|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Pro d@no nechal jsem si to udelat u zameho stalo me to 150 a je to super
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 19:49
Jméno: d@no
IP: uživatel6546
Datum: 24. ledna 2011 19:49
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 To vyvlozkovani zapomel jsem to tam napsat
Datum: 23. ledna 2011 20:46
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj vím že to sem nepatří ale chci se zptet kam se na wartburgu řadí zpátečka dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 19:17
Jméno: charlie_vlcak
IP: uživatel4443
 Pokud je to W353, tak nejdřív řadící páku ve směru osy "povytáhnout", pak k sobě (díky povytažení půjde dál než do jedničky) a nahoru. Není zač.
Datum: 23. ledna 2011 19:17
Jméno: Hasak
IP: uživatel11038
 Ahoj, mam fichtla, špatně chytá, ale když ho roztlačím tak po delší době chytne. Ale když chcu přeředit nebo zmačknu spojku tak to zdechne. Ale leje se tam olej do 4 taktního motoru do auta. Ale mam ještě jednoho fichtla a ten na to jezdí normálně. Nevite čim to muže byt??????? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 12:43
 budeš sem ten stejný dotaz psát každý den hásku, martine a nevim jak ještě?
Datum: 23. ledna 2011 12:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti tam do benzínu leješ M6A ??? hm ti si iný borec najprv by som začal zmenou oleja a jeho pomerom ďalej by som zistil jak je na tom sviečka podľa mňa asi kvalitne zanesená ak je ešte funkčná potom ďalej klasika predstih odtrh a ešte nezabudni nastaviť hladinu benzínu v plavákovej komore ešte rozmýšľam či nemáš zanesený výfuk a čo ako na tom je vzduchový filter ak ho samozrejme máš ak nie tak pozri aj trysky
Datum: 23. ledna 2011 11:40
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Čau mám teď´ motor po go a chci se zeptat dostal jsem od kamoša Airbox a tam jsou tři dírky tak já nevím kolik tech dírek mám zadělat dík moc? A nebo jak to máte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 22:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlepší je všechny vyndat a za jízdy při plnym plynu je zkušet prstem postupně ucpávat a poslouchat změny v chodu motoru..
Datum: 23. ledna 2011 22:13
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 To ti nikdo takhle neporadi, podle toho jak to pojede, nejdriv zadelej vsechny 3 a postupne ubirej, az to pojede nejlip...
Datum: 23. ledna 2011 11:40
 ZDAR, mam fichtla 21 a jedno to chytne a jedno ne. Je tam vyměněny kladivko,kondenzátor. Když to chytne po dlouhe době tlačeni, tak když přidam plyn tak se to strašně dusí jako kdybych měl zařazeny ale vyplej motor. Nevíte čím to eště muže byt??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:43
Jméno: Martin
IP: uživatel11038
 Ale lije se tam olej do 4T motoru do auta. Ale mam jinyho fichtla a u toho nebyl problém s tím olejem tak nevim.
Datum: 22. ledna 2011 20:43
Jméno: Martin
IP: uživatel11038
 předstih je tam správně(dělal to tata), a všechno ostatní tam je taky nastaveny správně. Ale tedka sem tam byl a už se to na žduch rozjede, ale když zmačknu spojku tak to zdechne a když ju pustim tak to zase naskočí. Tak ja už nevim čim to muže byt.
Datum: 22. ledna 2011 20:40
Jméno: hřídel
IP: uživatel6546
 maš vzduchovy filter správně nasazený?,a co svíčka,,,maš ji spravně nastavenou?.Muže to byt v karbecu...v plovakově komoře ten maličky"vypušták s plíškem"co se nachazi hned pod plovakem...muže byt totíš ucpany...!A muže o byt benzínem z olejem..ale dyš to spravně ředíš tak to neni problemm.
Datum: 22. ledna 2011 20:18
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Co předstih ?jak na tom je.
Datum: 22. ledna 2011 20:11
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, dneska sem sundával motor, jelikož si už dost říká o GO. A oběvil sem takovej error. Jak jsou ty držáky motoru na kostře, tak ten blíž k zadnímu kolu je ulomenej. Má smysl shánět někoho kdo by mi to přivařil, nebo mám rovnou vyměnit rám? A kdybych ho měnil, tak je lepší koupit raznici a VIN přerazit, nebo si nechat zapsat do TP výměnu rámu, já nevím jak tohle chodí...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 18:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Dobře, udělám to tak  Díky
Datum: 21. ledna 2011 18:43
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Přesně jak píše Jenda -loni jsem dělal to samé.
Datum: 21. ledna 2011 18:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 ja jsem si ho vyrezal tusim z 2mm plechu a zavaril drzi do tet
Datum: 21. ledna 2011 16:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zapoměl sem, jedná se o Pionra, je to 20ka, papírově 05.
Datum: 21. ledna 2011 11:10
 Ahoj lidi, potrřebuju poradit. Asi pred 2 lety jsem rozebral kola na čz 180/487.4 a ted jsem je konecne chtel dat dohromady, ale vyskytl se problem-nalisuju loziska, ale mak nevim, tak tam maji byt ty podlozky, jak ma byt to poradi od loziska?? lozisko-pojistka, pak ten jenom kryci plisek, pak takovy ten krouzek s temi vyrezi , co je trosku prohnut??(popripade jakou stranou ven??) a pak ta poklicka nakonec?? problem je jen s temi kroüzky, tam vubec nevim, jak to bylo... diky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:31
Jméno: trmich
IP: uživatel11039
 diky moc za rady  snad se ty kola budou jeste nekdy tocit spravne...
Datum: 22. ledna 2011 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ten prohnutej plíšek patří tim prohnutym středem směrem od ložiska..
Datum: 21. ledna 2011 22:52
Datum: 21. ledna 2011 21:31
 Draci mam dotaz nevite nekdo o te tasce ktera byla na jawe 05 u prsíček na naradi nebo aspon foto nebo rozmery, nemate ji nekdo na prodej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:26
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Hele a nechces mi na sebe poslat cislo na e-mail ja bych ti treba za dva mesice zavolal
Datum: 21. ledna 2011 17:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no kľudne ale to neviem kedy to budem mať v ruke:/
Datum: 20. ledna 2011 23:43
 YURI nemohl bys mi ji vyfotit nejak ybych to mohl nechat usit az to budes mit v ruce na e-mail
Datum: 20. ledna 2011 22:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 20. ledna 2011 20:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 20. ledna 2011 20:11
Datum: 20. ledna 2011 18:49
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Jo ale ja nemam ani poradny foto jak to vypadalo uvnitr atd.
Datum: 20. ledna 2011 15:54
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak tu bych nechal někde ušít u čalouníka z koženky vzal bych karton papíru a udělal si správný tvar a potom už by to neměl být problém
Datum: 20. ledna 2011 15:47
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ne ja myslim tu kozenou velkou mezi kolenama
Datum: 20. ledna 2011 15:40
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Na nářadí první 05 měly tenhle kastlíkhttp://www.jawa-50.cz/galerie/original/galerie-jawa-50-typ-05-pionyr.html, ale pouze první modely ty co měly nahoře na revmáčích pouze jeden šroub a ještě jiný výkroj pro lanka a dráty.V průběhu roku 64 už se to nemontovalo. Podle mě když tohleto nemáš tak už skoro není šance to sehnat, protože tyhle 05 se dělali pouze krátce, pak se začalo modernizovat.
Datum: 20. ledna 2011 15:06
Jméno: tomas_j.r.
IP: uživatel10508
 Zdar draci nevíte kde v okolí Prahy, Středočeského nebo Královo Hradeckého kraje levně pískujou? Všude kam jsem psal tak mi odpověděli že by to stálo 1000 až 2000 což se mi zdá za pískování babetty dost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 zprostředkovaně přes Altmanmoto ,ovšem já mám slevy,brácha tam brigádničí
Datum: 20. ledna 2011 11:29
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Karlos.- Díky zkusím tam napsat
Standa - to je pěkný jak všichni píšou jak jim to opískovali za 500, ale já bych potřeboval znát v jakejch konkrétních firmách.
Datum: 20. ledna 2011 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 nejaký drahý ne? U nás na Kladensku tě to průměrně vyjde 500 celá motorka.....
Datum: 20. ledna 2011 11:05
 zeptej se v Kolomutech, ve firme MP Autodily. Hlavne nejezdi ke Stehlikovi, mozna taky piskuje, ale neni to dobrej servis, mam s nim spatne zkusenosti.
Datum: 19. ledna 2011 22:14
 čus draci na mé 175 vůbec nefunguje ten poloautomat nebo co to je.. prostě když se chci rozjet nebo tak tak jedině musím použít spojku jinak to de přes zuby jako kdybych tu spojku nezmáčkl.. díval sem se na návody a vůbec tomu nerozumím.. MOHL BY MI PROSÍM NĚKDO STRUČNĚ POPSAT JAK TO FUNGUJE A CO MÁM UDĚLAT? nebo popřípadě poslat nějakou dobrou stránku, vůbec nechápu tu funkci..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 důležitý je, že ramínko toho samočinýho vypínání spojky(to co vede k té vypínací vačce) musí mít mezi kladkou na konci ramínka a vačkou minimální mezeru ( v manuálu 0,3mm)... toho docílíš utahováním(či povolováním) štelovacího šroubu spojky (ten šroub, kterym lze spojka štelovat i při nasazenym pravym víku)... tak si teda nastavíš tu vzdálenost, těch cca 0,3mm a a dál na ten štelovací šroub už nešaháš a vypínání spojky pomocí páčky na řidítkách už si došteluješ pouze seštelováním lanka... nic na tom neni
Datum: 19. ledna 2011 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 opět... Dočkal...
Datum: 19. ledna 2011 21:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 seřid to přesně podle manuálu k té 175... je to tam jasně polopaticky popsaný... poloautomaty mi fungujou na obou čízách...
Datum: 19. ledna 2011 20:55
Jméno: jaeda001
IP: uživatel11023
 zdar... já myslim že na rozjezd musíš používat spojku vždycky a když už jedeš tak můžeš řadit bez ní
Datum: 19. ledna 2011 20:13
Jméno: Dočis
IP: uživatel10870
 Ahojda, maslite ze kdyz mam na doutnikovem vyfuku zespodu promacklinu ze to pujde vyrovnat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 20:01
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 No prave to nevim renovuju a nekdo mi nabidl vyfuk ale ma promacklinu je teda za 200 a slusnej chrom tak nevim jestli to mam koupit
Datum: 19. ledna 2011 20:01
Jméno: venca
IP: uživatel590
 did to nejde vidět ze spoda  maš to promačknute od stojanu ne?
Datum: 19. ledna 2011 19:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jediná možnosť je že tam kde to máš pretlačené navŕtať dieru zaháknuť silný drôt a nejak to ťahom vyrovnať a dieru naspäť zavariť ale aj tak to nebude celkom rovne :/ ak ťa to bárs trapy tak si zožeň iný výfuk
Datum: 19. ledna 2011 18:51
 zdarec draci, chi si nechat znovu vyvlozkovat predni tlumice nevite kolik me to tak bude stat ??
Dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 18:44
Jméno: d@no
IP: uživatel6546
 neni zac potom napis jak si spomenes jestli se to podařilo
Datum: 19. ledna 2011 18:44
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Pouzdra, mockrat dekuju
Datum: 19. ledna 2011 18:37
Jméno: d@ano
IP: uživatel6546
 Pockat ty chces vyměnit gufera nebo pouzdra?  Ja sem napsal jak se davaj pryč pouzdra!-D
Datum: 19. ledna 2011 18:03
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 To si musis udělat sam  Nikdo to nedela. potřebuješ.dva pouzdra.seženež je tady v kramku.1stoji myslím 40kč.pak vem vidlici a zhora (do jednez trubky tukni velkym silnym tenkym drátem do jedne ze starych puzder!aplikuj tak dlouho dokud nevyletí.Musíš byt trpělivy.To není hned udělane  .pak jak vytuknes dva (stare pouzdra,,tak nasadíš nove..ale před montáži "nových"je natři nejako vazelinou aby tam vlezly.např.olej..vsun jedno pouzdro do jende trubky a opatrně klepej menším kladívkem!a potom do druhe..Taky sem to tak dlal a vysledek je suprovy!Doufám že sem ti nejak pomoh a přeju ti aby ti to vyšlo
Datum: 19. ledna 2011 18:00
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 i s praci ??
Datum: 19. ledna 2011 15:58
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 max 100kč
Datum: 19. ledna 2011 15:55
 cus mam takovy problem s 350tkou typ 638 kdyz ji nastartuji tak po dvou až trech dnech tak mi to chytne jen na jeden valec a chvili trva nez se chytne druhy ale kdyz oddelam fajfku na tom valci ktery jede tak ten co nejel chytne aje to i na opak.motor mam ted po vybrusu a jsou i vymenena loziska a uz fakkt nevim so s tim a jeste mi s toho valce ktery blbne tece vyfukem benzin kterej se nespalil prosim poradte co s tim.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 19:14
Jméno: Dusan
IP: uživatel11018
 skousel jsem i jiny svicky a je to porad stejny a predstich je taky dobrej a dela to jen levej valec.dobiji to dobre
Datum: 19. ledna 2011 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 neni vadna svicka?? neznamena ze nova je dobra
Datum: 19. ledna 2011 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 dobíjí to? nemáš přehozený kabely od uhlíků? XYZ dobře zapojený? Předstih na obou válcích stejný?
Datum: 19. ledna 2011 0:35
Jméno: Ondra
IP: uživatel924
 pokud nemáš bezkontakt tak by to mohlo být špatně nastaveným předstihem nebo dávaj málo cívky
Datum: 18. ledna 2011 21:01
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 12:01
 presne to rikám,, a standa to spravil z 10000 a ty 22000 a neverim tomu ze más oproti standovi to lepsie... len spatne si hospodaril s peniazmi
Datum: 20. ledna 2011 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 22 tisíc za renovaci je kravina......dělal jsem si taky 21.....komplet všechno nový,GO motoru+překitování na vyšší výkon což stálo dohromady 5 tisíc,novej lak,jen sem sehnal perfektní zachovalej vejfuk a řídítka a vyšlo mi to na 13 tisíc....pokud bych nekupoval upravené díly do motoru,tak bych byl na takovejch 9 tisících....pokud bych udělal dražší kvalitnější lak akrylátem,ne syntetikou,tak bych byl zase na 12 tisících a to si myslím že je strop! Vím že spostu dílů jsem koupil v lepší kvalitě zadraho a tam by se taky dalo ušetřit....ale obecně platí že renovace fichtla(05,20,21) vychází na 10 tisíc....u 550 a 555 se to prodražuje na dílech,naopak u Mustanga se to zase zlevnuje na ploše lakovaných dílů a menším počtu součástek karoserie......
Datum: 20. ledna 2011 11:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě lepší do toho vrazit 22 000Kč než kupovat nový skůtr sráč 50cm na kterej za chvíli nebudou díly nebo se ti jěště dřív rosype pod prdelí
Datum: 19. ledna 2011 19:47
 22000kc vrazit do fichtla je uz len hlupost
Datum: 19. ledna 2011 17:22
Jméno: d@no
IP: uživatel6546
 No to ja do svycho fichtla vrazil 22000kč!(na renovaci)
Datum: 19. ledna 2011 15:58
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Motorka ma jezdit a ne lezet nekde v muzeu nebo v obyvaku... Barbari
Datum: 19. ledna 2011 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 pokud lakoval syntetikou(kdyz to nekdo umi tak je to krasny) a jen castecne generalkoval motor a koupil levnejsi kola atd tak muze bejt na 8 tisích.....tekze dvojku v plusu.....ale je to krásný....ten origo trefenej odstin obou barev....jen dodelat linky a do obýváku s ním!
Datum: 19. ledna 2011 0:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No ono to není za to co do toho vrazíš prodejný, do fichtla se nedá moc investovat, pokud to chceš na kšeft...
Datum: 18. ledna 2011 20:00
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jestli do toho pustil opravdu 17 ??? a chce 10 tak to vypadá že nutně potřebuje prachy .
Datum: 18. ledna 2011 19:16
Jméno: ondra
IP: uživatel11012
 čau . vytáhnul sem pionýra po dědoj po nějaké době chytnul a udržel i volnoběh na jedníčku jel dobře ale na dvojku se nedalo jet hned to začlozpomalovat až sem musel podřadit na jedníčku. rukojet plynu se protáčí. poradí pls někdo co s tím ??? nemám zkušenosti předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 18:47
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 a nemáš třeba zanesený karbec? dávalo by to tam míň benzinu a pak nejlo.
Datum: 20. ledna 2011 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel11013
 rozebrat,vycistit,složit,seřídit
Datum: 18. ledna 2011 11:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To může být čímkoliv, když výkon klesá pozvolna je to pořád lepší než kdyby ti dvojka vyskočila rychle. To by si musel půlit motor kvůli ochozené hřídelce. Jinak rukojeť lehce dotáhneš takovým červíkovitým šroubkem. Měl by tam být.
Datum: 17. ledna 2011 21:46
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 Zdravím, nevíte někdo náhodou jaká je délka paprsku kola na Stadion S23, případně kde bych je sehnal?? Předem děkuji za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:35
Jméno: Masics
IP: uživatel11002
 Jestli ma s23 19ku rafek jako ostatni stadiony a stejne velkou brzdu jako fichtl tak kdyz sem daval brzdu z fichtla na stadiona tak draty mi vysly 185mm dlouhy, snad ti to pomuze, na internetu sem nasel vzorecek na vypocet delky vypletu .-)
Datum: 16. ledna 2011 19:35
 Čau, včera jsem tu dával dotaz ohledně přední vidlice. Nedařilo s mi odtáhnout šroub co drží řidítka.Dnes se mi podařilo šroub vytáhnout, ale narazil jsem na další ještě větší problém. Nejdou mi vysunout řidítka. Ať používám sebe větší sílu (byli sme na to dva), tak se řidítka ani nehnou. Celé jsem to prolel olejem a stále nic. Mohli by jste mi prosím poradit co s tím. Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 však jsem ti to včera psal
Datum: 16. ledna 2011 19:57
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 možná to pude i pak stuha, jestli nebyly vyndaný dlouho tak to bude dost zarezlý já to kroutil takhle tak 2 hod a to sem to měl skleplý že mi to drželo na 1 závitu
Datum: 16. ledna 2011 19:26
Jméno: viktor009
IP: uživatel11001
 Aha, jestli chápu správně tak až do něho bouchnu uvolní se tam ta západka v které je závit a která drží řidítka. Díky to mě nenapadlo
Datum: 16. ledna 2011 19:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 problém je v tom šroubu, zašroubuj ho zpátky, ale nech mezeru mezi hlavou šroubu a řidítkama cca 3-5mm a pak do něj bouchni kladivem, řidítka se povolej a pochopíš..
Datum: 16. ledna 2011 18:48
Jméno: rounik
IP: uživatel10429
 čau draci tak dnes sem si postavil fichtl udělal sem tam pár ůprav a nwm si rady s karburátorem (dellorto) i když sem ho nastartoval a potom mi chcípl pak už zase nenaskočil tak sem pootočil s tryskama a zase chitil běžel tak 2 min a chcípnul a nic.Je to přesně tenhle karbec http://www.youtube.com/watch?v=00793s7AKhY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 19:01
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 to video to neni muj motor to je jen ten karbec kterej tam mam ale diky
Datum: 17. ledna 2011 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 pokud ti z toho dou tyhle zvuky tak bud rad ze ten motor este chodi....ten motor je pred smrti....
Datum: 17. ledna 2011 10:53
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 cau draku hele s tim nic nenadelas ja sem se s timhle natrapil hele pokud jde rostrkat a chytne a bez problemu jede a tahne tak bych to neresil hele uprime nikdy sem nevydel fichtla kterej by na volnobehu bezel sam   to je proste fichtl  mej se draku cus
Datum: 16. ledna 2011 23:19
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar kluci hele mam problém s babetou 207.To kolečko, čím překlapuju na motor či kolo tak blbne.Stačí když roztlačuju, tak po 5 metrech se přepne samo na kolo a po dalších 5 metrech na motor.Prosím o radu co s tím a jestli musim půlit motor či jen se dostat ze strany primárního kolečka.Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 14:52
 jojo to bude ono ale nevim jak se k tomu dostat
Datum: 16. ledna 2011 14:52
Datum: 16. ledna 2011 13:28
 207 sice neznam. Ale určitě se nebude půlit, tak dělá problém myslim nějaká ta kulička.
Datum: 16. ledna 2011 13:25
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci hele jak mam našroubovat ty tyče co držej válec ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 20:36
Jméno: hoinza
IP: uživatel10429
 diky moc za radu
Datum: 15. ledna 2011 20:36
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 uplne jednoduse dej dve matice na jeden zavit proti sobe dotahnije coto jde a zatoc do valce
Datum: 15. ledna 2011 19:08
|



|