slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11842    
čau, mám tuhle ojnici http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_c_k_r_jehla22.html ve fichtlu a mažu 1:50. Motor je orig - žádná úprava. Mažu jen olejei Mogul TSF a TS ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 6:18
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11847    
jojo,válec je zajetej suprově. Ten fichtl dá 70km/h bez problému ;-) a to je bez úprav.
 
 
Datum: 09. června 2011 6:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na jehlách bych se př&#239; 1:50 a kvalitním oleji, což TS(F) je, vůbec nebál, protože to prostě maže dost a jestli s tim zadřeš, zadřel bys i s kterymkoli jinym olejem a vyšším poměrem.. to vše samozřejmě za předpokladu že máš válec zajetej..!
 
 
Datum: 08. června 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11842    
taky jsem si říkal,, kopce jezdím často... asi to dám zpět na 1:40. Bude to jistější ;-)
 
 
Datum: 08. června 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Pokud je zaběhlý motor tak by to mělo stačit ale nevím co to udělá při 30C někde v kopci možná bych dal 1:45-1:40. Osobně mám lepší zkušenost pro pio tím TS
 
 
Datum: 08. června 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau SESO budeš tu mít nějaký tacháče na pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha zatim je nikdo nedovezl,,takze ne,,
 
 
Datum: 08. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
čaute draci zase ja :-D mam ten vybrus ale newim co mam dělat už sem dal jehlu uplně dole šroubek na volnoběh skoro vytočeny takže karburator je skoro zavřeny a motor když hodim neutral řve skoro na plne otačky :-D newite čim to je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Ahoi hele když jsem eště moc nerozumněl motorkám tak jse my tohle stalo taky skus visunout šoupě dát ho tam pořádně do tý drážky jehlu do 2 zářezu to může taky dělat nemáš kradký lanko ? nebo vymněn těsnění pod kolínkem od karbecu
 
 
Datum: 09. června 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11833    
No ja skusim ten karbec kdyby to byl simerink nejelo by to takdobre.\r\n\r\n
 
 
Datum: 07. června 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to tipuju na to těsnění, prostě blbý těsnění pod válcem, nebo karbecem, případně gufero pod zápalkem...
 
 
Datum: 07. června 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11832    
NAzdar draku tento problem je castym problemem 2 dobych spalovacích motoru musis si opravit soupatko ktere se ti nezavira a proto ti stroj rve jako kdyz ho honis na plny plyn skus se nato podivat :-) nemas zac snad to bude ono.
 
 
Datum: 07. června 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
ale kdyby to tahlo valeš přes kliku tam tahne olej ne ?? a kouřilobyto jedině kolem strany tam kde je elektrika že ?,
 
 
Datum: 07. června 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
to musim rozebrat cely motor napul ?? :-( jake těsnění maš namysli co je pod valcem ?? a gufera na klice asi že ?? v tomhle se moc nyvyznam :-(
 
 
Datum: 07. června 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že víme, saje ti to falešnej vzduch, protože je to blbě utěsněný-vyměň těsnění a třeba i simerinky...
 
 
Datum: 07. června 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
Zdar draci mate nekdo zkušenosti s 8.vybrusem co je tady na kramku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
lepsi je koupit todle je to 60ccm 1vybrus je to daleko lepsi nez nakej 8vybrus ten motor vydrzi vic z 1vybrusem 60ccm http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=1323.100
 
 
Datum: 08. června 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel1194    
Já ho mám jezdil po upraveni pustu a kanálu a snižene originál hlavy na 6,25 tak jezdil 80 po rovine ale hrozne chrasti pistní kroužky a začiná se v dost velkých točkách treba z kopce přidírat a ta vložka uplne presne nesedi v kanálech takže to sundám a vrazim do skřine už to nechce jest a špatne se to roztáčí nekupovat
 
 
Datum: 07. června 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11834    
Jezdil jsem na tom dva roky a neni to špatný. Už tenkrát jsem měl něco pod 90kg a chodilo to se mnou 70-75 po rovině na 13/55. Je potřeba tam pečlivě slícovat kanály a nechat utočit hlavu proti pístu. Válec tak jak přijde domů jede 60,blbě drží volnoběh a celkově je to tupý.....po decentní opravě kanálů je to dobrý svezení,ta zvýšená síla je tam lehce znát,hlavně v kopcích,ale 1HP navíc tam neni! Možná 0,5koně,ani ne. Spíš jsem měl pocit,že je tam větší točivej moment v nižších otáčkách,prostě víc táhne. Jestli si lehkej,tak dej klidně převod 14/55...seřízenej motor s timhle válcem tě uveze dobře!
 
 
Datum: 07. června 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Podle mě to je solidní válec, jen krožky nic moc když se slícují kanály tak je jako čssr má zase výhodu nový závity nevytavená vložka a tříkrožkový píst.
 
 
Datum: 07. června 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
tak to nema cenu kupovat kdyz to nezvedne vykon
 
 
Datum: 07. června 2011 5:48
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
prej stojí ten válec za hovno
 
 
Datum: 06. června 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
jen si přečti ten text co tam sesa napsal.. po zajetí se zvýší výkon až o jednoho koně
 
 
Datum: 06. června 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maximálka ? záleží v jakým stavu máš motor ale pokus si myslíš že ti to ten 8 výbrus svedne výkon tak to ani náhodou proste je to jen polskej šit s 8 výbrusem a pojedeto stejně jak kdybys tam měl třeba výbrus 2
 
 
Datum: 06. června 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
kolik je stím maximálka ?
 
 
Datum: 06. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to polskej válec takže kvalita sice ujde ale je dobré si slicovat ty kanálky
 
 
Datum: 06. června 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: ivamak      IP: uživatel11816    
Zdar motorkáři, poraďte, co pužít na těsnění karterů místo starého HERMETIKU, aby to bylo na jistotu a nikde to neprosakovalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsme zastánce papíru s vazelínou, je to naprostá jistota, za ty roky mě to nezklamalo. S paulínem mám špatné zkušenosti, Hermetik (nebo Hermosal) se sehnat ještě dá (pod tím druhým jménem), lze ho doporučit stejně jako typ červeného silikonu na motory (kvalitativně červené silik. bývají shodné). Ale ten papír potřený s bloky vazelínou je záruka, dotěsní ti nerovnosti, vymezí ti vůle (u tmelu je občas problém s předlohovou hřídelí a pouzdry), po složení nečekáš na ztuhnutí a už startuješ...
 
 
Datum: 05. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
mě se osvědčilo zarovnat kartery na skle na 800 šmirglu a těsnim jen klasickym papírovym těsněnim + vazelína
 
 
Datum: 05. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted se mi docela osvědčil silikon na kavária + těsnící papír :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: bartakk      IP: uživatel11817    
Ja davam silikon
 
 
Datum: 05. června 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já jsem použil tmel paulin pak jsem to dával k sobě ale zavazela mi tam ty tyčinak v motoru takže než jsem to dal ksobe už byt rochu stuhlej ale ubylo púl roku a mezi karterama ani kapka :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paulín
 
 
Datum: 05. června 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
zdar mam novy vybrus od kamože protože přesedlal na silnějši jak dlouho to mam zajiždět když natom byl asi tak 3x ?? ale jinak jede pěkně :-D jezdil sem tak na polovinu plynu a sem tam po rovině mu trochu přidal newadi to ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: petr caban      IP: uživatel11858    
staci jen 500 kilaku a dobry
 
 
Datum: 10. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nvm naco 1000 km naco tak moc ale bohatě ti stači 3x min při 150 km už tahne 5x lip a jinak ho moc nedři (nevytačet)
 
 
Datum: 05. června 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11143    
Prvních 1000km mazaní 1:20 a jezdi nanejvíš 1/3 plynu
 
 
Datum: 05. června 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chci kupovat nové manžety na vidlice a nevim z jakého typu přesně jsou. Vy to určitě poznáte. http://leteckaposta.cz/439612127 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
na 100% z 634 , ae z tech prvnich co mely uchyceny predni blatnik stejne jak kyvacky nebo panelky , misto plechu tam dal nedo pracovky z pozdejsi verze 634
 
 
Datum: 04. června 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Vidlice sou origo(stejny sou i na 477) a kup tam normalne manzetu sani z mustanga pasuje to +-
 
 
Datum: 04. června 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
tipuji 638 bo 634
 
 
Datum: 04. června 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
cau draci nevíte jestli tímhle půjde přilepit pístní čep do pístu? http://www.zbozi.cz/items?q=loctite%20603&qc=1&r=zbozi1&itemType=new&sId=e6BoIXrsCd1JIcln95LS odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: sakisen      IP: uživatel1272    
No, ten čep Ti přeci zajišťujě z každé strany taková pružinka(jakoby ségrovka).. Takže Ti nemůže vypadnout. A s tím lepidlem - stačí ho opálit zapalovačem nebo sirkou. A uvidíš, jak se ho krásně zbavíš. A pokud bys chtěl mermomocí ten čep stejně přilepit, tak ti říkám, že při nastartování už držet nebude. To lepidlo nemá šanci tu zátěž zvládnout a navíc se při zahřátí motoru vypálí, stejně jako všechna kyanoakryl. (vteřinová) lepidla.
 
 
Datum: 12. června 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
předražený?? sice jeto pálka, ale držíto!! jestli to nepujde sundat tak jsem v prdeli. Píšou že se musí vypálit pak schoří. Lepit jsem ho chtěl kuli tomu, že nedrží v pístu když se ohřeje a časem by se to vymlátilo
 
 
Datum: 05. června 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
picovina lepit a loctite je podradny predrazeny lepidlo !
 
 
Datum: 04. června 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No lepit to je hovadina, že jo.... ale Locktitem je to na věčný časy :-D Nejlepší lepidlo na trhu.
 
 
Datum: 04. června 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: pali      IP: uživatel11658    
a na čo by si tam chcel čap lepiť my vysvetli?!?!?!
 
 
Datum: 04. června 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus Draci! Sundal jsem válec i píst po výbrusu a jen tak náhodou změřil. Válec má 38,5 a píst jen 38,2 mm (měřeno šuplérou, na pístu nad kroužkama, nevím, jestli měřím správně....). To vypadá, že mi dali k válci s druhým výbrusem píst na první výbrus, co? Proto to asi nemá takovou kompresi...Ještě jeden dotaz, proč je píst zakarbonovanej jen na jedné straně a těsně nad kroužkama? Dík za názor:o) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měříš na nejmenším místě pístu a ke všemu mizernou šuplerou. klika není špatně vyvážená ale je lehce ohnutá ojnice, pravděpodobně jako následek nevhodných montážních postupů. třeba vyůhlovat!!
 
 
Datum: 04. června 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
si myslim že má špatnej výplach když je jen na jedný straně začoudenej
 
 
Datum: 03. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, nejspíš ti dal píst 38.25, a nebo si to jen ty špatné změŕil. Máš špatné vyváženou klikovku, proto je píst na jednej straně zečmoudlej.
 
 
Datum: 03. června 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj hoj.Prosím Vás mám dotaz.Mám doma nějaké pístní kroužky a nemůžu přijít na to , jak je změřit.Jako na který jsou výbrus.měří se to při zmáčknutí kroužku(zámky se dotýkají) ? nebo od zámku naproti , nebo volně ? protože pokaždé to vyjde jinak.Tak se ptá jak to správně změřit / zjistit. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli jsou nový, tak je zmáčkni, aby měli vůli v zámcích 0,1-0,2mm, pak měř průměr, ale stejně je to nejistý, pokud jsou nějak jetý, tak je vyhoď nebo zlom na čištění drážek v pístu..
 
 
Datum: 02. června 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdarec kluci. Tak dnes jsem byl v Usti nakupovat nejake ty nove dily na moji 05 a predemnou nakupovali dva ukrajinci valec na babetu. A kdyz doslo k placeni, nestacil jsem se divit.. Prodavajici jim prodaval stary valec po vybrusu, kdy jim zauctoval cenu 500kc valec + 650kc vybrus = 1150kc za starej zvenku opryskanej valec po vybrusu. Tak se vydelava. No nic, kdyz jsem prisel na radu ja, ptal jsem se ho, zda - li by slo vymenit válec 21 za válec z 05. Protoze po vasich informacich jsem zjistil ze mam na sve 05, 21 valec a myslim si, ze i to by mohlo byt pricinou spatneho vykonu meho motoru. A bylo mi receno, ze pry valce jsou uplne stejne... Tak nevim co si mam uz o prodejci, ktery ma kram zameriny hlavne na Jawa dily myslet.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: Jo, to je možný :-D
 
 
Datum: 03. června 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Nejsem z usti, fichtla nemam, kupoval sem na zetku ojnici, srouby motoru, pouzdra, a kdovi jaky picoviny... Chyba byla mozna ve me ze sem nakupoval pres net a veril fotkam co tam ma, normalne by to bylo asi lepsi. kazdopadne takovejhlech dilu bych se nedotk ani klackem
 
 
Datum: 03. června 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Kolečko: nejsi z levnýho kraje, ale okresu, páč to na tebe bylo drahý i v Berouně :-D
 
 
Datum: 03. června 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Kolecko: Tak ja s tim nemam zkusenost kolik to stoji jinak.. A to o tom valci za 1200 na babetu jak jsem tu psal jsi cetl... To je natresk...
 
 
Datum: 03. června 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to připadá drahý, ale asi jsem z levného kraje, to je jedno...
 
 
Datum: 03. června 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Kolecko: Presne co pises je ma domenka :-D to je stejny jako na soustruhu je jedno jestli stocim šroub o 1mm nebo o 1,5mm. A hlavne kdyby valec nebyl vybehanej, proc bych vlasne ten vybrus potreboval... :-D JJ Lori, ale to je to, ze kdyz mas rejhu tak stocis z 0 vybrusu ten valec třebas hned na 2 vybrus :-) A jinak myslíte, že za 550kc s pistem a krouzkama je ten vybrus drahej? To bych rekl ze ne ne..? Lori co jsi tam vse kupoval a nemas modrou metalickou 21 nějaka po usti jezdi a vypada dobre....?
 
 
Datum: 03. června 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Pokud vim tak vic vybrusu se dela kdyz je tam nejakej hlubsi skrabanec nebo se nepovedlo vybrousit ho rovnomerne a furt je sisatej... jo mozna melu blbosti kazdopadne s timhle shopem koncim :-) nakupka za lito a nepouzil sem z toho ani jednu vec...
 
 
Datum: 03. června 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jarin: To je píčovina...nejen že ten výbrus je sám o sobě předraženej, ale za každej výbrus navíc 100kč nahoru? To už je totální píčovina...stejně to napřed bere na vyvrtávačce, ta je defakto automatická, takže mu může bejt uplně jedno o kolik to vyvrtá, posledních cca 0,05mm bere honovacíma kamenama tak jako tak, takže nějaká 100kč navíc je hovadina...
 
 
Datum: 03. června 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Tak to je husty. Ja tam kupoval jen blbosti, jako je kladivko a kondenzator.. to bylo v cajku. Ale chtel jsem si tam nechat udelat vybrus a on mi rekl, ze to dela vymenym systemem. Ja mu dam svuj valec a on mi da jiny po vybrusu.. Coz uz se mi moc nelibi pac co ja vim po kolikatem vybrusu uz je ten jiny valec. A jeste me zarazila jedna vec a to cena 550kc, jo to je v poho, ale rika pry za kazdy vybrus navic 100kc.... a tak se ho ptam jak za kazdy vybrus navic?? A on rika, pry jak je ten valec vybehanej... Moc se v tom neviznam, ale mel jsem za to, ze se pri vybrusu dela jen jeden vybrus a ne hned nekolik vybrusu na jednou.. a uz vubec nechapu proc za to 100kc navic. Tak jsem na nej tak koukal a radeji si necham ten vybrus udelat jinde.. Pac ja mu dam svuj valec bez vybrusu a on mi proda valec po buchvi kolika vybrusech a jeste s prirazkou a slovi, ze tamten byl vybehanej...
 
 
Datum: 03. června 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
jestli myslis moto ustinl. tak tam sem po prvni objednavce prestal nakupovat, nedorazila mi kompletni objednavka, pulka veci neodpovidala fotkam co tam ma, kvalita zpracovani hrozna jak kdyby to nejaky decko sjizdelo naflexe. Hruza, a komunikace s nima na bodu mrazu, odted nakupuju jen tu
 
 
Datum: 03. června 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Franky.. nevim jak se ten kram jmenuje, pac nejsem z usti... A nevim proc bych mel vazit slov.. Pisi jen sve zazitky... A pokud chces nekomu vyhrozovat.. tak tady nemas vubec co delat.. Ale jinak dily co jsem kupoval ma za dobre ceny!!
 
 
Datum: 02. června 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Franky !!!      IP: uživatel11073    
pokud myslis STAROU PEROVNU v usti nad labem tak VAZ SLOVA - znam je moc dobre a osobne !!!
 
 
Datum: 02. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo jo ta taky znám,u nás je taky obchod kde prodavaji dily na tyhle prskolety a když jsem tam byl pro kladivko na stadiona tak mi ten chytrak pořad cpal kladivko z nějaky emzety a ze prej se to tam davalo a že pokud ho tam nanarvu tak si to mam upravit-S debilama se nedomluviš
 
 
Datum: 02. června 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Taky jsou veci, ktere clovek nezna, ale tak kdyz mu nekdo rekne, ze je to trosicku jinak, tak si to ma overit. A nejvic lito mi bylo toho ukrajince. Dat pomalu 1200kc za starej valec s polamanymi zebry.., sice po vybrusu, ale tak preci jen.. To by mel za min novej..
 
 
Datum: 02. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak někteří lidi jsou hold moc chytří a nevijou o tem nic :-D taky znám pár takových případů..
 
 
Datum: 02. června 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Ze, chytry to muz :-D Nejvetsi prdel je ta, ze on se semnou jeste dohadoval, ja mu to vse rikal a on placal porad jen svou. A to je mu tak prez 55let., tak by to mel znat.. kord kdyz se na to specializuje.. No nejvetsi natresk byl kdyz nevedel kolik lozisek v motoru ma pio.. Ale neni divu kdyz za vylohou prodava prevodovku motoru, kde jeden kartel ma z 21 a druhy z 05 a ted je na tom vide, ze to nepasuje pac ty karteli jsou rozdilne!! A ani ho nezarazi to.., ze kazda pulka motoru ma vin cislo motoru :-D Jinak je to v Usti nad Labem
 
 
Datum: 02. června 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej prodejce má pravdu.. válce jsou stejné.. ale jen na pohled :-D 05 má trošku menší výkon tudíž trošku menší kanálky a ještě nějaké ty viditelné změny tam jsou.. taky velký rozdíl, že 05 táhne odspodu, zatímco novější motory ( 21) odspodu netáhnou, ale ve vysokejch jo..
 
 
Datum: 02. června 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Ústí nad Orlicí??
 
 
Datum: 02. června 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci muzete mi poradit lechkou upravu kanalu jawa 23 dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
Posli ho stejskymu.
 
 
Datum: 03. června 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti je
 
 
Datum: 02. června 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Raději se ve válci moc nevrtej.
 
 
Datum: 02. června 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu draci mám mustnga ve špičkovym stavu krásný chromy štítek spz technická ale slabina je motor :-( jede dobře nemužu si stěžovat 65-70km\\\\h ale zvon bzučí a tak dále vm jistěže by potřeboval nový ložiska aklikovka už taky nebude jak za mlada je i 15 a mám kámoše o tomu rozumí tak bych snim chtěl udělat generálku motoru krom válce mám zajetej výbrus ale ta otazka zí co vše i mám připravit k špikový generání opravě motoru a tak přibližná cena prosím poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
A nevíte kdo by mi jí zrepasoval sem ze strakonicka (jižní čechy) a je hodně špatný když sem měnil píst tak to zlatý futro v ojnici šlo vyndat ? a protáčelo se ? :-D
 
 
Datum: 02. června 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když vyndáš klikovku z motoru a chytneš jí za ojnici a druhou rukou si bouchneš ze shora do ruky ve který držíš ojnici , tak klika nesmí zazvonit a jestli jo tak je načatá
 
 
Datum: 02. června 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
spojku mám taky neovovu de mi jen o to že to zvoní bzučí a tak dále a jak popznám že umírá klika ? :-)
 
 
Datum: 02. června 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepši je si starou klikovku nechat zrepasovat než kupovat novou
 
 
Datum: 02. června 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska, néjaký lepši (skf) pro celej motor cca 750 kč ale v poho stačeji néjaký obyčejný ....klikovka taj odtud přes 1000 kč, lamele (ferodo) 200 kč, popřipadě mezilamela,, pár drobnejch. pouzdra obě přes 200 kč. Možno primár řetaz s pružinkama, a miskama cca 250 kč,
 
 
Datum: 01. června 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel6546    
kolik nadrži mam vyjet abych zajel píst na fechtlu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
postul - dostal jsi me do kolen... ó ma lasko placi dojetim....... at se ti dari
 
 
Datum: 05. června 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: inspired      IP: uživatel6218    
Ja jsem minulou sobotu vyměnil pist a včera jsem byl na zavodech bez jakeho koli zajižděni hned na plno jen trochu přidat oleje... Vubec se nemusiš bat
 
 
Datum: 05. června 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten chytrolín vždy ví která páčka....
 
 
Datum: 02. června 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
óóó já se červenám....
 
 
Datum: 02. června 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
pro dementa s IP 6546 - postak je u me nejakej postul coz je dobrej znamej kteryho tu vzdy rad vidim a musim si z prdele rypnout !!! a tim chytrolinem sis posral zivot.....
 
 
Datum: 02. června 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím co v tom záběhu vidíte za problém.normálně jezdím,víc mažu a motor sám řekne jestli se utahuje,zvoní,smrdí a nebo jestli povoluje.
 
 
Datum: 02. června 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel6546    
do e u tebe postak ty chytroline?
 
 
Datum: 02. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
to vite ... dneska uz se zajizdi uplne vsechno ..... nejvic se mi libi ze tu kazdej radi a pritom mele sracky ..... tak co POSTAK ?? uz ho mas zajetej ???
 
 
Datum: 02. června 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: Já se dneska už nedivim ničemu, za chvíli se budou zajíždět i simerinky...:-D
 
 
Datum: 02. června 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on už se zajíždí i píst?
 
 
Datum: 02. června 2011 6:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
Tak zezačátku tomu moc nenakládej, ale myslim po 40-50 km to můžeš hulit klině celou cestu za plnej. ono se to časem uvolní a pojede čim dál líp. A dej trochu víc oleje
 
 
Datum: 01. června 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0 km ideální, dej víc oleje a nebabrej se s tím!
 
 
Datum: 01. června 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
1 nádrž
 
 
Datum: 01. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1000-1500 se nezajíždí ani výbrus :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
a picu ! 0 km musi bohate stacit...........
 
 
Datum: 01. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marci: To je tak na zajetí výbrusu. pincek: Stejně jako kroužky, tak 50km.
 
 
Datum: 01. června 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
1000-1500 km musíš najet aby to bylo zajeté
 
 
Datum: 01. června 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,mám na vás tři otázky ohledně jawy 21.Otázky mají takovéto znění:-Proč mně při jízdě stříká z kolene výfuku nespálený benzín s olejem?Čím to je že se mně hrozně dusí?Proč mám pořád zaolejovanou svíčku?.Moc dík za vaše odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Jojo, akorát bych doplnil že by to mohl bejt špatnej předstih.
 
 
Datum: 31. května 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A špatnej olej
 
 
Datum: 31. května 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim, že všechny problémy maj společný řešení a to buďto ti špatně pálí svíčka, nebo máš bohatou směs ;-)
 
 
Datum: 31. května 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6480    
Zdravím draci, pojedeme s mustnagem na 24-hodinovej závod. Je to závod plnej prachu. Minulej rok nám popraskaly pistní kroužky kvůli tomu prachu. Nemáte někdo radu jak pincka utěsnit a jakej tam dát filtr? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11143    
Skus mokrej hadr..:-D
 
 
Datum: 05. června 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Origo filtr a během závodu filtry měnit, tak bych to řešil já...
 
 
Datum: 31. května 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nová páka?
 
 
Datum: 30. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6218    
Zdar Mam problem z volnoběhem asi před tydnem jsem dal novy píst a otačky nejdou dat dolu Mohli by jste mi něco poradit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11741    
to je evidentní, špatně si to utěsnil pod válcem a jak je již zmíněno podemnou, saje tudy falešnej vzduch
 
 
Datum: 30. května 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě špatné těsnění a saje to falešnej vzduch...
 
 
Datum: 30. května 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11626    
zdar fichtlaři, chtěl sem se poradit jakou mam do fichtla davat svicku, jestli BRISK N15c, nebo N14c a nebo N17c, mam totiz motor po celkove go a i vybrus a jezdim na BRISK N15c a zda se mi že se mi celkem dost zahřejvá kdyz je venku třeba 20 stupnu... myslite ze by sem moh jezdit prez leto na BRISK N14c? a kdy kterou vlastně pouˇuivat...dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11626    
všechno mam ok, ale vejfuk je asi extra zasranej, protoze mi vubec nejdou vyndat jeho vnitrnosti, tak ho nemuzu vycistit, nejde to z nej vymlatit nic, ale teda asi se mi vubec neprhrejva, protoze po pul hodinovym jezdeni udrzim na valci ruku tak 5 vterin a sliny se nevarej uz vubec :-)
 
 
Datum: 30. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jak máš nastavenej předstih, hladinu, jehlu ale i třeba čistej vejfuk, opravdu nedokážu posoudit. jen sem psal, že to může tohle způsobovat. jinak teplotu poznáš snadno třeba tak, když po normální jízdě sáhneš na hlavu a na ní se musí dát udržet ruka aspoň třeba vteřinu. nebo když plivneš a začne se to vařit, tak je to už teplý moc. možností je spousta.
 
 
Datum: 30. května 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11626    
předstih mam pidi, neni ani videt skoro ze se kladivka rozpojujou, chudou smes nemam (mam plisek na jehle v druhy dirce od spoda) a jak poznam jestli ma motor dobrpu teplotu, jestli se neprehrejva ?
 
 
Datum: 30. května 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
čím nižší číslo tím je svíčka studenější, protože studené svíčky dobře odvádějí teplo ze spalovacího prostoru. čili na léto je vhodnější 14 a na zimu tedy 17... že je 15ka dobře zvolenej střed je psáno níže.... zahřívání po výbrusu je, jak také již psáno normální jev... ale po 100km by to mělo býti již v pořádku (pokud teda se nejezdí couračky po poli, furt plnej za jedna, atp.) jinak hřátí může také způsobovat velký předstih, či chudá směs.
 
 
Datum: 30. května 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem jezdil pořád na Brisk 15 a fachala v celku dobře, ale ono se to nedá takhle říct, páč byla celá motorka v celku špatná, víc jak 50 po rovince a lil jsem do ní M2T :-).
 
 
Datum: 30. května 2011 9:04
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11626    
já ten záběh nějak moc neřešim, ale kolik tak KM se to bude hodně zahřejvat? mam najeto totiz teprve 100 KM po vybrusu :-D jezdili sme normalka s kamosem ve dvou, jako ne daleko, ale kousek to nicemu nevadi, ale je znat ze uz jezdi trosku lip nez hnedka po nasazeni motoru
 
 
Datum: 30. května 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11741    
jestli si dělal výbrus, pak se to po dobu záběhu bude vždycky víc zahřejvat, takže klidně můžeš používat 14.. jinak univerzální pro celoroční ježdění je ta N15C
 
 
Datum: 30. května 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdravim, kolik stupňů teploty má asi tak zahřáty motor u fichtla a jestli se vyplati stříkat hlavu a válec žáruvzdorným sprejem. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 7:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teplota na žebrech je myslim v rozmezí 90-120 stupňů...a na sprej bych se vykašlal, jenom bych ořádně vypucoval žebra...
 
 
Datum: 30. května 2011 7:09
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, koupil jsem mustanga a nejde do plných otáček, a je tam válec polský odlitek a nelícujou tam přepouštěcí kanály, nevíte jak by se to dalo slícovat? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
někde na netu sem četl, že se to má udělat drézkou, ale že to de aji normálně zbrousit pilníčkama, ale prý se to nemusí dělat vůbec
 
 
Datum: 29. května 2011 20:51
 
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 17:45:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu