Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pionýr
IP: uživatel12302
 zdar,co mám dělat když se mi fichtl po nějaký době ohřeje motor... A potom mi to moc nechce jéc , čim to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 čti o pár příspěvků výše....popsal jsem tam proč tohle fichtly dělají.....
Datum: 26. srpna 2011 13:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 David45623 to je sice hezký menší tření, ale tady nejde o teplotu ale o otáčky motoru v případě dvou kroužků !
Datum: 26. srpna 2011 10:54
 až budeš někdy dělat výbrus, tak kup píst s dvěma kroužky, bude tam menší tření
Datum: 25. srpna 2011 17:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Hovadina!! Teplejší svíčku ani náhodou. Naopak studenější !!!
Datum: 25. srpna 2011 9:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no zaleži v jakom stave je valec ak je už vybehaný tak jedine už len vybrus
Datum: 25. srpna 2011 8:50
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zkus dát jinou svíčku nějakou teplejší, oni ti poraděj v obchodě...
Datum: 25. srpna 2011 1:39
Jméno: jawar
IP: uživatel11368
 bohužel.. tim fichtly trpěj - zvlášť když je takový vedro.. musíš jezdit rychle abys ho uchladil =D
Datum: 24. srpna 2011 22:45
Jméno: stadion s11
IP: uživatel12302
 zdar, Mám takový promblém ze Stadionem s11 nechce mi nějak jec. Když chci aby ho nastartoval tak musim držet ten čudlík co se startuje za studena, a když ho pustim tak to zase chcípne....Jinak z kohotku teče normálně v pohodě benzín,karbůrátor vyšištění a plovák by něměl bejt děraví...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 22:09
 z kohoutku asi teče ale neteče do karbecu
Datum: 21. srpna 2011 22:09
 Zdar draci, mam babetu 210, jezdila parádně ale dnes najednou začla škubat a nejela, motor šel vytočit do otáček ale prostě se nerozjela, tak že jí rozšlapu a ani sem nehnul šlapačkou, vůbec nejde hnout zadním kolem a když to přepnu na šlapání, tak se točí. Takže problém bude někde asi v převodce nebo tak něco... Nevíte co y to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:09
 Sorry sem blbej že sem hned píšu, stačilo sundat kryt spojky a bylo po problému..řemen byl celej roztrhanej a zamotanej všude možně.
Datum: 21. srpna 2011 20:09
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 čau draci koupil jsem kejvačku 250 v původnim krásnym stavu jezdila krásně jezdil jsem na ní a uplně bez problému ale jdenou jsem prijel domů zaparkoval jsem ji a druhej den jsem ji už nenatočil jiskru hází když šlapu a pak vyndam svíčku tak je mokrá a občas naskočí udělá bam bam a konec prosím o radu předem moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 19:30
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 dík moc zejtra to zkusim ale prsto do fajfky jsem strkal a neudržel  tak to zkusim s tim benzínem díík
Datum: 21. srpna 2011 19:30
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Že ti svíčka háže venku bezproblémově neznamená že bude tak dobře házet pod tlakem....skus ji vymenit a když to nepomuze tak postupuj podle klokanihlavy....
Datum: 21. srpna 2011 19:14
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zdar, zkus sundat svíčku a dat prst do fajfky nebo na kabel a opatrně zastartuj, neměl bys tam prst udržet, pokdu ho tam udržíš tak je slabá jiskra, tudíž chyba někde v elektrice, nebo tam neteče benzín ,tak zkus vyčistit trysky , sundat hadíčku zkusit jestli teče dost benzínu a potom zkus stříknout benzín do válce, dat tam svíčku a zastartovat jestli to pojede.
Datum: 21. srpna 2011 15:25
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, Měl bych malou otázečku. Jaká jsou prosím gufera na vidlicích simson? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 utfg.net
Datum: 20. srpna 2011 12:08
 zdravim,Co mam dělat když my fichtl při malých otáčkách furt chcípá ? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 10:33
 zahřej motor a pak šteluj volnoběžnym šroubkem volnoběh musí být co nejmenší ale ne zas takovej aby u toho motor skoro chcípal
Datum: 20. srpna 2011 10:33
Jméno: Matej
IP: uživatel12303
 Nastav si karburátor!
Datum: 20. srpna 2011 0:39
Jméno: dan
IP: uživatel11925
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 21:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 NIc upravovat nemusíš, pasovat bude...
Datum: 19. srpna 2011 21:13
 Zdarec draci, mám jawu 21. A po 20 km musim davat novou svíčku. NEvite čim to muže byt diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:24
 dej svicku PAL 14-7 a nebo proste 14 svicku (studena) a nebo jeste 15
Datum: 26. srpna 2011 22:24
 Dik moc draku. JAk ovlivnim zahrivani jedine vičistic valec a nevalit tak na to vyskoušim to všechno
Datum: 19. srpna 2011 22:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Moc oleje, bohatá směs, špatná tepelná hodnota svíčky, slabá jiskra...
Datum: 19. srpna 2011 21:14
Jméno: Jirkal
IP: uživatel7674
 ahoj,seso chtěl bych se zeptat jestli je nějaká novinka kolem těch napínáků na jawu dandy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:10
 stale cekam na jawu az mi je doda,, prez jawu nejede vlat a tak musim cekat,,sesa
Datum: 17. srpna 2011 22:10
Jméno: začátečník
IP: uživatel12180
 Čau Draci... nevíte jak vypojit zadní světlo když chci sundat zadní plech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 20:20
 viz návod k obsluze a údržbě
Datum: 17. srpna 2011 20:20
 prvně zapojíš mozek a pak odpojíš světlo
Datum: 17. srpna 2011 20:16
Jméno: kocour
IP: uživatel12280
 Ahoj, čistím Jawa 50/21 po dědovi a mám problém se zadním teleskopem. Při jeho vyjmutí se rozdělil na dvě půlky. Nejde mi je dát dohromady. Nevíte jak to opravit? V návodu píšou, že demontáž mám nechat na odbornou dílnu. Už jsem čistil teleskopy kývaček, ale tady je nějaký jiný princip. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:05
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
Datum: 18. srpna 2011 11:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No to sou teda stránky ....
Datum: 18. srpna 2011 0:11
 stím zkušenosti nemám zkus tady třeba ti t pomůže . http://www.motozelvy.ic.cz/ a dej technka 50ccm a Montáž a Demontáž zadního tlumiče na Jawa 50
Datum: 17. srpna 2011 11:34
 Zdar ! mám doma Babetu 207. Nejde nastartovat v elektrice problém není... jiskru háže tlak má 5 kPa. Tak sem z toho jelen  jinak svicka je navlhla od benzinu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:08
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Zdarec,\r\nChtěl jsem se zeptat čím to může být,Když mi babeta 210 nechce vůbec chytnout. Všechny pakny ze spojky jsem měnil. Druhá babeta 210 mi chytne dyž ji rozšlapu ale jde to ztuha.Když zabrzdím motor sám chcípne a hrozně to bouchá. Děkuji za typy na obě babky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:23
 hochu máš to naký rozesrany
Datum: 26. srpna 2011 22:23
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Elektrika funguje,karbec sem sešteloval,otáčky se drží jak mají.Jediné co jsem dělal bylo že jsem vyměnil rozběhové pakny a pak to začalo takhle blbnout
Datum: 17. srpna 2011 0:57
Jméno: Matej
IP: uživatel12274
 Skúšal si funkčnosť a nastavenie karburátora? alebo niečo s elektrikou!
Datum: 16. srpna 2011 22:36
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s voloběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustang normálně jezdí, když tam mám rychlost, ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 22:53
 Jediný co mě napadá tak by to mohla dělat bohatost (máš v benzínu moc oleje) nebo vylítaná jehla. Dělal mi to taky měl jsem nastavený vysoký volnoběh a stejnak to brumlalo nízko, motor se zahlcoval a skoro nejel, tak tak se udržoval... zkus přilít trochec čistého benzínu .. hoj
Datum: 16. srpna 2011 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel12272
 tak právě proto jsem ti to napsal....
Datum: 16. srpna 2011 21:17
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zapalování mám seštelovaný. Karburáto jsem zkoušel celý měnit z jiného motoru, ale stejně to hned chcípne, když vyřadím rychlost. Právě jsem zkoušel snad vše a s touto závadou si opravdu nevím rady, tak se ptám jestli nemá někdo podobné zkušenosti.
Datum: 16. srpna 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 to já všechno vim....pokud máš už bohatější zkušenosti s motorkama-konkrétně s fichtlama-tak musíš vědět,že když je ohlodané šoupě,tak to sice nedrží volnoběh a chcípe,ale malou chvilku než to zdechne to nějaký hodně nízký volnoběh drží,protože nějaký minimnožství vzduchu pod šoupětem profoukne a vzdušnikem taky něco proběhne,dokonce dobře seřízený fichtl drží volnoběh nízký a šoupě je skoro úplně zavřené a není tam o moc větší mezera,než když se vyndá celý šroub.....jenže jemu to skape okamžitě jakmile vyřadí.....a to neni problém šoupátka....tam je prostě mrtvej volnoběžnej okruh! aaaaa nebo brutálně blbě seřízený zapalování...ale píše že to udělaný má....takže mrtvej volnoběžnej okruh.....důkladně pročistit karburátor-ne jen trysky! a pročistit včetně té mini dirky za šoupátkem.....
Datum: 16. srpna 2011 12:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na šoupeti je zespoda takový výřez, o který se opírá štelovací šroub volnoběhu. Časem dochází k tomu, že se na šoupátku vlivem narážení samotného šoupátka o ten šroub ten výřez vybouchá do větších rozměrů a pak nejde nastavit volnoběh.
Datum: 16. srpna 2011 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 Ucpaná volnoběžná tryska.......případně za šoupátkem je pidikanálek cca 3-4desetiny širokej....ten když se ucpe tak to dělá tohle.....šoupátkem to určitě neni
Datum: 16. srpna 2011 10:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na 90% je to starým šoupátkem. Koupit nový a pohoda.
Datum: 16. srpna 2011 10:23
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Zdarec. Nevíte někdo jak se vydělávají ložiska z předního kola na babetě? Mě se vysypali a zůstal mi tam u toho jenom vnější věneček a nevím jak to vytlačit ven abych mohl vydělat i tu osku s tím zadním ložiskem. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 9:36
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Zdar. Nevíte co má na svědomí, že když zapnu benzin na čz 175ú477, tak to celkem často vytíká přes otvor sání? Kdyžtak prosím nějaké tipy jak tomu předejít. Myslím že je něco s plovákem ale zase je mi divné že to dělá skoro pořád. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha, tak to by měl být ten plovák. i když si to nedovedu představit jak vypadá a jakej plovák to má.... třeba může být prasklej, to třeba špatně spájeli...... mě na simálovi taky vytíkal benzín , sice z přepustného ventilu, ale když sem to naklonil na pravou stranu, teklo to proudem a to určitě nemá... takže leda tím , ale je to jen moje tvrzení, s tímto typem motorek sem ještě nepracoval, jen s čz 175/450 ale to bude asi něco jinýho...... snad sem ti alespoň trochu poradil....však on ti někdo napíše, kdo tomu fakt rozumí
Datum: 15. srpna 2011 14:37
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 karburátor mám uplně nový, takže by s tryskama nic být nemělo
Datum: 15. srpna 2011 14:22
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejsem si jistej jeslti tam máš podobnej systém jako já na simálovi, ale může to být povolenou triskou, nebo plovákem...každopádně to rozeber a uvidíš.. třeba je něco ucpáno
Datum: 15. srpna 2011 13:57
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 hele v Terezíně ti daj jinou už vybroušenou hlavu a pístem na počkání nebo ne ? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 9:44
 ahoj draci moje jawa 350/638 mi začla delat že pri malych otačlach při pustenych svetel mi to zdechne i při blinkrech i valec mi vyskakuje ale při vyšich otačkach všechno jde ..muže to byt necim jinym než uhlikama? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 21:52
 a pod 1000 otaček se rožina kontrolka dobijeni a škvrčí nektera z tech tři krabiček co jsou v kasliku ....hej jo jsem kousek od opavy a mam černou osmu  ale nepamatuju si te .....a faram tedkom furt ale jenom s parkovacim svetlem to slape v pohode
Datum: 16. srpna 2011 21:52
 Jak napsal kolega baterka uhlíky a špatně dobíjí zkus proměřit. Jo a nejseš náhodou někde od opavy takové černá osma myslím že jsem tě už viděl. Já mám černou devítku.
Datum: 14. srpna 2011 23:22
 bude nejspíš po smrti baterka.
Datum: 14. srpna 2011 21:48
Jméno: drak
IP: uživatel11654
 zdar cistil sem nadrz u svy jawy 125 daval sem tam kyselinu solnou a este nakou jinou rozputnou kyselinu pak sem to vyplach vodou asi 3 krat a ankonec asi cca po 0,5 l benzinu sem to vyplachnul 3 krat preedtim jela suprove ale ted ani neskytne benzin tam celkem i de,skousel sem to i podlejvat a vubec nic...co stim??? dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 může být zanesenej karbec z těch mikro částeček rezu, co si čisnil v nádrži..... lepší je tam dát papírovej filt
Datum: 15. srpna 2011 14:39
 Ahoj draci mám jeden hloupej dotaz  Pude zhlediska převodů tachometr z babety na fichtla??? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 12:46
Jméno: hemelad
IP: uživatel12129
 ok díky
Datum: 15. srpna 2011 12:46
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Jasně, je to to samé a ten babeťáckej vypadá mnohem moderněji
Datum: 15. srpna 2011 11:45
 ano
Datum: 14. srpna 2011 19:50
|



|