Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Zdarec Draci.
Mám problem, fichtl jezdí parádně, volnobech drží za STUDENA startuje, ale jakmile se trošku víc zahřeje tak nemám nárok ho nastartovat, nevíte někdo čím by to mohlo bejt?
Myslim že svíčka, mám tam 14ku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 9:22
Jméno: hany
IP: uživatel12405
 Bohatost, volnobeh..
Datum: 13. září 2011 9:22
 Taky zkus dat tu patnacku svicku
Datum: 12. září 2011 22:56
 tiež by som pozrel bohatost zmesi hladina a ihla
Datum: 12. září 2011 19:47
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Když je teplej tak pomáhá motorku naklonit doprava (ve směru jízdy).
Datum: 12. září 2011 19:38
 Čavte pinčlisty  prosím vás aké číslo má oranžová a tá krémová na najnovších čo nemajú lištičky na zadnom blatníku ? za odpovede dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 14:26
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mrkvová červená
Datum: 13. září 2011 14:26
Jméno: kija
IP: uživatel1058
 čus hoši..  když nakopnu fichtla a nechám ho chvilku běžet a najednou se ozve rána z vejfuku..prostě začnee prskat..nevíte někdo co s tím je prosim vás? moc mě to .... :/ dík za odpověd  at to jezdí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 spadly ti kladívka....dej tam nazpátek nějaký odtrh a pojede to
Datum: 11. září 2011 12:32
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nalaď předstih a odtrh
Datum: 11. září 2011 8:47
 Ahoj draci. Při renovace sem se musel pustit do výmeny ložisek v kole u jawy 50,21. AAle byly tam takové podložky pod ložiskama na obou stranách a uprostřed taková trubička. Jenže mě se ty podložky zničili když sem ty ložiska vyndaval. Co stim? bude vadit když tam ta tribička nebude??? taky mě napadlo kolem té trubičky v tom prostoru dít třeba polystyren aby v tom nelýtaala.. Máte nakej napad?? nedá se to nekde koupit? Dík moc  a at vám to šlape jak má
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:42
Datum: 11. září 2011 12:42
Datum: 11. září 2011 7:39
 tak já bych skusil sehnat jiný kolo (myslim že sehnat kolo na fichtla není problém) a ty podložky si vzít z něho
Datum: 10. září 2011 22:59
Jméno: pionýr 23
IP: uživatel12302
 zdar,mám takový menší problém u pionýra  Nechce mi svíčka házet jiskru nevim co stym..prosím poradte mi....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 16:02
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 A kdo se nevyzná tak může rozluštit podle starých příspěvků
Datum: 10. září 2011 16:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ano,udělal bych to tak že na debilní dotazy bud debilni odpověd a nebo ignorovat.Třeba jim to dojde
Datum: 10. září 2011 16:02
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tyto dotazy me už poslední doubou nedávají smysl...dle mě každý kdo se v tom ale spon trochu vyzná to spraví i bez použití fichtlpokecu...
Datum: 10. září 2011 13:11
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 skus jestli to kope do prstu, projdi celou elektriku, zkontroluj upevnění kabelů, seřiď zapalování a musi jet
Datum: 10. září 2011 12:48
Jméno: pionýr 23
IP: uživatel12302
 zničeho nic to nedává jiskru,a svíčku sem dával novou.
Datum: 10. září 2011 12:45
 hoď to z mostu  ..... aspon npis co tomu předcházelo vole!!!!! z ničeho nic? nebo ses v tom hrabal a najednou nehází? ... zkoušel jsi druhou svíčku? jak máme takto od stolu hádat ty troubo!!!
Datum: 10. září 2011 12:37
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně mojí jawy 21, motor lze nastartovat pouze na roztlačení, pak se dá jet, ale když dám neutrál, tak to zdechne i když přidávám plyn. Vyčistil jsem karburátor, nastavil předstih a svíčka je nová. Nevíte co by stím mohlo být? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 10:57
Datum: 10. září 2011 10:57
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Mam dotaz, potřeboval bych vědet jak jsou nálepky na Jawe pionyr na starých typech daleko od hlinikové lišty ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:56
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Nazdar , chtel bych se zeptat jaká matka patří pod šroub v řídítkách , při rozdělávání mi někde vypadla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:44
 shreku, zajdi si na smeťák a ze starejch kol si tam vezmi kolik potřebuješ
Datum: 07. září 2011 20:44
 měl bych otázku dá se ten kužel sehnat nový? mě jeden chybí a furt mě nebaví přahazovat s jednoho do druhýho....
Datum: 07. září 2011 20:07
 patrí tam taková kuzelová matka
Datum: 07. září 2011 18:59
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tam žádná matka není, jen takový rozřízlý váleček který se trochu roztahne když do nej ten sroub sroubujes, díky tomu drzi riditka na miste
Datum: 07. září 2011 18:39
 Čus draci mám problém s fichtlem Jawa 21 furt se mi uchcává nechce ani naskočit na start páku proste start páka trocha prokluzovala někdy povolím matku šroub povolím dotáhnu matku dobry zkusím povolit matku dotáhnout šroub taky dobry tak jsem to tak necha l už to nepodkluzuje ale proste nechytne trysky čisty porovnával jsem je z jinýma stejnýma ale nic tak jsem tam dal ty druhý a na roztlačení to tak chytlo jelo nejelo párkrát chytlo pak zas ne a furt tak dokola předstih seřizenej svička nová brisk n 15c elektrody skleply jikru hází ale myslím že hlavní problém bude v tom že se to uchcává hladina seřizena furt nic tak jsem ji snížil na pozici kdy plovák končí rovně a začíná se sužovat pustím benál motor studenej přeplavím a proste nic vyndám víčku a jeto ulitý máte náky nápady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 11:35
 Hoj fajnšmekři, máme doma mustanga který nejede, v tom smyslu že hází slabou jiskru a nechce ani štěknout,zkoušeli jsme výměnu svíček,kondíku,indučky,faju s kabelem sice z domácích zásob,ale zapalovací cívka je nová, prověřovali kostru a prostě nám to mozek nebere.Když jezdil tak to vypadalo jako by v něm něco začalo umírat.Indučka je 8V tak nevím jestli je to dobře a taky mě napadlo jestli nemůže být špatná i ta nová zapalovací cívka, tak prosím may day. Olda
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel12406
 ucpanej volnoběžnej orkuh v karburátoru = komplet rozebrat karbec a vyčistit vše kromě kanálků a komůrek atd....vykoupt v technickym benzínu a vyfoukat kompresorem
Datum: 08. září 2011 15:36
 Hoj fajnšmekři,v prvé řadě díky za váš um i čas.Včera jsme to zase dle rad zkoušeli,ale akorát to párkrát stěklo,což je malinkej úspěch.Zapalovací cívku jsem přitlačil,zapalování vyladil,vzal svíčku ze svoji350 a když jsme šlápli,tak motor zavyl a zase zhasnul.GO motoru se dělala tak 3-4roky zpátky a je pravda že si nepamatuju jestli se měnila i vačka.nalítalo se něm tak 600km. Magneto mně v pohodě viselo na 13klíči a se zapalováním jsem potom taky při roztláčení experimentoval.I když ta jiskra je taková slabší,tak mám pocit že by to jelo i s tou jiskrou.Máme v plánu koupit novou indučku,kondík,vačku kladívka aby byla jistota, a s největší pravděpodobností asi kuchnu i motor,protože ze spodu klikové skříně kapal benzíncož značí nějakou netěsnost a stím i příval nějakého falešného vzduchu,předtím jsem si myslel jestli to třeba nezadřel a něco se neodehrálo s klikovkou a nejde to vyladit, tak uvidíme na co ještě příjdem.Každopádně díky a kdyby vás ještě něco napadlo tak budu rád za každou radu. Olda
Datum: 08. září 2011 6:22
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 na vině může být i špatná vačka....jak je ojetá,tak blbě otvírá a kondezátor se před výbojem nenabije dostatečně,proto slabá jiskra.....sklepej svíčku na 2-3 desetiny a zkus to ještě....a alespon malinko vetsi odtrh na kladiva
Datum: 07. září 2011 15:44
Jméno: ardno.69
IP: uživatel11053
 nebo muže bejt slabý magneto .....
Datum: 07. září 2011 10:12
Jméno: HONZA
IP: uživatel12401
 zdravim.muze byt velka vule mezi magnetem(rotorem)a zapalovaci civkou v magnetu nic jineho me nenapada muze byt i spatne serizene zapalovni a predstih
Datum: 07. září 2011 8:09
 Zdravím,chtěl bych se zeptat,kamarád má pionýra typ 20,jede,akorát po chvilce(při vyčištěné svíčce) se začne dusit a prskat,jakoby utíkala komprese nebo tak...Nevím čím to může bejt,jestli je třeba špatné těsnění pod válcem,nebo jestli neni moc velký předstih.Po vyčištění svíčky jede cca 10 minut pak se to opakuje.Děkuji za všechny odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel10612
 nvm jistě aleskusill jsi natavit hladinu ...jestli se ti náhodu neuchcá vyzkoušej ventilek ve víčku karburátoru..viz jawa 50 cz...tam to je...
Datum: 08. září 2011 20:14
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdarec mam trochu trapnej dotaz, menil sem na 350/354 lamely za nove a ted kdyz chci stlacit pruzinu s podlozkou a zasunout tam ten pojistnej kolicek nebo jak to nazvat, tak tu pruzinu nemuzu stlacit aby tam zapadl, nemate na to nekdo nejaky chytak, delam to poprve a nemuzu na nic prijit. dekuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 21:18
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 omlouvam se, nez sem to poradne vyzkousel, tak sem semka zbrkle psal, koupil sem lamely s podlozkama, jenze kdyz sem tu pruzinu s podlozkou stlacil, tak pero uz bylo na doraz a furt lezlo jen pul dirky na ten kolicek. nechtel sem ty lamely zbytecne brousit a tak jsem tam dal slabsi podlozky a uz to tam slo dat dobre, uvidime jak to bude fungovat. myslite ze to neudela nejakou neplechu? az se trochu sjedou tak tam dam podlozky silnejsi. Jinak dekuji za radu
Datum: 05. září 2011 21:51
 myslím že i kdyžky tam ty podložky tenčí necháš furt tak se nic nestane
Datum: 05. září 2011 21:18
 jak říká Johnny15
Datum: 05. září 2011 20:23
 jednou ruko stlač a druhou to tam prdni  ne pokud to nestlačíč tak někomu řekni ty to stlačíš a on to tam prdne a jeto
Datum: 05. září 2011 18:33
 Zdra draci mám problém ujedu cca tak 2 až 3 km do té doby to jede výborne ale pak to prestane ject jako by se to přidíralo ale nepřidírá nevim čím to je poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 16:45
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 dachl21 no měl jsem válec po výbrusu tak abych to nemusel moc zabíhat tak se to projede brusnou pastou a stačí už třeba 300km zaběhnout to nevíš že se dělalo dřív na jawách? znalče xD
Datum: 06. září 2011 16:45
Jméno: Jawaman
IP: uživatel404
 mě to dělala svíčka
Datum: 05. září 2011 17:43
 projel válec brusnou pastou?? Se nediv že to nejelo
Datum: 05. září 2011 17:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nechci kecat ale něco podobného dělala tatovi svíčka...skus ji vyměnit...
Datum: 05. září 2011 16:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 to samé se mi stalo na pionýru 21 měl jsem válec po výbrusu a vždycky tak po 3km zvadnul výkon 1 točila jak ďas dal jsi 2 a nechtělo to ject tak jsem vzal brusnou pastu a projel tim válec a pořád stejný tak jsem koupil jinej válec a jede v poho a nebo zkus studenou svíčku
Datum: 05. září 2011 16:04
Jméno: Já
IP: uživatel12379
 Zdarec mám jawu 23 mustang a mám menší problém: stroj jede docela dobře ale když se zahřeje tak to jede jen na jedničku na dvojku vůbec jako bych tam dal trojku místo dvojky xD. A ještě to pak čoudí bílej dým. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:07
 Nejspíš máš v prd*** gufero u primárního kolečka a saje ti to převodovej olej.
Datum: 04. září 2011 22:07
 Ahoj všichni, potřebuju poradit. Momentálně dávám dohromady auto (Favorita). Byl garážovaný, ale 3 roky stál. A v kufru mám malej záložní kanistr 3l. Tak sem si říkal, že naplním nádrž do pincka. ALE. Nalil jsem si 2 litry do petky a nestačil sem se divit. Benzím má rudou barvu. Jako brusinkový džus. Oproti novému naturalu 95 je to doslova krev. vůni jako normální benzín. Tak nevím, jestli je to tím, že je v tom kanistru už dobrý 3 roky, anebo je to nějaký ,,jiný,, benzín. (Po smíchání oné rudé šťávy s naturalem 95 v poměru 1:3 do 2l petky je do třetiny láhve červená sedlina.) Po 5 minutách ale proběhne dokonale difůze. Tak jaký je váš názor? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:00
Jméno: siskin
IP: uživatel12440
 nelil bych to nikam,protože starej benzin děla paseku.Dnes nemužeš nechat stat benzin v nadrži ani přes zimu když nejezdiš pač je to šunt a vodnatí\\r\\n
Datum: 14. září 2011 21:00
Jméno: lump
IP: uživatel12368
 to já našel ještě po dědkovi 20 litru žlutého benzínu, asi normálu , červený je speciál, super byl tuším nazelenalý, nejak to mísily barvivama
Datum: 05. září 2011 22:13
 no jestli je to červeny tak je to normál speciál
Datum: 04. září 2011 22:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Kanistr je plastovej bílé barvy...
Datum: 04. září 2011 20:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já mám třeba zase takovou zkušenost s plechovým kanistrem, že byl benzín obarvenej od vnitřku toho kanistru
Datum: 04. září 2011 20:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jesi je to hodně starej benzin tak je to možná ještě super s olovem normálně bych to naředil s novým benzínem a jezdil na to.Co se může stát??Ucpe se ti tak akorát triska no.N--er se s tim a nalej to tam!
Datum: 04. září 2011 18:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 to právě nevím, nikdy sem s ním nepracoval
Datum: 04. září 2011 16:02
 a není to speciál ?
Datum: 04. září 2011 15:27
 no já bychto rači do ničeho nelil
Datum: 04. září 2011 12:46
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci potřeboval bych poradit s mím pionýrem jawa 20 (1979) jeto origos stroj dobře zabehlej nikdy nepulenej motor a prosakuje mi mezi kartrama olej sem tam naka kapka cca deně 0,5 deci je to konkrétně místo jak se opírá stojan o kartry a tak bych tam chtel něco narvat abych to nemusel pulit (rozpulil bych ten motor to neni problem ale uz by to nebylo ono ),zkousel jsem silikon ,lukopren ale pokazde po case to stojan rozmackal a zacalo to zase prosakovat a pokazdy se vzdy řádně vypustil olej stroj nahl na stranu a poradne odmastil ale jak řikam stojan to pocase roztrhal nejlepsi řešení by bylo rozpuleni toje udelany za hodinu šup šup hlava valec kartr od spojky spojka vyndat pulku kartru a zapalovani odmastit narvat tam silikon a jeto ale uz byto podle men nebylo ono zestelovat zapalovani tak jak jak to udelali přimo ve vyrobe to neni jen tak,Za každou radu budu rád díky moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 21:05
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Tak draci neska sem to zkousel apodarilo se motor je krasne pretesnenj a zejtra hazu na kostru takze paráda
Datum: 04. září 2011 21:05
 dachle co to plááš o vyklepávání?  ... vidl si někdy rozpulovák motoru? přišrubuje se z leva na motor a středem tlačí na čep kliky a tím se levý karter odsune od kliky a ta zustane v pravék kartru
Datum: 04. září 2011 11:10
 Jasně že to jde...vyklepneš klikovku s karterem ze strany primárního kolečka i se zapalováním.
Datum: 04. září 2011 9:08
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Fakt to jde? ja myslel že sila magneta tahne dolu a nende to máš to aspoň vyzkoušený ??
Datum: 04. září 2011 0:54
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Jako nejlepší by bylo kdyby motor šel rozpulit bez toho aniz bysu toho pincka nemusel vytahovat zapalovani a to prave nejde kdyby nato byla nak finta ze by si tim ani nepohl tak uz jeto davno pretesneny
Datum: 03. září 2011 23:56
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 No mezi kartrama to je jasny že neodmastíš tam se nemasj ak dostat ale trochu to jde a kdyz se to jeste obrousi smirglem a radne odmasti tak to tam musí vydržet,jo to dvousložkový lepidlo znam toje v takovejch dvou strikackach vyflaknes toho kolik chces namichas a prdnes to tam
Datum: 03. září 2011 23:52
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Jo ten muj ma taky nemalo najeto a šlapě parádně a nebyl nikdy půlenej
Datum: 03. září 2011 23:37
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Na to bych se chtěl taky zeptat. Mám ČZ 477 a dole uprostřed motoru kape olej. Vždycky tak za 3 měsíce to celý vyteče ( je tam litr ). Dá se to nějak zatěsnit zvenku? Nechce se mi kvůli tomu půlit motor. Taky nebyl nikdy půlenej, má najeto jen 13000 a jezdí parádně.
Dík!
Datum: 03. září 2011 23:30
 z jakého důvodu musíš vytáhnout zapalování? normálně ho tam necháš a jenom sundáš spojku primár,levej karter a jseš tam aniž bys musel sundávat zapalování...
Datum: 03. září 2011 23:30
 uplne bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani  ..
Datum: 03. září 2011 23:17
 uplně bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani  ....
Datum: 03. září 2011 23:16
Jméno: jarda
IP: uživatel12380
 Nezbyde Vám asi nic jiného než to rozpůlit, mezi karterama to neodmastíš a poteče to pořád.\r\nI když já jsem kdysi jeden motor zkoušel podobně lepit dvousložkovým lepidlem a Al plničem a drželo to. Nevím jen jak moc nadával ten kdo to potom půlil  \r\n
Datum: 03. září 2011 22:40
Jméno: pepik
IP: uživatel5506
Posl.aktualizace: 03. září 2011 23:15
 když ve snímku "trhala fialky dynamitem" uvezl mladého růžičku tak proč by neuvezl jen 120kg?
Datum: 03. září 2011 23:15
 Čau draci, kámoš má motor po GO ale pořád zvoní.  Zkoušely sme zabrousit hrany kanálků a nic. Když jsme tam dali starej píst a nasadily válec a zkusily prošlápnout tak nezvonil, ale když jsme tam daly hlavu a dotáhly, tak to zase začlo zvonit.. Nejspíš to dělá bronzové futro v ojnici že? A jedná se o Jawu 21. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 17:43
 Vyřešeno
Datum: 04. září 2011 17:43
 Je to právě nultej výbrus... A někdy to zvonilo i když tam nebyla hlava, a podrželi sme válec a prošláply to, tak to taky zvonilo. :/
Datum: 04. září 2011 12:14
 Mám podobnej problem dá se to nijak vyřešit ? nebo dát jinej píst
Datum: 04. září 2011 10:46
 nejspíš je novej píst o kousek delší a klepe o hlavu. kolikátej to je výbrus??
Datum: 04. září 2011 7:43
Jméno: dominik
IP: uživatel12373
 čus draci,nevíte jak se spravuje náhon tachometru u zadního kola?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 19:35
Datum: 03. září 2011 19:35
Jméno: pepa
IP: uživatel12370
 pánové kde vzít nové brzdové čelisti na jawa čz 125 351???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 20:12
 Asi stovka za kus.
Datum: 01. září 2011 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel12370
 nenapadá tě kde a na kolik to vyjde jsem z prahy
Datum: 01. září 2011 17:34
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Hoj nové nevim ale nech je OBLOŽIT
Datum: 01. září 2011 17:29
|



|