slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marquee      E-mail:      IP: uživatel13308    
SEŠO, koukal jsem že jsi nechal vyrobit speciál edici pístů pro tři tenčí kroužky, dokázal by jsi obstarat i písty bez drážek pro kroužky?? Žádný z dodávaných pístu mi jaksi nevyhovuje :o) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13308    
Přesně z Almetu jen standartní písty a to jen občas pokud nemají skladem čekáš až se sejdou objednávky, ale to je pochopitelné.
 
 
Datum: 11. dubna 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13582    
Haha...na Almet sem se ptal u brusiče...nejmenší várka prý 1000ks...si kvuli jednomu pistu jdi objednat písty za 50-70tisíc
 
 
Datum: 10. dubna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
případně se zkus zeptat ve firmě Almet
 
 
Datum: 10. dubna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13308    
chctěl jsem napsat že mě to mohlo napadnout...no moje chyba, jinak 2mm od hrany by bylo tak akorát
 
 
Datum: 10. dubna 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13308    
Dík za tip, jen mě to mohlo minulý týden když jsme u něj objednávali písty na Dandinu :o))
 
 
Datum: 10. dubna 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13580    
Holý písty má Bašek. Dělá jak písty s kroužkem nahoře (2mm) bere je od něj stejskal...taky umí písty na L kroužky
 
 
Datum: 10. dubna 2012 13:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      E-mail:      IP: uživatel13308    
Mě jde spíš o to, že jednokroužkové písty mají kroužek zbytečně příliž nízko a navíc by mi stačil 1mm kroužek ale ten bych i oželel ale ta víška mi vadí no nic bude si muset objednat odlitky a nechat si písty udělat na zakázku
 
 
Datum: 10. dubna 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzel ani nahodou,,, muu dodat cokoliv jednoducheho,,,lebo tychle spsl pisty vzdikaji s toho ze jim slouzi zaklad standartniho pistu dvojkrouzrk na 2mm a jednokrouzek 1,5mm a s toho vznikaji tychl bombonky,,, ted budou i na babetu jednokrouzkace 1,5 az do 42,00 a pisty na pio ve 14,1 cepu dvokrouzkace az do 42,00
 
 
Datum: 10. dubna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: Hiperik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mam takovej dotaz když jsi koupim na bebettu novej píst jestli musim udělat ani novej výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: Hiperik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: Barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, nemusíš ale alespoň bych stím koupil i nové kroužky a zaměř se na to aby si koupil správný píst.. ve předu na tom pístu by mělo být napsaný číslo výbrusu..
 
 
Datum: 09. dubna 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zadravím, chci se zeptat do kolika mm nevadí vůle na klikovce myslím ojnice díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ojnice může mít lehký výkyv do strany, směrem nahoru a dolů musí být bez vůle
 
 
Datum: 10. dubna 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
reknu ti to takle zadny mm ... to se nesmi ani hnout ... do stran jo ale ne dopredu dozadu to musi bejt napevno
 
 
Datum: 09. dubna 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13576    
Zdravim draci, chci se jen zeptat, když bych si chtěl objednat píst z fichtlkrámku se dvěma kroužkama, jakej rozměr mají mít? 1,5 nebo 2 mm? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13577    
Klasika je 2mm.
 
 
Datum: 09. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Zdravim. Nevíte kde se dá sehnat píst 58,25/15? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
175. Díííky moc..:-)
 
 
Datum: 09. dubna 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
na co to mas t je naka 125 ? zkus wemoto.cz tam maj hafo vecí
 
 
Datum: 09. dubna 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám dotaz, čo si myslíte o tejto klukovke? Máte s ňou nejaké skúsenosti? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html Objednal som si ju odtialto, od včera ju mám namontovanú v motori, ale ešte som na nej nenajazdil ani kilometer, tak ešte neviem, ako sa osvečí, ale ak máte s ňou skúsenosti, či už dobré, alebo zlé, tak prosím napíšte. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je OK
 
 
Datum: 08. dubna 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar, potřebuju poradit. Nemáte nějakej zlepšovák jak sundat válec? Je to u ČZ 477 a je tam snad přilepenej nebo já nevim :-D. Zatim mi to vždycky u jinejch motorek šlo sundat samo a tady jsem za to rval, jebal do toho ze stran a ze spoda palicí, zkoušel jsem to páčit jemně klíčem abych neulomil žebra a nic :-( Jak to sundaváte vy když to takhle nejde? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
mě se tohle stalo taky a vyřešil jsem to tím, že jsem odšrouboval štefty a s válcem jsem pootočil a pak se to uvolnilo a šlo to ven.....
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No spíš tam tu brzdovku nalejt ze strany, jak končí válec a začíná kartr, protože píst tam chodí v pohodě, takže se to nemůže odlepit ze spoda od kartru. Možná to tam někdo napatlal silikonem, ale to by stejně takle moc nemělo držet. Nejdřív to teda zkusim nahřát, potom kdyžtak tu brzdovku. Jestli má ještě někdo nějaký nápady tak sem s nima :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku nalej tam brzdovku a nebo odrezovač ze zhora jestli nějak půjde a jinač bych vzal tvrdý dřevo a zkusil vypáčit ze spod,těžko říct to bych to musel vidět
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s tím jsem se ještě nesetkal :-D :-D ale poradím ti skus to opatrně nahřát a pak by to mělo jít snadno ven ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: Mišan      IP: uživatel12485    
Ahoj, chci se zeptat, jestli musí být nahřátý píst, když do něho chci vsunout čep a připevnit ho ke klikovce. A jestli ano, tak jestli můžu použít k nahřátí horkovzdušnou pistoli, nebo ho můžu dát do trouby nahřát. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Mišan      IP: uživatel12485    
Díky moc... nebyl jsem si jistý... kamarád mi říkal, že při opravě motoru píst jen ,,vložil,, To se mi nechtělo zdát, člověka to uplně zmátlo, tak sem se ujistil... Mám válec po výbrusu, starý čep jsem vylisoval. Mám štěstí, že jsem natrefil na jeden z těch kvalitnějších pístů, které se musí zahřívat... Zahřál sem píst pistolí, čep zmrazil a spasoval bez větších problémů.
 
 
Datum: 07. dubna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked rozoberám motory po desattisíce km musím piestný čap vytlačit stahovákom piestných čapov, a ked si kúpim fungl nový replikový piest tak pri zlozeni tam natlacim čap prstom, tak ako to bude vypadat po desattisíce km? naklonim motor a vypadne čap? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/piest/
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Poslední dva výbrusy sem tam dal čep prstem.A vše nové.Před lety jedině náhřát,jinak se tam prostě nedostal.Osobně si myslím,že to taky nevydrží,ale co můžem jako odběratelé dělat? Kde se dá koupit ta stará česká kvalita,když dneska je všechno od jinud a k hovn... ? Je zajimavé,že když sem vyhledal starej čep,tak bych ho musel nahřívat abych ho dostal do nového pístu a novej čep tam šel prstem.A takhle je to skoro se vším co se dneska koupí.Například klika,ta se vyplatí renovovat stará původní.Spojkové lamely to samé,vyplatí se dát do nich korek.Možná že se to prodraží,ale zase se to odmění na životnosti.Další příklad,řetízek ke spojce,novej je vytahanější než ten starej původní,kterej má odlítáno 30 tis. km Před rokem sem si koupil nové šoupě a ani sem ho nemohl dostat do karbecu jak bylo špatně opracované a to nemluvím o tom,že vážilo sotva 5 gramů i s jehlou. Prostě ta čína a bulhaři a madaři to nás zničí.Jsem neštastnej když mi odejde stará věc a nejde nijak opravyt,jelikož vím,že takovou kvalitu už si nekoupím.
 
 
Datum: 07. dubna 2012 8:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12975    
dělám teda fichtly už nějakej ten pátek ale nikdy když sem měnil píst tak tam nešel prstem, ale vždycky nahřát, a někdy sem dával dokonce i čep do mrazáku, přesně jak píše Lukys
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel13557    
ale chlapi, od jakživa se píst nahřívá a čep pokud možno zmrazuje, kde se slyšeli že to má jít jenom palcem? to měl někdo už hodně vychozenej píst ne? :-D kdyzby to tam šlo palcem tak se to oko pro čep vychodí tak rychle že byste písty měnili každejch 100km
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dost smutné ze tie dnesné piesty majú docela nahovno vypracovanú dieru pre piestný čap, originalne to má ist iba ked piest nahrejes
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Mišan      IP: uživatel12485    
Díky... ptám se, páč se mi tam ten čep jen tak nepodařilo vsunout. Takže nahřát. Dík
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jurys      IP: uživatel12427    
staci akorat promaznout nejdrive olejem a jede to samo ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Dříve nebyla tak vyspělá technologie aby vše bylo tak přesné jako dnes a proto píst byl festovej a čep se tam palcem jen těžko dostal.Jsou na to stahováky.Pokud ti tam nepujde volně,tak ten píst opravdu nahřej,pak tam půjde prstem nasunout,ale musíš bejt rychlej,aby se ti neohřál od pístu čep.Pak by ti tam šel hůř.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Co je to za blbost kdes to slyšel píst se nenahřívá čep by tam měl jít vsunout palcema jenom zajistíš segerovkama
 
 
Datum: 06. dubna 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele vyplati se koupit novou klikovku ? opravit starou to je ojnice je cca 600 + přelisování+pošta to je tak 1200 .. a za 1200 koupim novou kliku na jehlách .. co je lepsi ? mam doma asi 5 klikovek co maj velkou vuli na ojnici dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy bych si nekoupil tu novou klikovku ikdyž na obrázku vypadá pěkně ale už to nebude z tak kvalitního materiálu,rači zrenovuj tu starou bude to 3x lepší než kupovat tu novou kdo ví odkad je bych se ani nedivil kdyby byla z polska.Mě vyšla s ojnici CKR a novýmy čepy + vycentrování a vyvážení a vyšla mě tas klika kolem 1200 kč
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyplatí se opravit tu starou poctivou
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou ojničního pouzdra (futra)? Když vyndám to starý, co všechno musim udělat, aby to bylo správně? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí tam být malá vůle, pár setin...prostě ubírat dokud tam suvně nevleze...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9706    
Zdravím, připojím se k tomuto dotazu, je to k tématu. Když si seženu stavitelnej výstružník, tak mám to pouzdrou upravit na průměr rovných 15, nebo tam má bejt ještě nějaká vůle, Já totiž zpravuju motor z nějaký frézy, po Go kterej ještě nejel a nešel nastartovat. tak to kamarád dovezl, nějak jsem ho rozchodil, ale potom co se motor zahřál, tak se tam ten čep v tom pouzdru kousnul, asi to předemnou nikdo nevystružil. zkoušeli nejsme tam dát starej ochozenej čep, ale bez šance. děkuji za radu a omlouvám se že jsem se sem přisral
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělat se to dá i když je klika v motoru. Nedělá se to soustruhem, ale výstružníkem...soustruh je něco trrošku jinačího...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Díky..:-) A ještě něco...předem se omlouvám za blbou otázku, ale dá se to udělat, když ta klika bude v motoru? ( jako když nebude vyndaná) Se soustruhem jsem se ještě nesetkal, takže netušim: :-(
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: tonyrs      IP: uživatel5725    
Nalisovat nové a prostružit na průměr pístního čepu. Hlavně dád pozor na kolmost při stružení
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: stevo1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahojte, bude pasosať na jawu 350/638 klika z 350/634? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude
 
 
Datum: 06. dubna 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12195    
Zdravím, mám takový menší problém, když chci na své jawe 21 přidat plyn a přidám ho rychle tak mi to chcípne musím ho vždycky při rozjezdu přidávat ze začátku pomalu a pak je to už v pohodě. Startuje, drží volnoběh, jezdí v pohodě. Zkoušel jsem různé typy svíček, vyčistil jsem a sešteloval karbec, dal jsem nové gufera,ložiska, filtr, sešteloval zapalování a nic nepomohlo. Fakt už nevím co s tím dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
sešteluj karbec a pořádně vičisťi ti fichtli bili natohle hrozně hákliví :-) troška bordelu ani ho nevidíš a uš to špatně jede
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
Česta otázka ohedně bronz futra v klikovce na fichtlu na pístu když ho chci vyměnit tak stačí koupit nové a klepnout ho tam ? asi ne že bo ve starém byy asi od člověka co tu klikovku kdysi vyvažoval takové díry přes ojnici až do futra co když tam nebudou bude to mazat ? :/ :-D a nebo by stačilo to tam dát a protě stejným vrtákem znova odvrtat :-D Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to nezvoní nebo to nemá moc velkou vůli tak bych ho tam nechal, jinak to udělej jak píše Dwein dibly, zrovna teď děláme s kamarádem GO motoru na 05 a to pouzdro šlo vysunout prstem, prostě se tam protáčelo a dalo se to vysunout :-D Radši jsme ji dali pánovi kterej nám ji zrepasuje komplet a vycentruje :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
starý pouzdro buď vylisovat, nebo opatrně nařezat tenkým plátkem a pak stejně opatrně vylisovat.. v žádném případě se do toho nesmí bouchat kladivem - ohnutí ojnice a její následné putování do šrotu....nové pouzdro nalisovat, buď už předvrtané, nebo lze navrtat i v ojnici - bez děr je nesmysl - nebude se mazat a hrozí zakousnutí a následné putování opět do šrotu.... nové pouzdro jest třeba po nalisování protáhnout výstružníkem na průměr čepu 14,1 - píst se pak na ojnici musí pohybovat lehce, ne však s vůlí... nejlépe toto provádět na vyndané klice z motoru, lisovat lze v svěráku za pomoci nějakých přípravků atp... toto vše jde provést i na motorce, ale je to celkem opruz... ještě jednou opakuji - v žádném případě se nepokoušet to tam namlátit kladivem !! to platí i pro montáž čepu s pístem !! na všechno se dají udělat přípravky z vhodných šroubů, matek, podložek atd... mnoho zdaru.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: reknoleg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím chtěl jsem se optat dával jsme nové pístní kroužky na fichtla jawa 20/21 a jsou označeny z jedne strany (ok/ko) tak jsme se chtěl zeptat jakou stranou a jak by kroužky by meli bít vloženy jestli značkou k přednímu kolu nebo k zadnímu kolu..aby mě to stíralo prosím odpovědi me posílejte na email: erodoria@seznam.cz pěkný zbytek dne přeju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na mail sa mi to nechce tiež písať, nato je tu fórum... krúžky musia byť značkou TOP alebo KO ,O smerom ku hlave, kvôli kužeľovitosti, tú voľným okom nevidíš a preto to niekto založí, ako príde, pri dvojtakte to až tak nevadí, no pri 4takte môžu krúžky pri opačnom založení, nasávať nadmerne olej do spaľovacieho priestoru a je zle!.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nezlob se, ale odpovídat ti na email se asi každej vybodne, je totiž vhodné aby si to zde přečetli i ostatní uživatelé... v odkazu se o tom můžeš leccos dozvědět. http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=47720
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj, máte někdo nějaký zkušenosti s vyndaváním pouzdra z kliky? Nějak po domácku, at to nemusim půlit. Děkuji..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Jooo tak děkuju moc..:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš bronz v ojnici tak to normálně vem pilkou na železo ...
 
 
Datum: 05. dubna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: simon110 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj chtěl jsem se zeptat mám 1 výbrus a chtěl bych to vybrousit na 8 na kolik mě to přibližně výjde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no tak hlavně že ste napsali na kolik to přibližně vyjde... mě dělá výbrusy pán za 500kč za kompletní sadu, tzn. dám válec a poté dostanu : válec po výbrusu, píst, kroužky, čep a segrovky.. nejsem strojař takže nevím jestli je vhodné to pálit hned z 38,00 na 40,00, ale asi to nebude problém.... jaké máte kdo ceny jinde, je mi u prdele.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
8 vybrus neni poslední!!!.Muzes dat aj 41.75 ale to us je na upraveny motor ,,,tutdíš 8 vybrus je 40mm
 
 
Datum: 05. dubna 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Těch 8. výbrusů má svůj důvod. Když tam dáš 8. výbrus (poslední), tak zadřeš a končíš. Budeš muset shánět novej válec. Ono ti to ani moc nepřidá.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak kde někde je to jedno někde připlácíš
 
 
Datum: 04. dubna 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Filipcod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar musí se žajíždět válec když měním jen kroužky? a když jsou kroužký vydřené má to velký vliv na výkon? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Alex      IP: uživatel13463    
Když jsou vydřené tak to blbě těsní kup nový a zajed je aby pořádne sedly
 
 
Datum: 02. dubna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10800    
zdarec , na pionýru jsem měnil píst, a asi po týdnu ježdění, se konec pístu ulomil asi tak jako by do neho kousla kočka výhryz cca 2 cm, byl to ten vroubkovaný píst, proto otázka, dají se sehnat ještě někde originální písty, či lepší kvality, ? a zde v krámku jsou písty s hladkým povrchem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopitelne Seso nemá na všetko čas, novinky nepadajú z neba,
 
 
Datum: 13. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12961    
Zdejsi kramek na emaily neraguje, pist zakoupen u konkurence!
 
 
Datum: 13. dubna 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak dneska jsem sundal válec u Čž 175/487 a nestačil jsem se divit to byste nevěřili jak ty kroužky byli opotřebovaný normálně v tom válci spíš těsnil píst než kroužky :-D:-D kroužky polovičný a ještě k tomu když jsem je dal do válce tak tam byla mezera 3mm :-D:-D:-D kdežto by měla být minimálně 0,8 mm dobrý co :-D:-D.To jsou kroužky snad ještě z továrny.Mno co myslíte mělo to velký vliv na výkon ???Já osobně si myslím že určitě dost ikdyž se divím že jela okolo 110 a když sem zalehnul tak i ke 120 to šlo tachák ,proto v tom zvonilo a taky kolik má být jehliček v ojnici nahoře???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako neim kde jsi na 90 přišel a hranatý Čž 175 lítají dobře , taky už předtím jsem lítal na 250 kolem 100 a tohle bylo víc než 90,vím mno tachák není přesnej beru takovej průměr ona ta ručička lítala mezi 110 - 125 nějak tak.Jinak když je hranatá dobře udělaná tak litá 120.Kámoš má taky tuhle hranatou s bezkontaktem a jeli jsme sní do mírnýho kopce ve dvouch na 2/3 plynu přes 100km/h.
 
 
Datum: 02. dubna 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
okolo 110 nejela v zadnem pripade, to je jen typicka nepresnost tacho od PALu ... v realu si jel nejakych +- 90 ;-)
 
 
Datum: 01. dubna 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej to na výbrus, tady asi ani nový kruhy nepomůžou :-) A jehliček má být 28
 
 
Datum: 01. dubna 2012 7:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci mam takovej problem babettu 210 dělam poprvé a ted davam valec na vybrus a sundal sem píst a rozpadlo semi to vrchní jehlové ložisko ojnice a tak sem koupil novej a když nasadim pist tak tam mám dát ještě nějaké dva čelní kroužky a kamoš mi řikal že tam už byt nemusi protože se to tam už nevleze že když tam je už to nové ložisko, ale je tam ted značna vule pístu do stran, jde mi jen o to jestli to takhle muže byt jenom to ložisko samotné? prosim poradte mi nechci to udělat špatně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
tak díky moc sem rad že mi někdo poradil
 
 
Datum: 31. března 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo muže
 
 
Datum: 31. března 2012 12:00
 
<  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 0:59:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu