|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, chystám se dát pinckovi novej nástřik, ale o to nejde. Motor dostal kompletní GO a tet má najetý cca 1000 km takže zajetej. Rozdělávat ho určitě nebudu možná bych akorát sundal hlavu a očistil píst od karbonu a vyleštil. Co myslíte má to cenu tu hlavu oddělávat jestli to něčemu pomůže ? 
Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 17:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 To nemyslím ale ty štefty už tak tak držijou.. Kašlu na to hlavu zdělávat nebudu, je to akorát zajetý a asi je zbytečný sundávat po takové trošce km hlavu
Datum: 18. března 2013 17:59
 Převrtaný závit na šteft nějak brání sundavání hlavy?
Datum: 18. března 2013 17:41
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Když už mám převrtávaný 2 závity pro štefty tak už zaváháš jestli má smysl tu hlavu sundávat..
Datum: 18. března 2013 17:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a neni snažší a rychlejší povolit ty 4 matičky, což je když to přeženu tak na minutu a zjistit stav válce, případně i teda umejt hlavu, kdyby to náhodou bylo potřeba? Někdy ty dotazy fakt nechápu...
Datum: 18. března 2013 16:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 To ne žádnej hajzl do něj neliju  Dík
Datum: 18. března 2013 16:19
 Pokud nemažeš nějakym zparchantělym olejem v nesmyslnym poměru, tak to smysl nemá...
Datum: 18. března 2013 16:15
 Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat za li se dá nějak vytáhnout střižený klínek na klice u fichtla ten co drží magnet , jestli je na to nějaký fígl motor je složený a kvůli odvrtání se mi to nechce moc půlit.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 18:41
 právě že netrčí jinak bych ho normálně vytáhl asi to skusím ještě nějak vyklepnout v druhé strany jestli to nevypadne
Datum: 18. března 2013 18:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak záleží jestili vůbec netrčí ven nebo alespon trochu jo, pokud jo tak tu to půjde kleštěma, ještě existují různé zmrazovací spreje kterým když to postříkáš tak když to pak trochu poklepneš tak ti to vypadne samo
Datum: 18. března 2013 17:54
 Nevím jak se to střihlo skládám to známému  magnetem to nepůjde je to tam tak nějak natěsno zřejmě to nebude origo kolík ale někdo si tam dal něco měkčího proto se to střihlo.napadlo mě ještě udělat delší vrták a skrz otvor pro vývod elektroinstalace skusit provrtat jinak nevím no. byl bych jistější kdyby tam byl
Datum: 18. března 2013 16:36
 zkusil bych magnet
Datum: 17. března 2013 21:11
 jak se ti ho podařilo střihnout? .. jinak je to uplně jedno když tam nebude.. je tam jen kvůli správnému nasazení rotoru... vůču otočení ho nijak nedrží.. rotor drží na kuželu stažený šroubem.... takže nasad rotor výlitkem na místo kde má být kolíček a naklepni ho a stáhni šroubem
Datum: 17. března 2013 20:42
Jméno: El Bunda
IP: uživatel14157
 já to vždycky vytahoval kleštěma do boku.. to nejde ?
Datum: 17. března 2013 20:30
Jméno: 639
IP: uživatel12352
 Ahoj potřeboval bych vědět kolik tak stojí generálka klikovky a výbrus na jawu 350 639 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:32
Jméno: 639
IP: uživatel12352
 díkýrnrn
Datum: 28. března 2013 21:32
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Ptal jsem se v Kašavě a bylo mi řečeno, že výbrus cca 1500,- a klikovka 2500,-
Datum: 23. března 2013 9:37
 Zdar, jakje je rozdíl mezi horkovzdušnou pistolí a pistolí opalovací? díky a pěknej zbytek víkendu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 10:37
 Čus, je to pouze různý název pro tu samou věc...fouká to horký vzduch, a mimo jiné se to používá na opalování staré barvy, proto tomu někdo říká opalovací pistole...
Datum: 17. března 2013 10:37
 cus draci jaky mam dat sekundaro chci fichtla do rychla dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 19:06
 v rychlosti jsou rozdíly na sekund. kolečku asi po 10 km/h, ovšem je znát větší síla pokud někdo zkoušel rodíl mezi 11z a 13z., ale všeobecně platí(při origo zadní rozetě) - 10 a 11z. velká síla malá rychlost(při seriovym motoru asi45 - 50km/h), 12z. to je zlatá střední cesta, a 13z(popřípadě se dá sehnat i 14 a 15z) jsou do rychla ale motor musíš víc vytáčet, dál pak záleží na stavu motoru váze jezdce a povětří  , jinak u těch 14 - 15z.už musíš mit proraženou přpážku mezi zapalovánim a sekundár.kolečkem,
Datum: 17. března 2013 19:06
 obecně: malé kolečko na motoru - čim VÍC zubů, tim VÍC to jede... rozeta - čim VÍC zubů, tim MÍŇ to jede (ale zase má sílu)... musíš najít rozumnej poměr
Datum: 13. března 2013 20:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jaj to sou otazky dej tam 11z idealni je 12z
Datum: 13. března 2013 19:24
 cus draci koupil jsem motor na fichtla s novou klikou a nahradni kartery a dal mi k tomu kybl prevodovych kolecek a ruznych dilu dal jsem za to 300kc je to dobra cena ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 19:16
 neprodam delam nahradni motor
Datum: 13. března 2013 19:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14518
 za kolik nechas tu 'NOVOU' kliku ?
Datum: 12. března 2013 16:28
 No... Já to mám většinou zadarmo
Datum: 11. března 2013 20:11
 Ale jo, pokud to není jen opotřebenej šrot
Datum: 11. března 2013 19:51
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 10. března 2013 16:44
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vždy přestružit po nalisování
Datum: 10. března 2013 16:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 teoreticky to dražší je předstružene jestli sem to pochopil ale zaleží jak moc se to stahne nejni zaruka že to tam natlačíš a bude to ok ..
Datum: 10. března 2013 13:49
 cau draci mam problem ... mam čz 125/453 normalne jaks taks jede a asi po 10 min . chcipla jakoby ju neco zaclo brzdit , po sundani valce jsem zjistil ze klikovka nejde tak lehce gumovou palickou jsem klepl v ose a klikovka sla jak ma lehce, znovu sme vse poskladal a to stejne se opakuje po 10 min jizdy znovu , nevite co s tim ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 co přihlá ojnice ?? když nasadíš valec na píst bez kroužku vem sparovou měrku nejsiljnější co ti do spary mezi nima vleze a objet to kolem do kola jestli někde nejni menší spara a naprotí větší měrka vazne či jde lechce ....ps benzín dotejká že
Datum: 10. března 2013 15:05
 klikovka se tocila ale trosku ztuha , po poklepani na osu ze strany zapalovani sla krasne lehce , jakoby se neco uvolnilo , valec a pist jsou v poradku
Datum: 10. března 2013 11:45
Datum: 10. března 2013 11:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 rozcentrovaná klika bud repase anebo jinej motor a přerazit čísla.... setrvaky jsou křivě slisovane c šepy a jak to je křive boční sili zapousobí na boční ložisko a to se kousne...doma to je neopravitelne musí se pulit motor....a poslad klikovka na repas....pokut chceš tento motor provozovat ......pokut jsi kliku na repasu měl tak je to na reklamaci kterou by ti měli uznat....
Datum: 10. března 2013 9:51
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 co si mm představit pod pojmem klikovka nešla...kde byla kouslá?..a píst a válec jsou teda ok??
Datum: 10. března 2013 6:57
 cau draci potrebuju prosim akutne poradit, pres zimu jsem na sve čz 125/453 delal motor , loziska,gufera,pistni krouzky ... po usazeni motoru a hrubem serizeni karbecu chytla celkem pekne a prvni den jsem ji projel jen chvili po vesnici dnes kdyz sem ju chtel projet dal tak po 5 min jizdy motor jakoby prituhl a zdechla, po chvili cekani (cca 8min jakoby motor zchladl) nastartovala ale po 20 m zase zdechla takle se to opakovalo jeste jednou pak uz sem se na to vykaslal a motorku tlacil 2 km dom :-//// , prijde mi to jakoby se v motoru teplem neco roztahlo a drhlo to a slo z tuha poradte prosim budu vdecnej za jakoukoliv informaci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 22:20
 diky za rady draci, kryty lozisek sem vyloupl a daval jsem C3 s vetsi vuli ... nicmene mi prijde ze kdyz se motor zahreje klikovka jde z tuha po zchladnuti zase chvili bezi v poradku :-// pri skladani motoru jsem mel problem s prepjatyma loziskama , musel jsem klepnout do kliky v ose a az potom slo s klikovkou hezky tocit ... nemohl se vratit tento problem ..?
Datum: 08. března 2013 22:20
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zadřenej válec a píst poznáš podle vyleštěných prasátek (ploch) ve válci a ,,rozmáznutýho,, zmatnělýho povrchu na pístu. Při výměně ložisek si vyloupal kryty?
Datum: 08. března 2013 20:40
 diky za radu mel jsem to sundany a nic sem nenasel poskozenyho nebo nvm jaky jsou znaky pridrenyho valce spis ... daval jsem jen nove krouzky a do prvni nadrze jsem dal dost oleje ... nicmene me prislo ze sla klikovka ztuha .
Datum: 08. března 2013 20:28
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 podle toho co říkáš vše ukazuje na přidřenej válec...už podle dotazu je mi jasný, že ti to též došlo a ted doufáš že to vyvrátím(e)....jedinej způsob jak to zjistit je shodit hlavu a válec tj. i nádrž jestli se nepletu a omrknout to...podívej se na píst, kroužky a vložku válce...
Datum: 08. března 2013 20:00
 Ahoj, potrebuji poradit, mam moznost koupit Jawu 634 s 14kW, cim se ten motor lisi od motoru s 17kW a jak je to s jeho prestavbou, napada me, ze se budou lisit jen valce a pisty, pripadne, jak je to s osazenim celeho motoru 640 do ramu 634.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 23:07
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Motor s hliníkovými válci se začal dávat až do typu 638, průměr setrvačníků je skutečně menší. V tomto typu je uváděn výkon motoru 19 kW, později v typu 640 byl výkon clonou v sání snížen na 17 kW, údajně kvůli hlučnosti. U 634 pozdějšího provedení byl uváděn výkon 22 koní, což je něco málo přes 16 KW. Vzhledem k tomu, že se autor ptal na osazení celého motoru 640 do rámu 634 jsem uvedl údaje o tzv. hliníkovém motoru.
Datum: 10. března 2013 23:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že se autor ptal na rozdíl mezi verziu se 14kW a 17kW u 634... A dáš ruku do ohně za ty menší setrvačníky? .)
Datum: 09. března 2013 23:20
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Jde o jiný motor. Válce nejsou litinové ale hliníkové s litinovou vložkou, větší rozteč mezi válci. Klikovka má menší setrvačníky. Do rámu jde bez problémů.
Datum: 09. března 2013 19:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Uškrcený sání + otryskování... jiný rozdíl není.
Datum: 09. března 2013 14:12
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 Čus draci mohl by mi někdy poradit kde se dělaj dobrý výbrusy na Moravě dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:42
 v Dobré se dělají, a nebo v Kunčičkách u Bašky to dělá Radim Pobuda, tam budu dávat válec asi zanedlouho
Datum: 03. března 2013 12:42
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 No právě jsem z okolí ostravy a scháním slušný výbrus
Datum: 03. března 2013 10:27
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 zdar jestli jsi z okoli prerova dej vedet p
oradim nebo mohu zaridit
Datum: 02. března 2013 22:02
 A kde konkrétně bydlíš, Morava je trochu velkej rozsah nemyslíš?
Datum: 02. března 2013 19:09
Posl.aktualizace: 03. března 2013 9:28
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 omlouvam se za milnou informaci muj valec na babete uz nekdo kurvil mam tam svorniky m6
Datum: 03. března 2013 9:28
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Babetta má přírubu výfuku k válci připevněnou závrtnými šrouby se závitem M5. Při použití šroubů z fichtlkrámku bys musel do válce zhotovit závity M8 a do příruby výfuku vyvrtat otvory o průměru 6,4mm. Nejjednodušší oprava spočívá ve zhotovení závitů M6 do válce a otvorů o průměru 6,4 do příruby výfuku. Potřebné šrouby si uřízneš ze závitové tyče nebo šroubů M6.
Datum: 02. března 2013 22:58
Jméno: Petr
IP: uživatel15181
 Tohle jsem dělal před půl rokem,kus žel. tyčinky všechny potřebné věci a je to.Uděláš to přesně podle toho jak potřebuješ. Riziko je že to objednáš a nebudou pasovat závity do sebe.
Datum: 02. března 2013 20:26
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 co bys prevrtaval na prirube vyfuku??? akorat udelas vetsi diru do valce vrtakem 6,4 a pak vyriznes zavit m8 natocis svornik do valce a z valce ti bude koukat zavit m6 na prirubu vyfuku
Datum: 02. března 2013 18:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 myslím že ano musíš ale pevrtat přírubu kolena výfuku a pochopitelně musíš mít zavitníky a vrtáky
Datum: 02. března 2013 13:58
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6631
 Zdar hoši jak dlouho +/- čekáte na vybrus ? já už čekám 20 dní
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 14:39
 Dneska sem byl dát na výbrus a říkal mi, že sem si vzpoměl brzo, ale že by to mělo být do 14 dnů. Kamarád ho tam dával taky tenkrát a taky to bylo za 14 dní. Asi mají moc práce no a nebo zapomněli na tebe.
Datum: 06. března 2013 14:39
 stando: pan Bohm nestíhá jo? Kdybych věděl o někom jinym tak ti poradim, ale já znám právě jenom v Nesuchyni
Datum: 02. března 2013 17:20
 Normálka- já si to dělal přes člověka v okresním městě a říkal že válce posílají jednou za měsíc, takže to bylo přes 30 dní.
Datum: 02. března 2013 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 No o tom mi nemluvte. Ještě loni v létě mi brusírna dělala 2-3-4 válce za 3-4-5 dní a teď se to tahne i 2-3tejdny a šíleně mi to brzdí,asi budu muset najet na Baška,ale zatím se zuby nechty bránim posílání v balíku protože pošta... Hledam brusírnu v okolí Slaný,Kladno,Rakovník,Beroun,Louny aby to nebylo dál jak 25km....
Datum: 02. března 2013 7:17
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zdarec, já mám výbrud hotový na druhý den, stačí když dodám píst a válec
Datum: 02. března 2013 0:05
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 hele ja na to měl smůlu ja to donesl do mototechny a cekal sem 2 měsíce a pak mě praskl píst takže zbytečný čas i peníze .. tam už v životě valec nedám
Datum: 01. března 2013 23:37
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja sem čekal jenom 10 dní měl sem asi nějake štestí
Datum: 01. března 2013 20:40
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 u nás v mototechně většinou tak měsíc oni jednou do měsíce posílají ty válce na vybrus tak podle toho kdy se to tam donese ale já čekal asi 3 týdny
Datum: 01. března 2013 20:38
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, na ty klice :Klika-jehla nahoře-čep14,1 tak jestli na tom čepu nahoře jsou ty díry na mazání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 16:59
 lk: myslel jsem uložení na ten čep...
Datum: 28. února 2013 16:59
 jasne je tam dira pro mazani jehloveho loziska
Datum: 28. února 2013 16:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě jsem neviděl v pístním čepu pionýra díry pro mazání...
Datum: 28. února 2013 15:36
Posl.aktualizace: 27. února 2013 21:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 už to nechej být nic se nestane kdyžtak jen nechavej mašinu ohřát a nehon jí .... ono si to sedne ti rozdíli a vychytávky s konickejma kroužkam jen ulehčujjí zaběh...pokud bys je dal ko dolu prd se stane těsnit to bude jen maš ostří po směru tlaku a to je take pytome toteš jsou nesražene hrany na valci akorát ti mužou pod zatěží zachrastět.....čoš je divný u motoru po go když ti chrastí kroužky.....vule si vymezil znatelně orovnáním válce kroužky vilítat taky nemužou nejni duvot to rozdělávat.... jen příště..už budeš chytřejší...
Datum: 27. února 2013 21:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prave že oni sú KO a ešte ich musím spravne poobrácať :/ sakra nemal som to srať už mi ich dali nasadené na pieste ked som kupoval vybrus na valec asi vedeli prečo to tak je ale škada že mne nedal info že s krúžkami nemám nič robiť akurat mi povedal že mám vzmiť valec od stružlín
Datum: 27. února 2013 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nevadí to ničemu oni by si po měsíci ježdění sedly máš vubec ti konicke značene KO anebo 4hranene neznačene ??ja sražím jenhrany kanalu pilníčkem...všechno si to bude na sebe zvykat po pur roce to bude zvyklí
Datum: 27. února 2013 20:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bude to teraz veľmi vadiť alebo kúpiť nové krúžky
Datum: 27. února 2013 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 No super už som ich zrazil a až teraz čítam od teba odkaz odpoveď pepa
Datum: 27. února 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 jen bacha jsou take konicke kroužky jsou označeny ko tím napisem se montují nahoru a nemají čvercový pruřez a lichoběžníkový do ostří u nich je sražení hran kontraproduktivní....jsou schvalně do ostří aby se líp sedali do válce jinak krany kanalu po výbrusu sraž...
Datum: 27. února 2013 16:11
 Jo, prostě ty vnější hrany lehounce srazíš třeba brouskem na kosu...hrany kanálů srazíš stejným způsobem...
Datum: 27. února 2013 12:26
 a či treba aj jemne zraziť hrany na kanáloch a na konci časti valca čo sa zasúva do bloku robím to na motore 175/477
Datum: 27. února 2013 9:42
 čau draci , potřebuju radu nedávno sem pulil motor čz 125/453 (z duvodu netesnosti kartrů) pri prilezitosti rozpulenyho motoru jsem provedl mensi GO , ložiska,gufera ,pistni krouzky .... a nechal sem opiskovat bloky , po vlozeni do ramu motor pekne nastartoval jen se ozyva zvuk ve valci nejspis jako by se neco pridiralo ... kov na kov ... vim ze je to tezky takle rict ale zkuste poradit cim by to mohlo byt . nemuze to byt treba novyma pistnima krouzkama ? ze by si to casem treba sedlo ?
dekuju moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 19:00
 jo promin uz mi doslo jak to myslis 7 sroubu
Datum: 27. února 2013 19:00
 piskovany to´bylo balotinou , o vikendu to rozdelam snad se dozvim vic , jak to myslis 7 šroubu ... ? jinak dekuju za vase reakce
Datum: 27. února 2013 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 sundej nadrž a hlavu a raděj se podívej ... zda ti tam nepřibila rejha.... je to 7 šroubu ...takhle těško říct jestli se ti tam něco děje prostě to budeš muset risknout a jezdit....
Datum: 27. února 2013 16:17
 Čím si nechal otryskat ty kartery?
Datum: 27. února 2013 15:59
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nevim jak je na tom ten válec, ale když už je dost vylítanej, tak je měnění pístních kroužků skoro na škodu (hrozí že si kroužek nesedne, ale zlomí se)... možná by to trochu zlepšilo jemný sražení hran kroužků, těžko říct.... jo a opískovaný blokyy jsou pěkná prasárna...
Datum: 27. února 2013 9:05
Jméno: filip
IP: uživatel15163
Posl.aktualizace: 01. března 2013 16:50
Jméno: filip
IP: uživatel15174
 jo diki sem slepej
Datum: 01. března 2013 16:50
Datum: 26. února 2013 19:14
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Zdarec draci- dá se nějak vyrobit nebo koupit nějakej rozlisovač skříní na babettu 210? nechcu do toho mlátit hlava nehlava. A jinak- kolik asi stojí vycentrování kliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 23:03
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 No a co vytvořit něco jako to je na jawu 21Pásovina, dvě díry a začít to utahovat do karteru. A nebo nějakej dvoj nebo trojramenej stahovák. Ale kamarád to dělal jinak u 207. On nahřál okolí ložisek co to šlo, a pak klikovku vylisoval vlastníma rukama bez tlačení i s ložiskem a pak ložisko vylisoval zvlášť ložiska z klikovky malým stahováčkem.
Datum: 27. února 2013 23:03
 Rozhodně nic necpi mezi kartery, to je prasárna a hned bych za to fackoval...vždycky jde udělat přípravek, stačí se nad tim jenom trochu zamyslet...
Datum: 27. února 2013 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15165
 tak se bojim že budeš muset být odvážnej a nějak si poradit... a repas kliky tak 500 bez nove ojnice... jinak rozlisovávače kliky se chytaj do zavitu pro víka ..ale babeta má víka jen nacvakavací ... asi ti nezbyde než si nabrosit starý nuž špičkou do pulkulata optrně ho naklepat mezi kartery a kolem do kola to objet aby odskočili....opatrně nepořezej se....
Datum: 26. února 2013 21:57
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cus draci, nevite kolik muze mit takova hodnota zachovale klikovky na Jawu 50 typ 05?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 22:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15151
 500 pokut je bez znatelne vule a je ok na čepach
Datum: 26. února 2013 22:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele je to tak, že ať koupíš jakoukoliv kliku a chceš mít jistotu musíš jí nechat aspoň skontrolovat, případně nechat zrepasovat. Ať už koupíš jetou kliku, novou orig. uloženku, nebo novodobou náhradu (v případě 20/21/23 protože na 05ku se ani neprodává), nikdy nevíš kde to komu upadlo, jak s tím na poště praštili, jak to kdo vyndaval ze starýho motoru. Koupil jsem novou kliku od CRK byla hnutá, sehnal jsem uloženku na burze a byla hnutá taky. Řešil bych to tak, že bych koupil kliku někde na burze nebo přes inzerát a nechal jí v každém případě udělat, ale od někoho kdo to udělá fakt dobře a ne že to odflákne jen proto, že je to "jen" blbej fichtl.
Datum: 26. února 2013 8:11
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 co to je?ukazuje mi to 342 komentářů už jsem se lekl že to je další rekord
Datum: 25. února 2013 22:29
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 kolem 500Kc
Datum: 25. února 2013 20:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to záleží kolik jsi za ní ochotný dát
Datum: 25. února 2013 19:59
Jméno: Trabuk
IP: uživatel15159
 zdar jak musi byt upravenej valec na babetu 207 aby mel vyznam do neho dat ten tuningovej pist ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 neduh tědle valcu při převrtání je přece plnění směsí protože se vzduchem tam nejde jen benzín ale i olej ..ti máš karburaci na cca 50 kubíku a máš 60 motor do ktereho ti jde oleje pro 50....nevýhoda je i tenší vložka která neodvádí tolik tepla..... za mě možná neš upravenej válec uděla sve karburace but z pio či del orto....jinak sou to tve peníze a upravuj si co chceš.... ale musíš ladit třeba by to fakčilo i seriovím karburatorem natriskovaným nově
Datum: 27. února 2013 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 i upravovat babetu nemá význam
Datum: 26. února 2013 21:29
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Tak dat ho tam muzes ale lip to nepojede na serii ,valce se upravujou rozsirenim kanalu
Datum: 24. února 2013 16:05
|



|