česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau dneska sem dostavěl mustanga a předtim než sem tam dal do nádrže benzín a nalil olej do převodovky tak to házelo modrou jiskru jak blázen ale když sem nalil benzín a olej tak už to jiskru nedávalo vubec a do fajfky nešla eletrika a najednou se přestal točit i rotor. Je to vubec možný? a motor když ho prošlápnu tak nemá takovou kompresi jako je to u jinejch mustafů, nakopávačka mi de zlehka ale píst se pohybuje normálně co s tim? nemohlo se tam něco zkratovat? Dával sem tam už udělanou eletriku kterou jsem koupil z aukra 30W. Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to tam nešlo a použil si kladivo tak si asi neměl čep v drážce a "ustřihnul" si ho....
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ti klouže spojka
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kolík sem dával uplně novej i s tim honim nasouvátkem co se dává na rotor takže je možný že se mi rotor kousnul o cívky protože když sem tam dával zapalování tak sem ten spodek musel trochu přibrousit a to sem tam ještě to zapalování dostával kladivem, ale mělo by bejt s nevětší pavděpodobností originál... tak nevim.... Moh by se ten kolíček co otáčí rotorem zlomit? dík moc
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
ja si tiež myslím čo i CŽ 180 dal si ten klinok čo je na kľuke čo zaistuje rotor a dobre si dotiahol si to nekusnul sa ti rotor o cievky?
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Píšeš ,že se ti přestal točit rotor. Musíš zjistit proč. Bez pohybujícího se rotoru nebude indukce .
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 7:36
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, jakej je rozměr pneumatik na přední a zadní kolo ? mám pocit že předek 2,50 a zadek 2,75 nebo se pletu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ked más stroj s TP radsej tam daj gumi podla TP,teraz som ja vsimol ze mám v TP na obi dve kolesá pisano ze gumi sú 2,75 tak som vymenil lebo som tam mal taky 2,50,,ale co je najvatsia sranda ze mám v TP pisano na miesto ze mám na pionyra drteneé kolesá ze mám diskové :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Jak u čeho, jestli u Fichtla tak je to tak:-) Já mám v zadu přední pneu, na nepřilnavim povrchu je celkem svině:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Jak u čeho, jestli u Fichtla tak je to tak:-) Já mám v zadu přední pneu, na nepřilnavim povrchu je celkem svině:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nafoukat kola, namazat řetěz a seřídit brzdy :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyber si tip mota a klikni na popis, budeš tam mít vše. http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawan      IP: uživatel10429    
čau chci se zeptat delam go motoru u pincka a nwm jak sundat magneto prosím pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
ondragam toje sjkvelý návod jak na rotore urvať žavit :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo to svěř někomu kdo to umi a dívej se mu pod ruce, protože další dotaz bude jak sundat primár a rozpůlit to
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A než to budeš dělat, tak sundej celou spojku, na klice nech jen primár. Pak vem nějaký masivnější šroubek, hlavičkou ho vkliň mezi zuby primáru a závitem ho opři o nálitek šroubu, kterým se přišroubovává dekl spojky. Pak můžeš do magneta utahovat ten šroub velkou silou a nebude se ti to magneto otáčet...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10203    
Zašroubuj do nho 8čku šroub(13ka klíč) a utahuj ho, magneto vyskoči
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel10468    
Zdar, mám problem s mustangem. Jak je možné, že bez filtru to jede jako drak a s filtrem to nejde??? Seřizoval jsem Karbec, elektriku a porad to dela to same. A vlozka ve filtru je nova. Nevim, cim to je. Pokud to nevyresim, tak asi koupim primej filtr, ale s original filtrem to jezdilo a ted nevim proc ne. :-( Diky za jakekoli rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Není to od benzínu. Však už jsem fichtla zazimoval a na jaře udělám GO a nějak to zařídím. Každopádně diky :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasne že to može byt tým ten filter mu robí trošku vačší odpor vzduchu a začne ho tahat tam okolo toho kolena neni to tam zasrané od benzínu ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
To ja vim, ja kto zpravi, jen se ptám, jestli to může být tím, že to jede hůře. :-) Diky vsem :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to se omlouvam,myslel jsem ze strhl zavit na svicce...moje chyba :-) ale to nemeni nic na tom,ze to mel napsat jiz ze zacatku..v tom pripade vyvrtej o cislo vetsi diru a udelej zavit..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Majk      IP: uživatel10647    
zajic 13.......akorát nevím proč by měl dát jinou hlavu, když karburátor je na válci a né na hlavě::::: :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc nenapises hned ze zacatku ze si neco rozbil????dej jinou hlavu nebo oprav zavit (dava se tam vlozka se zavitem) a pak laboruj..je jasny,ze kdyz je tam neco co tak bejt nema,nebude to delat dobrotu..tak priste premejslej
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ale na ten filtr to jeste pred mesicem jezdilo v poradku. Pak to rikalo ze nema benzin, tak jsem cistil karbec, a strhnul jsem si bohužel závit ve válci. Tak jestli to neni tim, že by to salo fales???
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud spatnej filtr,ale spis na filtrboxu oddelej vsechny gumove zaslepky.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel10468    
Prave ten už mam novej, mimo to jsem dnes zjistil, že mám strženej závit ve válci na šteft na karburátor. Asi mi to bere faleš. Může to být tim???
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silonky a přímý filtry jsou k ničemu,co třeba za zlomek peněz co bys koupil otevřenej filtr koupit novej orygo papírovej filtr?ten tvůj bude už špatnej
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
kamošoj to taky tak dělalo dal misto filtru ponožku,nebo silonku a jelo mu to o dost líp to zkus a uvdíš nebo kup ten přímej
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
hoj vím že to sem nepatří ale mám škodu 125 a jezdím s ní po lese a tak je to taková bugina no a chci se zeptat jak ji mám nastartovat přes dráty protože se mi asi 2 km od baráku v lese zlomil klíč a zlomil se tak debilně že se mi zamkl volant u 105 bych neváhal ale u 125 je jiná spínačka nevedou tam 3 dráty ale 5 tak nevím kerý je kerý (není to tam očíslované) dík předem doufám že to tam nikdo nenajde jinak mám průser !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červené (30) a černé (15) dráty na spinačce spoj... a přiložením žlutého (50) roztočíš startér...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Je to jak říká Petr.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel10641    
Nevím jistě, jestli je to u 125 mozny, ale nestacilo by ten spodek (stribrnej) spinacky vyndat (je to tam takovej malinkatej sroubek, v ty cerny objimce) a pak tim otocit sroubovakem (je tam takovej zlabek). Fakt si tim ale nejsem jistej, treba to nekdo znalejsi doplni :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci prosim o radu sem teprve zacatecnik mam mustanga a mam jaksi rozhrkany ten hlavni vypinac svetel co je na světle.. a nevim jak to mam zas spravit.Vcera sem odmotoval ten predni kryt svetra a trosku sem ten vypinac zmack a pak sem skusil jestli svicka hazi jiskru a nehazela!! takze sem do toho jeste jednou rejpl a už házela tak sem tam zas dal ten kryt! no jo ale zas by nešel vypnout motor protoze sem z vipinacem točil a porad hazela! no zas sem do toho trosku rypy a uz nehazela zas vubec! prosimvas moc nevite nekdo jak to zpravit? nejakej navod napiste diky moc ocenim kazdou radu :-) dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak leda, jinou, nebo novou, zkus to projet kontaktolem, ale ne moc.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Odšroubuj spínací skříňku od krytu světla a prohlédni svorku č.1 a kostru vedle č.58., jestli jsou vodiče dobře upevněny a jestli není něco přerušené.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci dneska jsem zkousel jeden upravenej vejfuk... ale kdyz treba jedu na dvojiku.. pridam do pul plynu... tak fik jede.. ale jak se dostane do ty rychlosti toho pul plynu... tak motorka začne delat trrrrrtrrrr :-D ( newim jak jinak to vysvetlit) proste vejfuk zacne takhle prdět.. ale jak pridam tak zase jede.. dokud se zase ta rychlost nedotahne.. a porad do kola... myslite ze ten vejfuk je spatnej? jinej jsem jeste neskousel.... díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 8:02
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, odkud jsi??
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 8:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
standa: mám mustanga v originál stavu.. tahá jak hovado. bohužel nevím kolik přesně momentálně jede ale 60 dá jak nic.. divím se že něco takovýho může tak táhnout a jet.. ale jinak máš pravdu.. já jen radím to na co se dotáže.. nemá cenu někomu tady přece nadávat že to sníží výkon atd.. je to celkem jeho věc.. on se zeptá- já odpověděl to co vím o nic nejde :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
Cau draci ja mam origo jawku 21 sport krasny zachovali motor po geo komplet + vyfuk cistej a tech 70km stim taky udelam a kdyz slisim ten zvuk origo toje neco ne ty vyhnany hikone vyfuky ktery prd vydrzeji neresim....
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
a furt dokola....marketingové triky nabádají ke zbytečnýmu nakupování "tuningovejch"dílů ....některe díly mají lákavou barvu,nekteré lákavý vzhled,zvuk,prehnané popisy "zvýšení"výkonu,ale realita je jinde....mas fichtla,kterej je zkonstruovanej tak,že nad karburátorem je airbox s přesně danym objemem,kdy při použití origo karburátoru a origo trysky vše funguje na 100%.....vezmeš tjůnink filtr,tjůnink trysku a výkon je v prdeli....musis to naladit....mas origo vejfuk,origo koleno....je to tak delany,aby vejfuk neskrtil a pustil otáčky výš,ale zároven aby to melo nejakej spodek.....ty prijdes,100% funkcni vyladenej vyfuk vezmes,vyhodis,navaris misto nej neodladenej vetsinou nefunkcni hikone a pokud nemas z prdele kliku,tak vykon musi jit dolu!!! Pak je tu věc B....pokud ma nekdo totálně zasvinenej airbox,filtr a vyfuk i s kolenem,tak pri pouziti nových cistých tuningových filtrů ci tuning vyfuku musi pocitit narust vykonu,protoze mel predtim vsechno v takovym stavu ze to sotva jelo....skuste si nekdo seridit seriovku tak aby jela jak má a pak si na ni skuste ty vase "tuning výkonový" díly a pak se budem bavit.....
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že tenhle zvuk ke určitě zdravější:-))) http://www.youtube.com/watch?v=E2p4BdfvJ0M&feature=related
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekzi, s hikonem to jede stejne na prd jako 90% vytuněnejch fichtlů která potkávám. velká většina jezdců na nich má o 20 kilo mín než já a se sériákem jim napráskám kdy si vzpomenu. takže asi tolik k ladění. 80% lidí co se tu ptaj na ůpravy nebo tvrděj že jejich kámošovi to jede jak pila neumí seřídit předstih. a vovovovotom to je. nejdřív se to naučte rozhejbat at to jede aspon jako průměrná série, pak jako nadprůměrná série a pak vymejšlejte ptákoviny:-)))
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
k tomu laďáku ti něco řeknu.. tady na FK všichni říkaj, že pokud si ten hikone neupravíš tak to pojede na hovno, bude to žrat atd.. ale já tomu moc nevěřím.. víš proč?! můj kámoš si ten hikone koupil.. nic na něm neupravoval jen to přivařil na originální koleno.. a říká že to jede dobře.. stejně jak s origo výfukem, ale prej se to líp vytáčí.. a já mu věřím.. zde videjko http://www.youtube.com/watch?v=SqhDWfBek1M .taky říká že to má parádní, tichý zvuk.. šak si poslechni sám.. takže ty keci co se tu prohání na FK o hikone nevím nevím jestli to je pravda.. takže být tebou koupím hikone typ 209 a je bez problémů.. opravdu nevím jak k takovýmu záběru někdo mohl dojít že hikone sníží výkon...
 
 
Datum: 05. listopadu 2010 7:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
no prave... :-D udelas jedno a musis delat dalsi :-D spotrebu u fika fat nehrotim :-D ono se rekne...ladacek... ale udelej si ho kdyz newis.. jaky to ma mit parametry atd :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
já so osobně myslím že pokud to správně rozšíříš tak to pojede líp atd.. ale počítej že se zvýší spotřeba atd.. ale k tomu bych už doporučoval nějakej laďáček, aby se líp odváděl sifl z motoru..ale toť můj osobní nzor.. "nejsem profík" :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jj... mam motor po vybrusu... a síženou hlavu... hele a newíš jesi je něco na tom když se rozšíří vejfukovej kanal? člověka toho napadne hodně... ale když si to tak vemeš tak ty koumaci co to vymejsleli.. asi věděli co jak ma byt.. aby to slapalo :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
nene.. pro sériovej motor je nejlepší vždy sériovej výfuk.. ti pracovníci nemohli být tak blbí aby jsme tam cpali nějaký hikone :-D ( samozřejmě nic proti nim).. jinak jednu věc nechápu.. jak můžou výfuky tolik omezit výkon když já sem kolikrát jezdil bez celýho laufu a nepoznal sme rozdíl :-Djinak pokud máš origo motor tak vyčisti origo výfuk, hoď to tam a máš bez problémů.. :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jj... pokud neni motor nejak zavratne upravenej... tak tam asi nem vyznam cpat jinej vyfuk co? :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj to udělej.. pro sériáky fichtle je nejlepší sériák výfuk.. ti pracovnící v továrně si museli dát záležet a propočítat ten leuf do posledního detailu.. a lidi, co jsou schopni ho rozřezat si neuvědomí že ten výfuk bude v hovnu,..
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
ok diky... zitra na to posadím ogiro vejfuk.. a uvidim co to bude delat :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele je to vysoce možný.. výfuk musíbýt uzpůspoben na to, aby v něm byl nějakej odpor - aby to tolik nežralo, aby se z válce neztrácela směs a hlavně to má vliv na výkon.. ale zároveň nesmí být moc velkej odpor.. zhorší se výplavch válce tím pádem to bude míň točit, špatně to pojede atd..
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel3956    
no ono to nejede spatne.... ale pri vysokejch otackach to ztraci vykon... je mozny ze ten vyfuk spatne drzi novou smes ve valci?
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jestli to dobře jede tak není co řešit.. musíš se dívat na výkon né na zvuk :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel10635    
Nemáš dostatečný odvot výfukových plynů a nebo sežízení vzduchu.
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, potřebuju pomoct. Skládám kámošovi pincka a už je skoro hotový, ale jedna věc je na něm špatně. Když nastartuju tak volnoběh je ok, ale když se rozjedu tak cuká jakoby neměl benzín:-(. Karburátor jsem vyčistil(i trysky), hladina seřízena, předstih od oka, dírka ve váčku čistá, kohoutek čistý, ventil na karbecu ok, svíčka brisk N17c (v jiné motorce ok) &#8211; už nevim co stim prosim poradte:-) Diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: viktor0009      IP: uživatel10632    
ok diky mrknu na to
 
 
Datum: 03. listopadu 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Jo ten předstih/odtrh ... :-/
 
 
Datum: 03. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
prece jenom zkus jeste jinou svičku.... koukni na vejfuk jesi.. je cistej... kdyz tak vycisti... nebo ho sundej.. a projed.. jesi to neni tim.. nebo jeste ten predstih... :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: babetta 207      IP: uživatel9545    
zdar všichni prosim chci navlek na řídítka lae chci se zeptaat jestli mi to pujde nasadit na rychlpoal tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_125.html a na to to chci nasadit http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3446.html a to stejne na druhe strane díík. = ) (na babettu 207) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš mít těch heftů pár(levej a pravej) a pravej na rychlopal budeš muset vyříznout dno a proseknout díru na šroubek, jinak je velký nebezpečí že bez dýnka ten heft vyskočí z objímky a natlučeš si. jen si nejsem jistej jestli bude dost dlouhej
 
 
Datum: 03. listopadu 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Zdar lidi dnes jsem si koupil neoxyd budu leštit motor u stadiona a u jawy 21 máte s tou pastou náke zkušenosti a jak nejlíp vyleštit motor .dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to doma ale nemůžu říct že to něco dělá, mě se zdá že spíš to s tím nic nědělá, ale zkus to uvíš no ale každopáne podle mě je stokrát lepší silichrom
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel10459    
Zdarec mam takovou prozbu potrebuju vjědět jak mam cištit a naleštit žebra hlavy na pinckovy jake věci ktomu potřebuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a silichrom, možná by se hodil starší kartáček na zuby.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nafta , štětec , hadr
 
 
Datum: 02. listopadu 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Zdar nevite nekdo cislo originalní barvy na jawu 21.dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červená je čsn 8850
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
original červený
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké barvy
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Dobrý den...kam se chodí dělat výplet kola na motorku?? udělají to v servise na cyklistická kola?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Uďa      E-mail:      IP: uživatel10620    
Pokud jsi z Olomoucka, tak ti to vypletu
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
No tak vyplíct si to můžeš sám a pak jim to dáš jenom na vycentrování
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci jak je možný že můj kámoš má na pinckovi suprový volnoběh ( pravidelně to střílí a hodně pomalu, takoký tuc, tuc, tuc...) a můj mustang má volnoběh seřízenej jak rotačák? a když ten volnoběh snížím, mustang začně chcípat. aji když se mi podaří seřídit hooodně malý volnoběh stejně to furt stříli i v malých otáčkách rychle.. nevíte jak mám docílit toho, abych měl taky takovej " málo střílavej" volnoběh? :-) díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
karlos: to netuším :-D jinak komprese je ok..
 
 
Datum: 31. října 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může to být i moc bohatou nebo naopak chudou směsí... mě to dělají spíše pionýry se slabou kompresí způsobenou vyhoněným válcem
 
 
Datum: 31. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas na mustangu odlehceny setrvacniky ? to ze to dokaze drzet mensi volnobeh je zavisly taky na setrvacny sile, jinak je to jak psal péro taky o stavu motoru.
 
 
Datum: 31. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: petanek      IP: uživatel10616    
mel jsem stejnej problem, vyresilo to palivo, misto naturalu ho krmim ethanolem riznutym naftou.a volnobeh krasnej..
 
 
Datum: 31. října 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to jen o tom v jakým stavu máš motor...třeba já mám potom na pokraji vymření tak taky musím mít větší volnoběh
 
 
Datum: 31. října 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: standik      IP: uživatel10615    
Ahoj draci,chci se zeptat,už si nevím rady.Mám Babetu 210 a problém mám takovej,že mi včera z ničeho nic přestala jet.Zjistil jsem,že nehází jiskru,proměřil jsem zapalovací pól a napětí to dává.Kupoval jsem si asi před měsícem komplet nové zapalování,zapalovací i světelný pól,snímač magneta,fajfku s kabelem,i ten tyristor,co se taď dělá s indukční cívkou dohromady.Jenže jsem zjistil,že když do fajfky strčím třeba šroubovák,ukostřím se a prošlápnu šlapky,tak mi to dá ránu,až si sednu na zadek.Ale jakmile tam dám svíčku-novou,tak nic,ani jiskřička.Zkoušel jsem několik svíček a nic,prostě mrtvo.Neleze mi to do hlavy,protože ve fajfce napětí je,ale,jakmile se tam dá svíčka,tak prostě konec.Neleze mi to do hlavy,a tak vás prosím,poraďte mi,co stím,protože už mě nic nenapadá.Díky moc,draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
kdyz skousis jiskru tak si dej svicku do kabelu na svicku + svicku priloz k valci.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předpokládám, že jsi zkoušel několik svící, aspoň 3. Pak to taky často dělá chcípák na řídítkách, zkus ho sundat ze řídítek ať nekostří a zkus to.
 
 
Datum: 31. října 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: standik      IP: uživatel10615    
Jo,jo,určitě,kostřím buď o válec nebo o šroub...
 
 
Datum: 31. října 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Když tu svíčku dáš do fajky dáš ji potom na kostru?
 
 
Datum: 31. října 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: houbáč      E-mail:      IP: uživatel9855    
cau nevite nekdo proc mi nejede awa 90?? jiskru hazi a a vsecko je ok ubec nevim cim toje diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Je seřízený karburátor ? Jehla 2.z ,regulace vzduchu 1 ot. Zapalování : odtrh 0,35 - 0,45 , předstih 1,7 - 2,2 . Správná tepelná hodnota svíčky. Dobře těsnící sání .
 
 
Datum: 31. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: houbis      E-mail:      IP: uživatel9855    
tece :-D vsecko valí ale nechytato proste
 
 
Datum: 31. října 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: turbo      IP: uživatel10446    
*benzín
 
 
Datum: 31. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: turbo      IP: uživatel10446    
máš tam nebzín?nebo se mrkni jestli ti tece benzín do karburátoru :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
zdravim mnel bych jeden dotaz jak snížit hluk vífuku na mustangovi estli stačí když tam dam drátěnky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
dej tam dratenky a nebo sem videl fichtla z vyfukem od simsona to pak neuslisis skoro ale ten vyfuk je oneco delsi ale nevypada to spatne. a je to tak moucha.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych zas řekl že na předwstihu to nezáleží,jestli to práskne 1mm nebo 3mm je to prásk jako prásk a ten zvuk do toho výfuku stejně jde :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim že to taky hodně závisí na předstihu.podle toho jak to pálí
 
 
Datum: 31. října 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s drátěnkaam to bude tiché ale sníží to výkon už mám s tím zkušenosti... Zajímalo by mě jak je možný že kámošův mustang co má najeté 25 000Km skoro vůbec nejde slyšet,jenom to sviští a moja 21čka s tým samým výfukem řva jak potvora a to mám motor po generálce a ten výfuk od výroby nepoužitý a utěsněný jak má být
 
 
Datum: 31. října 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
taky se Vám musím pochlubit :-) na mustangovi mám skoro vždycky lochnu mezi kolenem a výfukem.. trošku to prdí ale zvuk není htrozný, ba naopak je takový "sportovní".. ale protože mě taam chcával olej tak sem se rozhodl že to utěsním... sundal sem celej lauf, vyčistil, vypálil, i koleno, nasadil z5, pořádně zatěsnil.. a nestačil sem se divit..to bylo tak tichý, že sem i ve vysokých otáčkách slyšel kámošovu babetu, která je hoodně tichá.. kamarádi se divili a řehtali se mě jak to je tichý.. opravdu a to nelžu ten mustang byl tak tichej že sem valil bulvy xDprostě sem nechápal jak já tak i moji kámoši..:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
žádný drátěnky tam nestrkej!hele hluk ti nezpůsobuje jen výfuk , ale i stav motoru ...takže jestli máš vyběhanej motor tak se nediv že z něho lezou zvuky jak z traktoru...jikam když ten origo výfuk utěsníš u kolene a pořádně vyčistíš a budeš tam mít všechny tlumiče tak to není tak hrozný
 
 
Datum: 31. října 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě překvapilo jak originální výfuk mustang řinčí. jestli to není vykuchaný tak s tím nic neuděláš. teda uděláš, ale pojede to bídně
 
 
Datum: 31. října 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel9681    
Zdravím, chcu se zeptat na postup výměny čepu pro zadní vidlici na mustangu hhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3127.html od toho roku 1972? Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel9681    
HTTP://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3127.html
 
 
Datum: 30. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau draci mám jawa 21 ale mám problém nechce mi jet ale když dám novou svíčku tak chitne ujedu tak 2 km zastavím na půl hodky a už nechytne kouknu na svíčku a ta nehází jiskru tak tam dam další dobrou svíčku hází jiskru tak 5 krák protlápnu motor a zase svíčka nehází jiskru nevíte čim toje ? už fakt neim mislel jsem jestli to není civkou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
pokud se to uliva a cerna sniz jehlu na prvni dirku na jehle a nebo prostredni to musis vedet ty jak to dava smes atd a kup svicku do skoda 120 od znacky NGK a nebo nedela ti to pecku na svicce ? pokud ano sklepni odtrh na svicce dolu co to jde a pak by mel byt pokoj.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel113    
zkus vyměnit indukčku.Než vyměníš svíčku tak může schladnout a chvíli zase jít
 
 
Datum: 30. října 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaky tam dáváš svíčky? a neuchlastáváse ti to?
 
 
Datum: 30. října 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když píšeš ,dám novou svíčku ,je nová nepoužitá ? Když ji vyšroubuješ v jakém je vizuálním stavu ( mokrá ,začerněná ) ?
 
 
Datum: 30. října 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Dobrý den...chcu se zeptat jestli ta kyvka co drží zadní kolo na mustangu se má bez tlumičů hýbat?? Když jsem nasazoval tlumiče tak to šlo těžko musel jsem to dát od sebe a vynaložit trochu aby se vešli...a časem jsem zjistli že mám celej zadek překroucenej jak sedlo tak i blatník i ten ten kříž nahoře co drží tlumiče spadlé nalevo a pravá strana zas nahoře....jako bych měl o 1cm delší tlumič na pravo. Tlumiče jsem vyměnil ale je to stejný...Děkuju za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
más motorku po havarii? vis o tom nieco ze by s tym niekto havarovalo? inak to ze horny kriz je ohnuty do stran to je vyrobná chyba polovici pionyrov ktoré vysli z tovarni to je bezné,,, dá sa lachko spravit ked rozoberes celú motorku a s holym rámom lahko mozes manipulovat a ohibat ho vo zveráku
 
 
Datum: 29. října 2010 18:28
 
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 6:19:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu