|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau montážníci. poradte mi prosím, jak a kam se upevnuje pružina stojanu na 05. S fotkou by to bylo nejlepší... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 21:38
 na bloku motoru- jak je přidělanej kříž je mezi pravou a levou částí bloku mezera
Datum: 20. července 2011 21:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Já mám taky zářez, ale nwm, kam se upevnuje ten druhej konec, konkrétně ten závěs pružiny
Datum: 20. července 2011 21:18
Datum: 20. července 2011 18:54
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Omlouvám se ale využiju toto téma, kam patří zaháknout ten druhý konec pružiny?
Datum: 20. července 2011 18:51
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zaves_pruziny_stojanku2.html
Datum: 20. července 2011 18:38
Jméno: JirkaK
IP: uživatel12072
 Ahoj. Nevím asi jsem nevybral dobrou rubriku, ale nějak to do nabídky nepasuje. Potřebuji vyměnit čep kyvné vidlice a nevím jak se to, nebo čím se to dělá?? Děkuji Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 0:12
 Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 11:40
Jméno: DFhdtj
IP: uživatel11052
 kolik by ste byl za to schopnej dat penez ????
Datum: 22. července 2011 12:22
Datum: 22. července 2011 11:40
Jméno: Troll
IP: uživatel11676
 Čus draci, potřeboval bych radu, z motoru na pionýru (21) mi začal vytékat olej, po sundání motoru jsem zjistil že se nalomil držák kříže ( ten kousek od výpustného šroubu).. Chtěl bych se zeptat jak se to dá svařit? Slyšel jsem o metodě autogen + hliníková tyčinka ale rád bych slyšel víc názorů. Předem dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:29
Jméno: Troll
IP: uživatel11676
 Právě že karter mám ale nechce se mi rozebírat celý motor, kamarád je automechanik tak se poptám, díky za radu..
Datum: 19. července 2011 22:29
 nejlepší je dát jiný kartery a nebo nějakej automechanik ve tvojem okolí by ti to udělal
Datum: 19. července 2011 21:39
Jméno: Troll
IP: uživatel11676
 Díky
Datum: 19. července 2011 20:05
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Jde to i klasickou obalenou elektrodou - (elektrickým obloukem)....ale musí s použít elektrory pro sváření hliníku....nebo ještě to jde metodou TIG...přeji hodně úspěchů
Datum: 19. července 2011 19:39
 Ahoj dneska po natankování téměř plné nádrže pionýra to nějak nestartuje předtím to starovalo jak za studena tak za tepla nastartuje jen při skoro plném plynu svíčku mám BRISK N17C
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 13:30
 přesně to sem ti chtěl napsat UPCHANA DÝZA doporučuju palivový fltr na hadičku zlepší se to asi tak o 200%
Datum: 22. července 2011 13:30
Jméno: JimSparling
IP: uživatel12064
 už to jezdí  byly ucpaný obě dvě trysky mě to chytne vždy napoprvé a zapalko mám 30w asi z mustanga
Datum: 20. července 2011 10:23
 muže být špatná vačka a když to nepomuže tak kondík, ja mam mustanga a když je studenej motor tak chytne na poprvé a když se ohřeje nebo je to celej den v teple na slunci tak taky nejde, a ja mam problem s kondíkem, přes zimu budu dávat vape bezkontaktní
Datum: 19. července 2011 21:42
 Ahoj, tak jsem se vrátil z projížďky. Fichtl po renovaci mi nějak chcípl a musel jsem ho dotlačit, no když jsem vytáhl svíčku tak ta nešla zprvu vůbec ven. No byla řádně připečená k hlavě, ale úplně spálená není. Dal jsem tam jinou a ta taky nemá jiskru. Zítra to půjdu opravit, ale nevíte někdo co by to asi mohlo být. Jsem trochu vytočenej a naštvanej sám na sebe, páč jsem to nenechal pořádně vychladnout, čily prostě moje chyba. Promiňte jestli mě máte za kokota, já si uvědomuju, že jsem udělal zhovadilost a nechal motor po výbrusu přehřát, naštěstí se nezadřel. Jinak stalo se to až při jízdě z kopce  . Díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:48
 jestly se ti připekla svíčka tak to muže být olejem, dávej tam mogul nebo stihll, nebo neco kvalitního, hlavně ne m2t, a když ti to nehazí jiskru
tak skontroluj kladívka jestly se ti neurval fíbr a skontoluj všechny dráty jestly někde nevypadnul z konektoru
Datum: 19. července 2011 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel12065
 holt odborníci koukam.....to že přestala jít jiskra nemá nic společnýho se zajížděnim a případnym upačenim motoru....mrda je někde v eletrice.....a jinak,to že si to "uvařil"....to je běžný,holt si ho musel rvát jak kokot,ale pokud se přímo nezakous píst ve válci,že šlo kolo smykem,tak tomu nic neni....maximálně bych to pro jistotu rozebral a vyčistil drážky pro pístní kroužky a zkontroloval,jestli neni lízlej válec a píst,ale podle me tomu nic neni....
Datum: 19. července 2011 16:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nevim jak si přišel nato že jsi to přehřál, jestli si to honil tak si to celí kur... protože kroužky netěsněj a karbon se usazuju z boku pístu a i v klikový skříni.
Datum: 19. července 2011 10:35
Jméno: jawa betka
IP: uživatel12062
 Čau,uvažuji o koupi jawa betka dělám si idičák na 50ccm a chci se zeptat pokud budu jezdit třeba i ve dvou jestli bude mít pořád trochu silu,a jaká asi bude spoteba?A ještě jestli kdybych si nechal udělat v 70 ccm pokud by to v techničáku šlo napsat jako 50ccm abych mohl jezdit v 15ti.dík všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:50
 vrtání válce si mužeš předělat klidně, policajti to nepoznaj ani na technický
Datum: 19. července 2011 21:50
 zdarte draci a dračice už nevim co s tim je nemužu nastartovat ani za studena ani za tepla když už tlačim tak tak chytne jede vubec se mu nechce do otaček vykon žadny hodim neutral a po chvilce chcipne čistil sem cely karbec trysky atd... nova indukčka kabel z ni je pevny fajka je dobra svička je taky dobra benzin teče všecko de a tož nvm poradte někdo dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:53
 jestly máš dobře předstih a odtrh tak to muže být vačkou
Datum: 19. července 2011 21:53
 chlapi je to dobre už vim co a jak byl sem se poptat kamoša co a jak takže ztm dik snad to pojede potom
Datum: 19. července 2011 15:12
 a jé ty nevíš ani kde no podle náodu než to pochopíš ale dá se to pochopit když jsem to pochopil i já ale napřed se raději zeptej někoho známeho kdo se tom trochu víc vizná než ty ? třeba děda táta atd
Datum: 18. července 2011 20:56
 no to pravě nvm ja sem ho nikdy nešteloval  takže ani nvm když tak porad kde ho nastavim a jak dik moc
Datum: 18. července 2011 20:42
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zdar....A máš dobře nastavený předstih?
Datum: 18. července 2011 19:41
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli když mě nesvítí světla jestli to může být světelnýma víckama u 23 Mustanga. Na baterku svítí a když to připojím (žárovku) přímo na Strator tak mi to chcípne, Moc děkuji předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 23:25
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci..Chci vyměnit ložiska na zadním kole u Jawy 20...Jak na to? Z jednoho kola sem to vyndal, protože se rozsypalo, ale z toho druhého to nejde ven drží to...Máte na to nějaký fígl? Nechci to dokurvit tak se ptám...Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 11:22
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Tohle sem potřeboval...Díky moc
Datum: 18. července 2011 11:22
Datum: 18. července 2011 8:00
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 No já je potřebuju dostat neporušený, protože je chci vyndat z kola které pomalu nejezdilo a ložiska v něm jsou zachovalé...
Datum: 18. července 2011 2:04
 no tak to asi bude jenom tam přisvařit šroub a viklepa
Datum: 17. července 2011 23:05
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
Posl.aktualizace: 19. července 2011 13:07
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 ale ono to hjede dobře s tim origo vejfukem.
Datum: 19. července 2011 13:07
 ano? a kdo ho upravoval? třebas je ta uprava udělaná na hovno a proto to nejede
Datum: 18. července 2011 22:55
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 no ja ten motor taky nemam origo mam ho taky docela upravenej klika,válec,karbec,hlava píst atd.
Datum: 18. července 2011 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel12054
 blbost,musí to chodit,máš blbě nastavenej karburátor a nebo něco jinýho... měl jsem ten výfuk a chodil 8500 ot/min bez problému,ale je spíše na okrasu....dlouho jsem s ním bojoval na upraveném motoru,blbě se na něm "dotáčela" trojka....problém jsem vyřešil,když sem tenhle výfuk prodal a dal tam normální upravený výfuk....
Datum: 18. července 2011 14:12
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 ok tak dík moc
Datum: 18. července 2011 13:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Samozřejmě, že vnitřní. Délku ti nikdo neřekne, může to být 5cm, může to být 20cm. Dej tam delší trubku a postupbě zkracuj.
Datum: 18. července 2011 13:12
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 oou sry omlouvam se za předchozí debilní dotzaz ale jakou délku si myslíte že by ta trubka měla mít vím že je to pokaždé jiný ale cca díkl moc
Datum: 18. července 2011 12:42
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 a ten průměr to je vnitřní nebo venkovní ??
Datum: 18. července 2011 12:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Průměr zkus 15,16mm a délku právě musíš vyzkoušet.
Datum: 17. července 2011 22:31
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 no a jak je ta trubička dlouhá a jakej má průměr ?? ja to zkusím dík moc
Datum: 17. července 2011 21:42
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Tak si tam přečti ten popisek a třeba na to příjdeš  .
Datum: 17. července 2011 20:45
 http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4543/4543348_7318f08daa7f2155af71481dce19d023/images/17092010852.jpg třeba začít takhle, celkem to pomohlo, ale nemam srovnání oproti origo, protože ten byl děravej a pomlácenej.
Datum: 17. července 2011 20:30
 když ho tam chceš tak si ho tam nech. je tam psáno že ho budeš muset odladit, protože je na simpla. nikdo nemůže za to že sis koupil něco, o čem nic nevíš...
Datum: 17. července 2011 20:06
Jméno: jawa 50 a 250
IP: uživatel11889
 no tak když už jsem si ho za ty prachy koupil tak ho tam chci
Datum: 17. července 2011 19:15
 a co tam nechat ten originál??
Datum: 17. července 2011 19:11
 zdar draci vejde se mi na jawu 350/638 dozadu enduro pneu barum 18" 4,00? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 14:48
 já mam na svej Jawě taky 4,00 ale potrebuju poradit .. jak sou zadní tlumiče tak ty šrouby tam mi to malinko dře když de kolo na doraz . je to u strany u rozety mam dát podložky za tu rozetu nebo ne .. pak mi dneska vypadla z 2 na 1 ...> jel sem na 1čku a pak trochu zabral za plyn 2ku a pak mi tam spadla zpátky 1tka. nevím čim to je předem dík
Datum: 18. července 2011 14:48
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 zdar já mámn na svojí 634 vzadu taky 4,00 a jr to bez problemu ale musíš dobře vycentrovat jinak bude dřít o blatník
Datum: 17. července 2011 20:19
 Čau draci fichtl mi nechce naskočit a kdyř po dlouhe době naskočí a držím plyn furt ve stejne poloze tak si to trochy přidává a pak to ubíralo až to zdechlo co to muže být ? hladina ? předstih? nebo že jsem měl jen víčko plovákovky jen tak na rychlo na zkoušku nasazeny a nedrželo vubec šroubkama to asi ne že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:05
 Pravděpodobně falešný vzduch.
Datum: 16. července 2011 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel1527
 ahoj vážení co mi dělá to že když startuji motor jakoby slibuje ale nechce chytit jen tak tak naběhnou jen když dám plný plyn?tse motor z volna roztočí
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:59
 vyběhanej válec nebo tam dej nový pístní kroužky
Datum: 19. července 2011 21:59
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 třeba ucpaný trysky nebo uchlastaný
Datum: 16. července 2011 22:16
Jméno: jawař jrka
IP: uživatel12048
 http://rekonstrukce-jaw.shop1.cz/rubriky/nabidka-me-prace fakt borec postavil mi celou motorku kouknete na jeho stánsky umí všetcko\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 19:32
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 ja si nestezuju - delam to - bavi me to - prachy se sypou - takze cajk ...
Datum: 17. července 2011 19:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na některých věcech se neda (a nebo dost špatně vydělat), taky jsem pár motorů zgenerálkoval (posháněl díly, zajistil výbrus, opravu klikovky apod.), ale většinou jen známým a stejně z toho má člověk prd. Nejlepší jsou takoví, co chtějí udělat motor, já jim to zhruba sečtu a slyším: "taková pálka, to to dám radši k Vendovi, ten to udělá za polovic". Že Venda akorát vymění pístní kroužky už je nezajímá... Takže když to není jo kamarád, který ví co to obnáší, tak na to p*cám. Stejně je toho času čímdál míň.
Datum: 17. července 2011 15:28
 Jinak jednání autra příspěvku hraní se schizofrenií... Minimálně rozdvojením osobnosti.
Datum: 17. července 2011 14:26
 Mám s ím osobní zkušenosti. Generálkoval jsem desítky motorů a motorek cizím lidem. Když to s odstupem času zhodnotím, tak můžu být rád, že jsem nic nevydělal. a nezadlužil se. Ono je lepší zpravovat jen sobě, případně kamarádům (ale ne těm nejlepším, pouze těm, co dají bankovky předem a nebudou říkat: "šak jsme kámoši"  ...
Datum: 17. července 2011 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel9538
      sice jsem nestlihl živé stránky jeho "shopu" ale i tak se tlemim....člověk kterej nabídne takovouhle službu to nemá v hlavě v pořádku....každej kdo se do podobných věcí chce pouštět,si musí uvědomit,že je to dost složitý uspokojit onoho konkrétního zákazníka a dojít s ním ke "kompromisu" ceny a provedení a navíc ho donutit zaplatit(pokud nejedeš na ičo a nevystavíš mu fakturu,kterou podepíše a která ho zavazuje zaplatit,tak nemáš v ruce nic....každej s tebou může "vymrdat"... Onehdá když jsem přemejšlel kudy životem dál,tak mi taky napadla motodílna na veterány,GO,repase,renovace,jen tak na živnosták.....ale dal sem řeč s kamaradem co má poměrně velkou dílnu + prodej dílů + prodej motorek-kšeftu moc... a člověk v tu chvíli pozná,že to vůbec neni o tom,jak si šikovnej a jak umíš sehnat díly a poradit si.... Proto se tomuhle těžce směju.....!!!
Datum: 17. července 2011 12:44
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 kolečko, tys to nepochopil. dílna je na dvorku a ukázka práce je ten osprejovanej matnej fichtl co má přepínač na řidítkách v naprosto nesmyslný poloze....
Datum: 17. července 2011 10:08
 Stránky mě fakt nepřesvědčily  Žádné konkrétní informace, žádné foto práce, žádné informace nebo foto dílenského zázemí...
Datum: 17. července 2011 9:26
 to javař jirka: koukal jsem na ten web a neni tam dohromady nic.... jen jedno zkopírované schema... pardon 2 schemata... a ty si hochu myslíš že "rekonstrukce" je jen vyhodit motor a dát nové kroužky? ... víš na jaké peníze výjde například "rekontrukce" J250/353 ??? na desítky tisíc.. podle stavu a kompletnosti dílů samosebou.... jinak nevim co dodat.. dle mě jsi 11ti letý maník který si myslí že sežral všechnu moudrost světa
Datum: 17. července 2011 0:52
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 o neco jsem prisel ??? tam ma hovno debil.....
Datum: 17. července 2011 0:44
Jméno: Karel
IP: uživatel11444
 Mas peknej eshop malem sem se zesral. To ze sis nekdy s neci pomoci dokazal opravit fichtla kterej ma na celym motoru 2sroubky a 2hejblatka z tebe nedela zadnyho genia, sezen si na to papiry, zapracuj na webu a pak se chlub!
Datum: 16. července 2011 22:17
 Laskavě si nesnaž dělat reklamu. Na mém webu už máš BAN. Zkus mi to tam ještě zasírat... http://www.jawa-50.cz
Datum: 16. července 2011 22:08
 kolik ti je ty ňoumo?? není ti hanba chlubit se takovou sračkou??? neumíš vůbec nic!!!
Datum: 16. července 2011 21:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Že by další případ schizofrenie? Navíc na stránkách je prd a ten web mě zrovna nepřesvědčil...
Datum: 16. července 2011 19:23
 tak se podívej třeba na motoren.sk abys viděl jak by to mělo vypadat.
Datum: 16. července 2011 17:19
 Tak jseš jirka nebo matěj?
Datum: 16. července 2011 17:10
Jméno: matej
IP: uživatel12048
 dost dobrý stránky jo a postule ty ceny za tu opravu jsou včete tech dilu co ti tam da
Datum: 16. července 2011 16:56
 hlavně ví kolik si za co říct.to je jediné co na jeho stránkách našel.
Datum: 16. července 2011 16:00
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci hele jak velkej předstih má mít JAWA 21 ?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 12:21
 Když budete počítat s tím, že svíčka je zhruba pod úhlem 35°, tak se to dá lehce dopočítat. Kratší vzdálenost k pístu je logicky kolmo, delší zboku. Funkce cosinus (výsledný úhel=délka přilehlé strany/přepony). Pak si zkuste přepočítat hodnoty. 1,9*cos35°=1,56 -> to se dá zaokrouhlit na 1,6 mm. 1,5*cos35°=1,23 - zaokrouhlíme na 1,2 mm. Opačný převod: 1,2/cos35°=1,5 a 1,6/cos35°=1,9....
V příručkách jsou tedy obě hodnoty správně, pouze to není dostatečně dobře pochopené. Nevyhovující články popisující správné nastavení předstihu jsem kdysi po stížnostech "moudrých" smazal. Nechci šířit nesmysly. Teď budu mít snad trochu času, tak se o tom trochu rozepíšu a zabřednu i trochu hlouběji do teorie, aby to mělo úroveň. Ještě se k tomu dokopat....
Datum: 17. července 2011 12:21
 Pajka, máš to na svých stránkách... sem odtud čerpal...
Datum: 17. července 2011 10:26
 Jde o to, jestli měříte předstih kolmo k pístu nebo pod úhlem. Když si to přepočítáte, dojdete k zajímavému závěru  .
Datum: 16. července 2011 22:14
 mejcin a ostatní, aby bylo jasno vše je správně 1,6-1,9 i 1,2-1,5 záleží na roku vydání příručky. Tak se nehádejte a každej si vyberte předstih jaký chcete někdo delší a někdo kratší.
Datum: 16. července 2011 11:30
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 10 cm za HU .................................
Datum: 16. července 2011 1:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a není to nakonec jedno, kolik je na fichtlu předstih... když stejnak nikdy nikoho nepředstihneš
Datum: 15. července 2011 22:20
 letec: Pro tebe je zas těžké napsat pár znaků do vyhledávače, tak moc nechytrači  Příště mysli (hlavou) než se zeptáš, jo?
Datum: 15. července 2011 22:05
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 no mě by vážně zajímalo, kde jste v tom návodu k motocyklu našli hodnotu předstihu 1,6-1,9mm, když je tam uvedeno 1,2-1,5mm........pořád se to tu opakuje a je to špatně!
Datum: 15. července 2011 22:02
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 když je to pro tebe tak těžký napsat 4 číslice tk je psát nemusíš já tě o to neprosil
Datum: 15. července 2011 21:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A je to tady zase... po 156664. 1.6-1.9mm před HÚ viz manuál, který zřejmě nikdo nečte, protože je líný a čeká až mu to někdo nejlíp hodí pod rypák.
Datum: 15. července 2011 21:21
 sorry 1,6 - 1,9
Datum: 15. července 2011 20:59
 1,6 – 1,9mm
Datum: 15. července 2011 20:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 1,6 – 1,9
Datum: 15. července 2011 20:03
 Zdravím, mám dotaz, renovuji starou ČZ 125/473 sport z roku 1968 na 19náctkách kolách, a potřebuju koupit přední ráfek, v papírech jsou napsány rozměry 1,85Bx19 ale všude e-shopech jsem nasel jenom 1,85x19 , je mezi nimi nějaký \\r\\nrozdíl? A co přesně znamená to "B" v tom označení? Předem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 14:30
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 zdar draci, skládam pionýra je na něm vše komplet zrenovovany motor po go ale nemůžu ho za boha nastartovat. Svíčka je suchá ale karbec je vycisteny, valec neni po vybrusu jen jsou novy krouzky. poradte!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 10:30
 Ty jantare... benzín si dej třeba za válec. Chápeš, že ti tam neteče směs? A že asi bude problém v kolínku a dále v sání? omfg
Datum: 17. července 2011 10:30
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Jiskru to hazi !!! jako karbec jsem nejvic precepoval. Vsude to tece akorat na svicku ne no ! Takze tam ma dat benzin pod valec ???
Datum: 16. července 2011 0:56
 Magoři, to se nedá řešit tak, že tam nalejete šupem benzín. To musí jít nacupovat a na první pokus našlápnout. Benzín tam musí týct bez problému, jestli je to po GO. Nastavit předstih a odtrh, aby to dávalo pořádnou a sytou jiskru...
Datum: 15. července 2011 21:19
 Nalej pod svíčku benál s otrošku víc oleje než normál (tak 1:20), jak je motor novej, nemáš mazaný ložiska na klice atd, pokud chytne a zachvilku chcípne máš někde přicpanej přívod (trysky, ventil atd.)
Datum: 15. července 2011 15:55
 vyndej svíčku nalej pod ní benzin mel sem stejny problem jak je vse nove, ciste, suche tak se mi benzin nedostal do valce potom co sem nalil benzin primo pod svicku tak to slo
Datum: 15. července 2011 14:50
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 a hází jiskru ??
Datum: 15. července 2011 13:58
 Zdravím, mám dotaz, zítra jedu s kamarádem pro babetu (rok výroby tuším 2006 nebo 2007) a budem ji nakládat na vozík za autem a jde mi o to, jestli ji můžem položit na nějakou stranu, aniž by došlo k úniku kapalin? Pokud jo (myslím si že jo), tak na kterou stranu? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 12:41
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 ja když sem vezl babettu tak sem ji normalně položil do voziku na bok vypl benzin akorat a nic neuteklo...
Datum: 15. července 2011 12:41
 Díky
Datum: 15. července 2011 12:18
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 já jí převážel v autě ze sklopenýma sedačkama taky tuhle výrobu ale 2005 A POHODA nic neuteklo jen vypuštěná nádrž nic víc
Datum: 15. července 2011 9:54
 Ahoj, mám dva problémy, téměř jsem dokončil renovaci Jawy 21 a dneska jsem nalil benzín a skoušel jsem ji nastartovat. První problém je že motor nechce moc chytat, ale už jsem ho měl nastartovaný a běžel asi 10 vteřin, z karburátoru hodně teče palivo, domnívám se že bude moc vysoká hladina v plovákové komoře, když jsem totiž zavřel kohoutek tak se mi to povedlo na chvíli nakopnout jak jsem říkal. Svíčká má jiskru. Druhý problém je, že když zařadím neutrál mezi 1 a 2 tak se z motoru ozívá klapavo-cvakavo-cinkavý zvuk měnící se podle rychlosti otáčení, podstatné je, že neutrál mezi 2 a 3 to nedělá, takže to nemůže být něco co se týče spojky nebo sekundárního převodu. Mám podezření, že se jedná o kolíky které zapadají do koleček v převodovce, tedy by to mohl dělat řadící automat, ale u něj je nový dorazový šroub. V podstatě to nebrání funkci motoru a myslím, že se s tím dá jezdit a že se to může časem ztratit jak se kolíky opotřebí. Jen bych ještě měl dodat, že převodovka je nová. Napište mi prosím co si myslíte, jestli by to mohlo být ještě něco jiného. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 11:23
 No jo ale to by to nedělal jen jeden neutrál.
Datum: 15. července 2011 11:23
 Nedělá to primární řetěz? Možná než si posedá do zubů lamel.
Datum: 15. července 2011 6:02
|



|