slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  104  105  106  107  108  109  110  111  112  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Ahoj. Dnes jsme s Babettou 207 najel asi 10 Km a problém je že motorka se asi dusí zní to asi takhle vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm a má tendenci chcípat. Do vysokých otáček nemám šanci celou dobu jsme jel asi jenom 10 km/h. Motorka jako když sebou škubne a jede a takhle pořád dokola. Zhruba před 2 týdnama jsme čistil kohot hadičku ad dekarbonoval výfuk. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12260    
můžeš mít zrnko bordelu ještě v palivovym ventilu a ten přes něj nemuže zavřít
 
 
Datum: 15. srpna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel12172    
Tak to asi opravdu byly trysky. Kamarád mi předtím nějak zapomněl říct že půl roku stála bez benzínu. Rozebral jsme karburátor, místo těsnění jakýsi tmel, bylo to aji vevnitř no hrůza, plováky mírně narezlé a na dně komory byl rezavý prášek a a samozřejmě i trysky :/ byly pěkně zaneřáděné. I když jsenm plováky nijak neupravoval tak odměnou pečlivého vyčistění je že karburátor teče. Mám tento problém , promiňte ale jinak než přes cizí web to nešlo- http://fotoweb.ic.cz/fotky/dira.jpg jde to přesně tudyma.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12260    
Spíš bych řekl že jsou ucpané trysky a nebo nejde vzduch do nádrže......případně ti došel benzín :-D S eletrikou to podle mě nemá co dělat....
 
 
Datum: 15. srpna 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
mě se to taky stává na fichtlu když jezdim hodně dlouho tk se zahřeje píst a zvěčí se a nevejde se do hlavy jakoby se ti zadírá motor (nevím jak to jinak napsat :-D) skus to nechat vychladnout a jestli to bude dělat potom :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
A jak jsme to měl přesněji znázornit :-) opravdu nevím co s tím :/\r\n
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
No svíčka je nová.byl na předchozí motorce asi jenom 1 měsíc. Zvláštní je že když jsem dělal tutéž tůru před měsícem tak tyto problémy neměla. Ale do dneška stála a začalo to takhle zlobit. Díky :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
aha ty máš babetu...tak to je něco jiného ovšem je to tam taky podobné
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Skusil bych dát jehlu tak na 3tí zářěz odzhora a vyměnit svíčku..dělalo mě to taky a tohle mě pomohlo ovšem kdyby to bylo u tebe něco jiného mohl by to být i předstih...
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
cau mám jawu 90 hází mi jeskru a vsecko a furt to nechytá nevim proč. nevíte kedo co stím je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
tak ani jedním to není :-(
 
 
Datum: 16. srpna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
čau skus se koukout jestli má dobrou kompresy když ne tak přetěsnit hlavu nebo válec
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Ještě jsem si vzpomněl, u 90 se dá kladívko přehodit o 180 stupňů, ne?\r\nTak jestli náhodou nedává jiskru v dolní úvrati.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
jelo a měnil jsem kladívko ale to je ok
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Zrovna dneska jsem dodělal J90, když jsem ji kupoval, tak také nejela a po malém hloubání jsem zjiszil, že předchozí majitel při nějakém opravárenském pokusu otočil šoupě:-(. Zatím píšeš že dává jiskru, a jak je to s benzinem? Zkus pro jistotu začít tou švíčkou, může být proražená a pod tlakem probíjí. Devadesátky se také rády kousaly nebo přidíraly, tak jestli jí náhodou nechybí komprese.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rozbitý. když něco nejde, jsou dvě základní otázky. jelo to? když je odpověd ano, tak další otázka je: co jsem s tim dělal než to přestalo jet??
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
to jsem uz zkoušel tím to není
 
 
Datum: 14. srpna 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Špatná svíčka, předstih, sání, odtrh....... zkoušej to ne?!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      E-mail:      IP: uživatel12153    
Problém :O potřeboval bych foto nebo nakres cokoliv sedadla na mustangovy zespod ajeho uchycení moc by mi to pomohlo chtěl sem to navařit k rámu ale zas bych ho nedostal pryč a šrouby mám jen 2 vzadu ale ve předu nevím vůbec co tam bá být zda nějaká packa či úchyt nevím co s tím tak prosímvás pordate kdyžtak foto na mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
dik borci moct ste mi pomohly konecne vim jak to tam mam navarit
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johnny15: píšeš hovadiny... viděl jsi vubec někdy mustanga? asi né že? tak radši ani nepiš když víš kulové.... u mustanga je na sedle zepředu takový jakoby jazyk a ten se zasune to rámečku na rámu a tím je sedlo upevněno i zepředu..
 
