|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim,chtel bych si doma skusit upravit valec a chci se zeptat estli mate nakej planek ,nebo navod jak se to dela,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 11:31
 Jo,je návod,poměrně jednoduchý http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html pokud to aplikujes na válec typu 20,21,23 tak není třeba upravovat přepouštěcí kanály a válec se dá upravit defakto bez rozlisování,ale chce to zručnost a přesnost,s výfukovým kanálem bych se nebál jít až na 28.5mm od hrany vložky,při použití 6-8.výbrusu se neboj jít s šířkou výfukového kanálu v horní části na 24mm,píst použij jednokroužkový s litinovým kroužkem,hlavu použít sníženou s objemem 5.5ml,karburátor a výfuk muže být použit seriový...po odladění to pojede cca 75-80km/h s lepším akcelerací....dodal bych že je nutný dobrý stav spodku motoru,perfektní klika,dobrý stav primáru,spojky,výfukového a sacího systému + alespon repase origo zapalování....vše musí chodit na jedničku už na seriovém motoru!!! Uložte si to někam do FAQ at se tu porad nekdo neptá!
Datum: 15. listopadu 2010 11:31
 Špičkové motory dělal Petr Svozil. Dělal sice mopedy, ale to bude stejné, zdvih i vrtání je tuším shodný a fichtlem. Už jsem ho pár let neviděl, tak nevím kde ho najít. Standa
Datum: 14. listopadu 2010 15:03
 Návod ti nikdo zadarmo nedá  Plánek na 4K sice na netu je ale je blbě.Jediná možnost je stejskal nebo woby
Datum: 14. listopadu 2010 13:01
Jméno: jenda
IP: uživatel7751
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 23:46
 podivej se, jestli nemáš také moc naplý řetěz a taky na řadící automat
Datum: 13. listopadu 2010 23:46
 Nejspíše budou v háji kolíky a dírky pro kolíky v ozubených kolech převodovky
Datum: 13. listopadu 2010 23:42
Jméno: Lada
IP: uživatel10672
 Cau,prosim vas.Simson mi nechce drzet volnobeh.Ten sroubek nad karbecem mam uplne nahore.Sroubek na na volnobeh mam 1.5- 2 otacky a furt to nechce drzet.Cim to je? Karbec jsem dnes cistil a koupil jsem nové lanko.Je mozne ze to lanko muze byt delsi nez original? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 15:06
 Lankem to určitě nebude, polohu šoupátka šteluješ šroubkem dorazu. Možná Ti to někde saje falešný vzduch, těch možností je spousta.Standa
Datum: 14. listopadu 2010 15:06
 tak treba mas v haji soupe
Datum: 13. listopadu 2010 19:22
Jméno: Nike321
IP: uživatel5136
 Zdarec chcu se zeptat mam 11 sekundarní kolecko kdyz jezdim tak 15 min. Tak se motor zahreje a nechce to jet a svicku mam n15c a doma mam jeste n14c mam ji vymenit?diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozhodně tim nic nezkazíš, zkus to
Datum: 13. listopadu 2010 19:48
Jméno: fekal
IP: uživatel1026
 cau draci co mam udelat aby se mne nedusij fechtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 20:23
Jméno: ledčičáci
IP: uživatel9474
 podivej se do koleny karboše jestli je vněm dost velká díra a nebo vičisti trisky a nebo můžeš mít malí tesnění pod karbecem a nebo ho tam vůbec nemáš.a podivej se do vejfuku jestli není ucpanej
Datum: 13. listopadu 2010 12:43
 ještě se podívej jestli nemáš na kladívkách škvarek  ...
Datum: 13. listopadu 2010 11:37
 povol mu kravatu
Datum: 13. listopadu 2010 11:35
 Vyčistit karburátor, sání, vejfuk. Vyměnit svíci.
Datum: 13. listopadu 2010 11:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, mám panelku 250/559, ale nemám baterku, jak to mám roztlačit? Zasunout klíč, za dva a štuchat? Chytne mi to?\r\nDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:24
Jméno: chytrák
IP: uživatel11809
 Jestli máš spotřebiče dimenzovány na 0-15V, tak relátko asi nepotřebuješ =D
Datum: 04. června 2011 12:24
 477 měla relátko mimo stator až od roku 71 tušim...jinak ono to není až tak zabudované v zápalku, je to prostě přišroubované na statoru...ale je to naprosto regulerni relátko bez kterého by to asi sotva fungovalo
Datum: 13. listopadu 2010 9:31
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, ale už zabudované v zápalku, ne tak jak je to třeba na 175/477
Datum: 13. listopadu 2010 9:27
 doufam že neřekneš že tady chytračim, ale panelka relátko má  stejně jako pérák, kývačka a defakto všechno na ten způsob
Datum: 12. listopadu 2010 22:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš si myslet co chceš, ale to relátko tam prostě je! nehádej se když tomu nerozumíš, na schématu neni protože je součástí dynama, podívej se na obrázek v návodu. pokud tam neni tak si ho musíš sehnat, bez něj to nepojede.
Datum: 12. listopadu 2010 21:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/navod/vydano_1963_559_2# myslím, že relátko tam není...!
Datum: 12. listopadu 2010 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lepší nezapínat, nebude takovej odběr.. když na relátku drátkem propojíš svorky B a D, tak chytne snáž, možná i na nakopnutí
Datum: 12. listopadu 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 wepo: panelka s normální elektrovýzbrojí relátko má.. pokud tam máš vape tak o to by mělo bejt nakopnutí snažší (pakliže je správně zapojený)
Datum: 12. listopadu 2010 21:08
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 hh: se zasunutým klíčem, že? A můžu zrovna zapnout světla? Díky
Datum: 12. listopadu 2010 20:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 sory Yury, ale to bylo spíš na ty co neví že na panelce nenie relatko, potřebuji někoho kdo to má odzkušané...
Datum: 12. listopadu 2010 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli v posledních několika letech jela, tak je ve statoru ještě remanentní magnetismus a ten na nabuzení stačí,, jinak je nejlepší z kopce, za 2, jak se pohne motor tak podřadit za 1, a musí chytit..
Datum: 12. listopadu 2010 20:29
 neviem čo mysliš "normálně by to asi mělo chytnout ne?" dva a pola nieje fichtl že kopneš a šlape buď to spraviš jak som nižšie písal z timy baterkami 3x4,5V alebo si kupiš normalnú baterku alebo budeš jú poldňa tlačiť dole kopcom alebo ju hoď rovno do rokliny ked ti nieje rady
Datum: 12. listopadu 2010 20:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kurnik hoši tady není relé, když nevíte tak nechytračte, normálně by to asi mělo chytnout ne?
Datum: 12. listopadu 2010 20:17
 no ešte je jedná možnosť 3x plochý članok čo ma 4,5V a nakopnúť to až motorka bude frčať tak ho odpojiť
Datum: 12. listopadu 2010 20:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli máš zapojené relátko a dobíjá to tak to chytne ale mosíš hooooooooodně tlačit z pořádného kopca
Datum: 12. listopadu 2010 20:11
 a čím vybudíš dynamo silou vôle?
Datum: 12. listopadu 2010 19:08
 Ahoj SESO ,ahoj Draci. Mám dotaz chtěl bych si koupit spojkový koš co se zde prodává ,ale hned jak jsem viděl spojkový koš TAIWAN hned mi blesklo hlavou ,že to beztak nějáký Vietcong roztavil plechovku na svém rýžovém políčku a udělal z toho ten koš  . Proto se ptám má s ním někdo zlušenost? Nebo ty SESO co ty si o tom myslíš? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 18:37
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Jestli říkate že je to dobrý a kvalitni tak to bude možna lepší možnost než ty vyviklaný kolíky zavařit
Datum: 13. listopadu 2010 18:37
 Na vzhled vypadá to spickovo
Datum: 13. listopadu 2010 11:47
 draku proc jsem tam psal ze je to super,,taiwan dodava za dobrou cenu ne cr trh radu dilu na vsechny cr motorky a jsou gut,,, takze ten kos je fakt spicka,,na trhu je plskej to je ksunt prvni trdy
Datum: 13. listopadu 2010 10:40
 zdravi čim nejlip ztlačim pružiny u spojky u fechtla děkuju za odpověd ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 23:44
 preco preboha robite z toho vedu?
Datum: 12. listopadu 2010 23:44
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 "Ostre" kombinacky pouzivam ja, ale lip se to dela ve 2 lidech... Jeden zmackne pruzinu s podlozkou a 2. da segrovku.
Datum: 12. listopadu 2010 22:46
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Dobrý kombinačky ,aby měly ostré zoubky do kterých stiskneš přítlačnou misku pružiny přes ní zatlačíš prižinu a nasadíš segrovku ,kterou po uvolnění kombinaček docvakneš zase právě těmi kleštěmi.nic na tom není .
Datum: 11. listopadu 2010 19:16
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 noo existuje na to taky stahovak. mas to vlastne paku. jedno rameno stahovaku prisrobujes o karter a druhym ramenom stlacis tu pruzinu. da sa to vyrobit po domacky alebo aj kupit. musis si zohnat nakres a potom to vyrobit. neni to tažke.
Datum: 11. listopadu 2010 19:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v stojanovej vrtačke
Datum: 11. listopadu 2010 19:15
 zdravim ,asi blbej dotaz chtel bych si koupit na pionýra tachometr na kolo pro přesnejší mneření,a chtel byc se zeptat jak se to pak nastavit aby to mneřilo zprávně ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 21:48
 ok,díky
Datum: 10. listopadu 2010 21:48
 změříš si obvod kola a nastavíš ho v nastavení toho tachometru,hlavně nekupuj bezdrátovej,protože ten signál ruší střídavej proud a hned po nastartování by jsi měl max rychlost kterou ten tachometr dokáže spočítat
Datum: 10. listopadu 2010 21:29
 čau, muže to mít nějakej vliv na to že mi to nechce nasločit že tam nemam hadičku s filtrem prostě nic? (mam nově složenýho mustafa) a novou eletriku ale když to přepnu na světla tak při pokusu o roztlačení to světlo svítí jak ďas a někdy se mi stává že to chvilku jiskru na svíčce háže a chvilku zas ne čim to muže bejt? už si s tim nevim rady dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 23:30
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 skus dát jinou svíčku !!!!
Datum: 10. listopadu 2010 23:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to dlouho nejelo tak jsou okorodovaný kladívka...očisti je
Datum: 10. listopadu 2010 21:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus DRACI NEVÍTE JAKÝ MÁ DACHL 21 (LUKÁŠ) PŘÍJMENÍ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 20:09
Datum: 10. listopadu 2010 20:08
Datum: 10. listopadu 2010 19:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kluci díky moc xD
Datum: 10. listopadu 2010 19:22
 nééé  pujdu se zabít, můj život tímhle momentem skončil.. Lori máš mě na svědomí.. můj celoživotní sen, odpovědět na tuto otazku, a ty odpovíš o tři sekundy dřív!
Datum: 10. listopadu 2010 19:12
 co takhle ho najít podle majlu?
Datum: 10. listopadu 2010 19:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000672694459 vul ma mejla v profilu  dluzis mi flasku
Datum: 10. listopadu 2010 19:11
Datum: 10. listopadu 2010 19:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 omg.. řííkej..
Datum: 10. listopadu 2010 18:59
 Vím,mam ho v přátelích,nepovím
Datum: 10. listopadu 2010 18:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 plz poraďte nutně potřebuju vědět jeho face xD
Datum: 10. listopadu 2010 18:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 vím že hustý ale na face se menuje určo jinak.. nezná ho někdo osobně?
Datum: 10. listopadu 2010 18:41
Jméno: barumikelka
IP: uživatel9657
 Chtěla bych se zeptat jak se dají odstranit vibrace z řidítek, né že by mě to vadilo ale je to nepříjemné. Díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No jo vidím, že nic nevidím....
Datum: 11. listopadu 2010 19:03
Datum: 10. listopadu 2010 22:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Díky moc kolecko :=D
Datum: 10. listopadu 2010 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no a jestli jsou nějak veliký tak se kouknu jestli nemáš rozcentrovanou klikovku
Datum: 10. listopadu 2010 21:23
 jenda: jsou to vlastně silné ocelové kulatiny,které se dají do trubky řídítek...na každou stranu jedna...předtim, než je tam ale dáš, tak je podélně navrtej a vyřezej do nich M8 závit, já to takhle udělal, kdybych to někdy potřeboval dostat ven a ono to nebylo za co chytit...
Datum: 10. listopadu 2010 20:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 kolecko s tima závažíčkama by jsi mi to mohl trošku osvětlit. Prosím....
Datum: 10. listopadu 2010 20:21
 je to asi blbost ale na čtyřkolky se montují řidítka,který jsou uložený v silenblocích kvůli vibracím,existují různé tvrdosti
Datum: 10. listopadu 2010 20:19
 Když už je vše dotažené a v pořádku, tak se dají vibrace zmírnit tím, že dáš do řídítek závažíčka...mám to tak na číze a je to super, navíc jsem to udělal tak, aby zůstal zachovám vzhled, tzn zvenku ty závažíčka ani nevidíš...
Datum: 10. listopadu 2010 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Může je zvyšovat povolený motor v rámu, ale když je pevně přitažen tak s tím neuděláš nic. Jedině antivibrační rukavice
Datum: 10. listopadu 2010 19:16
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cus borci. Můžete mi někdo vysvětlit, jak je možný.. že pionýr má v papírech psanou max. rychlost 60-65km/h a tady se furt dočítám že to některým lítá 85 a z kopce 90km/h z kopce.. bez nějákejch uprav?! Mě se zdá že ty co to tvrdí, že snad nejeli na motorce 90km/h!!! Měl sem 350/640 a jet na ní 90km/h je už docela fofr.. a na pinckovi si to opravdu nedokážu tuhle rychlost představit!!!! DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 18:27
 taky se přes 70 nemohu dostat,ale nemám k tomu daleko...
Datum: 11. listopadu 2010 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 tiše se bavím....s origo válcem nad 7000 ot/min je někdy zázrak.....8.výbrus mi po pár doladěních kanálů chodil 7400 ot/min na trojku ale už to byl jen na 90% puvodni zakoupeny válec...tak jak sem ho koupil tak jezdil 60km/h  úplně origo starej poctivej válec s 1.výbrusem mi chodíval na trojku 72km/h coz je dost slušný.....co mam první nepovedenej RS válec,tak ten byl rád když se přetočil přes 8000 ot a síla nikde,druhej trochu lepsi RS válec na jedničku 8800 ot/min,ale za 3 točil jen 8100 takže jel 80,cestovní úprava s ruznejma vychytávkama a převodem 14/55 uměla 90km/h,ale kopce nicmoc.....pak sem stvořil paskvil všech paskvilů,kterej je pro závody totálně nepoužitelnej,takovej malej traktor co jede 75 ,ale moc rád na něm jezdím  .....závěrem....ono udělat udělat dobrej válec je fuška.....odladit ho ještě vetší fuška....něvěřím nikomu že mu seriovka jede víc jak 75 a to už těm 75 nevěřím.... co je a co neni fofr by sme mohli debatovat hodiny....vetsi fofr je jet stovkou na peraku  ale uz tech 80 na fichtlu je zážitek.....při 90 na fichtlu si myslíš,že to každou chíli vzlítne....origo tacháč při 80 jde přes pomyslnou stovku tachometrovou a radary běžně kecaj o 5km/h nahor aby lidi v obci jezdili 50 a ne 60.....nejlepší je si koupit digi tacho na kolo,přesně si změřit obvod kola,nastavit a pak se zacit chlubit presnou rychlostí.....myslim ze vás tady bude dobre 95% který ani tech 70km/h na tachaci neuvidí!!
Datum: 11. listopadu 2010 15:44
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jen se zeptám jak jsi naměřil 90 km/h když je tachometr do 80 km/h
Datum: 11. listopadu 2010 14:05
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 já na svojém sem dal max. kolem 65 nevim to přesně ale pio je bez ůprav
Datum: 10. listopadu 2010 22:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 bugs- jo ta litajici rafička mě vždycky dostane
Datum: 10. listopadu 2010 21:42
 Jo já taky dám maximálně tak 60 z kopce, možná ani to ne, nevím, protože mi tou rychlostí lítá ručička tachometru lítá od 0 do 80  Nedokážu si představit jak sériovej pincek dá 80 po rovině :o I na DT 80 mám problémy se po rovině na takovou rychlost dostat.
Datum: 10. listopadu 2010 20:50
 někteří si strkají prst do zadku.asi to funguje jako forsáž....
Datum: 10. listopadu 2010 20:30
 Ani ne,jsou i lidi co jim třeba jede 60 a jak uslyší že někomu víc tak najednou taky zvyšujou...Ale to je fuk...
Datum: 10. listopadu 2010 20:18
Datum: 10. listopadu 2010 19:42
 A proč tam máš: NAPŘ:Já používám.....  To je hodně matoucí..
Datum: 10. listopadu 2010 19:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cajk  ale stát se vaší obětí... kdy se do někoho pustíte... to jest nepřijemná záležitost
Datum: 10. listopadu 2010 19:06
 hm tak nic soráč
Datum: 10. listopadu 2010 19:03
 kolecko: byl jsi rychlejší
Datum: 10. listopadu 2010 19:01
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Všechno špatně hoši  ten clanek co jsem tam vlozil neni odemně!!! TO že mi jede fik z kopce 90km/h  na tohle jsem narazil o pár článků níže... tam jak se baví o těch olejech... je tam něco přes 20 odpovědí
Datum: 10. listopadu 2010 19:01
 on to zkopíroval z jednoho dotazu níž bych řekl
Datum: 10. listopadu 2010 19:00
 denzileck a dachl: klucí a co takhle se do toho pořádně začíst?  možná by vám došlo, že tam napsal "NAPŘ", tím zřejmě dává příklad tvrzení, že fichtl někomu jede 90 bez úprav...resp někoho cituje...
Datum: 10. listopadu 2010 18:59
 Denzileck : líp bych to nenapsal  ...kecá
Datum: 10. listopadu 2010 18:55
 Mischelnike:Tady tvrdíš že ti jede 90 bez úprav,a v nadpisu článku se tomu zase divíš,a říkáš že nikdy nejeli na motorce těm kterým to těch 90 jede..Potrefená husa co..?
Datum: 10. listopadu 2010 18:51
 mě fichtl po GO jede 69.23  ale drsnak ten kopec co mysliš tam to rozjedeš každyho fichtla na 80
Datum: 10. listopadu 2010 18:50
 drsnak:Co máš za úpravy?
Datum: 10. listopadu 2010 18:41
 Mischelsnike  roč já vůl dávám do fichtla 8000 Kč a všechen svůj čas,když si můžu koupit mogul tsf a hned to pojede 90....
Datum: 10. listopadu 2010 18:38
 mě třeba fichtl jede po rovině kolem 73km/h z kopca mi jede přes 80km/h
Datum: 10. listopadu 2010 18:31
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 NAPŘ: já používám olej motul tsf 16 stojí okolo 100 Kč půl litr mažu 1:35 výbrus mi vidržel čtyři sezony a to jezdím stylem nastartovat párkrát trochu přidat plyn vijet a plnej kotel a pionýr mi jezdil 85 po rovince a 90 zkopečka a nelaborovat s jiným karbecem jezdim na ten výbrus ještě teď !!
Datum: 10. listopadu 2010 18:27
Jméno: jawista
IP: uživatel9657
 já jsem jel 66km/h a už se mi to dost klepalo tak nevim, já to měřil na tachometru na kolo a kámoš vedle mě jel na 350 z roku 56, která má dle mě dost přesnej tacháč.
Datum: 10. listopadu 2010 17:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 original tachač, dokaže doopravdy hoodně kecat, 90km z orig.pio do by musel bejt sakra kopec, jinak orignal poinýr podle Pravdivich udaju je to podle mého max. 70,(na rovině) což by odpovidalo cca 7000ot/min s 13zubem, myslim že na vic se orig pio při tom odporu nepřetočí.
Datum: 10. listopadu 2010 17:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 to co je v papirech je jen doporucena rychlost...
Datum: 10. listopadu 2010 17:42
 No tak to nejen že by měli origo tachometr, ale k tomu musí ještě zrakovou vadu, protože to je blbost.
Datum: 10. listopadu 2010 17:40
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 jj to vim že kecá...  ale jen ta představa že si to frčím ve felicii po státovce těch 80km/h a fichtl vedle mě... no newim newim
Datum: 10. listopadu 2010 17:11
 Pokud to berou podle původního tachometru tak to možné i je...ale ten dokáže hrozně kecat...
Datum: 10. listopadu 2010 17:01
Jméno: ales
IP: uživatel10660
 zdravim, U ČZ 175 typ 487 mi při vyších otáčkách vynechává motor. start a volnoběh bez problémů. Předem díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 12:01
Jméno: Houmi
IP: uživatel10991
 mě todle dála když sem měl špatnou baterku
Datum: 15. ledna 2011 12:01
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 bud nedotéká benzín nebo rozhozenej předstih
Datum: 24. prosince 2010 10:38
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:30
 Já koupil válec ze slovenska, s pístem, vše oryg a stál asi 800, to proti těm vydlicím, nedal bych za ně ani korunu, protože mám Jawu 21  , i jinak je to moc.
Datum: 19. listopadu 2010 18:30
 by mě zajímalo co je na tom tak vzácného...takových uloženek se ještě válí.. když koupíš staré vidle,srovnáš je,dáš tomu nový lak,silony,pružiny tak to máš do tisícovky a je to možná lepšá než uloženka která sice nebyla použitá ale válí se někde 30 let v bordelu
Datum: 09. listopadu 2010 22:28
Jméno: hrbik
IP: uživatel10654
 2000 je hodně za něco co vůbec nemusí být uloženka, jen to může být zabaleno do nějakého papíru, který našel někde na půdě, to radši nové a levněji.
Datum: 09. listopadu 2010 22:00
Datum: 09. listopadu 2010 20:47
 to bych radši za nějakou cenu 800Kč zrepasoval staré  Ale ta cena se ejště vyhupne a myslim siže pěkně dost... podivej na ejho ostatní aukce má tam inepoužitý válec s pístem na pincka akorad vypada rezavy zevnitr
Datum: 09. listopadu 2010 19:59
Jméno: Jawa
IP: uživatel9681
 Ahojte...jak se dá vyměnit pružiny v přední vidlici na mustanga?? Ty pružiny jsou tam na pevno ke kluzákům co drží kolo..děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:01
 musíš zabrat
Datum: 09. listopadu 2010 17:01
Jméno: Jawa
IP: uživatel9681
 Už to jde.....dík za radu!!!
Datum: 09. listopadu 2010 16:59
Jméno: Jawa
IP: uživatel9681
 Našroubované??  a jak je mám vyšrubovat??...to nejde
Datum: 09. listopadu 2010 16:56
 Nejsou tam napevno...jsou tam našroubované
Datum: 09. listopadu 2010 16:51
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau kde se dá koupit nějaká nehořlavá paska potřebu ju dat mezi koleno a výfuk ,aby už to nepodfukovalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 7:08
 nařiznu výfuk do kříže a dám tam šroubovací objímku
Datum: 10. listopadu 2010 7:08
 jenže když to svaříš a povolí se ti kříž (což se stává)vytrhne ti ti štefty na válci
Datum: 10. listopadu 2010 7:06
 Na tohle je prostě nejlepśí svaření..když to pak dobře zabrousíś není to skoro vidět nefouká to nikde.....zkus namotat teflonovou pasku...koupis ji v zelezaku...a na to to stahni objimkou, vydrzi to tak tejden jezdeni
Datum: 09. listopadu 2010 22:33
 tak já mám tu největší prasárnu (zavaření) už udělanou několik let a nemůžu si to vynachválit, předtím jsem zkoušel růszný silikony, pásky apod. a vždycky to po časevzalo za své, ale po svaření je klid a i tak se dá výfuk dobře vyčistit
Datum: 09. listopadu 2010 21:15
 největší prasárna coje tak to že to svařiš...
Datum: 09. listopadu 2010 18:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja to mel reseny tim nejvic prasackym resenim co jde, ale fungovalo to  Tuna silikonu, drat, alobal
Datum: 09. listopadu 2010 18:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 To jsem taky řešil...Různý nehořlavý lepenky, lepidla, plechovku od Colly, všechno vilítlo....Tak sem vyvrtal jak je díra co drží vejfuk ještě jednu, blíž a OK...Měl sem vejfuk moc daleko, chce to mít na tom kolínku co nejvíc naražený...Ale ne vždy si tím pomůžeš, třeba pokud máš kolínko něják blbě promáčklý...
Datum: 09. listopadu 2010 18:33
 dej tam azbestovou šnůrku popatlanou silikonem...
Datum: 09. listopadu 2010 17:02
 daj tam platok plechu z hliniku alebo čo
Datum: 09. listopadu 2010 16:41
 zdravim,chtel bych se zeptat estli by šlo zapalování z pionýra na babetu,a nebo co by se muselo upravit aby tam šlo ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 12:37
 ok,dík
Datum: 09. listopadu 2010 12:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 prerobiť babetu na kladivkové zapaľovanie je podľa mňa uplná zbytočná namaha efekt nemusí byť vôbec dobrý si zožen radšej zapalko z babety namontuj a jazdíš
Datum: 09. listopadu 2010 9:53
 Dobrý den prosím vás strašně moc o radu mám moto-Dandy 50 a mám problem nevrací se mi startovaci páka (nakopávačka) nastartovat de ale když nastartuji ta páka zustane dole a strašně v tom křachtá okamžitě jsem to chcípnul a nevím co stím pružina pod víkem není a ani jí tam nevydím a vubec nevím jesi to není třeba na pulení motoru jesi to naní tam a chtěl jsem se zeptat tedy co stím???moc prosím o radu co nejrychleji děkuji za každy komentář všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 10:44
Jméno: dandy
IP: uživatel11781
 Už jsi to vyřešil? - já jo.
Datum: 31. května 2011 10:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mam pocit ze tady ti nikdo moc neporadi, zkusil bych se jedine podivat na netu jak je to tam reseny a trocha zapremejslet http://dandy.tym.cz/Dokumenty/ (nekde by tam mel bejt katalog ND nebo tka neco)
Datum: 09. listopadu 2010 6:12
Jméno: grinč
IP: uživatel8591
 hojte ked sa tu hovori o tých 120 tak ako to mám urobit ked mám zamknutý volant a chcem ho odemknut ale nemám klůčik prý sa dkao láme zámek či čo ale neviem mohli byste mi to vysvetlit dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 10:03
Datum: 09. listopadu 2010 10:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no nevim teda postul, tohle je jediny co me v posledni dobe celkem zajima, nejakym omylem sem se naucil vyhackovat obycejnej zamek a nejak me to chytlo  (vim ze u aut je to jinak) ale aspon mam novej konicek
Datum: 09. listopadu 2010 6:07
 co je moralisti?ne každý kdo demontuje spínačku je zloděj.
Datum: 08. listopadu 2010 21:18
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ty se smněješ ale já jel lesem (po cestě bych nikdy nejel a najednou bahnitá kaluž jako svině tak já zatočil že to obědu a blokl se mi volant málem sem byl ve stromně !!
Datum: 08. listopadu 2010 17:31
 za jizdy to muselo bejt celkem o hubu
Datum: 08. listopadu 2010 16:37
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ne já nekradu (sem docela posera takže bych asi ani nemněl odvahu ale nutně sem to potřeboval kvůli svojí škodovce jelikož sem mněl zlomený klíč a ten zasraný volant se mi furt zamykal
po prudším škubnutí to zas povolilo ale za jízdy to byl hnus
Datum: 08. listopadu 2010 16:12
 prese tak..uz vi jak nastartovat,chybelo mu jen jak odemknout volant..
Datum: 08. listopadu 2010 13:49
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dík moc
Datum: 08. listopadu 2010 13:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vy mu tu doslova radite jak nekomu corknout auto -.-
Datum: 08. listopadu 2010 5:59
 vem si pilku na železo a jak je zespodu na držáku spínačky zalamovací šroub,pilkou do něj udělej drážku(přes ten hliník)a potom to šroubovákem povol a spínačku vytáhni ale nech viset na drátech.potom vymontuj 2 červíčky a vytáhni jádro at to můžeš startovat
Datum: 07. listopadu 2010 21:56
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 no dobře sem to já ale jak se to dělá
Datum: 07. listopadu 2010 20:32
|



|