|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci tachometr mi neukazuje ještě origo náhon provlikli to je tak jak to bylo ale neukazuje chyběla tam ta maznička dole tu jsem tam dal ale chci ho ještě promazat vazelínou ale také se podívat jestli tam jsou ty 2 kolíky no a tady nastává hlavní problém .U předchozího pionýra jsem ten ŠNEK sundal vklidu ale tady to nejde má to vůli trochu na horu cca 3MM ale dál to proste nejde páčíl jsem to měl jsem to i ve svěráku ale to jen tak decentně abych nák nezničil tu rozetu atd ale ten ŠNEK proste nejde dolů .Zítra budu dávat kolo zpět do rámu tak ad vím co a jak .Díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 18:12
 Tak vytoč náhon aby si viděl tu hřídel jak se do ní vsouvá náhon a zatoč rozetou a uvidíš jestli se točí nebo ne. Když jo tak může být sčíslý ten 4hran nebo je chyba v náhonu, jestli se netočí tak jsou sčíslý zuby na soukolí. Jinak já to mažu tak cc po 800km a vždy 5* máčknu na maznici protože přemazaný to taky není dobrý. Jinak jak to nejde dolu ten šnek tak to se mi stalo jen na taiwancký rozetě se 6 dírama.
Datum: 27. června 2011 18:12
 Čau draci mám opět problém, ale když tenhle vyřeším tak už snad trochu déle než normálně by to mohlo zůstat úplně spravený. Tak teď k tomu problému: Normálně za studena mi fichtl chytá na první našlapnutí táhne jak drak, ale když se ohřeje a to právě celkem brzy než je to normální tak už tak dobře nechytá, ale hlavně nejede, nejde ani se dostat do otáček, netáhne prostě hrůza. Tak nevíte prosim vás čím by to mohlo být? Protože když zase ho nechám vychladnout tak pak zase chvíli jede úplně bez problémů a takhle pořád dokola.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 13:05
 Právě že tou hladinou to taky nebude, protože jak jsem tady psal tak za studena jezdí úplně krásně.
Datum: 27. června 2011 13:05
 Jakou mas svicku?dej tam univerzalni 15.- ale tou to stejne nebude  . Jinak bych problem videl v karbci- jestli ti za studena ten fik jede pouze treba na ctrvt plynu a kdyz mu das plnej tak proste netahne a spomaluje- tak to se mu nedostava benzin. zkus zvysit hladinu v plovakovce popr. vetsi trysku. Zdar
Datum: 27. června 2011 9:31
 Zdravím, když u mého pionýra dam plnej plyn, tak to chvíli vydrží a pak hned votáčky klesnou na minimum. Nevíte co by to mohlo dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 19:46
 asi jo..
Datum: 28. června 2011 19:46
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak skus ten kohoutek
Datum: 27. června 2011 20:05
 bez toho zkurvenýho filtru je to to samý..
Datum: 27. června 2011 19:56
 jo zkus to proturovat bez vzduchoviho filtru co to bude delat
Datum: 27. června 2011 12:29
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 *vzduchovej
Datum: 27. června 2011 12:19
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 možná bych skusil profouknout kompresorem filtr
Datum: 27. června 2011 12:18
 v pohodě nastartuju a pak to vytočim na max a zadusí se to až to někdy chcípne úplně..
Datum: 27. června 2011 12:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedusí se ti to? Může to bejt bohatá směs. Jinak rez v nádrži je taky možnej, hroznej prevít...
Datum: 27. června 2011 7:34
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Řekl bych že bude problém v palivový soustavě, zkusil bych vyčistit kouhoutek a když to nepomůže tak karburátor.
Datum: 26. června 2011 20:28
 karburátor sem vyčistil, jedině může bejt v nádrži rez nebo něco podobnýho..
Datum: 26. června 2011 19:30
 ahoj mam problem s mustangem dneska mi to z ničeho nic začlo čadit bílej dým z vejfuku a ve dvou to ztratí výkon až to zhasne uplně, v jednom to jede ale nic moc je vyčistěnej karbec je tam svíčka N15YC Brisk dvoukroužkový píst válec vyčištěn už si s tim nevim rady... díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 17:24
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Ahoj, měl sem to taky a bylo to prasklim guferem v motoru a tudíž jsem pálil převodový olej, podívej se, jestli ti ubývá a kdyžtak musíš rozhodit motor.
Datum: 26. června 2011 17:24
 Jojo, jak řekl barny, taky jsem to na mustangu měl.
Datum: 26. června 2011 1:42
 vadný gufero pod primárnim koleckem - saje ti to prevodák
Datum: 25. června 2011 22:20
 Čus draci mám problém fichtl nák 6-8 let stál před tím prej jezdil dobře neházel jisku s předstihem jsem nic nedělal jen odtrh jsem zkoušel větší a menší vyměnil jsem kondenzátor a už háže jisru včera mi i chytl když jsem stříkačkou do karbecu stříkl benal to bylo tak v 17:00 pak jsem sundal hlavu válec vyčistil karbec hlavu válec píst pístní kroužky složil a jiskru háže pořád ale už nechce chytnou dnes sem teda zkoušel odtrh větší menší a furt nic když kopnu tak to jako nák 4 se klikovka otočí 4 jde píst do HÚ a do DÚ ale jisku to během tech 3 otočení hodí tak 2 a tím pádem to asi nechce chytnou s předstihem jsem nic nedělal myslím že když před tím někdo jezdil tak proč by ho pak třaba s chválně rozladil jinak svíčku jsem zkoušel Brisk N 15C novou myslel jsem že třeba neháže pod tlakem dal jsem tam starou palku která furt háže krásnou jiskru ale furt nic. Tak prosím o rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:20
 VYKAŠLI SE NA MOTORKY A ZAČNI VYŠÍVAT!!!! už tu s tim otravuješ druhej tejden a furt ti to nejede. tvoje pokusy o zprovoznění jsou jeden velkej chaos. vrtáš se v tom bezmyšlenkovitě a bez rozvahy.musíš začít filtrem sání a zkončit u koncový matičky na výfuku. vzhledem k tomu že jsi neměl navíc ani kondenzátor, tak pochybuju že jsi dal NOVÝ TĚSNĚNÍ pod válec. vsadim se že to syčí jak klubko hadů.a ted základní otázka abych tě postrčil jak dedukovat a diagnostikovat závadu. Takže: ačkoliv jsi tomu nevěřil tak na jiskru to opravdu chtělo jinej kondík. jiskra je, nechce chytit. prostříkneš karb benzínem a chytne to.já bych z toho usuzoval že je něco v špatně v karbu. můžeš mi ty vejre vysvětlit proč jsi sundaval válec a hejbal s odtrhem???takže asi tolik moje rada. přemejšlej o tom co děláš a neptej se furt na to samý dokola
Datum: 26. června 2011 13:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pokud to dlouho stalo tak se NESMIS SRAT HNED DO STARTOVANI - zakladni veci se rozeberou a prohlidnou - preventivni prohlidka aby se neco nedomrdalo. jinak odpoved na tvuj blbej dotaz je ze musis projit a seridit - otazka hodiny .....ani ne .. hele taky jsem si poridil peraka a tyden jsem ho mel v garazi nez jsem vyjel - sice me svrbela prdel ale vedel jsem ze po tom tydnu bude kvalitni prace a ze 100% vyjedu !!!!!!!!!!
Datum: 26. června 2011 2:54
Jméno: David
IP: uživatel11936
 Pokud jsi vrtal s odtrhem, posunul jsi i předstih. Musíš to přesně seřídit nejlépe žárovkou.Základ je mít přesně sežízen předstih a pak bádat dále.
Datum: 25. června 2011 21:56
 Čau draci. Mám problém s pionýrem, je nějaký nemocný. Vždycky koupím novou svíčku a za týden je po ní. Prostě nehodí jiskru, ani když jí vyčistím. Karbon se na ni za tu chvíli ani nestihne usadit, ale už za ně skoro dávám víc, než za benzín a nevím, jak se tohohle problém zbavit :/ ... Může to být bohatostí směsi, nebo do toho jde myslíte moc šťávy? Jinak svíčka je to vždycky Brisk N15C. Díky moc za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2011 20:52
 Kdyžtak pak napiš co pomohlo, jestli něco pomůže
Datum: 25. června 2011 20:52
 PALku jsem zkoušel, dopadla chudák stejně :/ ... Kondenzátorem to není, cele zapalko je skoro nové, ale nastavil jsem si bohatší směs, tak uvidím, co to přinese. Díky i tak za rady
Datum: 25. června 2011 17:39
 Taky mám tenhle problém a mám tyristorový zapalování takže kondenzátorem si myslím že to nebude. Jsem zvědavý kdo ti co odpoví.
Datum: 25. června 2011 15:04
Jméno: blend
IP: uživatel11876
 kup novej kondenzator... a bude ti svicka slapat za rok...
Datum: 25. června 2011 13:43
 dej tam starou palku a uvidíš
Datum: 25. června 2011 12:22
 Napoj ho na kapaćky
Datum: 25. června 2011 12:07
 Nazdar draci a dračice!\r\nMám na Vás všechny prosbu o pomoc. Chci si zprovoznit tachometru na mé Jawě 05, ale narazil jsem na problém. Na zadním kole mám pouze pouzdro náhonu tachometru (tzv. domek - díl č. 18). Ostatní zde chybí. Koukal jsem že u šéši není problém sehnat nekonečný závit (šnek - díl č. 21) a hnací kolečko (díl č. 15) a taky bowden k náhonu tachometru. To by bylo ještě v pohodě a s tím není žádný problém. Jenže mám problém s tím, že u pouzdra náhonu tachometru (domku) mi chybí jedna malinká součástka, která se nazývá pouzdro (díl č. 22), které se nasazuje na druhý konec "domku" a na které se následně našroubuje bowden náhonu tachometru. Uvedené značení dílu najdete na plánku zadního kola zde http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-rychlomeru-nahonu-tachometru-snekovy-prevod.html. \r\nAč jsem pátral všemožně po internetu, tak toto malinké pouzdro nikde nemají a jak jsem zjistil to ani nikdo nevyrábí. Můžete mi poradit, kde by se to dalo sehnat nebo čím by se to případně mohlo nahradit tak, aby to fungovalo? Pokud toto někdo máte navíc, tak bych to od Vás klidně koupil. Díky všem za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2011 18:49
 Aukro
Datum: 25. června 2011 18:49
 Díky. Dá se to sehnat někde v nějakým e-shopu nebo spíš mám koukat na burzách? U šéši je jen šnek s kolečkem, ale nic víc. Takže otázka je, kde můžu sehnat komplet náhon se vším všudy???
Datum: 25. června 2011 14:17
 přikláním se k provazovi,,, koupit celý nový náhon bude jednodušší
Datum: 24. června 2011 23:22
 Ahoj, myslím, že sehnat kompletní a funkcní nahon na pinýry neni problém- a koupil bys ho urcite levneji tez treba novyho sneka, nebo popr. sehnat domeček s tim pouzdrem. Je to jen moje rada- ale podle me se nevyplati shanet jen to pouzdro.
Datum: 24. června 2011 20:40
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Kluci nevím proč ale jedu na mustangu a dám spojku protože musim zastavit už byl motor ohřáty a pak se chci rozjet přidám plyn a hebne ani sem ještě nepustil spojku jen sem přidal abych jí mohl pouštět a najednou ten heb tak mě to právě štve nevíte proč ? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 19:43
 Mně se to stává na jawě 21 je to tím že když máš volnověh motoru klesne spotřeba a když náhle přidáš prostě to utopíš  chce to seštelovat plovák a jehlu ale myslím že by pomohlo přidávat s citem
Datum: 24. června 2011 19:43
Posl.aktualizace: 24. června 2011 19:49
 Jestli je ten výfuk chromovanej tak nalij dovnitř ředidlo nebo benzín a zapal je to nejlepší způsob čištění výfuku občas to dopandne tak že budeš mít chrom aji vevnitř xDD ne jo byla prdel
Datum: 24. června 2011 19:49
 čau, mám problém s Fichtlem, stůně. Do válce se mu dostávají drobné úlomky kovu (zadírá se). CO, kde, proč a jak se mohlo pokazit a jakým způsobem to mohu napravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:48
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel11942
 Franky zase promluvil
Datum: 26. června 2011 21:48
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 az budu nasranej tak to poznas .... tedka mam klidne obdobi se spoustou extaze a par peknejch sestricek.. tak si muzes povazovat me klidnodnosti a vstricnosti........ jinak si uvedom ze neni v mych silach si udelat nejaky usudek kdyz to nemam pred ksichtem.. a kdybys nebyl blbej tak bys to cely rozdelal a "MOZNA" bys videl ze mas zamky v pici nebo ze mas opacne pist .. kazdopadne kdyz to rozdelas a cely das do cajku ( otazka 30 min ) tak to bude ok...... investice 150 kacen .. si odpustis 2 piva a redka ..... a motory se berou uz na zakladce ......... tak nekecej !!! jinak ona je velka drina se zamyslet ?? ja vim no - ono to boli - se radsi budes 3 dny ptat .........
Datum: 25. června 2011 15:03
 myslím že franky má pravdu.zase takoví borci tu nejsou aby ti řekli z kterého ložiska se ti drolí klec nebo že ti odchází ojniční ložisko jen tak dle dotazu.treba by stačilo foto toho úlomku
Datum: 25. června 2011 11:00
 Tak to pardóóón. Řešil jsem to tu jen proto, že jsem si myslel, že jsou tu lidi, kteří Fechtlům rozumějí a se kterými se dá rozumě pokecat. Ale dost jsem se sekl. Nazdar (A motory jsme ve škole neprobírali,, kdyby jo, tak to tu neřeším s bručounem jako si ty Earle)
Datum: 25. června 2011 10:27
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 hele ty kretene co vzit stranovou desitku a srazit to cely ???? co tady chces kurva resit .... a k cemu jsou ty "nesmyslny kanalky" si najdi na webu je toho plnej..... a vy jste ve fyzice nemeli motory ?? bych se divil.... zapoj ten svuj vydlabanej estetickej nesmysl a skus myslet ... resis picoviny !!!!!!!
Datum: 24. června 2011 22:27
 hele a kam vedou ty boční kanálky ve válci? nemohl by se ten bordel dostat před píst jimi?
Datum: 24. června 2011 17:10
Jméno: kacerD
IP: uživatel11930
 Kdysi jsem takto odepsal dva válce. Ukázalo se, že to byly kousky ségrovek pístního čepu. Prodali mi je odborníci v mototechně, byly to
, byly to ploché, kované, místo drátěných.
Datum: 24. června 2011 17:04
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 kdyz das novej a cely to vymejes tak neni duvod domrdani pistu ..!!! pokud teda nehazis podlozky do valce.........
Datum: 24. června 2011 15:48
 Kroužky dobrý. A píst? Od kroužků, směrem k motoru je dobrej. Ale od kroužků směrem ke svíčce je celej dojebanec od těch úlomků. Je prostě zralej na výměnu ale dokud nezjistím, odkud se berou ty sračky co ho tak sprasily tak tam novej dávat nebudu.
Datum: 24. června 2011 15:39
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 stav pistu ? krouzku ?
Datum: 24. června 2011 14:04
 tak jsem se teď na to díval a ze závitu od svíčky to není
Datum: 24. června 2011 13:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 nejde to od zavitu svicky?
Datum: 24. června 2011 13:49
 a tím že se to zadírá mám namysli, že se ty "úlomky" dostanou mezi válec a píst a tam se šprajcnou
Datum: 24. června 2011 13:27
 výbrus jsem neměl a olejem to opravdu není.
Datum: 24. června 2011 13:22
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 nemel si nahodou vybrus ? a olej sti nesouvisi
Datum: 24. června 2011 11:34
Jméno: sgsg
IP: uživatel11925
 malo oleje!!!jesli uš maš ryhu tak si v cajku,na vejbrus
Datum: 24. června 2011 10:40
Jméno: bob
IP: uživatel3383
 cus draci,mam babettu 207,je tam novej píst a kroužky,svíčka jiskru hází,benzín tam teče ale nechce to chytnout......nevíte nekdo co by stím mohlo být???? děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 6:39
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 zasrané véfuk
Datum: 26. června 2011 6:39
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Měto dál špatnej tyristor....
Datum: 24. června 2011 16:06
Jméno: Honza
IP: uživatel6631
 tak jedině předstih nebo málo vzduchu
Datum: 24. června 2011 14:17
Jméno: bob
IP: uživatel3383
 to je taky v pohode to jsem už čistil všechno...ale diky
Datum: 23. června 2011 21:14
 Já se v tom prd vyznám.. Ale ještě mě napadá karbec + trysky...
Datum: 23. června 2011 19:47
Jméno: bob
IP: uživatel3383
 to jsem zkoušel a nic,je to uplne stejny ani to neškytne
Datum: 23. června 2011 19:37
 Zkus jinou svíčku. Mě tohle dělala svíčka, asi neházela jisku pod tlakem.
Datum: 23. června 2011 19:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec čím to je že se mě to šoupátko tak obtklačuje mám to obtlačený jak prase
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 12:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ty myslíš o šroubek? tak to je normální hlavně když pouštíž prudce plyn a narážíto naněj prudce
Datum: 23. června 2011 12:02
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 ne já sem to tak nemyslel,proč se to tak obtklačuje,když nastavují volnoběh tak dám plyn úplně na plno?
Datum: 23. června 2011 10:07
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 nebýt prase?
Datum: 22. června 2011 23:22
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 mám problém s čz 125/476.pošteluju jí(karbec,směs ,zapalko...),že chytne na první šlápnutí bez plynu.a druhej den už musim roztláčet a po cvilce jízdy začne trochu střílet a zhoršuje se to.pok jedu 20 a jsem rád ,kolikrát zdechne uplně.čím by to mohlo bejt?už mně nic moc nenapadá.všem dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:32
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 svíčku jsem mněnil a zapalko celý očistil
Datum: 23. června 2011 17:32
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 očisti si svíčku a sesteluj zapalko
Datum: 23. června 2011 10:41
 zkus indučku- ale zas nvm proc by ti jednou sla a podruhy ne
Datum: 22. června 2011 20:50
 Čáu dneska sem měl takovou příhodu s mustangem jedu a zpomaluju před přejezdem a najednou hcípnul neragoval na přidání plynu tak sem tak na 2 sekundy máčknul spojku pustil jí a zase naskočil nevíte čím to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Tohle se mi taky stavalo  na minibice. Doted nevim cim to bylo, krasna rovinka, nikde zadnej skrat, benzin tam sel ale proste se vypnul
Datum: 23. června 2011 9:18
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 ne ale je v perfektnim origo stavu řiká m jel sem že si zastavim před železničním přejezdem a když sem jel tak 40 tak chcípnul přidal sem plyn nic máčknul sem spúojku a za 2-3 SEKUNDY ZASE PUSTIL A PO CHVÝL NASKOČIL UJEL SEM ASI 2 KM A schválně ho chcípnul A NASTAROVAL V POŘÁDKU a už nebyl žádnej problem jen mě zajímá čim to byloa a aby se to neopakovalo
Datum: 23. června 2011 7:25
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 není mustang po výbrusu ?
Datum: 23. června 2011 7:07
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 zdarec draci,\r\nkoupil jsem synovi pionýra, jezdí jen ve vysokých otáčkách, ladím předstih, ale jede to pořád stejně, v nízkých otáčkách se to špatně sbírá, už jsem i zapalování a karburátor dal druhé, prosím o radu, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:20
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 přátelé, shodil sem válec, a co nevidím, oba kroužky byly u zámku odštípnuté, na každém ta slabší část s jedné strany chyběla, čím to, moc velké kruhy? tím pádem byla mezera v zámku asi 2mm
Datum: 22. června 2011 21:20
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mohlo by to dělat taky vypadlé gufero - zkus to zkonrolovat
Datum: 22. června 2011 20:10
Jméno: ondra
IP: uživatel9335
 pokud to má jen jednokroužek... tak to nejede v nizkejch ( malá komprese) a jede krásně ve vysokejch
Datum: 22. června 2011 17:47
 Tak když se měnila indukčka tak zkusit jestli nejsou prohozený dráty, taky už jsem se s tím setkal
Datum: 22. června 2011 17:44
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 benzín jsem dal nový 1-33 , svíčky měním n15c a n14c, pořád stejné, přidám plyn z volnoběžných otáček, a jako by se začal dusit, než se rozjede do vysokých , filtr vzduchu nový, já už nevím, jediné co sem neměnil je inndukčka, ale to by asi tarokovalo aj ve vysokých, ne?
Datum: 22. června 2011 17:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 skusil bych svíčku nebo pokud to jede na starej benzín tak koupit novej
Datum: 22. června 2011 16:08
 čus draci budu ted spravovat motor z babetty 207 nevím co stím je ještě sem ho neměl rozebranej , když chci protočit motor tak se v jedné poloze sekne a nehne se dál tak sním pootočím zpět a zase v tý samí poloze se zase sekne, nevíte někdo co by to mohlo být ať tak přibližně víc na co se mám těšit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 13:21
Jméno: frigo
IP: uživatel11919
 sundej hlavu a válec a uvidíš, jsou to 4 šrouby
Datum: 21. června 2011 13:21
 výbrus novy pisty ? mozna je to zadreny
Datum: 21. června 2011 6:31
 Zdravím mám problém ohledně startovací spojky na babettě 210 nejde mi nastartovat dal jsem nové obložení nove gufera vše je 100% odmaštěno no a problém je vtom že když šlapu tak to nechce zabrat předem díky za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 20:21
 nn jsou tak jak maji byt je to zahada
Datum: 20. června 2011 20:21
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 nebo si je dal obráceně
Datum: 20. června 2011 20:16
 Mam ho zaplej zas takovej debil nejsu proste slapu a nechce to zabrat no
Datum: 20. června 2011 20:15
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Nechci s tebe dělat ..... ale máš na šlapkách zaplej pohon??
Datum: 20. června 2011 20:07
 Zdravim. Zjistil sem, že mám asi něco s motorem. Když výho mustanga vezmu za studena, tak ho krásně našlápnu na poprvý. Když ale chvíli jezdim, tak do toho můžu dupat jak chci, ale stejně to nenastartuje a musim to roztlačit. Pak už jede úplně v cajku. Je to zcela normální? Netušíte, jestli to nemůže způsobovat nějakej problém, kterej je potřeba řešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 21:52
Jméno: motofil
IP: uživatel11495
 tak díky moc všem zůčastněným
Datum: 20. června 2011 21:52
 vím, že když jsem měl originál zapalování, tak to chtělo seřizování jak prase, a stejně byl dycky nějáký problém bud za tepla nebo za studena, teďka mám Vape a nemusím nic řešit, chytne pokaždé
Datum: 20. června 2011 12:24
 To je normalka- bych asi nerešil- zaleží i na svíčce jakou mas tepelnou hodnotu, treba i inducka kdyz je zahráta tak uz muze byt nejaka starsí- proste neres asi
Datum: 20. června 2011 9:39
 Že jdou za tepla našlapovat špatně je normální. Při našlapování zkus držet plnej plyn a nahnout mustanga doprava.
Datum: 20. června 2011 9:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je potřeba všechno pořádně poladit, přetěsnit, vyčistit a případně i povyměnovat některé části zapalovací soustavy... taky mi chvilku trvalo, než jsem pincka dostal do toho stavu, že ho nakopnu do 3 šlápnutí při jakýkoliv teplotě,,, ale jestli nejseš puntičkář a pincek na drc chytne do metru, tak to neřeš
Datum: 20. června 2011 9:06
 To je úplně normální, leda že by byl úplně jak novej po GO, pak by to asi nedělal, ale jinak je to normální.
Datum: 20. června 2011 8:49
 Zdar lidi, mám Mustanga, rok výroby 81. Všiml jsem si, že přední vidlice nepéruje, tak jsem sundal kolo, jeden kluzák vyndal, očistil, namazal a zasunul zpět. Ale u druhého jsem našel defekt.. Kluzák jsem vyndal, ale pružina byla na 3x ruplá.... to by nebyl až taková problém, ale nevím jak mám vyndal tu poslední ruplou část pruživy, která je zašroubovaná nahoře ve vidlici (u hlavy řízení). U normálního fichtla bych vyšrouboval tu matici, co bývá nahoře na kyvce, ale u mustanga je to jinak,, je tam jen šroub s hlavou 13.... diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 23:42
 jo to jsem napsal špatně, ale pochopili jsme ne??  zitra si s tím pohraju, uvidím
Datum: 18. června 2011 23:42
 na kývce ? ale to je zadní vydlice jinak jeslli nemužeš vyndat tu poslední část ve přední vydlici tak to tam musíš povolit na vrchu šroubovákem nebo 10 kou klíčem
Datum: 18. června 2011 23:38
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdar chlapi mam 05 co mi dal znamy že mu to zavazi v garaži no jakštakš sem to dal dokupy ale prostě strašně špatně to chyta prvni byla misto civky zapojena světelna tak sem to vymeenil pak byla zase špatna indukčka tetkom to je všechno ok ale prostě strašně špatně chyta ale chk cyhtne tak to rve jako prase jetam hlava s ledvinkou nemohlo by to mit nato vliv ?? jinak dik za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 8:36
 ale uplně nejdřív si najdi místo, kde ti to saje falešnej vzduch a oprav to
Datum: 20. června 2011 8:36
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čus hlavou esi je čistá a nepodfukuje to určitě není... já mám na všech třech fichtlech ledvinkovou hlavu a chytaj mi max na 3tí našlápnutí... spíš bych mrknul na předstih ale vprvní řadě dej novou svíčku než začneš štelovat to zápalko
Datum: 19. června 2011 16:52
|



|