 
Datum: 13. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johnny15 ®> nevim k čemu by ti byl pant na mustangoj, je tam jen takovej háček co zasuneš pod držák http://www.bazos.cz/obr/2/699/10727699.jpg
 
 
Datum: 13. srpna 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve předu má být akorát takovej pant u hodně fichtlu je posranej tady takovej tam má být nic víc http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=591&sName=Pant-sedla-pio.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10508    
čus bejci nezměřil byste mi prosim někdo kdo má babettu 210 délku čepu kyvné vydlice? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: ivan hrozný      E-mail:      IP: uživatel11675    
Dobrý den chci se zepta fichtl 21 minechce jet a když ho rostláčim tak jak kdyby střili a svička je pořád mokrá Dšěkuji za odpovědˇ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
podla mna treba dostelovat predstih a odtrh a mozno mas moc teplu sviecku
 
 
Datum: 11. srpna 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12062    
zdar,vým že to sem nepatří ale chtěl bych se zaptrat co je podle vás lepší simson v dost slušném stavu nebo jawa betka ? dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
betka - čtyřtakt (myslím honda), celá karoserie z praskajících plastů, chrom opadne asi za měsíc, ale motor je dobrý. simson - "nezničitelný" dvoutakt, použity plechy, motor je taky celkem dobrý, ale je to jak s pinckem (když se o něj budete starat tak se nerozbije) Za mě Simson
 
 
Datum: 13. srpna 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Betka ani zdaleka nedosahuje kvality simsona nebo babety, a to jak materiálem, tak i zpracováním.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to už možná toho simsona , protože ta betka to je prostě čína..
 
 
Datum: 12. srpna 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
betka není babetta
 
 
Datum: 12. srpna 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
mam oboji ale sklonil bych se k simsonu, simson je super stroj aj si na něm lépe zajezdiš než na babettě...
 
 
Datum: 12. srpna 2011 1:08
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cau no ja som fanusik jawy ale mam aj simsona a simson je kvalitna motorka a da sa na nu spolahnut :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Zdenal      E-mail:      IP: uživatel12233    
Zdravím, mám problém, zalomil se mi šroub od vačky v klice je asi v polovině, prosím poradte co mám dělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: Zdenál      IP: uživatel12233    
Díky moc borci, raději to nechám na odborníkovi
 
 
Datum: 15. srpna 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Hlavně až to budeš chtít jakkoli vrtat, tak zapomeň na ruční vrtačku doma. To chce souřadnicovou vrtačku, nebo rovnou frézu a vrtací hlavou. předevčírem jsem zrovna jednomu klukovi odvrtávat na fréze zalomený závity v karteru, jeho předchozí pokusy skončily vyhozením karterů. To není vychloubání, pouze několikaletá zkušenost :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
kvalitni vytahovak - nesmi prasknou ....... a jsi lempl - naser si na ruce......
 
 
Datum: 12. srpna 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mezi šroubem M6 a M8 je na pohled velký rozdíl :-D ...
 
 
Datum: 11. srpna 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: Zdenál      IP: uživatel12233    
splet jsem si velikost šroubu, chtěl jsem sundat rotor.
 
 
Datum: 11. srpna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlape jak se ti to povedlo?
 
 
Datum: 11. srpna 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejdřív bych zkusil vytahovák, viz. krámek
 
 
Datum: 11. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel12201    
vyvrtat a udělat novej zavit.
 
 
Datum: 11. srpna 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Dejvik      IP: uživatel7495    
Zdarec draci co se stane když si vytvořím těsnění mezi kartery jenom z obyčejného papíru nebi tvrdého papíru ? Bude to podsávat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Bude se ti to těsnění hůř nasazovat, bude se to i hůř vystřihovat, ale pokud to namažeš olejem nebo vazelinou a další podmínku splňuje to, co psal kolega Bakoun, mělo by to být dobré. Raději to ale udělej z výkresu, je to větší jistota a nebudeš s tím mít tolik práce
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud nemáš domršený kartery, tak ze čtvrtky to jde pěkně...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11886    
zdravím, draci, nevím už kde je chyba, když přitáhnu zadní kolo přestane se volně točit, prosím o radu, ( kromě jawacezetáka ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel12226    
v tom bubnu mám ale dvojložisko, takže bez trubky, vyřešíl sem to tím, že jsem dal pod čep 2 mm podložku, a ejhle, je po problému
 
 
Datum: 10. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no :-D :-D máš jinej čep na rozetě asi :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: xfh yd      IP: uživatel11925    
draku chyba je v tom že nemáš "mezikus" mez&#239; ložiskama v kole tzv v bubnu,Patři tam taková trubka :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja i když jsem ten záchyt měl otočenej blbě tak se mi to točilo normál
 
 
Datum: 10. srpna 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11886    
zjistil sem že mám na čepu rozety ten záchyt tenký jako nuž, to bude asi tím
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11886    
ještě doplním, že se jedná o pionýra
 
 
Datum: 10. srpna 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: V.Novák      E-mail:      IP: uživatel12219    
Zdravím a pozdravuji můžete mi poradit, jak vyndat bronzová pouzdra z předních vidlic na Pařeza? Je na to zapotřebí nějaký spešl nástroj? Poraďte prosím, jsem z toho Andrej Nikolajevič. Díky V.Novák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel12024    
cau draci hele filchtl mi dává malou jiskru šli by spojit2 cívky ?? má s timněkdo skušenost ?? pomuže to ?, dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to jeŠtě horší než to máš xD
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemas malou jiskru způsobenou tím že máš k indučce napojenou místo zapalovací cívky cívku světelnou?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
když nic nepomůže tak skus zajít za nekým kdo ti nabudí magneto, ale to bych dělal až jako poslední krajní možnost...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Vladimír Novák      E-mail:      IP: uživatel12219    
Ahoj, spojit dvě zapalovací cívky nepomůže. Já bych hledal chybu v kondenzátoru, případně v cívce v MAGNETU! Může to býtř taky malý odtrh. Jinou svíčku už jsi určutě zkoušel. Ať se Ti daří V.Novák
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Zdravím chci se zeptat na jak tvrdý papír se tiskne těsnění mezi kartery a víko spojky? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
tak dej raději výkres a já jsem oba dva kartery a víko spojky jsem namazal vazelinou (obě ty části, mezi které přišlo to těsnění, a těsní mi to
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
slepuji papírové modely takže vzručnost mám a co se stane když tam dám obyčejný A4 papír nebo nějaký tvrdší ? bude to podsávat ?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Já jsem si těsnění vyráběl sám z kladivkového papíru a paráda, řekl bych, že je to lepší než si kupovat těsnění, je to hrubší, ale musíš byt trochu více zručný
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: V.Novák      E-mail:      IP: uživatel12219    
Těsnění mezi kartery bych si raději koupil, než ho vyráběl a pod víko spojky taky. Celá sada stojí asi 130,-Kč. Ať se Ti daří.V.Novák
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to speciální těsnící papír a je běžně k dostání v obchodech se spojovacím materiálem
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12216    
čau draci sory že to sem cpu ale nevim kam se obrátit o víkendu jsem se byl projet na svym dirtbiku a přestala mi makat spojka když zmáčknu páčku tak to de furt stejně jako když fungovala lanko jsem zkontroloval a nic když zmáčknu spojku tak je to jako kdybych jí nezmáčk tak jsem sundal víko motoru a koukal na spojku http://www.kohout-moto.com/shop/details/976/54/n%C3%A1hradn%C3%AD-d%C3%ADly-%C4%8C%C3%ADna/spojka-125-manual.html ale nejde mi dohlavy jak se přenáší síla z páčky na spojku u fichtla je to tičinkou ale tady nevim jak a nemůžu přijít na to co tomu je předem dík každýmu za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
tam to funguje tak ze v deklu mas vačku a ta ti zatlaci na spojku a ta se vymackne ... skus tu spojku rozdelat a kouknout jestli se neco neurvalo nebo tak ...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9455    
Podívej se na páku v deklu spojky, jestli nevypadla.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      E-mail:      IP: uživatel12214    
Ahoj, mám jeden problémek (či možná více). asi před týdnem sem udělal GO motoru u jawy 20 a pořád to nemůžu rozběhat. za A zaboha nemůžu rozběhat předstih tak, jak má bejt - když to udělám přesně podle regulí, tak mi svíčka neháže ani náhodou. začne mi házet až když nastavim odtrh tak na dobrý 2-3 milimetry, což je taky jediná varianta, kdy to natočim (i když sem měnil kladívko)... pak to ale startuje na jedno nahrábnutí a jde to za plynem jedna báseň...divný! to by mě ale tolik neznepokojovalo - horší je, že ve vyšších otáčkách na dvojku či trojku začne něco jakoby podivně nepravidelně cinkat ve válci (nebo v motoru, ale zdá se, že to jde spíš zepředu) a brzy na to to začne hrozně rychle vadnout - tak, že i na rovině tam musim nakonec šupsnout jedničku. dneska mi dokonce vysadil úplně a už sem ho nenatočil - při roztlačení občas zapálí, ale tak málokdy, že se to nechytí. může to souviset s tim megaodtrhem? nebo to může bejt svíčka? myslim že tam je brisk N17C a už je tam asi 4 roky - je to už na výměnu? taky se mi zdá že se motor nadměrně a příliš brzy zahřeje (hoodně zahřeje...). taky mám obavu, jestli si to nemůže někde přisávat - dával sem mezi kartery papírový těsnění... už fakt nevim a chcípám z toho...:-( díky za jakejkoliv tip. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel11783    
To cinkanie moze byt opotrebovana klukovka
 
 
Datum: 09. srpna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdarec. A nechával jsi si dělat výbrus? Ono by to taky mohlo být špatným pístem. Kamarád měl podobnej problém, pořád jsme štelovali a tlačili a pak to tedy začlo chytat, ale ujel si s tím kousek a hned přestal jed a totálně přehřátej! A známej co mu dělal ten motor, mu tam právě nasral špatněj píst. Možná i to je důvot toho divnýho předctihu. Ale může to být i tou vačkou, nebo spoustu různými důvody. Ale každopádně sundat válec a vše prohlédnout to je základ :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Zdravíčko, tak k tomu přehřívání a vadnutí: Myslím si, že to bude ten předstih a odtrh... Taky sem lítal a když sem jel za 3 plnej valilo to, ale po kilometru v plným plynu motor začal uvadat... Nevěděl sem co stím až sem došteloval předstih a odtrh tak jak má být mohl si ten plnej držet pořád. A to, že ti nejde nastavit předstih, tak se zkus podívat na vačku, můžeš ji mít pootočenou jako jsem ji měl já a předstih mi nešel nastavit ;-) To je asi vše co bych tak věděl :-P Zkoušej, vytvářej, přemýšlej :-P :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel12214    
aha, ten kondík určo zkusim. a ta ségrovka - to myslíš, že je to cinkání, nebo i to chcípání a přehřívání? jak s tim ségrovka souvisí? a to může vypadnout za běhu, nabo jakože při té opravě? díky.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Pravděpodobně máš špatnej kondík! Ten druhý problém je, že ti vypadla segrovka co zajištuje čep v pístě!
 
 
Datum: 09. srpna 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel12212    
Mám Babetu 210 a po ujetí cca 3 km najednou motor vypoví službu. Došlapu a druhý den zase normálně nastartuji. Po ujetí cca 3 km nastane týž jev. Prosím poraďte co mám udělat, aby jela normálně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel12169    
Čau, měl jsem stejný problém. Dal jsem nový torestor a mám pokoj.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
viděl bych to na indukční cívku
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel7794    
zalezi jestli motor bezi ale nema vykon nebo bezi ale nejede , skus se podivat na gufera ,na spojku jak vypada pokud bude mastna tak ji odmasti a skusil bych pretesnit motor asi ti to nekde saje falesny . idealni skus dat studenejsi svicku nez mas nevim co mas treba mas teplnou a dela to bordel a nastav bohatost smesi to je ten sroubek pod volnobehem-
 
 
Datum: 09. srpna 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12201    
čau draci upravoval jem si mustnaga jsem amter a chtělnjsem to zkusit ale kdyz uz jsem do toho dal tolik penez tak se s vama chci poradit koupil jsem si ten polskej valec vějiřovou hlavu karbec dell orto kliku stocenou na 80 mm a ten dvoukomorac tady odsud ale mustang nejede vic jak 40protoze ve 40se to zacne nejak divne dusit a cim vic pridam tim se to dusi vic a vic zkousel jsem tam dat origo vyfuk alr porad nic tak jsem zkousel jsem ladit karbec ale nwm jak myslim si ze by to moohlo byt tou malou triskou v karbeci protoze s tim origo vyfukem q origo karbcem to jede lip pls poradte co by to mohlo bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12215    
nepsal jsi sem pred cca 2 měsící se stejným problémem??? Vím že se tu řešilo naprosto to a samé..... Poláka prodej ,kliku 80 prodej,hvězdicovou hlavu prodej,dvoukomoráč prodej a za to kup Vape,Hikone a nech si udělat válec s hlavou....budeš spokojenej.....
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12201    
a vyplne mama
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel12201    
a kdyz tam koupim valec od stejskyho s cestovni upravou bude to lepsi ????
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel12201    
takze tam mam dat origo vejfuk s karbcem kdyz to bude ok tak tam mam dat ten vejfuk kdyz to porad bude om tak ten karbwc azkouset ladit jo????
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak máš tu stočenou kliku... 80ka je strašně malý průměr... a máš vyplně do klik skříně? a proč sis koupil polský válec který jede hůř než originál?
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To je hroznej kočkopes. 80mm klika s dopraseným polským válcem, neodladěný výfuk + neodladěný karbec. A neni tryska moc velká, neuchlastáváš to spíš? Zkus tam hodit origo karbec a výfuk. A postupuj po krocích, pak dej jiný karbec, odlaď to, pak výfuk atd... Takhle tam máš spoustu nestandartních dílů a bez zkušeností to blbně odladíš.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci jak to děláte že vám fichtl chytne na 1 šlápnutí mam všechno seřízený ale za boha nechytne jenom na roztlačení dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: palino      E-mail:      IP: uživatel12209    
serus no asi nejjednoduchsi problem moze byt sviecka :-D lebo ked mas setro nastavene ok tak nwm co ine potom jedine ze by bol vnutry zaneseny karbec...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s volnběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustank normálně jezdí když ta mám rychlost ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
mám podobnej problém na mosquitu, podle mě je to bohatou směsí, protože když mám jehlu na 2. zářezu tak to taky chcípá, a když ji dám na 3. zářez tak to funguje úplně v pohodě. :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12201    
a zkoušel si šoupě ??
 
 
Datum: 07. srpna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draky, renovuju Jawu 21 a uz jsem v části, kdy se pionýr sestavuje a dnes jsem nasadil přední vidlice, masku a kolo. Můj problém spočívá v tom, že se mi přední kolo vyklá do stran. Vypozoroval jsem, že se mi s kolem otáčejí i kluzáky,ale pouzdra ve kterých jsou zasunuty kluzáky ,se nehýbou. Tudíž je příčina někde v tlumičích....nevíte co s tím mám dělat? PS: Před renovací to nedělalo.....,ale když se tlumiče stříkaly, tak se z nich vytáhly pružiny, nejsem si však jistý, či to způsobují právě ony. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jasné že se to hýbe do stran když tam nemáš blatník... celá vidle je tak nahovno sestavená že hůř už to ani vymyslet nešlo..
 
 
Datum: 08. srpna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, z tehle diskuse jsem se toho moc nedocetl :-D tak Franky: Doufám že aspoň ty mi pomůžeš (jak tvrdíš)... tady je muj e-mail: vlcek.tomasek@seznam.cz díky ti.........a i vám ostatním :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
dobrej kretenismus !! ........... na houpajici pero - povesit rucnik .........
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
myslím že když na vidlice přiděláte blatník že by to mělo být lepší
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel2067    
Franky: diskuze o tom, kdo je jaký orgán, se probírají na jiných fórech. Ale pokud Vás to skutečně baví a podle vašich příspěvků asi ano, tak si zkuste vytvořit vlastní fórum a tam nám můžete předvést, co ve Vás skutečně je. Tedy pokud to bude někdo další číst. Uvedl jsem i email.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
je to pravda, tady kazdej nez by neco zkusil, hned leti prasit forum dotazem :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
franky: :-D kurva nevim co ses zac ale tvoje prispevky me fakt bavi ! :-D :-D :-D myslim to v dobrym :-D libi se mi takovyhle povrchni chovani :-D :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: t      IP: uživatel12203    
oprava -vyklá
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12203    
Vlk 01-dost dobrý dotaz.Problém spočívá v tom,že se mi kolo viklá do stran.To se dá pochopit,ale že ,,se mi s kolem otáčejí i kluzáky,,to hlava nebere.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
jawa05 - pise jako prihlasenej a tam ma i okenko na mail .... v minulyvh dobach jsem odpovidal na kazdej dotaz .. a bylo to k hovnu .. prisli hajzlove se zakrivenejma rukama co si ani anal nevytrou - mezi ne se radis .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dej do nich nový silonový futra a bude to ok
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já si vždycky myslel, že je FICHTLpokec veřejná diskusní síť. Ale vidím, že si tu franky dělá privátní kroužek. Tak prosím zveřejňujte e-maily, ať má pan dokonalý kam psát své machiavellistické utopie. A prosím i ostatní šmejdy, ať tyto nevstupují do diskuse. Zvedáte cholerickým lidem tlak. :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12113    
Přitáhni krk, osu kola a vrchní šrouby a musí to držet...
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jawa05 - ano opravdu moc dobre vzdy vim (100%).................... JSEM SI VZDY JISTY!!! a kdyby tu nebyli smejdi jako ty tak uz by tu odpoved byla............................................... a kdyby to kozi pero zverejnilo mail tak uz by tam mel odpoved.......................
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: kytka      IP: uživatel9645    
nejsou volne ty gumove manzety ?
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky, jen tu píšu, co to způsobovalo tenhle problém u mě. Tak se nezlob za můj nicotný názor a jestli máš lepší, (a že ty to víš na 100% kde tkví problém, že??) tak to sem napiš Šalamoune a neser se do ostatních :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
JAWA05 - dobra picovina......................
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se tohle dělo, když sem měl prasklý brejle, co drží šavle.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
pockame zdali ti nejakej picus poradi a pak ti to napisu............... nez se otocis na pate to musi bejt..............
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10616    
Zdarec, Musí se po výměně kladívka nastavovat předstih. A když jo tak jak nastavím předstih. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít velký odtrh,bude se ti dřív otvírat kladívko tudíž větší předstih.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to by byla velká náhoda, že by ty kladívka byly na chlup stejný... určitě to bude chtít s tim někam hnout,, pokud si dával nový, určitě bude i velkej odtrh... návodů na seštelování jena netu milion, takže dotaz jak se nastavuje je spíš provokace
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
tome: a co když třeba mělo to starý kladívko úplně sjetej pertinax a sedřenou plošku, dyť by to pak bylo nastavený úplně jinak, není liž pravda?
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
zdar jestli jsi jenom vyměňoval kladívko, tak nemusíš.)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 17:44
 
<  104  105  106  107  108  109  110  111  112  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 14:11:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu