česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  178  179  180  181  182  183  184  185  186  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: corga      E-mail:      IP: uživatel9280    
Pomozte mi prosím. Nemužu vydolovat prasklou pruzinu ve vidlici ze simáče. Nevíte jak ji dostat ven? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: smokiej21      IP: uživatel9256    
muzes zkusit udelat hacek na 5 kulatince...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
čus hoši prosím poradte čím mám zalepit dušu okolo ventilka?dal jsem tam normální lepku na kolo a udělal díru přes kterou jsem prostrčil ventilek.ale furt to utíká.prosím čím to mám zalepit??díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
ok..díky moc hoši paráda.. :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
o necem bych vedel,ale je to extra prasárna......vemes aspon desítky podlozky,jednu spolecne s ventilkem protahnes dovnitř duší,zamažeš to starší tužší barvou,ale fakt fest a musi se dostat i pod duši kolem ventilku,zamazat poradne kolem ventilku zvenku,prilozit druhou podlozku,a opet zamazat barvou a jen lehce dotahnout pres origo misku ventilku a nechat ztuhnout-zgumovatět. Zhruba za pul dne dotahnout. Praktikuju to uz 10 let a kdyz to neni natrhlý moc,tak to drží...nekdy dokonce i na sucho a nebo jen s lepidlem,ale s tou barvou vzdy jistota 100%......mam takle zalepenej ventilek na 250 Peraku a drzi uz druhym rokem.....
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
nejlepsi je koupit si novou duši
 
 
Datum: 26. dubna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lepší jsou ty záplaty na auto když chceš přilepit ventilek...jsou pevnější a větší
 
 
Datum: 26. dubna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem si udelal diru na tu lepku na kola a protah to ventilkem namatlal dole lepidlo nasadil dal dve drivka a utahl co nejvic to slo a rano sem k tomu prisel a nadhera to drží.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8702    
Tak vyndej ten ventilek to diru zalep a udělej novou díru, do které pak ten ventilek opatrně vložíš.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9246    
Nazdar hoši potřebují vaše cenne rady mam babetu 210 a nějak zlobí když jí nastartuji chvilku počkam než se zahřeje poté ji vytočím do otaček a když chci jed tak nasednu pridam plyn a nechce jed proste nejde do otaček a zdechne nevíím kde je problém nastojanu točíí doblba a když se na to nasedne tak ani nepopojede okousek !! nevíte kde je chyba ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem mel taky udelal jsem to ze sem vycistil uplne celej karbec dal novou svicku a jede jako blazen
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9246    
odpoledne kouknu na krouzky ale spojkou to není tu jsem měl pred měsícem rozdělanou abyla ok !
 
 
Datum: 26. dubna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bud to potrebuje vybrus nebo krouzky-ze pri zatezi to proste nema silu utahnout,a nebo to bude spojka-ale nevim ktera,sou tam dve a me se pletou ty nazvy :-D babu sem mel chvili,tak ti snad nekdo poradi poradne :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec chci se zeptat jestli mate na obalu vzduchovém filtru na jawě 21 ty 2 gumové vložky dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
podle potřeby... kdyz je to dobre serizeny,tak na Speciál 91 musim mit ty tri gumovy ucpavky vyndany,kdyz jezdim na natural tak tam musim mit tu horni a jednu dolní jinak to jede blbe....musis to vyskouset....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, v jakym poměru mám zředit hydraulický a převodový olej do zadních tlumičů na 21 když bych jezdil po silnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
čau u babety 210 se mi začali točit šlapky nevíte co stim?? bylo špatný kolečko to malý tak jsem ho nechal vyměnit a najel jsem snim asi 100km pak jsem nechal udělat GO motoru dal to tam našponoval řetěz k motoru a pak jsem to projel kousek bylo to OK pak jsem jel po druhý a začly blbnout ty šlapky nejdřive to rachtalo tak jsem dal nohy prič ze šlapek a začli se točit už nešli zastavit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Kouslo se ti volnoběžný kolečko na zadním kole(cvrček)-vyměnit.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9246    
Nazdar hoši potřebuju helpnout mam babku 210 a když ji startnu tak jde do otaček ale když na níí sednu tak vubec se nechce vytocit do otacek a po chvili zdechne !! nevííte cim to muze byt trysky jsou cisté !! filtr také nevíím kde by mohla byti chyba !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
čuss.. s tímto ti moc neporadím ale zkus nějak jinak nastavit přestih, zkontrolovat, jestli to třeba někde neprofukuje, nebo jestli to třeba nesaje falešnej vzduch! (kolem kolena karbecu atd...)taky mě toto dělala bába... bylo to tím, že profukovala hlava a byl blbej předstih.... zkus to prostě poladit....
 
 
Datum: 24. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel9144    
cus draci mam problem s mustangem, mam tam novej kondik, indukcku, kabel, svicku, minulej tejden jeste jezdil, pak prisel jeden takovej "opravář" a "nastavil" mi predstih, tak ze ho nakopnul a tocil s dynamem, kdyz to mel tak s tim kousek popojel a chciplo to, od ty doby to nejede, tak jsem nastavil predstih znova podle priducky 1,8, odtrh jsem nastavil na 0,45mm, ale furt to nejede, a misto toho aby se jiskra zvetsila tak zmizela uplne ani kdyz dam prst do fajfky tak nedostanu kypu, a mezi kladivkama je uplne malinka jiskra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
souhlsaím se standou a taky je dobré to vše vyzkoušet přes zárovku cívku zvlášt pak i s kladivkama a ak i s indukčkou .... tam kde tak sem to zkoušel i ja když mi najednou přestal jit mustaf ,nakonec to bylo indukčkou ... hold byl to ještě originál . :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9257    
pokud kladivka slabe jiskri tak to v zapalovanim neni akorat ze ta jiskra nemuze pres inducku na kostru(na svicku) takze skus vymenit VN kabel,fajfku,svicku pripadne dej novou inducku a bude po problemu....taky je mozny ze se ti nekde kostri kabel od kladivka na inducku....
 
 
Datum: 24. dubna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel9144    
a nemuze to bejt civka?
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uklepanej konektor, nebo "opravar" zapomel na izolaci na kladivkach. Kdyz sundas viko tak taky nehodi ? nekde bude nejspis kostrit, nebo uklepanej kabilek (ty stary to radi delaj) projdi znova kabel po kabelu zapalovaci okruh
 
 
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: altair336 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam jawu 21 a uz ji mam asi tak rok ted mi nak nechce jezdit mam problem jet na trojce po rovince a i dvojka nekdy blbne nevite cim by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
budu hádat ...mazal jsi M2T 1:50 že?seřizoval jsi někdy předstih? čistil karbec??
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši hele jak vyčistím výfuk na simsonu s51 bez koncovky to naleju benzín a zapálim, nezničí se mi v něm něco ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
se simsonem bych se vůbec nesral..beztak je to sračka...budto to zapal celý a nebo to prodej a kup si pionýra
 
 
Datum: 24. dubna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Dyť je to to samí ty bulloku
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl pokec pro ostre draky a dracice co se prohani na strojich: jawa,čz,babetta,stadion,tatran,manet
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: reno      IP: uživatel7357    
Dobry den, mam problem se zadnim plechem u sve jawy 21 jak delam co delam stale mi nesedi diry co drzi plech a kriz kdyz prisroubuuji plech tema dvema srouby nakonci tak jako by byl nize nez ma byt i jak je sedlo tak je mezi sedlem a plechem moc velka mezera nevite co muze byt spatne ? Diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši čim to je když na fichtlovi jede na 1 dobře na 2 uš to chcípa a na 3 uš to nejde dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9257    
bus je to spatne serizeny a nebo uz je motor ojezdenej a chtel by opravu
 
 
Datum: 24. dubna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
nebo spatně seřízenej karbec..
 
 
Datum: 24. dubna 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih
 
 
Datum: 23. dubna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Bára      E-mail:      IP: uživatel9258    
Ahoj mám problém s mojí jáwkou (350/634). Poslední dobou při jízdě vynechává. V praxi to vypadá tak, že jedu, motorka začne zpomalovat, nereaguje na plyn a najedou se chytne, se mnou to cukne, chvíli jedu v pohodě, ale pak to zase zpomalí a takhle pořád dokola. Karbec byl před měsícem komplet čištěný, svíčky jsou v pohodě a já už nevím, čím by to mohlo být. Ještě mě napadlo, že odkalovací filtřík, který je na hadičce vedoucí z nádrže do karbecu tam pouští vzduch, ale dneska jsem vyměnila hadičku, filtřík jsem dala pryč a cukalo to stejně. V čem by mohl být zakopaný pes? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Z nádrže teče benzín v dostatečném množství, když sundáš hadičku z karburátoru? Může být poucpaný kohoutek a nebo také odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže. Dále je možné, že občas zůstává viset chvílemi plovák, případně dole pod hlavní tryskou cestuje nějaký bordel a občas se na trysku přisaje. Zkus ještě jednou zkontrolovat a vyčistit karbec. Ovšem podle toho jak problém popisuješ, tak může chvílemi i vynechávat zapalování na jednou z válců.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude zacpanej kohoutek, nebo se v nem hnulo tesneni a propousti malo benzinu - nedotejka
 
 
Datum: 23. dubna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kondenzátor nebo podfukuje pod hlavou
 
 
Datum: 23. dubna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr, predevcirem jsem tady pal ze mi na babette 207 nejde benzin az do valce- tak jsem to rozdelal, profouk , slozil - a pustil benzin - a najednou z karbce- tam jak je pristup pro volnobeznej vzduch- mi zaca l chcat mrte benzin- tak jsem benzin vypnul- po chvili zapnul a uz to nechcalo(asi se to pak uzavrelo- no ale tak mi zacla chytat- hned se tam banzin dostal do toho valce- ale nejde mi ted ta baba sestelovat-nastartuju - necham probehnout(zahrat)- a kdyz pridam plyn- tak se mi otevre ta privera vzduchu na polovinu- a na tu to jede jak blazen- ale jakmile pridam plyn podruhy- a privera se otevre uplne- zacne se to dusit- (ten sroubek na smes je uplne zasroubovanej)- a tak proste nvm co s tim - ja to neladil doma(asi pul kilaku od domu)- tak jsem dal sroubek na volnobeh uplne zasroubovat- na zavreny sani nastartoval- skocil na to- pridal jsem jednou plyn aby se to otevrelo jen do poloviny- a jel jsem na volnobezny otacky dom (bez plynu- ale stejne leteela jak svina:-) )- no a kdyz jsem prijel dom - tak jsem za jizdy pridal plyn podruhy a hned to zdechlo- a ja zastavil) -ALE OTAZKA ZNI- NEMEL JSEM TAM TEN PLASTOVEJ KRYT KE KARBCI NA SANI VZDUCHU PRES FILTR- JE NUTNY ABY TO TAM BYLO KDYZ SE BABETA LADI(TREBA JAKOZE PROTO ZE TAM SEL KVULI TOMU VIC VZDUCHU)- JINAK JAK BY JSTE TU BABETTU LADILI??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ten šroubek bohatosti (ten v pravo) musí být od maximálního utažení povolenej o 1-1,5 otáčky!!!! Kryt jak už to 100x zaznělo má funkci!
 
 
Datum: 23. dubna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: KAREL      IP: uživatel9178    
Čau ten plast tam musí bejt furt jinak nejede
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam:- jasný - moc díkes za rady- tak ja se to pokusim sestelovat - hned jak to tam dam lubik2:- jde mi tech 35 km/h - ale mam vymeneny pistni krouzky - tak ji nijak nehonim a netrapim - takze vetsinou jedu max tech 30(tak odhad podle tachaku pionyra) - ale jinak tech 40 ty babety litali
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ty konstruktéři(i když to tak někdy vypadá) nebyli debilové. Samozřejmě má ten kryt díru na otáčení těmi štelovacími šrouby. Bez toho krytu máš chudou směs, tak bacha na zadření.. Na půl zavřený to jede dobře, protože to má +- dobrou směs.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rám babety funguje jako tlumič a čistič(je tam i ta čistící vlna, když povlolíš šroubky tý stříbrný krabice pod nádrží). Ta ať je čistá.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten plastovej kryt je tam naprosto nutnej, ta hadice napojená na rám taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mě to bez něj ani nenastartovalo. A šroubek povolit tak o půl otáčky.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus neporadim ti ale jen tak me zajima kolik ti ta babeta jede? potrebuju nutne vedet aspon plus minus dik
 
 
Datum: 23. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel8749    
Čusec lidi prosimvas přes zimu jsem dával komplet nový píst s čepemna jawu 21. Zkoušel jsem nakopnout a nic.....jiskru taktéý nehází..:-(.... problém je ten že se kní nedostává ani směs.... protože byla uplně suchá a čistá.... má obavy že přes zimu navlhla cívka myslíte že by to mohlo být tím????? Děkuji za odpovědi protože už si opravdu nevím rady :-( s pozdravem MUSA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Problém navlhlé cívky jsem ještě neslyšel...... Nevím. Spíše bych tipoval, že ti to někde probíjí, nejspíše u kladívek. S tou směsí- vyčisti karbec, koukni na kohoutek.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.Mám fíka 20ku,a nejde mi nahodit přez nakopávačku ani roztlačit. Benzín mám správný oktany,karbec taky ok,zapalko na chlup seřízený a jiskru hází jak blázen. Prostě mi to nejede. Proto mám dotaz týkající se komprese,jak zjistím zda,a jaká je,a kolika způsoby poznám,zda mi to táhne přez klikovku z převodů olej(teda krom toho,že je svíčka od oleje zas...á). Díky moc všem,kdo odpoví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak to máš hodně divného stroja a to že ti to párkrát plclo do karbecu je taky záhada a po 100 metrech konec tak to je hodně špatné. Zkus si pohrát s odtrhem a předstihem.nebo dej jiné zápalko. Kolik dáváš oleja do benzína?
 
 
Datum: 23. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky draci,je asi 20km po výbrusu,a zapoměl sem,že dnes když sem ho po zimě nastartoval nakopávačkou,tak v pohodě chytnul.Po asi 100 metrech konec.Když sem se to pokoušel asi po 20té nastartovat rostlačením,tak krátce chytl s menšími rankami do karburátoru,a od té doby trucuje.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak to je problém když ti nechytne ani tak ani tak hm to je hodně špatné můžeš mít kroužky odešlé že to nemá kompres.Jak se ti šlape na páku? jde to zlehka uplně nebo trochu ztěžka? A zkoušel jsi odtrh na svíčce nebo kondenzátor, indučku?
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastartuj fíka,stoupni si za výfuk,pokud bude ten kouř strašně dýmavej a štiplavej,nejspíš ti to žere převodák,pak tou černou mokrou svíčkou to poznáš,a že to nejede,nebo jede ale špatně....
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
zdarec draci mám jawu 250 a newím jak udelat předstich... neporadíteme nekdo? kamoš mě ho wždycky nastawil jak má být ale po naká době se rozeštelowal newíte jak proti tomui aby se to nerozeštelowáwalo? dííky moc za odpowědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Může se i nadměrně opotřebovávat pertinax na kladívku, což u některých dovážených kladívek není zase tak neobvyklé. Jak se postupně zmenšuje odtrh, tak se zmenšuje i předstih. Je nutné občas namazat filc, který potom maže vačku a pertinax kladívka nejde tak nasucho.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
To že se ti to rozeštelovává tak se ti může vždycky pohnout destička tím že se ti povolí šroubky co ji drží a už je celý předstih špatný.Nemáš náhodou strhlé šroubky co drží tu destičku?
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, první problém je v prohozených písmenkách v a w...normalne je vydloubni a prohod mezi sebou, posledni dobou je tenhle problem az podezrele castej...jinak na nastaveni predstihu je na netu mraky navodu, podle kterejch to pochopi uplne kazdej, takze staci hledat
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel7673    
asi máš přehozený w s v na klávesnici asi sis toho nevšiml....
 
 
Datum: 22. dubna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel9046    
Zdarec. nevíte někdo jak mám zatěsnit výfuk na babettě 210 azbestovou šňůrou? Mezi kolenem a výfukem je tak malá skulinka že nemám šanci tam tu šňůru nějak dostat. Nevíte někdo o nějakých tipech, jak ji tam dát? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nejlíp tam jde ta od SESY, povoliš tu matku nasadíš na koleno a obmotáš kolem toho kolena, pak jí tam truchu vmáčkni šroubovákem a utáhni mátky a je to perfektně utěsněný
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr- mama babettu 207- zase jsem ji po roce zprovoznoval-vyčistena nadrz, filtr novej paliva, karbec vyčistenej- ale nejde mi nastartovat- jiskra je pekna- i svicky jsem menil- ale je to tim - ze nenansava palivo- pustim benzin - je videt ze hadickou jde- ale naslapuju na stojanku nekalikrat - prosteani po 10 minutach- a ani na rozslapani nechyta - ale kdyz jsem injekcni strikackou strikl benzin rovnou pod svicku- tak hned na prvni slapnuti v poho chytla- a udrzela se tak 3 vteriny nez benzin vyhorel- a ani to nastartovani nestacilo aby se z karbce nasal benzin a udrzela se( jo zapomnel jsem ze jsem uzavrel samozrejme sani)- proste jak donutit babettu- tedy spis karbec- aby poustel do valce benzin - prototze babetta nema zadny preplavovANI BENZINU JAK PIONYR- A JA SE PRIZNAM - BABETTAM ZATIM MOC NEROZUMIMI- proste svicka je sucha furt. diky moc za rady- uz si nevim rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
zdarec stalo se mi toto taky!! třeba to není tím, ale mě se normálně jehla uvolnila ze šoupátka a zacpala trysku.. to nepoznáš že ti vypadla když přidáš plyn.. taky sem na to nemohl dojít, rozdělával sem karbec jak debil furt dokola a nevěděl, proč to nenasává benál a nakonec otevřu šoupátkovou komoru.. a jehla vypadla ze šoupátka a tak ucpala úplně trysku takže tam nešla ani kapka benzínu... zkus to... jestliti náhodou nevypadla ta jehla ze šoupátka...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
mám ten samej problém akorát svíčka je mokrá
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jasny no - ja mam jestek tomu varenej stojanek- a tak sem rad ze mi stoji babca vlastni vahou .- a ja na ni nesedim kdyz je na stojanu radsi-jinak jsem to zkousel bez svicky protocit mrte dlouho rukou- to ta spojka chytla hned .- ale stejne se nenasal- nvis kde je navod na netu na serizeni tecch polvaku prosim?????-asi to bude tim
 
 
Datum: 21. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš kohout vyčištiný určitě dobře? Jinak napoj na hadičku víko plovákovky, ohni ho dolů a pusť benzín, jestli poteče, pokračuj dál. Vypni benzín, prstama k víku pevně přitiskni zbytek karbecu a zase zkus jestli to tam teče. Jinak si seřiď plováky podle návodu na netu, mě to dělalo to samý a než startuješ, tak nech chvilku otevřenou tu klapku. Taky je dobrý pustit benzín, sednout si na to, zmáčknout dekompresor, pořádně zamakat a pak startovat.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Kolíček na karburátoru jsi zamáčknul?Aby se zavřela klapka sání? Pak zkontroluj simerinky na klice.Po roce stání můžou být ztvrdlý a netěsní. Jináč Babeta je stroj,když jede,tak nikdo neví proč,a když nejede,tak taky nikdo neví proč.Hodně štěstí.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čus draci, nemáte někdo kříž na mustanga originál kterej není navohejbanej, ani svařovanej a aby tam nebyly vyvrtaný díry ktery tam nemají být? odepište prosim, icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:09
 
<  178  179  180  181  182  183  184  185  186  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 13:03:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu