Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel11842
Posl.aktualizace: 09. června 2011 6:18
Jméno: Michal
IP: uživatel11847
 jojo,válec je zajetej suprově. Ten fichtl dá 70km/h bez problému  a to je bez úprav.
Datum: 09. června 2011 6:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na jehlách bych se přï 1:50 a kvalitním oleji, což TS(F) je, vůbec nebál, protože to prostě maže dost a jestli s tim zadřeš, zadřel bys i s kterymkoli jinym olejem a vyšším poměrem.. to vše samozřejmě za předpokladu že máš válec zajetej..!
Datum: 08. června 2011 18:04
Jméno: Michal
IP: uživatel11842
 taky jsem si říkal,, kopce jezdím často... asi to dám zpět na 1:40. Bude to jistější
Datum: 08. června 2011 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Pokud je zaběhlý motor tak by to mělo stačit ale nevím co to udělá při 30C někde v kopci možná bych dal 1:45-1:40. Osobně mám lepší zkušenost pro pio tím TS
Datum: 08. června 2011 17:12
 čau SESO budeš tu mít nějaký tacháče na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 7:25
 fuha zatim je nikdo nedovezl,,takze ne,,
Datum: 08. června 2011 7:25
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 čaute draci zase ja  mam ten vybrus ale newim co mam dělat už sem dal jehlu uplně dole šroubek na volnoběh skoro vytočeny takže karburator je skoro zavřeny a motor když hodim neutral řve skoro na plne otačky  newite čim to je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:36
 Ahoi hele když jsem eště moc nerozumněl motorkám tak jse my tohle stalo taky skus visunout šoupě dát ho tam pořádně do tý drážky jehlu do 2 zářezu to může taky dělat nemáš kradký lanko ? nebo vymněn těsnění pod kolínkem od karbecu
Datum: 09. června 2011 23:36
Jméno: crosss
IP: uživatel11833
 No ja skusim ten karbec kdyby to byl simerink nejelo by to takdobre.\r\n\r\n
Datum: 07. června 2011 13:30
 Já to tipuju na to těsnění, prostě blbý těsnění pod válcem, nebo karbecem, případně gufero pod zápalkem...
Datum: 07. června 2011 12:10
Jméno: martin
IP: uživatel11832
 NAzdar draku tento problem je castym problemem 2 dobych spalovacích motoru musis si opravit soupatko ktere se ti nezavira a proto ti stroj rve jako kdyz ho honis na plny plyn skus se nato podivat  nemas zac snad to bude ono.
Datum: 07. června 2011 11:33
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 ale kdyby to tahlo valeš přes kliku tam tahne olej ne ?? a kouřilobyto jedině kolem strany tam kde je elektrika že ?,
Datum: 07. června 2011 9:55
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 to musim rozebrat cely motor napul ??  jake těsnění maš namysli co je pod valcem ?? a gufera na klice asi že ?? v tomhle se moc nyvyznam
Datum: 07. června 2011 9:48
 Jasně že víme, saje ti to falešnej vzduch, protože je to blbě utěsněný-vyměň těsnění a třeba i simerinky...
Datum: 07. června 2011 9:41
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 08. června 2011 23:09
Datum: 08. června 2011 23:09
Jméno: Márty
IP: uživatel1194
 Já ho mám jezdil po upraveni pustu a kanálu a snižene originál hlavy na 6,25 tak jezdil 80 po rovine ale hrozne chrasti pistní kroužky a začiná se v dost velkých točkách treba z kopce přidírat a ta vložka uplne presne nesedi v kanálech takže to sundám a vrazim do skřine už to nechce jest a špatne se to roztáčí nekupovat
Datum: 07. června 2011 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel11834
 Jezdil jsem na tom dva roky a neni to špatný. Už tenkrát jsem měl něco pod 90kg a chodilo to se mnou 70-75 po rovině na 13/55. Je potřeba tam pečlivě slícovat kanály a nechat utočit hlavu proti pístu. Válec tak jak přijde domů jede 60,blbě drží volnoběh a celkově je to tupý.....po decentní opravě kanálů je to dobrý svezení,ta zvýšená síla je tam lehce znát,hlavně v kopcích,ale 1HP navíc tam neni! Možná 0,5koně,ani ne. Spíš jsem měl pocit,že je tam větší točivej moment v nižších otáčkách,prostě víc táhne. Jestli si lehkej,tak dej klidně převod 14/55...seřízenej motor s timhle válcem tě uveze dobře!
Datum: 07. června 2011 15:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě to je solidní válec, jen krožky nic moc když se slícují kanály tak je jako čssr má zase výhodu nový závity nevytavená vložka a tříkrožkový píst.
Datum: 07. června 2011 11:20
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 tak to nema cenu kupovat kdyz to nezvedne vykon
Datum: 07. června 2011 5:48
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 prej stojí ten válec za hovno
Datum: 06. června 2011 22:35
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 jen si přečti ten text co tam sesa napsal.. po zajetí se zvýší výkon až o jednoho koně
Datum: 06. června 2011 22:21
 maximálka ? záleží v jakým stavu máš motor ale pokus si myslíš že ti to ten 8 výbrus svedne výkon tak to ani náhodou proste je to jen polskej šit s 8 výbrusem
a pojedeto stejně jak kdybys tam měl třeba výbrus 2
Datum: 06. června 2011 21:37
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 kolik je stím maximálka ?
Datum: 06. června 2011 21:29
 je to polskej válec takže kvalita sice ujde ale je dobré si slicovat ty kanálky
Datum: 06. června 2011 21:24
Jméno: ivamak
IP: uživatel11816
 Zdar motorkáři, poraďte, co pužít na těsnění karterů místo starého HERMETIKU, aby to bylo na jistotu a nikde to neprosakovalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:31
 Jsme zastánce papíru s vazelínou, je to naprostá jistota, za ty roky mě to nezklamalo. S paulínem mám špatné zkušenosti, Hermetik (nebo Hermosal) se sehnat ještě dá (pod tím druhým jménem), lze ho doporučit stejně jako typ červeného silikonu na motory (kvalitativně červené silik. bývají shodné). Ale ten papír potřený s bloky vazelínou je záruka, dotěsní ti nerovnosti, vymezí ti vůle (u tmelu je občas problém s předlohovou hřídelí a pouzdry), po složení nečekáš na ztuhnutí a už startuješ...
Datum: 05. června 2011 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 mě se osvědčilo zarovnat kartery na skle na 800 šmirglu a těsnim jen klasickym papírovym těsněnim + vazelína
Datum: 05. června 2011 20:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted se mi docela osvědčil silikon na kavária + těsnící papír
Datum: 05. června 2011 19:56
Jméno: bartakk
IP: uživatel11817
 Ja davam silikon
Datum: 05. června 2011 12:18
 jo já jsem použil tmel paulin pak jsem to dával k sobě ale zavazela mi tam ty tyčinak v motoru takže než jsem to dal ksobe už byt rochu stuhlej ale ubylo púl roku a mezi karterama ani kapka
Datum: 05. června 2011 11:24
 Paulín
Datum: 05. června 2011 9:24
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdar mam novy vybrus od kamože protože přesedlal na silnějši jak dlouho to mam zajiždět když natom byl asi tak 3x ?? ale jinak jede pěkně  jezdil sem tak na polovinu plynu a sem tam po rovině mu trochu přidal newadi to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 20:52
Jméno: petr caban
IP: uživatel11858
 staci jen 500 kilaku a dobry
Datum: 10. června 2011 20:52
 no nvm naco 1000 km naco tak moc ale bohatě ti stači 3x min při 150 km už tahne 5x lip a jinak ho moc nedři (nevytačet)
Datum: 05. června 2011 20:25
 Prvních 1000km mazaní 1:20 a jezdi nanejvíš 1/3 plynu
Datum: 05. června 2011 13:28
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 na 100% z 634 , ae z tech prvnich co mely uchyceny predni blatnik stejne jak kyvacky nebo panelky , misto plechu tam dal nedo pracovky z pozdejsi verze 634
Datum: 04. června 2011 17:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Vidlice sou origo(stejny sou i na 477) a kup tam normalne manzetu sani z mustanga pasuje to +-
Datum: 04. června 2011 16:09
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tipuji 638 bo 634
Datum: 04. června 2011 14:49
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:51
Jméno: sakisen
IP: uživatel1272
 No, ten čep Ti přeci zajišťujě z každé strany taková pružinka(jakoby ségrovka).. Takže Ti nemůže vypadnout. A s tím lepidlem - stačí ho opálit zapalovačem nebo sirkou. A uvidíš, jak se ho krásně zbavíš. A pokud bys chtěl mermomocí ten čep stejně přilepit, tak ti říkám, že při nastartování už držet nebude. To lepidlo nemá šanci tu zátěž zvládnout a navíc se při zahřátí motoru vypálí, stejně jako všechna kyanoakryl. (vteřinová) lepidla.
Datum: 12. června 2011 15:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 předražený?? sice jeto pálka, ale držíto!! jestli to nepujde sundat tak jsem v prdeli. Píšou že se musí vypálit pak schoří. Lepit jsem ho chtěl kuli tomu, že nedrží v pístu když se ohřeje a časem by se to vymlátilo
Datum: 05. června 2011 21:24
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 picovina lepit a loctite je podradny predrazeny lepidlo !
Datum: 04. června 2011 22:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No lepit to je hovadina, že jo.... ale Locktitem je to na věčný časy  Nejlepší lepidlo na trhu.
Datum: 04. června 2011 21:17
Jméno: pali
IP: uživatel11658
 a na čo by si tam chcel čap lepiť my vysvetli?!?!?!
Datum: 04. června 2011 16:52
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Sundal jsem válec i píst po výbrusu a jen tak náhodou změřil. Válec má 38,5 a píst jen 38,2 mm (měřeno šuplérou, na pístu nad kroužkama, nevím, jestli měřím správně....). To vypadá, že mi dali k válci s druhým výbrusem píst na první výbrus, co? Proto to asi nemá takovou kompresi...Ještě jeden dotaz, proč je píst zakarbonovanej jen na jedné straně a těsně nad kroužkama? Dík za názor:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 8:13
 měříš na nejmenším místě pístu a ke všemu mizernou šuplerou. klika není špatně vyvážená ale je lehce ohnutá ojnice, pravděpodobně jako následek nevhodných montážních postupů. třeba vyůhlovat!!
Datum: 04. června 2011 8:13
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 si myslim že má špatnej výplach když je jen na jedný straně začoudenej
Datum: 03. června 2011 21:58
 Přesně tak, nejspíš ti dal píst 38.25, a nebo si to jen ty špatné změŕil. Máš špatné vyváženou klikovku, proto je píst na jednej straně zečmoudlej.
Datum: 03. června 2011 21:40
 hoj hoj.Prosím Vás mám dotaz.Mám doma nějaké pístní kroužky a nemůžu přijít na to , jak je změřit.Jako na který jsou výbrus.měří se to při zmáčknutí kroužku(zámky se dotýkají) ? nebo od zámku naproti , nebo volně ? protože pokaždé to vyjde jinak.Tak se ptá jak to správně změřit / zjistit. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 19:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli jsou nový, tak je zmáčkni, aby měli vůli v zámcích 0,1-0,2mm, pak měř průměr, ale stejně je to nejistý, pokud jsou nějak jetý, tak je vyhoď nebo zlom na čištění drážek v pístu..
Datum: 02. června 2011 19:49
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Tak dnes jsem byl v Usti nakupovat nejake ty nove dily na moji 05 a predemnou nakupovali dva ukrajinci valec na babetu. A kdyz doslo k placeni, nestacil jsem se divit.. Prodavajici jim prodaval stary valec po vybrusu, kdy jim zauctoval cenu 500kc valec + 650kc vybrus = 1150kc za starej zvenku opryskanej valec po vybrusu. Tak se vydelava. No nic, kdyz jsem prisel na radu ja, ptal jsem se ho, zda - li by slo vymenit válec 21 za válec z 05. Protoze po vasich informacich jsem zjistil ze mam na sve 05, 21 valec a myslim si, ze i to by mohlo byt pricinou spatneho vykonu meho motoru. A bylo mi receno, ze pry valce jsou uplne stejne... Tak nevim co si mam uz o prodejci, ktery ma kram zameriny hlavne na Jawa dily myslet..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 16:10
 hh: Jo, to je možný
Datum: 03. června 2011 16:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Nejsem z usti, fichtla nemam, kupoval sem na zetku ojnici, srouby motoru, pouzdra, a kdovi jaky picoviny... Chyba byla mozna ve me ze sem nakupoval pres net a veril fotkam co tam ma, normalne by to bylo asi lepsi. kazdopadne takovejhlech dilu bych se nedotk ani klackem
Datum: 03. června 2011 15:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Kolečko: nejsi z levnýho kraje, ale okresu, páč to na tebe bylo drahý i v Berouně
Datum: 03. června 2011 13:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Kolecko: Tak ja s tim nemam zkusenost kolik to stoji jinak.. A to o tom valci za 1200 na babetu jak jsem tu psal jsi cetl... To je natresk...
Datum: 03. června 2011 12:36
 Mě to připadá drahý, ale asi jsem z levného kraje, to je jedno...
Datum: 03. června 2011 12:33
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Kolecko: Presne co pises je ma domenka  to je stejny jako na soustruhu je jedno jestli stocim šroub o 1mm nebo o 1,5mm. A hlavne kdyby valec nebyl vybehanej, proc bych vlasne ten vybrus potreboval...  JJ Lori, ale to je to, ze kdyz mas rejhu tak stocis z 0 vybrusu ten valec třebas hned na 2 vybrus  A jinak myslíte, že za 550kc s pistem a krouzkama je ten vybrus drahej? To bych rekl ze ne ne..? Lori co jsi tam vse kupoval a nemas modrou metalickou 21 nějaka po usti jezdi a vypada dobre....?
Datum: 03. června 2011 12:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Pokud vim tak vic vybrusu se dela kdyz je tam nejakej hlubsi skrabanec nebo se nepovedlo vybrousit ho rovnomerne a furt je sisatej... jo mozna melu blbosti kazdopadne s timhle shopem koncim  nakupka za lito a nepouzil sem z toho ani jednu vec...
Datum: 03. června 2011 11:56
 jarin: To je píčovina...nejen že ten výbrus je sám o sobě předraženej, ale za každej výbrus navíc 100kč nahoru? To už je totální píčovina...stejně to napřed bere na vyvrtávačce, ta je defakto automatická, takže mu může bejt uplně jedno o kolik to vyvrtá, posledních cca 0,05mm bere honovacíma kamenama tak jako tak, takže nějaká 100kč navíc je hovadina...
Datum: 03. června 2011 11:53
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak to je husty. Ja tam kupoval jen blbosti, jako je kladivko a kondenzator.. to bylo v cajku. Ale chtel jsem si tam nechat udelat vybrus a on mi rekl, ze to dela vymenym systemem. Ja mu dam svuj valec a on mi da jiny po vybrusu.. Coz uz se mi moc nelibi pac co ja vim po kolikatem vybrusu uz je ten jiny valec. A jeste me zarazila jedna vec a to cena 550kc, jo to je v poho, ale rika pry za kazdy vybrus navic 100kc.... a tak se ho ptam jak za kazdy vybrus navic?? A on rika, pry jak je ten valec vybehanej... Moc se v tom neviznam, ale mel jsem za to, ze se pri vybrusu dela jen jeden vybrus a ne hned nekolik vybrusu na jednou.. a uz vubec nechapu proc za to 100kc navic. Tak jsem na nej tak koukal a radeji si necham ten vybrus udelat jinde.. Pac ja mu dam svuj valec bez vybrusu a on mi proda valec po buchvi kolika vybrusech a jeste s prirazkou a slovi, ze tamten byl vybehanej...
Datum: 03. června 2011 11:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 jestli myslis moto ustinl. tak tam sem po prvni objednavce prestal nakupovat, nedorazila mi kompletni objednavka, pulka veci neodpovidala fotkam co tam ma, kvalita zpracovani hrozna jak kdyby to nejaky decko sjizdelo naflexe. Hruza, a komunikace s nima na bodu mrazu, odted nakupuju jen tu
Datum: 03. června 2011 9:08
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Franky.. nevim jak se ten kram jmenuje, pac nejsem z usti... A nevim proc bych mel vazit slov.. Pisi jen sve zazitky... A pokud chces nekomu vyhrozovat.. tak tady nemas vubec co delat.. Ale jinak dily co jsem kupoval ma za dobre ceny!!
Datum: 02. června 2011 22:26
Jméno: Franky !!!
IP: uživatel11073
 pokud myslis STAROU PEROVNU v usti nad labem tak VAZ SLOVA - znam je moc dobre a osobne !!!
Datum: 02. června 2011 21:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo ta taky znám,u nás je taky obchod kde prodavaji dily na tyhle prskolety a když jsem tam byl pro kladivko na stadiona tak mi ten chytrak pořad cpal kladivko z nějaky emzety a ze prej se to tam davalo a že pokud ho tam nanarvu tak si to mam upravit-S debilama se nedomluviš
Datum: 02. června 2011 21:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Taky jsou veci, ktere clovek nezna, ale tak kdyz mu nekdo rekne, ze je to trosicku jinak, tak si to ma overit. A nejvic lito mi bylo toho ukrajince. Dat pomalu 1200kc za starej valec s polamanymi zebry.., sice po vybrusu, ale tak preci jen.. To by mel za min novej..
Datum: 02. června 2011 20:46
 jj tak někteří lidi jsou hold moc chytří a nevijou o tem nic  taky znám pár takových případů..
Datum: 02. června 2011 20:31
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Ze, chytry to muz  Nejvetsi prdel je ta, ze on se semnou jeste dohadoval, ja mu to vse rikal a on placal porad jen svou. A to je mu tak prez 55let., tak by to mel znat.. kord kdyz se na to specializuje.. No nejvetsi natresk byl kdyz nevedel kolik lozisek v motoru ma pio.. Ale neni divu kdyz za vylohou prodava prevodovku motoru, kde jeden kartel ma z 21 a druhy z 05 a ted je na tom vide, ze to nepasuje pac ty karteli jsou rozdilne!! A ani ho nezarazi to.., ze kazda pulka motoru ma vin cislo motoru  Jinak je to v Usti nad Labem
Datum: 02. června 2011 20:17
 hej prodejce má pravdu.. válce jsou stejné.. ale jen na pohled  05 má trošku menší výkon tudíž trošku menší kanálky a ještě nějaké ty viditelné změny tam jsou.. taky velký rozdíl, že 05 táhne odspodu, zatímco novější motory ( 21) odspodu netáhnou, ale ve vysokejch jo..
Datum: 02. června 2011 20:05
 V Ústí nad Orlicí??
Datum: 02. června 2011 20:04
 cus draci muzete mi poradit lechkou upravu kanalu jawa 23 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:50
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Posli ho stejskymu.
Datum: 03. června 2011 12:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti je
Datum: 02. června 2011 15:25
 Raději se ve válci moc nevrtej.
Datum: 02. června 2011 11:43
 Čáu draci mám mustnga ve špičkovym stavu krásný chromy štítek spz technická ale slabina je motor  jede dobře nemužu si stěžovat 65-70km\\\\h ale zvon bzučí a tak dále vm jistěže by potřeboval nový ložiska aklikovka už taky nebude jak za mlada je i 15 a mám kámoše o tomu rozumí tak bych snim chtěl udělat generálku motoru krom válce mám zajetej výbrus ale ta otazka zí co vše i mám připravit k špikový generání opravě motoru a tak přibližná cena prosím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 16:18
 A nevíte kdo by mi jí zrepasoval sem ze strakonicka (jižní čechy) a je hodně špatný když sem měnil píst tak to zlatý futro v ojnici šlo vyndat ? a protáčelo se ?
Datum: 02. června 2011 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když vyndáš klikovku z motoru a chytneš jí za ojnici a druhou rukou si bouchneš ze shora do ruky ve který držíš ojnici , tak klika nesmí zazvonit a jestli jo tak je načatá
Datum: 02. června 2011 15:27
 spojku mám taky neovovu de mi jen o to že to zvoní bzučí a tak dále a jak popznám že umírá klika ?
Datum: 02. června 2011 14:58
 lepši je si starou klikovku nechat zrepasovat než kupovat novou
Datum: 02. června 2011 12:49
 Ložiska, néjaký lepši (skf) pro celej motor cca 750 kč ale v poho stačeji néjaký obyčejný ....klikovka taj odtud přes 1000 kč, lamele (ferodo) 200 kč, popřipadě mezilamela,, pár drobnejch. pouzdra obě přes 200 kč. Možno primár řetaz s pružinkama, a miskama cca 250 kč,
Datum: 01. června 2011 20:29
Jméno: pincek
IP: uživatel6546
 kolik nadrži mam vyjet abych zajel píst na fechtlu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:33
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 postul - dostal jsi me do kolen... ó ma lasko placi dojetim....... at se ti dari
Datum: 05. června 2011 20:33
Jméno: inspired
IP: uživatel6218
 Ja jsem minulou sobotu vyměnil pist a včera jsem byl na zavodech bez jakeho koli zajižděni hned na plno jen trochu přidat oleje... Vubec se nemusiš bat
Datum: 05. června 2011 20:24
 a ten chytrolín vždy ví která páčka....
Datum: 02. června 2011 21:45
 óóó já se červenám....
Datum: 02. června 2011 21:41
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 pro dementa s IP 6546 - postak je u me nejakej postul coz je dobrej znamej kteryho tu vzdy rad vidim a musim si z prdele rypnout !!! a tim chytrolinem sis posral zivot.....
Datum: 02. června 2011 21:06
 nevím co v tom záběhu vidíte za problém.normálně jezdím,víc mažu a motor sám řekne jestli se utahuje,zvoní,smrdí a nebo jestli povoluje.
Datum: 02. června 2011 18:36
Jméno: pincek
IP: uživatel6546
 do e u tebe postak ty chytroline?
Datum: 02. června 2011 13:41
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 to vite ... dneska uz se zajizdi uplne vsechno ..... nejvic se mi libi ze tu kazdej radi a pritom mele sracky ..... tak co POSTAK ?? uz ho mas zajetej ???
Datum: 02. června 2011 13:00
 postul: Já se dneska už nedivim ničemu, za chvíli se budou zajíždět i simerinky...
Datum: 02. června 2011 9:11
 on už se zajíždí i píst?
Datum: 02. června 2011 6:47
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 Tak zezačátku tomu moc nenakládej, ale myslim po 40-50 km to můžeš hulit klině celou cestu za plnej. ono se to časem uvolní a pojede čim dál líp. A dej trochu víc oleje
Datum: 01. června 2011 22:08
 0 km ideální, dej víc oleje a nebabrej se s tím!
Datum: 01. června 2011 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1 nádrž
Datum: 01. června 2011 21:32
 1000-1500 se nezajíždí ani výbrus
Datum: 01. června 2011 21:27
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 a picu ! 0 km musi bohate stacit...........
Datum: 01. června 2011 21:22
 marci: To je tak na zajetí výbrusu. pincek: Stejně jako kroužky, tak 50km.
Datum: 01. června 2011 19:27
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 1000-1500 km musíš najet aby to bylo zajeté
Datum: 01. června 2011 19:26
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,mám na vás tři otázky ohledně jawy 21.Otázky mají takovéto znění  roč mně při jízdě stříká z kolene výfuku nespálený benzín s olejem?Čím to je že se mně hrozně dusí?Proč mám pořád zaolejovanou svíčku?.Moc dík za vaše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 13:29
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Jojo, akorát bych doplnil že by to mohl bejt špatnej předstih.
Datum: 31. května 2011 14:16
 A špatnej olej
Datum: 31. května 2011 13:29
 myslim, že všechny problémy maj společný řešení a to buďto ti špatně pálí svíčka, nebo máš bohatou směs
Datum: 31. května 2011 12:24
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, pojedeme s mustnagem na 24-hodinovej závod. Je to závod plnej prachu. Minulej rok nám popraskaly pistní kroužky kvůli tomu prachu. Nemáte někdo radu jak pincka utěsnit a jakej tam dát filtr? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 13:30
 Skus mokrej hadr..
Datum: 05. června 2011 13:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Origo filtr a během závodu filtry měnit, tak bych to řešil já...
Datum: 31. května 2011 17:52
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nová páka?
Datum: 30. května 2011 22:28
Jméno: Filip
IP: uživatel6218
 Zdar Mam problem z volnoběhem asi před tydnem jsem dal novy píst a otačky nejdou dat dolu Mohli by jste mi něco poradit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:42
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 to je evidentní, špatně si to utěsnil pod válcem a jak je již zmíněno podemnou, saje tudy falešnej vzduch
Datum: 30. května 2011 16:42
 Podle mě špatné těsnění a saje to falešnej vzduch...
Datum: 30. května 2011 15:43
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 zdar fichtlaři, chtěl sem se poradit jakou mam do fichtla davat svicku, jestli BRISK N15c, nebo N14c a nebo N17c, mam totiz motor po celkove go a i vybrus a jezdim na BRISK N15c a zda se mi že se mi celkem dost zahřejvá kdyz je venku třeba 20 stupnu... myslite ze by sem moh jezdit prez leto na BRISK N14c? a kdy kterou vlastně pouˇuivat...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 10:31
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 všechno mam ok, ale vejfuk je asi extra zasranej, protoze mi vubec nejdou vyndat jeho vnitrnosti, tak ho nemuzu vycistit, nejde to z nej vymlatit nic, ale teda asi se mi vubec neprhrejva, protoze po pul hodinovym jezdeni udrzim na valci ruku tak 5 vterin a sliny se nevarej uz vubec
Datum: 30. května 2011 10:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jak máš nastavenej předstih, hladinu, jehlu ale i třeba čistej vejfuk, opravdu nedokážu posoudit. jen sem psal, že to může tohle způsobovat. jinak teplotu poznáš snadno třeba tak, když
po normální jízdě sáhneš na hlavu a na ní se musí dát udržet ruka aspoň třeba vteřinu. nebo když plivneš a začne se to vařit, tak je to už teplý moc. možností je spousta.
Datum: 30. května 2011 10:26
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 předstih mam pidi, neni ani videt skoro ze se kladivka rozpojujou, chudou smes nemam (mam plisek na jehle v druhy dirce od spoda) a jak poznam jestli ma motor dobrpu teplotu, jestli se neprehrejva ?
Datum: 30. května 2011 9:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 čím nižší číslo tím je svíčka studenější, protože studené svíčky dobře odvádějí teplo ze spalovacího prostoru. čili na léto je vhodnější 14 a na zimu tedy 17... že je 15ka dobře zvolenej střed je psáno níže....
zahřívání po výbrusu je, jak také již psáno normální jev... ale po 100km by to mělo býti již v pořádku (pokud teda se nejezdí couračky po poli, furt plnej za jedna, atp.) jinak hřátí může také způsobovat velký předstih, či chudá směs.
Datum: 30. května 2011 9:44
 Jsem jezdil pořád na Brisk 15 a fachala v celku dobře, ale ono se to nedá takhle říct, páč byla celá motorka v celku špatná, víc jak 50 po rovince a lil jsem do ní M2T  .
Datum: 30. května 2011 9:04
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 já ten záběh nějak moc neřešim, ale kolik tak KM se to bude hodně zahřejvat? mam najeto totiz teprve 100 KM po vybrusu  jezdili sme normalka s kamosem ve dvou, jako ne daleko, ale kousek to nicemu nevadi, ale je znat ze uz jezdi trosku lip nez hnedka po nasazeni motoru
Datum: 30. května 2011 8:55
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 jestli si dělal výbrus, pak se to po dobu záběhu bude vždycky víc zahřejvat, takže klidně můžeš používat 14.. jinak univerzální pro celoroční ježdění je ta N15C
Datum: 30. května 2011 8:49
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravim, kolik stupňů teploty má asi tak zahřáty motor u fichtla a jestli se vyplati stříkat hlavu a válec žáruvzdorným sprejem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 7:09
 Teplota na žebrech je myslim v rozmezí 90-120 stupňů...a na sprej bych se vykašlal, jenom bych ořádně vypucoval žebra...
Datum: 30. května 2011 7:09
 čau draci, koupil jsem mustanga a nejde do plných otáček, a je tam válec polský odlitek a nelícujou tam přepouštěcí kanály, nevíte jak by se to dalo slícovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 20:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někde na netu sem četl, že se to má udělat drézkou, ale že to de aji normálně zbrousit pilníčkama, ale prý se to nemusí dělat vůbec
Datum: 29. května 2011 20:51
|



|