česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  68  69  70  71  72  73  74  75  76  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, když chcu nechat udělat výbrus válce, stačí donest jenom válec a píst, nebo je potřeba ještě něco víc? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13271    
Na Mosquito se blb&#232; shání pístní sada,na brusírnu bych nespoléhal.
 
 
Datum: 23. února 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, dikec moc :-)
 
 
Datum: 23. února 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
nic,pouze válec
 
 
Datum: 23. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
však já se na to ptal ;-) jenom chcu vědět, co je třeba k tomu výbrusu potřeba navíc ;-)
 
 
Datum: 23. února 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napřed bych se zeptal mají své dodavatele atd tak třeba by ti ten zbytek taky sehnaly
 
 
Datum: 23. února 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo, jenomže já mám mosquito a na to ti každá dílna díly nesežene, takže si to musím sehnat sám a pak kontaktovat dílnu.....
 
 
Datum: 23. února 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Stačí jenom,když doneseš jenom válec,a oni tí dají válec s výbrusem,píst,pístní kroužky,čep,pojistní kroužky čepu,tak to dělají u nás?
 
 
Datum: 23. února 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,mám dotaz :-) Na praxi máme za úkol zjistit, jak je rozložena kliková hřídel u řadového šestiválce :-) Je to po 120° ? Hodil by se i obrázek, našel jsem nějaký na neto z konceptu motocyklu BMW ,ten je od středu po 120° .. A nevím jestli jde zároveň spolu 1. a 4. válec nebo 3. a 4. válec. Za pomoc bych byl vděčný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je ktery valec pali? z toho by to slo odvodit.. napsal jsem tam to co je na obrazku a bylo to spravne :-)
 
 
Datum: 23. února 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v knizke som nasjel 3 rozne poradie, 1-5-3-6-2-4 alebo 1-2-4-6-5-3 alebo 1-5-4-6-2-3,
 
 
Datum: 23. února 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasny,trivalec,ctyrvalec,V6 vim,ale radovou sestku ne :-) ale podle vseho teda 1-6 ...2-5...3-4
 
 
Datum: 22. února 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u řadového 4 válce jsou 1-4 .. 2-3 .... u řadového 6ti válce je to trochu jinak ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 20:43
 
 
 
 
 
 
Jméno: §      IP: uživatel13261    
Logicky, když je to posunováno o 120, tak jdou spolu 1 a 4..
 
 
Datum: 22. února 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Tyto iridiové svíčky s tenkou středovou elektrodou a s krajní elektrodou s profilem U už jezdíme na fichtlu 2 roky. Je pravda že tolik nevydrží, ale jinak fungují dobře.
 
 
Datum: 22. února 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Mě osobně vrtá otázka iridiové svíčky už v hlavě dlouho,... jen se mi zatím nepodařilo z nikoho dostat odpověď co udělá v 2T? co bude ta svíčka říkat na olej, atp.... Další otázkou je jestli motor nebude mít sklony k detonačnímu spalování....hmmm ???
 
 
Datum: 21. února 2012 16:20
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
fermez : Blbosti? si nemyslím... (blbost si myslím že je když někdo dostane řidičák a neví co smí a nesmí řídit). Jen mi prosím ukaž prstem co ti ze svíčky upadne do motoru :-D
 
 
Datum: 21. února 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
U 2T by to mohlo být zajímavé a možná by se nedostávalo tolik nespálené směsi do výfuku :-)
 
 
Datum: 21. února 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
zase tu rozebýráte blbosti, akorát tam je navíc další blbost která třeba upatne a poničí motor:-D Já osobně mam ozkoušenou bosch NGK a brisk na 1.místě bosch na 2. brisk na 3. nepoužitelným NGK
 
 
Datum: 21. února 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel13158    
Nevím jak na dvou taktu, ale mám jí na 125 Dandýně a je to znát..Startuje lépe jak za studena tak za tepla a jde plynuleji do otáček a i ten výkon je trochu znát..Je sice dražší ale myslím že stojí za to.
 
 
Datum: 20. února 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
Jo,je to pravda,iridiovky jsou fakt dobrý....ale na fichtlu ji rychlejš zkurvíš jak využiješ její přínos
 
 
Datum: 20. února 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, možná to cenu mít bude jo třeba ne, třeba to nepude poznat, třeba budou lepší starty, atd. Fakt nevím, třeba sem někdo napíše kdo má zkušenosti.
 
 
Datum: 20. února 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Aha beru zpět je to klasická iridiová svíčka. To je osvědčené ale nevím jestli to má do našich dvoutaktů cenu
 
 
Datum: 20. února 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Tak to je paráda. Kde se to dá sehnat?
 
 
Datum: 20. února 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavý, teorie dobrá. chtělo by to ale vyzkoušet v praxi, jestli to opravdu funguje a je to lepší, než obyč svíčka. ;-)
 
 
Datum: 20. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
čau,http://shop.jawacz-dily.cz/jawa-pionyr-c5/jawa-50-pionyr-valec-po-vybrusu-6-i623/ mam tento válec a vynechává mi to jako kdyby mi tam šlo malo benzínu jakou mam koupit větší trysku 70,71 nebo 72 ? dííky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
ja sem si na ten 6.vybrus obědnal 72.trysku doufám že se to nebude uchalstávat nebo dusit. :/
 
 
Datum: 21. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
já mám na fuchtlu 13. výbrus a hlavu jsem si zbrousil doma pilníkem a mám tam trysku 72 a jede krásně
 
 
Datum: 21. února 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
jo dííky moc teda ;-) ;-) a tady na fichtl krámku mají jen na babettu myslíš že to bude pasovat ? jjinak fakt dík
 
 
Datum: 20. února 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
Ne,odneseš mu hlavu, a řekneš mu že chceš roztahnout spalovák na 40mm.....ale ono to ve výsledku neni tak jednoduchý.....v podstatě nejjednodušší řešení je to hlinikový těsnění do hlavy a odpilovat ho na 40mm ;-)
 
 
Datum: 20. února 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
ok tak díky noa kdybych chtěl si nechat stočit nebo sbrousit hlavu u sostružnka nebo někde tak co mam říct nebo musim mu ktomu donest i píst nebo válec ? dík.
 
 
Datum: 20. února 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
No pár válců už jsem dělal a pár hlav mi taky rukama prošlo a ještě jsem neviděl origo hlavu,která by měla větší průměr jak 39mm ;-) tj.4.výbrus ;-) 6.výbrus už naráží.....proto jsem ti to psal;-)
 
 
Datum: 20. února 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Blboost sory! chtěl sem napsat 40.
 
 
Datum: 20. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Díky ti. ;-) ale se zapalkem sem si dneska hrál 20min to jede ja si asi myslim že je to tou tryskou :/ pač je to 6.vybrus a už to asi potřebuje trochu víc benzínu. ale do hlavy by narážel až píst 39,45 myslim.
 
 
Datum: 20. února 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
tak zapalování.....nikdy necuká válec,ale je špatný nastavení karburátoru nebo zapalování,někdy chyba jiskry,ucpaná tryska,malá tryska,žádnej filtr,špatnej vejfuk.......moh bych pokračovat do nekonečna.....zaprvé se ujisti,že máš dobře seřízené zapalování,za druhé že je dobře seřízený karburátor/směs....pak to cukat přestane.....
 
 
Datum: 20. února 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
nene,nenaráží,ale cuká to de tam malo benzínu karbec je čísty a jehlu mam na 3 od hora. :-)
 
 
Datum: 20. února 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
ti naráží píst do hlavy co? ;-) furt to řikam dokola,že to nejde dělat jedno bez druhýho ;-) mam velkej píst,tak musim nechat utočit hlavu na velkej píst;-) Jestli ti to škube,tak vyčisti karburátor....
 
 
Datum: 20. února 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
jo a nevíte http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesneni_pod_hlavu_babetta2222222.html jestli by mi to pasovalo na fechtla ?
 
 
Datum: 20. února 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, hele jakej je rozdíl mezi ložisky SKF a ZKL ? nebo je to jen od jiných firem jiný značení.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 8:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa20      IP: uživatel12615    
Včera som kupoval SKF do fichtla a boli MADE IN ITALY a stáli ma 27€
 
 
Datum: 22. února 2012 8:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
delajú to aj slováci :-)
 
 
Datum: 21. února 2012 7:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF jsou nemci,,jen aby usetrili tak to delaji jak ITALI tak FRANcie,,proste kde je pracovni sila levnejsi
 
 
Datum: 21. února 2012 1:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
SKF jsou na 100% švédi a nevyznačují se jen kvalitou materiálu , ale i přesností zpracování a je to opravdu to nejlepší co je na našem trhu,ZKL jsou našel tehdá československá ložiska do našich strojů a zařízení postačující
 
 
Datum: 20. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF a ZKL ... no SKFka jsou nejlepší co si můžeš do motorky dát, doby kdyby byly na trhu jen ZKLka už jsou dávno pryč =)
 
 
Datum: 20. února 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) já sem si myslel že SKF je italská značka..
 
 
Datum: 20. února 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Ve švédsku byla firma založena a má tam hlavní sídlo, ale výrobní podniky má ve více zemích ne jen ve švédsku. Brzy se dočkáš i nápisu made in taiwan :-D
 
 
Datum: 20. února 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
sám v tom mam bordel.....taky si myslim,že je švédská,ale na krabičkách jsou různé nápisy jako made in germany či made in france .....tak se v tom vyznej....
 
 
Datum: 20. února 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
medvěd: do dneška jsem si myslel, že SKF je švédská firma a ZKL česká
 
 
Datum: 20. února 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13255    
Hodně lidí říká,že se u drahých ložisek platí značka,ale není to až tak pravda.....u seriovky se to nepozná,ale na upraveném motoru ano.....tím bych to uzavřel.....
 
 
Datum: 20. února 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro až na to že skfka sou lepši
 
 
Datum: 20. února 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
ok díky, takže kvalita téměř stejná...
 
 
Datum: 20. února 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: medvěd      IP: uživatel13111    
skf je německa firma a zkl slovenská
 
 
Datum: 20. února 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel13254    
zdarec draci, rozpulíl jsem motor 555, kvuli špatné klikovce, a v těch odlehčovacích, či vyvažovacích dírách byly pozustatky korku, a ted otázka, mám ty díry po go opět zaslepit, ten korek se mě moc nelíbí, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
ten korek tam nemusí být to zas někdo hledal stádo koní
 
 
Datum: 19. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si jí vyvážit ;-)
 
 
Datum: 19. února 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
Ahoj, prosím jakého obsahu dosáhnu s touto sadou ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2222222.html A melo by smysl to jeste více vybrousit a koupit vetsi pist a krouzky abych dosahl vetsiho obsahu ? a pokud bych zůstal u té sady je jedno jestli mam pist s jednim nebo trema krouzkama ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obsah 55ccm
 
 
Datum: 18. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
made in polsko nic moc kvalita :-)
 
 
Datum: 18. února 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
Zdarec potrebuju udelat výbrus - poradíte mi jaký největší jde udělat, jaký píst na to koupit a jaké kroužky ? vůbec se v těch mírách nevyznám.. klidně házejte odkazy.. Chcu tomu vybrousit co nejvetsi obem.. :-).. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10996    
To já zatim nevim. Podařilo se mi dobře koupit DO 19 + DO 21,jeden si chci nechat pro sebe a druhej prodam,v jednom chybí osička plováku a péro šoupátka+plastová vymezovací podložka na šoupátko....jeden každopádně bude volnej....ještě musim rozmyslet....neboj,dal bych ti vědět,mail na tebe přece mam ;-)
 
 
Datum: 19. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: za kolik ?
 
 
Datum: 19. února 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13253    
Budu mít na prodej dellorto 19,,ještě do něj musim sehnat nějaké chybějící díly...
 
 
Datum: 19. února 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MaverickSK .. ja tam chcu koupit Dell Otro 19-20 ešte nakej schanim nechcu novej stači použitej ... a sani taky budu kupovat naky, molitanovy ... a vyfuk mam hikone ale musi se ješte odladit podle planku krej pošle Standa aj s valcem (hlavou + pistni sadou)
 
 
Datum: 19. února 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se chystám s kámošem Standovi poslat válec na úpravu. Podle toho co psal t omusí bejt paráda. Teď už zbejvá sehnat prachy.. :-)
 
 
Datum: 19. února 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13250    
Jinak vrtání 41,75mm je 60,23ccm.
 
 
Datum: 19. února 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13250    
Maximální možný vrtání je 41,75mm,ale nedoporučuju to. Je to dost sázka do loterie. Je to poslední možný výbrus. Ale není problém takový válec udělat. Ozvi se. Jinak chlapy,doufam že budete spokojeni. Jaro ukáže. Fichtlu Zdar! Standa.
 
 
Datum: 19. února 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to budeš mať rovnakú úpravu, máš už trysku 74? Budeš ju potrebovať, možno i väčšiu pri priamom sáni. A neboj sa toto určite viac pohne s motorkou než obyčajný výbrus 60ccm. ;-)
 
 
Datum: 19. února 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MaverickSK &#174; ,, me to dela na seriovku motor takže žadny velky upravi motoru.. jednokroužkovej lehkej píst, pistni kroužek chromovanej.. 40-41 mm vrtani fak přesne nevim ješte naka uprava kanalku .... nekde sem to mel napsany ale nemožu to najit ... chtel sem si to delat u Padalika v Šardicich a ten me řekl že to je uplne zbytečny žeprej stači převrtat na 60 ccm tak sem rači napsal Standovi
 
 
Datum: 19. února 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej dan23cz, akú úpravu a vŕtanie ti standa robil? Viem že ponúka toho viac. Mne vŕtanie 41mm a úpravu pre lepší spodok. Na jar to spojazdním, vypadá to super fakt je to práca za 1 a za lacný peniaz, doporučujem sa mu ozvať a aspoň to sním prebrať čo to dokáže. Zatial celý motor mám na stole kvôli úprave prevodovky.
 
 
Datum: 19. února 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Standy Hrbka :-) ja ho neznam psal sem mu přes email určite se s nim domluviš :-) ma to docela levny .. je tady nekdy večer na FICHTL POKECU
 
 
Datum: 18. února 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
u jakeho standy simte ? xD
 
 
Datum: 18. února 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeho email standa.hrbek@seznam.cz nechal sem si u nej delat valec doufam že to s nim pojede suprove :-)
 
 
Datum: 18. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si to nech udelat u Standy a nemusiš nic myslim že to dava k temu .. ten ti to udela na největči obem :-D
 
 
Datum: 18. února 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Vím že to tu bylo 1000x ale nemůžu to nikde najít. Co mám dělat když chrastí pístní kroužky? Mám koupit nové nebo se s tím dá něco dělat je to cca 700km po výbrusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už jsem z lina jakási kolečka vysekával a podkládal jimi nádrž, bezvýsledně. S klikou jsem nijak hrubě nezacházel, ale šla vymáčknout z původního ložiska prstem. Až bude trochu slušně, tak to nahraju na video za jízdy, třeba odborníci něco vymyslí. Ještě mě napadl filtr, kterej může pod nádrží vlastně neomezeně lítat podle proudu vzduchu. Uvidíme.
 
 
Datum: 17. února 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Na hrany kroužkú nesahejte,ty musej zůstat tak jak sou.Jen hrany ve válci.Pokud ti to duní,tak u toho mustangu bych řekl,že bud: si při půlení rozhodil kliku a motor má vybrace které přecházejí až na rám,nebo : si pořádně dotáhl šrouby na motoru a ted se ti ta změna pevného uchycení připadá divná oproti minulosti,nebo:máš hůř uchycenou nádrž kov na kov.Jestli si dobře pamatuju,tak i mustang má gumové podložky pod nádrží. sežen gumu a strč ji pod nádrž mezi rám.
 
 
Datum: 17. února 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Díky. Frézku mám doma. Čep je tam nalisovaný stylem mrazák a horkovzduška a drží fest. Zítra naběhnu na ty hranky a bude. Díky moc za rady
 
 
Datum: 17. února 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady Jenda mě přivedl na myšlenku, co si o tom myslíte vy? Co jsem rozpůlil motor a vyměnil kroužky, tak mustang na vyšší otáčky při jízdě jakoby duní a rezonuje jako velký plechový sud, nádrž přitom lehce brní do kolen, ale smáčknutím kolen se toho nezbavíte. Mohlo by pomoct sebrat u kroužků a u kanálů trochu hrany? Ten hluk podvědomě omezuje maximálku :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
čepem to většinou není,teda pokud si to dobře zajistil proti posunutí segrovkama a pokud ten čep tam nešel lehce.Ten výbrus udělá ostrou hranu a kroužky o ní lehce narážejí až to vydává rezonanci ve vyších otáčkách.Když je lehce strhneš ve válci na kanálech hrany,tak bude tichoučko i když ho protůruješ.Nejlíp se to dělá tou vysokootáčkovou mikrobruskou,dobře se tam s ní dostaneš,je úzká. Pokud vím,ted ji mají v akci v Tescu,teda aspon u nás.Ale určitě ji bude někdo kolem tebe mít doma.tak mu řekni,nebo si ji zapůjči.A bacha at s ní nešáhneš na stěnu válce.
 
 
Datum: 17. února 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra10      IP: uživatel10860    
a není to náhodou čepem? ale určitě bych je vymněnil a i ten čep :-)
 
 
Datum: 17. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zdar,cinkaj proto že si nestrhnul hrany ve válci.Sundat spilovat lehce hrany a bude ticho.
 
 
Datum: 17. února 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel5972    
Čus draci.Kolik stojí výbrus Válce ČŽ 175/487 a repas klik komplet + přelisování ojnice.Napište někdo kolik tak zhruba stojí typuju tak kolem 800 - 1000.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 6:20
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady maš cenuk u Padalika .... dela to docela kvalitně .. http://www.motoservispadalik.ic.cz/
 
 
Datum: 17. února 2012 6:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus jsem platil za 500kč, klika může stát 1000, ale i 1500, záleží jak máš opotřebené čepy...
 
 
Datum: 16. února 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
ojnice cca 900, + práce 150,- ?? kolem 1000 budes platit za repas klikove hřídele.
 
 
Datum: 16. února 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Ondra10      IP: uživatel10860    
výbrus stojí 800
 
 
Datum: 16. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec draci,jen mě tak napadla otázka ,,kolik točí seriovka fichtl,,?? no něco kolem 7000 určitě ,že jo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Když se budem bavit o úplně holý seriovce,moje maximum,tak před lety moje J21 ještě ve vínovém orvaném kabátu,stav před rozpadnutim,ale v celkem dobrém - seřízeném stavu (až na kliku) 72km/h s převodem 13/55 a paradox byl,že na 12/55 to jelo těch 68-69km/h taky....takže odpověď je na snadě.....seriovka točí do 7000ot/min,vijimečně lehce nad 7000,s tím,že poslední kvalt vždy do těchto otáček dotočit nemusí....
 
 
Datum: 16. února 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
mně dal sériovej fichtl s nehorázně vylítanym válcem a 12z. 6500ot/min, měřena GPS rychlost a následně přepočítán převodový poměr
 
 
Datum: 15. února 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: řekl bych právě velkej předstih... nějak podobně vždy ladím stroj do terénu aby pěkně táhl...
 
 
Datum: 15. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě ten mustang dal s origo převodem něco kolem 65, ale prostě hned... vyjel všechno.. ale na druhou stránku i z toho nejprudčího kopce prostě nedal ani o kilometr víc... jak se dostal na tu rychlost, ve válci začalo chrastit a už dál nešel...
 
 
Datum: 15. února 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: já s 13zubem na 20, válec má něco za sebou 69 kmh což je nějakých těch 6800-6900 a víc ani ťuk..ani z kopce...
 
 
Datum: 15. února 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Naprosto sériový mustang v běžném stádiu opotřebení (ale nafoukaná kola, doplý řetěz, namazaná ložiska v kolech) se mi s 12-zub. kolečkem po rovině roztočil nejvíc na 6800ot/min. Měřeno otáčkoměrem pro zahradní techniku. Takže tak nějak...
 
 
Datum: 15. února 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádný pincek netočí stejně.. záleží hlavně na stavu motoru a na předstihu.. Já měl například mustanga, kterej skoro vůbec netočil ale ten tah... neuvěřitelný.. Jinak 05ku vytočíš míň než 21, řekl bych odhadem tak 6700 max... 21 jde vytočit i na 7000, ale to už je pravdu maximum no...
 
 
Datum: 15. února 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na trojku origo fichtl nevytočí 7000 ot/min... jako vytočí ale to je tak max :-D na neutrál vyběhanej motor může točit přes 10 tisíc :-D to jsem teda jenom četl protože otáčkoměr nemám... ale věřím tomu :-D kolem těch 7 tisíc je takový maximum co se dá vytočit...
 
 
Datum: 15. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
carodka: točí určitě víc, jen dosahujou největšího výkonu v těch otáčkách....
 
 
Datum: 15. února 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
O5 má 6000 a 20,21,23 má 6500 když to vyjelo z fabriky.
 
 
Datum: 15. února 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čao pasuje toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html na jawu 21 a mate stým někdo skušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13238    
To opravdu klobouk dolu,to ještě že jsem tě neodradil :-D Tvý stránky sleduju už delší dobu a je to fakt kus pěkný práce.....to je hlavně tim,že babetama se do nedávna nikdo nezajímal....proto je to tak zajímavý....moc ti fandim....a věř tomu,že takle začínal skoro každej,akorát ty máš to štěstí,že ses přes první neúspěchy prokousal dál....;-)
 
 
Datum: 17. února 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Byl to muj první 2T motor co jsem měl rozdělaný, nikdy předtím jsem motor neskládal a o úpravách jsem nevěděl nic. Časování válce byl pro mě neznámý pojem, o vyústění přepouštěcích kanálů do válce jsem vůbec netušil, že to může mít na něco vliv. Výfuk? jeden pán mi řekl 27mm. Spodní komprese byla věc o který jsem nevěděl, že existuje. 19mm karburátor jsem dal protože jsem to vyděl na nějaké fotce. Vznikl z toho 5-kanálový klapkový válec. Zezačátku to jelo o trochu víc než sériovka a tak jsem začal zjištovat proč. Mít pátý kanál o 10° přečasovaný oproti hlavním kanálů nebylo ideální, jeho vysutění do válce v úhlu 90° taky pitomost. Pomocný přepouštěcí kanály načasovaný asi o 8° zase míň než hlavní. Komprese 7:1 nic moc, po zavření výfuku asi 5.5:1. Koleno k výfuku 11cm dlouhý, a takhle bych mohl pokračovat. Jak jsem začal vychytávat všechny mouchy, tak jsem se teprve učil. Až jsem na tom nepovedeným válci dosáhl 12000 ot/min a zatím největší rychlost. Byl jsem konkrétnější :-D Jo ještě bych dodal, že to nebyl pionýr, to by bylo moc lehký, protože na internetu je toho o úpravách pionýra napsáno spousta. Na pár fotek jak jsem začínal se můžeš kouknout tady http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=evo1
 
 
Datum: 16. února 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Buď konkrétnejší ;-) Nevěřím,že někdo,kdo neví co dělá,zvládne klapkovej motor.....takže buď se v tom trochu vyznáš a nebo kecáš :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Tak to mam štěstí, že jsi kdysi neodradil i mě, protože bych se do ničeho složitějšího nepustil a teď bych patřil mezi ty voli co hledají výkon ve správně vykuchaným výfuku a tuningové svíčce :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Když dopředu vim,že nemá šajn co vymejšlí,tak ho odrazuju.....škoda peněz i válce/motoru....asi tak......
 
 
Datum: 16. února 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: nenapadlo tě, že si chce ze symetrickýho rozvodu udělat nesymetrický? Nebo to snad nejde když má pionýr symetrický rozvod? To jestli to má nějaký přínos nebo ne, přeci nesouvisí stím jestli to jde udělat. Neodrazuj tunery pionýrů od jejich „nesmyslných“ pokusů, pak se nebude čemu smát :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
asi tak
 
 
Datum: 15. února 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13230    
Klapka patří na klapkovej motor/válec.....fichtl má motor/válec se symetrickym rozvodem sání pístem,takže nevim kam tam chceš rvát klapku ?
 
 
Datum: 15. února 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
a k čemu je to dobrý jako? já myslim že u padiny to nepoznáš
 
 
Datum: 15. února 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: karmen      IP: uživatel12849    
no pasuje ale musiš si upravit valec
 
 
Datum: 15. února 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Napiš mi na mail: AgentSmyth@seznam.cz tam to probereme.
 
 
Datum: 15. února 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jo kolik bys za něj chtěl
 
 
Datum: 15. února 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak jsem ho objevil. Je to kopie válce od TKmoto, která výchazí z výše zmíněné úpravy. Ale rozměrama je to taková sériovka. Spíš na motokros. 68/55 sání a 29mm výfuk. Byl to mů 1. upravený válec, co jsem jezdil. Mělo to moc hezký spodek... Ale to už je skoro 4 roky. Pak šel na výbrus, chvíli jsem s ním jezdil, pak ztratil píst a na válec úplně zapomněl. Kdyby o něj měl někdo zájem? Takhle vypadá vnitřek: http://bakoun.rajce.idnes.cz/Nesmysly...#IMG_0924.jpg
 
 
Datum: 14. února 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podobný válec se mi válí někde doma, zkusím změřit... Jen co ho v tom bordelu najdu.
 
 
Datum: 14. února 2012 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Obecně vládne třeba Kolečko a Jenco .... já se je tu snažim usměrňovat v úpravách....jinak dík za tvoje ozkoušený rozměry ;-) třeba někomu pomužou....já ten 4K dělat nebudu,můj směr jsou upravené seriovky..... mimojiné k čemu je dobrý zarovnat na dně píst? To je kvůli jinýmu (kolmějšímu 5-10°) úhlu hlavních přefuků,nebo protože obecně plochý dno pístu je "lepší"?
 
 
Datum: 14. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Koukám Stando,že tady vládneš pokecu.Nic proti,jen to delší dobu sleduju.K té úpravě-výfuk 27 mm souhlas,šíře spíš 23 mm,sání ale 70 mm spodek,vrch 54 mm a pom okna 52,5mm,3ířka sání 28 mm.Píst srovnat na dně podobně jako Stejskyho 3K.Kroužek tak ,jak říkáš.Objem spalov.prostoru 6 ml.
 
 
Datum: 14. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
To je různý...podle převodu a odladění...nejde říct obecně jedno číslo...každopádně 100km/h tam bude,když ...atd....kdo ví,tak chápe,kdo neví tak nepochopí...
 
 
Datum: 13. února 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13218    
A kolko to moze ist z takouto upravov KM/H
 
 
Datum: 13. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
On jo,jinak bych to ani nepsal...
 
 
Datum: 13. února 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando stejně nemá šajnu o čem píšeš tak je to uplně jedno ;-)
 
 
Datum: 13. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
Prej docela jo, akorát sem slyšel,že vejfuk je lepší udělat širokej 24,vzdálenost od horní hrany 27 místo 28,sací kanál tak aby ho zavřel píst a spodní hrana sání 72 a horní 55. Píst jednokroužkovej se zápichem prvního kroužku 2mm ode dna pístu. Výbrus udělat hodně volný - 7 setin.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdra nevi to co s tym urval sem šroub na klice na jawa 250 tak se to vyvrtal a udel nový závit a jak sem delal zavít tak se mi tam ulomil závitník nevíte pls co s tym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11050    
Bez šroubu to nepůjde. Nech si kliku zrenovovat.
 
 
Datum: 15. února 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíš jestli by to fungovalo bez toho šroubu
 
 
Datum: 14. února 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Při nejhorším ho vyměníš,stejně to musíš cele odkrejt.
 
 
Datum: 14. února 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezníčim gufero kdyz to nahřeju
 
 
Datum: 14. února 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ještě bych zkusil to nahřát aby se ten čep roztáhnul,pak snad závitník trochu povolí a možná půjde líp ven.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Jak závitník zapruží, tak du ven a nic nezkouším věčí silou...
 
 
Datum: 13. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
To by mě nenapadlo, tak tvrdou kliku dělat doma závitníkem...
 
 
Datum: 13. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
skus to nažíznout flexou a vytočit šroubovákem estli neni ulomenej hluboko
 
 
Datum: 13. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jj přresně poku to nevytočíš třeba kleštěma tak to nemáš doma šanci dostat ven
 
 
Datum: 13. února 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Cau jediný možný způsob jak dostat závitník z nějakýho předmětu je sehnat firmu ve které maj vyjiskřovačku a tou jsou schopni dostat závitník ven jinak to nevyndáš
 
 
Datum: 13. února 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Zdravím všechny, chtěl bych jen uporornit všechny draky, kteří zvažují nákup tohoto motoru.. http://aukro.cz/show_item.php?item=2113491046 Řešilo se to tu před pár dy, jestli je nový, atd.. jelikož se mi několik věcí nezdálo, tak sem se začal pídit a hle, prodávající už nereague na mé maily.:-D Požádal jsem ho, ať mi pošle fotku spodní strany motoru a koukám na to jak zjara.. motor má vymačkaný plochy na karterech od stojanu, takže byl nasazenej, možná i ježděnej a hlavně v motorce, ale dle prodávajícího je prostě novej:-) Když jsem ho požádal, jestli může shodit hlavu a poslat ještě foto pístu a spalováku, tak mi odepsal, nejsem mechanik..:-D Spíš je mu jasný, že je píst ohulenej a vnitřek hlavy jakbysmet. Dokud Vám nepošle autentický foto tak zvažujte příhoz.. je to vážně až moc podezřelý!! Bacha na to!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
2,550,- :-D :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou všechno srajdy.min 5litr se 2 turbama.zbytek je pro mě slaboučký.
 
 
Datum: 14. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Já mám teda 3.0 TDI 165kw=224koní a žere to 8,5l na 100.... Jsu maximálně spokojené ...Právě u velkéch objemech je lepší TDI než benzín.(myslím spotřeba pohoných hmot) Jasně ze benál má větší výkon ,ale diesel má daleko lepší spotřebu..... A nafta se lepší shání ( kdo jezdí kamionem , atd. ten dobře ví proč koupit diesel) Nechápu proč někdo překope na plyn třeba Phaetona 6.0 benál. Tak kurva když vím že to neuživím tak si koupím 1.2 HTP a dám to na plyn nebo jezdím radši autobusem.......Pro mě je už 3.0 TDI slabota, když má auto skoro 2 tuny....(4.2TDI)
 
 
Datum: 14. února 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Za to pěkný auto z fotek bych mu těch 84 dal,ale za tu rykšu rozpadlou ne......... 1900ccm je optimální,už to slušně jede a žere to v mezích....sám mam Combi v 81kW a maximální spokojenost....a zrovna ten motor 2.5TDi V6 TDi se moc nepoved...když už velkej motor,tak v benzínu a dát ho do plynu.....ve velkejch objemech se úspornost a svižnost TDi motoru vytrácí.....tam naopak dominuje benzín...
 
 
Datum: 14. února 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haggar zrovna 2.5 tdi je dost průserovej motor
 
 
Datum: 14. února 2012 1:11
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
standa:To by mě zajímala ta přívětivá cena , protože bych za takovou rykšu nedal ani 20 litrů. 1.9 TDI 66kw trochu slabota nééé... Kup si pořádny auto od 2.5 TDI vejš....
 
 
Datum: 13. února 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
V neděli jsem jel 180km na auto pro mladou. Octavia 1.9TDi 66kw sedan,model 2001. Dle fotek auto v pěknym stavu,se serviskou,krátce 2.majitel,najeto 200...dle telefonátu s majitelem auto v top stavu bez investic,nebouraný,jen jezdit,cena přívětivá. Sotva sem auto zahlíd,tak sem viděl nedopasovanej přední náraznik,sahnu pod něj a zvlněnej nosnik,rovnaný čelo,vařenej chladič,haupna se vlnila jak byla narovnávaná a nešla ani zabouchnout zabouchnout. Majitel ve skutečnosti třetí a serviska vedená jen do roku 2006,takže kilometry a historie nedohledatelný. Docela sem si zařval od plic a zjebal ho do neseriozních pitomců,ale co naplat,prostě sem se jentak svez 360km...aspoň že na český sibiři dobře vařej :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná že je málo jetý ale určitě už jezdil je to vidět na karterech že je utíranej hadrem a mezi karterama je náznak prosakování oleje navíc radící automat není úplně ve středu a šrouby nejsou dotočené v jedné úrovni ty drážky protože u 05 motorů byly všechny šrouby dotočené v utahlým stavu šikmo všechny šrouby stejně. Mohl být kupován jako náhradní díl protože nemá výrobní číslo. Možná má sundaný magneto s cívkami aby to nebylo vidět protože dle vačky a stavu magneta a cívek by se odhalil že je jetý.
 
 
Datum: 13. února 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V dnešní době co kupec to podvodník .. z vlastní zkušenosti .. nojo, 4 šrouby to je věda :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak mi napsal, že hlavu z motoru nesundá, foto dělat nebude, ví co prodává a já si jeho aukcí nemám všímat.. myslím, že už je to jasný.:-D
 
 
Datum: 13. února 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dík ked ma upozornili na to rebro tak ma to už prešlo.
 
 
Datum: 13. února 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Už má i ulomený žebro :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, proč se mi zdá, že je tento válec 6ti kanál... to má ještě kanály v pístu?... jen mě to zajímá, nic víc... http://aukro.cz/valec-simson-70cm3-pist-tuning-8-kanalu-i2105397911.html jinak pardón za odkaz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 8 kanál po debilsky... inak 4kanál
 
 
Datum: 13. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
takže si vymejšlí... no já tam mám o 2 kanály míň a mám 4 kanál... ten německej MZA... divný :-D asi neumím napočítat do čtyř
 
 
Datum: 13. února 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13213    
Nemá přepoušrění pístem. Je to 4-kanál.
 
 
Datum: 13. února 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
4K... udává se počet přepouštěcích kanálů.
 
 
Datum: 13. února 2012 7:15
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Draci, potřeboval bych poradit co s vůlí mezi pístem s ojnicí a ojnicí s klikovkou. Jak tomu jde pomoct? + 1. Plánuju nechat si udělat výbrus + zníženou hlavu /ale předem se chci zeptat je to opravdu veliký rozdíl? stojí ty peníze za to? 2. celkem hloupej dotaz ale jak fichtla ovlivní lepší spojka? když se vymění celá. 3. narazil jsem na sportovní upravu pístu. ale zase se ptam má to cenu? jak velikej rozdíl to bude? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13213    
Úprava hlavy + začištění vs. lehké posunutí do otáček sacího a výfukového kanálu + výbrus + dvoukroužkový lehký píst + dva kvalitní kroužky 850,- až 900,- ozvi se na mail,proberem to.
 
 
Datum: 13. února 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam přednost ferodu...
 
 
Datum: 12. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, takže nema kupovat tu lepší spojku z Feroda? prostě korkovou. na kolik vyjde výbrus se sníženou hlavou? vůbec netušim s pístem teda nic dělat nebudu. - už ste někdo rozlisovával klikovku? jak je to s zalisováváním zpět? díkes
 
 
Datum: 12. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdar, vůli vyřešíš výměnou pouzdra v ojnici,pakliže bude vůle přetrvávat musíš vyměnit celou ojnici. Se sníženou hlavou na sériovém motoru nemám skušenosti,ale lépe to ject může ;-) Lepší spojka pod tím rozumím z jiného materiálu než klasický korek,no pokud nebudeš dále ladit motor tak je to zbytečná investice. Úprav pístů je hodně,záleží kterou z nich myslíš u sériového motru mě napadá akorát spilování horní hrany na straně výfukového kanálu,no pokud to nepřeženeš může to krapek pomoct,ale nic od toho nečekej ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zdravím,já teda sem nic podobného nezkoušel,krom nově zrepasované spojky.Na pincku jezdím každou sezonu už 15 let a vždy mi postačil výbrus,1X nová ojnice,a nějaká ta GO motoru.Co ti můžu doporučit,tak na tu vůli novou ojnici,přelisovat,vycentrovat. Pokud dáš výbrus,dobře seřídíš a hlavně dobře zajedeš,tak to potom jede pěkně i bez úprav.Tady máš mího draka pro inspiraci.http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=12868
 
 
Datum: 12. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
nic moc to není je to prostě fichtl, časem tě to přejde a budeš si akorát řikat tolik peněz zato a nic stoho. Lepší máš koupit něco silnějšího
 
 
Datum: 12. února 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi. Davam dohromady motor z 20 a chci se zeptat, jestli nekdo nevi, jaka delka ma byt od karteru k setrvacniku klikovky, aby byla klikovka na stredu? A jeste jeden dotaz. Pincek ma pekne zachovalou plecharinu, ale sem tam skrabanecek a nejaka ta liska. Neví někdo jak setrne to poopravit, aby to zustalo v origo stavu? Chtel bych ho dat do origo stavu, ale chci predejit dalsi korozi. Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9948    
Kolecko diky, Tak jsem to chtel udelat, ale nevedel jsem zda li na to nejsou nejake presne hodnoty. Mel bych na tebe dotaz. Pokud to tedy neni nejaka tva tajnost. Koukal jsem jak umis pekne vylestit hlinikove casti na motu. Myslis, ze by jsi mi mohl prozradit jak a cim to lestis? A ty motorky co mas jsi strikal sam nebo sis to nechal od nekoho strikat? Jinak pochvala!! Vse paradni!
 
 
Datum: 13. února 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já slepim kartery k sobě a pak podle potřeby vycentruju klikovku...je to asi nejjednodušší...
 
 
Datum: 12. února 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdarte draci Nevíte někdo jak mám rozlisovat klikovku??? Chci si ji nechat přetočit na 90tku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
stando dej mi prosímtě ten kontakt na toho kluka ce upravuje ty kliky
 
 
Datum: 14. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13214    
Kdybys to chtěl udělat pořádně,tak ti dam kontakt na kluka,co to dělá už řadu let a dost klikovek mu jezdí po republice. Případně to můžu obstarat. Ozvi se.
 
 
Datum: 13. února 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Já to dělal ve škole na dílně na ručním lisu s docela velkou pákou a museli mi pomoct ještě dva kámoši... :-D ale sranda to je zase dobře nalisovat zpět ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo stahovákom to zvládnes
 
 
Datum: 12. února 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
jo, doma to rozlisovat jde já to dělal dvourameným stahovákem a s ne moc velkym usilim jsem to rozlisoval
 
 
Datum: 12. února 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
pochybuju ze si to udelas doma
 
 
Datum: 12. února 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
čau draci,mam pincka 05 a mam špatný závit na havě u svíčky mam doma hlavu s 21 tak sem ji tam zkusil dát ale je to divný moc daleko válec od hlavy a mezi hlavou a válcem jakdyby i vyprskává benzín šla by tam dat tato hlava http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_pionyr222.html díky. nebo mam skusit dat mezi hlavu a válec těsnění ?to je asi blbsot že. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V mototechně mi to udělali za 150 kč a vypadá to stejně jak starej závit ... jinak musíš hlavu zabrousit brusnou pastou, zkontoluj jestli není skřivená nebo zohlá, jestli není bordel na dosedacích plochách .. a musí to sedět ... můžeš tam dát i takový plechový kroužek http://www.jawadily.cz/tesneni-pod-hlavu-valce--pionyr,stadion,jawetta,904.html
 
 
Datum: 11. února 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JEstli mluvíš o tý vložce tak jo.... Udělá se větší závit, ta vložka se našroubuje .... pak se ještě asi něco musí udělat. Na tý stránce psali něco o "roztlučení" .. Nějak jsem to nepochipil. Poradí ti zkušenej :-) No a ta vložka má stejnej závit jako origo -> na svíčku ;-) .. Ale Jak píše JAWA_ceZetak tak s tou hlavou z 21 ti ro pojede líp takže bych to viděl, zkus to těsnění... :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
dííky,ale jako to tim prošroubuju a zvěčí se mi závit nebo se to jen nějak opravý ?
 
 
Datum: 11. února 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta hlava ti podfukuje a proto ji musíš zabrousit a nebo dát těsnění... jinak s hlavou 21 ti to pojede mnohem líp
 
 
Datum: 11. února 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nebo zavitova vložka helikon zajdi nekam kde delaj motorovky a tam ti to udela komplet :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/ tady to máš. Myslím že je to levnější :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dit tahle lava je taky na 20,21,23 .... Hele já sem se nikdy v 05 neštoural tak nevím .... Ale těsnění bys tam mohl dát.. Pozor.. Utahoval si tu hlavu křížem ? že by ti nedolýhala. Jinak mezi těma dvouma hlavama je ten rozdíl ( ci já vín ) tak ta na 20,21, 23 má tenspalovací prostor s ledvinkou ale 05 bez ní. V tom může být taky nějkej rozdíl kdybys to namontoval. Ale je tu možná lepší řešení.... !! Dá se sehnat náhradní závit. !! Taková vložka. zkusím to anjít na netu ;-)
 
 
Datum: 11. února 2012 16:13
 
<  68  69  70  71  72  73  74  75  76  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 6:49:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu