slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau montážníci. poradte mi prosím, jak a kam se upevnuje pružina stojanu na 05. S fotkou by to bylo nejlepší... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na bloku motoru- jak je přidělanej kříž je mezi pravou a levou částí bloku mezera
 
 
Datum: 20. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Já mám taky zářez, ale nwm, kam se upevnuje ten druhej konec, konkrétně ten závěs pružiny
 
 
Datum: 20. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam na stojánku z 05 zářez ve výstuze http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4347 pokud ho nemáš tak dodělej
 
 
Datum: 20. července 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Omlouvám se ale využiju toto téma, kam patří zaháknout ten druhý konec pružiny?
 
 
Datum: 20. července 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zaves_pruziny_stojanku2.html
 
 
Datum: 20. července 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: JirkaK      IP: uživatel12072    
Ahoj. Nevím asi jsem nevybral dobrou rubriku, ale nějak to do nabídky nepasuje. Potřebuji vyměnit čep kyvné vidlice a nevím jak se to, nebo čím se to dělá?? Děkuji Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: DFhdtj      IP: uživatel11052    
kolik by ste byl za to schopnej dat penez ????
 
 
Datum: 22. července 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. července 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Troll      IP: uživatel11676    
Čus draci, potřeboval bych radu, z motoru na pionýru (21) mi začal vytékat olej, po sundání motoru jsem zjistil že se nalomil držák kříže ( ten kousek od výpustného šroubu).. Chtěl bych se zeptat jak se to dá svařit? Slyšel jsem o metodě autogen + hliníková tyčinka ale rád bych slyšel víc názorů. Předem dík za odpovědi... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Troll      IP: uživatel11676    
Právě že karter mám ale nechce se mi rozebírat celý motor, kamarád je automechanik tak se poptám, díky za radu..
 
 
Datum: 19. července 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
nejlepší je dát jiný kartery a nebo nějakej automechanik ve tvojem okolí by ti to udělal
 
 
Datum: 19. července 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Troll      IP: uživatel11676    
Díky :-)
 
 
Datum: 19. července 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Jde to i klasickou obalenou elektrodou - (elektrickým obloukem)....ale musí s použít elektrory pro sváření hliníku....nebo ještě to jde metodou TIG...přeji hodně úspěchů
 
 
Datum: 19. července 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: JimSparling      E-mail:      IP: uživatel12064    
Ahoj dneska po natankování téměř plné nádrže pionýra to nějak nestartuje předtím to starovalo jak za studena tak za tepla nastartuje jen při skoro plném plynu svíčku mám BRISK N17C odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to sem ti chtěl napsat UPCHANA DÝZA doporučuju palivový fltr na hadičku zlepší se to asi tak o 200%
 
 
Datum: 22. července 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: JimSparling      IP: uživatel12064    
už to jezdí :-) byly ucpaný obě dvě trysky mě to chytne vždy napoprvé a zapalko mám 30w asi z mustanga :-)
 
 
Datum: 20. července 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
muže být špatná vačka a když to nepomuže tak kondík, ja mam mustanga a když je studenej motor tak chytne na poprvé a když se ohřeje nebo je to celej den v teple na slunci tak taky nejde, a ja mam problem s kondíkem, přes zimu budu dávat vape bezkontaktní
 
 
Datum: 19. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, tak jsem se vrátil z projížďky. Fichtl po renovaci mi nějak chcípl a musel jsem ho dotlačit, no když jsem vytáhl svíčku tak ta nešla zprvu vůbec ven. No byla řádně připečená k hlavě, ale úplně spálená není. Dal jsem tam jinou a ta taky nemá jiskru. Zítra to půjdu opravit, ale nevíte někdo co by to asi mohlo být. Jsem trochu vytočenej a naštvanej sám na sebe, páč jsem to nenechal pořádně vychladnout, čily prostě moje chyba. Promiňte jestli mě máte za kokota, já si uvědomuju, že jsem udělal zhovadilost a nechal motor po výbrusu přehřát, naštěstí se nezadřel. Jinak stalo se to až při jízdě z kopce :-(. Díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
jestly se ti připekla svíčka tak to muže být olejem, dávej tam mogul nebo stihll, nebo neco kvalitního, hlavně ne m2t, a když ti to nehazí jiskru tak skontroluj kladívka jestly se ti neurval fíbr a skontoluj všechny dráty jestly někde nevypadnul z konektoru
 
 
Datum: 19. července 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12065    
holt odborníci koukam.....to že přestala jít jiskra nemá nic společnýho se zajížděnim a případnym upačenim motoru....mrda je někde v eletrice.....a jinak,to že si to "uvařil"....to je běžný,holt si ho musel rvát jak kokot,ale pokud se přímo nezakous píst ve válci,že šlo kolo smykem,tak tomu nic neni....maximálně bych to pro jistotu rozebral a vyčistil drážky pro pístní kroužky a zkontroloval,jestli neni lízlej válec a píst,ale podle me tomu nic neni....
 
 
Datum: 19. července 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nevim jak si přišel nato že jsi to přehřál, jestli si to honil tak si to celí kur... protože kroužky netěsněj a karbon se usazuju z boku pístu a i v klikový skříni.
 
 
Datum: 19. července 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: jawa betka      IP: uživatel12062    
Čau,uvažuji o koupi jawa betka dělám si idičák na 50ccm a chci se zeptat pokud budu jezdit třeba i ve dvou jestli bude mít pořád trochu silu,a jaká asi bude spoteba?A ještě jestli kdybych si nechal udělat v 70 ccm pokud by to v techničáku šlo napsat jako 50ccm abych mohl jezdit v 15ti.dík všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
vrtání válce si mužeš předělat klidně, policajti to nepoznaj ani na technický
 
 
Datum: 19. července 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarte draci a dračice už nevim co s tim je nemužu nastartovat ani za studena ani za tepla když už tlačim tak tak chytne jede vubec se mu nechce do otaček vykon žadny hodim neutral a po chvilce chcipne čistil sem cely karbec trysky atd... nova indukčka kabel z ni je pevny fajka je dobra svička je taky dobra benzin teče všecko de a tož nvm poradte někdo dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
jestly máš dobře předstih a odtrh tak to muže být vačkou
 
 
Datum: 19. července 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi je to dobre už vim co a jak byl sem se poptat kamoša co a jak takže ztm dik snad to pojede potom
 
 
Datum: 19. července 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jé ty nevíš ani kde no podle náodu než to pochopíš ale dá se to pochopit když jsem to pochopil i já ale napřed se raději zeptej někoho známeho kdo se tom trochu víc vizná než ty ? třeba děda táta atd
 
 
Datum: 18. července 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to pravě nvm ja sem ho nikdy nešteloval :-) takže ani nvm když tak porad kde ho nastavim a jak dik moc
 
 
Datum: 18. července 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Zdar....A máš dobře nastavený předstih?
 
 
Datum: 18. července 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel11867    
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli když mě nesvítí světla jestli to může být světelnýma víckama u 23 Mustanga. Na baterku svítí a když to připojím (žárovku) přímo na Strator tak mi to chcípne, Moc děkuji předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Zdar draci..Chci vyměnit ložiska na zadním kole u Jawy 20...Jak na to? Z jednoho kola sem to vyndal, protože se rozsypalo, ale z toho druhého to nejde ven drží to...Máte na to nějaký fígl? Nechci to dokurvit tak se ptám...Díky za odpovědi... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Tohle sem potřeboval...Díky moc
 
 
Datum: 18. července 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. července 2011 8:00
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
No já je potřebuju dostat neporušený, protože je chci vyndat z kola které pomalu nejezdilo a ložiska v něm jsou zachovalé...
 
 
Datum: 18. července 2011 2:04
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
no tak to asi bude jenom tam přisvařit šroub a viklepa
 
 
Datum: 17. července 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
čau draci mam takovej problém na svim mustangovi mam tenhle vejfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom.html a když jedu na 3 na plnej plyn tak už ve čtyřiceti se začnč jakoby dusit a když tam dám normální vejfuk tak to jede dobře prosínm poraĎte co s tím ???? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
ale ono to hjede dobře s tim origo vejfukem. :-D
 
 
Datum: 19. července 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano? a kdo ho upravoval? třebas je ta uprava udělaná na hovno a proto to nejede
 
 
Datum: 18. července 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
no ja ten motor taky nemam origo mam ho taky docela upravenej klika,válec,karbec,hlava píst atd.
 
 
Datum: 18. července 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12054    
blbost,musí to chodit,máš blbě nastavenej karburátor a nebo něco jinýho... měl jsem ten výfuk a chodil 8500 ot/min bez problému,ale je spíše na okrasu....dlouho jsem s ním bojoval na upraveném motoru,blbě se na něm "dotáčela" trojka....problém jsem vyřešil,když sem tenhle výfuk prodal a dal tam normální upravený výfuk....
 
 
Datum: 18. července 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
ok tak dík moc :-D
 
 
Datum: 18. července 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Samozřejmě, že vnitřní. Délku ti nikdo neřekne, může to být 5cm, může to být 20cm. Dej tam delší trubku a postupbě zkracuj.
 
 
Datum: 18. července 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
oou sry omlouvam se za předchozí debilní dotzaz ale jakou délku si myslíte že by ta trubka měla mít vím že je to pokaždé jiný ale cca díkl moc
 
 
Datum: 18. července 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
a ten průměr to je vnitřní nebo venkovní ??
 
 
Datum: 18. července 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Průměr zkus 15,16mm a délku právě musíš vyzkoušet.
 
 
Datum: 17. července 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
no a jak je ta trubička dlouhá a jakej má průměr ?? ja to zkusím dík moc
 
 
Datum: 17. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Tak si tam přečti ten popisek a třeba na to příjdeš :-) .
 
 
Datum: 17. července 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4543/4543348_7318f08daa7f2155af71481dce19d023/images/17092010852.jpg třeba začít takhle, celkem to pomohlo, ale nemam srovnání oproti origo, protože ten byl děravej a pomlácenej.
 
 
Datum: 17. července 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho tam chceš tak si ho tam nech. je tam psáno že ho budeš muset odladit, protože je na simpla. nikdo nemůže za to že sis koupil něco, o čem nic nevíš...
 
 
Datum: 17. července 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 a 250      IP: uživatel11889    
no tak když už jsem si ho za ty prachy koupil tak ho tam chci
 
 
Datum: 17. července 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co tam nechat ten originál??
 
 
Datum: 17. července 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci vejde se mi na jawu 350/638 dozadu enduro pneu barum 18" 4,00? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: jawáč      E-mail:      IP: uživatel11973    
já mam na svej Jawě taky 4,00 ale potrebuju poradit .. jak sou zadní tlumiče tak ty šrouby tam mi to malinko dře když de kolo na doraz . je to u strany u rozety mam dát podložky za tu rozetu nebo ne .. pak mi dneska vypadla z 2 na 1 ...> jel sem na 1čku a pak trochu zabral za plyn 2ku a pak mi tam spadla zpátky 1tka. nevím čim to je předem dík
 
 
Datum: 18. července 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10860    
zdar já mámn na svojí 634 vzadu taky 4,00 a jr to bez problemu ale musíš dobře vycentrovat jinak bude dřít o blatník
 
 
Datum: 17. července 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci fichtl mi nechce naskočit a kdyř po dlouhe době naskočí a držím plyn furt ve stejne poloze tak si to trochy přidává a pak to ubíralo až to zdechlo co to muže být ? hladina ? předstih? nebo že jsem měl jen víčko plovákovky jen tak na rychlo na zkoušku nasazeny a nedrželo vubec šroubkama to asi ne že ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pravděpodobně falešný vzduch.
 
 
Datum: 16. července 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1527    
ahoj vážení co mi dělá to že když startuji motor jakoby slibuje ale nechce chytit jen tak tak naběhnou jen když dám plný plyn?tse motor z volna roztočí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
vyběhanej válec nebo tam dej nový pístní kroužky
 
 
Datum: 19. července 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
třeba ucpaný trysky nebo uchlastaný
 
 
Datum: 16. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: jawař jrka      IP: uživatel12048    
http://rekonstrukce-jaw.shop1.cz/rubriky/nabidka-me-prace fakt borec postavil mi celou motorku kouknete na jeho stánsky umí všetcko\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
ja si nestezuju - delam to - bavi me to - prachy se sypou - takze cajk ...
 
 
Datum: 17. července 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Na některých věcech se neda (a nebo dost špatně vydělat), taky jsem pár motorů zgenerálkoval (posháněl díly, zajistil výbrus, opravu klikovky apod.), ale většinou jen známým a stejně z toho má člověk prd. Nejlepší jsou takoví, co chtějí udělat motor, já jim to zhruba sečtu a slyším: "taková pálka, to to dám radši k Vendovi, ten to udělá za polovic". Že Venda akorát vymění pístní kroužky už je nezajímá... Takže když to není jo kamarád, který ví co to obnáší, tak na to p*cám. Stejně je toho času čímdál míň.
 
 
Datum: 17. července 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jinak jednání autra příspěvku hraní se schizofrenií... Minimálně rozdvojením osobnosti.
 
 
Datum: 17. července 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám s ím osobní zkušenosti. Generálkoval jsem desítky motorů a motorek cizím lidem. Když to s odstupem času zhodnotím, tak můžu být rád, že jsem nic nevydělal. a nezadlužil se. Ono je lepší zpravovat jen sobě, případně kamarádům (ale ne těm nejlepším, pouze těm, co dají bankovky předem a nebudou říkat: "šak jsme kámoši";-)...
 
 
Datum: 17. července 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9538    
:-D:-D:-D:-D:-D sice jsem nestlihl živé stránky jeho "shopu" ale i tak se tlemim....člověk kterej nabídne takovouhle službu to nemá v hlavě v pořádku....každej kdo se do podobných věcí chce pouštět,si musí uvědomit,že je to dost složitý uspokojit onoho konkrétního zákazníka a dojít s ním ke "kompromisu" ceny a provedení a navíc ho donutit zaplatit(pokud nejedeš na ičo a nevystavíš mu fakturu,kterou podepíše a která ho zavazuje zaplatit,tak nemáš v ruce nic....každej s tebou může "vymrdat"... Onehdá když jsem přemejšlel kudy životem dál,tak mi taky napadla motodílna na veterány,GO,repase,renovace,jen tak na živnosták.....ale dal sem řeč s kamaradem co má poměrně velkou dílnu + prodej dílů + prodej motorek-kšeftu moc... a člověk v tu chvíli pozná,že to vůbec neni o tom,jak si šikovnej a jak umíš sehnat díly a poradit si.... Proto se tomuhle těžce směju.....!!!
 
 
Datum: 17. července 2011 12:44
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
kolečko, tys to nepochopil. dílna je na dvorku a ukázka práce je ten osprejovanej matnej fichtl co má přepínač na řidítkách v naprosto nesmyslný poloze....
 
 
Datum: 17. července 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stránky mě fakt nepřesvědčily :-D Žádné konkrétní informace, žádné foto práce, žádné informace nebo foto dílenského zázemí...
 
 
Datum: 17. července 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to javař jirka: koukal jsem na ten web a neni tam dohromady nic.... jen jedno zkopírované schema... pardon 2 schemata... a ty si hochu myslíš že "rekonstrukce" je jen vyhodit motor a dát nové kroužky? ... víš na jaké peníze výjde například "rekontrukce" J250/353 ??? na desítky tisíc.. podle stavu a kompletnosti dílů samosebou.... jinak nevim co dodat.. dle mě jsi 11ti letý maník který si myslí že sežral všechnu moudrost světa :-)
 
 
Datum: 17. července 2011 0:52
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
o neco jsem prisel ??? tam ma hovno debil.....
 
 
Datum: 17. července 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11444    
Mas peknej eshop malem sem se zesral. To ze sis nekdy s neci pomoci dokazal opravit fichtla kterej ma na celym motoru 2sroubky a 2hejblatka z tebe nedela zadnyho genia, sezen si na to papiry, zapracuj na webu a pak se chlub!
 
 
Datum: 16. července 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Laskavě si nesnaž dělat reklamu. Na mém webu už máš BAN. Zkus mi to tam ještě zasírat... http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 16. července 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik ti je ty ňoumo?? není ti hanba chlubit se takovou sračkou??? neumíš vůbec nic!!!
 
 
Datum: 16. července 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Že by další případ schizofrenie? Navíc na stránkách je prd a ten web mě zrovna nepřesvědčil...
 
 
Datum: 16. července 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se podívej třeba na motoren.sk abys viděl jak by to mělo vypadat.
 
 
Datum: 16. července 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jseš jirka nebo matěj?
 
 
Datum: 16. července 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: matej      IP: uživatel12048    
dost dobrý stránky jo a postule ty ceny za tu opravu jsou včete tech dilu co ti tam da
 
 
Datum: 16. července 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ví kolik si za co říct.to je jediné co na jeho stránkách našel.
 
 
Datum: 16. července 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci hele jak velkej předstih má mít JAWA 21 ?? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když budete počítat s tím, že svíčka je zhruba pod úhlem 35°, tak se to dá lehce dopočítat. Kratší vzdálenost k pístu je logicky kolmo, delší zboku. Funkce cosinus (výsledný úhel=délka přilehlé strany/přepony). Pak si zkuste přepočítat hodnoty. 1,9*cos35°=1,56 -> to se dá zaokrouhlit na 1,6 mm. 1,5*cos35°=1,23 - zaokrouhlíme na 1,2 mm. Opačný převod: 1,2/cos35°=1,5 a 1,6/cos35°=1,9.... V příručkách jsou tedy obě hodnoty správně, pouze to není dostatečně dobře pochopené. Nevyhovující články popisující správné nastavení předstihu jsem kdysi po stížnostech "moudrých" smazal. Nechci šířit nesmysly. Teď budu mít snad trochu času, tak se o tom trochu rozepíšu a zabřednu i trochu hlouběji do teorie, aby to mělo úroveň. Ještě se k tomu dokopat....
 
 
Datum: 17. července 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pajka, máš to na svých stránkách... sem odtud čerpal...:-)
 
 
Datum: 17. července 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde o to, jestli měříte předstih kolmo k pístu nebo pod úhlem. Když si to přepočítáte, dojdete k zajímavému závěru :-).
 
 
Datum: 16. července 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mejcin a ostatní, aby bylo jasno vše je správně 1,6-1,9 i 1,2-1,5 záleží na roku vydání příručky. Tak se nehádejte a každej si vyberte předstih jaký chcete někdo delší a někdo kratší.
 
 
Datum: 16. července 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
10 cm za HU .................................
 
 
Datum: 16. července 2011 1:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
a není to nakonec jedno, kolik je na fichtlu předstih... když stejnak nikdy nikoho nepředstihneš :-)
 
 
Datum: 15. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
letec: Pro tebe je zas těžké napsat pár znaků do vyhledávače, tak moc nechytrači :-) Příště mysli (hlavou) než se zeptáš, jo? :-)
 
 
Datum: 15. července 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
no mě by vážně zajímalo, kde jste v tom návodu k motocyklu našli hodnotu předstihu 1,6-1,9mm, když je tam uvedeno 1,2-1,5mm........pořád se to tu opakuje a je to špatně!
 
 
Datum: 15. července 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
když je to pro tebe tak těžký napsat 4 číslice tk je psát nemusíš já tě o to neprosil
 
 
Datum: 15. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A je to tady zase... po 156664. 1.6-1.9mm před HÚ viz manuál, který zřejmě nikdo nečte, protože je líný a čeká až mu to někdo nejlíp hodí pod rypák.
 
 
Datum: 15. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry 1,6 - 1,9
 
 
Datum: 15. července 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1,6 &#8211; 1,9mm
 
 
Datum: 15. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
1,6 – 1,9
 
 
Datum: 15. července 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Filip      E-mail:      IP: uživatel9114    
Zdravím, mám dotaz, renovuji starou ČZ 125/473 sport z roku 1968 na 19náctkách kolách, a potřebuju koupit přední ráfek, v papírech jsou napsány rozměry 1,85Bx19 ale všude e-shopech jsem nasel jenom 1,85x19 , je mezi nimi nějaký \\r\\nrozdíl? A co přesně znamená to "B" v tom označení? Předem dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
zdar draci, skládam pionýra je na něm vše komplet zrenovovany motor po go ale nemůžu ho za boha nastartovat. Svíčka je suchá ale karbec je vycisteny, valec neni po vybrusu jen jsou novy krouzky. poradte!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty jantare... benzín si dej třeba za válec. Chápeš, že ti tam neteče směs? A že asi bude problém v kolínku a dále v sání? omfg
 
 
Datum: 17. července 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
Jiskru to hazi !!! jako karbec jsem nejvic precepoval. Vsude to tece akorat na svicku ne no ! Takze tam ma dat benzin pod valec ???
 
 
Datum: 16. července 2011 0:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Magoři, to se nedá řešit tak, že tam nalejete šupem benzín. To musí jít nacupovat a na první pokus našlápnout. Benzín tam musí týct bez problému, jestli je to po GO. Nastavit předstih a odtrh, aby to dávalo pořádnou a sytou jiskru...
 
 
Datum: 15. července 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nalej pod svíčku benál s otrošku víc oleje než normál (tak 1:20), jak je motor novej, nemáš mazaný ložiska na klice atd, pokud chytne a zachvilku chcípne máš někde přicpanej přívod (trysky, ventil atd.)
 
 
Datum: 15. července 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel5766    
vyndej svíčku nalej pod ní benzin mel sem stejny problem jak je vse nove, ciste, suche tak se mi benzin nedostal do valce potom co sem nalil benzin primo pod svicku tak to slo
 
 
Datum: 15. července 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
a hází jiskru ??
 
 
Datum: 15. července 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám dotaz, zítra jedu s kamarádem pro babetu (rok výroby tuším 2006 nebo 2007) a budem ji nakládat na vozík za autem a jde mi o to, jestli ji můžem položit na nějakou stranu, aniž by došlo k úniku kapalin? Pokud jo (myslím si že jo), tak na kterou stranu? Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
ja když sem vezl babettu tak sem ji normalně položil do voziku na bok vypl benzin akorat a nic neuteklo...
 
 
Datum: 15. července 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky ;-)
 
 
Datum: 15. července 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
já jí převážel v autě ze sklopenýma sedačkama taky tuhle výrobu ale 2005 A POHODA nic neuteklo jen vypuštěná nádrž nic víc
 
 
Datum: 15. července 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám dva problémy, téměř jsem dokončil renovaci Jawy 21 a dneska jsem nalil benzín a skoušel jsem ji nastartovat. První problém je že motor nechce moc chytat, ale už jsem ho měl nastartovaný a běžel asi 10 vteřin, z karburátoru hodně teče palivo, domnívám se že bude moc vysoká hladina v plovákové komoře, když jsem totiž zavřel kohoutek tak se mi to povedlo na chvíli nakopnout jak jsem říkal. Svíčká má jiskru. Druhý problém je, že když zařadím neutrál mezi 1 a 2 tak se z motoru ozívá klapavo-cvakavo-cinkavý zvuk měnící se podle rychlosti otáčení, podstatné je, že neutrál mezi 2 a 3 to nedělá, takže to nemůže být něco co se týče spojky nebo sekundárního převodu. Mám podezření, že se jedná o kolíky které zapadají do koleček v převodovce, tedy by to mohl dělat řadící automat, ale u něj je nový dorazový šroub. V podstatě to nebrání funkci motoru a myslím, že se s tím dá jezdit a že se to může časem ztratit jak se kolíky opotřebí. Jen bych ještě měl dodat, že převodovka je nová. Napište mi prosím co si myslíte, jestli by to mohlo být ještě něco jiného. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo ale to by to nedělal jen jeden neutrál.
 
 
Datum: 15. července 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedělá to primární řetěz? Možná než si posedá do zubů lamel.
 
 
Datum: 15. července 2011 6:02
 
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 16:32:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu