slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11981    
lidi na mustangu mi zvonila hlava tak sem vyměnil kroužky a pak to nezvonilo, ale asi po čtvrt kilometru to začalo zvonit zase jak to? díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: jav976      IP: uživatel11977    
možná že je vykloktaný futýrko co v něm lítá pístní čep, mě to dělal taky ,tak jsem dal nový futro a čep a už nezvonil
 
 
Datum: 04. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej hlavu a přejed prstem konec válce jestli ucítíš celkem dost schodek tak je to na výbrus
 
 
Datum: 04. července 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11981    
Karel : ty píšeš jede to tak aď se v tom nešťourám jenže ono to právě nejede netáhne nevyjedu ani na jedničku kopeček..
 
 
Datum: 04. července 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
Jede to? jede tak se v tom nehrabej je to normalni
 
 
Datum: 04. července 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš nejspíše zadřeno,,, pokud to dělá i při vypnutém motoru na místě, když máš zařrzenou rychlost..... vidím to na výbrus
 
 
Datum: 04. července 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zdravim,chci se zeptat ,když mam valec asi 200km po výbrusu s vrtáním (38.23) tak jestli mi do něj pude jednokroužkovej píst + kroužek 38.25 ,,jestli ty dvě setiny hrajou roli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pujde
 
 
Datum: 03. července 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: JW5      IP: uživatel11977    
Zdravim všechny ,máte někdo zkušenosti s hvězdicovou hlavou na pio ? ,zajišťuje lepší chlazení to jo ale jestli bude stejný výkon ? jo a jestli pasuje na sériovej válec. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
Podle mě aby to zvedlo výkon tak by se musela snížit protože to má velkou spalovací komoru jako pionýr 05, a na seriový válec to pasuje
 
 
Datum: 03. července 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1337    
Ahoj draci, chci se vás zeptat jestli je dobrý stočit klikovku na menší průměr, kterou budu dávat do "silničního" fichtla. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11971    
Je to opačně,stočená klika není dobrá do terenu! A hmotnost kliky nemá přímou souvislost s počtem otáček motoru! Na silnici je to dobré pokud máš nějaký točivý motor a nechceš ho brzdit těžkou klikou....ovšem nesmí se to přehánět.....kdybys chtěl,mám navíc dobrou,zánovní,závodně nejetou utočenou kliku 90mm s jehlovou CKR ojnicí a s vložkama(najeto asi 20km po vesnicích)....za 1800,- bych jí nechal....
 
 
Datum: 02. července 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel10959    
myslim ze na silnici to dobry nei protoze se ti tim zvysi otacky , takova uprava je lepsi spis do terenu nez na silnici
 
 
Datum: 01. července 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: Robert Vrátil      IP: uživatel11972    
dobrý den nemate prosim nějaky web kde by se dalo sehnat vice nahradnich dilu na Jawa 50 Dandy?piste na email...diky predem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
máš to tam .)
 
 
Datum: 01. července 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,mám ted na stole rozebranej motor do focha a když jsem vyndaval kliku tak šla ven i s ložiskem,prosimvás jak to ložisko sundat?Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: 1zetor      IP: uživatel11654    
vyklepej ho nak vopatrne kladivkem
 
 
Datum: 04. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. června 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tos myslel ironicky, že jo? :-( :-D
 
 
Datum: 29. června 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel10027    
Naříznout flexou a ložisko rozbít! Opatrně! Hlavně to nerozestřed tu kliku!
 
 
Datum: 29. června 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nahřát pistolí a stáhnout stahovákem. To je asi nejlepší varianta..
 
 
Datum: 29. června 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sdéláš ho i dvěma stranovýma klíčema...
 
 
Datum: 29. června 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Ja jsem vydoloval ten plech co drží kuličky pak jsem je vyndal a do toho venkovního kruhu ložiska jsem vybrousil drážky abych tam mohl navlíct normální stahovák, složil jsem to ložisko a stáhl (snad to je srozumitelný)
 
 
Datum: 29. června 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, spešl stahovák na přiražená ložiska...
 
 
Datum: 29. června 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo a to je specialni stahovak na ložiska nebo jaky?
 
 
Datum: 29. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba stahovákem
 
 
Datum: 29. června 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel11960    
Zdravím, chtěl bych poradit. Mám PIO 21 a když jej nakopnu (studený) chytne (svíčka 15C). Jede i v otáčkách, ale když zastavím a chcípnu motor (po pár kilometrech) pak jej již nenakopnu a ani neroztlačím. Prostě nejde žádná jiskra na svíčku. Po 5 až 10-ti minutách motor najednou nakopnu a pak normálně chodí, ale otáčky jednou jdou jednou ne. Motor je v pohodě, komprese OK akorát jem jej musel nechat nastavit = předstih v servisu. Kde je zakopaný pes. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11936    
To je typická slabina pincků, dělají to skoro všechny. Je potřeba používat svíčku s vyžší tepelnou hodnotou.
 
 
Datum: 30. června 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Špatná indučka vem jí a zahod'
 
 
Datum: 29. června 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek      IP: uživatel2694    
Zdar draci Chtěl bych se zeptat kolik průměrně stojí renovace motoru Jawa mustang od někoho kdo se tím živý Díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11964    
za 5 tisíc s dílama ti to udělam.....v servisu dáš 8-10 tisíc
 
 
Datum: 29. června 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
asi 10tis kdyz to nechas nejaky firme
 
 
Datum: 29. června 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek      IP: uživatel2694    
dík moc
 
 
Datum: 29. června 2011 8:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych nechal nabudit rotor a koupil nový cívky (podle stavu) cca 400
 
 
Datum: 29. června 2011 7:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kolečkovu upomínku ještě klika n akterou jsem zapoměl :-D ... takže klika cca 1000 ... takže jsi na 3500 za GO motoru :-)
 
 
Datum: 28. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hyhd: Trochu přidej :-D
 
 
Datum: 28. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus cca 500... nová spojková sada i s primárem asi 400... ložiska a gufera pdole kvality kolem 300... nová převodovka (podle stavu) taky kolem 500..... to máš 1700... plus ještě práce nad tím strávrená a jsi na 2500
 
 
Datum: 28. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: hyhd      IP: uživatel11925    
plus mínus 1500,-
 
 
Datum: 28. června 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj, pře pár dny jsem tu psal ohledně špatného startování a uchlastávání.... dnes jsem sundal válec a zjistil že pístní kroužek je KO píst černej až za pístní čep...Najeto cca 400km.Mohl to dělat ten kroužek? Startování asi chápu kvůli kompresi ale to uchlastávání?Kdybych měl možnost kroužek ihnde vyměnit neptal bych se ale přijde asi až příští týden tak jestli mám hledat závadu dál :-) děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jasně že mám :-D tak blbej nejsu :-D :-D
 
 
Datum: 28. června 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      IP: uživatel2694    
máš na pístu zarážky aby se neprotáčel
 
 
Datum: 28. června 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
PROSÍM SPĚCHÁ! Čus,chtěl bych se zeptat jestli když rozeberu motor a sundám gufera abych bez problému vyndal kliku,ta gufera můžu s klidem duše zase namontovat zpátky i když jsou už jetá a to cca.800km.Mám v plánu je vydloubnout opravit kliku a po složení je zase nandat-Jsou to právě ta draší silikon gufera a to se mi jenom kvuli odstranění střepin z klik. prostoru kupovat nechce.Můžu to takhle udělat?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11936    
Vždy dej nové gufera!!!! Je to pár kaček a máš jistotu...
 
 
Datum: 30. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
když to gufero nebude vyndávat ještě když tam bude klika tak bude ok
 
 
Datum: 29. června 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
ale dyt von píše že ten motor rozebere...
 
 
Datum: 29. června 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
bez rozobratia motora napoli nemáš šancu gufera nepoškodiť :/
 
 
Datum: 29. června 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi bych to koupil nove protože to asi nevytáhneš aniž bysi to porušil..
 
 
Datum: 28. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DaCaN: uz si to robil? vyndat gufero ked je tam klukovka? a podarilo sa ti to vyndat bez toho aby si to poskodil?..... tak si to vyskusaj ....
 
 
Datum: 28. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky,ja jen že zitra du do mototechny s vybrusem tak že bych je rovnou vzal ale když to jde tak proč ne.
 
 
Datum: 28. června 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Proč bys nemohl?když je opatrně vyděláš asbys je nepoškodil tak je můžš v poho dat nazpět já v tom nevidím problém...
 
 
Datum: 28. června 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Cau draci mám otázku kolik ste cca nebo kolik cca stoji vybrus na mustnga 1 výbrus.. baj očko diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.ravocb.cz/servis
 
 
Datum: 27. června 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás dělaly 480Kč výměnným způsobem.
 
 
Datum: 27. června 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
píst+kroužky+čep+pojistky+výbrus 550kč
 
 
Datum: 27. června 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loni 350kč asi...
 
 
Datum: 27. června 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj, nemáte někdo prosímvás zkušenosti s tím, jak rozchodit zarezlej píst ve válci? (Jawa 175) Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale bud trpělivej! já měl jednou hodně zarezlej píst a polejval jsem to týden tak 2x denně než to povolilo...potom jsem to přes kus dřeva opatrně vyklepal
 
 
Datum: 26. června 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Joo tak děkuju moc...zkusim tu brzdovku..:-)
 
 
Datum: 26. června 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11939    
souhlasím s brzdovkou, zalil jsem píst.. přez noc se to prožralo kam potřebovalo a pak šel píst z válce normálně vyndat..
 
 
Datum: 26. června 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: fewer      IP: uživatel10027    
Určitě brzdovou kapalinu!
 
 
Datum: 26. června 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Zkušenosti ne, ale zkusil bych to celý prolejvat naftou, třeba by to odlehlo.
 
 
Datum: 26. června 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promáchat v brzdovce
 
 
Datum: 26. června 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Měl jsem to taky že to nešlo protočit ale stříkl jsem normálně benzín z hodně olejem do válce přez vyndanou svíčku nechal sem to tak 10 minut a pak to šlo.
 
 
Datum: 26. června 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Jenže on se ten píst zasekl na tak supr místě, že se tam nedá dostat ani od vejfuků ani od karburátoru. Ale díky za nápad..:-)
 
 
Datum: 26. června 2011 8:20
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel9821    
prosím o radu jak se nastavuje zapalování...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html máš to tam...
 
 
Datum: 26. června 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko, draci, přidám něco jako "kuriozitu" - mrkněte na ten válec :-D http://aukro.cz/motor-jawa-20-dobry-stav-i1680294508.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
já sem mu taky napsal a ani neodpověděl ubožák :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Tomy      IP: uživatel11775    
začlo to kuriozitou ....a končí to kauzou........haha
 
 
Datum: 27. června 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
uz mi debil vyhrozuje ........to jsou takovi hovna co pise......
 
 
Datum: 26. června 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
HOSI .... CHCIPNETE !!! az vam sem dam soubor s celym obsahem mailu - to je takovej ichtyl ... se zeserete ....
 
 
Datum: 26. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
tak mi ten pitomec na mail odepsal --------------------------------- Nazdar, my si tykáme ? Co je na motoru domrdaného ? Nevím jak vy, ale já motory nemrdám ;-) Komprese je dobrá, tím myslím, že je motor na půli cesty k výbrusu. Ano to kolečko uznávám, proto jsem psal do závorky "řetězové", nebyl jsem si jistý. Pěkný zbytek dne -------------------- to je takovej curak.........................................................................
 
 
Datum: 26. června 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
nechtěl bych vidět jak je poskládaná převodovka
 
 
Datum: 26. června 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak toto už jsem jednou viděl akorát na 555 :-D
 
 
Datum: 26. června 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Tomy      IP: uživatel11775    
ten tuning motor musí být můj""""do té aukce půjdu co to stojí......hahaha
 
 
Datum: 25. června 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to musí bejt dobrej inteligent...
 
 
Datum: 25. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
a jeste ta řadička v blby diře :-D
 
 
Datum: 25. června 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
videl jsem hodne ... letadlo couvat, kravu bruslit do kopce ale todle tedy opravdu ne ................................... jinak jsem mu napsal mail : __________________ Nazdar blbce, http://aukro.cz/motor-jawa-20-dobry-stav-i1680294508.html - jak muze byt komprese dobra ?? co to kecas !!?? - dale primarni kolecko neni retezove !! jak muze byt udrzovany a plne funkcni ??? kdyz je to domrdany !!!!!!!!!! s pozdravem Bureš Pavel
 
 
Datum: 25. června 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, nemělo by to kompresi, protože by to fučelo přes přefuky.. taky jsem viděl někde na inzerátu, jak má nějaký Čezeta 175 Hlavu se ŠIKMA, takže neseděla ani hlava a ani žebrování :-D
 
 
Datum: 25. června 2011 7:49
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11933    
však ale za rejpnutí to stálo, pokud byl fakt tak blbý, aby nasadil koužky na píst a srtčil to tam opačně, aby to mělo kompres, tak to už je natom zle.. ;-) ale co.. dneska jde všechno.. kolikrát vidím větší hovadiny..tohle ještě jde
 
 
Datum: 24. června 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
pane boze to je vul :-D :-D :-D
 
 
Datum: 24. června 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Nejelo by to... Musí být otočený dobře, aby seděly přefuky a kanály...
 
 
Datum: 24. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11933    
tak co víš, třeba ho měl osazenej někde obráceně, tak otočil válec aby se neřeklo ne :-D jeden motor s takhle nasazeným válcem jsem si nedávno taky přivezl, stál mě 2 pivka :-D
 
 
Datum: 24. června 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak to musel namontoval jedině debil, kterej nemá o fichtlu ani páry :-D Viděl jsem hodně ale toto fakt nee!! :-D
 
 
Datum: 24. června 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawak20      IP: uživatel11928    
čus draci mam problem dal jsem na fichtla valec po2 vybrusu 2 dni to jelo ale ted mi začal nejako kuckat neíte co stim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: jawak20      IP: uživatel11928    
uz to jede
 
 
Datum: 27. června 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: gold      IP: uživatel10444    
skoušels čistit trisky
 
 
Datum: 24. června 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel11927    
Ahoj chtel sem se zeptat jak mam vycisti pist mustanga, staci sundat jenom hlava? A hlavne cim to mam delat. Je totiz uplne spinavej kdyz sundam svicku a naslapnu to a tak z toho uplne lita spina. DIk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Jen odšroubuj 4 šrouby na hlavě u svíčky stáhni a pak stáhneš válec a máš píst a já ho čistil ředidlem hlavně neudělej nějaký rejhy drápance atd a až budeš nasazovat tak pistní kroužky maj zámky tak musíš dát každý do něj a hlavně pořádný těsnění na valci co je na motor .. aby nesál valešný vzduch a pak netáhne
 
 
Datum: 23. června 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10860    
dnes sem chtěl dekarbonizovat moji 250 a když jsem vytlačil čep tak se mi vysypalo jehlové ložisko do motoru :-) to nas*re odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
co to máš za 250?? dvouvál??
 
 
Datum: 22. června 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
případně vypláchnout benzínem
 
 
Datum: 22. června 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
zkus to jen otočit vzhůru nohama a zaklepat
 
 
Datum: 22. června 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ouuu to nasere no mě stačilo když mi do motoru zahučela segrovka :-D
 
 
Datum: 22. června 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel9456    
Chtěl bych se zeptat jak poznám, že už jsou špatné pístní kroužky u mého fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11918    
až to nebude mit komprese a spatne to pojede
 
 
Datum: 20. června 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
čaw draci chtel bych se zeptat koupil jsem si nove pistni krouzky na pijonyra velikost odpovida vybrusu .... idou me spatne nasadit dokonce uz se mi jeden prelomil ... chtel bych poradit jak je nasadit a jestli vadi kdyz nasadim prelomeny krouzek ?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nvm co ti na to mam rict no - proste opatrne roztahnout a nasadit na pist- neni to nic slozityho :-)
 
 
Datum: 21. června 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
A jak ho nasazuješ ?? :-D
 
 
Datum: 20. června 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
To je rukama hochu...
 
 
Datum: 20. června 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
kdyz skousim proste nasazovat tk se hned zlommi :-D !
 
 
Datum: 20. června 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
nasadit na pist mi nejdou !! ?
 
 
Datum: 20. června 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako myslis nasadit na pist nebo ti nejdou nasadit s pistem do valce? jinak zlomenej krouzek zahod. to vadi hodne :-)
 
 
Datum: 20. června 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6631    
Ahoj draci chcu se zeptat na kluzné ložisko jawy 21 v serii? můžu ho nahradit ložiskem jehlovým? Popřípadě jaké koupit? Ojnice je originál takže čep, píst a kluz. ložisko je taky seriové. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nemůžeš , musel by jsi koupit celopu ojnici , která je určená pro jehlové ložisko a dát to někam přelisovat
 
 
Datum: 20. června 2011 21:10
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:34:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu