Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hm
IP: uživatel11925
 Hoj draci,mam na výber mezi 2t a 4t v 50 objemu.Poradte mi prosím co si mam vybrat.popř vaše názéry atd předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:50
 Ja mám skutra yamaha bws 50ccm 2T a je to paradni stroj dam stim kazdej 4T v pohode je to bez udrzbovi jenom lejt benzin a olej a jezdim rychlosti kolem 75km/hod po rovince muzu poradit 2T protoze ze 4T sou vetsi starosti ventily apod a ma o proti 2T hrozne malej vykon ! uz to poznas v kopcich atd ! tak co muzu doporucit jaaa je 2T !
Datum: 08. srpna 2011 11:50
 Rozhodne 2T
Datum: 07. srpna 2011 15:38
 4t v 50 je utrpení.
Datum: 07. srpna 2011 14:40
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12200
 2T - pojede ale bude žrát
4T - pojede míň ale nebude tak žrát
Datum: 07. srpna 2011 12:50
Jméno: slonak
IP: uživatel12116
 serva dostal som od znameho jawu 20 ale bola zadreta (pred tym behala v pohode), tak som vymenil piest, valec, kružky................ale nenakopnem ju.....uz aj ma snahu chytit.....a ked sa mi ju podari po 50x nakopnut tak ju musim drzat stale v otackach inak zdochne a celkom dost dymi BTW: za rady vopred dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 13:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Taky to može byt moc oleja v benzínu
Datum: 07. srpna 2011 13:44
Jméno: matus
IP: uživatel12198
 nazdar ked ti moc dymi tak ti saje s prevodovki olej skus vimmenit semeringi na kluke
Datum: 07. srpna 2011 8:26
Jméno: pepa
IP: uživatel12194
 hezký den čím muže být e se my pionýr po chvíli běhu zastavý možná hladina ale dělá mi to i s plnou plovákovou komorou...neuže to být něco v elektrice ??zkusil sem víc svíček ale zda se mi že jak se ohřeje tak vzdechne
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:30
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 A co svíčka zkoušel jsi kjinou tepelnou hodnotu?
Datum: 07. srpna 2011 19:30
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 mě to delal předstih
Datum: 06. srpna 2011 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel12194
 kondík to nejni je vyměnění a opravdu jak to ohřeju že a válci neudržím ruku nenastartuju motor jakoby taranuje a musím čekat dokud nevychladne
Datum: 06. srpna 2011 16:16
Jméno: Pechicc
IP: uživatel11300
 Tohle jsem mel taky zkus kondik !
Datum: 06. srpna 2011 12:39
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdravím jak má být správně nastavena a seřízena převodovka se mě totiž rozsipala a nevím si s tím rady stačí foto zda někdo máte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 20:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a pokud vim tak jediný co se seřizuje je vůle na předloze
Datum: 05. srpna 2011 20:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 05. srpna 2011 20:12
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdravích chci se zeptat zda máte někdo nebo někde na netu jestly jsou fota jak půlí motor a co a jak kde má všechno bý a prosím i schéma elektriky.Porsím. Děkuji mnohokrát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 16:23
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 07. srpna 2011 16:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 schéma je předně v příručce (vzhledem k povaze dotazu ji budeš ještě určitě potřebovat a nás ušetří tisíckrát napsaných odpovědí, http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php ), jinak půlení neni nic těžkýho a na skládání udělal někdo podrobný video s popisem na youtube, takže jak píše kolega pode mnou, stačí jen hledat..
Datum: 05. srpna 2011 18:03
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html Tady máš pár rad co a jak a je tam i podrobnej návod na půlení motoru.  Podle toho návodu jsem půlil i skládal motor a bez problému. A pak vlevo máš u moto schémata.  STačí chvilku hledat.
Datum: 05. srpna 2011 17:59
Jméno: Vojta
IP: uživatel11704
 Zdravim chlapi... Rozbil se mi pincek už nevim co s tim ... Jel sem vsechno v pohode zastavíme, chcípnu to, a po asi 5 minutách už sem to nenahodil.. Jiskru to hází, menil sem kabel od svíčky, fajfku, induční cívku, i cívku v magnetu, kladívko nový, kondenzátor v zapalování novej... Karbec sem čistil, nový palivo, pístní kroužky nový, různý těsnení sem menil... Benzín teče svíčka je mokrá, ale prostě to nenahodim občas na roztlačení chytne na 1 ale jen v jedný poloze plynu jak jí změnim tak to chcípne... Predstih a odtrh sem ladil bezmála 50x ale furt nic. Poradí někdo co by to ještě mohlo způsobovat? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 23:43
Jméno: Vojta
IP: uživatel11704
 tak sem musel udelat generalku motoru... byly vymlácený ložiska na klice a prodrelo to gufera .. takze mi protejkal převodovej olej pod kliku, a nasávalo ho to pod píst takze to nemohlo jet...
Datum: 04. srpna 2011 23:43
Jméno: Wojtys
IP: uživatel12189
 mě to dělalo taky,zkus vymenit simerink na klice  nebo nevim...
Datum: 04. srpna 2011 10:36
Jméno: marek
IP: uživatel12187
 zkus jestly ti jde civka na jiskru....mněl jsem podobny připad a stacilo poradne zatlacit na civku v magnetu na jiskru
Datum: 03. srpna 2011 20:54
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Zdravím draci zas mám problém s fíkem,nedá se s tím jet víc jak na čtvrt plynu ani ne a když jo tak se to zadusí už mě to pěkně ser*.Karbec vyvařenej,trysky čistý a zkoušel sme i hladinu různou a fůrt stejný ,předstich ok odtrh 0,4 a na svíčce zhruba stejně,kohoutkem to teče dobře.Co s tím??,Děkuji za všechny tady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 18:21
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Tak pokud teče prodem benzín tak ještě leda bohatost směsí.
Datum: 03. srpna 2011 18:21
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 Čau draci, dávám si dohromady kývačku 250/353, a potřeboval bych poradit ohledně držáků stupaček. Ty co mám na motorce jsou utrhaný a jsou tam různě navařovaný takže to chci odbrousit a udělat to nový. Koupil jsem si ty držáky nový ale jsou nějaký divný, tak nevim jestli to neni nějakej zmetek, (Pravá je celkově delší a ta část co vyčuhuje z tý prostřední trubky na rámu je asi o 1,5 cm delší než ta levá) V tom krámě měli jenom na 350 ale vzal jsem je, protože si myslím, že by v tom neměl být rozdíl takže tam podle mě chyba není, ale nevim. U kámoše co má taky 250-ku jsem si to oměřoval a vypadá to, že by měli být obě strany stejný, takže nevim kde je chyba. \r\nByl bych vám moc vděčnej za nějakou radu jak to tam je, nebo jestli by to někdo změřil ( nejlíp na 250 i 350) jestli je to tam stejný a kolik ty držáky na každý straně měří. Protože nikde v katalogu an nikde jinde jsem to neviděl. Mockrát díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 1:41
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 Takže asi moje blbost. No ale nechápu proč je jedna stupačka kratší a druhá delší. I kdyby byli na 350 delší než na 250 tak by měli být obě stejný ne?
Datum: 04. srpna 2011 1:41
 350 má širši motor a proto i držáky stupaček jsou širší...
Datum: 03. srpna 2011 9:19
 Čauvec draci a dračice, jak vám to dračí? Mně moc ne, tak se vás chci zeptat čim může být, když mi to při plnym plynu začne jakoby hučet, škytat na dvojku se to při plnym dusí, na půl to jede celkem dobře. Předcházelo tomu, že to na dvojku nemělo moc velkej zátah a musel jsem vždycky vytočit jedničku jak blázen. Taky mi ještě vyskakuje jednička, nevim jestli to s tim může mít něco společnýho. Každopádně děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 18:20
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Nemáš prohozené 1. rychlostní kolečko za 2. rychlostní kolečko? To by řešilo ten větší přechod mezi 1. a 2. rychlostním stupněm. A jestli ti vyskakuje jednička, tak můžeš mít omydlený rychlostní kolečko, nebo slabou pružinu v automatu
Datum: 27. prosince 2012 18:20
Jméno: kubin
IP: uživatel12091
 mně taky nešel na mustangovi do plna plyn tak jsem sundal to origo sání a jede na plnej plyn uplně v poho
Datum: 04. srpna 2011 14:37
Jméno: Jim
IP: uživatel12064
 Ahoj mám problém když přidám plyn tak se mi to dusí trysky jsem zkusil vyměnit z 6,8 na 6,5 beze změny palivo v pořádku dříve to dělalo jen po přeplavení a když jsem tomu trošku pomohl šlapáním tak se to probudilo a následně to jelo bez problému. svíčka BRISK N17C
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 13:48
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zkus vyčistit vzduchovej filtr
Datum: 03. srpna 2011 13:48
Jméno: Jim
IP: uživatel12064
 Ještě poznámka že to je jawa 21
Datum: 02. srpna 2011 15:23
Jméno: lada
IP: uživatel12169
 čau, mam problem s 20-ou. Po ujeti 1-2 km mě začne cukat. Po vyčistění svíčky (pokaždé je mokrá a černá) je to znovu a znovu. Jinak jede plynule bez cukání. Benzin do plovákové komory teče a když začne cukat, tak tam nechybí. Dal jsem i novou svíčku a je to stejné. Jehlu mám na horním zářezu Šroubek mám jednu otáčku před zatažením,aby nechcípl na volnoběch. Benzin míchám 1:33. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:59
 žere ti to olej ze spojky protoze kdyz pises ze mas jehlu na prvnim zarezu od zhora tak by musel pionyr palit a jezdit jak drakula  tak vymeni gufero a skus nakopnout  jestli uz to pojede bez problemu a nebo mas velkou hladinu benzinu a nebo skus se mrknut jestli nemas velikou trysku ! musis mit 72 hlavni a 38 volnobeznou skus mrknout na plovak jestli zavira ! ale urcite asi ano podle toho co pises jedinej pripad je ze to bere olej no a skus sundat hlavu a jestli to neni zakarbonovany komplet ! kdyztak vycistit !
Datum: 08. srpna 2011 11:59
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Jedině mě napadá že to musí žrát pěkně s převodovky když to takh hned zdechne
Datum: 03. srpna 2011 12:42
Jméno: Miloslav pátek
IP: uživatel2067
 Svíčka by měla mít cihlovou barvu. Když je černá, tak to špatně pálí a chce to seštelovat předstih. Může to taky dělat ta svíčka, ale černá barva na svíčce není úplně ta optimální.
Datum: 02. srpna 2011 11:04
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 možna předstih špatně seřízenej..nebo tu jehlu dat 2 zařez od shora,a nebo zkusit dat jinou svičku..
Datum: 02. srpna 2011 0:32
 cau zkus dat jehlu na prostredni zarez
Datum: 01. srpna 2011 23:10
 Čau, Čím je spusobeny že mám na své 21 vyoseny předni kolo do leva? Kolo je prostě posunuty na ose do leva a když se zasunou šavle tak kolo pišti jak dře o ten prolis na šavlu v blatniku. a na pravé straně je o pul centimetru větši mezera mezi kolem a trubkou než na levé. (ložiska, pouzdra OK a všecko dotaženy)Dik už nevím co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 18:11
 Tak uřízni kousek trubky a dej to jako rozpěrku....jinak ti asi nepomůžu.
Datum: 02. srpna 2011 18:11
Datum: 01. srpna 2011 23:38
Jméno: jawa
IP: uživatel11205
 tak jedine mas krive vidlice inak si to neviem visvetlit
Datum: 01. srpna 2011 23:28
 nechybí, je tam vše a vše je dotáhlé a v pořádku
Datum: 01. srpna 2011 23:24
Jméno: jawa
IP: uživatel11205
Datum: 01. srpna 2011 23:20
 ne já ho nemám ze šikma mám ho normálně svisle ale je posunuty do leva
Datum: 01. srpna 2011 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo taky jsem to měl .. jsou to nejspíš pokřivený vidle...asi to někdo položil ..no já jsem to vyřešil tak že jsem ty konce vydlic jak do nich zasunuješ hřídel zbrousil do šikma a když to potom dotáhneš tak se ti kolo přihne na tu stranu na kterou to zbrousíš..doufám že jsi mě pochopil ,můžu říct že to zatím fungovalo ikdyž by se to asi nemělo dělat  a nebo sundej kolo a koukni jestli jednu vydli nemáš delší to znamená že je jedna pružina kratší...a pak to jde ke straně no zkus a uvidíš
Datum: 01. srpna 2011 21:48
Jméno: PavelWolf
IP: uživatel12168
 Caute lidicky potreboval bych radu, mam babetu 210 a nejak mi to dnes zacalo blbnout-/normálně jsem jel a zniceho nic se to začalo dusit .. , když to chci rozslapat tak se to porad dusi .. nevite cim to je ?? .. /myslel jsem ze voda v karbecu ale to ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 12:02
 kabel svicka fajfka torystor indukcka zapalovaci civka a nebo proseknutej kabel ? to jediny muze delat na babette ! a nebo skus mrknut na odtrh na svicce
Datum: 08. srpna 2011 12:02
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 zkus fajfku vyměnit taky to často dělá...
Datum: 03. srpna 2011 11:43
Jméno: PavelW.
IP: uživatel12168
 Vymenil jsem oboji a porad to nefunguje .. nevote co to asi muze byt ??
Datum: 03. srpna 2011 2:19
Jméno: PavelW.
IP: uživatel12168
 Zkusim sehnat novou svicku, jestli to nepujde tak ryristor .. diky za rady
Datum: 02. srpna 2011 9:00
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 tak to muže byt svička, fajfka ,kabel,tyristor...
Datum: 01. srpna 2011 23:17
Jméno: PavelW.
IP: uživatel12168
 Jo vse v karbecu jsem dukladne vycistil .. zkousel jsem jiskru a nebyla.. :-/ tak jsem si ted dovezl ,,jinou inducku" .. pujdu to vyměnit a potom uvidim,
Datum: 01. srpna 2011 18:56
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 zkoušel si vycistit si trysky?
Datum: 01. srpna 2011 17:16
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 Draci,jel jsem po silnici před kpcem jsem hodil dvojku a fichtl mi stratil tah a už jsem nenastartoval. Jiskru hází a předstih byl taky dobrej :/ Nevíte čím to je ? Asi mám znovva seštelovat oodtrh a předstih že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 9:29
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 Já to zkoušel ale stejně nejel
Datum: 02. srpna 2011 9:29
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 A co to tak první zkoušet opravu a až potom co už jsem zkusil vše a stale nejede, vklučit počitač a napsat sem dotaz? Co třeba svíčka? nemusí házat jiskru pod tlakem...
Datum: 01. srpna 2011 16:58
Jméno: pepo
IP: uživatel1026
 čau draci chcu se zeptat jak mam poskladat tlumiče na jawu 05tku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 8:07
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
Datum: 01. srpna 2011 8:07
 zdravím.Dnes jsem se stal štastným majitelem jawy 125 typ 355 super zachovalém stavu,ale je přidřená.Proto se ptám kde bych koupil píst a kroužky.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 12:04
Datum: 08. srpna 2011 12:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a nebo ti dam tel. a muzes si tam zavolat sam............
Datum: 29. července 2011 22:09
 a výbrus bych upřesnil
Datum: 29. července 2011 21:54
 nijak to nehoří,ale díky
Datum: 29. července 2011 21:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mozna ti je dodam .......musis ale cekat do pristiho tydne ..............
Datum: 29. července 2011 21:24
 jmenovitý průměr 52mm
Datum: 29. července 2011 21:14
Datum: 29. července 2011 21:03
Jméno: Fareeeke
IP: uživatel6155
 cau draci mám mustanga a vubec mi nechyta na naslapnuti a driv normalne chytal a najednou nic az tak na po 20 a furt vynechává nedrží volnoběh proste nic pak se pokouším rozjed kdyz se rozjedu ujedu tak půl kilometru a jede normalne.Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 12:05
 Jawa23mustaf jj verim ti me kazdy pionyr chytal jinak na sestelovanou svicku u kazdeho pionyra se musela bud svicka roztahnout nebo sklepnout aby chytal dobre ! skus si udelat odtrh na svicce kladivko predstih karbec jehla sestelovany karbecu a pretesneni !
Datum: 08. srpna 2011 12:05
 Nevim jak vy asi semnou nebudete souhlasit ale mě mustang nejvíc chytá na 0,3mm odtrh na svýčce skus odtrh.
Datum: 30. července 2011 10:26
Jméno: Fareeeke
IP: uživatel6155
 zapalování je OK
Datum: 30. července 2011 8:22
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 sešteluj zapalování
Datum: 30. července 2011 0:05
 Zdar, nemáte náhodou doma plně funkční náhon tachometru na jawu 50?Mě to nějak dře  ,tak chci koupit nový (a nemyslím jenom ten vnitřek,ale komplet)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 19:19
 Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 17:53
 Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:32
|



|