Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím Vás draci, řeším takový problém na Jawě 555 a už si nevím rady, zkoušel jsem hledat na internetu, ale nic jsem nenašel, tak se obracím na Vás. Mám ten problém, že mi neustále, černají svíčky. Už jsem v Jawě měnil gufera, VN kabel, indukční cívku, fajfku, dále jsem štěloval několikrát předstih a odtrh, přesazoval jehlu, měnil kladívko, kondenzátor a dokonce jsem snížil hladinu v plovákovce přicínováním plováku níž na jehle. Jiskru háže modrou celkem slušnou. Zkoušené byli různé svíčky N15C, N15YC, N7R, N8, PAL 14-7, ale kazdá zčernala a motocykl, netáhl, dusil se. Poměr benzin-olej je ředěn 1:40. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:45
 patří tam 5 svíčka.dle nového označení n19
Datum: 05. července 2011 8:45
Jméno: standa
IP: uživatel11910
 stará vyhlodaná tryska,pařezy sou tak tupý stroje že pojedou i když z nich bude chcát benzín a budou totálně ulitý......skus sehnat jinou trysku,skontroluj jestli na šroubu trysky nemáš moc vysoký těsnění,jestli nemáš plovák z 250 a čirou náhodou jestli to nežere mezi blokama převodak
Datum: 19. června 2011 21:32
 já bych zkusil vyčistit výfuk výfukové koleno a uvidíš co a jak
Datum: 18. června 2011 22:35
 No válec jsem kontroloval, ten je ještě dobrý a z výfuku jsem dnes zkusil vyndat tlumič a jezdit bez něj, zdálo se mi, že to jelo o trochu lépe, ale svíce pořád černá, ale jelo to, sice po půl hodině trochu vynechával, ale jel. To těsnění mě taky napadlo, ale ty kartery sou na krev dotahnuté a když se to rozebíralo, tak se těsnění dávalo nové nebo se muže časem jentak poškodit, přeci jen je to cca 20 let co už tam je.
Datum: 18. června 2011 22:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 skus jak mám velký schodek na válci jestli není už vyježděný..  ono to už někdy nemá kompresi a konec, nebo jestli nemáš ucpaný výfuk a pak už jen jestli ti nepropoušti těsnění mezi karterama a necucá ti to tím pádem olej s převodovky.. jinak normálně se pařez maže v poměru 1:25 protože se jedná o starší motor s bronzovým futrem na klice které potřebuje trošku víc mazat přeju hodně zdaru!!
Datum: 18. června 2011 22:03
 Vidím, ja než jsem to napsal, tak jsi napsal tu druhou zprávu, ale zajímá me čím by to teda mohlo být, že ty svíčky černají, ona totiž pak nejde ani pořádně do otaček, ale kopeček jsem s ní ještě naštěstí vyjel.
Datum: 18. června 2011 21:39
 no právě proto píšu že jsme se spletl
Datum: 18. června 2011 21:36
 Jak moc, dyť 1:33 je více oleje. To si myslím že více oleje nepomůže.
Datum: 18. června 2011 20:04
 teda sorry splet jsem se ale zkusit to mužeš no ale když už ředíš 1 :40 a furt černají tak to nevím snad poradí někdoj jinej zkus se zeptat třeba i na motorkáři.cz a na Jawamania.cz
Datum: 18. června 2011 20:03
 zkus ředit 1:33 nebo 1 :30, 1:40 je podle mě moc
Datum: 18. června 2011 20:02
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 19. června 2011 21:53
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Uvidím no ještě.. našel jsem původní pouzdra doma ještě, myslím tím nepoužité ale ty starší, které se musí soustružit.. A ještě dotaz, myslíš, že na to má vliv, že přední kolo není rovné a při jízdě mírně poskakují řídítka? Asi jo.. Nevíš, kde sehnat nejlevněji kolo, které by bylo rovné? Dík
Datum: 19. června 2011 21:53
 Jasně že cena. Nechal jsem si dělat matku do stahováku př. pružin s lichoběžníkovým závitem a stála 2 000,-.. Jasně, zavit tam řezat nebudeš.
Datum: 19. června 2011 21:46
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Myslel jsem bronz.  Raketa v jakém slova smyslu?
Datum: 19. června 2011 21:36
 Takový teflon by nebyl špatný ale bude drahý. Kov bych tam nedával nevíš co to udělá s kluzákem. Maximálně z bronzu ale to bude raketa..
Datum: 19. června 2011 21:33
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html Podle toho to má být volné no.. ale mi se to zatím neosvědčilo.. tak už nevím, co s tím.. :/ už jsem 3x měnil pouzdra a nebaví mě to.. :/ zkusím to udělat tak, že to půjde víc ztuha.. ono se to zase vychodí trochu.. Myslím tím, že když se to vysoustruží, tak pak se jezdí několik km, na tom pouzdře se všechny nerovnosti vyhladí a ještě se to mírně zvětší.. uvidíme no.. pak už asi zbývá jedině to udělat z nějakého kovu..
Datum: 19. června 2011 21:26
 takže si je mám nechat udělat?
Datum: 19. června 2011 21:24
 To ne, jsem zatím v půli celkové renovace.Podle mého to má být volné ale bez vůle. Festovější za sucha a po promazání to bude ok.
Datum: 19. června 2011 21:20
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Trápila tě stejná věc jak mne, že v zatáčkách se kolo nahnulo na blatník? Jestli ano a je problém vyřešen, jak volně se pohybují ty kluzáky? Silou nebo lehce kloužou? Ať vím, jak to mám taky udělat. Díky
Datum: 19. června 2011 21:15
 Taky se připojuji, stejný problém. Po nalisování, bez zásahu výstružníku vůle cca 0,20 mm. Řešení, nechal jsem si udělat podle kluzáků.
Datum: 19. června 2011 21:11
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Já jsem to prvně studoval podle návodu, kde bylo psáno, že se to má volně pohybovat.. tak jsem to tak udělal.. Bylo to ale moc, takže při sednutí na stroj jsem byl už v polovině asi a časem se to ještě víc vychodilo, tak jsem je vyndal a dal nové.. Ty už jsem udělal na menší průměr ale časem se to vychodilo též.. Teď jsem koupil ty nové odsud a ty jsem nesoustružil vůbec a pohybovalo se to v nich hezky ale už to je zas v pr*eli.. Už nevím, co s tím..
PS: všechno jsem to soustružil by oko, prostě tak, že jsem to trochu obrousil a zkusil zasunout kluzák..
Datum: 19. června 2011 19:38
 mám podobnej problém, mužu se zeptat na jakej průměr jste to vysoustružily ty pouzdra? já jsem naměřil 22mm tak jsem si půčil 22 výstružník ale kolo mi stejně plave jak maďar v kukuřici....dík
Datum: 19. června 2011 14:41
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Dával jsem je tam +-18 cm odspoda.
Datum: 19. června 2011 10:27
 jak vysoko si dal vrchní pouzdra?nemáš nástavce na pružinách aby si měl kluzáky více vysunuty?Podle mě ti kluzáky jak tam běhají vyhodijou to vrchni pouzdro navrch a pak kluzák běhá jen ve spodním a je tam vula
Datum: 18. června 2011 19:29
Jméno: ms jsrt
IP: uživatel6546
 vycentruj ráfek a vyměn ložiska v předu.
Datum: 18. června 2011 14:47
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Zdar borci nemate nějakej fígl na nasazování pneu na ráfek? (J 31) Mám píchly kolo a jak sem sundával plášť tak sem tam udělal asi dalších 5 dír...  mám ten plášť strašně zatuhlej a tvrdej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:03
 sry, ne patku ráfku, ale samozřejmě patku pláště
Datum: 17. června 2011 23:03
 patku pláště potřeš mejdlovou vodou a patku ráfku musíš tlačit do toho prohloubení uprostřed ráfku, přezouvám si takhle auto, tak mi netvrď, že fichtla nedáš
Datum: 17. června 2011 23:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 finta na to je. a to taková že si musíš dát prostě pozor abys při demontáži, montáži, neměl duši pod montpákou.
Datum: 17. června 2011 22:45
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Promiňte přepsal sem se...  Jawa 21
Datum: 17. června 2011 22:38
 Draci fichtl J 21 mi nehází jiskru indučka 6V dal jsem tam použitou ale na jiným fichtlu fungovala 8V ale furt nic zapalovací kabel taky měněn faja ne tu mám jen jednu když jsem pak na start páku trocha čampl tak jsem učitel jemné brnění ale fakt jemné vím že 05ka když jsem to zkoušel dala větší ránu nevíte co stím ? jo kontakty u kladívka čištěny tech benzínem i jemným smirkem moto bylo asi před 6-8 lety plně pojízdné a v dobrým těch stavu myslíte ze když to stálo v garáži ze se mohl třeba rotor nák vybýt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 21:25
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 5aknu ti to takhle odšroubuj faju odizoluj kousek zapalovacího drátu ten chytni do ruky a šápni pokud dostaneš bombu tak máš nanic faju pokud ne tak seřid předstih a srovnej kladívko
Datum: 17. června 2011 21:25
 Ahoj, potřeboval bych radu ohledně opravy strženého závitu, nejedná se sice o Jawa ani o motorku ale vím že je tu mnoho zkušených techniků.... Takže mám stržený závit na úchytu třmenu na přední vidli u kola a moc si nevím rady s opravou, šroub zalepit nemůžu protože se musí povolit při seřizování, dále mne napadlo vyvložkování a nebo zalít to tekutým kovem a udělat celý nový závit ale tady bude asi problénm s přesností nově vrtané díry  prosím pokud někoho něco napadá poraďte, materiál je něaká slitina hliníku.... Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 16:58
 nevíte jestli ty vložky maj v železářství ?
Datum: 20. června 2011 16:58
 je to CUBE ACID a tom většim závitu jsem přemýšlel ale bude to složitý, musí se tam ještě udělat určitej prostor pro posuv do stran při nastavování...
Datum: 17. června 2011 22:40
 nevím co máš za šavli ale na mojí by se to dalo předělat na větší závit a brzdič taky provrtat a bylo by to v poho  ale moje kolo je takové robustnější  (freeride-dowhill-4X)
Datum: 17. června 2011 21:05
 myslim, že Helicoil vložka by to mohla udržet, já je měl na 350 ve všech závitech na ridítkách a drželo to suprově  A vzhledem k tomu, že se jima opravujou i závity pro svíčky, tak bych v tom neviděl problém.
Datum: 17. června 2011 20:25
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 cest..... vi nekdo kde se daj sehnat vysledky maturit ????????? nebo musim cekat az do toho namrdanyho pondeli ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 11:17
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 5tka je taky znamka ne ????????? jinak jsem to dal .. nejaka 2jka se prekvapive objevila no a par trojek a i ctyrka z ELT .........
Datum: 21. června 2011 11:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na školnim webu mojí školy vyvěsili jmena kdo to dal,,, naštěstí tam jsem,,, ale držku jsem si vylil už po ustních,,, státní maturita je fraška!
Datum: 17. června 2011 21:23
 gratuluju, já si tohle neprožil
Datum: 17. června 2011 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel11895
 Hej ty jeden já před 6 lety maturoval z úplně stejnejch předmětů  Akorát MAT 3,FY 2,AJ 3,ČJ 2 ......řikam že neni jednodušší maturita jak z matematiky a fyziky.....to sou prostě jednoduchý předměty,který člověk umí a nemusí se je učit  Slušná ochcávka,gratuluju
Datum: 17. června 2011 10:57
 Odmaturoval jsem, známky: MAT 2, FYZ 2, ANJ 2, ČJL 1...  Zavolejte si do školy, já tam byl dneska ráno a řekli mi to...
Datum: 16. června 2011 23:19
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jo je to teda pekne na hovno ..... uz mam vyschlo v tlame .....
Datum: 16. června 2011 23:10
 Nazdar, musíš čekat až do pondělí, taky se dozvím výsledky až v pondělí a sere mě to taky...
Datum: 16. června 2011 23:02
 Zdravím.Je mi to blbé ale už si fakt nevím rady.Jawa 50/223.komplet po GO.Motor GO.Výbrus.Zajeto cca 50km.Mažu 1:35.Těch cca 50km v pohodě.Ale ted poslední dobou jedu , ujedu cca 1 km a začne to chcípat za jízdy a už to pak nenahodím.Ten 1 km je to luxusní , tahá jede krásně.Netočím to bo je po výbrusu.Ale pak to jde pomalu do otáček a zdechá to.Jednou to zdechne a pak už to neroztlačím ani nekopnu za nic...ZKusil jsem už snad ůplně vše.Svíčku , zapalování , kontakty , kladívka ( škvarek),hladinu , benzín a furt stejné.Prosím Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:30
 a svíčka je mokrá nebo suchá
Datum: 05. července 2011 8:30
 zkus indukcni civku nebo jestli ti to nkde nekostri to se mi ted taky stalo.Koukni se jestli ti to nekde nekostri
Datum: 05. července 2011 3:03
 no vyzkouším vše co říkáte.Díky .
Standa : gufera jsem nerval až na ložiska , ale dokud to šlo.Na ložisku ůplně nalepené nejsou.kartery ( bloky jsem těsnil klasicky papírovým těsněním na srovnané hrany bloků.U válce na motoru schůdek není to bych si hned všiml.Jinak díky , Vyzkouším vše ...
Datum: 21. června 2011 15:55
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 podtlak v nadrzi je blbost - pise 1km - na kilaku se podtlak neudela ( pokud ho teda nejede jednotkou ) a nasledne by pak vyleteli otacky... kdyz by bylo gufero v pici tak zase otacky... IP: uživatel2942 - co tam mas dal ?????
Datum: 21. června 2011 11:07
 Mělo by tu bejt tlačítko "To se mi líbí"
Datum: 18. června 2011 7:45
Jméno: m
IP: uživatel2942
 to standa - Jde to i slušně . To Franky je jedna velká zasraná buzna trpící jakýmsi mindrákem. Takto se vyjadřuje pouze ten nejvyhlodanější rukomrd. Ty pičo jedna zkurvená!!!. P.S. Píšou tady že se mám chovat slušně a nebýt sprostý!!! Z takovým zasraným hovadem jako je američan Franky se prostě slušně jednat nedá!!!! Ten se taky nechová slušně!!! Napadá mně jen Adolf!!!
Datum: 17. června 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel11895
 A každopádně bych vyhodil tu svíčku! Palky sou sice dobrý,ale jak se naskytne takovejhle problém,tak stará svíčka je první co musí z motoru ven! Kup si brisku n14!
Datum: 17. června 2011 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel11895
 máš ucpanej přívod paliva dle mě......dokud je tam vzduch,tak jede,jak se vytvoří podtlak,chcípe....metr jede,metr nejede a zdechne......jak ho dáš do klidu,vzduch se tam pomaloučku zase dostane a zase to jede než se v nádrži vytvoří znova podtlak a zase to chcípne.....až to zas klekne,zkus vytahnout hadičku z karburátoru jestli poteče/vykape nějakej benzín ....další možná věc je airbox.....je moc ucpanej...studený to jede perfektně,ale jak se to ohřeje,začne to bejt moc uškrcený a jakoby bohatý a až do takový míry,že motor na to neni schopnej jet achcípne.... rozpálenej motor na maxibrutálně bohatou směs nikdy nechytí.....nevim.....mě napadá kombinace dvou těhle problémů.....aaaaa nebo.....někde to saje když se to rozpálí! Jak si nandaval gufera? Jsou tak akorát nad ložiskem? nedotýkají se ložisek? Kartery si těsnil jak? když si nasazoval válec na motor,tak kartery motoru pod válcem nedělali takovej schůdek?
Datum: 17. června 2011 11:08
 kompresní poměr mi řekl ten co mi dělal výbrus. Těsněn pod hlavou nemám... Ne do přefuků ne .Ty jsem čistil kartáčkama co jsou mezi zuby...
Datum: 17. června 2011 0:03
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 cas vyprsel..................................................................................................................................................................................................
Datum: 16. června 2011 23:38
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a cim si ten kompresni pomer meril ??? mas tesneni pod hlavou ??? ty jsi se hadrem dostal i do prefuku ?? se divim ..... pucuju stetkama do ucha ...
Datum: 16. června 2011 23:35
 šuplerou + měrkama. 9,1:1 , spalovací prostor nevím ... tak samozřejmě že jsem to předtím vytřel haadrem...to jo ,, já myslel nějaké mechanické ůpravy...vytřené jsem to měl důkladně to zas jo ..
Datum: 16. června 2011 23:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 domluva na picu ........ balim to sezen si icq nebo cekej az tu budu .....
Datum: 16. června 2011 23:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 zajima me CIM MERIS PREDSTIH..... pomer - kompresni ....... spalovaci prostor - velikost ....... tim ze si valec jenom nasadil tak se ti pist pridira- nemyl jsi ho a jsou v nem piliny.......... a tece ti tam benal ????? metr - chcip - jako by nedotejkal ??? i kdyz km je dlouha vzdalenost ........
Datum: 16. června 2011 23:23
 svíce - Pal N8Y. 0,7 . předstih odtrh jsem psal.předstih měřím , že si nastavím odtrh , pak zdělám hlavu , od HU couvnu pístem o 1,6 nebo kolik dám a v tu chvíli mezi kladívkama vznikne cca 0,05 . Vše dotáhnu nasadím , zkusím. poměr 1:20(mazání) . spalovací prostor v pohodě běžně zčernělý spalováním.po výbrusu jsem s ním nic nedělal , jen stříkl trochu WD40 a nasadil.Když to začne chcípat tak njede dělat nic.jedu najednou chcíp , metr jede , chcíp , metr , chcíp .. konec...
Datum: 16. června 2011 23:18
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 odtr a hodnota svice ??? napis sem vsechny hodnoty !!! jinak ostrh kladiva nasol 0,3(pokud kladivo pekne doseda a je cajk) pokud ne tak 0,35..... predstih nasol 1,9 az 2,1.....(ale to 2,1 ber s rezervou - snaz se do 2)...jinak jak meris predstih ??..... hladinu nastav na hranu uchcanosti ( V 1/3 zamacnuti preplavovaciho curacka se karbec preplavi) vyhod filtr a jakej mas pomer a spalovaci prostor ??? delal jsi neco s valcem po vybrusu ?? nebo si ho jenom nasadil ?? kdyz to zacne chcipat neda se to vyhecovat plynem (plnej -nic- plne-nic-plnej nic) ??
Datum: 16. června 2011 23:07
 tak mám ju nastavenou jak má být... při ponoření plováku lícuje s hladinou
Datum: 16. června 2011 22:56
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a ta hladina je jaka ??? a delej nebudu cekat !!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 16. června 2011 22:53
 na válci udržím klidně pak i žalud.. musí to prostě být ůplně základní teplota jaká je v okolí. Hodnoty jsem zkoušel i 1 pak 1,25 , 1,5 , 1,8 a pořád stejné.Jen se měnil výkon motoru..
Datum: 16. června 2011 22:51
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a to "vychladnuti" je jake ?? udrzis ptaka na valci ?? jeste me zajimaj ty hodnoty predpalu co si zkousel od - do ????
Datum: 16. června 2011 22:30
 trysky...38,68 ? jiskru hází za tepla... Po vychladnutí nic.musím vypnout benzín schovat na dvě hodiny do garáže .pak zkusím a znova to samé...
Datum: 16. června 2011 22:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele nemam na tebe celej vecer .......... abys mel na cim premejslet tak sem napis jeste hodnotu trysky.. pomer... a hazi jiskru kdyz je to teply ?? a po vychladnuti to dela co ?? ze by to jelo ??
Datum: 16. června 2011 22:21
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 no tak odtr mas kurevsky velkej... a hodnoty predpalu - od - do ???
Datum: 16. června 2011 22:13
 odtrh 0,45 zkoušel jsem i 0,40 a 0,50.předstih 1,5 zkoušel jsem mín i víc.. jinak nevím co chceš vedět...
Datum: 16. června 2011 22:10
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mluvis stejnym jazykem co ja ??? me kurva zajima nejaka HODNOTA !!!!!!!!!!!!
Datum: 16. června 2011 22:05
 myslíš předstih ? však jsem psal že jsem to zkoušel (zapalování) a nic.žádná změna
Datum: 16. června 2011 21:57
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 hodnota predpalu ?????
Datum: 16. června 2011 21:55
Jméno: alfonz
IP: uživatel9046
 Zdar. nevíte někdo čím můžu na plynovém lanku nahradit ten váleček? Mě se urval a nevím čím bych to mohl nahradit aby se to zase nestrhlo. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 12:07
Jméno: charlie_vlcak
IP: uživatel4443
 V nouzi stačí na konec lanka navlíct matičku a splácnout ji kladivem.
Datum: 19. června 2011 12:07
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj no tak já sem to dělal tak že sem z malé čokoládky ucvak půkut tak že tam zbyl jen 1 šroubek vytáhl sem z ní ten plast zbylo jen železo to sem přišroubova na lanko tak že namísto drátu sem dal lanko na žičce se roztpil cín a našroubovanou čokoládku sem namočil do kapaliny na pájení pak sem to namočil do cínu ten to pojisti nesrovnalosti jsem zapiloval  drží už 4 roky!!
Datum: 16. června 2011 18:24
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,chtěl bych se zeptat esli by šlo neco nacpat místo duše do plášte abych nemusel když píchnu lepit
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 13:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 klo zalepit umím,a udělám to
Datum: 16. června 2011 13:35
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nevim co se tu resi ... perak ma asi 12 zaplat a nikdo to neresi a kdyz bude potreba tak jich tam klidne jeste 10 nakourim... jinak montazni pena je dobra ale jen v nouzi .................
Datum: 16. června 2011 13:03
 Sakra to snad neumíš ani zalepit kolo nebo vyměnit duši? Proboha...
Datum: 16. června 2011 12:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a jak dlouho tak vidrží ta pěna ?  možná bych to skusil udelat na starym plášti
Datum: 16. června 2011 12:27
 Nebuďte socky a kupte si nový duše, nic jinýho do pláště nepatří, žádnej písek, žádná tráva, žádná montážní pěna...
Datum: 16. června 2011 10:21
Jméno: ondra
IP: uživatel11058
 Zdarec pokud nechceš lepit dušu tak ju vytáhni a místo ní tam dej montážní pěnu a máš to na furt dokud ho neojedeš.
Datum: 16. června 2011 10:03
 si zaplat v autoservisu at ti to udelaj za 100kč ...... drži mne uš 2 mnesice
Datum: 15. června 2011 22:41
Datum: 15. června 2011 20:52
 kolečko: neveril bys ale souset mel na aute 3x behem mesice defekt  .. a pokazde na stejnem kole
Datum: 15. června 2011 20:40
 neřeš hovadiny a kup si duši...jak často se ti stane že bys píchnul?
Datum: 15. června 2011 20:37
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 za by pisek????nebo si kup nejaky opravny sprej a uelej z toho bezdusovku
Datum: 15. června 2011 20:22
 Tam nejde dát nic jinýho než duše, když jsou solidní pláště a duše není spouchlá tak to musí něco vydržet.
Datum: 15. června 2011 20:21
 Zdar draci, fichtl mi nechce ject. Nastartuju, hodim jedna špatnej rozjezd a pak ve vyšších otáčkách vynechává a na dvojku se skoro zadusí a netáhne. Odtrh, předstih, vzdálenost cívek od magneta nastavená nic nedrhne, hladina nastavená, vzdálenost kontaktů na svíčce nastavená....už fakt nevim co s tim tak prosim poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 15:21
 předstih to nebude to jsem zkoušel už stokrát a kroužky zapečený nejsou, přendaval jsem motory a jednou jedu a žádná jiskra, tak dám nový kladívka a už to jelo ale prostě takhle na hovno
Datum: 18. června 2011 15:21
Jméno: dj
IP: uživatel6546
 nemáš zapečené kroižky?,nebo to bude špatn nastaveny předstoh!!
Datum: 18. června 2011 14:50
 Tlumič to nebude dělá to stejně s vejfukem i bez vejfuku.....
Datum: 17. června 2011 5:54
 možná zasraný tlumič výfuku....- vypálit
Datum: 17. června 2011 0:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel11883
 odtrh na svicke skus zmensit alebo zvecsit
Datum: 15. června 2011 9:27
 Ahoj babetáři, mam babetu 207 startuje a běha jako hodinky, jen do doby než zapnu světla. Po zapnutí svetel se okamžite začne snižovat vykon, přide mi že vynechava zapalování. Když světla zas vypnu tak jede v pohodě dál. Nevíte nekdo čím by to mohlo být ? díky za rady Hmyz ješte kontakt : 732602843
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 0:10
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 14. června 2011 0:10
 Díky za odpověd, koukal sem na "fichtl kramku" na ty civky ale nevim ktera z nich to je, jestli Zapalovací pól std. nebo Světelný pól I. 10W a nebo ješte Světelný pól II. 10W. Prosim poradte.
Datum: 13. června 2011 21:53
 toto je specifická závada babetty... Dle mého to je v cívce generátoru (stojí něco přes 100 kč) Je to ta co k ní jde červený káblík, tak tu koupit, přeletovat a všechno by mělo fungovat...
Datum: 13. června 2011 21:18
 Ahoj mám takový problém mám motocykl Honda a jde mi špatně přední hydraulická brzda(myslimže to bude na stejným principu jako u Jawy 350 apod.)..měnil jsem kapalinu a když jsem dal novou tak to nebrzdilo, okrhu jsem řádně odzvšnil..dokonce několikrát..namačkat brzdu, držet ji zmáčklou, povolit odvzdušnovák ,čekat až to odbublá, žašroubovat ho, povolit brzdu a zas pumpovat a takle pořád jsem to dělal dokat už tam nebyl vzduch..ale pořád to nebrzdí. píástk se ani nehnou a páčka jde pořád lehce..před výměnou to brzdilo parádně nevíte co s tím??..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:33
 jak jsi kapalinu měnil ? jak máš vedenou hadičku na brzdovou kapalinu ? Jestli jsi starou kapalinu vypumpoval a nalil novou, tak nech povolenej odvzdušňovák a nech kapalinu aby sama protekla, po protečení odvzdušňuj. K tomu vedení hadičky, myslel jsem to tak, že některý motorky maj vyrovnávací nádržku trochu víc přihnutou nahoru (když se na to podíváš, tak páčka je mírne zkosená k zemi a v napojení hadičky na vyrovnávací nádržku, který bejvá výš než pístek se rádi usazujou vzduchový bublinky (doufám, že je to pochopitelný)
Datum: 13. června 2011 21:33
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Čau čím to může být,že u jawy 21 mě nechce držet volnoběh když dotáhnu šroubek úplně na doraz tak to řve jak prase když povolí o 3 otočky tak jsu taky velký otáčky a otáčky se snižují až to zdechne a nakopnout to,bez plynu to taky nejde nastartovat dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:51
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Mě ještě napadá,že mě můžou drhnout cívky o rotor,ale když dotáhnu na fest ten šroubek z pružinou tak to drží otáčky,ale řve to jak prase když uberu tak to taky trošku řve a úplně otáčky padají postupně až to zdechne jinak olej používám Mogul TSF 1:33
Datum: 13. června 2011 9:51
 No to s tou mezerou zní zajímavě...
Datum: 13. června 2011 9:18
 jsou jen 2 možnosti = buď máš nízkou plovákovku ( tudíž je chudá směs) nebo to saje někama faleš...zkontroluj plovákovku, popř. zvýšit, překontroluj karbec a koleno, dyžtak přetěsni.. jinak já sem jezdil na 21, taky řvala na volnoběh jak kráva, nevěděl sem proč.. pak sem zjistil že mám totálně povolenej karbec a mezeru jak nehet mezi kolenem a karbecem
Datum: 12. června 2011 22:22
 zdarec draci prosimvas nemate nekdo schema na zapojeni hlavniho vypinače na jawu 23? třebá nákej odkaz?? Díky moc !! =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:58
Jméno: honza13
IP: uživatel4207
 Já myslím jako navod jak mám zapojit ty drtáky v předním svetle na ten vypínač kam který drátek mám dát!
Datum: 12. června 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co si představuješ pod pojmem "hlavní vypínač", můžeš si dát ukostřovací vypínač přímo ke kladívku nebo naopak přerušovat proud od kladívka k indukčce.. fantazii se meze nekladou, ale nejlepší je stejně železnej řetěz...
Datum: 12. června 2011 20:35
 Cawes lidi, potřeboval rady, Mám Jawa 50/23 Mustang mám ho trochu poupravenýho (výbrus na 55ccm nic velkýho) ale jakmile pustím plyn tak chcípne, ikdyž dám velkej volnoběh tak chcípne ale když ho tůruju tak se drží krásně, táhne, všechno ok ale pustím a je mrtvej, pls pomoc, dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 19:35
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cus to jsem mel taky skus tu trisku a kdyz ne tak je to svička taky sem se stim sral a pak to byla blba svička
Datum: 19. června 2011 19:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpaná volnoběžná tryska nebo nějakej kanálek v karbeci
Datum: 12. června 2011 18:39
 zdravím, mam takový problém s čz 175/356, vždycky když ji chci nastartovat tak nechce chytnout, pak ale něco spravím, nastavím odtrh a tak různě a chytne to, pak pokaždé když startuji chytne tak max na 5. kopnutí, ale pak když třeba chci nastartovat třeba za týden tak ani neškrkne, už nevím čím by to mohlo být díky za rady, ještě bych se chtěl zeptat kolik má být předstih dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předstih 3,5 mm odtrh 0,4 mm a koukni jestli nemáš na kladívku pecku mě taky třinda nechtěla chytat tak jsem opiloval kladívka a je vše ok\r\n
Datum: 12. června 2011 20:52
Jméno: rider
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám dvě otázky které se týkají čz 175/477. První bych se chtěl zeptat jestli by nevadilo kdybych lanko plynu navedl napřímo do šoupátka, protože sem mi staré lanko u rychlopalu přetrhlo a nechce se mi objednávat celý komplet lanek na oilmastera 477. tzn. že bych odstavil olejové čerpadlo a benzin bych naředil přímo do nádrže 1:50. ale problém je že jsem se tady někde dočetl že jak jednou budu ředit do nádrže a čerpadlo odpojím, tak čerpadlo odejde a už ho nikdy nebudu moci použít. A druhá otázka je, že pokaždé když zapnu nádrž, tak začne benzín vytíkat přes karburátor otvorem pro sání, ale někdy se to časem ustálí když jezdím. Nevíte čím to je? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 16:43
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 normálně si koupíš bovden a k tomu lanko a koncovky a doma si to uděláš jak dlouhý to chceš
Datum: 12. června 2011 16:43
Jméno: rider
IP: uživatel9046
 Zkusím to teda. Ale zajímalo by mě jak si ty lanka vyrábíš? Dík
Datum: 12. června 2011 15:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a zasekávající se plovák nebo bordel v jehlovém ventilu, případně obroušená jehla plováku
Datum: 12. června 2011 15:10
 proč bys obědnával celý komplet když si lanka mužeš udělat? ... a lanko od rukojeti po čerpadlo je myslim stejné jako obyčejné
Datum: 12. června 2011 14:34
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci..Potřebuju pomoct...Mám pionýra a dával jsem nový kroužky všechno pročištěno- karbec a nádž taky...Jiskra pěkná, ale když jedu tak to i do mírnějšího kopce nevyjedu, teda na 1 jo ale dám dvojiku a dusíse to pomalu to nejede o torjce ani nemluvě...Na neutrál a jedničku ho pěkně vytočím...Asi nebude mít žádnou sílu, protože z kopečka jede jako drak nebo já nevím..Co myslíte díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 18:27
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zajetím to není....Dělal to opravdu velkej předstih a pecka na kladivku....Díky za radu...
Datum: 12. června 2011 18:27
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 to je jasný musíš to zajet
Datum: 12. června 2011 16:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vylítanej válec, špatně seřízená (chudá směs), vliv na to může mít i velkej předstih
Datum: 12. června 2011 12:28
 Ahoj mam jawu 250 a nemám baterku šlo by to udělat abych nemusel kupovat baterku? jako jezdit bez baterky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 13:12
Jméno: panel
IP: uživatel10693
Datum: 13. června 2011 13:12
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pero - blbost !!
Datum: 13. června 2011 12:36
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jak se to tam dává ?? prej musíš mít nějakej mezi kus bo co je to pravda???
Datum: 12. června 2011 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale hovno...kup si 2 plochý baterky 4,5 voltu a spoj je paralelně k sobě a vždicky když budeš startovat tak si je připoj a pak je hned odpoj a 250 poběží bez baterky...
Datum: 12. června 2011 20:59
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jak se to tam dává ?? prej musíš mít nějakej mezi kus bo co je to pravda???
Datum: 12. června 2011 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Dej tam zapalování z pionýra a máš to vyřešené.
Datum: 12. června 2011 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli bude dobře dobíjet tak půjde roztlačit i bez baterky ,ale když uvízneš někde na poli tak jsi v háji
Datum: 12. června 2011 10:25
 Tak jako jsou i nějaké alternativy, ale rychlejěí, a ve výsledku i levnější asi bude jít do obchodu a za 300kč koupit malou baterku, a máš klid...
Datum: 12. června 2011 8:40
Jméno: Skypy
IP: uživatel11073
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:19
Jméno: Skypy
IP: uživatel11073
 lk- co znamena i celkem kompletne ? chybi mu snad neco ?
Datum: 12. června 2011 11:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rozhodně líp investovaný prachy jak do nějakýho japonce... má živý papíry a to je dneska v ceně... dneska už budeš těžko schánět péráka na papírech za 15 tis. vypadá icelkem kompletně, takže bych ho zkusil trochu stáhnout a vzal bych ho,,, prodat ho budeš moct vždycky, za ty samý prachy a s postupem času i za větší
Datum: 12. června 2011 10:29
 když na to máš tak proč ne
Datum: 12. června 2011 10:00
|



|