Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 Čau draci, potřeboval bych poradit... Koupil jsem od kámoše starší tachometr na jawu 20 ale bez sklíčka.. Tak se chci zeptat jak tam má bejt to sklíčko, jestli pod takovim tim obroučkem nebo nad? A ještě takové těsnění u toho bylo a to nevím kde má být. Měl by jste někdo foto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 jastinek@seznam.cz A díky moc.  A má to cenu, protože teď ram mám díru a konečně sem sehnal tacháč.
Datum: 20. prosince 2010 21:16
 ale hele má to cenu opravit?
Datum: 20. prosince 2010 20:43
 No sklíčko je tlustý 2mm a průměr má 45mm, ze spoda je tam hrnec (obal) pak plechová obroučka, sklíčko potom těsnění a přes to rámeček. Mám fotky tak napiš e-mail a pošlu ti je.
Datum: 20. prosince 2010 18:03
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 Obroučku má černou, a ciferník taky a bílá ručička, jak to má teda být pls? Že bych si vyřízl z plexiskla ten kryt...
Datum: 20. prosince 2010 16:12
 Má chromovanou obroučku a černý ciferník s bílou ručičkou, ten jsem rozebíral a sestavoval.
Datum: 20. prosince 2010 15:29
 Čus draci dlouho sem tady nebyl a už ve skole sem doufal jestli to tu furt funguje a ted k mé prosbe pred dvouma lety jsem rozebral krasnou 175/477 a ted se my po ní zastesklo tak bych potreboval jestli by me nekdo nedal nejaky odkaz na schema nebo navod motoru pač sem ho rozpulil a rozebral řazeni a ted si nic nepamatuju tak prosim vas jakykoliv schema pomuze dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 14:28
 Nevim co přesně potřebuješ...napiš na icq 204-156-619, nějak to probereme...
Datum: 20. prosince 2010 14:28
Jméno: Bel
IP: uživatel10863
 cus. co je lepsie? TONA lebo STANLEY?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 13:10
Datum: 19. prosince 2010 13:10
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 škoda ale snad maji kvalitní výrobky že už ji potřebuvat nebudu
Datum: 18. prosince 2010 20:46
Jméno: AARON
IP: uživatel10385
 STANLEY KOUPIL TONU ABY MU NEKONKUROVALA A MOHL PRODÁVAT POD JEJÍM JMÉNEM.
Datum: 18. prosince 2010 17:59
Jméno: devil147
IP: uživatel10800
 Tona ale taky je dobre i Chrome Vanadium
Datum: 18. prosince 2010 17:43
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 TONA
Datum: 18. prosince 2010 16:41
 agro: TONA už vyrábět nebude.. zavřela u nás výrobnu.
Datum: 18. prosince 2010 15:33
 TONA = kvalitní české nářadí...
Datum: 18. prosince 2010 14:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kvalita když se to vyrábí u nas
Datum: 18. prosince 2010 14:12
 Za mě TONA
Datum: 18. prosince 2010 14:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 asi TONA
Datum: 18. prosince 2010 14:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 TONA určitě je lepší myslim že je i z lepšího materiálu
Datum: 18. prosince 2010 14:03
 Zdarec hoši,Včera jsem mluvil z jedním pánem od nás z dědiny a říkal že zadní vidlicu na pinckovi 21 lze vylisovat ve svěráku a že silentbloky tam jdou narvat bez rozlisování,Pre to tak udělal u vice pincků a šlo to.Má stim někdo další zkušenost? Protože jeden říka 5t lis a druhej svěrák ,tak nevim.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 21:56
Jméno: RychloPAL
IP: uživatel4620
 Svěrák stačí  ... když víš jak nato
Datum: 21. prosince 2010 21:56
 no ja som to delal len raz a to s zverákem
Datum: 18. prosince 2010 11:44
 Záleží na stavu...někdy je potřeba lis,jindy kladivko a ty gumy tam dávat bez toho abys to vylisoval to je fakt drbačka a ještě to možeš zničitt y gumy. za tu dobu co to uděláš bys to měl na lisu hotové 20x a možná
Datum: 17. prosince 2010 21:32
 caute draci chcem sa opytat jako respektive kolko km mam spravit na pinckovi ked chcem mat kvalitny zabeh ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cca 500 - 1500km.. tohle je dost relativní, záleží na těsnosti válce a výbrusu, počtu kroužků pístu, použitém oleji, stylu jízdy.. návodů na záběh je všude hafo, pohledej si sám, obecně platí bohatší směs, víc oleje v benzínu, zbytečně to nehonit, nebrzdit motorem(!), a vůbec poslouchat motor a reagovat na jeho chování...
Datum: 16. prosince 2010 19:54
 zdar mam problém s plynovým lankem na jawě 555 zapijím ho a už je pul plynu,šechno je na minimum,tohle my hlava přestává brát jedno lanko už jsem takhle vyhodil,je chyba umě nebo v lanku,osobně mam podezření na moc dlouhý bovden,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 8:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 jeste kdyz dodam, tak zkratit jen tu cernou plastovo kovovou vec co chrani lanko.... jen tu zkratit, lanko at zustane stejne dlouhy...
Datum: 17. prosince 2010 8:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Jo, bude to asi lanko na pionyra s rychlopalem a ne kolejkou- bud zkus zkratit ten bovden opatrne-jemne pilka na zeleco- a nebo jim zkus rict ze chces na kolejku lanko- teoreticky by ti pomohlo i lanko na jawu kejvacku ale bylo by zbytecne dlouhy ale asi bys nemusel nic kratit
Datum: 16. prosince 2010 22:48
 pokud to nemužeš vratit do obchodu a koupit lanko na 555 tak skus skrátit bowden jak píše Lori
Datum: 16. prosince 2010 20:41
 Jestli to nasadis, a chova se to jako bys pridal pul plynu tak bych zkusil zkratit nejakym zpusobem tu buzirku/hadicku nevim jak to nazvat co ochranuje lanko
Datum: 16. prosince 2010 20:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš vše originál (jako např. víčko karbecu), tak to asi nebude lanko na 555
Datum: 16. prosince 2010 19:56
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar draci nemohl by my někdo napsat rozměry toho pantu jak drží sedačku já ho nemám tak bych si ho zítra na praxi vyrobyl.dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 15:47
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 na 21 jawu
Datum: 16. prosince 2010 15:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravíčko. Chtěl jsem se zeptat, jak chytit správnej tvar oválů na nádrži k ČZ 175/450. Jde mi o rozhraní laku a chromu. Nemáte to prosim Vás někdo nějak rozkreslený, nebo nebyl by tu někdo, kdo by mi to mohl odměřit na origo stroji?? předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 23:44
 Čau, někde jsem měl oměřené té lakované části, ale nevim, jestli to ještě mám někde. Ale podívám se ti. Když tak mě pošli mail na můj mail....
Datum: 14. prosince 2010 23:44
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 zdar lidi mam takový dotaz budu dělat na pinckovy renovaci akorát nemam pistoly na barvu tak se vás chci zeptat jakou barvou ve spreji by se to dalo nastříkat nekdo my říkal dvou sloškovou barvou má te stím někdo skušenosti nebo jak jste to dělaly vy opakuji nemam pistoly na barvu.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 12:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mam lak na nadrzi od suzuki DR delanej valeckem, je to k nerozeznani od strikaci pistole, nejdou videt zadny tahy, je to krasne slity, nikde to netece.... ale musis to delat tim molitanovym. A hooodne se snazit. Ale spis bych sel do normalniho laku strikaci pistoli ktera se da sehnat za par supu, a kompresor v nouzi z lednicky a udelat tlakovou nadobu jinak ti to bude flusat. Na spreje zapomen
Datum: 15. prosince 2010 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel10856
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 kompresor,pistoli,syntetiku,redidla,kity,smirky,plnič a šikovnýho chlapa co to cákne a si v tom za 1200,- a nemusíš šetřit vrstvama plniče ani laku a výsledek o hodně lepší jak vaše spreje a válečky....muzete posoudit,v tom profilu je moje J21....ale musím přiznat,lak akrylátem v lakovně je dobře o třetinu lepší......
Datum: 14. prosince 2010 23:39
 hele ale takhle to řeknu, v tom spreji záleží co máš za barvu, pokud nějakou za pár korun co se tváří jako auto lak, tak tomu tak není a pokud máš dražší je to o něčem jiným, ale pořád bych se zeptal v tý lakovně, jelikož když nemáš kompresor a dělal by si to sprejem tak nemáš dostatečný tlak, tudíš to není ono, ale pokud si za ten sprej připlatíš vydrží to poměrně dlouho, musíš si vyhrát a dát pořádnej lak... ty barvy za pár kaček slezou, ty lepší by neměly.. tak to zvaž co se ti vyplatí...
Datum: 14. prosince 2010 21:24
 Podle mě tady je váleček k ničemu, on to renovuje, takže to musí být jako z fabriky, TOP lak...
Datum: 14. prosince 2010 20:36
 já mám 20 dělanou válečkem,se štětcem se to nedá srovnat ale pořád to má daleko k kompresoru nebo lakovny....
Datum: 14. prosince 2010 20:36
 kubiq ® : je to tak kámoš natíral celeho fichtla malyma valečkama 10mm a jemnyma a je to docela kvalitni ale pistoli by to bylo nejlepší no jestli ji nemáš tak jak už ti tu radili ostatni dej to do lakovny maš to jepši  a nebo to vem tyma valečkama je to na tobě hlavně to nezdupej a ad se ti renovace podaři zdar
Datum: 14. prosince 2010 20:32
 péro: Psal, že dělá renovaci, to musí být špičkový lak...
Datum: 14. prosince 2010 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 strejda dělal babetu sprejem a ještě pak bezbarvím lakem a cca za 5 let byl z červené metalízy nažloutlej vybledlej hnus ...radši to vem tím válečkem než sprejem ze 2 metrů nikdo nepozná že to není stříkaný
Datum: 14. prosince 2010 20:18
 Tak tak, lak kvalitnim sprejem by sice jakš takš udělat šel, ale myslim, že s pistolí dosáhneš mnohem lepšího výsledku, a hlavně levněji. A při renovaci musí být výsledek na 100%. Pokud je to teda renovace...
Datum: 14. prosince 2010 20:15
Jméno: Ultramotorkar
IP: uživatel10855
 No myslím, že rychlost psaní není důvod proč psát špatně i/y přece jen jsou od sebe (aslespoň na té mé) vzdáleny dostatečně. Jinak k dotazu - dvousložkovým lakem jsem dělal Mustanga Měl jsem pistoli a kompresor, ale se vším všudy mě to vyšlo včetně míchání barev přesně podle odstínu na nějákých 2500 Kč. Možná že tlačení do spreje bude malinko dražší  , ale snad nijak kriticky. Mě se ale se sprejem dělá dost mizerně upřímně to oproti pistoli stojí za hovno. Když budeš šikovný a najdeš dobrý obchod, nakonec ti zbyde i na pravidla!
Datum: 14. prosince 2010 20:06
 ty spreje jak psal kolečko, známej to skoušel a celej pincek ho vyšel na necelý 3500 za lak, to skus do nějaký lakovny tam by tě to vyšlo možná levněji, ale jinak slyšel sem že někteří borci to dělali válečkem prej omrkni google jestli něco nenajdeš ale prej tahy nejsou po válečku vidět a vypadalo to dobře, někde sem na to dřív narazil, ale to by si se musel pokouknout, já to víc neskoumam mám kompresor a hlavně za barákem lakovnu kde to děla za pár kaček stačí když si to vykytuješ, pervektně upravíš jak chceš dáš jim bavy nebo peníze na ně a ve volném čase ti to sfouknout, tak se skus taky poptat vyšlo by tě to líp než ty preje myslím. Za zeptání nic nemáš pokud máš něco podobnýho v okolí.. skus uvidíš.. hodně zdaru, lak není sranda
Datum: 14. prosince 2010 19:38
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 hele ty chytrolýne mě nezjmá pravopis mam tam chyby protože píšu rychle. Tak si hledej chyby v sobě.
Datum: 14. prosince 2010 19:07
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10477
 K barvě si určitě kup taky pravidla pravopisu....
Datum: 14. prosince 2010 19:03
 Sprej stojí cca 400-500kč (400ml nádobka), těch sprejů budeš potřebovat několik, a to ještě dva odstíny, k tomu přičti nějakej ten kit, a plnič ve spreji, ten stojí asi 200, a taky jich asi spotřebuješ několik...nakonec tě to vyjde na pěkný peníze...
Datum: 14. prosince 2010 18:10
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau mohl bych se zeptat jaká je nejvhodnější svíčka na tohle období díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 19:29
 n15c
Datum: 12. prosince 2010 19:29
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, mám tu jeden dotaz ohledně čz 175 bevím co je to za tym protože to mám na traktoru a to že to nastartuji krásně na první kopnutí ale hned to zase chcípne, karburátor jsem vyčistil, svíčku mám brisk n 15c myslíte že by to byhlo být tou svíčkou jaká je dobrá na tuhle zimu čím by to ještě mohlo být díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 20:54
 možná ti odešli guvera na klice, jakmile se to trochu zahřeje tak profouknou, až to vychladne tak zas nastartuješ a tak dal... vyměnit
Datum: 12. prosince 2010 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaute potřebuju poradit , potřebuju sundat kyvku u 250 kejvy a tak jsem vydělal ten šroub s mazničkou a ještě ten pojištovací co byl do špičky ,ale stejně to nechce jít ven ...nechtěj jsem do toho nějak bouchat ...tak to mám teda normálně vybouchat? nebo je na to nějakej fígl ..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak už to je dole
Datum: 12. prosince 2010 20:32
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Zdravím, předem se omlouvám, že to sem nepatří, ale rád bych se Vás na něco zeptal... Vlastníme Favorita 1990 a chtěli bychom na něj koupit 14´ litá kola orig. Škoda Laurin-Klement, která jsou opravdu nádherná. Jenže problém je v tom, že starší typy favoritů měli rozteč 98mm, novější typy (od r. 1993) měli 100mm. Tato kola jsou původně na Felicie, které už jsou taky 100mm. Můj dotaz je tedy, zda ty dva milimentry mohou mít nějaký vliv na funkčnost, příp. zda by šly nějak předělat šrouby, nebo přendat celé kotouče a bubny z novějšího fava... Ptám se čistě teoreticky, co je vhodnější.
Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 13:41
Jméno: dano
IP: uživatel10785
 Ahoj, řešili jsme stejný problém s renaultem 21, chtěli jsme tam dát jiné kola ale měli jiný rozměr náboje, tuším taky 2 mm a kolo se nechalo vysoustružit a je to v pohodě..
Datum: 11. prosince 2010 13:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Můžeš použít i kola ze staršího Fiatu Punto. Jinak jestli tam chceš dát ty kola s roztečí 100 mm, tak musíš vyměnit díly jak píše postul. Neměl by to být problém, na vrakáčích se těchto dílů válí mraky a za pár šupů.
Datum: 11. prosince 2010 8:10
Datum: 10. prosince 2010 21:00
 no 4X98 se sehnat daj a i pekny, staci hledat, taky hledam na zigulika - ma stejnou roztec, ale neni to jednoduchy, ale na nekolika jsem videl hezky litaky.
Datum: 10. prosince 2010 20:57
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Díky moc ještě jednou! Ještě jsem se chtěl zeptat, zda by pasovala (bez úprav) z nového fava přední maska s logem Škoda uprostřed do staršího fáva, které má logo vlevo. Díky.
Datum: 10. prosince 2010 20:20
 musíš předělat:kotouče,náboje a držák třmenu a vzadu komplet co je na nápravě.potřebuješ jiné kolové šrouby
Datum: 10. prosince 2010 19:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 A to by se přehodily jen kotouče, třmeny a destičky by mohly zůstat původní, ne? A teď jsem si uvědomil, že to nese s sebou další komplikace a to jsou zimní kola s diskama opět na 98mm... Takže by se museli zakoupit disky z felicie nebo novějšího fáva. Asi to je blbost tohle všechno dělat jen kvůli liťákům... Kdyby aspoň byly nějaké pěkné 98mm... Ale zatím teda nic moc co jsem viděl a hodily by se na favorita.
Datum: 10. prosince 2010 18:59
 jestli to je stejný, tak je to hned....
Datum: 10. prosince 2010 18:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Teď jenom, jestli to má cenu kvůli liťákům předělávat celé kotouče a bubny... Možná že z autovrakoviště nějaké by se hodily...
Datum: 10. prosince 2010 18:39
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 formelín 4x4 by byl jistě dobrej úlet, byl by to asi jedinej na světě. ale k těm kolům. možná by stačilo přendat jen kotouče a bubny. těch 100mm začli dělat po vstupu VW do škodovky\r\naby to všechno sjednotili z jejich golfama atd. tak si myslim že u nás jen převrtali díry a bylo. jinak pilovat díry je blbost
Datum: 10. prosince 2010 18:37
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Shrek: Pokud by jsi měl hodně peněz na vyhazování tak určitě jo, ale nevím, jestli by to klasická 1.3 utáhla... Obvykle se na 4x4 používají mnohem silnější motory...
Datum: 10. prosince 2010 18:01
 sory že se sem pletu,dá se forman překopat na 4x4?děkuji
Datum: 10. prosince 2010 17:56
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No já spíš o tom zatím jen přemýšlel a chtěl se zatím jen přeptat...
Datum: 10. prosince 2010 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 kdysi jsme resili podobnou vec na fiatu fiorino,kde jsme chtěli použít elektrony ze staršího modelu na novější....a ty milimetry prostě vadí....za pomoci známého se pokoušeli probrousit díry na šrouby a středovou díru pro náboj....i přes velmi přesnou strojní práci to šmajdalo...... u fáčka bude asi nejlepší použít nápravy ze stříkačky fáčka a nebo felcky...ale stojí to za to??
Datum: 10. prosince 2010 17:52
 Čao draci. Mám problém. Fichtl mi nechce udrzet volnobeh tzn. chcípá když stojim na semaforu a neturuju ho do otacek. Co mam delat? Uz jsem zkoušel štelovat karbec, predstih i svíčku a vubec nevím jak s tím hnout a ve měste to člověka otravuje, když na každé červené musí točit rychlopelam jak vocas. Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 za šoupátkem směrem k hrdlu karburátoru kde se šroubuje na koleno je taková minidírečka....pokud je v ní jen malé smítko bordelu,tak to blbe drzi volnoběh.....koukni na to,zkus ji procitit,ale nerejpej do ní ničim tvrdym....
Datum: 10. prosince 2010 15:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možná moc bohatá směs, vysoká hladina v plovákovce, neprošťouchával si náhodou trysky drátem?
Datum: 10. prosince 2010 12:42
 Mám uplně novej karbec. Takže šoupak ani trisky to nebudou
Datum: 10. prosince 2010 12:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jojo, to taky znám, ale na těch semaforech to pro jistotu hodně z lehka držím pod plynem i když mi to funguje jak má, co kdyby  Nemáš vymlácenej šoupák? A nebo, to může bejt ucpaná volnoběžná triska, ale to si asi kontroloval.. Vyndej šoupák a podívej se, jestli tam není vymlácená taková díra, jestli jo tak tam dej jinej šoupák..
Datum: 10. prosince 2010 11:59
Jméno: Jawák
IP: uživatel9681
 Ahoj...nevíte prosím jak rozdělat zadní tlumiče "jak jde vidět pružina" na mustangovi?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 20:20
Jméno: Jawák
IP: uživatel9681
 Jo na to jsem se díval ale moc nepochopil....jak vyndat tu tyčinku na které je píst abych do toho mohl nalít olej??
Datum: 09. prosince 2010 20:20
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau. Mám na pinckovi nový výbrus. Volnoběh drží skvěle a když tomu utnu tak to začne prskat (nevím jak to popsat ) a z karburátoru vylítne plamen. Do otáček se mu vůbec nechce. Nevím si rady prosím o pomoc. Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 12:22
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Tohle mi taky dělal špatnej odtrh. A může to taky dělat, když je předstih naopak moc malej, teda nazval bych to spíš zástih.
Datum: 10. prosince 2010 12:22
 Tak to bych chtěl někdy vidět ten plamen
Datum: 09. prosince 2010 20:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karlos: jako myslíš že ten plamen prolítne přepoušťákama, mezi setrváky a pak vylítne sacim kanálem nebo jak?
Datum: 09. prosince 2010 20:13
 zmensi predstih, zapali jeste kdyz neni uzavrenej saci kanal a plameny jdou do karburatoru. bacha na to - u auta mi takhle karbrator zahorel (sam jsem byl prekvapenej jak rychle jsem vyskocil ze sedacky, skocil na motor a zacal hasit
Datum: 09. prosince 2010 20:06
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Neměl by pls.někdo na prodej nosník s miskou nebo celou přední vidlici na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 17:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 něco by se u mně našlo, kdyžtak zavolej na tři sedmičky dvatřijedna čtyrydvačtyry, jsem od poličky, nebo i ždár nad sázavou.
Datum: 10. prosince 2010 17:01
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 pošli foto a cenu na mail Hovanet@seznam.cz
Datum: 10. prosince 2010 16:26
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele jestli chces mam vidlici z pařeza ta by na mustose sla
Datum: 09. prosince 2010 19:00
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 zdarec prosim poradte mi mam v trakturku motor z ČZ 175 a nechce házet jiskru svicka je ok predstich serizeny nemuze to delat kondenzator ? diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 18:21
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Prst do feje a je jasno! ... brní ale nekope, tak to kladívko kostří, kope...špatná svíce a když nic tak je to indukčka...
Když je špatnej kondík, tak to alespoň brní...
Datum: 09. prosince 2010 18:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ta to kondenzatorem asi nebude , mas dobre zapojene kable?a ti nevodive podlozky medzi kladivkem a to secko?moze bit aj inducka spatna ,
Datum: 09. prosince 2010 18:14
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 no právě ale kdyz hazi jiskru tak preskakuje i na kladivku a kdyz ne na kladivku tak ani na svicce
Datum: 09. prosince 2010 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel10833
 může ale to by ti přeskakovala jiskra aspoň na kladívkách..
Datum: 09. prosince 2010 17:32
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj nevíte z čeho by mohl být přední blatník na téhle čz 175 ? mám tento typ ale nevím z čeho tam mám dát ten přední blatník ten originální je celý zhnilý nejde už renovovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když na to tak koukám, 47x je blbě, myslel sem sportky, takže 470, 473, 475
Datum: 08. prosince 2010 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli to má 19" kola, šel by tam z čz 47x, ale nevim jestli má stejnou hloubku..
Datum: 08. prosince 2010 17:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 08. prosince 2010 13:17
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 pitalsata nekdo neco dopiceee
Datum: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 je na aukru už asi potřetí
Datum: 08. prosince 2010 18:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na fotce pěkný ale ve skutečnosti to bude jinak
Datum: 08. prosince 2010 18:27
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 na toho pio jsem koukal už před 2 dny  je pěkný ,ale musím říct že už jsem viděl hezčí...
Datum: 08. prosince 2010 14:51
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 je pěkná, to jo. mám úplně stejnou fakt snad na vlas. ale mám rok 68 a tenhle starej tachec a na druhym tom samým z roku 71 je ten novější. je mi to záhadou.
Datum: 07. prosince 2010 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 měl jsem možná ještě hezčí z 80 roku ( novější typ ) ale prodal jsem jí za 2 500,- ted bych si jí asi nechal
Datum: 07. prosince 2010 22:37
|



|