|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kleed92
IP: uživatel11095
 Čus dracíí, mam problém..mam Pionyra a na rovince a do malinkjech kopecku jede dobře.. ale když na něm na rovině jedem dva tak na 3 moc nechce jed.. a do prudcich kopcu už vubec ne proste chcípne.. mam otazku čím to je a nebo jestly to je tak u kazdyho? a čím a jak případně zvíšit výkon aby nás utáhl dva aspon do středního kopce..diky moc bejci..  \\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 22:00
Jméno: dydy11
IP: uživatel11096
 ok diky moc..
Datum: 06. února 2011 22:00
Datum: 06. února 2011 10:59
Jméno: dydy11
IP: uživatel11096
Datum: 05. února 2011 23:14
 Já s bratrancem(oba tak 80kg) vyjedem normální kopec na poli v pohodě, a to mam 13z sekundárko. Po silnici docela krpál vyjíždim do půlky na dvojku a pak řadim za jedna, ale ta jednička táhne jako bejt. Teď už jsem ale přesedlal na 11z sekundárko a to je úplně o něčem jinym. Krpál na polní cestě dáváme za 2 s přehledem.
Datum: 05. února 2011 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 běžné kopce fichtl ve dvou musí vyjet! je jasný že nějakej ostrej krpál v lese to ve dvou nevyjede....
Datum: 05. února 2011 18:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 noneprijde mi ze by klepal,chrastil atd..takze asi sestelovat.. diky moc vrhnu se na to.. a jak to je jinak dobre sestelovanej ppincek uveze v poho dva lidi do kopce? aj pamatuju je s tatou pred 13 lety ze nas uvezl v pohode oba do kopce..ale to bylo asi tim ze mi bylo 5 let a byl sem lehkej..
Datum: 05. února 2011 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 to muže dělat i bohatá směs....v jednom se to tak neprojevuje,protože fichtl má docela tah i rozštelovanej(proto většině lidí jede dobře i když neumí nastavit ani zapalování ani karburátor),ale ve dvou lidech se okamžitě ukáže,jak je na tom....skus jen motor seřídit dle příručky a uvidíš.....pokud je motor už vylágrovanej tak motor opravit....jestli to nemá kompresi a šíleně chrastěj kroužky tak udělej výbrus válce...jestli zvoní udělej i nový futro pístního čepu.....jestli klepe,tak rovnou začni shánět i novou kliku(či ojnici).....jestli nezvoní,nechrastí,neklepe a jede docela dobře tak chce jen vyštelovat....
Datum: 05. února 2011 12:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 ok takze vybrus a nebo sekund. kolecko ok vyzkousim to  diky moc chlapi za radu.. a jinak jeste ja jel za 3 sam a jede slusne.. pak sem nabral cloveka za 1 dobry za 2 docela dobry za 3 uz nic moc.. no a do kopce za 1 chcipne a nejede..
Datum: 05. února 2011 11:05
 no pokudd to jede stebou normalně tak by to i ve dvou melo jet nromalne nemelo by to vynechvat atd ale zapomen na to že budeš jezdit kopce ve dvou na 3 jedine co mě napda dat tam menši sekundarni kolečko třeba 11z sice by to nejelo tak rychle ale lipe by to tahlo
Datum: 04. února 2011 22:02
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Moc drahý to ještě není bejvaj i dražší.Normální vejbrus 540KČ i s pístem a kroužkama.
Datum: 04. února 2011 20:40
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 a nejaky lehci a levnejsi reseni neni?ale jinak diky
Datum: 04. února 2011 20:15
Jméno: skoopa
IP: uživatel8456
 udělej si vybrus kup novy pist kroužky a fichtl pojede jako novej.
Datum: 04. února 2011 20:13
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 no prestih ok.. ale kdyby to byla komprese tak by to nejelo ano kdybycj jel sam po rovine ne? to stejny i z benzinem ne?ale diky
Datum: 04. února 2011 20:04
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus no hele to ti treba muze delat píst ze ma spatnou kompresi tak to netahne nebo ti spatne dotejka benzin nebo spatne serizenej predstih to muze delat vic veci
Datum: 04. února 2011 19:46
 Dobrej, mám nějak raseknuté vedení vydličky u Jawy 50, ta hřídel, tyčka, kulatina, či jak se to jmenuje, nejde vytáhnout z karteru, u jiných motorů to jde, co to může být, vzít to nějakým rozpouštědlem na mastnotu, vyvyklat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:11
 neměl jsi to přilepený lepidlem na ložiska? Jednou jsem měl taky takový problém ale proč to někdo lepil to nevim  A segrovka tam nikde byt nemá
Datum: 05. února 2011 10:11
 Nevim co myslíš? Já už to vytáh, šlo to hladce, jen jsem musel dát vedení do svěráku a pak jsem to hladce vyháhl, nevím kde by se tam vzala segrovka.
Datum: 04. února 2011 19:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo když kokneš do prostoru mezi přepážku od zapalování a ložisko tak tam je zacvaklá segrovka na tý tyčce tu musíš vydnat.
Datum: 04. února 2011 15:03
 Sorry za tu vidličku - vydličku
Datum: 04. února 2011 10:29
Datum: 04. února 2011 10:28
Jméno: P!nca
IP: uživatel6563
 cuz, jojo neco podobneho se mi taky stalo, to neni spinou to je tou vidlickou, muze byt kriva nebo praskla a ona jak se rozdrti tak ty kousicky to proste nepusti ven, pokud nejde jednou stranou musi to jit tou druhou, takze sundat kryt od spojky, vytahnout vsech 5 pruzinek a dostat to ven, nebo druha možnost cim by to bylo ze se ti tam kousla kulicka mezi karter a tu tycinku, no jo nejakou nemahu to bude stat
Datum: 04. února 2011 9:09
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 Čau draci,barvil už z vás někdo chromové ráfky?Zajímaly by mě vaše zkušenosti která barva na tom drži,já jsem něco zaslechl že na to dobře chytne zinkochromátová barva.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 21:11
Jméno: CENDAK
IP: uživatel11086
 Nazdárek Draci a Dračice,schaním plasty na STELU a už jsem vážne bezradnej.Nevíte kde koupit-díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 19:00
 Čau draci, chtěl bych se zeptat jak opravit závit na výpustce motoru bez toho abych půlil. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:57
 Právě jsem se bál jestli to ta převodovka sežere. Díky moc
Datum: 04. února 2011 11:57
 Nacpi tam M10 závitník udělej závit a zašroubuj M10 šroub s těsněním...hliníkové špony převodovka sežere s úsměvem
Datum: 03. února 2011 18:37
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 nebo skus obmotat šroub koudelí nebo teflonovou páskou pokud to nemáš upně vyrvaný
Datum: 03. února 2011 18:24
 Vyřezat větší závit?
Datum: 03. února 2011 16:51
 *na výpustce oleje
Datum: 03. února 2011 16:26
 zdraec lidi chtěl bych se zeptat jestli je nejaký rozdíl kromě čísla motoru mezi motorem s 11 a s 22 našel jsem totož inzerát kde stálo prodám motor na stadion s 11,22 tak mě to dostalo,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:42
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 je tam rozdíl v převodovce a u 22 se dělal plný válec,k tomu karbecu pasuje tam i z pionýra ten má větší difuzer než z 22.
Datum: 02. února 2011 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s 22 má karbec s větším difuzorem a větší trisky takže by měl jet ten motor líp...ale jinak jsou ty motory stejný a karbce pasujou oba
Datum: 02. února 2011 21:06
Jméno: martin kříž
IP: uživatel11082
 zdarec potrebuju se zeptat mam na motokáře motor z tatranu a začala mi klouzat spojka da se to nejak pritáhnout ??? předem dik za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:48
Jméno: martin kříž
IP: uživatel11082
 namaš vubec zač
Datum: 07. února 2011 19:48
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Dik. Pěkný. Dal jsem plnej počet.
Datum: 07. února 2011 17:06
 ok
Datum: 06. února 2011 12:25
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Nedělej klávu.  Dej to k Sesovi do galerie- třeba do traktůrků.
Datum: 05. února 2011 16:22
 KDYŽ MI DÁTE E- MAILY TAK NEEJAKY FOTKY POSLU
Datum: 05. února 2011 12:27
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 nebo skus podložit podložkama 1,5-2mm ty pružinky ale z vrchu pak zmáčkneš dáš kolík a mnělo by to ještě chvyličku vydržet
Datum: 04. února 2011 8:37
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Motokára, hmm, pěkný.. Nějaký video nebo alespoň fotka by nebyla?
Datum: 03. února 2011 18:49
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Zdravím bud to chce povolit spojku a nebo vyměnit nic víc nic mín.
Datum: 02. února 2011 18:33
 Ahoj SESO.......když něco vymažeš z nabídky FK tak to znamená že to už mít nebudeš nebo že to prostě momentálně není na skladě ale za týden nebo za dva to zase vrátíš do nabídky? sorry za blbou otázku.....já jen že tu spousta věcí který jsem měl vyhlídnutých zmizelo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 12:21
Jméno: Vlk01
IP: uživatel10491
 ok...myslím že to tu už bylo zmíněno ale zeptám se znova kdy vrátíš do nabídky ten ORANŽOVÝ SACÍ FILTR pro fíka?  díky
Datum: 01. února 2011 12:21
 draku ja vzdy nejake plozky o kterych neni jasno kdy je naskladnim,,tak je radeji vyskrtavam,,lebo fichtlkramek neras libuje,uz to bude,, uz,, pockejte,, to ma m za sebou,,vyrobce se zpozdi o mesic a hned je proble,,takze to utknu hned v zarotku,, a jak to bude chned to dam na kramek,,sorac
Datum: 31. ledna 2011 21:10
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Čau jak mám vyndat ložiska z kol já to dělám tak že na hřiju buben a když na něho plivnu tak slina doskočí vezmu si kulatinu a kladívko a praštím do ložiska a ložisko se ani nehne ložisko nějak musím vyndat protože hazí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 23:05
 asi sem to s tim 1mm trochu přehnal, spíš tak 0,5mm, a evidentně to málo je, i ostrej úzkej šroubovák se odrazí a proletí skrz..
Datum: 30. ledna 2011 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1mm je málo??? musíš si vzít něco co má ostrou hranu ... když to pořádně nahřeješ tak to za ten 1 mm musíš krásně vyťuknout
Datum: 30. ledna 2011 22:06
 mam stejnej problém, tu rozpěrnou trubku mezi ložiskama se mně nedaří vůbec vychýlit do strany, abych se mohl opřít o ložisko, max 1mm, a to je na opření nějaký tyčky nebo šroubováku málo.. i sem to nahřejval a stejně nic... nějakej nápad? sváření beru jako poslední možnost
Datum: 30. ledna 2011 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak si to přečti ještě jednou a omlu mě za ty hrubky
Datum: 30. ledna 2011 21:03
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Nic jsem nenavařil
Datum: 30. ledna 2011 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je mezi nima rozpěrky!!! musíš to nahřád ještě víc a pak bouchat zkrz dírou na ložisko z druhý strany na ten vnitřní kroužek....je to naprd práce , ale po chvilce tréningu to jse v poho...a nebo si na každý ložisko navař kulatinu a pak nahřej buben a za tu kulatinu to vytáhni
Datum: 30. ledna 2011 20:55
Jméno: dajan hajan
IP: uživatel9474
 Čau draci co potřebuji aby mi fachčil tachometr
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 23:52
 tachometr..
Datum: 30. ledna 2011 23:52
 zapojit mozek
Datum: 30. ledna 2011 18:30
 budeš si ho asi muset spravit....
Datum: 30. ledna 2011 18:00
 rozjet motorku...
Datum: 30. ledna 2011 17:58
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 9:33
 Základovka požadovaná není, každopádně nic nezkazíš když jí použiješ...
Datum: 30. ledna 2011 9:33
Jméno: Jack
IP: uživatel10827
 nevite nekdo proč se mi nevrací čelisti které sou přidělané na tom unašeči?kam patři ta opěrná deska,muže to byt tím že sem jí tam neměl?pořád mě to jede na dvojku.prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 14:06
 Dobrý den, půlím motor, co myslíte je při celkové renovaci na veterána u Jawy 21 potřebná výměna ložisek a futer? Futro u ojnice se neklepe a dám nový čep tak myslím, že to bude fajn no futra ve skříni uvidím až dnes, ale ložiska a taky u nábojů v kolech? Gufera dám siĺikonová červená od SESY. Ložiska bych rád česká myslím, že stačí co? Jen by mne zajímalo, jestli má někdo zkušenost se stahovákem na ložiska http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3722.html díky moc za veškeré rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 17:23
 Díky moc, to se hodí.
Datum: 30. ledna 2011 17:23
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 jo a dybyste si nevěděl rady z pionyrem tak mi mužete naspat ma mejl.
Datum: 30. ledna 2011 16:57
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 pro sevcik.jan --ok poslu vam fotku meho fíka.potom mi ho ohodnotte!
Datum: 30. ledna 2011 16:53
Jméno: Hh
IP: uživatel10614
 Futra dostaneš ven stejným zpusobem jako ložiska
Datum: 30. ledna 2011 13:54
 Těm 22000,- bych i věřil, to odpovídá, já teda nějaké věci dostal k vánocům, teď mám narozeniny, takhle to výde levněji, mohl bych dostat fotku té Jawy 20, díky moc. A prosimvás hodil by se nějaký návod jak vyměnit futra v převodovce, jak je dostat ven a tak různě.
Datum: 30. ledna 2011 13:36
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 Zdar mistři...taky sem zrepasloval"zrenovoval"meho miláčka jawu 20.Dal sem ji do puvodního stavu s original barvou.renovace mne stala 22000kč.Použíl jsem jen klvalitni nahradni díly..výroby česko a slovensko..žadna china..vietnam či taiwan  .K tomu to stroji jsem si sehnal..veteránske kalhoty na "moto",boty...kanady,"retro" rukavice-nové.starou přilbu..ne kokosak ale ta z téé.."kuže".a veteransky kabát na "moto".A ted mam krasavce v mé zbirce...a sem tam ho projedu jak je pěkně aj v tom oblečení.-D Jsem velky fanda starých motorek značky !jawa!.
Datum: 30. ledna 2011 12:42
 V pohodě, já vím, že mnoho lidí rozpůlí motor, stříkne plechy ze spreje a říká tomu renovace, jen jsem to chtěl uvést na pravou míru a zeptat se. Jinak já taky myslel že chrom někde bude dobrý, ale bohužel ne musel jsem to poslat do galvanizovny, stojí to hodně, ale renovace je renovace.
Datum: 29. ledna 2011 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel11067
 Honzo Šefčíku nechtěl jsem se tě dotknout, Mělo to být spíše narážka na zmíněná futra atd.... samozřejmně vylepšené díly nejsou na škodu,s tím nikoho neodsuzuju...ba naopak....když někdo dá SKF ložiska a gufera či ferodový lamely tak je vidět,že to myslí vážně a chce do budoucna s motorkou jezdit ještě dlouho...naopak se mi třeba líbí použití původních chromovaných dílů i když třeba už nejsou ve 100% chromu,ale pokud tam toho původního chromu je alespon 90% tak je to paráda....
Datum: 29. ledna 2011 16:20
 To by šlo, ale ty v katerech, koupit to, ale technologie soustruh
Datum: 29. ledna 2011 15:39
 zlaté linky se malovaly ručně.těžce renovuješ tak nešetři na futru do ojnice,protože určitě není dobré.
Datum: 29. ledna 2011 15:32
 P.s. dotat motorku do toho stavu jak vyjela z fabriky, to skutečně umí jen málokdo a taky to asi úplně nejde, ale pěkný lak co nejpodobnější původnímu odstínu a pravý chrom, je snad základ.
Datum: 29. ledna 2011 14:58
 No podívej se STANDO já sice moc pěněz nemám, ale někdo si kupuje značkový hadry a já místo toho nechám pochromovat ráfky, řidítka atd. nechal jsem dokonce i pozinkovat původní zinkované součástky, holt motoru rozumím tak trochu a né jako někdo kdo už má za sebou 2-3 půlení, samozřejmě bude i nový lak dvousložka a stříkané linky, to podle mě je renovace, jediné co nemůžu navrátit je výrobní štítek ketrý je nahrazen úředním číslem. Jestli to není renovace tak nevím, no a silikonová gufera se možná nedělala, ale jsou snad nejlepší a vidět to není, takže já bych si to troufl nazvat renovací, ale prosím je to věc názoru.
Datum: 29. ledna 2011 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel11067
 Renovace je renovace....tzn že uvedeš motorku do stavu,v jakém vyjela z fabriky....bud na ní máš a uděláš jí a nebo na ní nemáš,tak některé věci částečně repasuješ,vymeníš opravíš a tomu se renovace neříká.....tomu já říkám oprava,kompletní oprava,generální oprava!...Pokud se oživuje stará pěkná motorka do pojízdného stavu tak se tomu říká restaurování-repase....byl bych docela rád,kdyby se tu to slovo renovace přestalo tak často používat.....
Datum: 29. ledna 2011 13:56
 čus draci chci se zeptat co mam z rychlopalem na mustangu když mam ze začátku velkou vůli tak do čtvrt plynu a pak to de stuha
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:22
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Skus to poladit na karburatoru tym šroubkem nad šoupatkem
Datum: 28. ledna 2011 17:22
 tak dík za radu
Datum: 28. ledna 2011 15:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozeber a uvidíš, sice to bude trvat asi o 2 minuty víc než napsání dotazu na fichtlpokecu, ale budeš muset zapojit mozek a přijít na to..
Datum: 28. ledna 2011 14:54
 cest draci mam cz 125 mam problem za studena to nejde nakopnut jen za tepla a to jen tak tak chytne ale na roztlaceni ted vzime chyta na max 10m ale musim to dost dluho tlacit aby se to rozjelo kdyz pridam moc plynu tak to vubec nejede ale kdyz tam plyn nema tak to jako ze uz skoro rozjizdi alew kdyz uz mam teplej tak to nakopavma a pomalu jak se to rozjizdi tak mam plyn az na koncu a motr nejde vubec do otacek!! karburator mam preplaveny a triska je vzdy cista nevim si rady proc to nejde do otacek zapalovani mam asi dobre protoze to chyta hned ale neche jit do otacek nekteri me rikaj ze asi bude to sat uz pres gufera nebo uz jsou spatne pistni krouzky diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 20:42
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj jak to šlape ?  mám otázku jakou stranou dáváte ložiska do kartru číslama nahoru nebo dolu nebo je to jedno ? aje něco na co bych si mněl dát pozor když je tam budu dávat ? DiKY za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 21:15
 Je to uplně jedno...a na co si dát pozor? snad jenom abys to tam nenatloukal bez ohřátí karteru a aby ti to tam lezlo rovně, a nalisovávat za vnější kroužek
Datum: 27. ledna 2011 21:15
Jméno: 175/450
IP: uživatel1506
 ahoj draci spatně mě jezdila Čezeta, v nizkejch otackach to nechtelo jet jela jen v tockach a zjistil jsem ze netesnej kartery hodne tak jsem dal prevodovou skrin pretesnit a delato porad, tetka jsem to byl projet a v nizkejch otackach to nechce poradne jet jen nacupovany a este bydne. Uz si nevim rady, eště mi to navic chciplo nekolikrat tak jsem zastavil skousel přeplavit a moc tam nechtel tyct benzin, ale stejne kdyz se to podarilo preplavit karburator tak to vnizkejch nejelo musim to furt tocit moc, zapalovani mam VAPE nastaveno na 175???????????? pls orady jdu se este podivat jakou barvu ma svicka pred pretesnenim byla do byla (chuda smes kuli netesnosti skrine)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 16:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Nastav karburator
Datum: 28. ledna 2011 16:32
Jméno: 175/450
IP: uživatel1506
 Tak svíčka je černější a suchá. Vejfuk sem čistil a utěsnil, možná jsem ho utěsnil moc skusim ho odtesnit a uvidim. Filtr je čistej! Zjistim nak jakej je přectih utoho VAPE? a zda se mě žeto dává slabýjiskry, ale modrý
Datum: 27. ledna 2011 20:10
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ucpanej filtr a vyfuk, špatnej předstih
Datum: 27. ledna 2011 17:29
Jméno: Jiří
IP: uživatel11046
 Zdravim, prosim poradte mi nekdo jak nasadit lanko tachometru do kola na babete 207 , alespon nejaky podrobny postup . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 15:17
Jméno: Jiří
IP: uživatel11046
 Mam to společný
Datum: 25. ledna 2011 15:17
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Máš brzdový štít s náhonem na tachometr ? Některé babetty 207 to nemají.
Datum: 25. ledna 2011 12:53
 Zdravím.Prosím Vás mám dotaz.Mustang.Když jedu rychleji tak mi hučí.Je to jakdyby v nádrži , ale jsou to vybrace asi z motoru . Je možné že to je ložisko na klice?Nebo které by to mohly být ložiska?nebo co jiného by to mohlo dělat ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 18:43
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Když jedu rychle tak my to taky hučí mam motor po geo komplet mustanga a kdyz jedu huci a kdyz uberu tak to prestane hucet mam dva mustangy a delaji to oba takze to asi mustang vzdycky delal tak zdar.
Datum: 02. února 2011 18:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 by ses divil co dokaze treba jen vytahanej retez
Datum: 26. ledna 2011 14:14
 manaas : díky , to bude asi ono.
Lori. : ne ne na kole určitě ne.je to jako z motoru to jo ale že se to v nádrži ozývá , asi to budou ty ložiska.
díky moc
Datum: 26. ledna 2011 11:13
 lori:je to z motoru.jen se to přes tu nádrž jakdyby ozývá.Manas : jo asi to budou ty ložiska.Díky
Datum: 26. ledna 2011 11:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 z nadrze? nedre ti spis neco u kola?
Datum: 25. ledna 2011 20:12
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čau draku to máš rozhozenou klikovku nebo v čudu ložiska na klice.čeká tě se kouknout do střev motoru výměna ložisek nebo nechat vycentrovat kliku
Datum: 25. ledna 2011 10:48
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 mě hučí pořád páč už se těší na jaro jako já.
Datum: 24. ledna 2011 22:37
 mi hučí když jsem se ženou pod peřinou,ale neboj že ti hučí na mustangu se dá určitě léčit...
Datum: 24. ledna 2011 21:22
 Ahoj. chci delat GO motoru jawa 50 asi 20, 21 nvím odkud je motor a potřebuju vědět všechny ložijska, gufera a simerinky co v něm jsou. dyštak nakou stránku nebo napište -> a na mailu to nák sepíšem..... prostě co vás napadne ... dik  a nebo jestli se dá koupit celej set !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 19:27
 omlouvám se gufero a simering je to stejny už sem si to zjistli ale mystr nám to řekl pěkně blbě
Datum: 25. ledna 2011 19:27
 tak v guferu je kovovej kroužek respektive + taková pružinka ale simering je jak gufero ale z jedné strany je ten plíšek aspon tak sme se to učili
Datum: 25. ledna 2011 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 simering a gufero je to samý, názvy pocházej od dvou výrobců
Datum: 25. ledna 2011 13:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 johny 15 : jo a jak jsi přišel na to že u pionýra není kovovej kroužek v guferu?
Datum: 24. ledna 2011 22:37
Datum: 24. ledna 2011 17:05
Jméno: Luděk
IP: uživatel6617
Datum: 24. ledna 2011 12:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 23. ledna 2011 22:08
|



|