|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: B
IP: uživatel8367
 Zdarec draci,
potřebuju poradit jak přesně určit horní úvrať v literatuře jsem našel, že je to nejvyšší místo kam píst ,, dosáhne ", ale když to nastavuju tak natočím horní úvrať co nejvíc nahoru, ale píst ( rotor ) musím držet jinak píst poposkočí zpět zhruba o 1,5 mm tak si nejsem jistý jestli právě toto není horní úvrať místo, kdy píst poposkočí o kousek zpět.
Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel12037
Datum: 13. července 2011 15:26
 si vyndej svíčku
Datum: 12. července 2011 21:26
 já z tebe snad umřu... v manuálu máš napsáno když je píst v nějvětším zdvyhu.. když klika přeskočí a píst jsede dolu tak to je podle tebe největší zdvyh?  ... prostě tam kde je co nejvíc vysunutý.. chápeš? já vim ž enechápeš ale to je fuk....
Datum: 12. července 2011 21:08
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 dibly : víceméně...
4 Jawa_cezetak : Kdo je u tebe blbej ? Já se myslím celkem vhodně zeptal na věc která se tak úplně v manuále nepíše. Ano, HÚ je místo, kdy je píst nejvíce vysunutý, ale nevěděl jsem jestli nejvíce vysunutý kdy je ,, zaaretován v pozici, kdy nemusím držet rotor anebo v pozici kdy musím píst držet, aby se nepohnul zpět...
Datum: 12. července 2011 18:17
 kdybys nebyl blbej tak bys z těch návodů pobral že horní úvrat je tam kde je píst co nejvíce vysunutý.
Datum: 12. července 2011 0:22
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 ladíš vape?
Datum: 11. července 2011 20:58
Jméno: B
IP: uživatel8367
 Jo to jsem už taky někde četl, ale pokud chci předstih seřídit co nejvíc přesně tak bych měl sundat hlavu a mě samotného by zajímalo, kde přesně ta horní úvrať jestli jakmile to poodskočí nebo když to natočím na nejvyšší místo a držím rotor.
Datum: 11. července 2011 20:08
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 musíš vytahnou svíčku a dat tam tyčku potom začneš točit rotorem a jak se začne ta tyčkky vracet tak to das jemne spatky a mas to
Datum: 11. července 2011 20:04
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 ahoj draci mám dotaz jak nejednodušeji vyndat bronzové futro s ojnice na netu sem to našel jenomm přes nějake spešl nářadí? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 14:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau mám dotaz na 350-ku 638 motor, mám teť sundaný válce protože to pod nima začalo foukat ven těsnění pod válcema bylo totálně rozsypaný jak správně mám slícovat vložku s válcem jak na výfuku tak na sání?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:11
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar, někde zde v historii jsem našel, že fichtla musím po výbrusu zajíždět 1500 km, je to pravda? To musím těch 1500 km jezdit max. 50km/h a na jedničku to nesmím moc vytáčet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:41
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Z vlastní zkušenosti vím, že když namažeš 1:20, tak můžeš jet na plno hned. Po výbrusu jsem najel jen 30 km zlehka a minulou sobotu jsme jel na závody. Komprese jak hovado a bylo z toho 1. místo, pánové.
Datum: 27. července 2011 12:41
 no standa je borec  kto standou nesuhlasi nemá pravdu
Datum: 11. července 2011 13:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 opět souhlas se standou
Datum: 11. července 2011 13:15
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tak já mám jehlu na 2 zářezu od shora a mažu 1:25
Datum: 11. července 2011 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel12019
 Dneska se standartně brousí s vůlí 5 stovek,takže to neni tak horký jako v dobách,kdy standartní výbrus měl vůli 3 stovky a musel se krutodlouze zajíždět,protože se to zakousávalo. Dneska stačí bohatě tech 500km. Hlavní je dát víc oleje a zvednout jehlu. Ono pokud nejsi "í-kvé tykve" tak to ani není třeba nějak extra zajíždět,stačí tech 50km volně a pak jezdit normálně a jen pocitově vnímat motor,jestli se neutahuje nebo jestli se nezadírá,ale při standartním ježdění,kdy se motor nevytáčí nonstop nadoraz,není třeba to nějak řešit....normálně jezdit a je to cajk.....ovšem řikám normálně jezdit....ne pole,lesy...furt kotel jedna,dva plný točky....to je špatně.....
Datum: 11. července 2011 10:36
Jméno: abcd
IP: uživatel9335
 já zajíždím tak 5 km po výbrusu s jednokruhem , pak rovnou na závody, a nic se nepřidírá a jede to super
Datum: 10. července 2011 23:08
 do 500 km to moc nehoň (optimální rychlost kolem 50km/h, někdy to krátkodobě můžeš roztáhnout víc a jedničku můžeš trochu vytočit, jinak by ses snad nerozjel), 500-800 km už tomu můžeš začít nakládad a po těch 800 km můžeš jezdit na plnej výkon
Datum: 10. července 2011 20:49
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 bohatě stačí 500, 1000 je zbytečně moc
Datum: 10. července 2011 20:29
 aspon tech 1000 km.. zalezi cim mazes.. u M2T je to rychlej... u polosyntetiky je to na dýl...
Datum: 10. července 2011 19:08
 Já myslim že bohatě stačí těch 500km zajet...a samozřejmě to moc netočit
Datum: 10. července 2011 17:20
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 Ahojte draci.. mám menší problém s motorem 21 jede slušně.. ale.. když motor vytočím (na neutral)tak to všude cinká ale hodně.. a když ho jedu projet tak mi v otáčkách uplně dře a klesnou mi otáčky.. čím to může být.. prosím poradte nejpravděpodobnější příčinu.. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 17:01
Jméno: jastin
IP: uživatel12021
 Mě to cinkalo taky a bylo volný futro v ojnici u pístu... A stačilo to něj důlčíkem udělat pár důlků a drží.. A podle mě to bude přidřený, uvidíš co řeknou ostatní..
Datum: 11. července 2011 17:01
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 asi jo... :/ a kdyz sem tam dal válec s pařeza tak mi to zase neskutečne cinkalo a v otáčkách jak kdyby narážel píst do hlavy.. takže nový píst a válec ? :/
Datum: 11. července 2011 13:53
 Přesně tohle mi to dělalo taky, sundal sem válec a ejhle, dole v něm byly vyrité drážky a to samé zespodu na pístu....Takže to máš nejspíš přidřený.
Datum: 10. července 2011 13:50
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Čusec, jakou teplotu tak má koleno vejfuku? Můžu to mezi válcem a kolenem zatěsnit silikonem do 300°C? Je to červenej lukopren. Nebo tam mám dát normal papírový těsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 14:15
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12026
 Zdarec,chtel bych se zeptat na par otazek......mam na jawa 23 mustang pist se 3 drážkama ale když sem to rozebral tak tam mam jen 2 krouzky ale valec je nejvíc v cajku,žádná drážka nic všechno ok a jezdil uplně v pohodě na jedno naslapnuti chytal a tahnul jak drak ale tedka uz delsi dobu nejde naslapnout,a rostlacit se pomalu taky ani neda....ja se ve fychtlech jeste moc nevyznam sem takovej zacatecnik a mustanga mi delal kamos je mozny ze by tam dal jen 2 krouzky i kdyz tam maj bejt 3 a normalne to jezdilo?????? a moc nevííím jak nastavit predstih a odtrch poradite mi nekdo??????? predem dikes za odpovedi =) zdar
Datum: 12. července 2011 14:15
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Dal jsem tam ten silikon. Díky za rady!
Datum: 10. července 2011 23:45
 nejdřív si porovnej přírubu na koleni,pak těsnění z klingeritu.
Datum: 10. července 2011 21:48
 mám to taky utěsněno motorovým silikonem do tuším 320 °C a drží perfektně, tak ho tam klidně můžeš dát
Datum: 10. července 2011 20:51
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 taky tam mám ten silikon a nic neprofoukne  Vše je v pohodě.
Datum: 10. července 2011 8:52
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já tam ten lukopren mám spolu s těsnením a je to uplne v pohode....
Datum: 10. července 2011 8:38
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 těsněni z klingeritu nebo asbestonu automechanici ví o co jde a určitě ho kousek mají a nebo si kup origo za pár kč
Datum: 10. července 2011 0:30
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim. Mam na fechtlovi udelany 1. vybrus a mam najeto cca. 300Km. Mohl bych uz jezdit i delsi trasi nez je 3Km???Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:05
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Kterej motobahňák ti poradil že můžeš najet max 3 KM?
Datum: 10. července 2011 22:05
 olej je dvolezitejsi jako benzin... keby by to jelo i bez benalu tak by si tam nelil ani benal...
Datum: 10. července 2011 17:05
 A proč tam vůbec dáváš olej když máš novou kliku?
Datum: 10. července 2011 16:54
Datum: 10. července 2011 13:49
 jsi totálně mimo mísu.vůbec nevíš o co de.
Datum: 10. července 2011 13:46
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jo, jehlu jsem mel porad na druhym zarezu od zhora ,kdyz mas novou nebo repasovanou klikovku tak se to nepřidírá
Datum: 10. července 2011 13:26
 a mažeš m2t a 1:50 že?
Datum: 10. července 2011 13:15
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 tak 80
Datum: 10. července 2011 12:54
 a to pořád je kolik km?15?20?
Datum: 10. července 2011 12:46
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ja sem zajizdel asi 5 km pak uz jsem to rval a jezdi to porad
Datum: 10. července 2011 12:09
 ja bych to moc neprehanel  300km neni tak moc.... radsi bych neriskoval ani ty 3 km, tak 500 metru..... jinak zadřež
Datum: 09. července 2011 22:41
 kde si prosimte cetl ze muzes jezdit maximalne 3km trasu? .. muzet jet i 100km v kuse.
Datum: 09. července 2011 22:14
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
když mně zvoní klika v bronzovém pouzdru myslíte že pomůže vyměnit jen pístní čep?Protože ten mám už dost opotřebený a bronzové pouzdro vypadá ještě docela dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel12019
 v kruté většině případů je vymlácená i spodní klec....ty sice uděláš nové futro,dáš nový čep atd....ale za krátko půjde do hajzlu i spodní ojniční ložisko....
Datum: 11. července 2011 14:36
 vždy se mění celek.
Datum: 09. července 2011 7:11
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 odpoved si dostal - jenom doplnim ze okem nikdy nic nepoznas a vse se musi merit ale ve tvym problemu ho merit nemusis - mas ho tak jako tak v pici...
Datum: 09. července 2011 1:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 To, že dobře vypadá, neznamená, že nemá vůli a že není vydřený od čepu.... vyměnit taky!
Datum: 08. července 2011 21:49
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Zdar draci
Nevíte co způsobuje zvonění v motoru,,,,a strašný zahřívání ujedu sotva 1 km a už se voda z motoru vypařuje
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 23:05
Jméno: frankvendetta
IP: uživatel12007
 to zahřívání může být špatným mícháním benzínu ( zkus přidat oleje), protože jak je málo oleje, tak je větší tření a větší teplota.
Datum: 08. července 2011 23:05
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 mužu nějak podrobněji ještě se v tom moc neorientuju
Datum: 08. července 2011 22:53
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pokud se nepletu tak zvonění ve válci dělá vytlučený bronzový ložisko na čepu ojnice.Je třeba ho co nejdříve vyměnit
Datum: 08. července 2011 18:45
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 chyba ,, strašně se zahřívání ujedu sotva 1 km a je zahřátej že když na něj plivnu nebo tak tak se to vyškvaří omlouvám se že to píšu jak debil
Datum: 08. července 2011 16:05
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Je to mustang,,,vypařuje se z hlavy válce
Datum: 08. července 2011 16:00
 co je to za motor? z kama se voda vypařuje?
Datum: 08. července 2011 15:56
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Jo a ještě když chci zaplavit plovák stačí to 2x zmáčknout a už to je přeplavený a benzín teče,,,
Datum: 08. července 2011 15:55
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci  potřebuju pomoct už si nevím rady mám mustanga po výbrusu před výbrusem jel dobře až na to že netáhl ale jak se udělal výbrus tak se nasadil karbec a dělá to neplechu sám si přídá plyn na maximální otáčky. Natočim to otáčky byli ok pak jedu ujedu cca 10m a pak dám spojku zastavim a najednou to přibívalo až to mělo max. otáčky a nešlo to ani chcípnout nevíte sakra proč? Jeden od nás mi řekl abych přetěsnil karbec tak sem ho celej přetěsnil ale marně tak prosím poraďte díkyyyyyy Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 9:48
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Sundej si sání a koukni do karburátoru, jestli při otáčení plynu zajíždí jehla tam kam má. Mě se to stávalo taky a občas zajela vedle, tak bylo potřeba dát ji na prostřední zářez.
Datum: 28. července 2011 9:48
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 jojo todle mi dělalo taky.. a to sem měl skřípnutou jehlu na pružince od plynového lanka.. máš problem asi v lanku vyměn či oprav
Datum: 11. července 2011 13:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 Proč chces zajizdet 1500 km ja zajizdel asi 5 km  a ted jede jak drak nic se nezadrelo
Datum: 09. července 2011 12:55
 Ještě mě napadají gufera na klice, může být, jestli si to měl rozpůlený že to bere falešnej vzduch a to dokáže u 50ccm divy. Mrkni na to, já když jsem ještě honil fekály, tak mi nikdy nechytal na
našlápnutí, a když jsem ho pak prodal tak to bylo zrovna guferem pod zapalováním.(zjistil nový majitel) Byla moc chudá směs, a nenatočil jsem. Roztlačit to ale vždycky šlo. No podle toho co píšeš
bych šel prvně po lanku, pak po zajištění jehly v šoupátku, a potom po falešným vzduchu (těsnění pod Hlavou, kolínko karbecu, gufera, těsnění pod válcem) Tak hodně štěstí při hledání
Datum: 09. července 2011 12:15
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar mel jsem neco podobnýho jel jsem na plno pak povolil a furt jel na plno vyřesil jsem to vymenou rychlopalu mel jsem tam totiš stary typ vymenil jsem za novějsí a bez problemu.
Datum: 08. července 2011 22:38
Jméno: j@awa 50 Pionýr
IP: uživatel12005
 draku,maš špatně nastavený předstiha odtrh kladívka !!--.--
Datum: 08. července 2011 19:33
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Ještě možná moc utáhlej volnoběh
Datum: 08. července 2011 16:30
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 nic jinýho mě nenapadá
Datum: 08. července 2011 16:19
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 ok
Datum: 08. července 2011 16:18
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Nevím zkusim lanko povolit a nechat ho venku + ještě dám jehlu na 3tí zářez od zhora protože nemám najeto víc jak 1500Km. Tak uvidím
Datum: 08. července 2011 16:14
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Nemáš někdy skřípli lanko ??
Datum: 08. července 2011 16:12
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,dnes jsem si koupil nový píst 38,00 originál a zdá se mně že je z venku dost hrubý jak ho soustružili z výrobi.Máte ho někdo na svém pionýru?Jaké s ním máte zkušenosti?Nepodřel Vám třeba válec?Nemusí to být zrovna originál aletřeba i 4výbrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:44
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Teda napsat z výrobI s měkkým i chce už velkou odvahu...
Datum: 27. července 2011 12:44
 do toho co si kupuje, ti to može byt jedno, já sem taky zlomil kruh a připekl ho řádně do pístu, válec ostal čistý, po výměně to vyhrálo závod, asi tak
Datum: 08. července 2011 15:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já tak trochu nechápu, co má za smysl kupovat novej píst do starýho válce? respektive do jetýho válce,,, vždyť si tu psal, že starýmu pístu nic neni... hledáš setiny koně tam kde nenajdeš,,, ještě mi řekni, že ho osadíš starejma kroužkama a já už si radši pujdu lehnout
Datum: 07. července 2011 22:46
 kdyz je novej bude dobrej
Datum: 07. července 2011 21:49
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:45
 ja fakt ok,, zadna negativa  jsem neodrzel,, vetsinou zvoni krouzky,,klaka urcite nezvoni
Datum: 07. července 2011 22:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 kroužky jsou taky sliset a to mam po vybrusu .dnes uz taky neni vse kvalitní
Datum: 07. července 2011 22:34
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 asi ti zvoní kroužky nebo pístní čep
Datum: 07. července 2011 22:09
 asi se rozbil zvonek  .... nicméně kamarád na ní jezdí více než rok a zatím funguje dobře, snad jen futro bude třeba obměnit.
Datum: 07. července 2011 20:10
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 asi 50 km po polnackach ale uz zas nezvoni
Datum: 07. července 2011 20:08
 Fano: to kolko más najeto a po akom terene? diky
Datum: 07. července 2011 19:21
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ja ji mam asi měsic a uz ji slišim zvonit
Datum: 07. července 2011 17:33
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 mám ale hozenou v krabici nevyužitou
Datum: 07. července 2011 17:25
Jméno: stevo1
IP: uživatel2141
 Ahoj, skladám motor 350/638. Motor som kúpil totálne rozobraný a preto potrebujem poradiť či do ojnice (ako sa dáva piest) ide mosadzne puzdro alebo jehličkové ložisko. Potom neviem či sa ma dať nejaká podložka medzi piest a ojnicu, lebo piest sa mi pohybuje po piestnom čépu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 18:43
Jméno: stevo01
IP: uživatel12076
 ahoj karlos, mam problém zo štartom. Zapalovanie je nastavené OK. Nechce naskočiť za studena ani za tepla. Ak vyberiem sviečky tak su suché. Ak dam benzýn do valcou tak naskočí dokonca drží aj volnobech. Pri max vytočení motora otačky výdu na 6000 až 6500. kompresiu mam 9,2.
Dik
Datum: 20. července 2011 18:43
 noo celá moje 638 mi prošla rukama, včetně motoru, takže něco málo o tom vím  můžeš tam dát tyhle jehličky v kleci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_horni22.html nebo tam můžeš dát volný jehličky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_jehl_tr_1_5_cerveny2.html tyhle jsou červený, tj, jak píše SESA, pro neopotřebovaný a mírně opotřebovaný oko a potom jsou ještě modrý a myslím, že bílý. K těm se přiřazuje pístní čep, kterej má stejný označení. Ty volný se lepěj do mazacího tuku a je trošku těžší s nima pracovat, ale když dostaneš ten grif, tak už ti to ani nepřijde. Dává se na pístní čep mezi ty jehličky a píst z každý strany taková vymezovací podložka. Někdo říká, že volný jehly dělaj trochu větší rámus, jinej, že je to stejný. Já do svojí dávám jehly v kleci, protože je snažší s nima pracovat. A když nekoupíš ty jehličky s klecej z másla, tak i vydržej.
Datum: 07. července 2011 22:08
Jméno: stevo1
IP: uživatel2141
 ahoj karlos. ako vidím maš s tým skúsenosti. Chcem sa ta spítať či može byť toto ložisko: \r\nJméno výrobku: Ložisko horní \r\nČíslo výrobku: 8T0208 \r\nCena: 92 Kč \r\ntyp: 638 / 639 / 640\r\nmodel: Jawa\r\nškoda že sa neda pridať obrázok. to ložisko je v ponuke na tejto stranke.
Datum: 07. července 2011 21:24
 na písrní čep přijdou jehličky, můžeš použít buďto volný, pak přijdou ještě mezi jehličky a píst takový vymezovací podložky, nebo použij jehličky v kleci. Jinak, pístní čep je v pístu uložen suvně, tzn. jde do pístu namáčknout rukou, ale nesmí v něm samovolně lítat.jestli lítá, tak kup nový pístní čepy a nový písty.
Datum: 07. července 2011 17:46
 zdarec ......potřebuju radu,nedavno jsem na své 550 dělal GO motoru vše dobrý,většinou naskočí na první nášlap, no bohužel když se nedaří tak ani na po pátý nic a navíc mi nakopávačka prokluzuje tak do půlky chodu,fakt nevím co s tím může někdo helfnout..... dík pište na email o.krejci/zavinač/volny.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 13:25
 Vypadá to že ti prokluzuje spojka tím pádem šlapeš a nedostatečně roztočíš motor nebo ho vůbec neroztočíš. Zkus seřídit spojku dole tím šroubem nebo vytáhni pravej dekl a zkus nastartovat. Kdyby to přetrvávalo tak jedině vyměnit olej (pokud je špatnej nebo není do toho určenej) jinak předpokládám že tam máš nové lamely a korky.
Datum: 07. července 2011 13:25
 a jde tam narvat spojkový koš z 21 nebo 20???mysím u 555.dík
Datum: 07. července 2011 11:15
 to nic: tim to neni nemel kraviny....
to old: prokluzuje ti spojka to je bezny problem techto motoru... ja mam 555 a taky mi to dela,,, vetsinou to zkonci tak ze to roztlacim..... je to cele tim ze je tam jeste jinak resena spojka.. je jednolamelova a je jsou tam jenom 3 pritlacne pruziny..... moc ti s tim neporadim.... ja zkousel menit korky a dela to porad.... asi to chce jen pridal par podlozek pod ty pruzivy, aby mely vetsi silu..
Datum: 06. července 2011 21:30
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 jeto předstihem a odtrhem,spravně serídit,a skontroluj jiskru jelsi háže a jesli de dost benálu do válce  )
Datum: 06. července 2011 21:02
 Zdravíčko Draci, mám doma 2 válce a na jednom je vyraženo A a na druhym B, jakej je mezi nimi rozdíl? A ještě mám píst a je zespodu trochu ošoupaný, takový jakoby vybroušené čáry, šlo by to jemným smirglem obrousit a použít dál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 22:15
Jméno: inkognito
IP: uživatel11925
 nn ešlo by to oberousit,ani o tom neuvazuj draku.Stratil bys pak kompresi a tlak.musí se koupit novy píst s kroužkama
Datum: 12. července 2011 22:15
 A/B/C jsou toleranční třídy průměrů válců a pístů, lišej se od sebe průměrem v řádech desetin milimetru
Datum: 06. července 2011 20:27
Jméno: Donn
IP: uživatel11977
 zdravim vespolek,chci se zeptat jaký je kroužek pro jednokroužkovej píst,jestli ten normální nebo jiný? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:04
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 jednokroužek je o velikosti 1,5mm!
Datum: 06. července 2011 21:04
Jméno: jjawa
IP: uživatel11232
 Zdar draci, delam GO na 50/21, asi není dobré, když vezmu za ojnici a ona má docela slušné vůle, ještě za provozu mi to cinkalo, loziska byla dobrá, píst. kroužky měněny, takze to bylo asi ono ne ? Poradte mi prosim jestli to mám nechat repas. nebo koupit nevyhnutelně novou ??? Dík moc za odpovědi ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 20:13
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 jaky vule?axiální nebo radiální?
Datum: 06. července 2011 20:13
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chci si koupit nový píst originál zkrátka 38,00 na jawu 21 a chci se Vás zeptat na pár otázek:Je horší dvoukrůžkový píst horší jak tříkroužkový?Dá se ještě koupit i trojkroužkový píst?Má cenu vůbec kupovat nový píst?Ten co mám já je docela v dobrém stavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:46
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 3 kruh se normálně vyrábí i prodává, mají ho v každé prodejně s Jawa díly, tak nemel nesmysly. Jinak na závody určitě 2 kruh, znám i lidi co si chválí jen 1 kroužek kvůli tření. Ti ale jezdí ve speciálech.
Datum: 27. července 2011 12:46
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 3 kruh se vyrabi tak si nech keci na maturu ...... jinak 2 kruh je pro pincka lepsi .......
Datum: 06. července 2011 21:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 1 kroužek
Datum: 06. července 2011 17:05
 3kroužkovej větší tření než 2kroužkovej ale lepe táhne od spodu a 2 KROUŽKOVEJ PRAVEJ OPAK jinak pokud není píst nijak poškozen nevidím duvod proč dáat nový píst jinak 3kroužkovej se už nevyrábí
Datum: 06. července 2011 14:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar chtěl bych se zeptat jestli je ten chromovej kroužek lepší než litonovej a v čem je lepší?dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:48
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dachle neprehanej .. vis ze to neumis ........
Datum: 06. července 2011 21:48
 A neochodí se s nim rychlejc válec?
Datum: 06. července 2011 14:17
 na závodním motoru mi vydržel 1 000 km, což litinovej nevydržel.
Datum: 06. července 2011 13:51
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 Zdravím, lidi.
Přemýšlím o tom předělat svoji Jawu Dandy 50 na 80cc, ale nikde na netu nemůžu nalézt žádný vhodný kit. Jen jsem se dočetl, že by na to měl pasovat kit Polini 80, ale ten taky nelze nikde najít. Díky předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:09
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 existuje, musíš bejt trpělivej. Ale ta cena taky slavná nebude. 2roky z5 to lítalo okolo 5tis
Datum: 04. července 2011 23:09
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 No já vím pouze o tom Polini 80, ale nemůžu ho nikde sehnat
Datum: 04. července 2011 21:43
 no som si mislel ze más minarelli.. do minarelli sa oplati investovat aj 10000 je to pecka motor,,, na dandy s motorem sachs som nevidel nikdy ziadnú sadu
Datum: 04. července 2011 21:25
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 nene minarelli ne, klasická dandy, je tam sachs motor... a jenco: no co jsem slyšel tak by se měl dát sehnat do 5000, 8000 už je přece jen moc, to už se vyplatí koupit něco jinýho
Datum: 04. července 2011 21:03
Datum: 04. července 2011 20:58
 Más dandy minarelli? tak hladaj sady na motor "minarelli am6" je plny internet
Datum: 04. července 2011 20:56
|



|