Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Ahoj. Dnes jsme s Babettou 207 najel asi 10 Km a problém je že motorka se asi dusí zní to asi takhle vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm a má tendenci chcípat. Do vysokých otáček nemám šanci celou dobu jsme jel asi jenom 10 km/h. Motorka jako když sebou škubne a jede a takhle pořád dokola. Zhruba před 2 týdnama jsme čistil kohot hadičku ad dekarbonoval výfuk. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 můžeš mít zrnko bordelu ještě v palivovym ventilu a ten přes něj nemuže zavřít
Datum: 15. srpna 2011 18:54
 Tak to asi opravdu byly trysky. Kamarád mi předtím nějak zapomněl říct že půl roku stála bez benzínu. Rozebral jsme karburátor, místo těsnění jakýsi tmel, bylo to aji vevnitř no hrůza, plováky mírně narezlé a na dně komory byl rezavý prášek a a samozřejmě i trysky :/ byly pěkně zaneřáděné. I když jsenm plováky nijak neupravoval tak odměnou pečlivého vyčistění je že karburátor teče. Mám tento problém , promiňte ale jinak než přes cizí web to nešlo- http://fotoweb.ic.cz/fotky/dira.jpg jde to přesně tudyma.
Datum: 15. srpna 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 Spíš bych řekl že jsou ucpané trysky a nebo nejde vzduch do nádrže......případně ti došel benzín  S eletrikou to podle mě nemá co dělat....
Datum: 15. srpna 2011 12:51
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 mě se to taky stává na fichtlu když jezdim hodně dlouho tk se zahřeje píst a zvěčí se a nevejde se do hlavy jakoby se ti zadírá motor (nevím jak to jinak napsat  ) skus to nechat vychladnout a jestli to bude dělat potom
Datum: 15. srpna 2011 8:42
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 A jak jsme to měl přesněji znázornit  opravdu nevím co s tím :/\r\n
Datum: 14. srpna 2011 20:25
 vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm
Datum: 14. srpna 2011 20:22
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 No svíčka je nová.byl na předchozí motorce asi jenom 1 měsíc. Zvláštní je že když jsem dělal tutéž tůru před měsícem tak tyto problémy neměla. Ale do dneška stála a začalo to takhle zlobit. Díky
Datum: 14. srpna 2011 19:58
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 aha ty máš babetu...tak to je něco jiného ovšem je to tam taky podobné
Datum: 14. srpna 2011 19:36
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Skusil bych dát jehlu tak na 3tí zářěz odzhora a vyměnit svíčku..dělalo mě to taky a tohle mě pomohlo ovšem kdyby to bylo u tebe něco jiného mohl by to být i předstih...
Datum: 14. srpna 2011 19:35
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 cau mám jawu 90 hází mi jeskru a vsecko a furt to nechytá nevim proč. nevíte kedo co stím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 16:06
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 tak ani jedním to není
Datum: 16. srpna 2011 16:06
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 čau skus se koukout jestli má dobrou kompresy když ne tak přetěsnit hlavu nebo válec
Datum: 15. srpna 2011 23:45
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Ještě jsem si vzpomněl, u 90 se dá kladívko přehodit o 180 stupňů, ne?\r\nTak jestli náhodou nedává jiskru v dolní úvrati.
Datum: 14. srpna 2011 21:20
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 jelo a měnil jsem kladívko ale to je ok
Datum: 14. srpna 2011 21:12
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Zrovna dneska jsem dodělal J90, když jsem ji kupoval, tak také nejela a po malém hloubání jsem zjiszil, že předchozí majitel při nějakém opravárenském pokusu otočil šoupě  .
Zatím píšeš že dává jiskru, a jak je to s benzinem?
Zkus pro jistotu začít tou švíčkou, může být proražená a pod tlakem probíjí. Devadesátky se také rády kousaly nebo přidíraly, tak jestli jí náhodou nechybí komprese.
Datum: 14. srpna 2011 21:11
 je to rozbitý. když něco nejde, jsou dvě základní otázky. jelo to? když je odpověd ano, tak další otázka je: co jsem s tim dělal než to přestalo jet??
Datum: 14. srpna 2011 20:17
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 to jsem uz zkoušel tím to není
Datum: 14. srpna 2011 14:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Špatná svíčka, předstih, sání, odtrh....... zkoušej to ne?!!!
Datum: 14. srpna 2011 12:58
 Problém :O potřeboval bych foto nebo nakres cokoliv sedadla na mustangovy zespod ajeho uchycení moc by mi to pomohlo chtěl sem to navařit k rámu ale zas bych ho nedostal pryč a šrouby mám jen 2 vzadu ale ve předu nevím vůbec co tam bá být zda nějaká packa či úchyt nevím co s tím tak prosímvás pordate kdyžtak foto na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 13:37
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 dik borci moct ste mi pomohly konecne vim jak to tam mam navarit
Datum: 14. srpna 2011 13:37
 johnny15: píšeš hovadiny... viděl jsi vubec někdy mustanga? asi né že? tak radši ani nepiš když víš kulové.... u mustanga je na sedle zepředu takový jakoby jazyk a ten se zasune to rámečku na rámu a tím je sedlo upevněno i zepředu..
Datum: 13. srpna 2011 20:51
Datum: 13. srpna 2011 13:35
Datum: 13. srpna 2011 9:25
Jméno: tomas
IP: uživatel10508
 čus bejci nezměřil byste mi prosim někdo kdo má babettu 210 délku čepu kyvné vydlice? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 11:44
 Dobrý den chci se zepta fichtl 21 minechce jet a když ho rostláčim tak jak kdyby střili a svička je pořád mokrá Dšěkuji za odpovědˇ
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:36
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 podla mna treba dostelovat predstih a odtrh a mozno mas moc teplu sviecku
Datum: 11. srpna 2011 22:36
Jméno: filip
IP: uživatel12062
 zdar,vým že to sem nepatří ale chtěl bych se zaptrat co je podle vás lepší simson v dost slušném stavu nebo jawa betka ? dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 11:26
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 betka - čtyřtakt (myslím honda), celá karoserie z praskajících plastů, chrom opadne asi za měsíc, ale motor je dobrý.
simson - "nezničitelný" dvoutakt, použity plechy, motor je taky celkem dobrý, ale je to jak s pinckem (když se o něj budete starat tak se nerozbije)
Za mě Simson
Datum: 13. srpna 2011 11:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Betka ani zdaleka nedosahuje kvality simsona nebo babety, a to jak materiálem, tak i zpracováním.
Datum: 12. srpna 2011 12:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to už možná toho simsona , protože ta betka to je prostě čína..
Datum: 12. srpna 2011 11:31
 betka není babetta
Datum: 12. srpna 2011 7:04
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 mam oboji ale sklonil bych se k simsonu, simson je super stroj aj si na něm lépe zajezdiš než na babettě...
Datum: 12. srpna 2011 1:08
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cau no ja som fanusik jawy ale mam aj simsona a simson je kvalitna motorka a da sa na nu spolahnut
Datum: 11. srpna 2011 22:35
 Zdravím, mám problém, zalomil se mi šroub od vačky v klice je asi v polovině, prosím poradte co mám dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 0:00
Jméno: Zdenál
IP: uživatel12233
 Díky moc borci, raději to nechám na odborníkovi
Datum: 15. srpna 2011 0:00
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Hlavně až to budeš chtít jakkoli vrtat, tak zapomeň na ruční vrtačku doma. To chce souřadnicovou vrtačku, nebo rovnou frézu a vrtací hlavou. předevčírem jsem zrovna jednomu klukovi odvrtávat na fréze zalomený závity v karteru, jeho předchozí pokusy skončily vyhozením karterů.
To není vychloubání, pouze několikaletá zkušenost
Datum: 14. srpna 2011 21:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 kvalitni vytahovak - nesmi prasknou ....... a jsi lempl - naser si na ruce......
Datum: 12. srpna 2011 0:12
 no mezi šroubem M6 a M8 je na pohled velký rozdíl  ...
Datum: 11. srpna 2011 23:40
Jméno: Zdenál
IP: uživatel12233
 splet jsem si velikost šroubu, chtěl jsem sundat rotor.
Datum: 11. srpna 2011 23:03
 chlape jak se ti to povedlo?
Datum: 11. srpna 2011 21:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejdřív bych zkusil vytahovák, viz. krámek
Datum: 11. srpna 2011 20:51
Jméno: fichtl
IP: uživatel12201
 vyvrtat a udělat novej zavit.
Datum: 11. srpna 2011 14:23
Jméno: Dejvik
IP: uživatel7495
 Zdarec draci co se stane když si vytvořím těsnění mezi kartery jenom z obyčejného papíru nebi tvrdého papíru ? Bude to podsávat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:38
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Bude se ti to těsnění hůř nasazovat, bude se to i hůř vystřihovat, ale pokud to namažeš olejem nebo vazelinou a další podmínku splňuje to, co psal kolega Bakoun, mělo by to být dobré. Raději to ale udělej z výkresu, je to větší jistota a nebudeš s tím mít tolik práce
Datum: 10. srpna 2011 22:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud nemáš domršený kartery, tak ze čtvrtky to jde pěkně...
Datum: 10. srpna 2011 20:40
Jméno: tomáš
IP: uživatel11886
 zdravím, draci, nevím už kde je chyba, když přitáhnu zadní kolo přestane se volně točit, prosím o radu, ( kromě jawacezetáka )
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 21:14
Jméno: tomáš
IP: uživatel12226
 v tom bubnu mám ale dvojložisko, takže bez trubky, vyřešíl sem to tím, že jsem dal pod čep 2 mm podložku, a ejhle, je po problému
Datum: 10. srpna 2011 21:14
Datum: 10. srpna 2011 21:09
Jméno: xfh yd
IP: uživatel11925
 draku chyba je v tom že nemáš "mezikus" mezï ložiskama v kole tzv v bubnu,Patři tam taková trubka
Datum: 10. srpna 2011 18:36
 ja i když jsem ten záchyt měl otočenej blbě tak se mi to točilo normál
Datum: 10. srpna 2011 14:15
Jméno: tomáš
IP: uživatel11886
 zjistil sem že mám na čepu rozety ten záchyt tenký jako nuž, to bude asi tím
Datum: 10. srpna 2011 12:20
Jméno: tomáš
IP: uživatel11886
 ještě doplním, že se jedná o pionýra
Datum: 10. srpna 2011 11:48
 Zdravím a pozdravuji můžete mi poradit, jak vyndat bronzová pouzdra z předních vidlic na Pařeza? Je na to zapotřebí nějaký spešl nástroj? Poraďte prosím, jsem z toho Andrej Nikolajevič. Díky V.Novák
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 11:00
Jméno: 23
IP: uživatel12024
 cau draci hele filchtl mi dává malou jiskru šli by spojit2 cívky ?? má s timněkdo skušenost ?? pomuže to ?, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:20
 Bude to jeŠtě horší než to máš xD
Datum: 10. srpna 2011 22:20
 a nemas malou jiskru způsobenou tím že máš k indučce napojenou místo zapalovací cívky cívku světelnou?
Datum: 10. srpna 2011 13:16
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 když nic nepomůže tak skus zajít za nekým kdo ti nabudí magneto, ale to bych dělal až jako poslední krajní možnost...
Datum: 10. srpna 2011 11:14
 Ahoj, spojit dvě zapalovací cívky nepomůže. Já bych hledal chybu v kondenzátoru, případně v cívce v MAGNETU! Může to býtř taky malý odtrh. Jinou svíčku už jsi určutě zkoušel. Ať se Ti daří V.Novák
Datum: 10. srpna 2011 10:53
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdravím chci se zeptat na jak tvrdý papír se tiskne těsnění mezi kartery a víko spojky?
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 18:32
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 tak dej raději výkres a já jsem oba dva kartery a víko spojky jsem namazal vazelinou (obě ty části, mezi které přišlo to těsnění, a těsní mi to
Datum: 10. srpna 2011 18:32
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 slepuji papírové modely takže vzručnost mám a co se stane když tam dám obyčejný A4 papír nebo nějaký tvrdší ? bude to podsávat ?
Datum: 10. srpna 2011 17:40
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Já jsem si těsnění vyráběl sám z kladivkového papíru a paráda, řekl bych, že je to lepší než si kupovat těsnění, je to hrubší, ale musíš byt trochu více zručný
Datum: 10. srpna 2011 13:49
 Těsnění mezi kartery bych si raději koupil, než ho vyráběl a pod víko spojky taky. Celá sada stojí asi 130,-Kč. Ať se Ti daří.V.Novák
Datum: 10. srpna 2011 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to speciální těsnící papír a je běžně k dostání v obchodech se spojovacím materiálem
Datum: 10. srpna 2011 10:32
Jméno: karel
IP: uživatel12216
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:15
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 tam to funguje tak ze v deklu mas vačku a ta ti zatlaci na spojku a ta se vymackne ... skus tu spojku rozdelat a kouknout jestli se neco neurvalo nebo tak ...
Datum: 10. srpna 2011 22:15
Jméno: Jura
IP: uživatel9455
 Podívej se na páku v deklu spojky, jestli nevypadla.
Datum: 10. srpna 2011 8:33
 Ahoj, mám jeden problémek (či možná více). asi před týdnem sem udělal GO motoru u jawy 20 a pořád to nemůžu rozběhat. za A zaboha nemůžu rozběhat předstih tak, jak má bejt - když to udělám přesně podle regulí, tak mi svíčka neháže ani náhodou. začne mi házet až když nastavim odtrh tak na dobrý 2-3 milimetry, což je taky jediná varianta, kdy to natočim (i když sem měnil kladívko)... pak to ale startuje na jedno nahrábnutí a jde to za plynem jedna báseň...divný! to by mě ale tolik neznepokojovalo - horší je, že ve vyšších otáčkách na dvojku či trojku začne něco jakoby podivně nepravidelně cinkat ve válci (nebo v motoru, ale zdá se, že to jde spíš zepředu) a brzy na to to začne hrozně rychle vadnout - tak, že i na rovině tam musim nakonec šupsnout jedničku. dneska mi dokonce vysadil úplně a už sem ho nenatočil - při roztlačení občas zapálí, ale tak málokdy, že se to nechytí. může to souviset s tim megaodtrhem? nebo to může bejt svíčka? myslim že tam je brisk N17C a už je tam asi 4 roky - je to už na výměnu? taky se mi zdá že se motor nadměrně a příliš brzy zahřeje (hoodně zahřeje...). taky mám obavu, jestli si to nemůže někde přisávat - dával sem mezi kartery papírový těsnění... už fakt nevim a chcípám z toho...  díky za jakejkoliv tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 15:39
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 To cinkanie moze byt opotrebovana klukovka
Datum: 09. srpna 2011 15:39
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec. A nechával jsi si dělat výbrus? Ono by to taky mohlo být špatným pístem. Kamarád měl podobnej problém, pořád jsme štelovali a tlačili a pak to tedy začlo chytat, ale ujel si s tím kousek a hned přestal jed a totálně přehřátej! A známej co mu dělal ten motor, mu tam právě nasral špatněj píst. Možná i to je důvot toho divnýho předctihu. Ale může to být i tou vačkou, nebo spoustu různými důvody. Ale každopádně sundat válec a vše prohlédnout to je základ
Datum: 09. srpna 2011 14:13
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
Datum: 09. srpna 2011 12:07
Jméno: folkenstein
IP: uživatel12214
 aha, ten kondík určo zkusim. a ta ségrovka - to myslíš, že je to cinkání, nebo i to chcípání a přehřívání? jak s tim ségrovka souvisí? a to může vypadnout za běhu, nabo jakože při té opravě? díky.
Datum: 09. srpna 2011 11:14
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Pravděpodobně máš špatnej kondík! Ten druhý problém je, že ti vypadla segrovka co zajištuje čep v pístě!
Datum: 09. srpna 2011 10:51
 Mám Babetu 210 a po ujetí cca 3 km najednou motor vypoví službu. Došlapu a druhý den zase normálně nastartuji. Po ujetí cca 3 km nastane týž jev. Prosím poraďte co mám udělat, aby jela normálně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 20:53
Jméno: lada
IP: uživatel12169
 Čau, měl jsem stejný problém. Dal jsem nový torestor a mám pokoj.
Datum: 10. srpna 2011 20:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 viděl bych to na indukční cívku
Datum: 09. srpna 2011 21:39
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 zalezi jestli motor bezi ale nema vykon nebo bezi ale nejede , skus se podivat na gufera ,na spojku jak vypada pokud bude mastna tak ji odmasti a skusil bych pretesnit motor asi ti to nekde saje falesny . idealni skus dat studenejsi svicku nez mas nevim co mas treba mas teplnou a dela to bordel a nastav bohatost smesi to je ten sroubek pod volnobehem-
Datum: 09. srpna 2011 11:31
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12201
 čau draci upravoval jem si mustnaga jsem amter a chtělnjsem to zkusit ale kdyz uz jsem do toho dal tolik penez tak se s vama chci poradit koupil jsem si ten polskej valec vějiřovou hlavu karbec dell orto kliku stocenou na 80 mm a ten dvoukomorac tady odsud ale mustang nejede vic jak 40protoze ve 40se to zacne nejak divne dusit a cim vic pridam tim se to dusi vic a vic zkousel jsem tam dat origo vyfuk alr porad nic tak jsem zkousel jsem ladit karbec ale nwm jak myslim si ze by to moohlo byt tou malou triskou v karbeci protoze s tim origo vyfukem q origo karbcem to jede lip pls poradte co by to mohlo bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel12215
 nepsal jsi sem pred cca 2 měsící se stejným problémem??? Vím že se tu řešilo naprosto to a samé..... Poláka prodej ,kliku 80 prodej,hvězdicovou hlavu prodej,dvoukomoráč prodej a za to kup Vape,Hikone a nech si udělat válec s hlavou....budeš spokojenej.....
Datum: 09. srpna 2011 14:42
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12201
 a vyplne mama
Datum: 08. srpna 2011 22:58
Jméno: jawa250
IP: uživatel12201
 a kdyz tam koupim valec od stejskyho s cestovni upravou bude to lepsi ????
Datum: 08. srpna 2011 22:58
Jméno: jawa250
IP: uživatel12201
 takze tam mam dat origo vejfuk s karbcem kdyz to bude ok tak tam mam dat ten vejfuk kdyz to porad bude om tak ten karbwc azkouset ladit jo????
Datum: 08. srpna 2011 22:56
 jak máš tu stočenou kliku... 80ka je strašně malý průměr... a máš vyplně do klik skříně? a proč sis koupil polský válec který jede hůř než originál?
Datum: 08. srpna 2011 22:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To je hroznej kočkopes. 80mm klika s dopraseným polským válcem, neodladěný výfuk + neodladěný karbec. A neni tryska moc velká, neuchlastáváš to spíš? Zkus tam hodit origo karbec a výfuk. A postupuj po krocích, pak dej jiný karbec, odlaď to, pak výfuk atd... Takhle tam máš spoustu nestandartních dílů a bez zkušeností to blbně odladíš.
Datum: 08. srpna 2011 22:44
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci jak to děláte že vám fichtl chytne na 1 šlápnutí mam všechno seřízený ale za boha nechytne jenom na roztlačení dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:33
 serus no asi nejjednoduchsi problem moze byt sviecka  lebo ked mas setro nastavene ok tak nwm co ine potom jedine ze by bol vnutry zaneseny karbec...
Datum: 08. srpna 2011 19:33
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s volnběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustank normálně jezdí když ta mám rychlost ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:20
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 mám podobnej problém na mosquitu, podle mě je to bohatou směsí, protože když mám jehlu na 2. zářezu tak to taky chcípá, a když ji dám na 3. zářez tak to funguje úplně v pohodě.
Datum: 07. srpna 2011 19:20
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12201
 a zkoušel si šoupě ??
Datum: 07. srpna 2011 17:50
 Zdravim draky, renovuju Jawu 21 a uz jsem v části, kdy se pionýr sestavuje a dnes jsem nasadil přední vidlice, masku a kolo. Můj problém spočívá v tom, že se mi přední kolo vyklá do stran. Vypozoroval jsem, že se mi s kolem otáčejí i kluzáky,ale pouzdra ve kterých jsou zasunuty kluzáky ,se nehýbou. Tudíž je příčina někde v tlumičích....nevíte co s tím mám dělat? PS: Před renovací to nedělalo.....,ale když se tlumiče stříkaly, tak se z nich vytáhly pružiny, nejsem si však jistý, či to způsobují právě ony. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 0:33
 to je jasné že se to hýbe do stran když tam nemáš blatník... celá vidle je tak nahovno sestavená že hůř už to ani vymyslet nešlo..
Datum: 08. srpna 2011 0:33
 Ok, z tehle diskuse jsem se toho moc nedocetl  tak Franky: Doufám že aspoň ty mi pomůžeš (jak tvrdíš)... tady je muj e-mail: vlcek.tomasek@seznam.cz díky ti.........a i vám ostatním
Datum: 07. srpna 2011 23:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dobrej kretenismus !! ........... na houpajici pero - povesit rucnik .........
Datum: 07. srpna 2011 23:45
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 myslím že když na vidlice přiděláte blatník že by to mělo být lepší
Datum: 07. srpna 2011 23:39
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Franky: diskuze o tom, kdo je jaký orgán, se probírají na jiných fórech. Ale pokud Vás to skutečně baví a podle vašich příspěvků asi ano, tak si zkuste vytvořit vlastní fórum a tam nám můžete předvést, co ve Vás skutečně je. Tedy pokud to bude někdo další číst. Uvedl jsem i email.
Datum: 07. srpna 2011 23:08
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 je to pravda, tady kazdej nez by neco zkusil, hned leti prasit forum dotazem
Datum: 07. srpna 2011 22:49
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 07. srpna 2011 22:30
Jméno: t
IP: uživatel12203
 oprava -vyklá
Datum: 07. srpna 2011 22:27
Jméno: trubka
IP: uživatel12203
 Vlk 01-dost dobrý dotaz.Problém spočívá v tom,že se mi kolo viklá do stran.To se dá pochopit,ale že ,,se mi s kolem otáčejí i kluzáky,,to hlava nebere.
Datum: 07. srpna 2011 22:26
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jawa05 - pise jako prihlasenej a tam ma i okenko na mail .... v minulyvh dobach jsem odpovidal na kazdej dotaz .. a bylo to k hovnu .. prisli hajzlove se zakrivenejma rukama co si ani anal nevytrou - mezi ne se radis .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 07. srpna 2011 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dej do nich nový silonový futra a bude to ok
Datum: 07. srpna 2011 21:42
 A já si vždycky myslel, že je FICHTLpokec veřejná diskusní síť. Ale vidím, že si tu franky dělá privátní kroužek. Tak prosím zveřejňujte e-maily, ať má pan dokonalý kam psát své machiavellistické utopie. A prosím i ostatní šmejdy, ať tyto nevstupují do diskuse. Zvedáte cholerickým lidem tlak.
Datum: 07. srpna 2011 21:25
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Přitáhni krk, osu kola a vrchní šrouby a musí to držet...
Datum: 07. srpna 2011 21:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Jawa05 - ano opravdu moc dobre vzdy vim (100%).................... JSEM SI VZDY JISTY!!! a kdyby tu nebyli smejdi jako ty tak uz by tu odpoved byla............................................... a kdyby to kozi pero zverejnilo mail tak uz by tam mel odpoved.......................
Datum: 07. srpna 2011 21:07
Jméno: kytka
IP: uživatel9645
 nejsou volne ty gumove manzety ?
Datum: 07. srpna 2011 20:51
 Franky, jen tu píšu, co to způsobovalo tenhle problém u mě. Tak se nezlob za můj nicotný názor a jestli máš lepší, (a že ty to víš na 100% kde tkví problém, že??) tak to sem napiš Šalamoune a neser se do ostatních
Datum: 07. srpna 2011 20:50
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 JAWA05 - dobra picovina......................
Datum: 07. srpna 2011 20:15
 Mě se tohle dělo, když sem měl prasklý brejle, co drží šavle.
Datum: 07. srpna 2011 20:13
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pockame zdali ti nejakej picus poradi a pak ti to napisu............... nez se otocis na pate to musi bejt..............
Datum: 07. srpna 2011 20:04
Jméno: ondra
IP: uživatel10616
 Zdarec, Musí se po výměně kladívka nastavovat předstih. A když jo tak jak nastavím předstih. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:53
 když budeš mít velký odtrh,bude se ti dřív otvírat kladívko tudíž větší předstih.
Datum: 07. srpna 2011 18:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to by byla velká náhoda, že by ty kladívka byly na chlup stejný... určitě to bude chtít s tim někam hnout,, pokud si dával nový, určitě bude i velkej odtrh... návodů na seštelování jena netu milion, takže dotaz jak se nastavuje je spíš provokace
Datum: 07. srpna 2011 18:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tome: a co když třeba mělo to starý kladívko úplně sjetej pertinax a sedřenou plošku, dyť by to pak bylo nastavený úplně jinak, není liž pravda?
Datum: 07. srpna 2011 18:00
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 zdar jestli jsi jenom vyměňoval kladívko, tak nemusíš.)
Datum: 07. srpna 2011 17:44
|



|