|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawaman
IP: uživatel12180
 Zdar draci... nevíte jaký potřebuju nýty na rozetu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 18:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel12180
 nn... to sem nebyl já.... a dík
Datum: 01. září 2011 18:15
 nedávno ses tu ptal... ocelové..... a průměr si změř podle dír v rozetě
Datum: 01. září 2011 14:22
 Čau draci, za jakou maximální cenu byste koupily Simsona S51 enduro? Před pár lety byl motor na GO a komplet moto bylo na lakování... Teď na něm byla dělaná technická.. A chce za něj 10 000,- což se mi zdá docela dost, protože byl ježděnej i na poli a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 21:40
 Takdnes sem se na simálu projel a docela pohoda...Akorát tam prej baterka vydrží prej tak den dva pak se vybije.  Prej je tam původní baterka.. Ale nevim jestli to třeba jen nedobijí. A v zádu sou tlumiče z babetty, protože jeden půlvodní se prej zasek, ale dostanu je k tomu..
Datum: 03. září 2011 21:40
 jj elektrika je tam nahovno npokd se začne srát tak cely vytrhat a pozapojovat to jednoduše s fabryky je to zbytečně složity
Datum: 01. září 2011 20:11
 Dnes bych měl mít fotky, tak uvidím.. A prodává mi to kámoš ze školy..Před pár lety sem od něj kupoval fichtla a byl v perfektnim stavu, až na pár věci...Křivě svařenej rám, nefunkční tacháč a pár drobností, jinak chytal na drc. A navíc tenhle simál je jeho táty, a ten se v tom celkem vyzná, takže by měl bejt v pohodě.
Datum: 01. září 2011 14:58
 A pozor bych si dal na dobíjení a celkově elektriy, moc simáů trpí nedobíjením nebo má něco s elektrikou.. pak zkontrolovat světla, blinkry, klakson, kola aby se volně točily a aby motor jel.. zeptat se chlapa na servisování a opravy..
Datum: 01. září 2011 14:18
 Pokud je to dobrý stav (neodřený, ntakžerozdupanej, a tak) tak dobrá cena.. Plánuju koupi Simsona s51 electronic do školy a chci se vlízt do 7000 max... jsem bohužel student bez občanky takže koupím něco v normál stavu, doopravuju, všechno vyleštím a zprovozním a až bude řidičák (+/- 2 roky) tak vyrazím do ulic  kupuju to brzo páč mi moje původní moto začíná být malé a slabé.. a taky abych se naučil ho pořádně ovládat..
Datum: 01. září 2011 14:15
 JJ, fakt díky moc.  A kdyby ještě někdo měla nějaký rady na co vše si mám dát pozor, tak napište.
Datum: 01. září 2011 14:03
 jj řikám zkontroluj štít toho bubnu brzd atd kámoš jel ze simálem a skočil jeden skokánek a postrallo se mu to tam tak to vše zkontroluj atd ale pokud byl ježděnej silnice a polní cesta tak bych neměl obavi ho vzít samozřejmě jestli chitá na šlápnutí atd protože slabina tohohle stroje je karbec trysky jsou schovany až vvněm a ne jak u fichtla že je v poho vyšroubuješ
Datum: 01. září 2011 13:41
 1 kč
Datum: 01. září 2011 13:36
 Já sem původně chtěl nějakou 125 jelikož mám papíry A1, ale než bych sehnal prachy na nějakou 125, tak už mi bude 18 a to budu mít auto. Tak na ten rok ježdění bych si vzal simsona. Budu to mít stejně jen na takový popojíždění k tátovi, občas do školy (15km). Takže bych řek že simson je docela dobrá volba. O víkendu se na něj pojedu kouknout, tak uvidím jak to s ním vypadá. A jinak díky moc.
Datum: 01. září 2011 13:09
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 10000 je dobra cena pokud je v dobrem stavu a je tam aj technicka čerstvě,taky sem kupoval simsona za 10000 ale lidi mi za něho chtěli dat 16000 je ve špičkovem stavu...
Datum: 01. září 2011 12:54
 zkontroluj rám štít bubnu brzdy atd
Datum: 01. září 2011 12:24
 no hele simsony stojej od 9000 na horu klidně i 15000 ale ty jsou supr stav ale je to jen 50tka takže já bych volil nákou starčí čz nebo tak něco objem nenahradíš ale pokud chceš toho simsona anení nijak zničen těma jízdama po poly tak bych ho vzal
Datum: 01. září 2011 12:23
 Ještě sem zapoměl že má najeto něco málo ke 20 000Km.
Datum: 01. září 2011 12:08
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 čau stal se mi jeden problém,u 350/634 mám dvouklíč ale když jsem skládal přední vidlice tak jsem je dal obráceně a místo vlevo mám ten brzdovej štít vpravo..no a ted mám problém že to nechce moc brzdit,myslíte že to může být tím?Obložení je OK
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 8:28
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 tak jsem to už prohodil a je to o 100% lepší
Datum: 02. září 2011 8:28
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Je to docela pravděpodobné. Dvouklíč udělali proto, aby obě pakny tlačily na buben náběžnými hranami. Tím žes to otočil, chovají se čelisti jako úběžné a brzdí s menší účinností. Vlastně hůř než jednoklíč, který má jednu čelist náběžnou a jednu úběžnou.
Datum: 01. září 2011 21:46
Jméno: Sebo
IP: uživatel12361
 Zdar draci mám problém s fichtlem. Chytne normálně volnoběh drží ale když zařadím a přidám plyn tak se zadusí a začne to kouřit ze spodu válce.Začalo to dělat z ničeho nic. Výfuk jsem čistil dva týdny tomu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 12:50
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 řekl bych že to bude prasklé těsnění pod válcem nebo pod hlavou
Datum: 01. září 2011 12:50
Jméno: Matej
IP: uživatel12365
 Vzduchový filter? blbá zmes?
Datum: 31. srpna 2011 21:03
Jméno: Sebo
IP: uživatel12364
 Trysky jsem zkoušel čistit a nepomohlo. Mě napadá snad už jen ten výfuk.
Datum: 31. srpna 2011 19:37
 no začni tryskama. tohle se mi stalo taky, měl sem tam sítko v nádrži, palivovej filtr na hadičce a stejně se mi ty trysky zasraly a taky se to po zařazení dusilo
Datum: 31. srpna 2011 19:20
 zdar draci potřebuju poradit s jawou 350. kámoš sehnal sřindu od strýce a ta motorka pár let nejela, jen třeba 5 km vyjížďka za rok. kámoš na ní udělal technickou a během týdne na ní ujel kolem 200 km a najenou začal vynechávat pravej válec. na volnoběh jakoby se chytal (možná se mi to jen zdá). vůbec nevíme čím by to moplo být. elektrický věci sou proměřený a všechno je dobrý, předstih seštelovanej snad 10x. zkoušeli jsme snad všechno, ale pořád ten pravej válec ne a ne chytnout. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 13:24
Jméno: Ondra
IP: uživatel8148
 Zdravim, jo kondik je sviňárna, dal mi zabrat solidně na 175. No před 14 dny sem si taky přitáhl 350 a tam zas vynechával levej, tak sem šel od základních věcí jako svíčka, kondik, kladivko a furt nic tak sem šel dál nový fajfky, kabely a i indučky a teď nemam problem. Indučky tam byly starý bakelitový(origo), tak že je kdyžtak zkuz vyměnit za nový a pokud to ani potom nebude ok tak bude háček asi v elektoinstalaci. Obnaženej drát nebo tak něco.
Datum: 31. srpna 2011 13:24
 ano svíčka měněná a to víckrát
Datum: 31. srpna 2011 13:24
 předpokládám svíčka vyměněná že?
Datum: 31. srpna 2011 11:55
 tim to nebude, zkoušeli jsme je vyměnit a pořád nejel jen ten pravej, ale napíšu na tu jawamanii. dik
Datum: 31. srpna 2011 11:10
 a co špatnej kondík? nedávno se řešilo něco podobnýho na jawamanii tak napiš tam tam ti určo poradí
Datum: 31. srpna 2011 10:59
 Nazdárek draci a dračice. Mám takový problémek. Vlastním stroj Babeta 207.500 a v dubnu jsem udělal motor. Teď jsem ho konečně doskládal z nových dílů, vyčistil všechno co se dalo a namontoval zpět. Benzím karbec dává, svíčka jiskru hází a motor ne a ne naskočit. Občas sice má takovou skoro snahu, kdy si párkrát blafne, ale to je všechno. Netušíte někdo, kde může bejt chyba? Mám ten stroj docela rád a už mě stál i dost času (peníze nepočítám). Ještě pro jistotu vyměním svíčku, ale pak už opravdu nevím. Díky za každý aspoň trošku rozumný nápad...
P.S.: Tenhle pekelnej stroj se mnou jezdil před osudnou ránou (v plným kalupu se ozvala rána a pak tupý ticho) i padesát a byl hóóódně spolehlivej, tak mu to asi i dlužím. Nakonec z motoru nezbyly ani kartery, ani klika, všechno je nový nebo poctivě zrepasovaný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:56
 Vrčí. Vyměnil jsem svíčku a na první otočení chytila pravidelným chodem. Chce to sice ještě poladit ale první skok byl vykonán... Povidlo se. Díky za nápovědu
Datum: 31. srpna 2011 20:56
 Kéž by to tak bylo. Ale tohle jsem kontroloval tak stokrat a i presto radeji jeste kouknu...
Datum: 31. srpna 2011 10:24
 podle me mas rozhozený karbec.. podle chytré knihy jehla 2 zářez a šroub bohatosti povolit o 540°
Datum: 30. srpna 2011 23:06
 Zdar mam takovej menší dotaz,mam rozkuchanej vejfuk a nejsem si jistej jak tam dát tlumič jestli tou sranou s mřížkama dovnitř ,a nebo tou druhou jen s těma dvouma dírama? Poradíte mi někdo ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:37
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Zdar, vytahoval jsem řídítka dneska, když je ale chci nasadit, tak ten šroubek prostrčím zespoda tak, že drážka zapadne do dírky.. pak začnu šroubovat ten dlouhý šroub ale už se to nedá udržet v ruce a začne se to otáčet.. nějaký tip, jak to nasadit tak, aby si to sedlo pěkně? Chcu se vyvarovat toho, že by se mi to při jízdě třeba otočilo, zapadlo do drážky a řídítka by přestaly otáčet kolo.. díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:52
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Protáčí se dole ten šroub (takový ten kužel, který roztahuje tu trubku) a u něho má ta zarážka přeci zůstat v té západce..
Datum: 30. srpna 2011 20:52
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Co se začne protáčet ?Když už je utahuješ zak jsou nasazený v krku a při utahování akorád držíš řídítka srovnaný s kolem aby se ti nehnuli. Vždyť na tom nic není, akorád řídítka nesmíš vytáhnout až skoro na na samou ,,hranu " aby se ti nevylomili
Datum: 30. srpna 2011 20:48
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Čus draci mám menší problém pružina na stojanu už je jeaksi vytahaná (v zatačkách škrtám) tak sem koupil novou pužinu ale zaboha ji tam nemůžu dát prostě je strašně tvrdá a nejde skoro vůbec natáhnout ... máte nějakej trik? a ještě jedna otázka jak máte na mustagovy uchycenou pružinu stojanu jedna je ve stojanu a druhej úchyt? je kde já tam mám na kyvné vydlici pod zadním blatníkem prostě drátek to asi tak není že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 21:21
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 a prosimte neposlal bys mi na mail foto? bud to nemuzu najit ten trojhuhebik pod motorem nebo nwm
Datum: 01. září 2011 21:21
 BaRtS: jsou 2 druhy zapojení, buď jak to má na fotce David45623 a nebo, že pod motorem je takový trujúhelníček do kterého se ta pružina zahákne a druhý konec pružiny se zahákne doprostřed stojanu (mezi ty nohy). Jinak já to mám zapojený u jednoho pionýra pod tím motorem a u druhýho na tom boku (ten je novější). A jak tu pružinu natáhnout na ten stojan, když to např. kleštěma nejde? Sundej stojan z kříže, zapoj pružinu a pak ten stojan přimontuj zpět do kříže
Datum: 31. srpna 2011 17:53
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 já mám mutanga 23A rok 1979 tak nevím no
Datum: 30. srpna 2011 22:30
 no to foto co jsem tu dával je z mustanga r.v. 1977 a je to originál
Datum: 30. srpna 2011 22:24
 je to na pionýru? pokud jo tak zespod motoru jak je na úchytech pro kříž taková mezera tak do ní se dává plechový trojuhelníček do kterého se zahákne ta pružina
Datum: 30. srpna 2011 20:57
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 aha já to tam mám jinak mám asi jiný stojan nemám tam tu západku pod motorem ale mám dírku uprostřed stojanu takže jiný nápad?
Datum: 30. srpna 2011 20:18
Datum: 30. srpna 2011 19:21
 Zdar draci chtěl bych se zeptat mám mustanga koupil sem jen kostru a pak jsem koupil motor na šroťáku motor šlapal rychlostka byla ok a válec sem jen okroužkoval tak sem na to kašlal a jezdil ale teď mi to nějak blbne když ho nakopnu tak mi po chvíli chcípne až ho nakonec musím roztlačit pak se rozjedu vše OK a pak při dvojce u čtvrky plynu vpoho ale jak ho vytočim k půlce začne se jakoby dusit bylo vše ok ale teď mi to nějak začalo blbnout tak nevím co stím trysky sem vičistil karbec taky svíčka jiskru háže odtrh mezi kladívkama je taky zeštelovám prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:16
Jméno: petr
IP: uživatel12228
 ahoj dej lepsi svickuhazet jiskru muze ale nemusi poradne palit. po pripade zkontroluj predstih
Datum: 30. srpna 2011 21:16
 čau, má problém s fichtlem 21, háže strašně slabou jikru jen občas nebo spíš vůbec, všechny káble mám skntrolovány, odtrh nastavený asi tak 100krátm, vzdálenost civek od rotoru asi taky tak 10, zkoušel jsem i jiný rotor a pořád stejné, i svíček jsem zkoušel tak 5 a stejné, myslíte že oba ty rotory mohl být už slabé nebo špatná cívečka, nebo inkduční děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 19:00
Datum: 30. srpna 2011 19:00
 a co mezera mezera mezi elektrodama na svíčce máš je zklepli na 0.40 nebo na 0,45? fichtl nemá takovou sílu aby hodi jiskru když jsou kontakty na 0,7 jak tomu bývá u nových svíček
Datum: 30. srpna 2011 17:15
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 No tak leda že máš špatně zapojený cívky, indučka nebo slabej rotor.
Datum: 30. srpna 2011 17:07
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Zdar draci, chcu vytáhnout masku (nastříkat ji) a vyměnit průchodku řídítek.. bohužel mi nejdou řídítka vůbec ven.. mám to teď takhle http://img828.imageshack.us/img828/8472/sdc10001u.jpg , zkoušel jsem ten dlouhý šroubek, co je úplně nahoře v řídítkách zašroubovat zespodu a kladívkem jsem do něho klepal v domnění, že řídítka nahoru půjdou ale nic.. prosím, poraďte.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 12:46
Jméno: daduchodonozor
IP: uživatel12456
 Ahoj tak jak píše NMarloboro, tak se to dělá, já jen připojím, že mám nejlepší zkušenosti s uvolňováním čehokolilv zarezlého, když to poleju obyčejným lihem, třeba opakovaně. Ty tam ten rez máš určitě taky. Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 12:46
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 chápu, díky moc!
Datum: 30. srpna 2011 12:42
 dlouhej šroub nahoře chce jen povolit a klepnout do něj. Dole v řídítkách je kužel do kterýho je zašroubovanej ten dlouhej šroub utahováním šroubu leze nahoru a roztahuje tak trubku řítítek která je strčená v krku a tím drží. Potřebuješ dostat kužel z řídítek ven, tedy povolit (ne úplně vyšroubovat) šroubb, třeba jen o 1 otáčku, klepnout do hlavy šroubu paličkou a několikrát opakovat
Datum: 30. srpna 2011 12:20
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 mam vybrus na 41.00 na pionyroví,jakou mam tam dat rysku na karbecu?prosím poradte,děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 12:24
 chce to vyzkoušet, jak píše Bakoun, nicméně lišit od série se to moc nebude. To že máš válec po výbrusu nutně neznamená že musíš měnit trysky
Datum: 30. srpna 2011 12:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na blbou otázku - blbá odpověď. Dej tam trysku takovou, aby směs byla ideální... Bohužel každý motor je jiný, takže těžko ti poradíme trysku takhle od stolu. Do hry navíc vstupuje i větší kompresní poměr s větším vrtáním. Podle mě tak 72, 74 tryska. Chce to prostě zkusit.
Datum: 30. srpna 2011 0:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10887
 klidně dej i 72.
Datum: 29. srpna 2011 21:00
 nech puvodni 68
Datum: 29. srpna 2011 19:36
 Čau draci je normální, že můj fichtl když ho nakopnu a chci jet, tak že zhruba tak 4 nebo 3 minuty jízdy (přibližně 100m) vynechává a netáhne? Pak, ale jede úplně bez problémů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 18:51
Jméno: jawak23
IP: uživatel12379
 mně jede celkem dobře za studena ale jak se ohřeje tak to vůbec netáhne, nejede Nechápu proč
Datum: 04. září 2011 18:51
 je to studeným motorem, ničím jiným
Datum: 30. srpna 2011 12:25
 OK, budu dělat stejně.
Datum: 29. srpna 2011 9:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Dělá mi to stejně, asi je potřeba to před jízdou nechat trochu ohřát  .
Datum: 28. srpna 2011 22:45
 Tohle mě dělá babetta i fichtl, vždy nastartuju, nandám helmu hodím bágl na záda dám kolečko na dvoře a jedu..
Datum: 28. srpna 2011 22:11
 Ok, díky mě to ze začátku přišlo taky normální ale když to pak začal dělat i po 1 hodině stání tak jsem si myslel, že to by nemělo, ale však když to nechám chvilinku zahřát tak to můžu bez problémů přejít.  Já jen myslel jestli tam třeba nemám něco špatně. Jo a to s těma minutama, to zas prosim přejděte vy  Teď jsem si uvědomil, že to je blbost prostě po chvilce jetí.
Datum: 28. srpna 2011 20:55
 omlouvám se za překlep
Datum: 28. srpna 2011 15:59
 slovnaft !!! NIKDY!! aspon ne v Olomouci koupil jsem tam benál do škodovky speciál a po pár km kdy se spotřeboval starej benál to začlo vynechávat a skákalo to jak koza takže to asi ředijou vodou nebo něčím pak mi tmam ještě upadly i dveře na škodárně skoro musel jsem je nadzdvihnout a zavřít takže to je prokletá benzina na tu rači nejezdit
Datum: 28. srpna 2011 15:57
 Mě to dělá taky ale když se zahřeje tak jede pěkně.
Datum: 28. srpna 2011 15:39
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 nastartuj, nasad prilbu, rukavice, zatial sa ti ohreje a pojde normalne
Datum: 28. srpna 2011 15:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 100 metrů to normální je, způsobuje to chudá směs, benzín ze směsi nasávané do válce kondenzuje na studených stěnách kanálů a v klikovém prostoru a do spalovacího prostoru se ho dostane jen málo, po mírném zahřátí (těch 100metrů jízdy) už vše funguje jak má... 3 nebo 4 minuty jízdy je doufám překlep...
Datum: 28. srpna 2011 15:31
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci...potřeboval bych poradit ohledně Tatrana 125...jaké do něj koupit baterie? Mám koupit dvě 6ti Voltové nebo jednu 12ti voltovou a popřípadě mi prosím napište i kolik Ah
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 12:49
 Ahoj, změř si velikost kastlíku jaká baterka se Ti tam vejde a pak si vyber, aby měla v tomto rozměru co nejvíc Ah. A dej tam 12Voltovou. Je to lepší než dvě šestky, pokud je kapacita podobná.Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 12:49
Jméno: jawar
IP: uživatel3522
 Zdar, renovuju JAWU 20 do 99% origo stavu a bohužel nevím jak dělali na zadním plechu ten nápis "JAWA 20" ..... linky dělali ručně, ale ten nápis vypadá dost těžce....ja jen jestli mi ta paní,co mi bude dělat linky, má udělat ještě podle předlohy i ten nápis..........a ještě jeden dotaz: jakou barvu měli tlumiče na ČERVENÉ Jawě 20 v roce 1972? šedivé jako 21? nebo červené? a jaká byla nádrž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 17:41
 originalne tie nápisi pravdepodobne striekali pres šablon, mám doma 3x 05ky(1963/1963/1964) 21ku 1975,20ku1978,20ku 1974 a všetky mali pekne striekaný rám s vrchnou barvou, ale som už videl tiež fichtly ktoré mali rám pôvodne miestami striekané iba so základnou barvou,
Datum: 28. srpna 2011 17:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Hele je to tak že oni šetřili takže jakmile sundáš ten hlavni plech tak tam je to většinou šedy jo s tou nalepkou-chapu tě ty nalepky jsou sice hezky ale!Když se podivaaš na origo nalepku tak ta je v mistě myslim J takova jakoby přerušovana a to pravě u replik nedomysleli-bohužel.Pokud chceš pošlu ti na mejl fotku te origo nalepky mam doma dve origo 20tky(1971,1972) a obe to tak maji
Datum: 28. srpna 2011 16:43
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám origo fichtla a je tam kostra třema barvama...šedou a čarvenou základní a pak červenou normální barvou...
Datum: 28. srpna 2011 15:36
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 ja vim ze ten napis je tady....ale ja nechci nalepovací! to se musi strikat bezbarv. lakem a to drive nebylo.....jinak díky oni to měli dříve stříkaný tak všelijak, i kostra byla více barvama
Datum: 28. srpna 2011 14:12
 nádrž byla všude taková červená jen základem střiknutá
Datum: 27. srpna 2011 20:12
 Ten nápis jawa 20 seženeś přimo tady v shopu....tlumiče Šedivá,nádrž červená
Datum: 27. srpna 2011 19:13
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Čus draci mám malý problém včera sem jel normalne mustang jel Ok zastavím asi 10 min sem byl pryč .. a přijdu chci nastartovat nejde divnéé skusím roztlačit a chytlo to ale škitalo to znáte to jede nejede jakokdyby byla zašvihaná tryska nebo nešel tam benzín dotáhnu ho dom a na druhý den vyčistím trysky a do karbecu benzín de všechna jak má a vubec nechytl! ani na roztlačení ani si neškitl skoušel sem měnit svíčky a nic nevím čím to je do karb benzín de fakjt netušim  poradte dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 14:41
Datum: 27. srpna 2011 14:41
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 To se dělá jak?
Datum: 27. srpna 2011 13:11
 tak zkus seštelovat předstih a odtrh a uvidíš no
Datum: 27. srpna 2011 11:11
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 trysky jak sem psal výše jsou vyčištěné a benzín je nový
Datum: 26. srpna 2011 23:03
 trysky jsou čisty ? co benál jak je starej nedostala se tam nák třeba voda ?
Datum: 26. srpna 2011 22:41
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Karbec je krásně čistej přej teče benzín upe v poho vzducháč je novej
Datum: 26. srpna 2011 21:43
 co nádrž není rezavá ?nemáš zašpiněnej karbec ? třeba v plovákovce atd ? a co vzduch filtr ? čistej ?
Datum: 26. srpna 2011 20:52
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Svičku mám novou 15 skoušel sem 14 i 17 nic a nic jiným to jde mě ne takže další nápady?
Datum: 26. srpna 2011 20:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Venku 30°C, léto jak má bejt... tak Zkus BRISK NR14 nebo 15 C
Datum: 26. srpna 2011 20:42
 zkus BRISK N17C
Datum: 26. srpna 2011 19:21
 Zdravim, chtěl bych se optat jestli je u panelky nějaký rozdíl v nádržích pro 350 a 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 12:28
 jsou stejný  pouze malý kejvačky (125 a 175) maíjí oproti 250 a 350 jiný nádrže - držáky
Datum: 30. srpna 2011 12:28
 Jsou stejný
Datum: 26. srpna 2011 15:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel12180
 Zdar draci.. mám problém. Potřebuju sundat zadní plech ale nejdou mě povolit šrouby u sedla. Nejhorší je, že už to někdo zkoušel a ty šrouby sou totálně sjetý. Kdyby jste věděli nějakej způsob jak je povolit, budu rád. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 14:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 navař na to matku M12 vem devatenáctku klič a povoliš to jak nic...
Datum: 26. srpna 2011 14:39
Jméno: vejtek
IP: uživatel4303
 hele tak si vem plátek od pilky na železo a udělej si tam drážku a pak to povol šroubovákem
Datum: 26. srpna 2011 12:01
Jméno: vítek
IP: uživatel4303
 prosím o pomoc mám jawu 21 jezdila a tet už nejede udělal jsem předstih a vše okolo chytne na šlápnutí ale jakmile dám jedničku tak se motor začne dusit prosím o pomoc předem za odpovědi děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 14:44
 oddělej celej plastovej ayrbox jak je v tom vzduch filtr a zkus to jestli to pojede popřípadě ten vzuchovej filtr profoukej kompresorem .pumpičkou nebo pusou a a zkontroluj trysky jestli jsou čisty dyštak je vyčisti ne ! drátem to by se zětšili bud vzduchem nebo chlupem ze smetáku tak hodně zdaru ad to jezdí
Datum: 25. srpna 2011 14:44
|



|