slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ryzzy      IP: uživatel10351    
Zdarec Draci. Mám problem, fichtl jezdí parádně, volnobech drží za STUDENA startuje, ale jakmile se trošku víc zahřeje tak nemám nárok ho nastartovat, nevíte někdo čím by to mohlo bejt? Myslim že svíčka, mám tam 14ku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: hany      IP: uživatel12405    
Bohatost, volnobeh..
 
 
Datum: 13. září 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky zkus dat tu patnacku svicku
 
 
Datum: 12. září 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiež by som pozrel bohatost zmesi hladina a ihla
 
 
Datum: 12. září 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Když je teplej tak pomáhá motorku naklonit doprava (ve směru jízdy).
 
 
Datum: 12. září 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čavte pinčlisty :-) prosím vás aké číslo má oranžová a tá krémová na najnovších čo nemajú lištičky na zadnom blatníku ? za odpovede dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mrkvová červená
 
 
Datum: 13. září 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: kija      IP: uživatel1058    
čus hoši..:-) když nakopnu fichtla a nechám ho chvilku běžet a najednou se ozve rána z vejfuku..prostě začnee prskat..nevíte někdo co s tím je prosim vás? moc mě to .... :/ dík za odpověd :-) at to jezdí..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
spadly ti kladívka....dej tam nazpátek nějaký odtrh a pojede to
 
 
Datum: 11. září 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nalaď předstih a odtrh
 
 
Datum: 11. září 2011 8:47
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj draci. Při renovace sem se musel pustit do výmeny ložisek v kole u jawy 50,21. AAle byly tam takové podložky pod ložiskama na obou stranách a uprostřed taková trubička. Jenže mě se ty podložky zničili když sem ty ložiska vyndaval. Co stim? bude vadit když tam ta tribička nebude??? taky mě napadlo kolem té trubičky v tom prostoru dít třeba polystyren aby v tom nelýtaala.. Máte nakej napad?? nedá se to nekde koupit? Dík moc ;-) a at vám to šlape jak má :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
místo těch podložek tam dej vršky od PET láhví (vyvrtat do nich díru a vložit trubičku) slouží to jenom jako aretace vymezovací trubičky :-) já to tak mám je to prakticky zadarmo a drží to :-) :-D
 
 
Datum: 11. září 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. díkj za jkoment. prohraabal sem internet a naašel jsem to :-) ale dík :-) ;-)
 
 
Datum: 11. září 2011 7:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já bych skusil sehnat jiný kolo (myslim že sehnat kolo na fichtla není problém) a ty podložky si vzít z něho
 
 
Datum: 10. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: pionýr 23      IP: uživatel12302    
zdar,mám takový menší problém u pionýra :-D Nechce mi svíčka házet jiskru nevim co stym..prosím poradte mi....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
A kdo se nevyzná tak může rozluštit podle starých příspěvků:-)
 
 
Datum: 10. září 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ano,udělal bych to tak že na debilní dotazy bud debilni odpověd a nebo ignorovat.Třeba jim to dojde
 
 
Datum: 10. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tyto dotazy me už poslední doubou nedávají smysl...dle mě každý kdo se v tom ale spon trochu vyzná to spraví i bez použití fichtlpokecu...
 
 
Datum: 10. září 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
skus jestli to kope do prstu, projdi celou elektriku, zkontroluj upevnění kabelů, seřiď zapalování a musi jet
 
 
Datum: 10. září 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: pionýr 23      IP: uživatel12302    
zničeho nic to nedává jiskru,a svíčku sem dával novou.
 
 
Datum: 10. září 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoď to z mostu :-) ..... aspon npis co tomu předcházelo vole!!!!! z ničeho nic? nebo ses v tom hrabal a najednou nehází? ... zkoušel jsi druhou svíčku? jak máme takto od stolu hádat ty troubo!!!
 
 
Datum: 10. září 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně mojí jawy 21, motor lze nastartovat pouze na roztlačení, pak se dá jet, ale když dám neutrál, tak to zdechne i když přidávám plyn. Vyčistil jsem karburátor, nastavil předstih a svíčka je nová. Nevíte co by stím mohlo být? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus sklepnout odtrh na 0,40,0,45,0,50 jak,koupíš novou tak ta má 0,70,fichtl nemá tak výkony zapalování:-D:-D
 
 
Datum: 10. září 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Mam dotaz, potřeboval bych vědet jak jsou nálepky na Jawe pionyr na starých typech daleko od hlinikové lišty ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Nazdar , chtel bych se zeptat jaká matka patří pod šroub v řídítkách , při rozdělávání mi někde vypadla. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shreku, zajdi si na smeťák a ze starejch kol si tam vezmi kolik potřebuješ ;-)
 
 
Datum: 07. září 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl bych otázku dá se ten kužel sehnat nový? mě jeden chybí a furt mě nebaví přahazovat s jednoho do druhýho....
 
 
Datum: 07. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
patrí tam taková kuzelová matka
 
 
Datum: 07. září 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
tam žádná matka není, jen takový rozřízlý váleček který se trochu roztahne když do nej ten sroub sroubujes, díky tomu drzi riditka na miste
 
 
Datum: 07. září 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám problém s fichtlem Jawa 21 furt se mi uchcává nechce ani naskočit na start páku proste start páka trocha prokluzovala někdy povolím matku šroub povolím dotáhnu matku dobry zkusím povolit matku dotáhnout šroub taky dobry tak jsem to tak necha l už to nepodkluzuje ale proste nechytne trysky čisty porovnával jsem je z jinýma stejnýma ale nic tak jsem tam dal ty druhý a na roztlačení to tak chytlo jelo nejelo párkrát chytlo pak zas ne a furt tak dokola předstih seřizenej svička nová brisk n 15c elektrody skleply jikru hází ale myslím že hlavní problém bude v tom že se to uchcává hladina seřizena furt nic tak jsem ji snížil na pozici kdy plovák končí rovně a začíná se sužovat pustím benál motor studenej přeplavím a proste nic vyndám víčku a jeto ulitý máte náky nápady ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel8746    
Hoj fajnšmekři, máme doma mustanga který nejede, v tom smyslu že hází slabou jiskru a nechce ani štěknout,zkoušeli jsme výměnu svíček,kondíku,indučky,faju s kabelem sice z domácích zásob,ale zapalovací cívka je nová, prověřovali kostru a prostě nám to mozek nebere.Když jezdil tak to vypadalo jako by v něm něco začalo umírat.Indučka je 8V tak nevím jestli je to dobře a taky mě napadlo jestli nemůže být špatná i ta nová zapalovací cívka, tak prosím may day. Olda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12406    
ucpanej volnoběžnej orkuh v karburátoru = komplet rozebrat karbec a vyčistit vše kromě kanálků a komůrek atd....vykoupt v technickym benzínu a vyfoukat kompresorem
 
 
Datum: 08. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel8746    
Hoj fajnšmekři,v prvé řadě díky za váš um i čas.Včera jsme to zase dle rad zkoušeli,ale akorát to párkrát stěklo,což je malinkej úspěch.Zapalovací cívku jsem přitlačil,zapalování vyladil,vzal svíčku ze svoji350 a když jsme šlápli,tak motor zavyl a zase zhasnul.GO motoru se dělala tak 3-4roky zpátky a je pravda že si nepamatuju jestli se měnila i vačka.nalítalo se něm tak 600km. Magneto mně v pohodě viselo na 13klíči a se zapalováním jsem potom taky při roztláčení experimentoval.I když ta jiskra je taková slabší,tak mám pocit že by to jelo i s tou jiskrou.Máme v plánu koupit novou indučku,kondík,vačku kladívka aby byla jistota, a s největší pravděpodobností asi kuchnu i motor,protože ze spodu klikové skříně kapal benzíncož značí nějakou netěsnost a stím i příval nějakého falešného vzduchu,předtím jsem si myslel jestli to třeba nezadřel a něco se neodehrálo s klikovkou a nejde to vyladit, tak uvidíme na co ještě příjdem.Každopádně díky a kdyby vás ještě něco napadlo tak budu rád za každou radu. Olda
 
 
Datum: 08. září 2011 6:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
na vině může být i špatná vačka....jak je ojetá,tak blbě otvírá a kondezátor se před výbojem nenabije dostatečně,proto slabá jiskra.....sklepej svíčku na 2-3 desetiny a zkus to ještě....a alespon malinko vetsi odtrh na kladiva
 
 
Datum: 07. září 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel11053    
nebo muže bejt slabý magneto .....
 
 
Datum: 07. září 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: HONZA      IP: uživatel12401    
zdravim.muze byt velka vule mezi magnetem(rotorem)a zapalovaci civkou v magnetu nic jineho me nenapada muze byt i spatne serizene zapalovni a predstih
 
 
Datum: 07. září 2011 8:09
 
 
 
 
Jméno: Adamx      E-mail:      IP: uživatel12399    
Zdravím,chtěl bych se zeptat,kamarád má pionýra typ 20,jede,akorát po chvilce(při vyčištěné svíčce) se začne dusit a prskat,jakoby utíkala komprese nebo tak...Nevím čím to může bejt,jestli je třeba špatné těsnění pod válcem,nebo jestli neni moc velký předstih.Po vyčištění svíčky jede cca 10 minut pak se to opakuje.Děkuji za všechny odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10612    
nvm jistě aleskusill jsi natavit hladinu ...jestli se ti náhodu neuchcá vyzkoušej ventilek ve víčku karburátoru..viz jawa 50 cz...tam to je...
 
 
Datum: 08. září 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
zdarec mam trochu trapnej dotaz, menil sem na 350/354 lamely za nove a ted kdyz chci stlacit pruzinu s podlozkou a zasunout tam ten pojistnej kolicek nebo jak to nazvat, tak tu pruzinu nemuzu stlacit aby tam zapadl, nemate na to nekdo nejaky chytak, delam to poprve a nemuzu na nic prijit. dekuji moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
omlouvam se, nez sem to poradne vyzkousel, tak sem semka zbrkle psal, koupil sem lamely s podlozkama, jenze kdyz sem tu pruzinu s podlozkou stlacil, tak pero uz bylo na doraz a furt lezlo jen pul dirky na ten kolicek. nechtel sem ty lamely zbytecne brousit a tak jsem tam dal slabsi podlozky a uz to tam slo dat dobre, uvidime jak to bude fungovat. myslite ze to neudela nejakou neplechu? az se trochu sjedou tak tam dam podlozky silnejsi. Jinak dekuji za radu
 
 
Datum: 05. září 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že i kdyžky tam ty podložky tenčí necháš furt tak se nic nestane
 
 
Datum: 05. září 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká Johnny15 :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou ruko stlač a druhou to tam prdni :-D ne pokud to nestlačíč tak někomu řekni ty to stlačíš a on to tam prdne a jeto
 
 
Datum: 05. září 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel12390    
Zdra draci mám problém ujedu cca tak 2 až 3 km do té doby to jede výborne ale pak to prestane ject jako by se to přidíralo ale nepřidírá nevim čím to je poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
dachl21 no měl jsem válec po výbrusu tak abych to nemusel moc zabíhat tak se to projede brusnou pastou a stačí už třeba 300km zaběhnout to nevíš že se dělalo dřív na jawách? znalče xD
 
 
Datum: 06. září 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel404    
mě to dělala svíčka
 
 
Datum: 05. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
projel válec brusnou pastou?? Se nediv že to nejelo
 
 
Datum: 05. září 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nechci kecat ale něco podobného dělala tatovi svíčka...skus ji vyměnit...
 
 
Datum: 05. září 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
to samé se mi stalo na pionýru 21 měl jsem válec po výbrusu a vždycky tak po 3km zvadnul výkon 1 točila jak ďas dal jsi 2 a nechtělo to ject tak jsem vzal brusnou pastu a projel tim válec a pořád stejný tak jsem koupil jinej válec a jede v poho a nebo zkus studenou svíčku
 
 
Datum: 05. září 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12379    
Zdarec mám jawu 23 mustang a mám menší problém: stroj jede docela dobře ale když se zahřeje tak to jede jen na jedničku na dvojku vůbec jako bych tam dal trojku místo dvojky xD. A ještě to pak čoudí bílej dým. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš máš v prd*** gufero u primárního kolečka a saje ti to převodovej olej.
 
 
Datum: 04. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni, potřebuju poradit. Momentálně dávám dohromady auto (Favorita). Byl garážovaný, ale 3 roky stál. A v kufru mám malej záložní kanistr 3l. Tak sem si říkal, že naplním nádrž do pincka. ALE. Nalil jsem si 2 litry do petky a nestačil sem se divit. Benzím má rudou barvu. Jako brusinkový džus. Oproti novému naturalu 95 je to doslova krev. vůni jako normální benzín. Tak nevím, jestli je to tím, že je v tom kanistru už dobrý 3 roky, anebo je to nějaký ,,jiný,, benzín. (Po smíchání oné rudé šťávy s naturalem 95 v poměru 1:3 do 2l petky je do třetiny láhve červená sedlina.) Po 5 minutách ale proběhne dokonale difůze. Tak jaký je váš názor? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: siskin      IP: uživatel12440    
nelil bych to nikam,protože starej benzin děla paseku.Dnes nemužeš nechat stat benzin v nadrži ani přes zimu když nejezdiš pač je to šunt a vodnatí\\r\\n
 
 
Datum: 14. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel12368    
to já našel ještě po dědkovi 20 litru žlutého benzínu, asi normálu , červený je speciál, super byl tuším nazelenalý, nejak to mísily barvivama
 
 
Datum: 05. září 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli je to červeny tak je to normál speciál
 
 
Datum: 04. září 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Kanistr je plastovej bílé barvy...
 
 
Datum: 04. září 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Já mám třeba zase takovou zkušenost s plechovým kanistrem, že byl benzín obarvenej od vnitřku toho kanistru
 
 
Datum: 04. září 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jesi je to hodně starej benzin tak je to možná ještě super s olovem normálně bych to naředil s novým benzínem a jezdil na to.Co se může stát??Ucpe se ti tak akorát triska no.N--er se s tim a nalej to tam!
 
 
Datum: 04. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
to právě nevím, nikdy sem s ním nepracoval :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není to speciál ? :-D
 
 
Datum: 04. září 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já bychto rači do ničeho nelil
 
 
Datum: 04. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Zdarec draci potřeboval bych poradit s mím pionýrem jawa 20 (1979) jeto origos stroj dobře zabehlej nikdy nepulenej motor a prosakuje mi mezi kartrama olej sem tam naka kapka cca deně 0,5 deci je to konkrétně místo jak se opírá stojan o kartry a tak bych tam chtel něco narvat abych to nemusel pulit (rozpulil bych ten motor to neni problem ale uz by to nebylo ono ),zkousel jsem silikon ,lukopren ale pokazde po case to stojan rozmackal a zacalo to zase prosakovat a pokazdy se vzdy řádně vypustil olej stroj nahl na stranu a poradne odmastil ale jak řikam stojan to pocase roztrhal nejlepsi řešení by bylo rozpuleni toje udelany za hodinu šup šup hlava valec kartr od spojky spojka vyndat pulku kartru a zapalovani odmastit narvat tam silikon a jeto ale uz byto podle men nebylo ono zestelovat zapalovani tak jak jak to udelali přimo ve vyrobe to neni jen tak,Za každou radu budu rád díky moc !:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Tak draci neska sem to zkousel apodarilo se motor je krasne pretesnenj a zejtra hazu na kostru takze paráda :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle co to plááš o vyklepávání? :-D ... vidl si někdy rozpulovák motoru? přišrubuje se z leva na motor a středem tlačí na čep kliky a tím se levý karter odsune od kliky a ta zustane v pravék kartru ;-)
 
 
Datum: 04. září 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že to jde...vyklepneš klikovku s karterem ze strany primárního kolečka i se zapalováním.
 
 
Datum: 04. září 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Fakt to jde? ja myslel že sila magneta tahne dolu a nende to máš to aspoň vyzkoušený ?? :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Jako nejlepší by bylo kdyby motor šel rozpulit bez toho aniz bysu toho pincka nemusel vytahovat zapalovani a to prave nejde kdyby nato byla nak finta ze by si tim ani nepohl tak uz jeto davno pretesneny :-D
 
 
Datum: 03. září 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
No mezi kartrama to je jasny že neodmastíš tam se nemasj ak dostat ale trochu to jde a kdyz se to jeste obrousi smirglem a radne odmasti tak to tam musí vydržet,jo to dvousložkový lepidlo znam toje v takovejch dvou strikackach vyflaknes toho kolik chces namichas a prdnes to tam :-)
 
 
Datum: 03. září 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Jo ten muj ma taky nemalo najeto a šlapě parádně a nebyl nikdy půlenej
 
 
Datum: 03. září 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Na to bych se chtěl taky zeptat. Mám ČZ 477 a dole uprostřed motoru kape olej. Vždycky tak za 3 měsíce to celý vyteče ( je tam litr ). Dá se to nějak zatěsnit zvenku? Nechce se mi kvůli tomu půlit motor. Taky nebyl nikdy půlenej, má najeto jen 13000 a jezdí parádně. Dík!
 
 
Datum: 03. září 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jakého důvodu musíš vytáhnout zapalování? normálně ho tam necháš a jenom sundáš spojku primár,levej karter a jseš tam aniž bys musel sundávat zapalování...
 
 
Datum: 03. září 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani :-) ..
 
 
Datum: 03. září 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani :-) ....
 
 
Datum: 03. září 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12380    
Nezbyde Vám asi nic jiného než to rozpůlit, mezi karterama to neodmastíš a poteče to pořád.\r\nI když já jsem kdysi jeden motor zkoušel podobně lepit dvousložkovým lepidlem a Al plničem a drželo to. Nevím jen jak moc nadával ten kdo to potom půlil :-)\r\n
 
 
Datum: 03. září 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel5506    
zdravim uveze stadion s11 120kg ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ve snímku "trhala fialky dynamitem" uvezl mladého růžičku tak proč by neuvezl jen 120kg? :-)
 
 
Datum: 03. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, kámoš má motor po GO ale pořád zvoní. :-( Zkoušely sme zabrousit hrany kanálků a nic. Když jsme tam dali starej píst a nasadily válec a zkusily prošlápnout tak nezvonil, ale když jsme tam daly hlavu a dotáhly, tak to zase začlo zvonit.. Nejspíš to dělá bronzové futro v ojnici že? A jedná se o Jawu 21. Díky. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Vyřešeno :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to právě nultej výbrus... A někdy to zvonilo i když tam nebyla hlava, a podrželi sme válec a prošláply to, tak to taky zvonilo. :/
 
 
Datum: 04. září 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Mám podobnej problem dá se to nijak vyřešit ? nebo dát jinej píst
 
 
Datum: 04. září 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš je novej píst o kousek delší a klepe o hlavu. kolikátej to je výbrus??
 
 
Datum: 04. září 2011 7:43
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel12373    
čus draci,nevíte jak se spravuje náhon tachometru u zadního kola?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. září 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12370    
pánové kde vzít nové brzdové čelisti na jawa čz 125 351??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi stovka za kus.
 
 
Datum: 01. září 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12370    
nenapadá tě kde a na kolik to vyjde jsem z prahy
 
 
Datum: 01. září 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12371    
Hoj nové nevim ale nech je OBLOŽIT
 
 
Datum: 01. září 2011 17:29
 
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 11:33:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu