slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  86  87  88  89  90  91  92  93  94  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jjjawa      IP: uživatel11232    
Zdar draci, mám polaskej válec z fichtlkramku, chci vylisovat litin. vložku, ale slyšel jsem že to mají poláci zalité jako např. MZ , nevíte jestli by to šlo nějak vylisovat ven ??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel12279    
Ob8v8m se, 6e se Ti to nepovede, Trabant to měl taky tak. Ta vložka se musela vysoustružit, ale protoře byla různě profilovaná, tak v tom hliníku stejně zůstaly kroužky litiny. Nebylo to k ničemu.
 
 
Datum: 17. srpna 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Měl jsem novej polský válec na babettu a taky byla zalitá vložka. Vylisovat šla, ale hodně ztuha a asi třikrát jsem ji nahříval na spořáku aby povolila. Stahovák, 32klíč a houpal jsem se na něm pěkně :-D :-D
 
 
Datum: 31. července 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: pali55      E-mail:      IP: uživatel12160    
no to nepojde nijak lebo je to tam zaliate a nie zalisovane ako u klasickych socialistickych pio.valcov :-)
 
 
Datum: 30. července 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Hele když chci sundat píst tak pojistky už mám venku a píst pořád nejde ven ... skoušel sem prostříkat čep WD40 a pořád nejde ven skoušel i lehce přeš šroubovál kladivem a nejde pořád nci poradí někdo co s tím nebo co dělal ve stejném případě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nahřát a zase jenom nahřát...
 
 
Datum: 31. července 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Já to normálně beru přes tak akorát širokej šroub opatrně kladívkem a taky to de.
 
 
Datum: 31. července 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladivem vytlačovat čep xD
 
 
Datum: 30. července 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7513    
jde to vymlátit ven, ale musíš dávat pozor abys nezničil píst
 
 
Datum: 30. července 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
když to umíš tak to i kladivem de...a nechci tu slyšet naky poznámky, že tu budu zachvilu skučet že to mám v háji..
 
 
Datum: 30. července 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. července 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic jednoduššího než vytlačovák vyrobenej ze šroubu mě nenapadá, no musíš to vytlačit, kladivem to nejde udělat, protože by jsi zničil i kliku!!!
 
 
Datum: 30. července 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
A jinak jde to nějak nejakou běžnější věcí?
 
 
Datum: 30. července 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten čep z pístu musíš vytlačit ven, vytlačovák si můžeš udělat např. z dlouhého šroubu a několika vhodných podložek a nebo si ho můžeš např. tady u sesy koupit :-)
 
 
Datum: 30. července 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel3383    
Dobrý den , chtěl bych se zeptat , jestli se mezi ojniční ložisko do babetty 210, které je tady na fichtl krámku za 64 kč, a píst dává kroužek , aby se vynezila vůle. Nebo se tam dává jen samotné ložisko ? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12156    
Čau. Renovuji motor na skůtra čezetu 501 a nemůžu sehnat těsnění mezi kartery a kolečko do převodovky s 21 zuby. Nevíte, kdo to nabízí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
nova sada tesneni - aukro, nebo tmel .. mam taky tak
 
 
Datum: 08. srpna 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
zdar hej ser na tesněni to zatmel a bude to držet
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Chtěl bych se zeptat, máte někdo zkušenosti s vypadáváním kvaltů např u jawy 350,250. Já mám kyvačku 250 tu novější a potřeboval bych vyřešit problém s třetím kvaltem kterej ve vysokejch otáčkách vyskakuje. Prej že oprava by mě stála asi 800 jelikož je tam prej nějaky to futro už sjety tak ta hřidel na tym už neleži tak jak má a ve vysokejch se vyhne a vyzkoči. Tak nevím jestli to má smysl to půlit a udělat GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Záleží kde koupíš díly, třeba zde je předloha za 560, trojkové kolo 270, vidlička 180, obě pouzdra kolem dvou stovek. Většinou ale když rozhodíš motor, tak tam většinou najdeš další věci zralé na výměnu, takže cena nemusí být konečná.
 
 
Datum: 30. července 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to by mě vyšlo celkově asi tak na kolik?
 
 
Datum: 30. července 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U těchto převodovek je to poměrně častá závada. Časem se opotřebí drážky na předlohovém hřídeli a trojkovém kole a trojka začne při vyšších otáčkách vyskakovat a obvykle se i částečně obrousí vidlička. Bude nutno vyměnit předlohový hřídel a trojkové kolo na něm. Dále je nutno zkontrolovat bronzová pouzdra zda nemají nadměrnou vůli, případně je vyměnit a vidličku, zda není obroušená nebo ohnutá. Předlohový hřídel musí mít vůli 0,2-0,3 mm a vymezovací podložka se dává na levou stranu.
 
 
Datum: 30. července 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
prosímvás ovlivnuje chlazení když na hlavě válce nejsou 2 žebra ? hned nahoře levý šroub tak na levé straně a ovlivnuje chlazení i to když je hlava špinavá nebo čistá? a která hlava válce je lepší jestli ledvinka nebo obyč děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a do 20/21 lepšia s tou ledvinkou
 
 
Datum: 31. července 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ji umej a hoď tam tu se žebrama
 
 
Datum: 30. července 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
dík :-) ja jen abych věděl protoža mám doma dvě hlavy jedna střašne špinavá i zevnitř a druhá čistá jako nova akorát ty uražený žebra
 
 
Datum: 30. července 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: Baryk      E-mail:      IP: uživatel12154    
Nějak nechápu, "když na hlavě nejsou 2 žebra" , špína určitě ovlivňuje odvod tepla, protože brání v samotném odchodu a přenosu tepla. Ale každý žebro navíc je lepší, když zachováš určitou vzdálenost mezi nimi.
 
 
Datum: 30. července 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Čauves kluci, chci ze zeptat. Je tu někdo, kdo si na 05 dával místo těch revma plechů, ta prsíčka z 21? Jen by mě zajímalo, zda -li tam jde na to ten horní kryt z 05, nebo se musí sehnad kompletně ty prsíčka i ten dekl na ně z 21? Tak díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Díky za odpovědi a nepoškrabu lak když to tam budu rvát? A nemáte někdo foto? Abych to viděl?
 
 
Datum: 29. července 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nahoře v zámku je kryt pro revmaplechy víc vykrojený. S trochou násilí to tam ale dostaneš.
 
 
Datum: 29. července 2011 1:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Je trochu širší, ale jde to do sebe. Já to tak mám taky sedí to :-)
 
 
Datum: 28. července 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kryt z 05 je dole širší než ten z 21, takže je lepší si to sehnat komplet celé, ale když jsem tohle dělal já, tak jsem to nevěděl, ale podařilo se mi to taky napasovat dohromady a vypadá to pěkně....
 
 
Datum: 28. července 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Práci čest, nevíte náhodou jaká má být vůle mezi válcem a pístem?Děkuji pokouším se o výbrus... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
 
 
Datum: 29. července 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12151    
Noooo......je tam nějaká standartní vůle + vůle výbrusu 0,05mm....takže nevim :-D
 
 
Datum: 29. července 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: MrPrdelful      IP: uživatel10522    
Čus kluci, hele až budu skládat motor tak klikovka se musí vlisovat žejo? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby zmrazení kliky bylo efektivní tak to chce aspon -30°C .... tech -5 co máš v mražáčku nestačí...
 
 
Datum: 30. července 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně jak píšou ostatní... ale přiznám se, když sem byl menší tak sem jen do klikovek mlátil kladivem, aby šly ven :-D ale motorky jezdí až to teď a žádné známky rozcentrování nebo poškození klikovky :-D díky bohu
 
 
Datum: 29. července 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
klika se do mrazaku nedava ... a pamatuj si jednou na kliku klepnes a vzdycky jedes hovno... a lisem ji domrdas ...
 
 
Datum: 28. července 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, klikovku do mrazáku a ložisko nahřát. Do ničeho se při montáži nemlátí. S citem !!!!
 
 
Datum: 28. července 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejen, že do ní nemusíš mlátit, ale ty do ní dokonce nesmíš mlátit. Když se ti bude po složení motoru otáčet těžce, tak o ten karter, kterym jsi to jakoby přiklápěl opři nějakou rozpěrku a kliku pomocí matice jakoby vtáhni o kousíček do toho karteru ;-) ale opravdu jen kousek
 
 
Datum: 28. července 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: MrPrdelful      IP: uživatel10522    
dík za tipy :-)
 
 
Datum: 28. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepši je nahřát ložisko, zmrazit klikovku, a nemusíš do ní mlátit
 
 
Datum: 28. července 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
nn,normalne ji strcis do bloku motoru,koklepeš to gumovým kladívem a ona se tam sama kvlouzne do ložisek!
 
 
Datum: 28. července 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11989    
Čaute draci mám nový píst a kroužky poradtě prosím poměr ředeni a kolik km mam nalítat ? dekuji moc , a je možné že když už sem měl skoro zajety píst s kroužkama tak sem jel na delší trasu a dost se ten motor vytáčel a praskly mi kroužky, které mi zadřeli pist :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 6:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun přesně.vůle výbrusu je daná at ted nebo před 30 lety.
 
 
Datum: 29. července 2011 6:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Falk: chtěl bych tě vidět takhle zajíždět výbrus s vůlí 0.03mm... Dneska spoustu brusičů dodává zmetkový písty kdoví odkud, který teplem bobtnaj, vědí to, tak aby neměli reklamace, dělaj vůle jako kráva. že to skoro nejde kousnout. To bude ono...
 
 
Datum: 28. července 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11989    
Ahoj dík za odpověd taky používám castrol garden za necele 200 kč ale ředil sem pak už 1:33 jak sem to zadřel.. tak raději budu při novém pístu zajíždet 1:25 a nebudu jezdit nějaké dálky :-) dík moc
 
 
Datum: 28. července 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12141    
Řeknu ti moji zkušenost. Dal jsem vybrousit válec a osadit ho novým pístem s kroužkama. Měl jsem týden do závodů (3hodinovka) a neměl čas ho zajet. Tak jsem ho jen tak občas nechal nastartovanýho, občas zajel v ulici a celkově najel tak 70 km. Přijel jsem na závody a na plný výkon (nijak jsem ho nešetřil) zajel 1. místo. A teď v čem spočívá to kouzlo. Kup si co možná nejkvalitnější olej (já používám Castrol za 200,-/ litr), nařeď to v poměru 1:20 a nemělo by se to zadřít. Určitě se vykašli na nějaký M2T od Mogulu, to je tak na popojíždění do práce a ještě musíš čistit výfuk a hlavu od karbonu. Samozřejmě platí pravidlo, že prvních 500 km máš jezdit z volna a nevytáčet motor, ale dá se to udělat i takhle. To je odpověď všem, který radí zajíždět 1500 km. Nesmysl, to platilo dřív, když honování (opracování válce) nebylo tak přesný jako dnes.
 
 
Datum: 28. července 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
Zdarec, hledám někoho kdo mi udelA VYBRUS´.Jsem z kladenska a nemuzu nekoho ani za boha sehnat.Jestli nekdo vite kam stim piste.Jestli to nekam posíláte do servisu nebo tak.Pomozte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12138    
Logicky......výbrus 200,- kvalitní píst 180-200,- 2x kroužek 60,- čep 40,- segrovky 10,- .....sem na 500,- + něco navíc(nikdo nic nedává zadarmo)....takže neni možný udělat výbrus s pístní sadou za 395,- ....ale potom jsou na trhu levný pístní sady (píst z másla,tenký křehký kroužky který sami po 200km prasknou,měkkej čep co se vybouchá po 100km),tyhle zmetkový sady se prodávaj za 150,- takže nákupku mužou mít na 80Kč....nedal bych si to v životě do motorky.....to tisíckrát připlatim na každym dílu 10,- a koupim u Sesy kvalitní píst a kroužky a čep(i když já těch seriovejch pístů a kroužků už teď moc nekupuju) a pak to pošlu/odvezu do brusírny.....a nebo pak jedině pan Bašek....brusírna v Třebechovicích pod Orebem.....brousí závodní válce půlce republiky.....má všechno....písty,kroužky atd.... výbrus+pístní sada+poštovné 650,-....
 
 
Datum: 27. července 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Výbrus včetně pístní sady ( píst , kružky , čep , segerovky ) 395 Kč http://www.motokrnov.cz/6661/servis/
 
 
Datum: 27. července 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12138    
Jsem z Kladenska(Hradečno) a válce na výbrus vozím panu Böhmovi do Nesuchyně(vesnice cca 10km za Krušovicema)
 
 
Datum: 27. července 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
to mi přijde hodně 800,O cestu mi nejde to je kousek ale nasel jsem tuto stranku nemate stim skusenost? http://www.ahra.cz/oprava.html
 
 
Datum: 27. července 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12136    
Jestli máš cestu do Prahy, tak ulice v Korytech. je tam prodejna Jawy a vyjde tě výbrus + kroužky a píst asi na 800,-
 
 
Datum: 27. července 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
např. v Mezouni u Berouna, nějakej pan Procházka, jmenuje se to MP motoservis nebo tak nějak, googli...
 
 
Datum: 27. července 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: hasis      IP: uživatel11990    
No měnil sem na pístu pístní kroužky, a jeden byl jakýsi černý asi litinový, tak sem ho dal doprostřed pístu (3kroužkový), skoro buce sem to nehol a ten černy kroužek mi prasknul, ake moto jela furt dal tak sem okamžitě zdechnul motor a rpzebral hlavua a sundal valec záver byl takovy že mi to rozdrltilo celí píst. chci se zeptat jestli je lepší kupit znova píst a pístní kroužky nebo vybrus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo místo šipkou dolů, dáš ji nahoru... a je problém.
 
 
Datum: 27. července 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11990    
ono jde dat i píst obraceně?
 
 
Datum: 27. července 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je mi divný...nedal jsi ten píst obráceně?
 
 
Datum: 27. července 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"skoro buce sem to nehol" -nechápu
 
 
Datum: 27. července 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Teda luštit po tobě ten dotaz dá fakt zabrat. Nemůžeš psát česky?
 
 
Datum: 27. července 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k tomu, že se ti píst rozsypal, tak bude asi i poničená vložka válce. Výbrus byl asi to nejlepší. Mě se stalo něco podobnýho a vložka vyla tak poničená, že byl potřeba dvojitej výbrus.
 
 
Datum: 27. července 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: 55      IP: uživatel7794    
cus draci chci se zeptat jestli vadi kdyz slozim motor z babety a dam tam jen tmel paulin a nedam papirove tesneni ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: pali55      IP: uživatel12160    
ten tmel poulin vraj neni dobry...neviem z vlastnej skusenosti ale dost ludi na to nadava :-)
 
 
Datum: 30. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
hele já mám utěsněnej celej kompletné motor čz 250 a to jak kartry tak valec a hlavu a po cca20 jizdach jsem sundal hlavu,válec a tmel byl uplne v pohodě a to tam mám ten lukopren kterej podle vás nevydrží kontakt s benálem...budto to byla jenom naka spatna šarže nebo nevím u mě je to prostě upně v poho u kartru ani kapka...
 
 
Datum: 27. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: 55      IP: uživatel7794    
jakože jde o to aby to nesalo nekde falesny , a uprimne pod valec a na karbec bych tmel nedaval prosakne ti kapka benzinu a mas po tmelu , teda aspon mi to tak delalo jinak dik
 
 
Datum: 27. července 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já měl u Pionýra problém, že když sem se vykašlal na papír mezi kartery a dal sem tam jen tmel, tak strašně drhlo sekundární kolečko, skoro s ním nešlo točit, když sem povolil jen trochu šrouby tak se točilo, prostě tam ten cca milimetr chyběl a o něco to drhlo, tož moje zkušenost u Pionýra, jak u báby nevim. Jinak u karburátoru mám taky jen tmel:-)
 
 
Datum: 27. července 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
proc by to vadilo ? pokud to udelas poradne a nebude to tict tak to asi vadit nemuze nemuze ! videl sem ze to davali i pod karbec i pod valec ! ja to nikdy neskousel ja mam celej motor slozenej z tesneni ale nemusi to bejt spatny !
 
 
Datum: 26. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: vadrosak      IP: uživatel12101    
Draci,mám asi takovou blbou otázku,ale čím vším může být,že mi Mustang strašně řve?? A tudíž,jak tento problém vyřešit? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12137    
Pokud ti sedí koleno na válci a neuchází to nikde kolem, tak jedině zkontroluj tlumič výfuku. Já osobně jsem ho vykuchal, protože s tím jezdím závody a ničemu to nevadí. Pokud ale nechceš budit sousedy, tak tam dej kompletní tlumič jak byl z výroby.
 
 
Datum: 27. července 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel9806    
No tak pokud si určitě zadělal všechny netěsnosti kolem spoju výfoku, U hlavy a u kolene a furt to řve tak jedině kouknout na vyfuk jestli v něm něco nechybí :-) Najdi si příručku a koukni co je v njí a co máš ve vyfuku....
 
 
Datum: 26. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: kit 70 ccm      IP: uživatel11989    
ahoj draci mám jedna dvacítku fichlta a mám problem jednička jde vytočit krasně 2 taky ale 3 mi v plných otáčkách chcípa jak kdybych měl zarvane trysky nebo tak něco proste to jede jen na tričtvrtě plynu (na trojku) je to chyba karburatoru ? těsnění ? už fakt nevím dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: kit 70 ccm      IP: uživatel11989    
nedotáhnutý karburátor, čímž sál falešný vzduch
 
 
Datum: 28. července 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12141    
Čím to teda bylo? Tím strženým závitem nebo jsi vyndal sání?
 
 
Datum: 28. července 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: kit 70 ccm      IP: uživatel11989    
ano falk dekuji bylo to tím :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12121    
To vůbec nemusí být tím, co tu bylo napsáno. Řešil jsem to nedávno a způsoboval to falešnej vzduch. Nejprve zkus projet motorku s vytaženým sáním, aby vzduch šel napřímo do karburátoru. Pokud to pojede (jako že asi jo), tak zkontroluj dotažení hlavy, dotažení karburátoru k válci (já tam měl strženej závit, což byl u mě ten důvod falešnýho vzduchu), pro jistotu ještě podlep těsnění karburátoru nějakým tepluodolným silikonem. Pokud to nepomůže, tak jezdi bez původního sání a dej tam přímý, jako bylo na pařezech. Hledat malou trhlinku může být na hodně dlouho a to přímý sání to vyřeší bez problémů.
 
 
Datum: 26. července 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit pretesnit vymenit guferá a vzduchový filter musí to íst :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
Zdarec lidi,chtěl jsem si koupit novy pist a najednou koukam že tu sesa ma 3kroužkovy http://www.fichtlkramek.cz/nahled/173.html máte sním někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel7231    
To Standa: moje řeč! taky bych strašně chtěl dvoukroužkáč s 1,5 mm kroužky. bojim se aby při závodech neměli keci na jednokroužkáč.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12123    
Heeej to je hustý.....dvoukroužkáče by nebyli?? Edice 3 kroužky neni špatná,ale edice dva kroužky by byla lepší ;-) Ještě by to chtělo první kroužek výš ke korunce pístu(2mm)....nebude něco takového? To by byla supr věc k lehce upravenejm válcum:-)
 
 
Datum: 26. července 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
tak to mas skusit jo?asi do toho pudu
 
 
Datum: 25. července 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
S chromovejma kruhama to bude určitě paráda! A těch 1,5mm je super! DĚKUJEME SESO!
 
 
Datum: 25. července 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku s tim asi nema jeste zkusenost,, ja sem si to nechal vyrobit dle nocniho ficht snu,,tak se musime prekvalit,,ale prekl bych ze to bude lepsi nez orig :-)
 
 
Datum: 25. července 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Zdar, dělám menší GO motoru, a chci se zeptat, jak je gufero na klice 17-30-7, doma jsem našel 18-30-7, zkoušel jsem ho nasadit a pasuje tam, myslíte, že ho tam musím dát nebo musím koupit 17-30-7? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked tam dás vacsi priemer o mm tak vysledok bude ako bez gufera..
 
 
Datum: 24. července 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam to co tam patří. Inženíři věděli co dělaj, když to vymejšleli :-)
 
 
Datum: 24. července 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: PavoL      IP: uživatel10280    
Když jsme v Rumusku měnili gufero na vodní pumpě a nesehnali jsme ten rozměr co tam měl být, taky jsme tam narazili o mm menší průměr díry. Na dojetí to funguje, ale pokud chceš aby to bylo správně dej tam to co tam má být ;-)
 
 
Datum: 24. července 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to první číslo je vnitřní průměr v mm, tak si domysli následky sám
 
 
Datum: 24. července 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, mám čz 250/455 a chtěl bych se zeptat:Nevíte náhodou o někom kdo by mě udělal výbrus??A bude mi pasovat pístní sada(kroužky,píst,segrovky,čep)z jawy 250 panelky??Děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
OK díky...
 
 
Datum: 25. července 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
hmm zeptej se v motoservisu ve mněstě nebo v nějakém nejbližším oni ti tam někoho poblíž doporučí a jestli ti to bude pasovat z panelky no nevím asi bys musel nějak ten píst upravit bo panelka má jiné kanály
 
 
Datum: 25. července 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: 58151      IP: uživatel6631    
Ahoj draci chcu se zeptat jestli jde dát jiný válec na jawa 21 viděl jsem fichtla s jiným válcem který mněl vodní chlazení, a taky jěště jednoho co válec vypadal jako ze simsonu díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: falk      IP: uživatel12132    
Nepleteš si náhodou válec a hlavu? Válec žádný chlazení nemá, tak si nepleť pojem a průjem. Používá se zvětšení žebrování na hlavě, ale to jen ve spojení s dalšími úpravami. pokud tam nedáš bezkontaktní zapalování, větší trysky apod, tak to nemá žádný význam.
 
 
Datum: 27. července 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12108    
Ahoj. Můžeš tam taky dát válec z Jawa 05 či z Mustanga nebo z dvacítky,nic jinýho tam nejde. Kdysi tu byl borec co tam měl nějakej upravenej polini kit na Pucha
 
 
Datum: 24. července 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Pele      IP: uživatel7794    
cus lidi vadi kdyz jezdim na babete jen s jednim pistnim krouzkem kdyz maji byt dva ten jeden mi prasknul? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau....kroužek stoji okolo 30 kč tak si kup dva nasaď to tam ..zybtečně to trápiš....ty z jednou noho taky dobelhaš doobchodu ale jak se budeš citit :-)
 
 
Datum: 24. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: jhdgfjsk      E-mail:      IP: uživatel12067    
vadi ti to poradne nepojede a upečešto
 
 
Datum: 24. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
na krátkou dobu se propojí přepouštěcí kanál s výfukovým přes prázdnou drážku v pístu, ale babetta má kanály daleko od sebe, takže by to snad nemuselo tolik vadit. Já jsem zkoušel oddělat jeden kroužek na upraveném válci v babettě a vůbec to nejelo, pokles výkonu byl hodně znát.
 
 
Datum: 24. července 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel12058    
nevadí to ale škoda lebo nemáš až taký výkon ako z dvoma
 
 
Datum: 24. července 2011 15:29
 
<  86  87  88  89  90  91  92  93  94  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:32:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu