Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj lidi, mám dotaz ohledně přední vidlice na babetě 210, nevím jak vyndat ty horní futra. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 22:20
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 čauves draci, mám takový problém s jednadvacítkou... Studená chytá na našlápnutí hned, ale....jen co se trochu ohřeje cca. 5 minut jízdy a chcípnu motor už ho nenastartuju. nakopnout nejde, roztlačit nejde. Vychladne a to samý se opakuje. Ale když mi to nechcípne, jezdí třeba půl hodin bez problému. Karburátor a nádrž vyčištěný, nová svíčka N15C. Zkoušel jsem i 14tku, pořád to samí. V čem by mohla být chyba? Napadla mě ještě cívka... Díky za všechny zkušenosti, rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 22:10
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 Tak už jsem přišel na závadu, paradoxně zase tam kde bych jí nečekal... V karburátoru byly jiný trysky. Oprava na 2 min mi zabrala asi tak tři dny. Ale, aspoň vim, že veškerá elektrika funguje  Stejně díky za typy
Datum: 28. září 2011 22:10
 jo to by dělalo v zimě taky nevěděl sem co už stim tak sem si koupil nový cívky zapalovací a světelný novej kondík kladivko a kontakt složil sem nový zápalko a bez problemu asi to byla ta cívka jak říká lukáš
Datum: 23. září 2011 9:42
 Nemáš "koplé" vínutí na cívce? řešil jsem podobný problém, ale s osvětlením... za studena to svítilo krásně, ale čím teplejší to bylo tím míň to svitilo, až jsem jezdil víceméně po tmě... zkusil jsem tedy napojit světla na externí zdroj abych vyloučil chybu v instalaci, světla svítily, tak jsem se podíval na cívky a zjístil, že jedna měla narušenou izolaci vinutí... stačil kusek izolačky a svítí zase jako nový... takže to zkus podobně, místo cívky zapoj zdroj (buď nějakou baterku, nebo PC zdroj) a uvidíš  jak to pojede, tak je to cívkou, jak ne, tak chyba je jinde
Datum: 22. září 2011 20:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau Seso chtěl bych se zeptat,kdy budeš mít ty sponky do toho sedátka,jak zapadají do hrotů sedátka,do jawy 21 díkec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 20:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty sponky si udělej z paprsků do kola funguje to taky a docela spolehlivě
Datum: 22. září 2011 20:36
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 lidi caute mam doma jawu cezetu 175/356 a jela mi normalne a na druhy den sem k ni prisel a nakopl sem ju a vubec nejde vytocit a strasne se dusi a strasne dymi, benzin ktery v ni je sem snim jedzil uz mesic takze bezrpoblemu, karbec komplet vycisteny,gufero u zapalka je meneny pred 4 mesicama, a ze strany spojky na klikove hrideli gufero neni ( nema tam byt) .. napada me snad jen znecisteny vyfuk, jehlu sem zkosuel dat na 1. zarez. Na kolikatem ma byt vlastne zarezu ?elektroinstalace bezzavad,baterie nabita, baterie nova 2 mesice. dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 23:33
 rumstajn: pokud ložiska nebou mit tak velkou vuli ze klika v nich bude mit vertikalne vuli, tak je labirint nesmrtelné těsnění...
Datum: 21. září 2011 23:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 No :/ tak je asi v prdeli ten labyirnt ne ?  se asi nějak protočil s tím ložiskem a už to netěsní nevím
Datum: 21. září 2011 23:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U tohoto motoru na levé straně gufero není, levý čep kliky je uložen na dvou ložiskách a mezi nima je těsnící labyrint. Vnitřní ložisko je mazáno olejem z benzínu a vnější převodovým olejem.
Datum: 20. září 2011 21:42
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 Cože ajktože nemá být gufero ze strany spojky to je volovina ne to ti musí sát olej proto ti to tak dymi a nejde vytočit ne ?  nevim to slyšim poprve aby na nějaké jawě nemnělo byt na klikovce gufero ještě ze strany převodovky
Datum: 20. září 2011 21:12
 Zdravím potřeboval bych vědět jaké budu potřebovat ložiska a gufera do motora z 05 r.v.66 nechci to prvně rozebírat a pak čekat na ložiska, tak se ptám, popř. jaký volit předstih na 05 je psaný okolo 2.5 (ale toto je 66rok s již novým zápalkem) tak jestli tam cpát větší, nebo menší  a čím by mohlo, že před výměnou výfuku to jelo tak 65-70km/h z mírného kopce po výměně max. 60km/h a po vyměně zpátky taky? je tam dělaný výbrus na něm je nalitané tak do 1k km (1přidřeno, ale nenechalo to následky, alespoň né viditelné, teda krom zničeného pístu) Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 11:22
 už sem ti psal že zhoblovené kroužky byly kvuli otočenemu pistu!
Datum: 22. září 2011 11:22
 Myslím, že ne... ale jak jsem měnil ten píst, tak jsem pro jistotu to vzal šmirglem, ale hodně jemným, spíše leštícím  myslíš, že by to zapříčínilo zhoblování těch kroužků?
Datum: 22. září 2011 8:49
 jo a kdyz si přidřel.. kukni do valce jestli tam po stěnách nejsou lesklé fleky.. jestli jo tak je sundej "šmirglem"
Datum: 21. září 2011 21:34
 Bakoun: nemám slov fakt už....
Čezeťák: ano měl jsem ho opačně... měnil jsem ho narychlo a nějak jsem se nepodíval jak jsem ho tam dal... už jsem ho dal jak má být (šipkou do výfuku)
Datum: 21. září 2011 21:02
 k těm kroužkům: nemáš obráceně píst?
Datum: 21. září 2011 20:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lukáš: tak jestli jsi to přidřel, tak se není čemu divit.
Datum: 21. září 2011 20:12
 Tak je to zjevně vyřešeno... něco dělal karbon na pístu a hlavě a při tom jak jsem ho odstraňoval jsem si všiml špatných kroužků (první má uvalené "zobáčky" přez zámky a druhý už má jeden ten zobáček tak divně zhoblovaný...), což se dost divím, byly kupovány tady a je na nich tak 300km...
Datum: 21. září 2011 18:43
 ježíš... prostě jsem to dostal (byl v tom půl nádrže benálu), tak jsem to neřešil kopnul a jel... pak mi bylo řečeno, že je to po výbruse, víceméně nejete a kdoví jak starý benál to už ovšem bylo pozdě a já přidřel (už na volnoběhu víceméně) sundal jsem tedy válec (na oko mu nebylo nic, rýhy a nerovnosti žádné), píst byl ovšem roztažený takže k ničemu, koupil jsem tedy nový píst a kroužky... dalších 300km jsem jezdil záběhově podle manuálu poté už jsem tomu občas přikuřil (podle internetového článku vytvořeného podle článku z 50.let, který popisoval rychlejší, ale horší záběh), nalítal jsem dalších 400km kdy se mi urval držák na výfuku, tak jsem ho vyměnil za druhý (měl v komorách tak 2x více děr) a náhle to jelo jen těch 60km/h zkusil jsem provizorně spravit ten původní, dal jsem ho zpátky, ale furt to dělá to samé... podíval jsem se na předstih a odrth (odtrh byl malinko větší a předstih byl cca 2mm) snížil jsem na odrth 0.45 a předstih 1.6 Začlo to hned lépe táhnout, ale rychlost furt nikde... takhle už jsem s tím dal dalších tak 200km...
Datum: 20. září 2011 22:01
 hele pokud jsi přidřel a jenom vyměnil píst a kroužek tak se není čemu divit....
Datum: 20. září 2011 20:59
 jo... ale ten výbrus už tam byl aj předtím.... bohatší směs? ou... olej je samozřejmost  a to jak jsem to zadřel bylo tím že tam byl starý benzín a olej už zjevně vyprchal, nebo co
Datum: 20. září 2011 10:43
 ložiska a gufera nevim.. podivej se do katalogu..... a k tomu že ti to nejede.... a to se divis ze po vybrusu to nejede jak předtim? musíš to prvně zajet! ... a nezapomen nastavit karbec na botaší směs a dávat víc oleje do benzínu... a hlavně to nervat hned do plnych otáček! pak se nediv že to nejede a je to přidřené
Datum: 19. září 2011 22:02
 čau všichni,mám dotaz mám fechtla 21 hrozně mi cuká jak se tročku zahřeje motor všechno je po kompletní generálce zapalování mám skoro celé funkčí z 2 pincka,kteřý jezdil dokud ho nějaký inteligent neuvařil a mně nenechal na díly... 1 a 2 hrozně cuká jako kdyby mi to vynechával všechno jsem kontroloval gufera nový válec s pístem po výbrusu zajetej karbec celej komplet vyčištěněj vzducháč též, na zapalování mám novej kondenátor,kladávka všechno správě seřízené spojkové lamela nové... prosím poraďte už fakt nevím co s tím je... a je to můj první chrchl nechci ho dávat pryč...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 18:34
 máš čisté odmaštěné kladívka? Klasická závada je, že z váčky (nebo takové tej houbičky na olej) chlustne olej na kladívko začne to cukáním a končí to většinou tak, že to chytne až při vyšších otáčkách a hned to zase chcípne, nebo to nechytne vůbec... mě se to stává tak 1 do měsíce...
Datum: 20. září 2011 18:34
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čau. Vím že jsi psal že to máš správně seřízené ale jak poznáš že je to správně? To je ten problém 
Ono se nedá fichtl udělat (předstih apod.) podle odměrek pač to stejnak nejede. Vím to z vlastní zkušenosti a všichni s kým jsem co ohledně těhle vehiklů řešil, měli stejný problém. Musíš to vyladit podle oka a hlavně pokus omyl. Já to tak taky dělám a věř mi že to zabere míň času jak přesné odměřování.
Než ale začneš něco štelovat (abys to nedělal zbůhdarma) zkus tu svíčku jak říkaj kluci. Je to taky dost možnej důvod.
Já bych ti doporučil tuhle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n14c.html
Je to jedna z nejkvalitnějších svíček, levná a na to sklepávání se vyser.
Je to hlavně dobrá volba protože jak máš po GO motor, tak se ze začátku plácnu 200KM hrozně zahřejvá protože se zajížděj ložiska, válec atd.. Proto ti to potok netáhne a možná aj už cuká.
Já jí používám pořád ikdyž GO motoru už mám asi 4 roky za sebou a nemůžu si vůbec stěžovat.
Můj fichtl dostává na prdel každej den (cca 2-3H denně) a ta svíčka vydrží skoro rok.
Poté jí teprve měním když cejtím že už to není ono a rychle se přehřejvá.
Takže zkus svíčku, když nepomůže tak znova seštelovat (By vočko) a když ani to tak ještě muže byt chyba v přívodu paliva nebo karburátoru. Muže to bejt zasraný, ucpaná hadička, ucpanej kohout, špinavej karbec, ohnutej plíšek jehly a tím pádem špatně chodící nebo nedejbůh sklouzlá jehla (se stalo mě  )
Pokud nic z toho nepomůže, vyhledej někoho kdo se v tom opravdu vyzná a on už ti pomůže, ale vsázel bych na jedno z toho.
Čus, Zetor.
Datum: 20. září 2011 18:09
 Mě tohle dělala na bebettě taky svíčka.
Datum: 19. září 2011 21:13
Jméno: Jiří
IP: uživatel12302
 dělal mi to fichtl taky,a když sem vyměnil svíčku a fajfku tak to bylo v pohodě
Datum: 19. září 2011 21:00
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 Mě dělá uplně to stejny a nevim co stim mam udělat
Datum: 19. září 2011 20:41
Jméno: Vojta
IP: uživatel6685
 Zdar, Mám pincka a s nim jeden problém a to zcela jednoduchej : Nemá téměř sílu, což znamená, že po rovince skoro nemůžu zařadit 3ku . Nepotřebuje třeba výbrus? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2023 19:03
 Hello there. It's sad that I had to resort myself to that.
I won't compile a sad long cryporn story, and keep it short: everyone abandoned me, my family scammed me on my apartment, my only property,
and took the only two things that kept my sanity in check: my laptop, and my books. This world is full of monsters, and I'm afraid to become one.
I don't really have a choice anymore. The place I ended up in has a 300$ average salary, and they won't even hire me because the employer sees me as overqualified,
considering the possibility that I would just turn on the company and replace the higher ups in matter of months. After all, that's what happens when they run a background check on you.
I've sent over 5000 applications, CVs, I've been to over 400 job interviews. No luck. It's quite tricky to look normal when you're just sitting there and wondering if you'll have anything to eat tomorrow.
I'm sitting with the outcasts of society as I write this in the nearest camp by the forest. Prostitutes, drug addicts, alchoholics, dementioned people. Ukranian war refugees who got thrown on the street.
There are some good people as well. A scientist, who got robbed by his wife, "the love of his life", stripping him of his home in court, taking his kids, leaving him on the street. The goverment doesn't care.
We got a lot of people here. I try my best to not become a monster, however I guess I'm already an outlaw. I'm begging you to give us a job, or refer to someone who can. Not everyone can speak English around here, so I probably would have to act as a broker. There are children here. I'm sure we can pretty much come up with a solution to ANYTHING. I'm a journalist, personally.
Or, you could support us with 6$ worth of crypto. I picked Litecoin because it has the absolute minimum transaction fee value, however I'm not an expert so Im going to attach bitcoin wallet as well. I imagine that would be the only way to do it legally: none of us has an acting commerical license and there is no way we could pay tax.
Thus I picked the email name. I'm suprised I still can laugh at this point.
That would be probably my last attempt to reach out. I would rather die, than become a creature that turned on people around me.
Whatever your decision would be, please remain kind and God Bless you, for He hasn't been kind for any of us here. Some people even turned atheist.
Litecoin wallet:LbGMRwVDimzr4Y5YxYbuieH8pTpYc92TQX
Bitcoin wallet:168qPFFpkqHDJDTRfurhwR3MijobeZRbJ9
With regards,
Christopher.
Datum: 23. září 2023 19:03
Jméno: Vojta
IP: uživatel6685
 Já sem dělal generálku motoru celou sám, ale na druhou stranu je pravda, že gufera byly OK tak sem je tam nechal.
Datum: 20. září 2011 16:43
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já asi nikdy nepochopím lidi co dávají motory na generálku....já bych si to udělal doma..jestli máš jennom trochu zkušeností s motorama tak bys to měl zvládnout a uděláš to podle mě rozhodně levněji a narozdíl od toho když to někomu dáš aspon víš cos tam udělal a máš jistotu že penize si nevyhodil z okna...když nebudeš něco vědět tak ti jsme my....poradíme,posloužíme...ale chápu že když na to nemáš zázemí tak holt budeš muset šetřit no...
Datum: 20. září 2011 15:20
 skus si našetřit a hodit si motor někam na generálku.. můžou tam bejt gufera nebo špatný kroužky coč by pak znamenalo novej výbrus
Datum: 19. září 2011 19:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar, som už bezradný mám 21 ked idem do 3/4 plynu je to ok ale pri plnom plne motor sa ani neže dúsi ale vôbec nejde ako keby nedavolo iskru už neviem čo to može byť plavak v pohode aj hladina karburator vyčistený našteľovaný a všetko nastavené ako má byť môže to robiť zanesený vyfúk? po 1500km na polosyntetike?? fakt pomôžne ma to už sere :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 19:33
 já mněl uplně to stejný.... vyřešilo to tam dat přímé sání.. od té doby to maže jak zamlada!
Datum: 27. září 2011 19:33
 Řešil jsem skoro to samé na mustangovi, byly to buď kontakty kladívka, nebo kondenzátor (obojí jsem dělal najednou, takže netuším čím to nakonec bylo)
Datum: 20. září 2011 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel5532
 špinavy kohoutek
Datum: 18. září 2011 19:49
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 zkus vyčistit vzduchovej filtr
Datum: 18. září 2011 18:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 som zabudol na neutráli na plný plyn ide bez problému jak píla :/
Datum: 18. září 2011 15:49
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar draci koupil jsem si čezetu 175/477 kdyz jedu tak 1 2 jde normalne a 3 4 se v trochu vetsich otackach dusi nevite cim to je ? uz to neni fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 18:00
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 filtr mam prave vypojenej kdyz ho zapijim tak zas netahne na 1 2 a ten sroub vedle trisky je na smes ? nebo naco
Datum: 18. září 2011 18:00
 co vzduchovej filtr čistej ? benál teče v pohodě ? nádrž kohoutek karburátor trsky vše čisty ?
Datum: 18. září 2011 17:18
 Cau draci mam takovy problem mam pionyra 21 nejak prestal jezdit ale jiskru vazi, predstih je udelany,odtrh taky a benzin tam jde taky (kdyz startuji tak mi tece olej asi i z benzinem z kolena) nejsou ani praskle pistni krouzky.Pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 11:05
 Ciao draku zamyslel jsem se přímo hlavou a nějak mi to neštimuje. Co by to ještě mohlo být? Nedrhne šoupátko v karb.? Vysoká jehla(snížaut. vyskočený boeden z napínáku na karb. Zkus sundat vzduch.filtr, jestli není moc zanešený. Trysku jsi doufám neměmnil. A co ten plovák a jehlový ventil, tam závada není?
Prasklá pružina na šoupátku, není tam nějaký sajrajt? Vypadlá tryska to asi nebude Ohnutá jehla,ale to se samo od sebe těžko udělá. Jinak nevím, uiž mně nic nenapadá, vystřelené těsnění pod karb., nebo prohnutá příruby a saje to moc vzduchu? Zkoušej a dej prosím věšdět čím to bylo, dost mně to zajím,á. Ciao Dáda
Datum: 19. září 2011 11:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 18. září 2011 15:58
 prave ze ani ne ale kdyz jsem se ted na to dival tak se opravdu hodne uchcava.Jak bych to mel omezit aby tam slo benzinu tak akorat?Pls
Datum: 18. září 2011 15:43
 Ahoj ještě mně napadla jedna možnost. Lidi místi, aby cucák jen zmáčkli a drželi chvilkiu, tak jej mačkají opakovaně, přitom se může stát, že ten plovák deformují až jej prorazí. Zkus to. Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 13:34
 Ahoj vypadá to, že je to uchlastaný. Nedrhne Ti plovák, cucák, nebo jestli není špatný jehlový ventil.
Datum: 18. září 2011 12:37
Jméno: dotas
IP: uživatel11925
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_lumice_stelovatelny_delsi_2ks2.html jaka je délka tohoto tlumiče,a jsou delší neš original tlumiče na mustnagovi? Dotas na SESU!....předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:21
 jsou lepsi jak v prochybu,, maji delsi zdviych a silnejsi pruzinu,,delsi jsou o 2 cm,,na skoky jsou lepsi nez ty levnejsi
Datum: 16. září 2011 21:21
Jméno: Honza
IP: uživatel12445
 DObrej draci jel sem po rovince a docela dlouho najednou se mustang zastavil rikam OK pockam pockal sem svicka nedavala jisrku dotahl sem ho dom vymenil sme hlavu valce protoze v puvodni byl zavit na p**** a dla novou svicku n15c a Ok jeste sems e dival na pist jestli klouze v pohode mam jednokrouzkac a tet najednou proste půlku rychlosti skoro nejede jede tak na 40% výkon a po chvilce az se objevila rovinka se rozjel pripadne mi to jako by me pulku rychlosti neco brzdilo a najednou to bylo pryc pred tim sem to mel taky tak akorat ze to enbylo tak poznat proste ze zacatklu kadze rychlosti strasne malo taha jedine co me napadlo jestli sem nepripekl pistni krouzek
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 16:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Čárky mezi větami, interpunkce... Se nedivím, že se mu to necche číst, mně taky ne.
Datum: 18. září 2011 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel12445
 přečíst se to dá jen nejsi ochotnej pomoct
Datum: 17. září 2011 10:42
 v druhym řádku sem to pŕestal čist..to se nedá
Datum: 16. září 2011 22:52
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Dobrej ptám se na tohle dne sem jel do prudkého kopce na 1 asi 1km před tím sem jel delší trasu a zakouřilo se z motoru a ja si říkal Ok nechám vychládnout a bude Ok a Ejhle nejede dobře chci vyměnit svičky svička vystřelí z hlavy tak si všimnu stržený závit tak vyměním hlavu valce svíčka jde Ok a a dáva jisku sice menší ale dává udělalo to jen takové menši nastartovaní a kouř nevím z čeho a smrad který sem po doby jezděni na fichlu nidky necítil takže ?  budu rád za každý sebenši nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 21:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdarec, skontroluj jestli ti nepodfukuje hlava, je docela možný že ano protože mě se to jednou stalo a ten zápach s toho byl taky nějak divný.. stačí když teď sundáš hlavu skontroluješ jestli kolem dosedací plochy bude olej nebo nespálená směs.. zároveň mužeš skontrolovat kroužky to je taky docela možný pokud máš 3 kroužkovej píst po delší cestě toho má sám o sobě dost. hodně zdaru!
Datum: 18. září 2011 21:44
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 nakopnou jde tak tak šel i předtím a když to chci roztlačit tak motor se točí upe v klidu
Datum: 16. září 2011 9:06
 připečené kroužky, zadřený motor .. jde pincek těžko prošlápnout? jestli jo tak si to zdařel.. udělej výbrus a zajeď to
Datum: 16. září 2011 6:54
 Ahoj. Mam JAWU 23 . Dneska jsem dělal předstih, ten se povedl krásně ale potom když sem ho naastartovaal zdálo se mi že taam něco ťuká (zřejmě ve válci) naa volnobech je to celkem OK ale když mam jedničku a zaabírá taak je to slyše jhodně. Taakové ťukání. Cinkal už před tim, to bude aasi bronz. futro aale tajtoho sem si nikdy nevšyml. NEvím asi je blbost aaby píst tukal do hlavy co?? Co já vím tak žaadný snižování nebylo . Asi to bude futro aaale jestli nekdo víte prosím naapište  Zatim dík Draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:19
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 něco podbonýho sem měl taky ale jen pči vyšších otáčkách a bylo to moc opotřebené bronzové pouzdro v klikovce a lítal v něm čep ale tam se určitě pidívej  nebo kroužek kousek chybět
Datum: 15. září 2011 21:19
Jméno: jawa 4refer
IP: uživatel12180
 Zdar draci, mám menší problém, fichtl mě začal zničehonic cukat... vždycky ujedu tak 100 metrů...začne to cukat.... za chvilku to přestane a zase znova. Nevíte čim by to mohlo bejt? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:27
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Zkontrolovat karburátor nebo trsyku vyčistit nebo se podívat na kohoutek
Datum: 15. září 2011 21:27
 Nedotejká benzín...
Datum: 15. září 2011 17:35
 Čau draci, už jsem stracenej.. Mám možnost koupit simsona za 9 000,- kterej nejspíš nedobijí, má tlumiče z babetty, má najeto tak 25 000Km. A nebo mustanga za 3 500, najeto jen něco málo přez 3 000km, nikdy nepůlenej motor, studenej chytá na drc..... Nejčastějc budu jezdit sám trasy kolem 15Km několikrát týdně... Cenově bych bral mustanga, ale výkonově zas simsona... Co by jste braly vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 20:54
 Tohle je prostě klasika, už mam doma jawu 20, a 2x stadion s11, A fotky zatím nemám, ale až ho budu mít doma, tak určitě nějaký nafotím.
Datum: 18. září 2011 20:54
 správna voľba  pak daj sem fotky
Datum: 18. září 2011 18:39
 Dnes jsem si mustanga prohlídnul a projel a jezdí perfektně..Studenej chytá na potřetí a teplej na poprví. Síly má na rozdávání, kdyby měl ještě jednu rychlost, tak by jí určitě zkousnul. Takže ho kupuju..díky moc.
Datum: 18. září 2011 18:07
 Jojo, to já napíšu určitě..nechci koupit nějakej vrak, což ten simál je...Přeci jen sem student a prachy na stromech nerostou.
Datum: 15. září 2011 21:28
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 pak napiš jak si dopadl a pošli dyštak náky to foto mustanga
Datum: 15. září 2011 18:46
 Mustang prej má propadlou technickou,a le tu nechaj udělat.  A vše je na něm originál, vše funguje jak má..jen ho stačí oprášit, vyčistit karbec protože se tam za tu dobu něco určitě usadilo a je to.  Jdu do něj. Díky moc.
Datum: 15. září 2011 18:20
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 Já bych 9000 za toho simsona nikdy nedal, to by se tak dalo uvažovat kdyby byl v 100% stavu, vzal bych toho mustafa kort když je tak zachovalej to se hned tak nevidí tp asi má taky né ? toho simsona bych vzal tak za 4000kč
Datum: 15. září 2011 16:51
 Právě že já mam toho simsona už zamlouvenýho a už ho daly na technickou.  Tak je blbý to odříct..ještě to zkusím domluvit.  A ten mustang je práve žajetej dobře že na něm jezdil jen ten děda. A chce za něj jenom 3 500,- což je krásná cena..  A navíc by my zbyly prachy na úpravy (výbrus, vape...)
Datum: 15. září 2011 15:27
 Řeknu ti to narovinu, nemám vážně žádný zkušenosti se Simsonem, snad mi jen u Pionýra schází jeden převod navíc. Ale 15 km je pohoda, jde o to, jestli má ten Mustang jen 3000 km a je zaběhnutej, tedy jestli táhne tak je to nejlepší motorka co můžeš za rozumnou cenu koupit, kolik by za něj chtěl 5000,-? To si myslím, že je cena o který se dá mluvit.
Datum: 14. září 2011 21:49
 ale neěř že to má najeto tak málo a na fichtlu tomu nesmýš věřit vubec ttam je ten tachas na hovno řešenej takže to chvilo měřilo a chvilu třeba ne
Datum: 14. září 2011 21:46
 mustanga a ktomu bych si koupil vape
Datum: 14. září 2011 21:45
 ja by som bral mustanga!
Datum: 14. září 2011 21:32
Jméno: Dano
IP: uživatel11032
 Co čekáš, že ti tady asi všichni odpoví, jasně že Mustang, ještě když ten simson má tlumiče z babetty a nedobíjí atd. atd.. Mustang 15 km zvládne bez problému a má aji hezčí zvuk než simson  Já jsem za mustanga za 3 500 + si můžeš přispět třeba na nové tlumiče, výbrus atd
Datum: 14. září 2011 21:24
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Za takového simála bych určitě víc jak 6000 nedal ani náhodou a 9000 to už je opravdu přehnané za takového dobastleného simála. Za 9000 bys koupil simála i ve 100% stavu co jsem viděl. Já bych se s ním zkusil domluvit na slevě a kdyby byl proti tak bych mu rovnou řekl " naschledanou" a hledal bych dál. Vždyť ten simál přeci není jediný na světě , při výběru nesmíš být ukvapený , mohl bys toho později dost litovat.
Datum: 14. září 2011 21:23
 mam dandy 50 a mam špatný motor,sehnal sem celou dandynu ,která si sama přidává olej do benzínu,ta moje to nemá,dá se motor přehodit bez problémů ,nebo to nejde.Obě sou r.v 96.Díky za radu Mára
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 20:58
Jméno: hajer
IP: uživatel12592
 Zdar.Motor lze přehodit bez probkému jen odmontuj olejové čerpadlo otvor po něm zaslep a michejolej do benzinu jak před tím.
Datum: 16. října 2011 20:58
 Pokud ti můžu poradit, tak založ vlákno na motorkari.cz, tam ti určitě poradí víc lidí
Datum: 14. září 2011 20:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nevím jak přesně to je u dandy udělaný oddělený mazání ale určitě prohodit půjdou
Datum: 14. září 2011 15:32
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 myslite že projdu s vidlemi ze simsona na mustangovi na STK??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel12441
 Hele asi takle.....nesmí to být do očí....pokud na tom máš normálně blatník z mustanga a světlo z mustanga včetně bočních krytů vidlí,tak se nad tim nikdo nepozastaví....maximálně to pochválí.....ale jestli na tom máš třeba nějakej krutohustej krosovej blatnik a šílenou superkrosovou masku s hranatym světlem tak poletíš,jenom tam vjedeš.....
Datum: 15. září 2011 13:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Legálně bys správně projít neměl jak říká kolečko, ale asi bych se toho nějak výrazně nebál
Datum: 14. září 2011 15:09
 A já bych zase klidně řekl že by to projít nemuselo  samozřejmě záleží na technikovi, ale je to zásah do konstrukce...
Datum: 14. září 2011 7:39
 Jasně že projdeš. to je výměný díl..
Datum: 14. září 2011 2:26
Jméno: 50/21 sport
IP: uživatel11232
 Zdar draci, potřebuji pomoc, udělal jsem na fechtlovi 50/21 komplet go, všechno chodí, nasadil jsem motor, strčim tam spojkovou tyčku a ta mi zajela cca 3 cm dovnitř, poradte mi prosím Vás co mám uělat, jinak všechno nové a chodí ?????\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDík moc za pomoc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 19:44
 tyčky sú tam dve !! prvá sa tam dáva malá neviem má asi 3cm potom tuším petka gulička ale tú velkost už neviem presne proste taká čo ti tam vojde a nakonec ide dlhá tyčka
Datum: 13. září 2011 19:44
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 zasekla se ti jen kulička ve žlabku musis ji nak vydloubnout aby spadla az do konce taky sem to mel
Datum: 13. září 2011 18:33
 Prosím vás to tu nikto nevie čislo oranžovej a kremovej farby na najnovších pinčloch 221tkách ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:45
|



|