ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:40
 když spáruješ válec z 05 a hlavu z 21 tak by to dokonce mělo i jet lépe
Datum: 06. června 2013 23:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavy nejsou stejné, ale na jawu 21 pasuje válec z 05 a hlavu můžeš dát z 21
Datum: 06. června 2013 21:37
 Cau chlapi potrebuju radu pulil sem motor na fichtlu vymenil sem gufera loziska vse jsem slozil tak jak bylo a tedka sem skousel nakopavat nema to zadnej kompres pritom sem tu nakopavacku pri puleni natahoval a zahakla se tam, kdyz sem to roztlacel tak na neutral sem slysel jak tam jezdi pist a kdyz sem dal rychlost tak se proste seklo kolo a nejde stym pohnout dokud nevyradim. a ani spojka mi nezabora a to sem ju skousel stelovat. nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 13:09
Jméno: pavel
IP: uživatel14947
 Jo diky lamely sou 100% obracene
Datum: 08. června 2013 13:09
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 určitě jsi složil a sešrouboval kartery s převodovkou a spojkou a startpákou bez kliky a tmelu a vyzkoušel, jak to všecko pěkně funguje....
Datum: 07. června 2013 19:51
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nedal jsi lamely obráceně ?
Datum: 06. června 2013 22:18
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané 2B ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový? a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom B tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
 Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou.
Datum: 06. června 2013 14:28
 Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...
Datum: 05. června 2013 20:30
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim budu pulit motor na cz 477 tak se chci zeptat zda mam dat jen papir nebo papir a tmel, obe mam koupene. Co je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ona to je i otázka vymezení převodovky chce to citovku a pokut dáš i jina futa na předlohu je možné že papír je vhodný toež u setrvačníku u kliky... u takto stareho motoru se to často řeší dílensky ... nebál bych se dát obojí přec jenom už za totáče se na papír nanášel hermetik ... silikon má výhodu že při schnutí nabude...papírem si mužeš udělav vhodnější vuli....
Datum: 06. června 2013 12:17
 V tomhle případě rozhodně tmel, je to víc podobné originálu než papír...
Datum: 05. června 2013 20:30
 zdrař, pasuje motor jawy 250 do rámu čz 175? Popř. šel by pouze válec 250ccm do motoru 175? jaké tam jsou rozdíly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ps proč je tu ten dotaz po 5? jinak ten motor je opravdu tak velkej že ho nenarveš mezi trubky rámu... jedine tve řešení je sehnat celej motor z čz 250 jednovýfukove 455
Datum: 06. června 2013 7:01
 Ani jedno by nešlo, rozdíly jsou převeliké...
Datum: 05. června 2013 18:25
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:51
 Což to je mi jasný  , ale podle katalogu je to ono
Datum: 06. června 2013 12:51
 a nebo je to na tom guferu, který vyndáš vyražený
Datum: 06. června 2013 8:25
 Bez půlení, a gufero si zkontroluj s katalogem dílů...
Datum: 05. června 2013 18:25
 cus draci mám dotaz na kolik mi zhruba plus minus vyjde go motoru jawy 250 sport ? jenom tak orientacne za kolik se to delá díky moc za odpovedi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel15629
 Poctivá GO v dílech do 5 tisíc pokud je dobrá převodovka...
Datum: 06. června 2013 19:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 práce zas nejni nejdražší pokut ti to nedělá firma u mě u jedoho borce 1300 pokut jsi od tábora... doporučím ale brus 1000 klika 1700 ložiska gufera labirint 1000 spojka 500 1000 i s košem... 250 353 byla za 8000
Datum: 05. června 2013 4:42
 tohle je lehčí než na pio..
Datum: 04. června 2013 22:55
 jo jenomze ja pulil motor a dal do kupy myx na fichtlu na tohle si netroufnu radsi
Datum: 04. června 2013 22:14
 jo už "vým"
Datum: 04. června 2013 22:00
 jawa 250/590 sport teda aspon to je na štítku ja to mám jako kross výš udelany ale fakt pěkně  jenom ten motor uz se narval dost tak mu chcu dopřát
Datum: 04. června 2013 21:47
 "sport" .. jaky je to prosim pekne model? .... jinak podu si to budes delat sam tak by ses do 5tis vejit mohl
Datum: 04. června 2013 21:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj chci se zeptat slysel jsem ze sou dva druhy hlav válce jedna pulkulata a druhá ledvinkovitá nemate nekdo fotku obou hlav?a která je na který motor.a jak je to s kompresí u těchto hlav?dekuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 A pak je ještě hlava polská,ta neni ani na j05 ani na j21 ,ale je úplně nahovno  btw - objem cca 7ccm...
Datum: 04. června 2013 21:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. června 2013 22:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. června 2013 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Mam v tom vetsi zmatek este nez pred tym
Datum: 03. června 2013 22:08
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 Tohle je ta pulkulatá?
Datum: 03. června 2013 22:02
 dej si google dej tam hlava válce jawa 23 a v novej založce dej hlava válce ja 05 a hledej ja to tak taky našel ale ty odkazy jsou nejaky divny
Datum: 03. června 2013 22:02
 https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480 a tady ta tam je vidět nějaký rozdíl https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480
Datum: 03. června 2013 21:18
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 jj to ano ale snazil sem se to vygooglovat a nenasel sem zadný fotky ktery bych dal vedle sebe a vydel ten rozdíl
Datum: 03. června 2013 20:59
 foto nemám, ale logicky ta ledvinkovitá má větší kompresy protože musíš smě stlačit v menšim prostoru, kdežto u tý půlkulatý to samý množství směsi stlačuješ ve většim prostoru, snad jsem to vysvětlil dobře, ta půlkulatá se dávala na typ 05(nejčastějš), a ta ledvinkovitá už by měla bejt hlavně na typu 20 21 23
Datum: 03. června 2013 20:41
|



|