|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravíčko.píšu opět ohledně mustanga.Stále trvá ten stejný problém jako jsem psal nedávno. :
Je mi to blbé ale už si fakt nevím rady.Jawa 50/223.komplet po GO.Motor GO.Výbrus.Zajeto cca 50km.Mažu 1:35.Těch cca 50km v pohodě.Ale ted poslední dobou jedu , ujedu cca 1 km a začne to chcípat za jízdy a už to pak nenahodím.Ten 1 km je to luxusní , tahá jede krásně.Netočím to bo je po výbrusu.Ale pak to jde pomalu do otáček a zdechá to.Jednou to zdechne a pak už to neroztlačím ani nekopnu za nic...ZKusil jsem už snad ůplně vše.Svíčku , zapalování , kontakty , kladívka ( škvarek),hladinu , benzín a furt stejné.Prosím Díky moc
vše pořád stejné.Až na jednu věc.Zjistil jsem , že se mi zasekává ventil ve víčko v plovákové komoře.Nedovíral a proto se to pořád přechlastávalo.říkám si paráda přišel jsem na to... ALE .. Vyměnil jsem ho za jiný.nastavil hladinu a roztlačil jsem to na 1m.říkám krása.Zkusím nakoopnout , nakopl jsem na 3 zuby.Paráda.Jenže nemohl jsem to jít projet protože jsem spěchal do školy.říkám že to zkusím jak odpoledne příjdu.Příjdu k mustangu suveréně že se du projet..Ani hovno... ani na 2km tlačení a startování ani neškytl.. vše jsem znova až extrémně vyčistil , ventil funguje hladina nastavená a prostě to ani neblafne... nic , nula,mrtvo.. Nevím prostě no .. Tak jestli se někdo ještě najde na nějaký tip budu rád..Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 16:53
 jawak : ani ťuk..,idu to zkusit,dám tam trochu benzína a zkusím,kondík zkusím,barva jiskry je ted taková nafialovělá,zkusím co říkáš..mám 4 výbrus.originální trysky... Díky.. zkusím .. a ozvu se..
Datum: 08. července 2011 16:53
 zkus tam bez filtru stříknout startovací spray
Datum: 06. července 2011 0:07
Jméno: jawak
IP: uživatel11989
 cus tedka uz ti to ani neskytne jo ?.. skus do spalovaciho prostoru nalit trochu benzina a barva jiskry ?... vymen kondenzator bo to je tes pekny zmetek.. jako tvuj problem sem mel podobny taky.. hele jak ti to chytne a zacne ti to jebat tak to nechej na volnobeh sundej filtr zakryj saci prostor(rukou) dej plny.. (zacne se to dusit a dej pryc ruku)... melo by ti to na chvili tocit... a jaky mas vybrus?.. mas originalni trysky?.. mozna skus vetsi.... fakt nevim napis jeste presne co ti to dela.. popr jestli ti to uz chytlo... zdr
Datum: 05. července 2011 23:48
Jméno: 1zetor
IP: uživatel11654
 tak skus jestli to nekde nesaje falešnej vzduch
Datum: 05. července 2011 13:27
 Ještě mne napadá jedna věc, sice si psal že si zkoušel svíčku, ale máš na ni sklepnutou elektrodu? Já ji vždy sklepnu podle měrek na odtrh tj. 0,3 mm. Je to prostě ten náš fichtl no....náladový stroj.  Pokud to nepomůže tak schválně zkus dát o chlup větší odtrh na kladívku, to také někdy pomáhá. Jinak už ti asi neporadím, zkus a uvidíš, kdyžtak ti tu poradí zkušenější než já.
Datum: 04. července 2011 20:59
 bugs-svíčka mokrá je,jiskra krásná,předstih jsem zkoušel různé hodnoty a žádná změna...
jenco-omyl.Moje chyba.1:35 mažu normálně.Ted při zábehu mažu 1:20 cca... omlouvám se.takhle bych při záběhu nikdy nemazal...
Datum: 04. července 2011 20:32
 len tak informativne: pomer pocas zábehu je 1:25 a pomer po zábehu 1:33 a ty mazes len 1:35
Datum: 04. července 2011 18:51
 A svíčka je mokrá? Jiskru háže? A co předstih? Ničím jiným to snad být nemůže. Pokud je elektrika a palivo, tak to musí jet!
Datum: 04. července 2011 18:28
 zdravíčko.píšu opět ohledně mustanga.Stále trvá ten stejný problém jako jsem psal nedávno. : http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id194985.html vše pořád stejné.Až na jednu věc.Zjistil jsem , že se mi zasekává ventil ve víčko v plovákové komoře.Nedovíral a proto se to pořád přechlastávalo.říkám si paráda přišel jsem na to... ALE .. Vyměnil jsem ho za jiný.nastavil hladinu a roztlačil jsem to na 1m.říkám krása.Zkusím nakoopnout , nakopl jsem na 3 zuby.Paráda.Jenže nemohl jsem to jít projet protože jsem spěchal do školy.říkám že to zkusím jak odpoledne příjdu.Příjdu k mustangu suveréně že se du projet..Ani hovno... ani na 2km tlačení a startování ani neškytl.. vše jsem znova až extrémně vyčistil , ventil funguje hladina nastavená a prostě to ani neblafne... nic , nula,mrtvo.. Nevím prostě no .. Tak jestli se někdo ještě najde na nějaký tip budu rád..Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 17:40
 čus draci zajíždím jawu 175 ( jehla na 3. zářezu, M= 1:25) no a mám úplně bílou svíčku.jak je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jojo svíčku mám n15c.. jinak díky všem za rady dotáhl sem šroubek bohatosti a je to lepší..
Datum: 04. července 2011 21:33
 d 505: Jenže bílá elektroda svíčky značí chudou směs! při záběhu musí a většinou bývá svíčka furt černá, což je dobře - dostatečně bohatá směs a motor je dobře mazán.
Datum: 04. července 2011 21:12
Jméno: de 505
IP: uživatel11977
 to se mi stalo taky ,buď to dělají aditiva v benzínu ,nějakej lepší olej nad 200kč litr,nebo levnej neolovnatej benzín ,,nemyslim si že by to nějak škodilo
Datum: 04. července 2011 21:09
 Jo a jakou svíčku tam máš? Nejideálnější je BRISK N15C!!!
Datum: 04. července 2011 21:08
 No když jsem zajížděl ČZ 175 450.05, tak v příručce byla doporučována jehla na 4. zářezu, zkus to a seřid si i ten dorazový šroubek volnoběhu - bohatost směsi - má to být pobvoleno tak o 1/2 otáčky.
Datum: 04. července 2011 21:08
 Čau draci nevíte prosím vás co se může pravděpodobně v elektrice přehřívat, že to pak po zahřátí pořádně nejede, nejde do otáček a tak? Je možný, že to nemusí být v elektrice, ale mám na ní podezření, když tak mám nový tyristorový zapalování. Dík za rady. Ať to jezdí!  Jo abych nezapomněl mám jawu 20, která studená jezdí jak drak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 21:23
Jméno: Scorpio
IP: uživatel11988
 Mnoo, mas nekde schema k tomu tyristoru?
Datum: 05. července 2011 21:23
 Ok, mrknu na to
Datum: 04. července 2011 19:31
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 Mě tohle dělala svíčka(špatná tepelná hodnota)
Datum: 04. července 2011 17:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 dobrý den,chtěl bych se zeptat estli by jste nemněl někdo nákou dokumentaci o tříkolce tribeta,hledal sem na netu ale marně ,děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:32
 Mám k dispozici pouze návod k obsluze.
Stenly.
Datum: 17. srpna 2011 8:32
 Zdarec,mám problém s pinckem(21),nejde do otáček,předstih je ok ,výfuk i karbec je čistej benzín teče...už nevím co stim  dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 3:09
Jméno: Dominik
IP: uživatel11985
 zmensi odtrh anebo se koukni ma spalovaci civku na zapalku tou taaky muze bejt xD
Datum: 05. července 2011 3:09
 Jojo vyzkouším dík
Datum: 03. července 2011 15:31
 Odtrch na kladivkách koukni se třeba jesli tam není pecka a seřiď odtrch
Datum: 02. července 2011 23:40
 Předstih
Datum: 02. července 2011 23:00
 a co svička ?? a vzduchový filtr
Datum: 02. července 2011 22:44
 čau bejci nutně a rychle scháním koleno výfuku nemáte ho někdo doma? nejlepe středočeský kraj
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 10:07
 příště zkus napsat typ motorky.. jinak zkus aukro
Datum: 02. července 2011 10:07
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Čau lidi mám Jawu 50/20 mám problém nechce mi nastortovat na nakopávačku a to mám i novou svíčku,(zkoušel jsem jiskru a ta je pěkná),de jedině roztlačit a to musí být velký kopec.Prosím nevíte čím to je . Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 11:27
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 To je tím předstihem,napíšete mi tu někdo stručný návod vím že na netu je toho hodně ale já se v tom nevyznám.Díky moc
Datum: 02. července 2011 11:27
 rozladěný karbec, špatný předstih.. taky to může bejt i blbá svíčka...
Datum: 02. července 2011 10:12
 Špatná směs.
Datum: 01. července 2011 21:28
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 špatně nastavený předstih máš ho moc veliký
Datum: 01. července 2011 19:13
 čau, dovezl jsem si motor který jsem našel u dědy ve stodelo, nevím jak dlouho ležel, ale byl uplně zarzlí píst ve válci tak jsem ho vytlukl válec byl uplně v pořádku, tak jsem chtěl pokračovat v opravě tím že jsem chtěl sundat víko spojky, všechny šroubky jsem v pohodě odtáhnul, ale pak jeden nijak nešel odtáhnout, zkoušel jse mto všelijak i tím největším šrubovákem co mám ale nic nemohli byste nějak poradit jak ho ztama dosta, jinak je to asi čz 125/351 jak jsem zjistil díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:39
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 vrtacka + nastavec na ty srouby...zapres se o to a pude uvidis
Datum: 03. července 2011 18:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kladivo a přes šroubovák na ten šroubek klepni potom ho odrazíš ap ůjde povolit...jina jdou taky docela snadno odvrtat
Datum: 03. července 2011 13:35
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus draci chcu se zeptet kolik može stát jak je rozeta na pioníra tak jak drží v zadnim kole tak jak jsou v tem zadním kole ty 3 gumy male na ty 3 čepy tak kolik možu stát ja sem je tu nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:24
 ahoj mam takovej asi blbej dotaz mam v mustafovi cca 2 roky starej benzin s olejem M2T a motor mi na to kdycky jenom škytne běží cca 3 vteřiny a pak zhasne muže to být tím benzínem? Díky za odpovědi a všem hezký prázdniny.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 14:11
 Zdar, vyčistit komplet palivové vedení: nádrž, kohoutek, karbec. Na karbec se mi nejvíc osvědčilo povaření v octové vodě - dostaneš z tama všechen bordel. Nic nepokazíš namontováním benzinového filtru, pak budeš mít pokoj. Jinak ten benzín bych asi taky vyměnil
Datum: 01. července 2011 14:11
 čau, určitě je to tím benzínem, já jsem měl uplně stejný problém u čz 175 měl jsem tak rok starý benzím vždycky to chytlo běželo asi tak ty 3s jak píšeš vyměn ho a hned ti to pojede
Datum: 01. července 2011 13:30
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 A nemáš třeba přicpaný kohout, nebo i v plováku něco může být, bych to zkontroloval.
Datum: 01. července 2011 12:26
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Mohlo by to tím být, zkus ho vyměnit a uvidíš. Já jsem s tím sice nikdy problém neměl, ale prý to tím může být.
Datum: 01. července 2011 12:01
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 Zdarte draci potřebuji help mám cz 175/487 mám takovou základní poruchu nejde mi jiskra . Klakson mi jde (baterie v pořádku) . Může být problém v relátku ?! Nebo dynamo samo ? vím že kladívko,kondenzátor,induk. cívka jsou běžné poruchy , ale zajímá mě relátko nebo dynamo ? (Před rokem jela) Popř co by to mohlo být za poruchu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 12:01
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 jo díkes , už jsem na to sice přišel .... (opravdu kladívko v háji )
Datum: 01. července 2011 12:01
 cus, s dynamem nebo relatkem to nema co delat jeslti hazi jiskru. tady jde stava z baterky pres inducku na kladivko. aby to nehazelo jiskru vubec to asi inducka nebude. , toze najednou odejde kondik bych taky nevsacel-. propiloval bych fakt kontakt kladivka a podival se na kabelaz
Datum: 30. června 2011 22:22
Jméno: Jezda
IP: uživatel9528
 čau draci,hle mám pionýra cukal na jedničku.Cukal jako prase prosně vynechával tak se motor rozebral dali se nový ložiska atd. ale dělá to pořád určitě je toněkde v převodvce jestli cýte čím to je nebo stím máte skušenost tak poradte .  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 3:14
Jméno: Sominik
IP: uživatel11985
 zkus bymenit svycku ta vetsinou vynechava
Datum: 05. července 2011 3:14
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 mohla by to dělat taky svíčka
Datum: 30. června 2011 14:02
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,nevíte kde bych sehnal koleno na jawa 90 ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 22:01
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 na jawu 90 ti mohu poskytnou uplne vse ale kolena mam dolu - nahoru si nechavam.........
Datum: 30. června 2011 22:01
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 jawa 90 cross,díky moc klidne nejaké stare ,díky
Datum: 30. června 2011 11:17
Jméno: jawááák!
IP: uživatel11315
 Zdravim draci... mám docela problém. Dneska sem rozdělával náhon tachometru..... všechno v poho, ale když sem ho nasadil tak se mě netočil šnek...... zkoušel sem všechno ale prostě nic. Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 14:54
Jméno: jawááák!
IP: uživatel11315
 právě že mám... to je to nejhorší....
Datum: 30. června 2011 14:54
 skontroluj ci mas take dva koliki na rozete lebo vecinou preto to nejde
Datum: 29. června 2011 20:19
Jméno: solta.richard
IP: uživatel11956
 Zdar....Můj fichtl nechce jezdit...Palivovka je vyčištěná jiskru hází všechno chodí, ale prostě jeden den jedu nádhera 70km/h ale za hodinu se nedá vytočit do otáček prostě jen na volnoběh..Štelobvali jsme předstih, a chvilku to jelo ale pak zase to samí..Myslíte že se třeba pohnul bo já nwm...Vše je jinak ok teď jsem dělal menší generálku...Už si nevím rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 8:13
 Přehřívání?
Datum: 01. července 2011 8:13
 Zdar, Nevíte jak a čim se da da dotahnout předni vidlica(matice krku a ty misky v trubkách?Bavil jsem se z jednim automechanikem a ten mě řikal žě je na to potřeba speciální klíč.Že prej když to dotáhnu normálnim tak prej to neni ono a má to vakl  ík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 21:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Neřeš a dotáhni obyč klíčem, nebo si sežen momenťák a je utáhni to podle mechanika tím...
Datum: 28. června 2011 21:22
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 fichtla mam porenovaci,jakto ze mi vythane jen 50 a to max?valec mam prefektne zajety,kamosuv vytahne 75 a to bez renovace ,co stím?olej pouzivam valvoline do 2t a natural 95 we power za rady dekuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 19:56
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 co jeste chybi?
Datum: 29. června 2011 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel11964
 tak ještě jednou....furt chybí asi 10 odpovědí
Datum: 29. června 2011 15:19
Datum: 28. června 2011 20:19
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 ok takze znova!,valec "uloženka,na něm najeto 1433,píst a pitní kroužky taky uloženka,karbec komplet nový!,2 díry v airoxu-filtr je nový a čístý,převodovka nová nepoužíta,taky uloženka,ložíska všechny měnený v motoru za kvalitní,všechny simerinky"gufera"nový,žadná vule ve šoupatku ani v kolech prostě nikde,benál natural 95 we power a olej valvoline 2t,rozeta 55z a primár 14z,spojkove kolečko originál v zubech,jehlu mám 2 zářez z hora,hlava nová z ledevinkovým spalovaním nebo jak se tomu říká,lanko od plynu taký nový,nedrhne ....
Datum: 28. června 2011 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel11955
 Ptal jsem se ještě na dalších 15 věcí.....z popisu: "Pionýr jede 50,má starej origo zajetej válec,všechno nový,šteloval to starší skušenej pán" neumim poradit....potřebuju znát konkrétní detaily...podle mě to bude jen ve špatnym nastavení...ale nemáme jak určit,co je špatně,když nic nenapíšeš.....
Datum: 28. června 2011 16:35
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 nežere to korov vubec,předstich mi dělal skušenej starší pán co tomu opravdu rozumí
Datum: 28. června 2011 16:02
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 chlapi,mam uloženku zadnej poslkej šit  ....ne a ne jet rychlejí :/
Datum: 28. června 2011 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel11955
 Ad a) dej tam jak ti radí kolečko 12-13zubů Ad 3) pokud máš polskej válec,tak bez zásahu pilníkem ani víc nejezdí Ad c)Popiš jak je to seřízený a kdo to seřizoval? Jakej je předstih,jak je měřenej,jakej je karburátor? trysky? airbox? kolik záslepek? jehla? plovák? hladina? kola se otáčí volně? Převodovka nedře ve futrech? nehřeje se to nějak víc? Spotřeba? 2 a nebo 5 litrů? Jak to chytá? akcelerace: tupý/ostrý?
Datum: 28. června 2011 15:39
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 jo? a to proč, mam 13 a do celkem táhlýho kopce vpohodě přeřadim i na větší rychlost ve dvou lidech....takže samotnymu mu to musí letět....
Datum: 28. června 2011 15:14
 asi tak... z 14 to rozjedeš leda tak z kopce...
Datum: 28. června 2011 14:42
 s kolečkem 14z to ani líp nepojede... motor nemá sílu to s tím převodem rozhýbat
Datum: 28. června 2011 13:31
Jméno: kubiq
IP: uživatel11953
 tak pokud je nový, tak myslíš nejspíš ten polský ne? nebo si měl uloženku? pokud je to ten polský musíš alespon slícovat kanály, jinak to nejede až tak jak by mělo.. to by mohl být tvuj případ..ale můžou to být i další věci..
Datum: 28. června 2011 9:58
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 né!válec je novy!a mam na nem najeto pouhých 1433!!takze je to kravina ze bybyl vybehany!jen me nejde do hlavy jakto ,že mi jede jen 50.
Datum: 28. června 2011 9:37
Jméno: blend
IP: uživatel11876
 hmm...pero radsi moc nerad, protoze see\r\n 14 mu to pojede jedine rychlec nez s podelanou 12, zlata stredni cesta rychlos/sila je 13...
Datum: 27. června 2011 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 14 zubů je strašně moc! dej 13 nebo lépe 12 a jestli máš origo válec ještě bez výbrusu tak se nediv..prostě je vyběhanej...jinak se taky koukni na předstih
Datum: 27. června 2011 23:03
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 v zadu 55 v predu 14 zubu,převodovka originál.válec originál píst 38mm dvoukroužek a karbec komplet nový take podle originálu
Datum: 27. června 2011 22:51
 Lehkej převod?
Datum: 27. června 2011 22:39
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 vyfuk je uplne novy,a najeto je 1433km,zduchovy filtr je novy a čísty§
Datum: 27. června 2011 22:36
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 mámš čistej výfuk? čistý trisky čistej vzduch. filtr? kolik km po zajetí je ten válec?
Datum: 27. června 2011 22:32
 Čau montážníci, mám dotaz, jak se vyměnuje ložisko v koleu pincka? Jsou tam 2 a já je potřebuju dostat ven a dát tam nový. Tak poradte jak na to prosííím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě ti o 100% pomůže když to ohřeješ aspon na těch 120 stupnů ..půjde to vše mnohem líp stačí sundat pneu a hodit to na kamna
Datum: 27. června 2011 23:07
 kdyby bylo něco nejasnýho, tak zítra vysvětlím
Datum: 27. června 2011 22:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky moc, pochopil jsem (snad)
Datum: 27. června 2011 22:20
 vezměš tyčku a odpáčíš k jedný straně ten rozpěrnej váleček co je mezi ložiskama. Když ho trošku odpáčíš k jedný straně, tak uvidíš část vnitřního kroužku ložiska a do něj párkrát kladívkem přes tyčku klepneš a ložisko by mělo povylízt. Pak odpáčíš rozpěrnou trubičku ke druhý straně a uvidíš zase kousek vnitřního kroužku ložiska a zas do něj párkrát bouchneš. No a tak to opakuješ, než první ložisko vypadne. pak vytáhneš rozpěrnej váleček a přes tyčku vyboucháš druhý. Doufám že je to srozumitelný, ale v tuhle dobu už mi to nějak moc češtinsky nemyslí
Datum: 27. června 2011 22:16
Jméno: Goldík
IP: uživatel11867
 Nazdar draci, potřebuju radu, mám defekt se světly, nechtěj svítit přitom elektroinstalace je v pohodě a když to napíchnu rovnou na magneto tak to sice (slabě) svítí ale téměř okamžitě mi to chcípne (začnou se zmenšovat otáčky až to chcípne) moc díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 20:21
Jméno: jawař
IP: uživatel10827
 Něco ti to nejspíš zkratuje ;D
Datum: 27. června 2011 20:21
|



|