slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  98  99  100  101  102  103  104  105  106  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, sice to sem nepatří, ale vy vždycky dobře poradíte... Potřeboval bych na pitu svařit držák sedačky a někde sem četl že se musí sundavat motor nebo odpojit celá elektika, jak to teda je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ, díky. :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpojil bych baterku a kostru umístil co nejblíže svařovanému místu...takhle to dělam když třeba vyvařuju auta nebo tak...
 
 
Datum: 15. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: LOL      IP: uživatel12599    
Ahojte všichnimám problém s 05 koupil sem ji jela normálně všechno rozebral sem ji na renovaci motoru sem se ani nedtk jen sem vymenil olej a vyčistil zapalování je tam z 555\\r\\nsložil sem ji udělal novou elektrika a nechce chytit benzín tam de předstih 3,5 (na ten to předtím jelo) jiskra je na svíčce a prostě nechytne ani na roztlačení co s tím ?\\r\\njo a vyměnil sem kondík protože mi nachvilku chytla ale začlo to zdechat a střílet do karbecu a pak už to nechytlo dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mel jsem tam hlavu z 2é no
 
 
Datum: 15. října 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johnny 15, ty si tam mal pravdepodobne hlavu z 20ky, s novším zapalováním podla literatúry predstich 2,3-2,6mm so starším fakt nevím ale pravdepodobne ako u 555
 
 
Datum: 15. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to sřílelo tak to bude típ předstihem mě 05tka jezdila normál na předstih 1,6 ale já jsem tam měl už to novější zápalko zkus dát předstih 2,3-2,6mm takovej by měl být u 05tek s tím zápalkem starším no
 
 
Datum: 15. října 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: stan      IP: uživatel12598    
cau prosim Vás poradil byste mi nekdo jak mam dostat jawu 350/634 do chodu. Házi jiskru, když dám pod svicku beno tak chytne nachvilku, ale paak vubec nic nevite cim by to bylo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 2:32
 
 
 
 
Jméno: stan      IP: uživatel12598    
dik za radu
 
 
Datum: 15. října 2011 2:32
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar,sundej hadicku z karbecu,jestli tam vubec teče živá voda-vyčistit kohout,sítko.Rozhodit karbec vyčistit a profoukat.Jestli stála někdy dýl a orezla nádrž zevnitř,dej určitě palivovej filtr,cca 40kč.
 
 
Datum: 14. října 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
presne určite upchatý kohútik a karburátor
 
 
Datum: 14. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 05 4rever      IP: uživatel12180    
Zdar draci... mám menší problém.... vždycky, když se už ochlazuje, tak mě zatuhne rychlopal..... když je teplo tak se v poho vrací...... nevíte co s tim? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar rozebat vyčistit, namazat,novy lanko...:-)
 
 
Datum: 14. října 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pred 3 dnami som to delal :-) presne jak riká kolega vyčistiť a namazať rýchlopal i lanko
 
 
Datum: 14. října 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
pionyr mi zacina nejak slabnout a to se us dal retezovy kolecko 12z na 55z.Indukční cívku mam novou svícku tes(barva svicky cihly)Napada mne jelsi to není zaaplovacím polemn.Co myslíte draci vy?poradte mi,Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Výbrus a nejlépe generálka!!Já mám ted motor čerstvě zajetej a kopce zvládá s přehledem za 3 a s 13kem kolečkem!Opravdu Generálku vřele doporučuji!
 
 
Datum: 13. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar,jak slábnout,netahne,nejde do otáček,vynechává?Možná už by to chtělo výbrus...:-)
 
 
Datum: 13. října 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel9854    
Zdar draci mam otazku jde namontovat tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/107.html brzdovy dvouklíč i na zadní kolo 639? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar,myslim,že by tam šlo i lanko...ma to tam ten vylitek.Jinak péro má úplnou pravdu,je to zbytečny.Je fakt,že ten dvouklíč na předku je znát,ale na zadek nemá vetší smysl.
 
 
Datum: 13. října 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jde to za předpokladu že by jsi předělal zadní brzdu na táhlo ale nepřemejšlej na tím je to blbost jednoklíč vzadu je dost silnej na to,aby zasekl kolo
 
 
Datum: 12. října 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
Cus hele nemate nejaky figl jak nazout pneu na fichtla aniz bych proskripl dusi ?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: peta      IP: uživatel2970    
Zdar,zaklad je začít nazouvat naproti ventilku,kraj pláště co nejvíc do prohlubně,jak jsou dráty.Nazuju co de rukou,pak mirne prifouknu dusi,namazu zbytek plaste nejakym klouzkem a montpakama dodelam.A modlim se abych neprostip dusi ;-)
 
 
Datum: 12. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hej to nechapu napsal jsem to dyl jak peta a mam to pred nim
 
 
Datum: 12. října 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
presne jak pise peta,proti ventilku! to je hodne dulezity ulehci ti to praci o polovinu a nejlepsi je celou dusi a okraj plaste posypat zasypem co si sype tvoje babicka na prdel
 
 
Datum: 12. října 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si dal jednou přezout kolo na pita do servisu a když semt o viděl, tak si to radši už dělám sám. :-D Místo tý gumy na ráfek na ty dráty mi dal običejnou izolaci, proštíp duši, na ventýlku nechal pod ráfkem ty matka, takže se mi po chvíli urval ventýlek a ještě mi jak to nazvat asi oštípak plášť... :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
to verim :-D ja zkousel kolo z krosky a ani sem pod to nenarval montpaku tak sem to vzal do servisu :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj, jde to tak mnohem líp.. Někdy se to povede bez montpáky někdy s ní... A takhle nazouvám i pitbike a to je teprv makačka. :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
dik ;-) to s tou indulonou zkusim
 
 
Datum: 12. října 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělám tak že si ho trochu pomažuju starou indulonou a proti tomu kde ho nazouvám ho přišlápnu jakoby doprostředka ráfku kde je menší poloměr a jde to krásně. :-)
 
 
Datum: 12. října 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
no tak to bez montpaky bych nemel sanci :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
správný plášť má jít nazout bez použítí montpáky a když už jí použiješ, tak se sakra divej a macej kde jí strkáš...
 
 
Datum: 12. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci kolikati Amperova baterie ma byt použivana v jawě 350/638 s xenonem v předu a 21 watovyma žarovkama v blinkrech ? diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2011 6:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj myslel jsem halogen h4 :-D
 
 
Datum: 14. října 2011 6:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
12V 5Ah za předpokladu že těma xenonama si myslel H4 :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 9:15
 
 
 
 
Jméno: Jakub Novák      IP: uživatel9474    
Dobrý den chtěl sem se zeptat mám simsona a chci na něm jezdit celou zimu musím ho nějak připravit na tu zimu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně se pořádně obleč.na prd jsou ti chromy když budeš mít modré kolena a ruce
 
 
Datum: 11. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12584    
pokud budeš jezdit přes zimu tak se nic neděje, možná bych dal teplejší svíčku (N15C nebo N17C)
 
 
Datum: 11. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jakub Novák      IP: uživatel9474    
Hele tady to je web na to aby se tady lidi jako já ptali na rady starších a zkušenějších jezdcu tak tu ze mě nedělejte blbce!!!
 
 
Datum: 11. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jo musíš...Vem ho na nějakou terapii a nebo mu po večerech v garáži vyprávěj jak je v zimě krásně a že se nemá čeho bát.....
 
 
Datum: 11. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel12581    
Prosím poradte, nepasuje mi výfukový koleno na 20 fichtla. Dřiv tam byl stupačkovej kříž, ted to chci trochu dat do kopy a po montáži kříže(revmaplecjového) mi nepasuje koleno, to byly 2 druhy kolen? prosim o radu, jina mě trefi šlak :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel12581    
A nemáte někdo zkušenost s kolenem, co je tady v krámku, u kteryho je napsany typ 20, jestli opravdu pasuje? Je to přece jen vyrobeny v Maďarsku a nemá to falc, tak bych nera objednal něco, co mi zase nebude pasovat. Nechat vše volný a pak stahovat nejde, u válce mi ta příruba vůbec nedosedá, takže by to za chvilku bylo celý od oleje.
 
 
Datum: 12. října 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existovali 3 typi výfukových kolien 20kový mal nižšie vedené koleno s falcem, mustang a 21 mali vyššie vedené kolenos falcem, a pre škrcené motory boli kolená vyššie vedené a asi o 15cm dlhšie bez falcu
 
 
Datum: 11. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jestli tam bylo jiny a ted taky jiny tak to porovnej stím starým, těch kolen byly asi 4 druhy na ty fichtle....20-mustang! Nebo nech všechno volny a jak toi budeš mět v kupě tak začni s dotahováním...
 
 
Datum: 11. října 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar chlapi. Dával jsem dohromady přední vydlice na pionýru a po našroubování kluzáků na maximum a dání manžet, jsem zjistil, že by oba kluzáky potřebovali našroubovat ještě aspoň 2cm, ale ja už dál nemůžu. Mám tedy ty pružiny zkrátit nebo co s tím? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Natažený delší péra
 
 
Datum: 12. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Dělal jsem go motorky a už předtím to bylo divný, ale jsou nově udělaný vložky a novej lak nic víc. Jinak problém není se složením, ale s tím, že tam pak nesedí ty gumový manžety (jsou krátký a nedošáhnou na ty pojišťovací zarážky)
 
 
Datum: 12. října 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: vvv      IP: uživatel12580    
hele jestli jde o to ze ti nedou tedka zasrpubovat radil bych zmačknout vidle neboli zapružt a vše by melo jit .............zmačknout je jestli me chapeš jeden zapruží a rdruhej dava sroub aspon u sima to tak je podobný
 
 
Datum: 11. října 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost prostě to tam sednout musí co si stěma vydlama dělal ? že je dáváš do kupy sedí ti to všude jak má ?
 
 
Datum: 11. října 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
uvažuji o stavbě motokola,a chtěl bych se zeptat jakej motor dát na kolo ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
díky ,ja si skusim pohrat a nacpat tam motor z minibike,díky
 
 
Datum: 12. října 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Hele z nějaký motorovky..:-D ta ty dva kilovaty má..:-D
 
 
Datum: 11. října 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: vvv      IP: uživatel12580    
z křovinořuze to mam a je to uplne nejlepsi hnane přes valeček
 
 
Datum: 11. října 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pohledej na netu kdesi sem viděl celou sadu nádrž motor atd přímo na kolo
 
 
Datum: 11. října 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
minibike
 
 
Datum: 11. října 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec,čím to je že mě na jawě 21 skáče tachometr,jak jedu tak 30km třeba úplně na nulu a pak zase vyletí na 30km,ale jak mile dosáhnu rychlost 45-50km tak přestane skákat,čím to může být??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
problém by som hladal najprv v lanku a potom v slimákovi. oboje premaž a ked to iste tak potom máš vydratého slimáka (ozubenie). a len tak pre zaujímavosst máš obidva kolíčky na rozete ??
 
 
Datum: 10. října 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, dnes jsem asi tal po 1roku šel nastartovat jawu 21, chytla poměrně dobře, ale mám tu problém neudrží priostě volnoběh, šroubek mám zašroubovaný na max, karburátor jsem čistil, když jsem pak vypl tak chytl už dost špatně a to ještě vždycky při stratu musím držet plný plyn nevíte čím by to mohl obýt síky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
ako hovorí Johnny 15 máš zodraté šupátko od toho šrobiku. daj tam nové a potom nastavíš volnobeh v pohode :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky muže být vymačkany šoupátko ono jak pouštíš plyn tak naráží přímo naten šroubek volnoběhu a za náke čas se tam k vymačká to muže být duvod proč nemužeš volnoběh seštelovat
 
 
Datum: 10. října 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
vyčisti karbec.....a možná je to bohatý....nebo ucpanej vzduchovej filtr....
 
 
Datum: 10. října 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
ten jsem něž jsem šel startovat nalil nový
 
 
Datum: 10. října 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba starej benzín- jestli driv jezdila a tedka takhle zlobí
 
 
Datum: 10. října 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel12062    
Čau,chtěl sem si koupt simsona když mám řidičák na 50ccm mužu jezdit ze simsonem někdo říkal že ne nevite jak to je? díkyy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v tom případě si na tom můžeš lítat jak chceš :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
já ted dělám řidičák A1 což je vše do max 125ccm omezený na 11Kw
 
 
Datum: 10. října 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
řeknu to eště jinak....podivej se co píšou v řidičáku....jestli máš AM,nemužeš jezdit na simsonu,jestli máš A1 můžeš jezdit na všem do objemu válců 125ccm nepřesahující výkon 11kW,pokud tam máš(což nemáš,to by ti bylo tak cca 35-40 let a to ti neni) A1 s omezenim na 50ccm (jak psal kolega) tak mužeš jezdit na všem do objemu 50ccm bez omezení
 
 
Datum: 10. října 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řeknu to jinak, pokud si dělal řidičák (a úspěšně dokončil), tak musíš vědět, co jseš a co nejseš oprávněnej řídit! Jestli to nevíš, radši ho dojdi vrátit!
 
 
Datum: 09. října 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
A pokud si dělal řidičák (nevím jak dlouho to omezení je) dejme tomu před 10lety, tak si automaticky dostal papíry na na 50ccm (teď v novém řidičáku psané jako A1 a pod číselným kodém se skrýva omezení na oněch 50ccm...)
 
 
Datum: 09. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
pokud máš řidičák A1 tak můžeš jezdit na všem do 125ccm a 11kw pokud máš jenom Am tak ne
 
 
Datum: 09. října 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang007      IP: uživatel12556    
zdravím, mám problém se svícením. Při jedné poloze na přepínači světel svítí pouze přední světlo a při druhé jenom zadní. V přepínači světel to není ani v hlavnim ten jsem měnil. Někdy svítí oboje v pořádku a někdy zas ne a praskne zadní žárovka. Moc díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: mustang007      IP: uživatel12556    
no patice je také nová asi to bude tedy v kontaktech ale všechny jsem zkontroloval a jsou v pořádku
 
 
Datum: 08. října 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
no když je žárovka v pohodě a dělá to občas, pak to evidentně JE špatnej kontakt, často přímo v patici
 
 
Datum: 08. října 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: mustang007      IP: uživatel12556    
asi jo ale jakej když to občas funguje.kabely jsou ok a kontakty sou v pohodě.žárovkou to nebude dělá to i s novou
 
 
Datum: 08. října 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky to tak mám. asi to bude tim špatny kontaktem jak píše hh, protože o tom špatnym kontaktu vim.
 
 
Datum: 08. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
předpokládám 30W magneto, takže prasklý vlákno (nebo špatnej kontakt) v přední žárovce?
 
 
Datum: 08. října 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
Mám pionýra Jawa 20. Lanko k tachometru u zadního kola je volné, jde povytáhnout asi tak o 3 milimetry, mohlo by to způsobovat, že ukazuje metry pomalu a že rafička občas vystřelí a pak spadne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
zdar lidi mam jawa 50/20 a mam problem kdyz nastartuji tak mi to drzi tak 3 minuty a potom se to dusi a musim cupovat , trisky cistil, benzin tece krasne,celej karbec profoukal,svicky jsem menil ,skousel jsem jistku a vse bylo OK ale porad ta stejna zavada uz si nevim rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to sem měl taky hladina ok a když jsem pustil plyn hned se to uchcalo dal jsem jehlu s 2 zářezu na 1 a pohoda tak to zkus
 
 
Datum: 06. října 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jinak jedna dira staci... mam to taky tak...
 
 
Datum: 06. října 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
standa ale tim padem bych tam mel jen jednu diru
 
 
Datum: 06. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
hele ono s tou jehlou to ma kazdej jinak :-D nekomu to jede nejlip tak nekomu zas jinak, ale doporucene by to melo bejt na druhym seshora...
 
 
Datum: 06. října 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
přidej špunt do airboxu
 
 
Datum: 06. října 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
shruba rovnomerne s plovakem a nevis na jakem zarezu mä byt jehla?
 
 
Datum: 06. října 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jakou mas hladinu v plovakovce?
 
 
Datum: 06. října 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Manatore      IP: uživatel12538    
Dobjej... Potřeboval bychh pomoct s Jawou 90... Je Příšerně náladová, čistil sem karbec, trysky, atd ale vůbec nevim co s tim je.... Někdy jí nakopnu na první pokus ale někdy u toho stojim den a nic... :-( Joa nikde nemůžu najít péro ke startovací páce, a nevim jestli kvůli ní nemusim půlit motor. Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: Manatore      E-mail:      IP: uživatel12548    
Vypadaj v pořádku... uz fakt nevim čím to může být, ale jede :-) jakž takž
 
 
Datum: 07. října 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jo... pod magnetem...
 
 
Datum: 06. října 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Manatore      E-mail:      IP: uživatel12541    
Joa ty cívky sou pod tim krytem vpravo jestli se nepletu že? :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já ale myslel cívku v altíku... ;-) :-D
 
 
Datum: 06. října 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Manatore      E-mail:      IP: uživatel12540    
Já sem pitomej xD já myslel alternátor a ne cívku pod nádrží xD
 
 
Datum: 06. října 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Manatore      IP: uživatel12540    
Ještě jsem nekontroloval jelikož nevim jak se k nim dostat... asi půlením žejo? :-) ale všecko tomu nasvěčuje, světlo skoro nesvítí a když sepne brzdovka tak to chcípne xD Kolik stojí nové cívky?
 
 
Datum: 06. října 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v jakém stavu jsou cívky? pochybuju, že by se nemusel půlit ;-)
 
 
Datum: 06. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Pajas      IP: uživatel10158    
zdar draci, co všechno musím udělat když chci zprovoznit starou JAWU 20?? Karbec čistý, svíčka OK, nádrž a benál taky. Zkouším kde co a furt to nechce chytnout. muže to být v elektronice?? Už nevím co dál.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Pajas      IP: uživatel10158    
jojo jiskru to hází a na roztlačení taky nechytne. podařilo semi možná tak 2x za 4 dny že to nastartovalo, a pak to zdechlo. Když sem to chtěl znovu nahodit tak nic ani "neškytl"
 
 
Datum: 06. října 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka ok takže to jiskru hází jo ? a nechytne ani na rostlačení? a benál tam máš novej ?
 
 
Datum: 06. října 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Může ti to někde přebíjet,to je jasné a vyčisti a seřiď zapalování,to je základ.
 
 
Datum: 05. října 2011 21:57
 
<  98  99  100  101  102  103  104  105  106  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 11:32:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu