|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte draci, z výběru v tomhle sortimentu mi není jasny, jaky ložisko potřebuju na babettu 228 mezi ojnici a pístní čep. Jestli někdo ví, budu rád za odpověď. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 23:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 09. června 2012 22:04
 K válci je normálně v balení 3x kroužkoví píst a máš to jedno jestli tam dáš jen 2x kroužky nebo všechny 3x nic se nestane je to tvoje věc  já ten válec mám taky je to dobrý výrobek akorád musíš protahnout zavitnikem diry na karbec + výfuk a je to dobry + to chce ze zacatku trosku vic mazat nez si vsechno sedne ja dal taky jen 2x kroužky misto 3x dřív se to tak taky dělalo když např prasknul nebo nebyli tenkrat na krame krouzky tak se na pist dali misto 3x jenom 2x a jezdi to stejne 1x kroužek už by asi byl málo
Datum: 09. června 2012 22:04
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi poradit proc mi u fichtla je slyset takovy divny chrasteni ve valci???,,,,čim by to tak mohlo bejt ,??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 21:04
 mám ten samej problém.Dal jsem novej pist pruměr 40 kroužky,válec futro, a motor zvoní na volnoběch jako blázen.Dokonce jsem i strhnul hrany na kanálcích a stale zvoní.Klika má sice vuly doprava a doleva,ale dopředu nebo dozadu ne.A ted babo rad co stím mám dělat dál už jsem v koncích
Datum: 27. června 2012 21:04
Jméno: Sláva
IP: uživatel13940
 Zdarec, měl jsem uplně samí problěm a bylo to tím, že jsem měl špatný ložisko v klikovce, zkus vytáhnout válec a jestli jde hýbat s klikovkou doleva a doprava tak by to chtelo novou
Datum: 13. června 2012 19:41
 Kdyby byla segrovka vylitnutá tak už to dávno nejezdi a udělalo by to celkem paseku zalitnulo do klikovky apod mno to je jedno, můžou to dělat kroužky, čep, sundej hlavu a sahni na pist jestli je volný tak to cce výbrus pokud tam je na tvrdo dobře a nehýbe se tak je to O.K.
Datum: 09. června 2012 20:14
Jméno: Jelen
IP: uživatel12352
 Kroužky nebo ti vyletěla segerovka
Datum: 08. června 2012 23:17
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Čauvec draci.. mám fichtla po výbrusu a je slyšelt u válce takový drhnutí.. přitom zajíždel jsem to jak jsem nejlíp mohl.. je to normlaní?? je to trošku slyšet i za jízdy.. děk..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 7:28
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 no dělal mi to všechno profík takže s tou segrovkou je to minimální možnost... kompresi .. no rukou to nenastartuju tak nevím 
jínak to jede jako blázen....
Datum: 09. června 2012 7:28
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 má to dobrou kompresy? nevypadla ti třeba pojistka co drží píst. čep? stím sem se už párkrát setkal..
Datum: 08. června 2012 23:20
 zdar mam na pístu uplně nahoře na jawa 250 napsano 2 a dlo v něm jsou písmena DBY a pod tym je 4 chtěl bych se teptat jestli je to nejakej výrus nebo je to original chci totož kupovat nový píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Origo válec a píst je 65 mm. Jestliže je nahoře na pístu 2 tak je to druhý výbrus, ještě to změř, mělo by to být 65,50. Doporučuji proměřit válec, jestli není moc opotřebovaný a případně nechat udělat výbrus.
Datum: 09. června 2012 21:24
 píst na daný výbrus je cca vždy o 0,2 mm menší ...vem si sebou valec do obchodu a svou posuvku ...jestli to nezmotám ta rozměr 74:00mm je nultý brus.. 74,25 první ...74,50 mm třetí.... nejsim si jistej jestli je dobře 74 pro kejvačku ale ti výbrusi jdou vždy po 0,25mm a píst je podle udaju výrobce o ti o,2až 0,4 mm menší pochopil?
Datum: 09. června 2012 18:18
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13462
 Zdar draci, mohl by mi někdo říct, kolik by se tak orientačně mohl pohybovat výbrus+píst a kroužky na Jawu Dandy 125? A je potřeba při výbrusu potom něco na motorce upravovat?(Předstih, něco s ventylama atd) Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2012 20:14
 To bude sakra složitější... normální výbrus tam neděláš a musí se udělat celý nový nicasil+píst. sada... tohle výjde tak na 5k si myslím (možná míň, možná víc)
Datum: 06. června 2012 20:14
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdarec sla by na babettu dat ta hvezdicova hlava valce co se tu prodava ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 20:36
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Možná opracovat odlitek nebo zakázka.
Datum: 05. června 2012 20:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau, ladění výfuku se provádí i na fichtlu tim způsobem že se postupně odřezává trubka na konci ? díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ano, ale zaroven ne... ladeni spociva i v upravach komor a kolene... ne jen vyletovky
Datum: 05. června 2012 21:19
 Hoj draci nemá někdo doma jen tak ladem ležet klikovku na fíka 21??? sem si opatřil kliku a je z 05 protože má úzke osy má 1.5 a 21ka má 1.7 tak jestli by někdo prodal nebo viměnil za tu z 05ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2012 20:38
 Mám kliku z mustafa ložiska sou cajk necinká závity ok
Datum: 07. června 2012 20:38
 Mám tady kliku snad z Mustanga (no prostě né z 05), celkem v pohodě až na cinkání...
Datum: 05. června 2012 20:42
 mám kliku na 21..ložisko v pohodě i pouzdro... menší problém je s závitem na primár... chvíly se stím musíš srát aby jsi tam dostal matku a nebo to protáhnout zavitníkem...
Datum: 05. června 2012 18:09
 právě že starou mám ale má ložisko v ..... a nikde v dosahu nevím o nikom kdo by to dokázal spravit tak jsem chtěl sehnat druhou a ona má jinčí osky
Datum: 05. června 2012 16:45
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj mám doma kliku ale potřebovala by repas je rozsypané ložisko dole na ojnici :/ tak jestli chceš
Datum: 05. června 2012 16:37
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:38
 Čau draci mohl by mě někdo zjistit jakou teplotu má tak normálně zahřátý válec z Jawy 250.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jí nesolíš tzn 70km/h tak teplota bude kolem 80-90
Datum: 04. června 2012 21:20
 u vzducháče he porovozní teplota kolem 100°C
Datum: 04. června 2012 21:14
Jméno: Tyris
IP: uživatel13083
 Zdravím, ve škole budu dělat závěrečky a jeden z úkolů je změření axiální (do boku) vůle klikovky na motocyklovém motoru. Můžete mi prosím popsat, jak tu vůli změřím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:24
 ty jsi do tý školy nechodil nebo co???
Datum: 04. června 2012 21:24
Jméno: Přema
IP: uživatel10418
 Chlapi zdarec, mám problém. Na podzim jsem zadřel mustanga.. Původně jsem myslel, že to bylo menším množstvím oleje, ale po rozdělání mi kámoš zdělil, že se kouskla ložiska na klikovce a protáčelo se celé v bloku až tak, že hlodalo hliník (nalezeny piliny). Při příležitosti rozdělaného motoru vyměněna komplet gufera a nová ložiska na klikovce. Na pístu dva kroužky totálně roztekly a v hlavě nasedaly a ten třetí způsobil dost rýhu na boku válce od hrany (u hlavy) až po boční kanálek). Dal jsem válec do Šardic na výbrus. Udělali mi tam 1. výbrus (38.25). Rýhu mi vybrousili z celého boku ale u bočního kanálku trochu ještě byla (ale fakt maličká vyloženě až přes hranu kanálku). Bylo mi řečeno, že to je už dobré a že to nevadí.. Nasadili jsme tedy píst 38.25, který jsem vyfasoval s výbrusem. Zkoušeli jsme nakopnout a kouslo se to. Kámoš teda více dupnul do startpáky až cosi prasklo. Po rozdělání jsme se nestačili divit. Píst jak zřejmě vjel do dolní úvratě, zachytil se kroužkem do té hrany u kanálku a na pístu byla normálně vydraná rýha od vrchu pístu až po 2. kroužek a nahoře pístu dírky včetně hlavy, kde byly také. Tak nevím.. ¨Nechci zas vyhodit další prachy za nový píst a udělá mi to znova? Mám to dat na další výbrus? Válec se tím nepoškodil. Šipka směřovala dolů. všecko jsme měli v pořádku.. Prosím poraďte.. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 16:08
Jméno: Přema
IP: uživatel10418
 Hrany kanálů právě že byly sražené a dal jsem si s tím záležet... Jen tam zůstala ta rýha jak jsem psal.
Datum: 05. června 2012 16:08
 jsi nesrazil hrany kanálů
Datum: 04. června 2012 20:17
 ganerálka za 1300? to je jen obyčejná ůdržba
Datum: 04. června 2012 19:55
Jméno: kubik
IP: uživatel13031
 sežeň nějaký jiný motor.
Datum: 04. června 2012 16:30
Jméno: Přema
IP: uživatel10418
 No tak jasný, protože jak to bude muset být ještě na jeden výbrus, tak další prachy do toho vrážet.. Ale spíš mě mrzí, že jsem do generálky už dal asi 1300 a furt to nejdezdí.. :/ už
Datum: 04. června 2012 9:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 hele rozhodně to napiš tomu husŤákovi do šardic jestlis tos ještě neudělal.....s ním je dobrá domluva....mně u čízy poslal čudnej píst a když jsem s tím zápasil tak jsem zlomil i kroužek akdyž jsem mu o tom napsal tak spolu s omluvou a pístem mi poslal i kroužek zcela zdarma...myslím že u tebe neudělá vyjímku..jestli bylo opravdu tak jak má tak to musela bejt jeho chyba.....uvidíš...držím palce...
Datum: 04. června 2012 9:27
Jméno: Martin
IP: uživatel13764
 Dělám GO motoru na mustangovi jaká je nejlepší tam dat svíčka?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 14:25
 Tiež mi to lepšie chytá s N15YC ako s klasickou Cčkovou
Datum: 04. června 2012 14:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Legendy, nelegendy, osobně jsem viděl jeden píst propálený a nevidím ve vysunutém jiskřišti žádnou výhodu. Proč tam dávat něco, co tam nepatří...
Datum: 04. června 2012 10:36
 odjakziva jazdím s Y , ziadný problém, ja vim ze sú "legendy" ze propálíš píst atd.. ale nikdy sa mi to nestalo
Datum: 04. června 2012 9:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Bez Y... N15C
Datum: 04. června 2012 7:54
 používam N15YC
Datum: 04. června 2012 7:16
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec co muze delat kdyz jawa 20 nechce tahat jen v nizkejch otačkach predstih nebo kroužky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 18:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 rekl bych ze to plyne uz ze samotny podstaty 50 ccm , spodek tak proste neni
Datum: 04. června 2012 18:53
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 Čus draci chcu se zeptat jak je to když udělám výbrus tak hlava se upravuje nebo ne je to obyč. výbrus žádný tuning dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel13900
 Ne,do 4.výbrusu není potřeba řešit hlavu. Některé písty mají dokonce sraženou hranu,takže třeba u 6.výbrusu to někdy bývá ještě bez problému.
Datum: 03. června 2012 21:26
Jméno: Jirik
IP: uživatel10092
 Zdravim draci, je to blbej dotaz, ale nevím co znamená na motorce automat Př. Jawa 250 Automatik. Je to tak, že tam beze spojky kopnu rychlost a přidám plyn a ono se to samo rozjede jak skůtr? Nikde sem na netu nenašel vysvětlení. Dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:22
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ale poloautomatickou spojku popsal hezky .) a nepřijde mi na tom nic agresivního ani že by se to mlátilo, jen je třeba si zvyknout na delší chod řadící páky a větší odpor, oboje způsobené tim že zároveň řadíš a ještě vypínáš spojku. A pro tazatele, funkci automatické spojky u jawy Automatik i poloautomatické spojky máš nádherně popsanou v Dočkalovi..
Datum: 03. června 2012 23:22
Datum: 03. června 2012 22:49
Jméno: Stenly
IP: uživatel13884
 Bohužel ne. Pokud jsi vzpomínám , tak označení "automatik" měli motorky, které při pohybu řadící páky automaticky rozepnuly spojku. To znamená že pokud řadíš nebo podřazuješ tak jsi nemusel mačkat spojkovou páčku. Prakticky to ale nebylo zrovna ideální, řazení bylo dost agresivní a docela to mlátilo. Co se týče rozjezdu tak se i přes "automat" dalo rozjet. Bez použití ruční páčky spojky zařadíš jedničku (např. pokud je jednička nahoru) a držíš nohou řadící páku neustále nahoře v tlaku. Postupným uvolňováním tlaku na řadící páku a jejím plynulým vracením se do normální pozice spínáš spojku. Takže žádný automat jak ho známe dnes, pouze jeden přidaný klínek na řadící ose který rozpojoval spojku pokud se osa pootočila.
Datum: 03. června 2012 22:12
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj mám motor po výbrusu u pincka a když jedu tak mi vynechává a stalo se mi že za jízdy i chcípl.. a i když se ohříval na volnoběh tak taky párkrát chcípl..rnnevíce co stím?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:48
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Byla zaolejovaná svíčka a velká vzdálenost elektrod
Datum: 03. června 2012 17:48
Jméno: WTF
IP: uživatel13893
 Vyhodit.
Datum: 03. června 2012 14:33
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Seso bude jeste toto zbozi Hvězdicová hlava ale ne odlitek ?? na fichtl-kramku ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 5:28
 sorac ele uz nemam ani odlitek,,vse doprodano,,, musi se to odlejt a opracovat,,a to trva strasnen dlouho,,proto jsme to stahnul kdo chce cekat, tak at udela objednavku a do vzkazu napise chci hlavu a ja to cele pak ulozim do rezervaci a pak jak vse bude skaldem, tak poslu,,sesa
Datum: 03. června 2012 5:28
 Zdravím vás pánové, už dlouho dobu se snažim ladit motor svýho mustafa podvozek mámpo go barvu krásnou ale motor to je ta slabá stránka má najeto něco okolo 9 tisíc nedávno nový loiska a gufera ale výbrus je origo nechci dělat výbrus chci skusit najezdit co nejvíc na origo výbrus ale nejede  nejde pořádně seštelovat občas trošku vynechává ve vyších a nízkých otáčkách dneska jsem s kamarádem trošku upravoval výfokový a sací kanálek pouze slícovat ! je to otrochu lepší ale čím muže být to vynechávání ? kamarád má taky mustanga ten má tak krásnech chod nevynechává krásně startuje jede parádně ale mě to kravne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 13:38
 JE TO VYŘEŠENÝ BYLA TO MOJE HLOUPOST  jak sem skoušel všechno pro výkon zalepil jsem jednou z dir na filtr boxu  pote co sem zpruchodnil tu díru je po vynechávání  běží krásně plynule  krásně stratuje ještě sem dal jehlu níž
Datum: 03. června 2012 13:38
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 to muže být špatná svíčka když ti vynechává, taky mi to dělalo, všechno sem dělal, jinej karbec, předstih, tesneni atd. a pak se prislo na svíčku
Datum: 03. června 2012 11:08
 Zkus tam dát jinej karbec + přeladit zapalování a pořádně všecko utěsnit
Datum: 02. června 2012 21:52
|



|