Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 20. Lanko k tachometru u zadního kola je volné, jde povytáhnout asi tak o 3 milimetry, mohlo by to způsobovat, že ukazuje metry pomalu a že rafička občas vystřelí a pak spadne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:09
Jméno: jaja
IP: uživatel12530
 zdravim, vypadla mi dlouhá tyčka z motoru a nejde navrátit zpět, zkoušel jsem to i trochu kladivem, ale ani se to nehne....díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 15:26
Jméno: jaja
IP: uživatel12530
 ale předtím šla z lehka no, tak nevim, ale nejde tam ani když motor běží
Datum: 05. října 2011 15:26
Jméno: chosee 310
IP: uživatel5567
 ale spis jestli ji nemas nakou ohlou? chce to trpelivost...
Datum: 05. října 2011 14:56
Jméno: Choséé310
IP: uživatel5567
 a mas tam rychlost? skus s tim pohybat ...
Datum: 05. října 2011 14:55
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 zdarec jde nějak narovnat ventilek v kole aniž bych to musel rozdělávat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:49
 vyfouknout kolo, zabrzdit kolo, cuknout s pláštěm...
Datum: 04. října 2011 19:49
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 20. Tachometr ukazuje napůl, ukazujem pomalu metry, až tam přibide kilometr, tak by tam muselo uý být 10 kilometrů. Rychlost mi ukazuje tak, že občas rafička vystřelí a hned spadne nebo se chvilku drží a pak spadne. Nevíte přoč takhle ukazuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:53
 zkus máznout tachometr sám o sobě..
Datum: 04. října 2011 19:53
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Nebo se ti sjelo to, ten hliníkový šnek u kola, jak je v něm kolečko se zubama a váleček se zubama, který ti to přenáší na lanko tachometru, to je možné, pokud to není namazané, je tam velké tření a ten hliník se vydře a poznáš to tak, že to kolo se zubama tam chodí nahoru a dolu
Datum: 04. října 2011 18:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 máš dobře našroubovanej náhon do tachometru a do převodu u zadního kola? neni omletej čtyřhran na náhonu nebo v tachometru a neklouže uvnitř?
Datum: 04. října 2011 18:24
 asis se ti zasekává to lank náhon tachometru nejde nejde a pak ajhle jde a zas se zasekne máš tam tu mazničku ? na šnekovy máě tam vazelinu ? vyšroubuj oba konce toho náhonu vytáhni ho namazej ho olejem strč ho spět do toho obalu jakoby napoj ho ke šneku a pak k tachometru hlavně by neměl být nikde moc z ohlí atd a zkus to pak dej vědet co a jak dyštak dej trocha vazeliny i do toho šneka kam se strká ten náhon
Datum: 04. října 2011 17:57
 Čau draci, na babettě 210 sem měnil startovací čelisti a pružinky a teĎ musíš slapat jako blbec než to začne zabírat. Někde sem čet že to mam odmastit aby to neprokluzovalo, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 14:49
 Řadí dobře, akorát o trochu dýl. Tak to ve čtvrtek odmastím a uvidím..Díky moc.
Datum: 04. října 2011 14:49
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jj prokluzuje ti to odmasti to, a řadi to 2 stupen ?
Datum: 04. října 2011 14:27
Jméno: hron226
IP: uživatel11726
 Zdar mám problem jezdim na čz 125 476 a stává se mi že občas nemůžu nastartovat.Za tepla to jde vždy úplně bez problémů, ale za studena musím občas roztlačovat.Svíčka je nová mám taky vape a co se týká karburátoru tak ten je seřízenej podle příručky.
dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 22:33
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 dvakrat to prokopni naprazdno a potom se zapalkem tak to funguje u mě
Datum: 03. října 2011 22:33
 tak to bude spíš to těsnění, kvůli kterýmu to má vyšší hladinu (asi), i v záběhu musí startovat na poprvé, i po výbrusu mi mašiny chytaji na první...
Datum: 03. října 2011 18:47
 Tak konkrétně u tý čezety mám motor po generálce, ale přisuzuju to tomu, že kvůli záběhu mám bohatší směs na volnoběh, a možná i kvůli těsnění pod víčkem, které má taky nějakou svou tloušťku.
Datum: 03. října 2011 18:44
 Je to jen otázkou seštelování, případně stavu motoru a příslušenství...všechny velký mašiny mi startujou za tepla i za studena na první našlápnutí...teda dvakrát prošlapávam bez zapnutého zapalování, jak je u těhle mašin zvykem...
Datum: 03. října 2011 18:30
Jméno: jawa 50
IP: uživatel10027
 Co se týče jakéhokoliv motocyklu čz 125/175 nebo jawa 175/250 sem nikdy neroztlačoval, mašiny mě prostě jeli a to byly i v havariních stavech. To jen u fichtlů sem skákal po sedadle aby se roztočilo kolo
Datum: 03. října 2011 16:17
 Stává se mi úplně to samý. Nesmíš nikdy šlapat na páku bez zaplýho zapalování jako u kejvy, ale přeplavit a hned startovat se zapalováním a když neběží motor, hned vypínat benzín. Ale stejně občas běžím protože to třeba uleju nebo šlápnu omylem bez zapalka.
Datum: 03. října 2011 14:51
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci kde je čislo motoru na babete ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 13:14
Jméno: dtwerztuzet niekde pri kontrol
IP: uživatel12394
 pod kontrolným sroubom oleja
Datum: 03. října 2011 13:14
Posl.aktualizace: 02. října 2011 21:10
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Já tam teda žádný mapy nevidim a taky jsem nikdy neviděl aby něco rezlo pod lakem. Jestli na pionýru nemáš novej lak tak bych to nechal bejt.
Datum: 02. října 2011 21:14
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 zaleži jestli maš dělany lak i na zbytku motorky jestli jo tak bych to delal a jestli ne tak na to kašli neco malo tam de vidět ale zas tak hrozny to neni. na vystavy přece stim chodit nebudeš
Datum: 02. října 2011 21:10
 ono to na fotce vidět nejde
Datum: 02. října 2011 20:19
Jméno: sima
IP: uživatel289
 čus draci jen bych se chtěl zaptat na kolik by asik tak vyšla renovace Jawy 50/05 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 12:11
 Tá 05ka nieje moja, je to len ako príklad ako vypadá renovácia, rám z roku 1965 nebude lebo nemá zámek rizení, zámek zacali montovať od konca 1964 takze max 1964, dalsia vec je reumaplech.. ten je novší typ, tie sa dávali tiez od konca 1964, zatým to typujem na koniec 1964, ale brzdy ako také prestali montovat v roku 1963, tiez zámok prsíčok do +/- 1963, od roku 1964 montovali hladké brzdové štíty s vonkajšími páčkami, mám pôvodnú 05ku z roku 1964 popíšem jeho výbavu: reumaplechy ako na 1965,kríž a stojan ako v roku 1963 (stojan podobný ako na 555), nalievací otvor oleja v zadu, pant sedadla so zaistením,brzdy hladké s vonkajšími páčkami,zámek rizení,linky na kolesách nemám, stredy kol sú tiež hladké ale s dírkama nies s pruzným ulozením rozety,kryt retaze starší typ, no proste 05ku sa nedá pesne určiť, http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1964/
Datum: 08. října 2011 12:11
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jj tak dík
Datum: 03. října 2011 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel12517
 Jenco máš to moc pěkné  K dokonalosti tomu už chybí jen lnky na ráfkách,ale musím říct nádherně udělané......ten lak je nádherný.....jen jsem tam trochu zmatený,který je to modelový rok.....rám a revmaplechy a výfuk jsou model 1965 ovšem kola a horní dekl a kryt řetězu máš z modelu předešlého(1964).....Jinak k čisté podstatě dotazu.....renovace jde udělat od 8 tisíc po 30 tisíc.....záleží kolik dílů budeš kupovat replikových(nebo jestli necháš některé origo díly pozinkovat/pochromovat),kolik investuješ do motoru(motor se dá udělat za 3 tisíce i za 6 tisíc),kolik investuješ do laku (lak se dá udělat za 2 tisíce i za 10 tisíc) ,jestli koupíš Vape,nekoupíš Vape atd......Já udělal "renovaci" za 11 tisíc (je to v uvozovkách,protože některé díly jsem použil origo co jsem kde sehnal ze starých zásob mototechny a výfuk jsem nechal origo,protože je dobrej).....ale později jsem ještě koupil různé jiné díly do motoru,výkonější válec,zapalování Vape.....takže ve výsledku jsem někde na 16000,- ....mám to docela hezké,ale není to úplně profesionální.......výfuk už mám origo doutník ! viz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758
Datum: 02. října 2011 16:26
 připojím se k dotazu kolik muže stat lak na fichtla Jawa 21 pískování mám tam prasklinu a dulky takže kitování plnič nebo základovka nebo co tam dávaj a vrchní barva kolik to muže stát ?
Datum: 02. října 2011 13:35
 Hm  .. škoda toho laku, .. ale na jednu stranu já už to mám taky oprejskany..
Datum: 01. října 2011 22:23
 Ďakujem. môjho pionýra sa snažím modrnizovať ale zároveň zachovať originalitu, lak je už ošúchaný ale nechcem ho prelakovať, je mi lúto odstrániť pôvodný lak a hlavne pôvodné chrómové samolepky lebo tie sú docela raritné lebo také dávali len v roku 1975,
Datum: 01. října 2011 21:59
 Dík...jasný, taky to beru jako takovou větši opravu..na renovaci už mi nezbyli finance...za rok to dodélám....jinak ten tvůj taky výbornej..řekl bych jeden z nej co sem viděl
Datum: 01. října 2011 21:35
 dachl21 más pekného fichtla velmi sa mi páči lak! dúfam ze ta neurazím ale nieje to renovácia,
Datum: 01. října 2011 21:05
Datum: 01. října 2011 20:58
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Nádhera, taky bych chtěl mít toto v garáži
Datum: 01. října 2011 20:56
Datum: 01. října 2011 20:55
 ked to bude fakt renovácia tak tych 6000 minimalne, farba podla originalu,linkovanie,nové ráfky výplet chrómovanie riditok,páčok, poprípade leštenie,pôvodné doplnky zadná odrazka original,repas rámu,vidlíc, atd atd je z toho hafo,
Datum: 01. října 2011 20:44
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 to je rôzne. podla toho ci si budes robit plechy aj motor sam. inac farba tak 2000kč a nejake tie chromy atd. tak nejako 4000kč
Datum: 01. října 2011 20:26
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:51
 Jojo, máte pravdu, nenapadlo mě že by to mohla bejt 450, viděl jsem akorát dvouvejfukovej válec, tak jsem napsal 356
Datum: 01. října 2011 18:51
 tak to bude pravdepodobne 450ka a valec je tam z 356ky
Datum: 01. října 2011 18:33
 je to vidět blbě má to dva výfuky...
Datum: 01. října 2011 18:20
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jasny čz 450, nabídka stále plati!
Datum: 01. října 2011 18:13
 je to číza 450... podle válce s jednovýfukem
Datum: 01. října 2011 18:04
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 @kolecko: Kdyby ses koukl na druhou fotku, jak je to braný z vrchu, ták bys objevil číslo na motoru číslo 450.. Tudíž je to ČZ 175/450..
Datum: 01. října 2011 18:03
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 prodám ti celý pajšl a s válcem a hlavou za 700..,použitelný! Zapalování a spojku za 400..
Datum: 01. října 2011 17:55
 jj díky moc a nevíš kde se na ní prodávají nové díly? protože tady na FK asi nejsou...
Datum: 01. října 2011 17:01
 175/356
Datum: 01. října 2011 16:53
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 Zdravím draci,\r\nmám problém s pionýrem 550. Vytáh jsem ho po delší době z dílny (asi 2 roky), udělal potřebnou údržbu a chytil na 2. šlápnutí. Jezdil jsem na něm denně asi tak hodinku celej tejden a bez problému, startoval na první. Po týdnu se mu jednoho dne nechtělo nastartovat ale nakonec se povedlo, po jízdě jsem normálně odstavil v dílně... ALE od tý doby ho ne a ne nastartovat. Karburátor vyčištěnej, benzín v pořádku, cívka vyzkoušena na jiném stroji, svíčka venku normálně pálí, tlaky jsou ve válci taky... Když se ho pokouším roztlačit cca. 2-3x škytne a nic. chvilku ho odstavim poté se vše opakuje, slíbí a nic. Předstih jsem se pokoušel poladit, odtrh kontaktů, kondenzátor a bez výsledku (i když si myslím, že s předstihem nic být nemohlo protože to normálně jezdilo krásně)\r\nPomooc, už z toho začínám bejt malinko zoufalej a docházej nápady co se mohlo přihodit  \r\nDíky za všechny rady, typy, zkušnosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:03
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 UŽ TO KONEČNĚ VRČÍ  Bylo to opravdu guferem pod alternátorem, který při porovnání s novým už nemělo žádnej břit.... Díky za radu nad zlato.  práce na 20 minut  časem budu muset mrknout i na druhou stranu, i když tam asi tolik netrpí když je v oleji... Ještě jednou díky!
Datum: 29. září 2011 17:03
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 podle mě budeš mit nekdy naky skrat to mi teš děělalo dokud sem neudělal novou el. instalaci
Datum: 29. září 2011 15:34
Jméno: -Lukšík
IP: uživatel9739
 JJ, taky mě to uz napadlo, budu na něj muset mrknout, i když nevim jestli to nějak vizuelně zjistím
Datum: 29. září 2011 12:18
 Mohlo se taky poškodit gufero na straně atíku, zkus zkonrolovat.
Datum: 28. září 2011 23:53
 Já bych ještě jednou zkusil tu svíčku, případně koncovku, mohlo dojít k průrazu. Že svíčka hází jiskru venku neznamená, že ji dobře "stvoří" pod tlakem v rozvířené směsi...
Datum: 28. září 2011 23:34
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 jojo o tom už jsem taky něco slyšel... svíčku jsem zkoušel i jinou, koncovku taky i s kabelem. obojí se chová stejně "zdánlivě funkčně"
Datum: 28. září 2011 22:44
 zdarec draci prave jsem dal na mustanga pedni kolo s drapakem z pio na zadni kolo mustanga no a problem vsechno jsem dal tak jak ma byt ale ono mi to pořád brzi nevim čím to je ale porad to brzi a de to stuha.poradte nekdo prosim co sstim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 14:19
 no já bych povolil brzdu, když dáváš jiný kolo tak se to musí seštělovat
Datum: 28. září 2011 14:19
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 pánové poraďtě,nebo tu babetu už rošlapu ! svíčka několikrát mněnená,benzín tam de,karburátor vyčištěnej i zkoušenej jinej,pakny na spojku komplet všechny nový,simerinky nový.co šlo tak je vymněněný,zadřená neni vále výbrus nepotřebuje ale ta svině prostě nejede,když se mi jí povede nastartovat tak jí shodim ze stojánku ale prostěě stojí na místě a nejede.reguluju akorát otáčky ale prostě to nejde,co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 11:17
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 špatně chytá a když se jí povede nastartovat to je třeba až 15 šlápnutí tak zase nechce jet.jinak gufera jsou všude nový,zapalování jsme měnili taky.asi to dam někomu kdo tomu rozumí.zlatej fichtl tej jezdil pořád
Datum: 28. září 2011 11:17
Jméno: magdon
IP: uživatel12495
 Špatně jsem tě pochopil, tak ta mrška nechytá, já myslel, že se nerozjedeš po nastartování... pokud jsi jistý, že gufera a karbec jsou v pořádku, soustřeď se na zapalování... kolíček na rotoru alternátoru, též jsem ho viděl ustřižený, pak z druhé babetky vem JTZ, taky nejlíp celý stator atíku s cívkami, pokud nemáš ohmetr na přeměření odporů napájecí a impulsní cívky, i studený spoj na ukostření napájecí cívky udělá své... totiž, že to háže jiskru, když máš svíčku venku nic neznamená, pak pod tlakem a teplotou je vše jinak.
Datum: 28. září 2011 8:55
 a nesákně ti třěba gufero na klice? nesaje falešný vzduch?
Datum: 27. září 2011 22:27
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 karburátor sem čistil nesčetněkrát,pak sem tam dal z jiný pojízdný babetty a stejně nejelo,pak sem ho dal zase zpátky a tamta jela normálně
Datum: 27. září 2011 21:23
 pořádne vyčiti karbec! .. šroub bohatosti směsy povol o 560° , jehlu na druhý zářez, a hlavně namontus sání jinak to nepojede.
Datum: 27. září 2011 21:16
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 ok díky.právě že ta babetta nemá najeto ani 3000km.ale prostě uš nevim co s tim.jo a je to taky dvourychlostní
Datum: 27. září 2011 21:15
Jméno: Magdon
IP: uživatel12495
 Nešlapej po ní, ta ještě jistě pojede, musíš zkusít tisíckrát a když nepojede, tak ještě 500x, není boha aby si nedala říct. Něco podobného jsem měl... u dvoutychlostní a byla to volnoběžka.
Datum: 27. září 2011 21:00
 čau mam taky problem s čz 125 urvalo se mi plynove lanko tak sem ho zkratil o 1 cm a dal na šroubek a ted nevim jak mam seštelovat prožže to furt zabira aja nevim co stim přeedem diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 20:54
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 už sem o zjistil tam neni orgo lanko a to je kratši tak sem musel vic skratit bowden š šlape jak ma jen mě sere dobijeni baterky
Datum: 27. září 2011 20:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale na tom prostě neni co štelovat... maximálně si to mužeš povolit nebo utáhnout na víčku karburátoru, nic jinýho k laborování na tom prostě neni... pak jedině, že bys to měl někde skříplý, případně lanko roztřepený apod.
Datum: 27. září 2011 16:18
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 bouwden teš ale nevim jak to sštelovat? když to nakopnu tak to řve chcu jet a mužzu jezdit bez plynu tak neim jak to vyštelovat aby to nerobilo. bouwden je zkraceny o 2 cm a lanko o 1 cm\r\n
Datum: 27. září 2011 7:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 snad nejseš takovej vocas, že bys zkrátil jenom lanko a bowdwn ne, ne? ja jen tak pro jistotu
Datum: 26. září 2011 22:28
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 no ne kamoš to teš udělal a jede mu to krasne ale nechce mi řict jak to vyšteloval tak pii jestli někdo nevi.
Datum: 26. září 2011 21:44
 překvapivě je to tim že si zkrátil to lanko!  Bože...
Datum: 26. září 2011 21:39
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 draci,jak zapojím blinkry na mustanga .děkuji za opdověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 20:08
 Já se takhle v elektrice moc nevyznam... Ale tak nějak bych to měl zvládnout..Teď jen počkat na toho mustafa.
Datum: 27. září 2011 20:08
 já si dělal celou elektroinstalaci na mustangovi podle sebe.... párkrát jsem na to schéma koukl ale jinak sám... samozdřejmně mám svoje schéma udělaný.
Datum: 27. září 2011 19:29
Datum: 27. září 2011 17:42
Jméno: HH
IP: uživatel10371
 diodou
Datum: 27. září 2011 16:59
 Čím by šel nahradit ten selénový a křemíkový usměrňovač? Nemůžu ho najít.
Datum: 27. září 2011 15:27
Datum: 27. září 2011 6:51
 Honda248: Jak jsi to udělal? Mohl bys mi kdyžtak poslat na mejl nějaký schéma nebo jak jsi to udělal? Teď kupuju mustanga a budu dost často jezdit po městě, tak sem uvažoval taky o blinkrech..
Datum: 26. září 2011 22:15
 tak prrrrrrr.... mám mustanga taky na blinkrech na 6V....
Datum: 26. září 2011 21:44
 no tak nejlepší bude, když ukážeš směr jízdy prostě rukou. musel by jsi to celý překopat na 12V baterku a to není zrovna jednoduchý, když na to nemáš znalosti.
Datum: 26. září 2011 21:36
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Zdar draci mám takovej problem mustang stál asi 5 dní v garáži benzín vyplej všecko o.k předtim jezdil nádherně ale když sem ho po těch 5 dnech vytáhl jede hrozně na prd trojka se vbec nechytá skoro nezrychluje před časem sem dělal go motoru kromě výbrusu válec už taky nění jak novej ale je nově okroužkovanej píst no prostě za tu dobu hrzně zlenivěl jehlu mám na druhy zářezu od zhora už jakou dobu svýčku pal-8 skoro novou kompresi to má projistou sem zabrousil haluv válce s válcem a skontroloval těsnění pod válcem všecko ok výfuk čištěnej tak před 14 dnama mažu 1:24 mogul tsf děkuju moc za rady jo a na neutrál de pěkně zaplinem nevynechává a nechá se dost vyturovat  první a druhý rychlostní stupen jakš takš de není co to bylo ale deto ale ta 3 naprosto nepoužtelná kola nafoklý brzdy nedřou rětez vyvařenej v oleji ideálně naplej tak už nevim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 9:10
 Tak karburátor vyčištěnej ale moczlešení to není ještě skusim udělat líp předstih
Datum: 28. září 2011 9:10
 ono benzín se vypaří a olej zustane.. když jsem mazal snad 1:20 tak za nejaky cas co motorka stála tak taky nejela a karbec byl zalepený olejem =>nádrž plastová takže žádná rez.... vyčistil sem karbec a zas to jelo jak dřív
Datum: 27. září 2011 18:49
 Díky kámo já myslel že se to za takovou krátkou dobu nestane ale určitě seš skušenější než já tak děkuju precizně ho vyčistím
Datum: 27. září 2011 15:16
 máš zalepený karbec olejem
Datum: 26. září 2011 20:48
 Děkuju za rady ale vše co si napsal ty už sem napsal já viz. podívej se níž předstih tam je 1,6 a odtrh dobrej všecko sem kontroloval n ejsem žabač až po kontrole kdy sem skusil vše umím sem napsal sem na fp
Datum: 26. září 2011 18:32
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 1, začně mazat 1:33 bohatě stačí
2, vyčisti karburátor a hlavně vzduchový filtr, tím to často bývá možná kup i novou vložku, nebo taky hodně pomáhá vyčistit výfuk, nastav hladinu benzínu v plovákovce, když to neopmůže tak zkuz předstih na asi 1.6 odtrh na 0,4mm pak se podiv jestli se ti točí zlehka kola
Datum: 26. září 2011 17:52
 ten je starej tak měsíc maximálně je to záhada co draci
Datum: 26. září 2011 16:16
 nemáš tam moc starej benál? třeba zvodnatel a kvuli tomu to nejede jak by mělo
Datum: 26. září 2011 15:56
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 kola si přesně nepomatuju ale sou jen o malinko víc než maj bejt vložka filtru nová docela mě udivilo že ve filtru nemám žádný díry jen tu hadičku a stim se nikdy nic nedělalo prostě po těch 5 dnech zlenivěl
Datum: 26. září 2011 14:11
Jméno: jawamann
IP: uživatel11232
 seřiď filtrbox s karburatorem, vhodně odzatkuj nebo přiškrť, záleží co máš za trysku a rozhodně míň mazat
Datum: 26. září 2011 13:42
 nemáš výbrus jen nové pístní kroužky tak klidně maž jen 1:30 a co karbec čistej to asi jo že když na neutrál to jde v poho tak jinak co vzduch? a hlaně co pneu jsou nafoukany na předepsanyj tlak ? to taky dělá hodně
Datum: 26. září 2011 13:29
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 zdarec šel by dat motor z čz 250 dvouvalec z bizona do ramu čz 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 8:38
 Upravit úchyty motoru v rámu...
Datum: 26. září 2011 8:38
Jméno: radek
IP: uživatel12079
 co obsahujou ty upravi?
Datum: 25. září 2011 22:10
 Bez úprav nešel...
Datum: 25. září 2011 22:02
Jméno: balabam
IP: uživatel10520
 Hoj draci, sehnal jsem PÁVA a snažím se ho rozebrat a zrenovovat, mam problém stím, že nevim jak sundat plášt?? když ho chci normálně přehodit tak nedostanu ani montpáku pod gumu, takže to nepujde přehodit to bych zvohnul ráfek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 21:26
Jméno: sedanus
IP: uživatel10196
 Ráfek je sešroubovanej šrouby.Musíš je povolit .
Datum: 24. září 2011 21:26
 čau draci, v jaké lakovně poblíž ZLÍNA jste si nechávali lakovat fichtla, nebo nevíte o nějaké??? a popř. kolik za to chtěli. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 19:29
 myslíš Častulíka?
Datum: 26. září 2011 19:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Ve vysokém poli u valašských klobouk je jeden lakýrník . Cenik ti nereknu . Ale je to borec
Datum: 24. září 2011 19:28
 nazdar mám problém s mojim mustangom v karburátore je moc benzínu nejde nakopnúť , prosím nejakú radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 21:57
Jméno: forist28
IP: uživatel12482
 ok dík , len teraz tam mám raz moc vela a raz málo neviem či nemôže byť vadný ten ventil na nádrži lebo neviem sa nejako pohnúť už som rozmýšlal aj nad tým že skúsim druhý karburátor.
Datum: 24. září 2011 21:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo pliskem
Datum: 24. září 2011 18:31
 tím plieškom či ako?
Datum: 24. září 2011 7:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 tak sešteluj hladinu
Datum: 23. září 2011 21:28
 ale normálne pláva keď to zhodím dole
Datum: 23. září 2011 20:34
 mas v karburatoru moc benzinu, je to tim že mmaš praskly plovak a on se nezvedne tak ti to pořad zaliva
Datum: 23. září 2011 20:25
|



|