|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus mam stadiona S11 a nemuzu ho kopnout, karbec sem cistil, svicka haze, tryska cista, kdyz se ho snazim roztlacit tak dym z vyfuku ide ale nechce chytnout. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 záleží jak háže ta svíčka může házet venku ale nemusí pod tlakem dej prst do fajky a zkus jestli tě to kpe nebo jenom lehtá musí tě to festovně kopnout jak to nebide kopat tak zkoušej odtrh na kladívku a zvětši odtrh na svíčce můžeš ji mět moc sklepnutou a může to hulit kolik chce a nechytne ani za boha
Datum: 20. dubna 2010 18:59
 Cau draci  mam problem s fikem (21) kdyz ho uz teda nakopnu, tak vynechava motor ve vyssich otackach, i po zahrati. Odtrh OK, nový kondezátor i indukčka a všecky cívky, svíčka je černá (ale ne zaolejovaná). Hladina v plovakovce je take OK. Nevedel by nekdo co s tim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:04
 Jiskra je nadherne modra (svetla), takova jaka ma byt. Zkusil jsem benziny ruzne redene, i na chvili jenom benal bez oleje, a nejspise to bude tim ze to nasava prevodak  (huli to jako blazen) to se holt bude muset pulit... ale nechapu to, ptz jsem najel za letosek uz 150 km a bez jedine poruchy, po zime naskocil jakoby nic... kdyby nekdo mel nahodou volny motor (klidne bez valce, hlavy, zapalovani ci karburace, hlavni jsou pro me prevodovka a klika a spojka) na 21, tak beru
Datum: 21. dubna 2010 15:04
 jakou má barvu jiskra?
Datum: 20. dubna 2010 21:38
 Může ti tam jít špatně palivo (málo benzínu)
Datum: 20. dubna 2010 19:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3patná tepelná hodnota svíčky nebo moc oleje v benálu nebo moc velká nebo malá jiskra nebo ti to pije olej z převodovky
Datum: 20. dubna 2010 19:01
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Čau už si nwm rady z jawu 21 benzin tam de jiskra super nový rotor a zapalování svíčka sklepla nechce nastartovat ani roztlačit a když nakopávám tak se ani nekouří z výfuku nwm čím to je že to nechce jet dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 19:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 svíčku moc nedoporučuju sklepavat spiš ji odehni ten vnejší kontakt tak asi na 1mm a dej i vetší odtrh na kladívku a sešteluj předstih a ten odtrh sešteluj tak že dej prst do faje a podle toho jak tě to bude kopat tak ho seřizuj a pak ti to musí žbleknout jedna báseň
Datum: 20. dubna 2010 19:20
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Před renovací to jelo v poho,ale nwm jak se to moho rozeštelovat.
Datum: 20. dubna 2010 15:41
 tak seřídit a jezdit
Datum: 19. dubna 2010 22:01
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 jj
Datum: 19. dubna 2010 21:58
 říká ti něco slovo "předstih" ???
Datum: 19. dubna 2010 21:51
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 zduř, když se chci rozjet na mustangovi tak to má velké problémy a ani do otáček to nechce jít.. motor je celý po GO motoru má novou kliku, ložiska, gufera no prostě všechno.. tak se chci zeptat čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 je moc veci ktery to muzou delat, je mozny ze ti netesni hlava-- to zpusobuje to ze to vynechava nejdeto dootacek hlavne za jizdy na neutral myslym ze to jde dootacek, malej prectich, bordel v karbecu.... musis si nato prijit sam takhle se spatne radi
Datum: 18. dubna 2010 20:45
 caw draci, mam takovej problemek kdyz nastartuju 638 tak kolem valcu (tam je to nejsilnejsi), ale i kolem cely motorky ve vzduchu namerim napeti. kolem valcu se mi podarilo namerit skoro 200V. Tohle delaj neodruseny svicky/fajfky ? nebo je problem jinde ? Zapalovani mam VAPE SZ17. A este jedna vec: kde ma bejt na 638 pumpicka ? Nebo tam neni ? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 14:19
 OK OK dik
Datum: 20. dubna 2010 14:19
 žádné napětí tam není, jenom ti indukční vlny z cívky a kabelu ruší multimetr, kterej je z toho chudák zmatenej, takže ukazuje nesmysly...
Datum: 20. dubna 2010 8:14
 takze to pole je vpohode a nemam ho resit ? jenom mi to prijde divny mit kolem motorky 200V
Datum: 19. dubna 2010 15:00
 zápalko ti ruší multimetr, a pumpička nejspíš pod sedlem, hledej podél trubek takový dva zobáčky
Datum: 18. dubna 2010 22:04
Datum: 18. dubna 2010 20:20
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Čau proč ne nejde nakopnout fichtl a ni roztlazit jiskra super benzin do karbecu de taky uš newim čim by to molo byt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastav si odtrh podle toho jak te to bude kopat kdyz budes met prst ve fajce a dej větší odtrh na svíčce
Datum: 23. dubna 2010 21:31
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 on někdy chytne ,ale nedy fubec nechce chytlout
Datum: 19. dubna 2010 14:22
Jméno: kicis
IP: uživatel7889
 svíčka zkus si pohrát s odtrhem kontaktů na svíčce
Datum: 19. dubna 2010 12:16
 jak je to u valce na fechtla s poslednim vybrusem ? 8 (40,00) Praska vlozka nebo ne ? nebo je lepsi pro jistotu udelat 7 (38,75) ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 18:00
 tak nevím,já teď jezdím na 8 výbrus a všechno v klidu...
Datum: 18. dubna 2010 18:00
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
Datum: 18. dubna 2010 17:55
 s hlavou jsem nic nedělal... a pokud tam chceš 39,75 tak by asi neměl být vůbec žádnej problém
Datum: 18. dubna 2010 17:52
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ok  a ten 7 sem myslel 39,75  a co hlava ? us upravoval aby nenarazel pist ?
Datum: 18. dubna 2010 17:44
 je to tak na hraně,ale já mám 8 výbrus a jezdím stím...
Datum: 18. dubna 2010 17:31
 ahoj, no sedl sem si a zkoušel řadit ale když sem zařadil a popojížděl tak to bylo jakoby furt na neutral dam 1,2,3 žadna reakce když popojíždím a je zařazeny tak to divně hrčí teď nevím co s tím prosím pomozte mi, předtím to bylo uplně v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 20:21
 jo a to těsněni se nedava ani mezi valec a hlavu? protože ja sem tam žádný neměl no jenom uškvařený pozůstatky nějakyho silikonu nebo co
Datum: 19. dubna 2010 20:21
 a nemuže mi tio profukovat třeba tím že mi koleno uplně nedoléhá k válcu? je tam mezi tim mezera tak to musim nějak vyklepat. jo a na ten muj počátečníproblém sem už taky přišel
Datum: 19. dubna 2010 20:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 18. dubna 2010 20:12
 neni to tim že mam odďelanou hlavu? ale dohromady to dam až zitra až si udělam těsněni a pak dám vědět jestli to bylo tím jinak díky
Datum: 18. dubna 2010 18:59
 Nemas treba hodne dotahnou spojku koukni na to na tamtom kdytu je takovy sroubek.koukni proste na spojku jestly to neni hodne dotahle
Datum: 18. dubna 2010 18:05
 opravu nikdo neví co stím? jestli neni třeba spadlej řetěz ve vnitř v motoru nebo tak něco ja se v tom neviznám tak prosím poraďte, chtěl sem skusit odďelat levý kryt ale ty šrouby vůbec nendou povolit v tom se asi někdo těch 50 let fakt neehrabal nemáte na to nějakej fígl? je mi jasný že na to nepřijdu aiž bych to rozdělal že tak prosim poraďte
Datum: 18. dubna 2010 17:51
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 Čau když dám na mustangovi za 1 a zmáčknu spojku jde to tlačit moc z těžka ale u 2 a 3 už to jde líp ? jak nastavit tu spojku ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 11:45
 presne tak,jednicka je tezsi prevodovej stupen.Zkus si na kopci sednout na fichtla a zarad jednicku...fichtl bude stat..kdyz zaradis 3ku tak se fichtl bude hejbat..u auta je to to samy..proto kdyz se parkuje tak se tam nechava jednicka nebo spatecka
Datum: 18. dubna 2010 11:45
 to je uplně normální,dělá to všem pio
Datum: 18. dubna 2010 11:32
 Ahoj, koupil sem si fichtla 23 před dvouma dny a parkrat sem se povozil ale ted nejezdi nechce chytnout z karbecu teče všude benzín a ještě mi vubec nende volnoběh a u valce to nějak profukuje myslim že to profukuje okolo svičky, prosim poraďte co s tim mam dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 18:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 povol šroubek na deklu pravém co se s ním nastavuje spojka ten uprostřed
Datum: 19. dubna 2010 18:20
Jméno: Cecil
IP: uživatel3068
 jo díky du na to. ale teď mám ještě větší problém, no sedl sem si a zkoušel řadit ale když sem zařadil a popojížděl tak to bylo jakoby furt na neutral dam 1,2,3 žadna reakce když popojíždím a je zařazeny tak to divně hrčí teď nevím co s tím prosím pomozte mi myslim že je to něco třeba s lamelou nebo tak, já už co tak prosím poraďte \r\n
Datum: 18. dubna 2010 13:51
 hladina se štěluje tím plíškem jak ti poradil tatík at ho ohnes....dám ti návod snad to pobereš....takkže otevři kohoutek,nech natýct benzín do plovákové komory (to je to na co je nasazená hadička  ) asi po minutě vypni benzín,a odšroubuj to víčko plovákové komory,stlač plovák šroubovákem na dno,a hladina benzínu by to měla lícovat s nejvyšším bodem plováku,jestli bude nad..plíšek ohni dolu,jestli bude pod nejvyšší bod,plíšek ohni na horu.kapišto?
Datum: 18. dubna 2010 13:01
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 18. dubna 2010 12:59
 dik jawa 50.
Datum: 18. dubna 2010 12:39
 ja sem uplnej nováček v oblasti motorů a nějak tomu nerozumím jak ji mám zbrousit s válcem? a kde a jak se šteluje ta hladina u toho karbecu, tata mi poradil ať ohnu víc ten plíšek tak sem ho ohnul a teď nende karbec vubec přeplavit.
Datum: 18. dubna 2010 12:37
Datum: 18. dubna 2010 12:34
Jméno: Nwm
IP: uživatel9212
 Zdar ja by sem ho Dominiku vyhodil!
Datum: 18. dubna 2010 12:32
 tot otázka kde  ,nevím,kup si brusnou pastu ne ventily,a zbrus ji s válcem
Datum: 18. dubna 2010 12:30
 svičku mam uplně utáhlou na doraz, kde by to mohlo pod tou hlavou profukovat?
Datum: 18. dubna 2010 12:08
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 1,sesteluj hladinu v karbu
2,volnobeh se steluje na karbu sroubkem s pruzinkou
3,nemas povolenou svicku?nebo to fouka pod hlavou
Datum: 18. dubna 2010 11:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,tak jsem si dnes šel za mustošem kterého jsem celou zimu restauroval ,že se teda slavnostně projedu když bylo tak pěkně jenže-svíčka mi ne a ne hodit jiskru.Vyzkoušel jsem:vyměnit cívku,svíčku,seřídit kontakt na svíčce,vyměnit kabel a fajfku,trošku probrousit kontakt na kladívkách ale nic pořád nic.Před zimou normálně jezdil ale ted,ani prd,myslíte že by pomohlo vyměnit kondík?Poněvadž už mě nic jinýho nenapadá protože i kdyby byl rozštelovanej předstih-odtrh tak by tam určitě nějaká ta jiskra přeskočila.Předem mooooc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 11:50
 jeste prekontroluj odtrh a zkus jinou svicku.pokud bude odtrh moc velkej nebo naopak moc malej,tak ti to jiskru nehodi.
Datum: 18. dubna 2010 11:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak jsem vyměnil kondík,vše zkontroloval,pořád nic 
Nepomohlo by třeba vyměnit kladívka?
Datum: 18. dubna 2010 10:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 muze to byt kondik nebo kabliky nic jineho
Datum: 18. dubna 2010 9:29
 taky se mi to stalo,byl to kablík od cívky na uzemnění
Datum: 17. dubna 2010 23:33
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zkus taky jak je jeden kablik od civky na uzemeni jestli neni spatny nebo zapalovaci civka
Datum: 17. dubna 2010 22:43
 hej vymen ten kontenzator mi to tes udelpo zniceho nic po zime
Datum: 17. dubna 2010 22:39
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 Zdar,prosimvás potřeboval bych pomoc....když nastartuju moji 555ku tak mi běží asi půl minuty a pak chcípne a nastartuju jí až zase tak za 5 minut,jinak mi chytne na první našlapnutí. Prosim pomozte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 9:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pust benal,nech to natect do plovakovky asi minutu pak zastav benal,pak odsrubuj plovakovku vem sroubovak a ponor s nim plovak uplne dole a musi licovat s nejvyssim bodem plovaku.Jak nebude licovat a bude hladina mala tak prihni plisek ve vicku plovakovky nahoru!!! a pak zasroubuj vicko plovakovky a pust benal a nech ho tam natect a potom zastav benal a odsroubuj zase vicko plovakovky a ponoř zase plovak dolu a podiv se ci ten benal licuje s nevyssim bodem plovaku.pak to zasroubuj zpatky a nech natect benal a pak dvakrat proslapni bez jiskry a pak s jiskrou nastartuj
Datum: 18. dubna 2010 9:26
 tak presne to mu dela to co tobe tes sem to vyvaril v octu vymenil svicku normalne se stym projedu a jak zastavim tak uz nechytne ani za pana boha a dava to jiskri dobrou nevim ci to je prechlastane nebo co ani nevim jak to ma seridit strasne stym poradte pyty vsichni bo sme bezradni
Datum: 17. dubna 2010 22:45
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 no právě že karbec je pořádně vyčistěnej...vyvařenej v octu...a je tam i nová svíčka
Datum: 17. dubna 2010 22:19
Jméno: Jakub
IP: uživatel6617
 Skus kouknou jestly ti tam tece benzin a nebo vycisti karbec atd...
Datum: 17. dubna 2010 21:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 toto může dělat svíčka nebo se ti to moc zahřeje a pak to špatně chytne.
Datum: 17. dubna 2010 20:58
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar ladim pincka složil sem motor kterej ležel ve stodole x let tak sem ho dal na kostru a za žádnou cenu ho nemůžu naladit aby jel dobře jedu na jedničku v pohodě na plnej plyn pak to jakoby začne vynechávat tak tam dám dvojku a už to vubec netáhne tak tam dám zas jedničku a jedu nevím co stim mám dělat předstich dělám každej den a přád to nejede prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 0:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele já se s tím jednou sral asi půl roku...nevěřil jsem tomu ale byl to kladívka...jak říkáš na 1 to jede ale tak při 20-25km/h to začne prskat a chce to 2 a na 2 to jede sotva 40 a zase to začně prskat....hele zkus dát otrh na kladívka třeba i 2mm!! a předstih at si je třeba 5mm..tady jde jen o to aby jsi to vyzkoušel..já jsem tehdá dal odtrh 0,4 a prskalo to jak blbý...a pak mi kámoš řekl? hele dej tomu velkej..tak jsem dal tak 2-2,5 mm  a přidám plnej a ono se to vytočilo do max ...tak jsem byl celej štastnej že jsme na to přišli
Datum: 18. dubna 2010 0:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 bez filtru to jede uplne stejne a jeste to jakoby vynechává bez i s filtrem prosím poradte sem fakt bezradnej
Datum: 17. dubna 2010 19:07
Jméno: Š.M
IP: uživatel6876
 Čuzz já mám ten samej problém a mám černou svíčku....co t znamená díky
Datum: 17. dubna 2010 16:58
 skus jet bez vz. filtru jestli se to bude chovat líp nebo ne
Datum: 17. dubna 2010 14:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 svíčka ma barvu dobrou benzín v plovákovce je trochu vyšší a karbec by bejt ucpanej neměl
Datum: 17. dubna 2010 13:08
 malá hladina v plovákovce,nebo ti tam neteče moc benzínu,nebo ucpaný karbec,,,,jakou má svíčka barvu?
Datum: 17. dubna 2010 12:39
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 zdar hosi, vcera mi dosel benzin, tak jsem se rozhodl vyzkouset novej olej. Misto sracky oleje z Carrefouru jsem tam nalil silkolene pro karting (zbyval mi) a vubec mi to nejede protoze smes je moc chuda. jede mi to jenom s uplne zavrenym filtrem. cim to muze bejt? Tim olejem bych se divil ale asi nicim jinym to bejt nemuze. Co si myslite? (mam 555)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 22:25
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 čus draci,byl sem se projet na fíkovi,a při jízdě se mi uplně otočilo to co je u rozety na pravy straně a zapojuje se do toho náhon tachometru,kterej se kvuli tomu otoceni uplně rozerval takže mě přestal ukazovat tachometr,nevíte proč se mi to celé pootočilo nahoru,před touto jizdou jsem napinal řetěz,tak nvm
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 21:38
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 nemáš zač
Datum: 16. dubna 2010 21:38
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 dik za radu
Datum: 16. dubna 2010 21:12
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nemáš přehozený napínáky řetězu tj. pravý napínák na levé straně a opačně? Pravý napínák má na sobě takový výstupek, který zapadne do toho náhonu tachometru a zajistí ho proti otočení, pokud ty napínáky prohodíš nebo ho otočíš, tak se ti ten náhon může protočit. Ten výstupek na tom napínáku vypadá takle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_166.html
Datum: 16. dubna 2010 20:59
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 jestli myslis tu matici na pravy straně,tu mám dotaženou dostatečně
Datum: 16. dubna 2010 20:52
 cau napada me ze si to malo dotahl,nevim
Datum: 16. dubna 2010 20:47
 nazdar jawaři nevěděl by někdo o nakym pařezu 550 ke koupi klidne i rozebraniho
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 21:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel6617
Datum: 17. dubna 2010 21:23
 no tak nic
Datum: 16. dubna 2010 23:32
 už ne hele....
Datum: 16. dubna 2010 21:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Datum: 16. dubna 2010 20:35
Jméno: Yakub
IP: uživatel9207
 čau, mam čz 125 typ 476 a prokluzuje mi pohon náhonu tachometru (ta tyčka, která kouká z převodovky) takže to neutočí tachometr, jinak se točí. Nevíte někdo jak se to dá spravit?? musí se půlit motor?? nikde jsem nenašel žádný návod
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 19:50
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud se ti vývod z převodovky točí, bude někde stržený čtyřhrah, třeba jenom na struně náhonu, ale může být i ten vnitřní. Jde to vyměnit bez půlení motoru po demontáži spojky. Pokud by se vývod z převodovky netočil, mohla by být přetržená struna náhonu nebo stržené ozubení na jeho druhém konci a s největší pravdopodobností i na předloze, od které je poháněn. V případě poškození ozubení na konci předlohy by tě půlení neminulo.
Datum: 16. dubna 2010 19:50
 ZDRAVÍM,JSEM ZELENÁČ MUŽETE MI PROSÍM PORADIT JAK PŘESNĚ SEŠTELOVAT PŘEDSTIH U JAWY 250 PANELKA ROK VÝROBY 1968???PŘEDEM MOCKRÁT DĚKUJI A PŘEJI MNOHO KILÁKU BEZ NEHODY ,DEFEKTU ČI ČERTŮ,....AT SE DAŘÍ.....IVO
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:29
 boocher: zkousecka na vodice funguje uplne stejne jako zarovka...tohle je ale jinak zapojené než si to měl ty...
Datum: 15. dubna 2010 22:29
 Já to u fíka dělám tak že nastavím horni uvrat, Jeden drát připnu na kladívko,druhý na kostru a točím se zapalkem a až žárovka zhasne tak mám předstih OK a v tu chvíli se přehodí jiskra... Dokonce to tak bylo psané i v nějakém manuálu mám tušení ale to nebylo přes zkoušečku ale přes jednoduchý obvod se žárovkou...
Datum: 15. dubna 2010 22:16
 bocheer: jozah to napsal dobře, má to bát jak to říká on
Datum: 15. dubna 2010 16:29
 To nemusi byt přesně ono to pojede i od oka a pak ti to doladíš... Jinak jozah: Nejak jsem to nepochopil že zkoušečka se rozsviti a predstih je nastaven. Ona by se měla rožnout když je uzavřený okruh a když je okruh rozpojený tak by svítit neměla... Svíčka hodí jiskru když se kladívko rozpojí takže: Když zkoušečka zhasne tak by měla přeskočit jiskra ne? Nechci na nic narážet možná máš jinačí provedení zkoušečky ale mělo by to být tak jak jsem to napsal já...
Datum: 15. dubna 2010 16:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sundávat nádrž je zbytečný...ohni si kus drátu a strč ho do válce... od oka snad poznáš jestli to máš cca 2,5-3,5 mm ne??
Datum: 15. dubna 2010 14:52
 sundáš nádrž vysroubuješ svíčku vezmeš šupleru naměříš hodnotu kdyz je pist v horni uvrati pak na te suplere pridas hodnotu predstihu otacis s motorem ve směru otaceni tak dlouho az pist dosedne na hloubkomer te sups
suplery. kdyz tohle mas zapojis na kladivka zkousecku druhej konec zapojis nekam na baterku a otacis s deskou tak dlouho az se zkousecka rozsviti v ten moment je nastavenej predstih utahnes sroubky a cele to das dohromady a muzes frcet.
Datum: 15. dubna 2010 11:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zkus 2,5 a pak podle potřeby přidávej nebo ubírej
Datum: 15. dubna 2010 11:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar mám takovej problém s pionýrem jeli sme na projížku a 3 krat mi spadl řetěz tak sme ho pokaždy vyndaly no po 3 sme ho vyndaly a pincek už nechcel chytit je mžný že se mi přimáčkl stator na rotor nebo se zohla hřídel od kliky když tam nemám tu přepážku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jak davaš řetěz tak spojka musi být ve směru
Datum: 15. dubna 2010 20:39
 s nejvetsi pravdepodobnosti ti ten retez bud pokurvil jednu z tech civek anebo brutalne rozhodil predstih mensi rada misto te prepazky tam dej aspon plech z konzervy nebo tak něco
Datum: 15. dubna 2010 11:37
 Nebo ti z toho řetazu vletěl nějaký bordel mezi kladívko a kontakt
Datum: 14. dubna 2010 22:35
Jméno: buben
IP: uživatel770
 nejspis ti retez narazil do statoru a rozhodil se ti predstih.....
Datum: 14. dubna 2010 21:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Zdá se vám 1200Kč za půl kila akrylátu i s tužidlama dost nebo standard. Protože si chci nechat namíchat lak na pio tu světle zelenou, že jim mám donést blatník nebo něco,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel9191
 normální cena
Datum: 14. dubna 2010 22:03
|



|