slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Banan      E-mail:      IP: uživatel9237    
Cus mam stadiona S11 a nemuzu ho kopnout, karbec sem cistil, svicka haze, tryska cista, kdyz se ho snazim roztlacit tak dym z vyfuku ide ale nechce chytnout. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
záleží jak háže ta svíčka může házet venku ale nemusí pod tlakem dej prst do fajky a zkus jestli tě to kpe nebo jenom lehtá musí tě to festovně kopnout jak to nebide kopat tak zkoušej odtrh na kladívku a zvětši odtrh na svíčce můžeš ji mět moc sklepnutou a může to hulit kolik chce a nechytne ani za boha
 
 
Datum: 20. dubna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Cau draci :-) mam problem s fikem (21) kdyz ho uz teda nakopnu, tak vynechava motor ve vyssich otackach, i po zahrati. Odtrh OK, nový kondezátor i indukčka a všecky cívky, svíčka je černá (ale ne zaolejovaná). Hladina v plovakovce je take OK. Nevedel by nekdo co s tim? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Jiskra je nadherne modra (svetla), takova jaka ma byt. Zkusil jsem benziny ruzne redene, i na chvili jenom benal bez oleje, a nejspise to bude tim ze to nasava prevodak :-( (huli to jako blazen) to se holt bude muset pulit... ale nechapu to, ptz jsem najel za letosek uz 150 km a bez jedine poruchy, po zime naskocil jakoby nic... kdyby nekdo mel nahodou volny motor (klidne bez valce, hlavy, zapalovani ci karburace, hlavni jsou pro me prevodovka a klika a spojka) na 21, tak beru :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou má barvu jiskra?
 
 
Datum: 20. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může ti tam jít špatně palivo (málo benzínu)
 
 
Datum: 20. dubna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
3patná tepelná hodnota svíčky nebo moc oleje v benálu nebo moc velká nebo malá jiskra nebo ti to pije olej z převodovky
 
 
Datum: 20. dubna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Čau už si nwm rady z jawu 21 benzin tam de jiskra super nový rotor a zapalování svíčka sklepla nechce nastartovat ani roztlačit a když nakopávám tak se ani nekouří z výfuku nwm čím to je že to nechce jet dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
svíčku moc nedoporučuju sklepavat spiš ji odehni ten vnejší kontakt tak asi na 1mm a dej i vetší odtrh na kladívku a sešteluj předstih a ten odtrh sešteluj tak že dej prst do faje a podle toho jak tě to bude kopat tak ho seřizuj a pak ti to musí žbleknout jedna báseň
 
 
Datum: 20. dubna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Před renovací to jelo v poho,ale nwm jak se to moho rozeštelovat.
 
 
Datum: 20. dubna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak seřídit a jezdit
 
 
Datum: 19. dubna 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
jj
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
říká ti něco slovo "předstih" ???
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
zduř, když se chci rozjet na mustangovi tak to má velké problémy a ani do otáček to nechce jít.. motor je celý po GO motoru má novou kliku, ložiska, gufera no prostě všechno.. tak se chci zeptat čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
je moc veci ktery to muzou delat, je mozny ze ti netesni hlava-- to zpusobuje to ze to vynechava nejdeto dootacek hlavne za jizdy na neutral myslym ze to jde dootacek, malej prectich, bordel v karbecu.... musis si nato prijit sam takhle se spatne radi
 
 
Datum: 18. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw draci, mam takovej problemek kdyz nastartuju 638 tak kolem valcu (tam je to nejsilnejsi), ale i kolem cely motorky ve vzduchu namerim napeti. kolem valcu se mi podarilo namerit skoro 200V. Tohle delaj neodruseny svicky/fajfky ? nebo je problem jinde ? Zapalovani mam VAPE SZ17. A este jedna vec: kde ma bejt na 638 pumpicka ? Nebo tam neni ? dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK OK dik
 
 
Datum: 20. dubna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádné napětí tam není, jenom ti indukční vlny z cívky a kabelu ruší multimetr, kterej je z toho chudák zmatenej, takže ukazuje nesmysly...
 
 
Datum: 20. dubna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze to pole je vpohode a nemam ho resit ? jenom mi to prijde divny mit kolem motorky 200V
 
 
Datum: 19. dubna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zápalko ti ruší multimetr, a pumpička nejspíš pod sedlem, hledej podél trubek takový dva zobáčky
 
 
Datum: 18. dubna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.ulozisko.sk/282280/MOV00469.avi videjko jak to beha BTW ty pisncky si nevsimejte zapomel sem vypnout radio ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Čau proč ne nejde nakopnout fichtl a ni roztlazit jiskra super benzin do karbecu de taky uš newim čim by to molo byt dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nastav si odtrh podle toho jak te to bude kopat kdyz budes met prst ve fajce a dej větší odtrh na svíčce
 
 
Datum: 23. dubna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
on někdy chytne ,ale nedy fubec nechce chytlout
 
 
Datum: 19. dubna 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7889    
svíčka zkus si pohrát s odtrhem kontaktů na svíčce
 
 
Datum: 19. dubna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je to u valce na fechtla s poslednim vybrusem ? 8 (40,00) Praska vlozka nebo ne ? nebo je lepsi pro jistotu udelat 7 (38,75) ? dik:-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nevím,já teď jezdím na 8 výbrus a všechno v klidu...
 
 
Datum: 18. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
me klepal uz 4 ;-) :-(
 
 
Datum: 18. dubna 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s hlavou jsem nic nedělal... a pokud tam chceš 39,75 tak by asi neměl být vůbec žádnej problém
 
 
Datum: 18. dubna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ok ;-) a ten 7 sem myslel 39,75 :-D ;-) a co hlava ? us upravoval aby nenarazel pist ?
 
 
Datum: 18. dubna 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak na hraně,ale já mám 8 výbrus a jezdím stím... :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, no sedl sem si a zkoušel řadit ale když sem zařadil a popojížděl tak to bylo jakoby furt na neutral dam 1,2,3 žadna reakce když popojíždím a je zařazeny tak to divně hrčí teď nevím co s tím prosím pomozte mi, předtím to bylo uplně v pohodě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a to těsněni se nedava ani mezi valec a hlavu? protože ja sem tam žádný neměl no jenom uškvařený pozůstatky nějakyho silikonu nebo co
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemuže mi tio profukovat třeba tím že mi koleno uplně nedoléhá k válcu? je tam mezi tim mezera tak to musim nějak vyklepat. jo a na ten muj počátečníproblém sem už taky přišel :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ach jo ty jsi ko*ot :-D:-D ty nám chceš říct že at tam zařadíš 1 nebo 3 tak ten motor jde roztláčet zlehka ne?? tak to je asi jasný né když tam nemáš hlavu :-D:-D občas v tom motoru musí být i nějaký tlak aby běžel...když odděláš hlavu tak to nemá žádný tlak a tudíš téměř žádný odpor chápeš??jo a jestli máš typ 20,21,23 tak se těsnění pod hlavu nedává !
 
 
Datum: 18. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to tim že mam odďelanou hlavu? ale dohromady to dam až zitra až si udělam těsněni a pak dám vědět jestli to bylo tím jinak díky
 
 
Datum: 18. dubna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: KuBbiQ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemas treba hodne dotahnou spojku koukni na to na tamtom kdytu je takovy sroubek.koukni proste na spojku jestly to neni hodne dotahle
 
 
Datum: 18. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravu nikdo neví co stím? jestli neni třeba spadlej řetěz ve vnitř v motoru nebo tak něco ja se v tom neviznám tak prosím poraďte, chtěl sem skusit odďelat levý kryt ale ty šrouby vůbec nendou povolit v tom se asi někdo těch 50 let fakt neehrabal nemáte na to nějakej fígl? je mi jasný že na to nepřijdu aiž bych to rozdělal že tak prosim poraďte
 
 
Datum: 18. dubna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Babula      IP: uživatel7965    
Čau když dám na mustangovi za 1 a zmáčknu spojku jde to tlačit moc z těžka ale u 2 a 3 už to jde líp ? jak nastavit tu spojku ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak,jednicka je tezsi prevodovej stupen.Zkus si na kopci sednout na fichtla a zarad jednicku...fichtl bude stat..kdyz zaradis 3ku tak se fichtl bude hejbat..u auta je to to samy..proto kdyz se parkuje tak se tam nechava jednicka nebo spatecka :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je uplně normální,dělá to všem pio
 
 
Datum: 18. dubna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, koupil sem si fichtla 23 před dvouma dny a parkrat sem se povozil ale ted nejezdi nechce chytnout z karbecu teče všude benzín a ještě mi vubec nende volnoběh a u valce to nějak profukuje myslim že to profukuje okolo svičky, prosim poraďte co s tim mam dělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
povol šroubek na deklu pravém co se s ním nastavuje spojka ten uprostřed
 
 
Datum: 19. dubna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Cecil      IP: uživatel3068    
jo díky du na to. ale teď mám ještě větší problém, no sedl sem si a zkoušel řadit ale když sem zařadil a popojížděl tak to bylo jakoby furt na neutral dam 1,2,3 žadna reakce když popojíždím a je zařazeny tak to divně hrčí teď nevím co s tím prosím pomozte mi myslim že je to něco třeba s lamelou nebo tak, já už co tak prosím poraďte \r\n
 
 
Datum: 18. dubna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina se štěluje tím plíškem jak ti poradil tatík at ho ohnes....dám ti návod snad to pobereš....takkže otevři kohoutek,nech natýct benzín do plovákové komory (to je to na co je nasazená hadička :-D) asi po minutě vypni benzín,a odšroubuj to víčko plovákové komory,stlač plovák šroubovákem na dno,a hladina benzínu by to měla lícovat s nejvyšším bodem plováku,jestli bude nad..plíšek ohni dolu,jestli bude pod nejvyšší bod,plíšek ohni na horu.kapišto?
 
 
Datum: 18. dubna 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik jawa 50.
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem uplnej nováček v oblasti motorů a nějak tomu nerozumím jak ji mám zbrousit s válcem? a kde a jak se šteluje ta hladina u toho karbecu, tata mi poradil ať ohnu víc ten plíšek tak sem ho ohnul a teď nende karbec vubec přeplavit. :-(
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Nwm      IP: uživatel9212    
Zdar ja by sem ho Dominiku vyhodil!:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tot otázka kde :-D :-D,nevím,kup si brusnou pastu ne ventily,a zbrus ji s válcem
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svičku mam uplně utáhlou na doraz, kde by to mohlo pod tou hlavou profukovat?
 
 
Datum: 18. dubna 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
1,sesteluj hladinu v karbu 2,volnobeh se steluje na karbu sroubkem s pruzinkou 3,nemas povolenou svicku?nebo to fouka pod hlavou
 
 
Datum: 18. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Zdar draci,tak jsem si dnes šel za mustošem kterého jsem celou zimu restauroval ,že se teda slavnostně projedu když bylo tak pěkně jenže-svíčka mi ne a ne hodit jiskru.Vyzkoušel jsem:vyměnit cívku,svíčku,seřídit kontakt na svíčce,vyměnit kabel a fajfku,trošku probrousit kontakt na kladívkách ale nic pořád nic.Před zimou normálně jezdil ale ted,ani prd,myslíte že by pomohlo vyměnit kondík?Poněvadž už mě nic jinýho nenapadá protože i kdyby byl rozštelovanej předstih-odtrh tak by tam určitě nějaká ta jiskra přeskočila.Předem mooooc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste prekontroluj odtrh a zkus jinou svicku.pokud bude odtrh moc velkej nebo naopak moc malej,tak ti to jiskru nehodi. :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Tak jsem vyměnil kondík,vše zkontroloval,pořád nic:-( Nepomohlo by třeba vyměnit kladívka?
 
 
Datum: 18. dubna 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
muze to byt kondik nebo kabliky nic jineho
 
 
Datum: 18. dubna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se mi to stalo,byl to kablík od cívky na uzemnění
 
 
Datum: 17. dubna 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
zkus taky jak je jeden kablik od civky na uzemeni jestli neni spatny nebo zapalovaci civka
 
 
Datum: 17. dubna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej vymen ten kontenzator mi to tes udelpo zniceho nic po zime
 
 
Datum: 17. dubna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jawaak555      IP: uživatel6570    
Zdar,prosimvás potřeboval bych pomoc....když nastartuju moji 555ku tak mi běží asi půl minuty a pak chcípne a nastartuju jí až zase tak za 5 minut,jinak mi chytne na první našlapnutí. Prosim pomozte mi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
pust benal,nech to natect do plovakovky asi minutu pak zastav benal,pak odsrubuj plovakovku vem sroubovak a ponor s nim plovak uplne dole a musi licovat s nejvyssim bodem plovaku.Jak nebude licovat a bude hladina mala tak prihni plisek ve vicku plovakovky nahoru!!! a pak zasroubuj vicko plovakovky a pust benal a nech ho tam natect a potom zastav benal a odsroubuj zase vicko plovakovky a ponoř zase plovak dolu a podiv se ci ten benal licuje s nevyssim bodem plovaku.pak to zasroubuj zpatky a nech natect benal a pak dvakrat proslapni bez jiskry a pak s jiskrou nastartuj
 
 
Datum: 18. dubna 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak presne to mu dela to co tobe tes sem to vyvaril v octu vymenil svicku normalne se stym projedu a jak zastavim tak uz nechytne ani za pana boha a dava to jiskri dobrou nevim ci to je prechlastane nebo co ani nevim jak to ma seridit strasne stym poradte pyty vsichni bo sme bezradni
 
 
Datum: 17. dubna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: jawaak555      IP: uživatel6570    
no právě že karbec je pořádně vyčistěnej...vyvařenej v octu...a je tam i nová svíčka
 
 
Datum: 17. dubna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel6617    
Skus kouknou jestly ti tam tece benzin a nebo vycisti karbec atd...
 
 
Datum: 17. dubna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
toto může dělat svíčka nebo se ti to moc zahřeje a pak to špatně chytne.
 
 
Datum: 17. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar ladim pincka složil sem motor kterej ležel ve stodole x let tak sem ho dal na kostru a za žádnou cenu ho nemůžu naladit aby jel dobře jedu na jedničku v pohodě na plnej plyn pak to jakoby začne vynechávat tak tam dám dvojku a už to vubec netáhne tak tam dám zas jedničku a jedu nevím co stim mám dělat předstich dělám každej den a přád to nejede prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 0:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele já se s tím jednou sral asi půl roku...nevěřil jsem tomu ale byl to kladívka...jak říkáš na 1 to jede ale tak při 20-25km/h to začne prskat a chce to 2 a na 2 to jede sotva 40 a zase to začně prskat....hele zkus dát otrh na kladívka třeba i 2mm!! a předstih at si je třeba 5mm..tady jde jen o to aby jsi to vyzkoušel..já jsem tehdá dal odtrh 0,4 a prskalo to jak blbý...a pak mi kámoš řekl? hele dej tomu velkej..tak jsem dal tak 2-2,5 mm :-D a přidám plnej a ono se to vytočilo do max ...tak jsem byl celej štastnej že jsme na to přišli
 
 
Datum: 18. dubna 2010 0:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
bez filtru to jede uplne stejne a jeste to jakoby vynechává bez i s filtrem prosím poradte sem fakt bezradnej
 
 
Datum: 17. dubna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel6876    
Čuzz já mám ten samej problém a mám černou svíčku....co t znamená díky
 
 
Datum: 17. dubna 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus jet bez vz. filtru jestli se to bude chovat líp nebo ne
 
 
Datum: 17. dubna 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
svíčka ma barvu dobrou benzín v plovákovce je trochu vyšší a karbec by bejt ucpanej neměl
 
 
Datum: 17. dubna 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malá hladina v plovákovce,nebo ti tam neteče moc benzínu,nebo ucpaný karbec,,,,jakou má svíčka barvu?
 
 
Datum: 17. dubna 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
zdar hosi, vcera mi dosel benzin, tak jsem se rozhodl vyzkouset novej olej. Misto sracky oleje z Carrefouru jsem tam nalil silkolene pro karting (zbyval mi) a vubec mi to nejede protoze smes je moc chuda. jede mi to jenom s uplne zavrenym filtrem. cim to muze bejt? Tim olejem bych se divil ale asi nicim jinym to bejt nemuze. Co si myslite? (mam 555) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
čus draci,byl sem se projet na fíkovi,a při jízdě se mi uplně otočilo to co je u rozety na pravy straně a zapojuje se do toho náhon tachometru,kterej se kvuli tomu otoceni uplně rozerval takže mě přestal ukazovat tachometr,nevíte proč se mi to celé pootočilo nahoru,před touto jizdou jsem napinal řetěz,tak nvm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
nemáš zač ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
dik za radu ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Nemáš přehozený napínáky řetězu tj. pravý napínák na levé straně a opačně? Pravý napínák má na sobě takový výstupek, který zapadne do toho náhonu tachometru a zajistí ho proti otočení, pokud ty napínáky prohodíš nebo ho otočíš, tak se ti ten náhon může protočit. Ten výstupek na tom napínáku vypadá takle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_166.html
 
 
Datum: 16. dubna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
jestli myslis tu matici na pravy straně,tu mám dotaženou dostatečně :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau napada me ze si to malo dotahl,nevim ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: jawadawe      E-mail:      IP: uživatel5150    
nazdar jawaři nevěděl by někdo o nakym pařezu 550 ke koupi klidne i rozebraniho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel6617    
Skus http://www.motoinzerce.cz tam neco najdes ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawadawe      E-mail:      IP: uživatel5150    
no tak nic
 
 
Datum: 16. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ne hele....
 
 
Datum: 16. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
dachl 21 :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Yakub      IP: uživatel9207    
čau, mam čz 125 typ 476 a prokluzuje mi pohon náhonu tachometru (ta tyčka, která kouká z převodovky) takže to neutočí tachometr, jinak se točí. Nevíte někdo jak se to dá spravit?? musí se půlit motor?? nikde jsem nenašel žádný návod odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud se ti vývod z převodovky točí, bude někde stržený čtyřhrah, třeba jenom na struně náhonu, ale může být i ten vnitřní. Jde to vyměnit bez půlení motoru po demontáži spojky. Pokud by se vývod z převodovky netočil, mohla by být přetržená struna náhonu nebo stržené ozubení na jeho druhém konci a s největší pravdopodobností i na předloze, od které je poháněn. V případě poškození ozubení na konci předlohy by tě půlení neminulo.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: LOBOTOMIX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDRAVÍM,JSEM ZELENÁČ MUŽETE MI PROSÍM PORADIT JAK PŘESNĚ SEŠTELOVAT PŘEDSTIH U JAWY 250 PANELKA ROK VÝROBY 1968???PŘEDEM MOCKRÁT DĚKUJI A PŘEJI MNOHO KILÁKU BEZ NEHODY ,DEFEKTU ČI ČERTŮ,....AT SE DAŘÍ.....IVO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: zkousecka na vodice funguje uplne stejne jako zarovka...tohle je ale jinak zapojené než si to měl ty...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to u fíka dělám tak že nastavím horni uvrat, Jeden drát připnu na kladívko,druhý na kostru a točím se zapalkem a až žárovka zhasne tak mám předstih OK a v tu chvíli se přehodí jiskra... Dokonce to tak bylo psané i v nějakém manuálu mám tušení ale to nebylo přes zkoušečku ale přes jednoduchý obvod se žárovkou...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bocheer: jozah to napsal dobře, má to bát jak to říká on
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nemusi byt přesně ono to pojede i od oka a pak ti to doladíš... Jinak jozah: Nejak jsem to nepochopil že zkoušečka se rozsviti a predstih je nastaven. Ona by se měla rožnout když je uzavřený okruh a když je okruh rozpojený tak by svítit neměla... Svíčka hodí jiskru když se kladívko rozpojí takže: Když zkoušečka zhasne tak by měla přeskočit jiskra ne? Nechci na nic narážet možná máš jinačí provedení zkoušečky ale mělo by to být tak jak jsem to napsal já...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
sundávat nádrž je zbytečný...ohni si kus drátu a strč ho do válce... od oka snad poznáš jestli to máš cca 2,5-3,5 mm ne??
 
 
Datum: 15. dubna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš nádrž vysroubuješ svíčku vezmeš šupleru naměříš hodnotu kdyz je pist v horni uvrati pak na te suplere pridas hodnotu predstihu otacis s motorem ve směru otaceni tak dlouho az pist dosedne na hloubkomer te sups suplery. kdyz tohle mas zapojis na kladivka zkousecku druhej konec zapojis nekam na baterku a otacis s deskou tak dlouho az se zkousecka rozsviti v ten moment je nastavenej predstih utahnes sroubky a cele to das dohromady a muzes frcet.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
Zkus 2,5 a pak podle potřeby přidávej nebo ubírej
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar mám takovej problém s pionýrem jeli sme na projížku a 3 krat mi spadl řetěz tak sme ho pokaždy vyndaly no po 3 sme ho vyndaly a pincek už nechcel chytit je mžný že se mi přimáčkl stator na rotor nebo se zohla hřídel od kliky když tam nemám tu přepážku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jak davaš řetěz tak spojka musi být ve směru
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s nejvetsi pravdepodobnosti ti ten retez bud pokurvil jednu z tech civek anebo brutalne rozhodil predstih mensi rada misto te prepazky tam dej aspon plech z konzervy nebo tak něco
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo ti z toho řetazu vletěl nějaký bordel mezi kladívko a kontakt
 
 
Datum: 14. dubna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
nejspis ti retez narazil do statoru a rozhodil se ti predstih.....
 
 
Datum: 14. dubna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Zdá se vám 1200Kč za půl kila akrylátu i s tužidlama dost nebo standard. Protože si chci nechat namíchat lak na pio tu světle zelenou, že jim mám donést blatník nebo něco, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9191    
normální cena
 
 
Datum: 14. dubna 2010 22:03
 
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 9:49:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu