česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  110  111  112  113  114  115  116  117  118  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Zdar draci..Vím že to sem nepatří, ale jelikož na mém fichtlovi nemůžu jezdit páč mám jenom Am a A1 dostanu až koncem prázek tak sem dostal Rhona speed 50...Furt mi svítí kontrolka mazání a na netu sem se dočetl že to signalizuje málo oleje...Jedinou nádržku co sem našel je pod sedlem vedle nádrže a nevím jestli tam nalít převodový, nebo M2t olej..M2t prý k tomu dostali ale kam to lít to nevědí...Tak kdyby náhodou někdo věděl moc děkuju..Sorry za sloh :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel11934    
Tak sem na to kápl..Ono to dělalo jen při rozsvícenejch světlech a podsvícení tachometru to osvětlovalu tak se mi zdálo že to svítí :-) Ale tak teď už to vím a díky za rady :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
pod sedlem se leje normal M2T delam na praxi na tadytech skutrech garance takze to vim taky tam prijela zenska ktera tam nemela olej :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam oilmastera neboli mixér (pokud ho někdo před tím nevykuchal, s tím už jsem se setkal) takže do nádržky kde má být olej nali jakýkoliv olej do benzínu, v tém případě M2T.... a do normální nádrže čistý benzín
 
 
Datum: 09. července 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Kámoš to má pod sedadlem na M2T a to sí dává do benzínu olej samo :-) né jak na fichtlu :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napiš na motorkáři.cz tam by to měli vědet
 
 
Datum: 09. července 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, mám babetu 210 a jezdí celkem dobře, chytá hned, táhne dobře ale její slabou stránkou je rychlost, jede max 45km/h a to vážím jen 50 Kg, kámošovi lítá přez 60... Karbec jsem čistil, co ještě udělat aby to jelo trochu líp? Nečekám od toho žádný zázraky je to jen babeta, ale každej km navíc je dobrej. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Sorry upsal jsem se mělo tam být volnoběh,omlouvám se;-)
 
 
Datum: 09. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marcel trosku to prestuduj\r\n
 
 
Datum: 09. července 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marcel: predstich má i formula neze babetta :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12010    
Babetta má tyristor, tzn žádnej předstih ;-)
 
 
Datum: 09. července 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
To bys měl no :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bych měl ještě zvládnout. :-D Díky. :-)
 
 
Datum: 09. července 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Tak zkrať výfuk a dej jehlu šoupátka vejš :-Da pošteluj předstih atd... :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Corny: To je na mě zase moc... :-D Sem myslel třeba jestli je něco míň složitýho. :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Pánové co třeba max. výbrus,snížit hlavu,zkrátit výfuk apod.? :-D
 
 
Datum: 09. července 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
taky mam takovej problem taky mi jede max 45km/h a kamošovi vic ale to asi bude rozetou a řetězovym kolečkem ja zkusim asi vyměnit rozetu protože ten kamoš ma asi 47z a ja 51..a nebo zkusim jenom to řetězovy kolečko dat do předu velky a do zadu malou rozetu..uvidim jak to pojede silově..
 
 
Datum: 08. července 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klucí problém. Nastavuju na jawě 05 předstih... Odtrh mám 0,4, předstih 2,4. Ale když uvolním šrouby destičky na zápalku a chci nastavit místo, kde jsou kladívka spojena, tak se tam nemůžu dostat. K tomu místu na vačce mi chybí dobrý 3 mm. Nevíte, co s tím? Nemůže to bejt vačkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já měl podobnej problém,bylo to tim,že byl křivej stator,prostě to někdo seřizoval s kladivem v ruce...
 
 
Datum: 08. července 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: kurcza      E-mail:      IP: uživatel12006    
zdar draci, mam problém. Koupil sem si druhýho pincka (s platným TP) a vždycky když se rozjedu tak na 50 km/h začne to chcípat jak když dochází benzín nebo co. když du do otáček třeba s dvojkou nebo jedničkou tak to nezlobí, ale když hodim 3 a rozjede se to tak začne chcípat. Pls poraďte co s tim děk. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: kurcza      IP: uživatel12006    
OK skusim ;-)
 
 
Datum: 09. července 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: stevo1      IP: uživatel2141    
skús vyhodiť filter čo to bude delat. Ja som mal 21 pincka a tiež mi to robilo. vyčistil som karburátor pohral sa s ihlou a nakoniec som dal preč filter a šľapal perfektne. potom som filter perfektne kompresorom a išiel.
 
 
Datum: 09. července 2011 5:23
 
 
 
 
Jméno: kurcza      IP: uživatel8276    
no nwm to by to asi zlobilo i při 1 a 2 né?
 
 
Datum: 08. července 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: stevo1      IP: uživatel2141    
skus sa pohrať s ihlov v šupatku. buť ju daj hore alebo dole.
 
 
Datum: 08. července 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: F.Proton      IP: uživatel11999    
Zdravím. Mám menší problem který jsem zatim nedokázal rozlousknout sám. Nedávno jsem po vyčištění a seštelování motoru na 21 ujel asi 15Km. Při jízdě se najednou uplně zadusil. Povolil sem plyn a motor zase naběhl. Dělá to při zahřátém motoru asi tak prvních 5 min. běhu to nedělá. Již sem vyčistil karburátor, kontroloval kladívka ( byla na nich pecka ) , skusil jiný kondenzátor. Zkoušel jinou svíčku a kontroloval předstih s odtrhem, problém stále trvá. Prostě motor jde jen na volnoběh a první cca 1cm plynu, pak se uplně zadusí, při opětném povolení začne spalovat a drži na volnoběhu. Ikdyž by jste měli podezření na něco co jsem již udělal, napiště to prosím. Znovu to překontroluji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: F.Proton      IP: uživatel11999    
Neni to tak dlouho co jsem ho čistil, ale zkouknu to
 
 
Datum: 11. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12023    
nemáš ucpaný výfuk?
 
 
Datum: 11. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: F.Proton      IP: uživatel11999    
úplně stejný ne. Boužel to dělá ikdyž trochu vychladne
 
 
Datum: 07. července 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
 
 
Datum: 07. července 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš bohatou směs.
 
 
Datum: 07. července 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
[PROBLÉM]Zdravím, mám takový problém, mám Jawu 21, ale když ji pořádně rozjedu, cca po 5-10min. tak se začne dusit až uplně skape...musím chvíli počkat a pak ji zase nakopnu a zase chvili vydrží, nevěděl by někdo co s tím ? (někdo mi řikal že si mam zadělat filtr [nemám tam ten hodní kryt takže to saje vzduch celym vrchem a ne jen trubickou] může to být tím ?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
Standa: Ne je pěkně průchodný, i přesto jsem ho vyčistil a pořád chcípá :-( Už mně to vážně nebaví každý den to projíždím a bez ůspěchu :-(
 
 
Datum: 08. července 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
vadí.....mimojiné koukni jestli nemáš ucpanej uzávěr od nádrže
 
 
Datum: 08. července 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
No tak filtrem to nebude, sehnal jsem si tu horni cast takze filtr je kompletni, nechal jsem ho nahřát n slunci a pak tam pěkně najel a drži to vše krásně, no ale pořád mi to dělá to samé že když to víc zahřeju a jedu rychleji tak se to zacne dusit az to zhasne, při dalším nakopnutí to zase jede, ale po chvíli repete. Vyčistil jsem svíčku, trisky, svíčka jiskru dává (NEPOMOHLO NIC) Objevil jsem že v hadičce mezi nadrži a karburatorem se mi vytvářejí malé bublinky vzduchu, nevím jestli při jízdě nebo při otočení kohoutku, ale prostě tam jsou...nevadí to ?
 
 
Datum: 07. července 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: vefv      IP: uživatel12000    
pridelej to plechovou manzetou(vypada to jako eskapaska jenom plechova),odstavat to nemá,musí to být zakryté§;-)
 
 
Datum: 07. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
Aha, tak ten si seženu...ale ještě mám problém že mi tam ten filtr nejak dobře nedrží na tom sacím otvoru...ale nemá to tam schválně trošku odstávat ? když tam je kanálek na odtok přebytečného benzínu ? (kdyžtak to vyfotím jak mi to tam drží)
 
 
Datum: 07. července 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně, bez toho krytu to mě ani nejede.
 
 
Datum: 07. července 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec jak mám udělat na jawě 21,aby mě šla pekně do otáček vzduchoví filtr mám originální,ale novou vložku filtru a ,aby byla spotřeba tak kolem 2 na 100km poraďte a trysku mám 72 hl.dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidus filtr a HT dej 65.
 
 
Datum: 07. července 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: Dominik Barton      E-mail:      IP: uživatel11997    
Ahoj mám problém vyplétám kola na jawu 550 a potřeboval bych nějaké fotky nebo odkazy jak na to díky a odpovědi zasílejte prosím na E-mail barton.dom@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 550      IP: uživatel11997    
jo to jo jen že tam jsou tři druhy špic a ještě na každé straně jiné takže tam není stejný výplet jak jinde
 
 
Datum: 09. července 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Omg, to je Cyklistickej vejplet.
 
 
Datum: 07. července 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyť píše, že se odpovědi maj zasílat na email :-D
 
 
Datum: 07. července 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
 
 
Datum: 07. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Míla      E-mail:      IP: uživatel7075    
Zdravim mám ČZ 125 typ 453 koupil sem jí nedávno dlouho stála spojízdnil sem jí docela rychle chytla dobře dneska jsem jel testovací jízdu a nastal problém z ničeho nic to chcípne a zasekne se zadní kolo a hodí to do smyku, ale když zmáčknu spojku tak se to srovná a mužu v pohodě zastavit, potom už nastartovat zase chvili nejde, stalo se mi to třikrát a málem sem se na tom přizabil.Nevíte co by mohlo dělat problém ? Motorku jsem měl kompletně rozebranou bzrdy jsou dělaný řetěz je napnutej správně komplet nový lanka...Děkuji za tipy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
?????
 
 
Datum: 07. července 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tebou je sranda,kam jdeš na silvestra?
 
 
Datum: 07. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
No z kopce.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvaapůla jede 140?
 
 
Datum: 07. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Jak říká kolega zadírá se ti to. Ve 140 na jawě 250 se taky seklo zadní kolo a když jse vymačkla spojka tak to v poho jelo.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadírá se ti píst. Bud málo mažeš,nebo má motor chudou směs. Taky může byt čerstvé po výbrusu a jestli mu trošku dávals tak to je jasné... A nebo máš všechno vpořádku ale prostě jels hodně dlouho na plný kotel
 
 
Datum: 07. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci, mám dotaz. Mám na starým pinckovi motor z J 21, ale dekt na zápalku je z J 05 (kulatej se šnekovou pákou na spojku). Zapojil sem lanko, dal do šneka kuličky a do motoru tyčky (krátká, kulička, dlouhá) A ted to přijde. Při stlačení páčky spojky se spojka rozpojí a nezabírá, takže pohoda. Ale šnek v deklu se po otočení vytlačí ven jen asi o 3 mm. To mi přijde hrozně málo, proto se ptám, jak ,,hluboko,, má při tlaku páky zalíst tyčka spojky. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc, motor tedy bude 05kovej. A problém je vyřešenej. :-)
 
 
Datum: 06. července 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik mm by jsi chtěl ty lamely rozlepovat?ty 3 mm jsou až nad hlavu a stačí.dandik proč je nutný dekl z 21?pokud je motor z 21 tak tam 05 víko nedáš.vadí výstup z převodovky,upevnovací šrouby m6.
 
 
Datum: 06. července 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis si sehnat dekl na 21.... protoze v deklu na 21 je i lozisko a gufero na tu celou tycku od sekundara.... s deklem 05 ti to nepude
 
 
Datum: 06. července 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, mám jeden dotaz, mám jawu 20 a na ní motor po výbrusu, ale nějak špatně startuje, vždycky ho nakopnu tak na po páté, ale hned zdechne a pak na jedničku jede velice špatně: škube a občas zdechvě a jindy zas řve, když dám dvojku tak je to o poznání lepší a na trojku jede krásně, névím co stím. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel11994    
předstih špatný!odtrh teš
 
 
Datum: 06. července 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
dobrý den,chci se zeptat etli nevíte kde by se dalo sehnat řetězové koleško na babetu z motorem puch ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Na internetu? :-? :-D
 
 
Datum: 07. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Mazel      IP: uživatel6914    
cau, prestala mi jet babetta 210 pred nekolika dny, dnes jsem vycistil komplet karburator a nastavil hladinu, na naslapnuti chytla a jel jsem kolecko, jela krasne, tahla uplne super... ale az se to trochu zahral motor tak to zacalo vynechavat a chciplo to, pak uz se to nedalo rozjet na dyl jak 3 sekundy... svicka je krasne cihlova a sucha... nejake rady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zapalovací cívka když jedeš za studena jede dobře a jak se trošku zahřeje nejede?to dělá cívka
 
 
Datum: 06. července 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: Mazel      IP: uživatel6914    
z kohoutku to tece krasne... k te svicce: zkusim to nakopnout za pul hodky jestli to za studena zase pojede
 
 
Datum: 05. července 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
mas dobrej kohoutek? to je zrádný
 
 
Datum: 05. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: klo12      IP: uživatel11977    
nemáš moc teplou víčku něco jako n17,,právě jak to vynechává to je asi to že se to přehřálo
 
 
Datum: 05. července 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel11988    
Zdarec borci. Nemate nekdo rozmery klinku rotoru na Stadiona? Vsude dva dny zavreno :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel7674    
Zdra draci mám Jawu 125 Dandy a po nastartování má vysoké otáčky kolem 5000.Nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
taky na rolně je telovací šroubek na lanko linu tak jestli ti to prostě jenom nedrží moc plinu tak ho skus zatočit
 
 
Datum: 06. července 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Jestli se ti zasekava soupe tak musis vyndat karburator a rozebrat a poradne vycystit
 
 
Datum: 05. července 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel7674    
Díky za odpověd,a kdyby se zasekávalo to šoupě tak co s tím mám udělat?
 
 
Datum: 05. července 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nastaviv si voľnobech nezasekava sa ti bowden plynu alebo klapka (šupatko) v karburátore???
 
 
Datum: 05. července 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, poprosil bych o pomoc. Vymlátily se mi silenbloky v přední vidlici a fichtl začal být tak lehce neovladatelný :-) takže můj dotaz je: Kde mi někdo nalisuje nové silenbloky za rozumnou cenu v okolí Ostravy??? Díky moc za rady a tipy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
mas jedinou kliku ze to cezetak napsal jako prvi ...... bych te se asi jó hodne a jó skurvene rozepsal ...
 
 
Datum: 06. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. července 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silenblok je z gumy.. pouřitý v aute k zavěšwní motoru, převodovky, náprav atd... to co máš ty v přední vidlici je pouze plastové futro, které si nalisuješ sám bez nějakého speciálního nářadí... teda pokud nejsi lempl... a kdybys nebyl líný tak na netu je kopec návodů jak to udělat..
 
 
Datum: 05. července 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11550    
Čau mám čz 150 po dlouhé době jsem ji vytáhl z boudy a nechce jet čistil jsem karburátor několikrát a na našlápnutí ani na roztlačení nejede. Ale jak jsem zkusil stříknout trochu benzinu do válce tak to jde myslíte, že je špatný karburátor? Myslím že dřív s tím byl taky problém. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11550    
To jsem si taky říkal,ale když už jsem všechno vyčistil nejmíň 5x tak jsem si myslel že už to bude ok. Nic jiného tě nenapadlo??
 
 
Datum: 06. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Řekl bych, že je to normální u strojů, které delší dobu stály.... mě to taky dělalo u čz 175 a i u 250tky ale každopáně ti moc závidím čz 150 je moje vysněná motorka....
 
 
Datum: 05. července 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám takový dotaz ohledně rozměru ráfku na Jawu 250/559 Panelku, v TP jsou napsány dva rozměry pro zadní ráfek - 2,15x16" a 1,85x16", tak mě zajímá jestli na ten 1,85x16" obuju bezproblému pneu o rozměru 3,50x16" nebo jestli je zapotřebí ten 2,15x16". Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Zdarec draci, nevíte čím to může bejt? Když řadím tak se s toho občas ozývají takový rány že si myslim že je po převodovce.... ale díky bohu to pořád jede výborně :-D.... ale nevíte čim by to mohlo bejt? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, buď to může být špatným seštelováním spojky - nevypínáním, takže seštelovat, zkontrolovat stav spojky popř tyček a kuliček. Mě se stalo že jsem generálkoval motor a zapoměl jsem tam dát mini podložku pod hlavní hřídel takže převody mají kapku vůli a při řazení to zachrastí i když je spojka vyplá...
 
 
Datum: 04. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jawa05: Spíš mu spojka úplně nerozepíná a převody jdou dost na tvrdo přes zuby. Znám to zčezety, dá see to vyřešit pořádným seštelováním vypínání spojky
 
 
Datum: 04. července 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změn si prosím nick, nechci aby si mě někdo pletl s někým jiným. Jinak k otázce, může to bejt tím, že ti klouže spojka a prostě zařadíš kvalt natvrdo...
 
 
Datum: 04. července 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, když nastartuju fichtla, tak po vytočení na max. otáčky fichtl zdechne a konec. Už nevim, co by s tim mohlo bejt. Nádrž sem vyčistil, trysky v poho, karburátor dobrej taky, myslim že mi tam jde málo benzínu ale nádrž je čistá a filtr v hadičce taky. Co by to mohlo dělat? Poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 3:06
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel11985    
zkus zmensit odtrh tim by to taky mohlo nebo se koukni na spalovaci civku jestli dobre pali :-D
 
 
Datum: 05. července 2011 3:06
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bych ještě zkusit...tim by o mohlo bejt zatim dik..
 
 
Datum: 04. července 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina vf karbecu ? pust benál nepžeplavuj a pak až doteče u stare hadičky se to huř pozná tak ho proste po chvvili vypni oddělej vršek plovákovky a třeba tenkým šroubovákem ponoř ploák hladina by měla lícovat s vrškem plováku http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 04. července 2011 18:18
 
<  110  111  112  113  114  115  116  117  118  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 21:37:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu