|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 SEŠO, koukal jsem že jsi nechal vyrobit speciál edici pístů pro tři tenčí kroužky, dokázal by jsi obstarat i písty bez drážek pro kroužky?? Žádný z dodávaných pístu mi jaksi nevyhovuje :o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 7:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Přesně z Almetu jen standartní písty a to jen občas pokud nemají skladem čekáš až se sejdou objednávky, ale to je pochopitelné.
Datum: 11. dubna 2012 7:21
Jméno: standa
IP: uživatel13582
 Haha...na Almet sem se ptal u brusiče...nejmenší várka prý 1000ks...si kvuli jednomu pistu jdi objednat písty za 50-70tisíc
Datum: 10. dubna 2012 20:57
 případně se zkus zeptat ve firmě Almet
Datum: 10. dubna 2012 20:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 chctěl jsem napsat že mě to mohlo napadnout...no moje chyba, jinak 2mm od hrany by bylo tak akorát
Datum: 10. dubna 2012 13:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Dík za tip, jen mě to mohlo minulý týden když jsme u něj objednávali písty na Dandinu :o))
Datum: 10. dubna 2012 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel13580
 Holý písty má Bašek. Dělá jak písty s kroužkem nahoře (2mm) bere je od něj stejskal...taky umí písty na L kroužky
Datum: 10. dubna 2012 13:04
 Mě jde spíš o to, že jednokroužkové písty mají kroužek zbytečně příliž nízko a navíc by mi stačil 1mm kroužek ale ten bych i oželel ale ta víška mi vadí no nic bude si muset objednat odlitky a nechat si písty udělat na zakázku
Datum: 10. dubna 2012 12:19
 bohuzel ani nahodou,,, muu dodat cokoliv jednoducheho,,,lebo tychle spsl pisty vzdikaji s toho ze jim slouzi zaklad standartniho pistu dvojkrouzrk na 2mm a jednokrouzek 1,5mm a s toho vznikaji tychl bombonky,,, ted budou i na babetu jednokrouzkace 1,5 az do 42,00 a pisty na pio ve 14,1 cepu dvokrouzkace az do 42,00
Datum: 10. dubna 2012 11:17
 Čau, mam takovej dotaz když jsi koupim na bebettu novej píst jestli musim udělat ani novej výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 6:56
 dik
Datum: 10. dubna 2012 6:56
 ne, nemusíš ale alespoň bych stím koupil i nové kroužky a zaměř se na to aby si koupil správný píst.. ve předu na tom pístu by mělo být napsaný číslo výbrusu..
Datum: 09. dubna 2012 22:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zadravím, chci se zeptat do kolika mm nevadí vůle na klikovce myslím ojnice díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 10:52
 ojnice může mít lehký výkyv do strany, směrem nahoru a dolů musí být bez vůle
Datum: 10. dubna 2012 10:52
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 reknu ti to takle zadny mm ... to se nesmi ani hnout ... do stran jo ale ne dopredu dozadu to musi bejt napevno
Datum: 09. dubna 2012 20:13
 Zdravim draci, chci se jen zeptat, když bych si chtěl objednat píst z fichtlkrámku se dvěma kroužkama, jakej rozměr mají mít? 1,5 nebo 2 mm? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel13577
 Klasika je 2mm.
Datum: 09. dubna 2012 20:14
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Zdravim. Nevíte kde se dá sehnat píst 58,25/15?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 11:06
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 175. Díííky moc..
Datum: 09. dubna 2012 11:06
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 na co to mas t je naka 125 ? zkus wemoto.cz tam maj hafo vecí
Datum: 09. dubna 2012 11:02
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz, čo si myslíte o tejto klukovke? Máte s ňou nejaké skúsenosti? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html Objednal som si ju odtialto, od včera ju mám namontovanú v motori, ale ešte som na nej nenajazdil ani kilometer, tak ešte neviem, ako sa osvečí, ale ak máte s ňou skúsenosti, či už dobré, alebo zlé, tak prosím napíšte. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je OK
Datum: 08. dubna 2012 13:16
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, potřebuju poradit. Nemáte nějakej zlepšovák jak sundat válec? Je to u ČZ 477 a je tam snad přilepenej nebo já nevim  . Zatim mi to vždycky u jinejch motorek šlo sundat samo a tady jsem za to rval, jebal do toho ze stran a ze spoda palicí, zkoušel jsem to páčit jemně klíčem abych neulomil žebra a nic  Jak to sundaváte vy když to takhle nejde? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:37
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 mě se tohle stalo taky a vyřešil jsem to tím, že jsem odšrouboval štefty a s válcem jsem pootočil a pak se to uvolnilo a šlo to ven.....
Datum: 07. dubna 2012 9:37
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No spíš tam tu brzdovku nalejt ze strany, jak končí válec a začíná kartr, protože píst tam chodí v pohodě, takže se to nemůže odlepit ze spoda od kartru. Možná to tam někdo napatlal silikonem, ale to by stejně takle moc nemělo držet. Nejdřív to teda zkusim nahřát, potom kdyžtak tu brzdovku. Jestli má ještě někdo nějaký nápady tak sem s nima
Datum: 06. dubna 2012 22:05
 Čus draku nalej tam brzdovku a nebo odrezovač ze zhora jestli nějak půjde a jinač bych vzal tvrdý dřevo a zkusil vypáčit ze spod,těžko říct to bych to musel vidět
Datum: 06. dubna 2012 21:31
Datum: 06. dubna 2012 20:31
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Ahoj, chci se zeptat, jestli musí být nahřátý píst, když do něho chci vsunout čep a připevnit ho ke klikovce. A jestli ano, tak jestli můžu použít k nahřátí horkovzdušnou pistoli, nebo ho můžu dát do trouby nahřát. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 18:15
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Díky moc... nebyl jsem si jistý... kamarád mi říkal, že při opravě motoru píst jen ,,vložil,, To se mi nechtělo zdát, člověka to uplně zmátlo, tak sem se ujistil... Mám válec po výbrusu, starý čep jsem vylisoval. Mám štěstí, že jsem natrefil na jeden z těch kvalitnějších pístů, které se musí zahřívat... Zahřál sem píst pistolí, čep zmrazil a spasoval bez větších problémů.
Datum: 07. dubna 2012 18:15
 ked rozoberám motory po desattisíce km musím piestný čap vytlačit stahovákom piestných čapov, a ked si kúpim fungl nový replikový piest tak pri zlozeni tam natlacim čap prstom, tak ako to bude vypadat po desattisíce km? naklonim motor a vypadne čap? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/piest/
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 Poslední dva výbrusy sem tam dal čep prstem.A vše nové.Před lety jedině náhřát,jinak se tam prostě nedostal.Osobně si myslím,že to taky nevydrží,ale co můžem jako odběratelé dělat? Kde se dá koupit ta stará česká kvalita,když dneska je všechno od jinud a k hovn... ? Je zajimavé,že když sem vyhledal starej čep,tak bych ho musel nahřívat abych ho dostal do nového pístu a novej čep tam šel prstem.A takhle je to skoro se vším co se dneska koupí.Například klika,ta se vyplatí renovovat stará původní.Spojkové lamely to samé,vyplatí se dát do nich korek.Možná že se to prodraží,ale zase se to odmění na životnosti.Další příklad,řetízek ke spojce,novej je vytahanější než ten starej původní,kterej má odlítáno 30 tis. km Před rokem sem si koupil nové šoupě a ani sem ho nemohl dostat do karbecu jak bylo špatně opracované a to nemluvím o tom,že vážilo sotva 5 gramů i s jehlou. Prostě ta čína a bulhaři a madaři to nás zničí.Jsem neštastnej když mi odejde stará věc a nejde nijak opravyt,jelikož vím,že takovou kvalitu už si nekoupím.
Datum: 07. dubna 2012 8:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 dělám teda fichtly už nějakej ten pátek ale nikdy když sem měnil píst tak tam nešel prstem, ale vždycky nahřát, a někdy sem dával dokonce i čep do mrazáku, přesně jak píše Lukys
Datum: 06. dubna 2012 21:52
Jméno: Lukys
IP: uživatel13557
 ale chlapi, od jakživa se píst nahřívá a čep pokud možno zmrazuje, kde se slyšeli že to má jít jenom palcem? to měl někdo už hodně vychozenej píst ne?  kdyzby to tam šlo palcem tak se to oko pro čep vychodí tak rychle že byste písty měnili každejch 100km
Datum: 06. dubna 2012 20:51
 to je dost smutné ze tie dnesné piesty majú docela nahovno vypracovanú dieru pre piestný čap, originalne to má ist iba ked piest nahrejes
Datum: 06. dubna 2012 20:19
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Díky... ptám se, páč se mi tam ten čep jen tak nepodařilo vsunout. Takže nahřát. Dík
Datum: 06. dubna 2012 20:06
Jméno: Jurys
IP: uživatel12427
 staci akorat promaznout nejdrive olejem a jede to samo
Datum: 06. dubna 2012 18:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dříve nebyla tak vyspělá technologie aby vše bylo tak přesné jako dnes a proto píst byl festovej a čep se tam palcem jen těžko dostal.Jsou na to stahováky.Pokud ti tam nepujde volně,tak ten píst opravdu nahřej,pak tam půjde prstem nasunout,ale musíš bejt rychlej,aby se ti neohřál od pístu čep.Pak by ti tam šel hůř.
Datum: 06. dubna 2012 16:32
 Co je to za blbost kdes to slyšel píst se nenahřívá čep by tam měl jít vsunout palcema jenom zajistíš segerovkama
Datum: 06. dubna 2012 16:08
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec hele vyplati se koupit novou klikovku ? opravit starou to je ojnice je cca 600 + přelisování+pošta to je tak 1200 .. a za 1200 koupim novou kliku na jehlách .. co je lepsi ? mam doma asi 5 klikovek co maj velkou vuli na ojnici dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 21:35
 Nikdy bych si nekoupil tu novou klikovku ikdyž na obrázku vypadá pěkně ale už to nebude z tak kvalitního materiálu,rači zrenovuj tu starou bude to 3x lepší než kupovat tu novou kdo ví odkad je bych se ani nedivil kdyby byla z polska.Mě vyšla s ojnici CKR a novýmy čepy + vycentrování a vyvážení a vyšla mě tas klika kolem 1200 kč
Datum: 06. dubna 2012 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyplatí se opravit tu starou poctivou
Datum: 06. dubna 2012 13:42
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou ojničního pouzdra (futra)? Když vyndám to starý, co všechno musim udělat, aby to bylo správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 12:11
 Musí tam být malá vůle, pár setin...prostě ubírat dokud tam suvně nevleze...
Datum: 06. dubna 2012 12:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel9706
 Zdravím, připojím se k tomuto dotazu, je to k tématu. Když si seženu stavitelnej výstružník, tak mám to pouzdrou upravit na průměr rovných 15, nebo tam má bejt ještě nějaká vůle, Já totiž zpravuju motor z nějaký frézy, po Go kterej ještě nejel a nešel nastartovat. tak to kamarád dovezl, nějak jsem ho rozchodil, ale potom co se motor zahřál, tak se tam ten čep v tom pouzdru kousnul, asi to předemnou nikdo nevystružil. zkoušeli nejsme tam dát starej ochozenej čep, ale bez šance. děkuji za radu a omlouvám se že jsem se sem přisral
Datum: 06. dubna 2012 11:56
 Udělat se to dá i když je klika v motoru. Nedělá se to soustruhem, ale výstružníkem...soustruh je něco trrošku jinačího...
Datum: 06. dubna 2012 11:38
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Díky..  A ještě něco...předem se omlouvám za blbou otázku, ale dá se to udělat, když ta klika bude v motoru? ( jako když nebude vyndaná) Se soustruhem jsem se ještě nesetkal, takže netušim:
Datum: 06. dubna 2012 10:36
Jméno: tonyrs
IP: uživatel5725
 Nalisovat nové a prostružit na průměr pístního čepu. Hlavně dád pozor na kolmost při stružení
Datum: 06. dubna 2012 10:09
 Ahojte, bude pasosať na jawu 350/638 klika z 350/634?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 8:25
 nebude
Datum: 06. dubna 2012 8:25
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Zdravím, mám takový menší problém, když chci na své jawe 21 přidat plyn a přidám ho rychle tak mi to chcípne musím ho vždycky při rozjezdu přidávat ze začátku pomalu a pak je to už v pohodě. Startuje, drží volnoběh, jezdí v pohodě. Zkoušel jsem různé typy svíček, vyčistil jsem a sešteloval karbec, dal jsem nové gufera,ložiska, filtr, sešteloval zapalování a nic nepomohlo. Fakt už nevím co s tím dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:26
 sešteluj karbec a pořádně vičisťi ti fichtli bili natohle hrozně hákliví  troška bordelu ani ho nevidíš a uš to špatně jede
Datum: 06. dubna 2012 10:26
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 Česta otázka ohedně bronz futra v klikovce na fichtlu na pístu když ho chci vyměnit tak stačí koupit nové a klepnout ho tam ? asi ne že bo ve starém byy asi od člověka co tu klikovku kdysi vyvažoval takové díry přes ojnici až do futra co když tam nebudou bude to mazat ? :/  a nebo by stačilo to tam dát a protě stejným vrtákem znova odvrtat  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:37
 Pokud ti to nezvoní nebo to nemá moc velkou vůli tak bych ho tam nechal, jinak to udělej jak píše Dwein dibly, zrovna teď děláme s kamarádem GO motoru na 05 a to pouzdro šlo vysunout prstem, prostě se tam protáčelo a dalo se to vysunout  Radši jsme ji dali pánovi kterej nám ji zrepasuje komplet a vycentruje
Datum: 05. dubna 2012 11:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 starý pouzdro buď vylisovat, nebo opatrně nařezat tenkým plátkem a pak stejně opatrně vylisovat.. v žádném případě se do toho nesmí bouchat kladivem - ohnutí ojnice a její následné putování do šrotu....nové pouzdro nalisovat, buď už předvrtané, nebo lze navrtat i v ojnici - bez děr je nesmysl - nebude se mazat a hrozí zakousnutí a následné putování opět do šrotu.... nové pouzdro jest třeba po nalisování protáhnout výstružníkem na průměr čepu 14,1 - píst se pak na ojnici musí pohybovat lehce, ne však s vůlí... nejlépe toto provádět na vyndané klice z motoru, lisovat lze v svěráku za pomoci nějakých přípravků atp... toto vše jde provést i na motorce, ale je to celkem opruz... ještě jednou opakuji - v žádném případě se nepokoušet to tam namlátit kladivem !! to platí i pro montáž čepu s pístem !! na všechno se dají udělat přípravky z vhodných šroubů, matek, podložek atd... mnoho zdaru.
Datum: 05. dubna 2012 11:24
 Zdravím chtěl jsem se optat dával jsme nové pístní kroužky na fichtla jawa 20/21 a jsou označeny z jedne strany (ok/ko) tak jsme se chtěl zeptat jakou stranou a jak by kroužky by meli bít vloženy jestli značkou k přednímu kolu nebo k zadnímu kolu..aby mě to stíralo prosím odpovědi me posílejte na email: erodoria@seznam.cz pěkný zbytek dne přeju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:46
 Na mail sa mi to nechce tiež písať, nato je tu fórum... krúžky musia byť značkou TOP alebo KO ,O smerom ku hlave, kvôli kužeľovitosti, tú voľným okom nevidíš a preto to niekto založí, ako príde, pri dvojtakte to až tak nevadí, no pri 4takte môžu krúžky pri opačnom založení, nasávať nadmerne olej do spaľovacieho priestoru a je zle!.
Datum: 06. dubna 2012 10:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 05. dubna 2012 11:44
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, máte někdo nějaký zkušenosti s vyndaváním pouzdra z kliky? Nějak po domácku, at to nemusim půlit. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 8:47
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Jooo tak děkuju moc..
Datum: 05. dubna 2012 8:47
 jestli myslíš bronz v ojnici tak to normálně vem pilkou na železo ...
Datum: 05. dubna 2012 8:12
 ahoj chtěl jsem se zeptat mám 1 výbrus a chtěl bych to vybrousit na 8 na kolik mě to přibližně výjde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no tak hlavně že ste napsali na kolik to přibližně vyjde... mě dělá výbrusy pán za 500kč za kompletní sadu, tzn. dám válec a poté dostanu : válec po výbrusu, píst, kroužky, čep a segrovky.. nejsem strojař takže nevím jestli je vhodné to pálit hned z 38,00 na 40,00, ale asi to nebude problém.... jaké máte kdo ceny jinde, je mi u prdele.
Datum: 05. dubna 2012 11:30
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 8 vybrus neni poslední!!!.Muzes dat aj 41.75 ale to us je na upraveny motor ,,,tutdíš 8 vybrus je 40mm
Datum: 05. dubna 2012 9:11
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Těch 8. výbrusů má svůj důvod. Když tam dáš 8. výbrus (poslední), tak zadřeš a končíš. Budeš muset shánět novej válec. Ono ti to ani moc nepřidá.
Datum: 05. dubna 2012 7:38
 jak kde někde je to jedno někde připlácíš
Datum: 04. dubna 2012 23:19
 zdar musí se žajíždět válec když měním jen kroužky? a když jsou kroužký vydřené má to velký vliv na výkon? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:49
Jméno: Alex
IP: uživatel13463
 Když jsou vydřené tak to blbě těsní kup nový a zajed je aby pořádne sedly
Datum: 02. dubna 2012 20:49
Jméno: karel
IP: uživatel10800
 zdarec , na pionýru jsem měnil píst, a asi po týdnu ježdění, se konec pístu ulomil asi tak jako by do neho kousla kočka výhryz cca 2 cm, byl to ten vroubkovaný píst, proto otázka, dají se sehnat ještě někde originální písty, či lepší kvality, ? a zde v krámku jsou písty s hladkým povrchem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 12:41
 Pochopitelne Seso nemá na všetko čas, novinky nepadajú z neba,
Datum: 13. dubna 2012 12:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel12961
 Zdejsi kramek na emaily neraguje, pist zakoupen u konkurence!
Datum: 13. dubna 2012 10:04
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 16:15
 Jako neim kde jsi na 90 přišel a hranatý Čž 175 lítají dobře , taky už předtím jsem lítal na 250 kolem 100 a tohle bylo víc než 90,vím mno tachák není přesnej beru takovej průměr ona ta ručička lítala mezi 110 - 125 nějak tak.Jinak když je hranatá dobře udělaná tak litá 120.Kámoš má taky tuhle hranatou s bezkontaktem a jeli jsme sní do mírnýho kopce ve dvouch na 2/3 plynu přes 100km/h.
Datum: 02. dubna 2012 16:15
 okolo 110 nejela v zadnem pripade, to je jen typicka nepresnost tacho od PALu ... v realu si jel nejakych +- 90
Datum: 01. dubna 2012 14:43
 Dej to na výbrus, tady asi ani nový kruhy nepomůžou  A jehliček má být 28
Datum: 01. dubna 2012 7:26
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci mam takovej problem babettu 210 dělam poprvé a ted davam valec na vybrus a sundal sem píst a rozpadlo semi to vrchní jehlové ložisko ojnice a tak sem koupil novej a když nasadim pist tak tam mám dát ještě nějaké dva čelní kroužky a kamoš mi řikal že tam už byt nemusi protože se to tam už nevleze že když tam je už to nové ložisko, ale je tam ted značna vule pístu do stran, jde mi jen o to jestli to takhle muže byt jenom to ložisko samotné? prosim poradte mi nechci to udělat špatně
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:20
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 tak díky moc sem rad že mi někdo poradil
Datum: 31. března 2012 12:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo muže
Datum: 31. března 2012 12:00
|



|