|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci hele co mam dělat tkyž by mustang chytal na 1 slápnutí a za 4 dny chytal pouze na roztlačení. děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 12:03
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 vyčisti karbec
Datum: 15. července 2011 12:03
 možná špatnš seřízené zapalování
Datum: 15. července 2011 1:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 lze jen těžko odhadnout tvůj problém... informací je poskromnu... tipuju to na špatně nastavený karbec, případně nevhodná svíčka...
Datum: 14. července 2011 20:35
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 a bez stroje času by to nešlo ??
Datum: 14. července 2011 20:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 vrátit se v čase o čtyři dny nazpět a zkusit to nastartovat....
Datum: 14. července 2011 20:10
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší svíčka na jawa 23 ?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 8:03
 Já dávám podle měrek 0,45-0,4mm
Datum: 18. července 2011 8:03
 Ale prd. 0,7-0,8 je pro bateriová zapalování. Pionýr má mít vzdálenost elektrod 0,5 mm (0,4 mm je zbytečně málo). Dlouholetá ověřená praxe, ale dělejte jak usoudíte...
Datum: 16. července 2011 12:30
 Pro motor Jawy 20/21/23 se doporučuje vdálenost 0,8 mm, ale je to v podstatě jedno, navíc v letním pařáku, když se pomalu zadírají motory, na plnej kotel, tak je lepší mít menší vzdálenost.
Datum: 16. července 2011 12:27
 lepší je jí sklepnou na 0,4mm dělám to tak u všech švýček
Datum: 15. července 2011 11:53
 Vhodné jsou svíčky Brisk N15C, případně N14C (kdyby se motor víc hřál a vadl). Elektrodu sklepnout na 0,5 mm.
Datum: 15. července 2011 1:50
 6ádná brisk není tak dobrá jak tahle pal http://www.fichtlkramek.cz/nahled/832.html měl sem v mustangovy originál ještě v vvýroby najezdilo to na ní 8 let do ted to naní startoval studený na 2 teplý na 5 šlápnutí koupil sem jí novou a studený na poprvý a teplý na 3 šlápní prostě spokojenost doporučuju  ale sklepnou elektrodu
Datum: 14. července 2011 22:26
 Anebo stará PALka.... Jinak můžeš fichtla osadit i N17C, ale ta už je teplejší...
Datum: 14. července 2011 22:20
 brisk N15C
Datum: 14. července 2011 18:32
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau Draci čim se jejlíp sundá barva při renovaci ?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 19:58
 já použil ,,Odstranovač starých nátěrů" byla to plechovka jako malý ředidlo  potom sem to smirglem zbrousil a ted to vypada dosta pekne po nastrikani. stříkal sem kompresorem!! je to lepší než z plechovky protože ta hodne stejká
Datum: 14. července 2011 19:58
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 jojo děkuju
Datum: 14. července 2011 17:48
Jméno: ja
IP: uživatel6928
 Na ram urcite pisek. Plecharinu muzes vzit treba ocelakem do vrtacky, nebo smirkem.
Datum: 14. července 2011 16:56
 Najlepsia metoda je pieskovanie lebo zaneháva dostatocne drsny povrch a pekne na tom drzi barva, mozes to aj smirglovat alebo odpalit barvu horkovzusnou pistoli
Datum: 14. července 2011 10:52
 Jestli to fakt renovuješ, tak pískováním. Můžeš i šmirglovat, ale je to větší boj...
Datum: 14. července 2011 9:52
Jméno: Malouch
IP: uživatel11787
 Čaute draci! Mám takovej problém. Nevíte jak zlepšit chlazení na babettě 210? Mě se zdá, že se dost přehřívá a už pak nemá takový výkon, jaký by měla mít. Pokoušel jsem se tam přidělávat křidélka k chladiči a myslim, že to moc nepomáhá. Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 14:30
 zdar někde sem viděl že se někomu taky přehřívala babetta tak udělal takovej trychtýř aby to bralo více vzduchu zkus to tak udělat,mu to pomohlo...
Datum: 14. července 2011 14:30
Jméno: bohumil
IP: uživatel11886
 zdarec draci, menší problém s pionýrem, se mě povolilo zadní kolo, a po dotáhnutí se kolo odmítá točit, jakoby ho to svíralo, brzdový buben je v pohodě, není to ani vypadené s hliníkového posuvu, nevíte prosím, čím to muže býti,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 20:58
 zdravim.urval sa mi srobik ktoery drzy vyfuk a teraz to drzi len na jednom...je mozne ze by to dramaticky zmensilo vykon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 20:16
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 já jezdil bez vejfuku a taky to jede ae jakože o tobe vědí i 20 km daleko a trochu víc to žere
Datum: 14. července 2011 20:16
Jméno: filip kolek
IP: uživatel6631
 takhle já mám fichtla 21 těsnění tam taky nemám a vyfuk mi sice drží na dvou šroubkách ale je tam tak 1mm škvíra a taky mi s toho teče přepálenýl olej s benzínem ale co už jezdí to dobře
Datum: 13. července 2011 21:48
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 neteče tě nespálené benzin ale olej
Datum: 13. července 2011 21:48
Jméno: qver
IP: uživatel12036
 no prave ze mi to tesnenie neprilieha a vyteka mi odtial nieco cierneho cize asi nespaleny benzin.no a to je ten problem ze mi ten srobik za*rany ostal vnutry takze nic ine ako prevrtat mi ani neostava
Datum: 13. července 2011 21:22
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 vykon ti to nesnizi pokud ti to prileha tesneni ani mit nemusis pod výfuk a když se ti urval tak tam dej druhý ne? a pokud se zalomil vevnitř tak si sežen vytahovák na šroubky a nebo odvrtej a udělej větší závit
Datum: 13. července 2011 20:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ahoj,potřeboval bych poradit uplne mimo fichtly estli by to nevadilo,,jak ovzdušnit brzdový válec,děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 19:55
 Čau Draci mám mustanga celýhjo sem ho rozebral a složil udělal GO atd chytal na šlápnutí ae asik po 4 rech dnech začal chytat jenom na roztlačení co mám dělat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 12:19
Jméno: Joska
IP: uživatel9876
 čus draci , mam jawu dandy 125 , chtěl jsem snad po 105 sundat přední kolo , nandat novej plašť dat novy destičky a kotouč vše v pohodě , ale když jsem ho namontoval naspatek tak se cely protačí , nevim jestli tam ty podložky u třmenu davam špatně , nebo jestli mi naka podložka nevzala roha , mam na pravé straně 2 podložky a na leve 1 valeček
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 10:07
 Zdravim  .Potřeboval bych poradit, mam fichtla ktrej hazí jiskru, benzín tam jde všechno OK..Ale problém je v tom že nechytá a má strašně malou kopresi..Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 21:13
Jméno: herkules
IP: uživatel12032
 Nn...nedival..Ale on vzdycky jen tak jakoby zavrci když ho rostlačim s kopce...
Datum: 13. července 2011 21:13
 a dival ses na pistni kroušky ??
Datum: 13. července 2011 12:57
 Čau jezdci, UŽ SEM ZOUFALEJ... furt nastavuju zápalko. Všecko je ok. Předstih i odtrh sou nastavený na desetinu dobře. Ale furt nechce házet jiskru. Zkoušečkou sem zkoušel fajku a tam proud jde. Svíškou to asi taky není, zkoušel sem i jiné. Poradte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel12037
 Zkoušečkou je tak dobrý proměřit,jestli neni skrat ve spínačce,jestli neskratují kladívka při otevřené poloze,jestli neni zapalovací pol úplně hluchej a to je tak všechno....skus zaprvý dát zápalko z jinýho pojízdnýho fichtla a nech tvoji indučku....pokud pojede,mužeš vyloučit indukční cívku a problém je dole v zapalování(to už jsou korunové položky) a pak už jen mužeš začít prohazovat jedno po druhém a zkoušet jestli je to cajk.....
Datum: 13. července 2011 15:10
Jméno: Koupim
IP: uživatel11065
 Čau Franta, klidně bych ho koupil, kontakuj mně na e-mail Martinprucha17@seznam.cz, díky moc!!!
Datum: 13. července 2011 7:14
 jawa05... a vis vubec jaké napětí ve fajce je? .... pohybuje se to kolem 16kv  .. kdybys nevedel tak to je 16tis voltů.
Datum: 13. července 2011 0:13
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 já tam pichám prsty od mala, a žiju pořád, ono není nad to se ujistit
Datum: 12. července 2011 22:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na tom šroubováku je dioda, která ti svítí, když ti prochází proud. Po zasunutí do fajky a sešlápnutí páky to prostě bliká. Takže tam napětí tam je. (nechci do fajky strkat prstíky, páč sem náchylnej)  . Tak tu neřešte šroubovák. Zkusím vyměnit kondenzátor...
Datum: 12. července 2011 22:45
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 jak píšu indukčka je puklá a pršelo do ní x roku, a pak je se protáčá v kontaktoch, , mám dvě náhradní, zitra otestuju, mimo to je to tip 550 levostranný, a až se na něm projedu ho prodám, , kdyby ste ho nekdo chtel, , je slabý , jezdím závody, a tento typ, nevyhovuje
Datum: 12. července 2011 22:45
 ve fajfce nic nezměříš,tam je napětí několik kV.proměř odpor ve fajfce,kabelu,ukostření indučky,spoje atd atd.větší odtrh,menší odtrh,kondenzátor,zkrat ve vypínači,zapalovací pol,špatně složené pertinaxy?
Datum: 12. července 2011 22:38
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 poštule, mám ten samý problém, já si to proměřím, ale ted rad, , čím, střídavýma asik, a kolik má byt hodnota? nejsu elektrikář, tak se nediv, že se ptám
Datum: 12. července 2011 22:32
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 postule, naměřeny bylo na šrubováku dvě otočky přes závit, asi tak nejak
Datum: 12. července 2011 22:27
 víš kolik je napětí na svíčce?
Datum: 12. července 2011 22:24
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 jinak mám ten samý problém ted, na 550 předstih nastaven, jiskra je slabá, benzín jde, nejede, je puklá indukčka, a steřilé kontakty na ní, už se droí, zitra to vyměním, a napíšu
Datum: 12. července 2011 22:24
 a kolik jsi naměřil tím šroubovákem?
Datum: 12. července 2011 22:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 http://www.eva.cz/s.php?i=55190&SID=70hkvn6p7k7mv8mqrt5jrisu36 něco podobnýho
Datum: 12. července 2011 22:22
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 no neco to dává, takže by to mohlo býti měřitelné,
Datum: 12. července 2011 22:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Je to normální elektrikářskej šroubovák se zabudovanou diodou a odporem...
Datum: 12. července 2011 22:19
 tu zkoušečku bych chtěl vidět
Datum: 12. července 2011 21:31
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12030
 Zdar draci.... nevíte čím to může bejt?..... když jedu tak mě fechtl občas kucká.... sice asi jednou za 5 minut... ale štve mě to.... dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 19:54
 čau jawaci  chlapi kamoš ma taky problem plynove lanko všecko dobře zapojene ale prostě otoči plynem do pul vubec nic otoči za pulku a zabere potom pusti plyn a sam si pomaličky ubira prostě mu plyn zabira až v pulce a ještě divně tak dik moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 14:06
 Na karbci jak máš šoupátko tak je tam štelovací šroub nebo jak se tomu nadává..Je to to samé jako máš u brzdy na normálnim kole, tak tim to vyštěluj a uvidíš.
Datum: 12. července 2011 14:06
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci chci se zeptat. Mám babettu 210. Zkoušel jsem jí projet když sem jí kupoval a jela dobře tak sem jí dones domu a celou kompletně myl vodou a ted sem jí natočil a jela málo prostě netáhla a pak sem ujet cca 5 metrů a chcípla. mám podezření že jak sem vyndal svíčku tak že odešla svíčka třeba je tam původní brisk N14C. Ale bohužel sem nemohl kouknout na svíčku jestli hází či ne ale natočit to už nešlo. Tak se chci zeptat když se na to zítra kouknu a svíčka to nebude čím by to mohlo být díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:12
 dandik: cemu nerozumis? to nevis ze babeta ma bezkontakt s tyristorem?
Datum: 13. července 2011 15:12
 tyristor????
Datum: 12. července 2011 14:27
 nenatekla ti voda do krabičky s tyristorem?
Datum: 12. července 2011 0:20
 mam podobný problém s laděným mustangem,,,,, jel dobře, včecko v cajku ale potom jsem ho umyl vapkou a od te doby sice jede, ale o poznání hůře.... karburátor jsem čistil dneska,,, moc to nepomohlo
Datum: 11. července 2011 20:31
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 když to nebude svičkou tak.. kohoutek nejde tam benzin,nebo trysky pročistit,(kdyžtak pročistit celej karburator)
Datum: 11. července 2011 19:22
 Čau ve spolek potřebuji jít v týdnu na technickou mám to v polopřevodu a má to být prej do 10 dnu takže nejpozději ve čtvrtek no a najdenou nechce chytnout pak po 30 minutách chytl a dnes už zas ne. Trysky čisty a jskru to házelo celekm pravidelně ale né upně jak by mělo tak jsem to vyčislil mezi kladívkama protože to tam jiskřilo mám tam novej kondík ale je tam napsany 600V a vlnky ale prej to je na pionýra n o prostě to jelo a najednou nic a to jsem s předstihem ani odtrhem nic nedělal jiskru to hodí když to prošlápnu pořádně nohou tak 2 krát a to je vše nevíte co stím zjoršilo se to jak jsem to pročistil mezi těma kladívkama čistli jsem to smirkem a pak technickým benzínem jo ale fajou to není do ruky to kope dobře zkoušená i jiná svíčka a furt nic prosím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 18:36
Jméno: dandan
IP: uživatel12016
 Ahoj draci mám takovou prosbu. nevíte někdo jak bych spravil nakopávání? Dřív chytal na nakopnutí napoprvý ale jenom studen tetkon už nechytá vůbec. musím ho roztlačit. nevíte co stím je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:09
Jméno: dandan
IP: uživatel12020
 dík zkusím to
Datum: 11. července 2011 11:09
 čus zkus přenastavit předstih, odtrh, novou svíčku..jak startuje záleží hodně na tom předstihu a také na svíčce no.. například já mám 555 která chytá na 1. bez plynu aj za tepla, ale druhá už ne.. je to prostě o nastavení a o svíčce..
Datum: 11. července 2011 7:45
Jméno: tomas
IP: uživatel10514
 Zdar draci, potrebuji pomoc .. mam stadiona s22, za studena chyta na šlápnutí, ale když ujedu 1km a chci ho nastartovat, tak nejde ani roztlačit. Prosím poraďte. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:28
Jméno: tomas
IP: uživatel10514
 Svíčku jsem vyměnil, tím to neni. Ale máš pravdu, že se mi to přechcává ale u krabce na s22 nemáš co seštelovat,. Jo a taky to má výbrus, asi ještě nezajetej ..
Datum: 10. července 2011 22:28
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Ahoj, kámošovi se tohle stávalo na mustangu. Myslím, že tenkrát se mu to přechcávalo. Zkus vyměnit svíčku a seštelovat karburátor, jo kdyby to dělalo pořád, tak bych zkusil ještě vyměnit svíčku
Datum: 10. července 2011 21:42
 Čus draci fichtl mi nastartoval většinou na první našlápnutí i když už mám ožvejkanej start segment takže start start páka zabírá až v pulce no ale nechtěl chytnou ani na roztlačení svíčka čištěna nic karbec trysky taky čistý pak přijdu za pul hodky a najednou chytne ale fut´t musím trochu držet plyn ale fakt jen trochu jinak když ho pustím tak po chvíli zdechne no tak jsem to vypl a řikám dobry pak přijdu za hodku a zas nechce naskočit ani nemá jako by snahu .Když mi chytne tak dělá tkvy pf pf no střílí z výfuku a až tak 7CM od vífuku je černá skvrna ale hladina seřízena muže to být třeba tím že sem tam dal trochu víc oleje ? a proč nechce chytnout předstih byl dobře seštelovanej odtrh nak 0,35 na jedna krásně táhne a nevynechává aji na 2 v nízkých otáčkách měl jsme zatím možnost to projet jen tak po dvorku takže víc nezkoušeno
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 20:21
 čau draci, měl bych tady jeden delikátní problém, strašně se mi hřeje jawettka, už sem vyzkoušel snad vše výfuk je vypálený zkoušel sem mělnit bohatost směsi koukal sem se na válec píst vše je v pořádku nepřidíra se magneto nedře o cívky ale prostě stači ujet 1km a je to okamžitě tak horké že to trochec ztácí na výkonu a taky jakmile se to zdechne už nechytne .. svičky jsem taky měnil ta n17c tam pasuje ale prostě je to strašne horké válec sem čistil žebra sou uuplně čisté hlava taky neni zakarbonovaná .. jen minimálně. Benzín v karburátotu uplně bublá tak už fakt nevim co s tim strávil jsemnad tim celé odpoledne dnes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 22:37
 na jawetě jsem jenom jel neměl ji rozdělanou ale může to dělat velký předstih, svíčku dej N15 nebo teď v létě N14,a jede normálně? nebo hůř než předtím? potom bych zkusil jestli se to nepřidírá třeba ložisko na klice
Datum: 09. července 2011 22:37
 no to nezkoušel, ale to si nemyslím že bude příčinou ta motorka je v origo stavu hodně let stála měl to pouze jeden majitel který na tom jezdil než zemřel takhle se hřeje pořád už od zimy co ji mám nevim tu hlavu zkusim leda vyměnit jestli to něco uděla danke
Datum: 09. července 2011 21:06
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no a skoušel jsi vypočítat obsah spalovací komory? (válce) nesnižoval na tom někdo hlavu?
Datum: 09. července 2011 20:55
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Zdravím pánové, potřeboval bych radu. Mám motor z 175/356. Dole jede krásně, ale při zhruba 3 tis otáčkách odumře jakoby nešel benzín semtam i střelí. Tak jsem si říkal nízká hladina. Koupil jsem to těsnění co je na karbec a dál jej pod víčko. Dále jsem pomocí pájky přeletoval o 2 mm ventil na plováku. Zlepšilo se to ale i tak s tím je pořád problém. Předstih jsem sešteloval naprosto přesně pomocí žárovky. Svíčka cihlová. Dělal jsem krosk a mám tam nádrž z pionýra čili i celý kohout. Nevím jestli náhodou nemají větší kohout s větším průtokem. Mohlo by dělat on nedostatečný přítok benzínu do plovákové komory? I když je kohout vyčištěný a bezproblémově průchodný? Měl jsem tam filtr ale ten jsem vyndal z podezření že to blokuje. Natryskování karburátoru je dle výrobce: 95 hl. tryska, 50 volnoběh
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 13:28
|



|