česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíkčo.Základní problém nekde mi o něco cinká(z lechka mlátí) ve válci když sundám hlavu a mám píst na haraně vádlce tak sním z lechka pootočím do stary. Je možný že mlátí čep? nebo ještě o něco to muže mlátit. Díky moc. Je to totiž hodně nejpříjemný když můj fichtlik trpí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Já mám válec po výbrusu, nový píst + kroužky a mlátí to taky. Dokud to jede, tak nemá cenu se v tom hrabat.
 
 
Datum: 27. července 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale kdyby byly velký rkoužky tak bych je tam ani nenarval ne?
 
 
Datum: 24. července 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdar hele koukni jestli nemáš velkou vůli na pístních kroužkách. Jinak mě zvonilo taky na pinckoj ve válci ale nakonec byl špatnej primární řetěz, že se dotýkal karteru.
 
 
Datum: 24. července 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu draci, jen tak pro zajímavost, nevíte někdo cirka životnost motoru v km ?? je mi jasné že to záležíé na podmínkách,a na zacházení s motorem ale co říkají vaše skušenosti ?? děkuji a přeji hezký večer :-)\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem si přivezl motor co měl těch 30 000 a vyměnil jsem kroužky a ještě jsem na něm takovejch 12 najezdil a pak kleklo ložisko pod spojkou
 
 
Datum: 25. července 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim o fichtlovi kterej má najeto prokazatelně přes 30 000. za tu dobu má jednou vyměněný kroužky(cca20 000). motor NIKDY nebyl vyndán z rámu a byl vždy mazán M2T v poměru 1:33. Vždy byly dodržovány servisní intervaly dle doporučení výrobce, a vždy byl motocykl využíván k tomu k čemu byl určen a taky ve správných režimech jízdy.
 
 
Datum: 24. července 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
30 000 km odhadem.
 
 
Datum: 24. července 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no v km určitě ne spíš v motohodinách ale jak to zjistit to nevim
 
 
Datum: 24. července 2011 9:36
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12097    
Zdar nevíte někdo rozměry gufer na klice u jawy 250/353 r.v. 1959 všude píšou pokaždý něco jinýho. Díky Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedno.. jen pod zapalováním...
 
 
Datum: 22. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel11156    
cus nevíte když mám otlučený válec s pařeza docela vyběhaný jestli ho mužu dát na motor z 21? a hlavu také z 21 nebo z pařeza?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      E-mail:      IP: uživatel10730    
jo sedito,když daš valec a hlavu z 21 ja motor jawa 555 tak to pasuje
 
 
Datum: 22. července 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11156    
jestli prostě zeděj kanály atd...
 
 
Datum: 22. července 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar21      IP: uživatel11989    
Čau draci, mám problem s motorem 21 koupil sem nový pist a krouzky a kdyz nasadim válec tak se krouzky vubec nezacvaknou k sobe víte jak to myslím.. nemá kompresi tím pádem ani výkon.. myslíte že si to sedne. ? jinak válec original 38 a pist take děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jako by se dvě blondýny bavily o turbodmychadlu
 
 
Datum: 22. července 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Nasad kroužek navrch (úplně zároven s horní hranou) válce a potom do místa kde jsou kanály.Tak nejlépe odhadneš zda je válec zralý na výbrus.
 
 
Datum: 22. července 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar21      IP: uživatel11989    
Ne kroužky i píst sou 38 a válec také ale prostě jak kdyby byly kroužky opotřebene provozem prostě se nezacvanou k sobe je tam mezera
 
 
Datum: 22. července 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
otázka zní nekoupil sy o výbrus menší kroužky ?? předpokládám že je máš zacvaknuté v zámcích
 
 
Datum: 22. července 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš je zacvaknutý v zámkách?
 
 
Datum: 22. července 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: dunco371      IP: uživatel12084    
Nazdar hoši. Mám takovej problém. Práve skladám fichtla Jawa 50 21. A neviem ako mám dat piest .Mám tam dvojkruzek. na prednej strane piestu je vyrazene pismeno B a pod uhlom 45 stupnov od toho B-cka je nejaka ako keby sipka. za rady vopred dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak mezi válec a kartr se dava klingeritovy (papirovy) těsněni potřeny mírně vazelinou a mezi hlavu a valec se nic nedava
 
 
Datum: 22. července 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: dunco371      IP: uživatel12094    
No už to mám.. cez kanály zámky nejdú a zámok 1.Kruzku ide cez nasávací koleno... jen mi chybí jedna závlačka asi sem ji nekam zapatrošil :-D ale to je jedno ved ja si ju niekde zoženiem. a ešte mám na nás jeden dotaz. mám ten valec zo spodu utesnin z tmelom alebo ho mam nechad bez tesnenia? a pri hlave to mam len vylapovat z smirglom na skle alebo to mozem tiez zatmelit?
 
 
Datum: 22. července 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně tak šipkou dolu jinak by ti zamečky na kroužkach chytly o kanaly a rozmrdal by se ti motor
 
 
Datum: 21. července 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
píst vždycky tak aby zámky kroužků nikdy nepřecházely přes kanály, jde to vcelku logicky poznat (1. zámek většinou směřuje buď dolů k výfuku (špatně) nebo nahoru ke kolenu (správně))
 
 
Datum: 21. července 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12089    
jestli je tam jen zřetelné jasné písmeno B a nic jiného (tzn. čísla 1,2,3.....) tak je to píst na 0.výbrus-tj.origo vrtání 38mm
 
 
Datum: 21. července 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šipkou vždy k výfuku, to B je toleranční třída...
 
 
Datum: 21. července 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čau tá šípka má smerovať dolu tzn. k výfuku. piest musí byť uložený v oku ojnice tak aby tá šípka ukazovala dole :-D
 
 
Datum: 21. července 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám takovej dotaz ... včera jsme s kámošem dávali do kupy jeho 175/477 měl jí na výbrusu tak jsme dali píst,válec .. pak došlo na hlavu on měl to těsnění říkal jsem mu že to ani není potřeba páč já to tam nemám a všechno klape, tak jsme ho tam nakonec dali jel to projet tak cca 3km přijel a foukalo mu to pod hlavou tak jsme to rozdělali a kroužek byl prasklej, říkal jsem mu že to tam dáme bez toho ale na ty hlavě má takovej kruhovej zářez a na válci výstupek a na tom výstupku další zářez nevím těchdle věcí jsem dal do kupy mraky ale s tímhle jsem se snad nesetkal nebo si toho nikdy nevšim co myslíte? já bych to tam dal natvrdo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau tak ja sem zatim daval hlavu k valci nasucho bez těsněni je to udělany tak že to těsni je to dokonale zbroušena rovina co těsni
 
 
Datum: 21. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký je rozdíl mezi motorem 175/477 a 175/487 kromě toho oilmastru a otočeního řazení,je tam nějaký zásádní rozdíl třeba v e válci nebo tak?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl-20: To je pěkná blbost...
 
 
Datum: 21. července 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam rozdíl že 175/487 má o 2 koně větší výkon
 
 
Datum: 21. července 2011 9:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě je to stejné, akorát to má jinak uloženou a utěsněnou klikovku, klikovka jako taková je taky jiná, 477 má mazací kanálky z převodovky k klikovejm ložiskám, 477 zpravidla nemá kontrolku neutrálu...Pak je tam řada dalších drobností, které ani nemá smysl zmiňovat, hlavy a válce se mohou lišit v detailech, ale záměnné jsou.
 
 
Datum: 21. července 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: olik1996 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau klucí hele potreboval bych poradit s válcem a hlavou kdyz ji tam dam tak tam mam fuku nevite nekdo co stim je dekuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: diego      IP: uživatel12250    
tesneni mezi hlava-valec se da udelat normalne doma pokud je to nutne (staci si udelat obtisk dosedaci plochy valce (hlava-valec) na hlinikovy obal od jogurtu napr. od pierottu), jinak zabrousit
 
 
Datum: 13. srpna 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuko na čem?
 
 
Datum: 21. července 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: hruska05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau no pod valec ide normálne tesnenie a pod hlavu tiež len neviem či sa dá zohnat. silikon pod valec v žiadnom prípade! ked to vytesníš tak tam nebude ani fuga a ani ti to nebude podfukovať.
 
 
Datum: 21. července 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je motor z 21 totožný s motorem 23ky z mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jiný aby ti to nepasovalo do rámu to se mi nezdá :-D
 
 
Datum: 19. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Jo a nespletl jsem si to s 05 a 20, původní motor 21 1968/9 a druhej jawa 20 1972 a doopravdy to bylo jiný.
 
 
Datum: 19. července 2011 11:01
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
No záleží spíš na roku výroby těch motorů, páč jsem měl zkušenost s motorem r.v 1972 dávání do rámu 21 cca 1969 možná starší a s původním motorem tam bylo pár jinejch věcí, třeba výztuhy zevitř v převodové skříni dotáhlý, pravej kryt tam nešel, musel jsem zvětšit na kříží ten úchyt na motor jinak bych to tam nedal, no sice se říká že je to totožný, ale moje zkušenosti hovoří o opaku :-) .
 
 
Datum: 19. července 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediné rozdíly můžou být v zapalování - novější Mustangy měly 30w zapalování + jiná výrobní čísla jak říká kolega pode mnou..
 
 
Datum: 19. července 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11929    
neeee! majú iné výrobne čísla predsa neeeee!!!!
 
 
Datum: 18. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je totožnej....:-)
 
 
Datum: 18. července 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel11974    
cus draci ulomil se mi kousek pístu přímo pod sasím kanálem je to hodně velký problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
co jsi delal taky se mi to stalo :-D
 
 
Datum: 18. července 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Záleží jak moc velký je to kus, může to jet normálně, ale může to jet naprd a ještě zbytečně žrát... já bych to vyměnil, píst zas nestojí takovou dardu...
 
 
Datum: 17. července 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau neska sem to jel asi po měsíci projet po cestě a cestou spátky byl brutální pokle výkonu tak že mi to na dvoju jelo cca 10km max. a na 1ku tak 5km/h nevíte co stim? nebo neteče palivo dotlačim domu a najednou terče ? :O odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12044    
Gufero na klice nebo předstih :-)
 
 
Datum: 16. července 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: wajsner ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam dotaz včera sem skoušel nahodit motor po renovaci a bez kolena a jak sem to prošlápl tak najednou plamen na motoru. tak se chci zeptat nevíte co to nohlo být. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
aha ,aha :-)...
 
 
Datum: 15. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, jednak bordel a jednak karbon.
 
 
Datum: 15. července 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč by ne? Dostane se tam bordel
 
 
Datum: 15. července 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
bez kolena se muže zadřít motor ??
 
 
Datum: 15. července 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Renovace motoru, to je zajímavý. Jinak máš blbě nastavenej předstih. To kolínko tam dej... bez něho můžeš zadřít motor.
 
 
Datum: 15. července 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3888    
Zdar draci chtel jsem se zeptat jestly bude hodne vadit kdyz nemuzu nikde sehnat tesneni mezi kartery na 250 kyv. tu novějsi tak že bych tam dal jenom silikon (motorovej)) nebude to necemu vadit ?? piste diiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
tak si sežen ten těsnící pápír zelenej,dej na karter tmel pak papír a až to zaschne tak to ořízneš žiletkou a čau a je to...........
 
 
Datum: 15. července 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
ne
 
 
Datum: 13. července 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zravim všechny ,nevíte kolik je kompresní poměr u nové jawy 21 ,,já jsem naměřil 13Kp/cm2 díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj seso,budou někdy dvoukroužkový písty na tuning kroužky (s tloušťkou 1,5 mm) a čepem 14,1mm na pincka??Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kúp si 3kruh 1,5mm je to ako 2kruh 2mm takze super, ja uz to mám doma len musim vybrusit valec a jazdit, alebo ked si chces 2kruh 1,5mm tak asi to delá stejsky
 
 
Datum: 13. července 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak takovej luxus si fakt uz emuzu dovolit,,sorac
 
 
Datum: 13. července 2011 7:47
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, chci se zeptat,tady na fichtl krámku je na fichtla klikovka s jehlovim ložiskem, je ta klikovka i vycentrovaná? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: j@w@ world s.@      IP: uživatel11925    
ano rozhodně je.
 
 
Datum: 12. července 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marty 23 mustang      IP: uživatel12026    
Jo a jeste se chci zeptat jak poznam jakej krouzek tam mam koupit???????? to se zmeri posuvkou pist nebo jak????? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: Marty 23 mustang      IP: uživatel12028    
jo tak ok diky moc =)
 
 
Datum: 12. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
posuvkou změř průměr válce
 
 
Datum: 12. července 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Marty 23 mustang      IP: uživatel12026    
Zdarec,chtel bych se zeptat na par otazek......mam na jawa 23 mustang pist se 3 drážkama ale když sem to rozebral tak tam mam jen 2 krouzky ale valec je nejvíc v cajku,žádná drážka nic všechno ok a jezdil uplně v pohodě na jedno naslapnuti chytal a tahnul jak drak ale tedka uz delsi dobu nejde naslapnout,a rostlacit se pomalu taky ani neda....ja se ve fychtlech jeste moc nevyznam sem takovej zacatecnik a mustanga mi delal kamos je mozny ze by tam dal jen 2 krouzky i kdyz tam maj bejt 3 a normalne to jezdilo?????? a moc nevííím jak nastavit predstih a odtrch poradite mi nekdo??????? predem dikes za odpovedi =) zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako ne má to menší tření aspon ale zas ti muže utíkat komprese když ti tam ten 1 chybí
 
 
Datum: 12. července 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: Marty 23 mustang      IP: uživatel12028    
takže to tomu nevadi kdyz tam sou dva ty krouzky????????
 
 
Datum: 12. července 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Marty 23 mustang      IP: uživatel12028    
jo dikes =)
 
 
Datum: 12. července 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motozelvy.ic.cz/
 
 
Datum: 12. července 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
májí tam být 3 ale byli tam 2 TAKŽE TO BYLO jakoby si tam měl dvou kroužkovej píst jinak odrth a předstih tady na te strance najdeš technika -ostatní a tam to je
 
 
Datum: 12. července 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: martin Kříž      E-mail:      IP: uživatel11082    
čus draci nevít kde se daj sehnat pístní kroužky na tatran 125 ? předem dík za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 22:15
 
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:53:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu