|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravíkčo.Základní problém nekde mi o něco cinká(z lechka mlátí) ve válci když sundám hlavu a mám píst na haraně vádlce tak sním z lechka pootočím do stary. Je možný že mlátí čep? nebo ještě o něco to muže mlátit. Díky moc. Je to totiž hodně nejpříjemný když můj fichtlik trpí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:36
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Já mám válec po výbrusu, nový píst + kroužky a mlátí to taky. Dokud to jede, tak nemá cenu se v tom hrabat.
Datum: 27. července 2011 12:36
 Ale kdyby byly velký rkoužky tak bych je tam ani nenarval ne?
Datum: 24. července 2011 18:54
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdar hele koukni jestli nemáš velkou vůli na pístních kroužkách. Jinak mě zvonilo taky na pinckoj ve válci ale nakonec byl špatnej primární řetěz, že se dotýkal karteru.
Datum: 24. července 2011 18:47
 Čáu draci, jen tak pro zajímavost, nevíte někdo cirka životnost motoru v km ?? je mi jasné že to záležíé na podmínkách,a na zacházení s motorem ale co říkají vaše skušenosti ?? děkuji a přeji hezký večer  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem si přivezl motor co měl těch 30 000 a vyměnil jsem kroužky a ještě jsem na něm takovejch 12 najezdil a pak kleklo ložisko pod spojkou
Datum: 25. července 2011 11:23
 vim o fichtlovi kterej má najeto prokazatelně přes 30 000. za tu dobu má jednou vyměněný kroužky(cca20 000). motor NIKDY nebyl vyndán z rámu a byl vždy mazán M2T v poměru 1:33. Vždy byly dodržovány servisní intervaly dle doporučení výrobce, a vždy byl motocykl využíván k tomu k čemu byl určen a taky ve správných režimech jízdy.
Datum: 24. července 2011 12:48
 30 000 km odhadem.
Datum: 24. července 2011 10:28
 no v km určitě ne spíš v motohodinách ale jak to zjistit to nevim
Datum: 24. července 2011 9:36
Jméno: Jirka
IP: uživatel12097
 Zdar nevíte někdo rozměry gufer na klice u jawy 250/353 r.v. 1959 všude píšou pokaždý něco jinýho. Díky Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:42
 jedno.. jen pod zapalováním...
Datum: 22. července 2011 21:42
Jméno: Kuba
IP: uživatel11156
 cus nevíte když mám otlučený válec s pařeza docela vyběhaný jestli ho mužu dát na motor z 21? a hlavu také z 21 nebo z pařeza?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 18:20
 jo sedito,když daš valec a hlavu z 21 ja motor jawa 555 tak to pasuje
Datum: 22. července 2011 18:20
Jméno: kuba
IP: uživatel11156
 jestli prostě zeděj kanály atd...
Datum: 22. července 2011 13:34
Jméno: Fichtlar21
IP: uživatel11989
 Čau draci, mám problem s motorem 21 koupil sem nový pist a krouzky a kdyz nasadim válec tak se krouzky vubec nezacvaknou k sobe víte jak to myslím.. nemá kompresi tím pádem ani výkon.. myslíte že si to sedne. ? jinak válec original 38 a pist take děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:23
 to je jako by se dvě blondýny bavily o turbodmychadlu
Datum: 22. července 2011 21:23
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Nasad kroužek navrch (úplně zároven s horní hranou) válce a potom do místa kde jsou kanály.Tak nejlépe odhadneš zda je válec zralý na výbrus.
Datum: 22. července 2011 16:25
Jméno: Fichtlar21
IP: uživatel11989
 Ne kroužky i píst sou 38 a válec také ale prostě jak kdyby byly kroužky opotřebene provozem prostě se nezacvanou k sobe je tam mezera
Datum: 22. července 2011 16:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 otázka zní nekoupil sy o výbrus menší kroužky ?? předpokládám že je máš zacvaknuté v zámcích
Datum: 22. července 2011 14:36
 A máš je zacvaknutý v zámkách?
Datum: 22. července 2011 10:08
Jméno: dunco371
IP: uživatel12084
 Nazdar hoši. Mám takovej problém. Práve skladám fichtla Jawa 50 21. A neviem ako mám dat piest .Mám tam dvojkruzek. na prednej strane piestu je vyrazene pismeno B a pod uhlom 45 stupnov od toho B-cka je nejaka ako keby sipka. za rady vopred dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 14:53
 tak mezi válec a kartr se dava klingeritovy (papirovy) těsněni potřeny mírně vazelinou a mezi hlavu a valec se nic nedava
Datum: 22. července 2011 14:53
Jméno: dunco371
IP: uživatel12094
 No už to mám.. cez kanály zámky nejdú a zámok 1.Kruzku ide cez nasávací koleno... jen mi chybí jedna závlačka asi sem ji nekam zapatrošil  ale to je jedno ved ja si ju niekde zoženiem. a ešte mám na nás jeden dotaz. mám ten valec zo spodu utesnin z tmelom alebo ho mam nechad bez tesnenia? a pri hlave to mam len vylapovat z smirglom na skle alebo to mozem tiez zatmelit?
Datum: 22. července 2011 13:53
 přesně tak šipkou dolu jinak by ti zamečky na kroužkach chytly o kanaly a rozmrdal by se ti motor
Datum: 21. července 2011 23:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 píst vždycky tak aby zámky kroužků nikdy nepřecházely přes kanály, jde to vcelku logicky poznat (1. zámek většinou směřuje buď dolů k výfuku (špatně) nebo nahoru ke kolenu (správně))
Datum: 21. července 2011 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel12089
 jestli je tam jen zřetelné jasné písmeno B a nic jiného (tzn. čísla 1,2,3.....) tak je to píst na 0.výbrus-tj.origo vrtání 38mm
Datum: 21. července 2011 19:03
 šipkou vždy k výfuku, to B je toleranční třída...
Datum: 21. července 2011 15:21
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čau tá šípka má smerovať dolu tzn. k výfuku. piest musí byť uložený v oku ojnice tak aby tá šípka ukazovala dole
Datum: 21. července 2011 13:44
 zdarec mám takovej dotaz ... včera jsme s kámošem dávali do kupy jeho 175/477 měl jí na výbrusu tak jsme dali píst,válec .. pak došlo na hlavu on měl to těsnění říkal jsem mu že to ani není potřeba páč já to tam nemám a všechno klape, tak jsme ho tam nakonec dali jel to projet tak cca 3km přijel a foukalo mu to pod hlavou tak jsme to rozdělali a kroužek byl prasklej, říkal jsem mu že to tam dáme bez toho ale na ty hlavě má takovej kruhovej zářez a na válci výstupek a na tom výstupku další zářez nevím těchdle věcí jsem dal do kupy mraky ale s tímhle jsem se snad nesetkal nebo si toho nikdy nevšim co myslíte? já bych to tam dal natvrdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 23:36
 cau tak ja sem zatim daval hlavu k valci nasucho bez těsněni je to udělany tak že to těsni je to dokonale zbroušena rovina co těsni
Datum: 21. července 2011 23:36
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci jaký je rozdíl mezi motorem 175/477 a 175/487 kromě toho oilmastru a otočeního řazení,je tam nějaký zásádní rozdíl třeba v e válci nebo tak?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 13:28
 dachl-20: To je pěkná blbost...
Datum: 21. července 2011 13:28
 je tam rozdíl že 175/487 má o 2 koně větší výkon
Datum: 21. července 2011 9:00
 V podstatě je to stejné, akorát to má jinak uloženou a utěsněnou klikovku, klikovka jako taková je taky jiná, 477 má mazací kanálky z převodovky k klikovejm ložiskám, 477 zpravidla nemá kontrolku neutrálu...Pak je tam řada dalších drobností, které ani nemá smysl zmiňovat, hlavy a válce se mohou lišit v detailech, ale záměnné jsou.
Datum: 21. července 2011 0:19
 Čau klucí hele potreboval bych poradit s válcem a hlavou kdyz ji tam dam tak tam mam fuku nevite nekdo co stim je dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 22:59
Jméno: diego
IP: uživatel12250
 tesneni mezi hlava-valec se da udelat normalne doma pokud je to nutne (staci si udelat obtisk dosedaci plochy valce (hlava-valec) na hlinikovy obal od jogurtu napr. od pierottu), jinak zabrousit
Datum: 13. srpna 2011 22:59
 fuko na čem?
Datum: 21. července 2011 20:45
 čau no pod valec ide normálne tesnenie a pod hlavu tiež len neviem či sa dá zohnat. silikon pod valec v žiadnom prípade! ked to vytesníš tak tam nebude ani fuga a ani ti to nebude podfukovať.
Datum: 21. července 2011 14:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je motor z 21 totožný s motorem 23ky z mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:27
 tak jiný aby ti to nepasovalo do rámu to se mi nezdá
Datum: 19. července 2011 22:27
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Jo a nespletl jsem si to s 05 a 20, původní motor 21 1968/9 a druhej jawa 20 1972 a doopravdy to bylo jiný.
Datum: 19. července 2011 11:01
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 No záleží spíš na roku výroby těch motorů, páč jsem měl zkušenost s motorem r.v 1972 dávání do rámu 21 cca 1969 možná starší a s původním motorem tam bylo pár jinejch věcí, třeba výztuhy zevitř v převodové skříni dotáhlý, pravej kryt tam nešel, musel jsem zvětšit na kříží ten úchyt na motor jinak bych to tam nedal, no sice se říká že je to totožný, ale moje zkušenosti hovoří o opaku  .
Datum: 19. července 2011 10:18
 Jediné rozdíly můžou být v zapalování - novější Mustangy měly 30w zapalování + jiná výrobní čísla jak říká kolega pode mnou..
Datum: 19. července 2011 9:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel11929
 neeee! majú iné výrobne čísla predsa neeeee!!!!
Datum: 18. července 2011 23:36
 Je totožnej....
Datum: 18. července 2011 22:05
 cus draci ulomil se mi kousek pístu přímo pod sasím kanálem je to hodně velký problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 19:36
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 co jsi delal taky se mi to stalo
Datum: 18. července 2011 19:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Záleží jak moc velký je to kus, může to jet normálně, ale může to jet naprd a ještě zbytečně žrát... já bych to vyměnil, píst zas nestojí takovou dardu...
Datum: 17. července 2011 22:41
 čau neska sem to jel asi po měsíci projet po cestě a cestou spátky byl brutální pokle výkonu tak že mi to na dvoju jelo cca 10km max. a na 1ku tak 5km/h nevíte co stim? nebo neteče palivo dotlačim domu a najednou terče ? :O
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 10:30
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12044
 Gufero na klice nebo předstih
Datum: 16. července 2011 10:30
 cus draci mam dotaz včera sem skoušel nahodit motor po renovaci a bez kolena a jak sem to prošlápl tak najednou plamen na motoru. tak se chci zeptat nevíte co to nohlo být. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 22:06
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 aha ,aha  ...
Datum: 15. července 2011 22:06
 jojo, jednak bordel a jednak karbon.
Datum: 15. července 2011 12:50
 A proč by ne? Dostane se tam bordel
Datum: 15. července 2011 12:42
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 bez kolena se muže zadřít motor ??
Datum: 15. července 2011 11:53
 Renovace motoru, to je zajímavý. Jinak máš blbě nastavenej předstih. To kolínko tam dej... bez něho můžeš zadřít motor.
Datum: 15. července 2011 11:45
Jméno: Pepa
IP: uživatel3888
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jestly bude hodne vadit kdyz nemuzu nikde sehnat tesneni mezi kartery na 250 kyv. tu novějsi tak že bych tam dal jenom silikon (motorovej)) nebude to necemu vadit ?? piste diiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 9:45
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 tak si sežen ten těsnící pápír zelenej,dej na karter tmel pak papír a až to zaschne tak to ořízneš žiletkou a čau a je to...........
Datum: 15. července 2011 9:45
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 ne
Datum: 13. července 2011 21:43
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zravim všechny ,nevíte kolik je kompresní poměr u nové jawy 21 ,,já jsem naměřil 13Kp/cm2 díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 11:27
 Ahoj seso,budou někdy dvoukroužkový písty na tuning kroužky (s tloušťkou 1,5 mm) a čepem 14,1mm na pincka??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 8:16
 Kúp si 3kruh 1,5mm je to ako 2kruh 2mm takze super, ja uz to mám doma len musim vybrusit valec a jazdit, alebo ked si chces 2kruh 1,5mm tak asi to delá stejsky
Datum: 13. července 2011 8:16
 tak takovej luxus si fakt uz emuzu dovolit,,sorac
Datum: 13. července 2011 7:47
 čau draci, chci se zeptat,tady na fichtl krámku je na fichtla klikovka s jehlovim ložiskem, je ta klikovka i vycentrovaná? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 22:09
Jméno: j@w@ world s.@
IP: uživatel11925
 ano rozhodně je.
Datum: 12. července 2011 22:09
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12026
 Jo a jeste se chci zeptat jak poznam jakej krouzek tam mam koupit???????? to se zmeri posuvkou pist nebo jak????? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 17:55
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12028
 jo tak ok diky moc =)
Datum: 12. července 2011 17:55
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 posuvkou změř průměr válce
Datum: 12. července 2011 14:35
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12026
 Zdarec,chtel bych se zeptat na par otazek......mam na jawa 23 mustang pist se 3 drážkama ale když sem to rozebral tak tam mam jen 2 krouzky ale valec je nejvíc v cajku,žádná drážka nic všechno ok a jezdil uplně v pohodě na jedno naslapnuti chytal a tahnul jak drak ale tedka uz delsi dobu nejde naslapnout,a rostlacit se pomalu taky ani neda....ja se ve fychtlech jeste moc nevyznam sem takovej zacatecnik a mustanga mi delal kamos je mozny ze by tam dal jen 2 krouzky i kdyz tam maj bejt 3 a normalne to jezdilo?????? a moc nevííím jak nastavit predstih a odtrch poradite mi nekdo??????? predem dikes za odpovedi =) zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 18:50
 tak jako ne má to menší tření aspon ale zas ti muže utíkat komprese když ti tam ten 1 chybí
Datum: 12. července 2011 18:50
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12028
 takže to tomu nevadi kdyz tam sou dva ty krouzky????????
Datum: 12. července 2011 17:53
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12028
 jo dikes =)
Datum: 12. července 2011 17:52
 http://www.motozelvy.ic.cz/
Datum: 12. července 2011 16:03
 májí tam být 3 ale byli tam 2 TAKŽE TO BYLO jakoby si tam měl dvou kroužkovej píst jinak odrth a předstih tady na te strance najdeš technika -ostatní a tam to je
Datum: 12. července 2011 16:03
 čus draci nevít kde se daj sehnat pístní kroužky na tatran 125 ? předem dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 22:15
|



|