Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, nevíte čím by se daly zadělat díry na klice u 05ky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 18:35
 To nemá význam řešit....pokud se dostaví nárůst výkonu zlepšením plnění válce o 2% tak nárst výkonu muže být 1%....takže jestli je tvoje J05 v cajku,tak nebude mít 3HP v 6000ot/min,ale bude mít 3,00005HP a navíc ti vylítá korek a rozšmelcuje se v klikovym prostoru..... Jsou daleko efektivnější způsoby jak přidat koníka
Datum: 15. listopadu 2012 18:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korek časem vylítá...
Datum: 15. listopadu 2012 17:40
 Mě to poradil strejc že to zamlada dělávali na starejch pionýrech (tenkrát si to každej upravoval aby to jelo víc atd  ) no a dobrý jsou korkový špunty stejnýho průměru, nařezat na dílky a povařit ve vodě a nandat je tam .. zkoušel jsem a rozdíl sem nepocítil, kdoví jestli to tam ještě je ..
Datum: 15. listopadu 2012 16:49
 silikon? (na autoskla nerospoušti se v benzinu)
Datum: 15. listopadu 2012 16:01
 napařený korek tam hoď
Datum: 15. listopadu 2012 13:05
 Jeden starší pán mi říkal že tam dávaly korky, ale to se mi moc nezdá
Datum: 15. listopadu 2012 12:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Já mám výplně dělané z teflonu, z přesahem nalisované + pojištěné lepidlem.
Datum: 15. listopadu 2012 8:43
 Čus draci mám problém u svý Čz 175/487 povolují si mě fůrt šrouby mám tam imbusy M8.A tět jsme se díval a v DÍL.přiručce je že tam má být šroub M8x1x80 2x + M8x1x45 2x ale nevím jakou pevnost asi 11,9 a matice taky.Co si myslíte mám je teda koupit a dát je tam?Díky za odpově
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 21:55
 Origo jsou jemný...mě se nepovolujou ani normální s hrubym stoupánim, máš pod matkma pérovky?
Datum: 14. listopadu 2012 21:55
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel14718
 Ahoj, jde na válec z jawy 21 namontovat hlava z pařízka? Nebude to bělat zle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Význam? Motorově i esteticky naprostá krávovina...
Datum: 15. listopadu 2012 17:06
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak klesne ti výkon a to proto že pařízek má menší kompresi a taky se ti bude motor přehřívat je znatelně menší
Datum: 14. listopadu 2012 20:14
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 Čus, mám otázku spíše ohledně motokrosů, chěl bych se zeptat jestli můžu použít 4taktní vatu do výfuku na 2taktní motorku? Případně kde seženu 2taktní. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 15:11
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 neřešil bych to tak... do tlumiče exc jsem tenkrát napěchoval obyč. minerální vatu (rockwool, nebo orsil či co to bylo nevim už) a žádný problémy sem s tim neměl... někdo řiká, že vylítá, ale když se fest upěchuje, případně něčim omotá, tak je to bez problému a za 00,- Kč
Datum: 14. listopadu 2012 15:11
 Ahoj, nevíte někdo kdo dělá výbrusy válců v Moravskoslezském kraji? nejlépe Ostrava nebo Frýdek Místek
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2012 18:51
 jo? a kde to tam najdu? nebo nejaky kontakt mas?
Datum: 12. listopadu 2012 18:51
Jméno: premous
IP: uživatel13452
 v Kunčicích to dělá jeden za 100kč a v Odrách si můžeš koupit hnet pístní sadu za 300kč
Datum: 12. listopadu 2012 18:15
 ok ja vim co myslis uz em kolem toho jel ale nevedel sem ze tam delaji vybrusy, dík za radu
Datum: 12. listopadu 2012 14:08
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 Jo,je to takový krámek,prodava tam i nahradní díly  m jo a myslim že tam má do 5 večer
Datum: 12. listopadu 2012 14:01
 týjo dík MOC!!! a nevis jestli mi k tomu da i pist s krouzkama ?
Datum: 12. listopadu 2012 13:45
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
Datum: 12. listopadu 2012 12:55
 Buďte pozdraveni jawáci ! Sháním někoho, kdo by mi dal do kupy motor z "20". Je pohromadě, ale potřeboval bych výbrus, a kouknout do převodů. Teda komplet rozhodit a zkouknout.rnPlzeňský kraj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 22:03
 já bych mohl sem ale Ústecký kraj...
Datum: 11. listopadu 2012 22:03
Jméno: čz
IP: uživatel12631
 Zdarec borci, chtěl bych se zeptat ohledně čezety 175/477. Dělám go motora a nalisoval jsem všude ložiska nová za tepla. A chtěl bych se zeptat jestli je normalní, když jsem nalisoval do levého karteru na kliku ložisko pak dal rozpěrný kroužek a ložsiko (šlo tam pěkně), tak rukou stím skoro nepootočím, jen když tam dám kliku tak tím točit jde. Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 10:42
 no hele není to uplně ideální, ale musíš doufat, že se to rozhejbe.... asi ten motor bude ze zacatku dost tuhej a nijak extra hnedka nepojede... - hlavni ale je, aby se ti tocila klika az sesadis kartery...
Datum: 13. listopadu 2012 10:42
 Zdravim ... mám takový menší problem ... dělal jsem Go motoru u Jawa 21 a když jsem zkládal motor tak jeden karter byl ulomenej tak jsem dal jinej .... namazal jsem je silikonem dal tesneni a zas silikon .... předtim mi olej netekl a dneska začal týct o sto šest .... jesli jak se to zahřeje tak to teče nebo nevim ... má někdo nápad jak to utesnit abych to nemusel pulit a sundvata z kostry motor ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 20:45
 Však to jsem tam dal silikon pak tesnění a zas silikon  ale teče to jen když se ohřeje motor
Datum: 11. listopadu 2012 20:45
 na křivé bloky dát papír je blbost.. jedině tmel
Datum: 11. listopadu 2012 18:06
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Jo když jsi zabrousil sem tam nějakou nerovnosti na dosedacích plochách, tím pádem to nejspíš bude dost zvlněný tak se nediv že ti to teče jako dunaj.
Datum: 11. listopadu 2012 16:06
 Už jsem asi přišel čím to bude .... když je to studený tak nekápne ani kapička ... navíc jsem tam dělal tesnění z tlučího tesnícího papíru ... který násákl olejem a tet to přes něj prosakuje .... když se to zahřeje tak to začne kapat .... bloky jsem nešmirgloval na skle ale jen jsem je tim opucoval a nekde kde byla nerovnost ( rýha, zásek) tak jsem to lechce zabrousil
Datum: 11. listopadu 2012 15:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nevěřim ti že si bloky osmirkoval na skle jak už dole psal standa, řekl bych že si je vlastně zkřivil. ale už je to asi jedno, nemyslíš? prostě ti to chčije a chceš li tomu zamezit, budeš to muset předělat.
Datum: 11. listopadu 2012 10:47
 Navíc bloky jsem ošmirgloval aby byly rovný odmastil a dal silikon tesnění silikon .... a pořád nevím od kut to teče ... kapeto ze stupaček
Datum: 11. listopadu 2012 10:41
 Tat tet jsi mě dostal s tou sekerou  .... motor jsem pulil jen s gumovou paličkou  a to pár ostrých ran do hřídele od kliky  Děkuji za rady nějak jsi stim poradim .  zas tudena nekape .. a za tepla to kape jako svin  skusim dotáhnout šrouby
Datum: 11. listopadu 2012 10:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tipnu si: při půlení sekerou a jinými podobnými nástroji si ty kartry na dosadacích plochách tak ožvejkal až ti tam zůstali záseky, které ale po vyplnění silikonem a složení chvíly drželi. bohužel pro tebe, ten silikon to nedokáže dlouhodobě udržet a tak ti to začalo unikat... nechce li se ti vyndavat motor a znova půlit, tak viz. postul.
Datum: 11. listopadu 2012 10:22
 Ale je zajmavé že to začolo až tet ..... když jsem to dělal tak jsem ten potor nechal aby uschnul silikon a asi po 3 dnech jsem tam nalil olej ... a měl jsem ho na stole asi týden a ani kapaka .... a tet to najednou začalo kapat ...
Datum: 11. listopadu 2012 8:46
 uřež podélně petku,du přidělej pod motor a jednou týdně to přelij zpátky do motoru
Datum: 10. listopadu 2012 21:45
 hrbik: Tomu u nás řikáme fušeřina...
Datum: 10. listopadu 2012 18:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 těsním silikonem + papírem a motor po roce a půl suchej s silikonu chyba nebude
Datum: 10. listopadu 2012 18:41
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Nebo máš ještě možnost po přetřít barvou, která vydrží vysoké teploty
Datum: 10. listopadu 2012 18:34
 kuba: Silikon je dobrej, stačí si přečíst návod na tubě a je to. Já s tim dělam x motorů ročně a nestalo se mi že by někdy nějakej tekl...
Datum: 10. listopadu 2012 16:52
 Chápu to dobře, že jsi dal nepárové kartery k sobě? Nebo jsi vyměnil oba 2? V každém případě pokud nechceš, aby to kapalo, budeš muset zapojit do práce ruce a ušpinit si je.
Datum: 10. listopadu 2012 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14698
 zkus aditivum na utesneni prevodovek,, prodava se v kazdym autoservisu. Nevylij to tam vsechno! max tak ctvrtinu...rnNejlepsi je to rozebrat, prebrousit a dat klasicke papirove tesneni namazane vazelinou bez silikonu... Silikon je zlo, papir je proste nenahraditelny.rn
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
 Ne, zvenku to nepude. Motor vyndej, přetěsni to a za dvě hodinky nemáš co dělat...
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... lenost nad lenost. Lenost vládne světem.
Datum: 10. listopadu 2012 15:43
 venčí to asi neutešnim co ?
Datum: 10. listopadu 2012 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 No ještě mužeš udělat jedno. Je to zadarmo,bez násilí a olej už nekápne,motor mužeš nechat v rámu a bude po problému. A tím řešením je olej vypustit z motoru,,,suchý motor nekápne
Datum: 10. listopadu 2012 15:09
 A jiná varianta není ? tohle se mi právě dělat nechce
Datum: 10. listopadu 2012 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 Rozebrat a zabrousit bloky na skle na 600 šmirglu...pak dáš těsnění potřený olejem a nekápne
Datum: 10. listopadu 2012 15:01
Jméno: jawa250
IP: uživatel12689
 DObrý den, měl bych dotaz jak asi dlouho vydrží opískované plechy aby nezačaly reznout? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14698
 Jakmile na ne sahnes rukou, misto otisku zacina reznout nejdrive. Jinak pokud je mas v garazi, tak klidne do hodiny.
Datum: 10. listopadu 2012 16:07
 Natři je odrezovačem a máš klid. Pak si v klidu můžeš rozmyslet jakej odstín růžový na ně pošleš...
Datum: 09. listopadu 2012 6:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 dej si je do pokoje nesahej na ně a vydrží i měsíc
Datum: 08. listopadu 2012 19:35
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Dle normy by se měli nechat nastříkat do 4 hodin.
Datum: 08. listopadu 2012 18:56
 to je otazka  když bude v suchu tak dlouho když bude nekde ve velchke garaži tak do tydne nebo 5 dnzu možeš piskovat znova
Datum: 08. listopadu 2012 16:12
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 17:00
 zapoměl sem dodat že musiš oba konce utahnou tema paskama železnima ten nevim jak se temu řika
Datum: 08. listopadu 2012 17:00
 uřizni a dej tam hadici z auta jak je na vodu je to vyššich teplot měl sem to taky tak drželo to dobře guma po čase stvrdne nesmiš mět ucpanej vyfuk nebo praskne
Datum: 08. listopadu 2012 16:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co s tím sakra?uřízni to a dej nový koleno je to těžký??????????????????????????????????????????????????????
Datum: 08. listopadu 2012 15:03
 Ahoj draci.
Chtěl bych si udělat Go motoru na Čz 250...
..V montážní příručce na tento stroj je ale pár stahováků k potřebě se do toho motoru dostat (např co mi přijde hodně důležitý je demontáž rotoru dinama)
..a proto bych se Vás chtěl zeptat jestli kvůli tomu abych si udělal Go motoru budu muset nakopit nějaké ty stahováky nebo jestli máte na to nějaké figly / zkušenosti
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 21:19
 ondra: Nerad to vidim tim šroubem...samozřejmě, taky to jde, ale já mam raději šetrnější postupy...
Datum: 08. listopadu 2012 21:19
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Na dynamo přece stačí šroub M8 zbroušenej do špičky našrubovat a dotahovat než dynamo odskočí popřípade poklepat po hlavičce šrubu
Datum: 08. listopadu 2012 19:50
 Já si přípravky vyrábim sám. Stačí na to nějaké to železo, svářečka, flexa, vrtačka atd. Stahovák rotoru dynama se nechá snadno vytočit na soustruhu...
Datum: 08. listopadu 2012 15:38
 Zdar draci,mam motor po GO.Nová klika,ložiska gufera,spojka...A ,,výbrus''-polskej válec...Mám,nevím jestli je to normalní,nebo problém,ale štve mě to.Pincek nejede špatně,za 2 taham vsechno,za 3 mirny kopce,ale netahne v nizkejch otackach...S predstihem jsem si hral ale nejakej vetsi efekt to nemelo,saci kanal jsem srovnal s vlozkou valce,s vyfukov.kanalem jsem nedelal nic.Mám najeto 150 km.Nevíte jestli je to valcem nebo je nekde jiny problem?Dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 máš možnost skusit větší trisku 72 74? jinak o zub menší kolečko do motoru ne?co ti na to? musíš ladit
Datum: 08. listopadu 2012 13:30
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 ale no ták,vim že od padiny nemám čekat zázraky,ale preci jen si myslím,že by v nizkejch mohl táhnout víc...nicméně i ták dík za reakci
Datum: 07. listopadu 2012 17:12
 Mám debilní dotaz a zároveň debilní poznámku... Dotaz...Nechová se to náhodou jako klasickej pionýr? A poznámka...co bych jako chtěl z 50 ti kubíků objemu...aby ti krouťák v nízkejch otáčkách bral motorku z pod prdele? Tak si kup TDI a sedni si na střechu s řidítkama. (varoval sem že to bude debilní...)
Datum: 07. listopadu 2012 9:46
Jméno: kotekond
IP: uživatel14672
 paráda,takže to že táhne až ve vysokejch je tím válcem
Datum: 07. listopadu 2012 8:12
 Nevím proč ty polský šitský pálce kupujete takový sračky hrozný s tím to nepojede nikdy,poláci neumějí udělat nic pořádně nic dementi všechno bych jim posílal nazpátek at si to strčí do prde**.No nic tak to ještě jde když na 3 vyjedeš mirný kopec lepší už to nebude.
Datum: 06. listopadu 2012 22:58
 Zdravim chci se zeptat co je nejlepší použít jako těsnění pod hlavu u jawa 21 ...hlava mi lechce podfukuje a když se to ohřeje strací výkon ... Jaký máte zkušenosti s tim D2kuji za Odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 21:48
 nezbylo ti trochu toho zázračného alobalu?
Datum: 10. listopadu 2012 21:48
 Dneska jsem to byl projet .... a pohodička nepodchází a jede .. za 2 to ještě hrabe na louce ( přehozená kolečka na silnější dvojku ) ... a začíná táhnout hnedka od spoda jsem docela spokojen
Datum: 09. listopadu 2012 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel14688
 Jednou sem potřeboval zakroutit jednu hlavu a neměl jsem pastu tak sem na to plivnul...nic moc...tak jsem to zastřík konkorem a šlo to...
Datum: 09. listopadu 2012 15:02
 0,8mm? A je po problému? Gratuluju. Antidetonační štěrbina hlavy ti asi nic neřiká co? Sériová hlava je už tak špatně nalitá a ještě když ji někdo takhle krásně "zazdí"...jo nevděk vládne světu...chudáci páni konstruktéři. To co nezkurvili ve výrobě dokurví "opraváři"
Datum: 09. listopadu 2012 6:06
 alobal má 0,8mm? tak to mám blatník na octavii z alobalu.
Datum: 08. listopadu 2012 22:24
Datum: 08. listopadu 2012 21:37
Datum: 08. listopadu 2012 20:35
Datum: 08. listopadu 2012 20:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak trošku sem tušil že se to tu rozjede  ...kdepak oskare.. to všechno stojí peníze. co je ale zadarmo a má to většina mladejch chlapců a zaručeně to funguje, je sopel u nosánku.... už sem se tady s tim zbroušením na skle jednou setkal, tenkrát sem nevěděl jestli mám plakat, nebo se smát.. že se to objeví zase mě ale už nijak nepřekvapuje, jen ještě chybí silikon
Datum: 08. listopadu 2012 9:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš tam dej zubní pastu!Esli to nemáš moc hrbatý, tak po dlúhej době se to taky možná podaří!Bez záruky!Prej aj prášek na nádobí s olejem funguje.Ale nezkúšal sem to!Teď se budete řechtat,ale já kdysi udělat trn, ten nepatlal pastú a tak dlúdo tym šudlil a patlal až sem udělal výbrus!To z Vás asi nigdo nepochopí!Toš tak!
Datum: 07. listopadu 2012 21:33
 Patu nenemám tak jsem sundal hlabu a zabrousil jsem to na skle s brusným papírem jemným ....
Tak tahle věta mě pobavila....zabrousil si nefunkční plochu hlavy která nikde nic netěsní...
Ach jo....kam ten svět spěje...!
Datum: 07. listopadu 2012 20:11
 S jawasimson souhlasím do půlky věty, dál už ne. Pro itan139: Aby to mělo nějaký účinek tak musíš zabrousit hlavu o vložku válce. Koupit pastu není takový problém, stojí to peníze, ale bude se ti to vícekrát hodit. Naprosto jednoduchá věc, tak to konečně udělej tak jak to má být a budeš mít po problému. Alobal si nech na zabalení svačiny...
Datum: 07. listopadu 2012 20:07
 Patu nenemám tak jsem sundal hlabu a zabrousil jsem to na skle s brusným papírem jemným .... a vyčistil výfuk .... a jde do plnejch a nestřílí .... ale asi ještě trošek podchází dám tam alobal ... nic jinýho mi nezbyde
Datum: 07. listopadu 2012 19:40
 Vem brusnou pastu a pořádně to zabruš válec o hlavu a bude to O.K. a potom tam dej hliníkoví kroužek těsnění.....
Datum: 07. listopadu 2012 17:23
 Taky jsem pro pořádně zabroušení. Jezdí tak i závodní hlavy a v pohodě. Jinak u pařeza je sice těsnění ale taky upravuju hlavu tak abych ji mohl zabrousit. Příjde mi to prostě lepší a osvědčilo se to. Těsnění pod hlavu je "nesmysl" Pokud se tedy hlava adekvátně neupraví pro použití jednoho triku
Datum: 07. listopadu 2012 12:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Kozena!"2beo@seznam.cz"
Datum: 06. listopadu 2012 22:04
 jestli máš křivou hlavu,těsnění to nespraví
Datum: 06. listopadu 2012 21:39
 Nepatří já jsem pro.Jen jsem psal rychlé řešení problému.V létě se jezdí v zimě se opravuje. Ještě k té kompresi,opravdu to není poznat.
Datum: 06. listopadu 2012 21:36
 Já jsem pro zabrušování. Pasta neni tak drahá a používam jí hodně často...jak na 2T tak na 4T...
Datum: 06. listopadu 2012 21:33
 No dobře, beru že to může být rychlejší pokud nemáš doma pastu. Ale to nic nemění na tom, že pod hlavu pionýra těsnění nepatří. Pokud se nebavíme o pařezovi, tam to myslím bylo jinak.
Datum: 06. listopadu 2012 21:32
 Pro wafel. Nevím,mám fichtla asi třicet let.Tak jsem napsal svoji zkušenost. Určitě bych nic nevystřihoval,ale vykružuji ti zámečnickým kružítkem. Práce trvá asi minutu a náklady asi kačku.Pokud neotevřu okurky. Proč bych zbytečně kupoval kartuš s pastou.
Datum: 06. listopadu 2012 21:25
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Vitaj Oskare 2.. Skama si? Podla jazyka bych Ťa tipnúl na Slovácko
Datum: 06. listopadu 2012 21:19
 Asi vítr Máchale, spadlo ti to, seber to,... ne promiň  Ale proč by se měl štvát s nějakým vystřihováním, když daleko jednodušší je na to máznout trochu pasty, trošku to proti sobě povrtět a je hotovo. Bude to rozhodně líp těsnit a bude to mít větší kompres jak píše Oskar 2.
Datum: 06. listopadu 2012 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Toš esli Ti to podfukovalo, toš je potřeba to zabrúsit aj dyž tam dáš těsnění!Ale fšecí chcete aby to jelo co nejvícNé o moc, ale každý těsnění pár otáček stahne! Zabrúšená hlava je zabrúšená hlava!!!Toš tak.
Datum: 06. listopadu 2012 20:59
 Těsnění pod hlavu na fichtla,vykruž z víčka na zavařovačku. Celkem spolehlivě to funkuje.Nemusíš zabrušovat
Datum: 06. listopadu 2012 20:41
 Jak píše dwein, zabrousit, žádný těsnění tam nedávej...
Datum: 06. listopadu 2012 19:56
 napadl mě alobal
Datum: 06. listopadu 2012 19:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 žádný těsnění tam nedávej, nepatří tam... zabrus hlavu viz. článek na jawa50cz
Datum: 06. listopadu 2012 19:19
 Zdar, prosím o radu. Mám svařený koleno s vejfukem a to kolínko je dost pobitý a do hloubky zrezavělý. Jak ho mám vyměnit? Vím že uříznout ale jak to pak na sebe napasuju?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 15:54
 No svařovat bych to nechtěl. Ať je to líp rozebíratelný
Datum: 06. listopadu 2012 15:54
 kdo to svaří je hovado.
Datum: 05. listopadu 2012 22:02
 Já osobně bych se pokusil odbrousit ten svár ... a vytáhnout a opět zavařit
Datum: 05. listopadu 2012 21:34
 Jestli si to uřízl za svárem tak stačí něco strčit do vejfuku a ten kus toho kolínka vytáhnou.. nebo ten vejfuk vybrousit kulatým pilníkem
Datum: 05. listopadu 2012 19:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj javer!No před svárem, ve sváru nebo těsně za svárem rozříznout!A potom svařit!Pokud nemožeš vařit, toš těsně za svárem!Ten mm nebo dva se nic nestane, případně se dá calý doutník o ty mm posunút dopředu néé?Toš tak.
Datum: 05. listopadu 2012 18:32
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, našel by se tu někdo, kdo tu nabízí úpravy válců za slušné peníze? Nejednalo by se o nic na SuperMotoGP, jen pár obyčejných úprav. Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 22:00
 Díky za podporu,něco bych ti mohl nabídnout. Ozvi se mi prosím na mail. Díky
Datum: 04. listopadu 2012 22:00
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Standa hrbek dělá peckovní válce, na přání no stress a se vším pomůže
Datum: 04. listopadu 2012 21:27
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdrtavím, chtěl bych se zeptat jestly de opravit píst když mam v tý drážce na pístní kroužek zničenej zámek.. je uplně rovnej.. což znamená že se muže kroužek točit..rna ty zámky sou na tom pístu letované nebo lisované.. a nebo tam drží ještě jinak ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 12:21
 Jestli teda nutně potřebuješ tu STK, tak bych tam dojel na jeden kroužek, udělal STK a přes zimu udělat výbrus...
Datum: 04. listopadu 2012 12:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 normálně starej opiluj vyvrtej o 0?2 mm meší dírku jinde kde to nepude do kamalu a bude tu těsnit ustřihni kus drátu nalepni to tam opiluj at tam jde kroužek a je to
Datum: 04. listopadu 2012 12:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ať to nenatahuju!Já bych ten púvodní zámek odvrtal až durch přes píst!Potom mosaznej drát bych zbrúsit do táhlýho kužela a vrazil ho fest do tý dírky.Uvnitř pístu bych ho ohl a zkrátil.Zvenku samo že taky zkrátit a opatrně snížit na potřebnú hlúbku!Nebo dyby to vyšlo mimo kanále, tak enom provrtat píst na jiným místě!A je to!Taky se daly sehnad krúžky do čtyřtaktu a potom ten kolík byl jenom púlkú v drážce a krúžek celú výškú se opíral o kolík.Ale v tvým případě bych tam ten krúžek nedával a nechal to bez něho.Předpokládám, že tam aspoň jeden krúžek ostane!!!Toš tak!
Datum: 04. listopadu 2012 12:11
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 to je samozdřejmý, nechci to dávat na výbrus, potřebuju aby to jenom prošlo STK.. proto nechci dělat výbrus nebo schánět jinej píst.. kterej bych stejně nesehnal..
Datum: 04. listopadu 2012 10:33
 Hele jestli je to takhle opotřebovaný, tak jednoznačně výbrus...
Datum: 04. listopadu 2012 10:31
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 bude to asi tím, že motorka má najeto 60.000km na druhej výbrus.. tak jak se to tedá dá opravit ? dát tam zámek z jinýho pístu ?
Datum: 04. listopadu 2012 10:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!Uš si nespomenu esli se mě to stalo.Asi jo.Možná dyž je krúžek moc tenkej toš to ohobluje.Šak časem natrefíš!My sme si dělávali písty ze surovýcha tam sme si museli udělat aj zámky!Toš tak.
Datum: 04. listopadu 2012 10:14
 Jenom pro zajímavost. Jak se takhle ohobluje ten zámek? Za celou dobu co dělam mašiny se mi to nestalo.
Datum: 04. listopadu 2012 9:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Filipe_KH!Kolecko má pravdu.A opravit to ide!Ale ešče počkám, protože moje zpúsoby sú zastaralý!Dyž se nigdo neozve, toš Ti potom poradím jak sme to dělávali indá!Toš tak!
Datum: 04. listopadu 2012 9:17
 Zalisované...
Datum: 03. listopadu 2012 20:07
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci napadlo mě že bych si složil náhradní motor ale s co nejvyšším výkonem a životností tak sem si říkal dát 60ccm válec sportovní sání+přetryskovat tryska 72 ,laděný výfuk .. co byste těmto úpravám řekli a napište vaše názory díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 22:05
 Dá se udělat leccos. Rozumný kompromis mezi výkonem a životností také. Když se 60ccm udělá rozumně,tak muže fakt lítat a životnost motoru se změní minimálně. Ozvi se mi na mail,už jsem těchto válců/sad dělal dva tucty,třeba se na něčem domluvíme. Dík S.
Datum: 04. listopadu 2012 22:05
 tom25: proč zrovna polosyntetiku? .... moje číza najezdila na M2T 50tis km a ještě neni ani výbrus dělaný... dekarbonovat ještě nebylo potřeba.. otevřel sem výfuk a byl čistý
Datum: 04. listopadu 2012 13:41
 Když dáš na fekála 60 ccm nebo co to chceš tak tomu moc nezvýšíš živontost.Nejlepší je podle mě udělat Go motoru,udělat výbrus a zrepasovat kliku s ojnicí CKR a mazat polosyntetickým olejem,a další věci to je jasný ložiska gufera spojka.A ten motor by ty třeba najezdil 30 000 i víc
Datum: 04. listopadu 2012 10:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 60ccm určitě myslíš ty sady z Aukra apod. je to polák, objem 55ccm, NEBRAT. Sportovní filtr k ničemu, NEBRAT. Laděný výfuk, dost pochybuju, že to dokážeš odladit, aby ses dostal aspoň na výkon originálního výfuku, 72 tryska, jak víš, že zrovna ta bude ta pravá?
Datum: 03. listopadu 2012 19:18
 v tom případě bych zvětšoval jen objem
Datum: 03. listopadu 2012 16:23
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 obojí vím ,že to jde špatně dohromady ale alespon polovicni zivotnost jako u serie aspon aby to zvladlo najezdit 10 000km
Datum: 03. listopadu 2012 15:52
 S největšim výkonem nebo s nejvyšší životností?
Datum: 03. listopadu 2012 14:07
 Zdar, je mi blbé se ptát, ale opravdu nevím. Rozebírám výfuk(doutníkovej) na Jawě 05 a odmontoval jsem vzádu tu matičku a sejmul ten kryt. a teď nevim co dál. A navíc mám svařený kolínko a výfuk. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne
Datum: 03. listopadu 2012 19:57
 A de to rozebrat víc?
Datum: 03. listopadu 2012 16:27
 NO a kdyz jsi sundal tu koncovku- cromovou "trubicku" tak jsi pak oddelal ten chromovej kryt. No a tedka muzes vyndat tlumic, jestli tam jeste je- je na tý tycce, co byla ta maticka- ten muzes vycistit. no a po tomto zasahu ti ve vyfuku zbude jen ta tycka se zavitem a vzadu na uvnitr vyfuku plech s dirama, na kterym drzi ta tycka- ty diry taky vycisti- ten ale nevyndavej
Datum: 02. listopadu 2012 23:47
Jméno: Malicek
IP: uživatel14607
 Zdravím .... měl bych měnší dotaz .... měnil jsem na Jawe 21 píst a válec za nový 40mm ... a chytá mi na našlapnutí za tepla trošek plinu ... ale když se rozjedu tak je takovej línej a nejede ... ujel jsem asi cca 100 m na to vybrusu .... samozdřejmě ... svýšil jsem olej v benzínu 1:20 ... a na jehle jsem to dal na 3 od zhora na vetší bohatost směsi .... Tak se chi jenom zeptat jesli je to normální a musí se to zajet a ponějakém čase se to rozjede ... nebo je ěco špatně .. se zajížděním nemám zkušenosti ..rnrnDěkuji za Odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 8:58
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14653
 Itane skus to zajet a uvidis ja po prvnim namontovani nemohl dat trojku protoze to chciplo jak bylo velke treni ted uz se to rozpohybovalo  Trojka jeste porad netahne ale to po zajizdeni povoli a pude to  uvidis
Datum: 03. listopadu 2012 8:58
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Kompresi to má dost dobrou ale do vetší kopečků mě to nevytáhne do tech mírněších napohodu na 2jku a pul plinu tak nevim
Datum: 02. listopadu 2012 23:58
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Tak válec mi krásně těsní s karterama .... dneska jsem to projel a málo táhne ... do otáček se vytočí skoro hned ... Kolik tak stojí obtočení hlavy a kdo a kde to dělá
Děkuji
Datum: 02. listopadu 2012 23:56
 Já jsem narazil na vcelku dobrého poláka, trochu jsem mu domluvil pilníkem hlavně v sacím kanálu a bylo to ok. Ale pak se mi dostal do ruky ještě jeden, totálně nepoužitelný, protože nešel nasadit na štefty. Silou jsem ho tam dostal, ale nahoře se dotýkal a dole asi o 2mm nedoléhal na kartery...
Datum: 02. listopadu 2012 12:07
 Tenhle válec už jsem předělával. A pozor! Ne každý lze opravit! Vyskytují se i verze s totálně uhlými přefukovými šachtami. dokonce jsem viděl paskvil kdy byl jeden přefuk úplně kolmej na vložku,žádný vyúhlování. Dále se vyskytuje problém s křivě zalitou vložkou ve válci,pak bohužel píst do "boku" jezdit neumí. Tyto válce opravit nelze. Jsou na vyhození,jsou to většinou nejlevnější "tuningové sady" z Aukra a podobných inzercí. Polské válce z FK většinou opravit jdou. Opravit lze dále válce se zdravejma a symetrickejma přefukama. Je nutné se zaměřit na plochu sacího kanálu,která je mizerně malá a dále výfukový kanál je zbytečně malý a přesazený o půl milimetru dozadu.....tyto válce ve stavu jak byly zaoupeny nemohou nikdy jet víc jak 55-60km/h..... Pokud se ti zdá,že je válec línej,tak si zvykej,nebude to po záběhu lepší.....
Datum: 02. listopadu 2012 9:31
 Hlavu si nech skrouhnout a dej ji tam bez zbytečnýho tesnění, kanálky není třeba upravovat jen slícovat tak aby byly ve stejném úhlu jako na kártrech... Poláci mají asi křivý oko a vůbec to nelícuje - směs naráží do kártrů, stačí ti na to vhodný pilník. Pak to pojede vcelku líp, mám tenhle válec na závody originálů s drobnýma úpravama a s 1 kroužek pístem a táhne jak ďas
Datum: 01. listopadu 2012 21:01
Jméno: itan
IP: uživatel14648
 jojo mám .... musel jsem pod píst dát hliníkové tesnění naráželo to do hlavy ... a kanálky jsem nebrousil nemm stim zkušenost .... ale kompresi má dobrou a po plinu jde krásně ... až nato že je línej
Datum: 01. listopadu 2012 19:54
 Nemáš náhodou ten Polský válec tady od sesy? .. tam to dělají špatně zúhlovaný přefuky. Jinak je to známo že začátkem je to lenošný.. kór když máš 2 nebo 3 kroužkovej píst.
Datum: 01. listopadu 2012 19:50
Jméno: itan
IP: uživatel14648
 Dík za radu ... už jsem klidnější .. měl jsem obavy že jsem něco poplet .. prohazoval sem totiž kolečka v motoru na silnější dvojku ... a dneska přetěsnil ještě výfuk tak to zítra projedu
Datum: 01. listopadu 2012 19:36
 Mě po výbrusu tahnul krásně v nízkejch otáčkách, vůbec sem nemusel brát za plyn, jezdil sem prvních nevim 50km cca 30km/h s častýma přestávkama a postupně sem to rozjížděl.
Datum: 01. listopadu 2012 19:30
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14647
 Ahoj taky jsem se na to chtel zeptat dneska jsem dodělal motor a mám na něm nový válec pist krouzky atd...  A taky je to strasne liny trojka vlastne netahne  Tak aspon ze vim ze to povoli i kdyz jsem ujel asi 3 kilacky a od prvniho startu uz se to vice rozhejbalo
Datum: 01. listopadu 2012 19:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to až tak po 300 km poznáš že to povoluje a bude to jezdit čím dál líp hlavně to chce vydržet a těch 1000 km najezdit opatrně
Datum: 01. listopadu 2012 18:43
 Ahoj mám takovej problem. Dělal jsem GO na 21 a když jsem nalisoval klikovku do ložisek v karterech a zcelil jsem i druhej karter tak se mi zadíra ojnice v klikovce?je to normální da se to rozchodit? když potočim klikovkou tam i zpět tak se otači ale ojnici otočim jen do 3/4 a zadře se pak na druhou stranu zse jen do 3/4 co stím mám udělat ? klikovka normálně fungovala všecko dobře se točila než jsem ju nalisoval do ložisek v karterech......mám namotovat primár a matku a rozchodit ju nebo jak na to? ..... ps: ojnice je normálně uprostřed karteru, ložiska nove a funkčni ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:57
Jméno: Sasa
IP: uživatel14595
 presne tak !! jak pise STANDA !!! klika se nelisuje ale vklada ci natahuje .............. kdyby jsi ji zmeril tak zjistis ze misto 0.02 ti haze 2 mm na cepu (mas ji rozcentrovanou) neslucitelne se zivotem.......... a pamatuj si ze pokud se ti klika spravne netoci tak vzdy jedes hovno.... (dle meho nazoru se nemusi rozlisovat ale pouze vycentrovat) kazdopadne v tuto chvili jsi v pici.... tady neplati prislovi "kdyz te zradi vse - kladivo ti pomuze"........................Péro - tim co pises dokladas ze jsi vazne debil !!! s pozdravem ___Franklin Yurievic Sto-kurew___
Datum: 01. listopadu 2012 22:57
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Škoda kladivo -kladivo taky bych řekl že to tím bude ,,tím ťuknutím"... málo tepla a málo zimy.Když jsem skládal motor klika šla do mrazáku a ložiska jsem nahřál horkovzduškou, ale ne zas moc aby když se otočí horní karter ložisko nevypadlo ,je to tím že hliník má větší roztažnost než ocel ,jednou se mi to takhle povedlo.A rozhýbat ? nejspíš tak jak radí ..standa
Datum: 31. října 2012 20:05
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 tvl aspon do mrazáku když není čím nahřát karter..
Datum: 31. října 2012 19:58
 no v dolní uvrati prave .... klkovkou otačim ale vždy se zasekne ojnice ........ nooo šla tam na tuknutí kladivem ..... no kartey sem nechal doma v pokojove eplotě a klikovku jsem enchal v kulni kde je zima ..... já ted nemám moc penez ptže studuju tak jaká je nejlepši metoda.....de to nejak rozhybat?třeba maticí na prymáru?řes račnu
Datum: 31. října 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel14643
 Tohle se mi stalo ve 13 letech při skládání motoru z J05,mohlo za to moc velký kladivo a setrváky si přisedly blíž k sobě. Řešením je kliku vyndat z bloků a dát znova rozlisovat,slisovat a vycentrovat.
Datum: 31. října 2012 14:09
 jak tam šla?teplem nebo kladivem?centrážní kolíky tam máš?
Datum: 31. října 2012 9:36
 A klika se ti točí volně??? jestli se to opravdu seka na ojnici nebo treba na klice....
Datum: 31. října 2012 9:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a kde se sekne jakoby v dolní úvrati nebo kde?
Datum: 30. října 2012 21:37
 ale to kdž hejbám ojnici tak se toči bez vule ....ale když sni zajedu tak se sekne ...... možná tak leda vazelina ..... nee daval sem si bacha mněl sem klikovku detailne včištěnou
Datum: 30. října 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vypadá to že ložisko v ojnici je KO a nebo se ti tam dostala nějaká špona
Datum: 30. října 2012 20:42
|



|