česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vejdy      IP: uživatel12129    
dobrý den, mam prozbu jestli nikdo nevíte odkud vede nahon tachometru babeta 210 dvourychlostní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel12131    
ja mám tiež 210 a vpredu mám vyko brzdy ale bez náhonu na taháč :/ stretli ste sa stým ?
 
 
Datum: 27. července 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
 
 
Datum: 26. července 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pravo v předním kole. Ale ty to asi budeš chtít přesněc, ale to si teď nevzpomenu.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel3522    
Zdar draci, dneska jsem nastříkal svého pionýra plničem....a udělalo mi to všude takové krupičky....je to správně? dělá to tak?.....ja jen jestli jsem to treba špatně nezředil ;-) ......ptám se jenom jestli to mám zbrousit a nastříkat znovu, nebo to jenom přejet vodním šmirkem do hladka :-).....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jawa05 - ty vole ty nic nepis ... to je fakt hruza !!! jawaman - vis kde me najdes..............
 
 
Datum: 27. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo udělá to takovou krupičku... ale klid, budeš to stejně brousit ve vodě 1500 a 2000 smirkem...
 
 
Datum: 27. července 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12002    
Je to normální jen to zbruš
 
 
Datum: 26. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mam problém s přední vidlicí (jawa 20) - při zatáčeni se kolo vychyluje do stran, tak, že škrtá o blatník. Ty roury co vnich jsou schovaný péra drží dobře (otáčí se nejspíš ty "kluzáky" co drží kolo). Nevíte co s tim? Může to být třeba slabejma pružinama, nebo jsou jenom málo utažený? Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
 
 
Datum: 26. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš špatný futra nebo pouzdra nebo jak se tomu nadává prostě ty plastový kroužky po kterých jezděj kluzáky tak bych to viděl na výměnu...taky mě to čeká
 
 
Datum: 26. července 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Max      IP: uživatel12126    
Ahoj, lidi mám problém... u báby mi nechce chytat začátek a když se dostane na dvojku do těch 40 začíná jakoby vynechávat a nikdo sní přes 40 nehne.... co s tím máte někdo nějakou radu?? :-)\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
pokud je to 210 tak asi bude problem a neprerazuje na 2kvalt ? a nebo spatny celisti na dvojce a proto se ta rychlost nepreradi.
 
 
Datum: 26. července 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci... poradte mi, měnil jsem na jawě 21 ložisko v rozetě. Nahřál, vyklepl a naklepl nový. Zajistil segrovkou 42. Ale při montáži tadního kola se mi stane taková věc, že dotáhnu všechny matice a kolo se ne a ne točit. Točí se děsně ztuha a otáčí se i náhon tacháče... Prd platný, že je zajištěnej napínákem v drážce. Poradte mi, čím by to mohlo bejt... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já se s tebou nebudu hádat... nepotřebuju si tady na rozdíl od tebe dokazovat, jak umím cizí jazyk.
 
 
Datum: 29. července 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
ze mas vystudovanej gympl je sice hezky ale zatim k hovnu ... kdyz anglinu ovladas tak tak bys mel napsat neco podobnyho !!! a tvy keci s prekladacem jsou akorad ubohy - ze ty mas pod posteli anglickej slovnicek a furt se obracis na prekladace doklada tvou demenci ...
 
 
Datum: 28. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Já mám vystudovanej gympl a angličtinu zvládám, díky šmudlo
 
 
Datum: 28. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jawa05 - vystudoval jsem vypocetni techniku a programatorstvi ..... myslis ze neumim neco sepsat v angline ??? a jestli jsi opravdu takovej debil tak ti to muzu i prelozit..............
 
 
Datum: 27. července 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitomou odpověd taky pitomá odpoivěd... člověk se zeptá na něco, v čem má problém a první komentář, co si přečtě ho trochu vyvede z míry. A když na něho reaguje stejnou měrou, tak je nakonec za debila sám.... Franky, jinak dobrá práce s překladačem... A ty se do toho trubko nemotej, ju? :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12130    
Jawa05-podle tvých odpovědí,rad ostatním jseš borec na konec,ale tady ti došel dech. Franky -dobré,palec nahoru
 
 
Datum: 26. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood. co mi napises ted teplousi ............!!!!!!!! you are fuck dick
 
 
Datum: 26. července 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
You suck.. :-D
 
 
Datum: 26. července 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
vem si uhelnik a palici a srovnej si ruce....
 
 
Datum: 26. července 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel11750    
čaute.Neska sem hrabal ne v plnym maximálně tak 5-10 sekund. A pak najednou to zdechlo a už to nende roztlačit a de to hodne stěžka.čím to muže být? oleje mám dost v benzínu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel11750    
poměrt 1:33 olej je dobrej v motoru
 
 
Datum: 27. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vyřadíš jde točit zadním kolem?
 
 
Datum: 26. července 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
a mněls olej v motoru ?
 
 
Datum: 26. července 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč hrabeš? Možná si to přidřel kolik ředíš?
 
 
Datum: 26. července 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny . Konečně se mi podařilo přijít na můj problém.Ale ted je tu zas takový který nemůžu vyřešit.Jawa 50 - mustang : po výbrusu a komplet GO.Vše funguje.Ale nejde z otáček.Nastartuju - drží krásně v otáčkách jak je nastavený.zařadím ujedu 250m , zmáčknu spojku že zařadím / podřadím a motor je v maximálních otáčkách.zastavím , rychle típnu moto at to nezadřu.Nastartuju a paráda -jak má být , ujedu 250m to samé.pořád dokola.předtím to fungovalo normálně ale ted najednou to řpišlo.volnoběh mám nastavený za tepla a ůplně krásně vyladěnný.Ještě když je ten motor v max otáčkách , tak šroubek na nastavení volnoběhu klidně vyšroubuju a žádná změna pořád MAX.NEvím co s tím.Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: sek_pek      IP: uživatel11602    
Hele mě to dělalo taky... potom jsem zjsistil že dře lanko plynu a vnitřek bowdenu takže byl pořád přidaný plyn.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj si vedení plynového lanka, někdy se stává že když otočíš řídítka na stranu, tak se napne lanko a samo si to přidá
 
 
Datum: 26. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel9806    
Falešnej vzduch ti to může sát buď pod kolenem karburátoru, nebo u karburátoru nwm jstli má na to vliv špatně nasazený vzduchový filtr ale koukni na něj jestli sedí...
 
 
Datum: 26. července 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu mám na 3. od shora.A jak to zjistím jestli mi to saje falešný vzduch a kde ? :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel12069    
taky mi to dělal po výbrusu a musel sem dát jehlu na 3tí zářez od zhora a pak to bylo ok, nebo ti to saje falešnej vzduch
 
 
Datum: 26. července 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: best rider      IP: uživatel11889    
čus darci složil jsem motor na fichtla a teď ho nastartuju na první šlápnutí všechno ok ale když jedu na 1 tak přidam plyn a začne se malinko dusit a když ho chvilku podusím tak potom chytne krásně otáčky a jede pak zařadím 2 a to samí čím by to mohlo bejt ??? předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bohatá směs->černá svíčka->vysoká hladina v plovákovce, jehla neni na druhym zářezu zhora, špinavej vzduchovej filtr, nebo se někdo štoural do trisek
 
 
Datum: 26. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
plovakova hladina
 
 
Datum: 25. července 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, měnim pouzdra na přední vidilici na pionýrovi, a jak jsem to tam natloukal tak ten kluzák tam nejde vůbec narvat zkoušel jsem to i nahřát nad ohněm to šlo, ale to pouzdro se s toho dalo vyndat rukou.. jak jste to dělaly vy? když jsem to dělal na jinym pinckovy tak to šlo normálně.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to skus nahriat menej a musi to ist...
 
 
Datum: 26. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky já vím že se nenahřívají pouzdra ale kluzáky, dneska jsem našel doma malej švajc tak to udělám tím, myslím si že nad tim ohněm sem to vždycky nahřál moc a proto to povolilo a dalo se to vytáhnout...
 
 
Datum: 26. července 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barny1: asi si ma nepochopil, tak este raz. Nove puzdro naklep do vidlice. Nahrej klzak (ta rura co sa na tlmicoch vklada do tych puzdier) a s tym nahriatim klzakom to puzdro prebehni...opakuj dokym klzak nepojde zlahka. potom to puzdro naklep 16cm hlboko a daj druhe a opakuj postup s nahriatym klzakom, ale puzdro nechaj uz hore. Chapes? puzdro sa nenahrieva!!!
 
 
Datum: 26. července 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ro trubka... ty rtubko, sem myslel upravit nové!!
 
 
Datum: 26. července 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: doason      IP: uživatel12122    
čus hele normálně vem nějaký dřívko zabouchej nový pouzdro do tlumiče vem 22 mm vrták protáhni celej vrták a posuň dovnitř o 16 cm. Pak nabouchej to druhý na tosamý místo ale to už nech až nahoře a jeto.
 
 
Datum: 26. července 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový ty pouzdra už mám, ale když jsem to nahříval nad ohněm tak to vždycky jaksi povolilo a šlo to vytáhnout rukou...
 
 
Datum: 25. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nove puzdra natlc ich do vidlice a ak nemas sustruh nahrej klzak a par krat ho prestrc tym puzdrom vo vidlici. Opakuj to az kym to nebude chodit zlahka.
 
 
Datum: 25. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12117    
Jawa 05 - co chceš upravovat na soustruhu když JDOU vyndat rukou ? bany- chce to udělat nové z kusu silonu a pak prostružit,nebo zaválcovat vidle,ale stojí to dost peněz.
 
 
Datum: 25. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to upravit na soustruhu a vnitřek silenbloku protočit výstružníkem...
 
 
Datum: 25. července 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: pepoš      IP: uživatel7996    
čau draci sice to sem nepatří ale neva cgtěl bych se zeptat čim to muže byt ze me nechce je motorová konva nehaže to jiskru ale do fajky elektrika de to sem skušal svičku sem koupil novou a taky to nehaze ale nevim proč a konka jela normalne furt aji včera neska sem chtel nastartovat ten motor a nešlo to diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárek, mam zas problém..Babetta 210 ve vyžších otáčkách strácí výkon, a ozývá se zvuk jako kdyby se někdo snažil troubit na trumpetu.. Karbec čištěnej, svíčka cihlová...Nejspíš přidřený že? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7794    
zdar hosi je mozne ze kdyz nemam na babete 1 pistni koruzek a to druhy kdyz mi prasknul ze to nejde za plnym ? a kdyz ho dam ze se zacne dusit nebo to je necim jinym ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
jiskru to hazi benzin do toho de ale nechytato nevite co stim??? spěchá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
vyliz mi prdel
 
 
Datum: 25. července 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otázku si napsal špoatně... takhle to zní líp: jiskru to hazi benzin do toho de ale nechytato, co je to ??? :-)
 
 
Datum: 25. července 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
líp bych to neřekl.... máš nastavenej předstih a odtrh ? jakou tam máě svíčku ? co karburátor máš nastavenou hladinu ? jsou čisty trysky ? je to rozbitý, chce to opravit a bude to OK :-D:-D
 
 
Datum: 25. července 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
souhlasím s klikařem...
 
 
Datum: 25. července 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rozbitý, chce to opravit a bude to OK
 
 
Datum: 25. července 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš nastavenej předstih a odtrh ? jakou tam máě svíčku ? co karburátor máš nastavenou hladinu ? jsou čisty trysky ?
 
 
Datum: 25. července 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdar draci chtěl bych poradit, jestli nevíte proč mi nejede pincek. Měl jsem ho rozpůlenýho měnil jsem spojku, gufera atd. po složení a nasazení na rám jiskru dává jako prase, ale at dělám co dělám tak motor nenaskočí??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
....předstih....nic víc nic míň...
 
 
Datum: 26. července 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Právě že, když vyndám svíčku tak mokrá je. Zkoušel jsem snižovat hladinu v karburátoru,a le stejně nic. Jinak indukční cívku jsem měnil před půl rokem, takže by měla bejt ok.
 
 
Datum: 25. července 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: JA      IP: uživatel7794    
mnel sem stejny problem , vymnenil sem inducku a jede jak zamlada .
 
 
Datum: 25. července 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12082    
A když vyndáš svíčku je mokrá?
 
 
Datum: 24. července 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: eda      E-mail:      IP: uživatel3912    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Babetu 207. Po nastartování a otočením plynu naplno, motor běží o.k. Při druhém otočení plynu se začne dusit. Jakmile přiškrtím prstem přívod vzduchu do vzduchového filtru, otáčky se zvednou a motor pracuje o.k. Jakmile opět prst sundám, otáčky klesají a motor má snahu chcípnout. Vyměnil jsem gufera, karburátor čistý. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: AZ62      E-mail:      IP: uživatel12104    
Je toho hodně co vyzkoušet.Jak radí přede mnou,bohatost směsi.Dále čistil-li jsi i drátěnkový filtr,zkus ho víc poskládat.(Já toto řeším filtrem sání z 05 Pionýra,udělal jsem si přechodku a mám ho přímo na karburátoru).Dále zkontrolovat jehlu v šoupěti(předepisují 2.zářez z hora).Nejspíš první start máš zapnutý"sytič",proto než se otevře jde to dobře. S tímhle si hraji už delší dobu,abych měl dobrý výkon a slušnou spotřebu.Moje první jezdila 52Km/h a spotřebu měla 1,2l.Bohužel jsem ji musel prodat,stěhování.A to jsem mu k tomu dal i plánek na volnoběžku k 207ičce.Teď si "drbu hlavu".Ale pokouším se to zas dát do kupy.AZ.
 
 
Datum: 24. července 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel12058    
na karburatore maš dva šruby jeden je voľnobeh druhy bohatosť zmesy sa pohraj s tým a ešte máš čistý výfuk???
 
 
Datum: 24. července 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám problém s Jawou 21 furt prostě nejde nakopnou na 1 šlápnutí někdy jsem rád že vůbec chytla někdy to zabublá a nic ale jako by má to snahu chytnout ale nechytne včera jsem přeplavil karbec (hladina nastavena ) chci to nakopnout a on furt nic zkouším to tak 5 krát a pak na to kašlu ráno přijdu a jen tak že to zkusím nezapínám benál nepřeplavuju dám plnej plyn a na druhy kopnutí to chytlo a dnes zas nic ani nechytl jiskru tohází benál tam teče svíčka nová brisk N 15 c krásná modrá sytá jiskra neulejvá se předstih seřizenej zkoušel jsem 3 kondíky ale furt stejnýindučku jsem neměnil jiskru to hází furt karbec trysky čistý plovák OK tak čím to muže být ? díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi. Zpráva pro DFhdtj ohledně chcípáku s páčkou na S22. To záleží na Vás, vy jste prodejce. Abych pravdu řekl, nemám vůbec přehled za kolik by se to mohlo koupit, či prodat :-(. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zpráva pro DFhdtj ohledně chcípáku s páčkou na S22. To záleží na Vás, vy jste prodejce. Abych pravdu řekl, nemám vůbec přehled za kolik by se to mohlo koupit, či prodat :-(. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:49
 
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 19:05:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu