slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  175  176  177  178  179  180  181  182  183  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
nevite nekdo proc me nekdy nereaguje plyn na babete207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
nemas zaseklou klapku sytiče?
 
 
Datum: 09. května 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: babula      IP: uživatel5544    
jak poznám šroub M8 na sundání magneta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, případně 14 klíč, pokud je to hodně starej šroub :-) jinak to M8 znamená že je to metrickej šroub s průměrem závitu 8mm
 
 
Datum: 09. května 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
je to sroub na kterej pasuje klic 13. delal jsem to minulej vikend a pasuje to to.
 
 
Datum: 09. května 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: Babula      IP: uživatel7965    
Jak sundat to co je pod zapalováním u mustanga potřebuju vyměnit gufero sundal sem zapalování ale pod ním je taková kulatá železná věc trošku magnetická a jí nevim jak jí sundat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trošku magnetická - to je dobrý pojem :-D :-D Odšrubuj váčku a dej tam M8 šroub a až to lupne tak to máš dole. ;-)
 
 
Datum: 09. května 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi myslíš rotor :-), takže vyšroubuj šroub držící vačku, potom vyndej vačku, a do rotoru našroubuj pevnostní šroub M8 a utahuj, měl by slézt dolu
 
 
Datum: 09. května 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
nevite nekdo proc me neraaguje někdy plyn na babete 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 7:59
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
čus mám promblém koupil jsem mustanga a nechce jet v nízkých otáčkách chcípá a ve vyskokých škytá a cuká se , když jedu z kopce tak jede jako drak ale nemůžu s ním vyjet skoro žádnej kopec ani malej, skoušel sem čistit trysky a dal sem novou svíčku,pořád to samý , pls poradte ,moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) je to jedno k druhymu..kdyz to netahne tak to muzou bejt i krouzky,nebo dokonce i spojka :-) tak udelej vsechno co sem tu psal,budes od toho mit pokoj :-) a kdyby to porad nejelo tak vymen spojku,je mozny ze uz prokluzuje tak to nema silu...taky se mi to ted stalo na prestavbe,musim vymenit krouzky a spojku.. :-)
 
 
Datum: 06. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
souhlasim se zajicem, ten prectich to bude!!
 
 
Datum: 06. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš za co ;-)
 
 
Datum: 06. května 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
zajic13-moc dík
 
 
Datum: 06. května 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OndraJW-neni pravidlo ze to znici chrom,ale stat se to taky muze,napsal sem to aby mu to nahodou neznicilo vejfuk a pak mi nevynadal co sem mu to poradil :-D zawy-to zvladnes :-) karburator az budes rozebirat tak si pamatuj co kam patrilo..nic tam nejde zamenit..vycistit nadrz a kohoutek taky neni nic tezkyho,jestli mas v nadrzi rez tak tam nahazej kaminky a tak litr benzinu a trepej s tim,ty kaminky vymlatej tu rez a ta ti pak nebude padat do kohoutku,takze se nebude ucpavat.krouzky zvladnes,hlavu sundas tema 4ma sroubkama co sou tam ze predu okolo svicky,pak sesunes valec a krouzky sundej,dej tam novy..predstih a odtrh,navod najdes na kazdym webu :-) dej si do googlu-predstih jawa pionyr a vyjede ti takovejch odkazu,ze se z toho zblaznis :-D jo a ke konci jeste jedna vec na jakou sem zapomel-zkus vycistit vzduchovej filtr,a nebo na tom filtrboxu odendej zaslepku..sou tam takovy dirky zaslepeny gumou,to je ze si tim nastavis kolik vzduchu tam pude.. :-)
 
 
Datum: 06. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
je to moje první moto učím se na tom,ale zas nějakej velkej mehanik nejsem spíš nemám skušenosti tak newim jestli to zvládnu
 
 
Datum: 06. května 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
ja mam chromovy vyfuk,,, nalel sem normalne do toho benzin a zapalil. chrom byl jako predtim - neporusen.
 
 
Datum: 06. května 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni za co :-) jeste sem zapomel aby si vycistil vejfuk,sundej ho,pokud ti nezalezi na chromu,tak do nej nalej benzin,zapal to a nech to vyhoret,zbytky jenom vyskrabej nejakou zeleznou tyci...a pokud mas krasnej chromovanej vejfuk kterej si nechces ocoudit tak to jenom vyskrabej :-)
 
 
Datum: 06. května 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
dík
 
 
Datum: 06. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no z kopce ti i kolobezka pojede jako drak ;-) vycisti komplet celej karbec,vycisti nadrz a kohoutek,zkontroluj jestli ti tam tece benzin,kup si novy krouzky a nastav poradne predstih a odtrh a polad karbec..po tomhle to musi 100% jet ;-)
 
 
Datum: 06. května 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
zdar draci,chtěl bych se tady zeptat,kdo by byl ochotný z okolí Kolína,Kutné Hory nebo někdo kdo by byl ochotný i odněkud jinud se mi podívat na moji ČZ 175/487,jde mi o elektriku,nerozumim tomu tak si chci nechat poradit od někoho zkušenějšího,díky moc,pište sem nebo na icq,Lukáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když na akumulátoru naměříš 5 až 6V,jak jsi psal ,tak je akumulátor vybitý nebo špatný. Dej nabít akumulátor a po úplném nabití změř napětí. Po hodině znovu přeměř. Potom uvidíš , kolik je úbytek napětí.
 
 
Datum: 07. května 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel9347    
Zdravím vás pánové. Mám dotaz ohledně babetty 210 mam delam GO motoru a mam tam řadící čelist(těžkou) a je i lehka a zajímame jaký je v tom rozdíl?? A ješte nedavno jsem menil čelisti na te odstřed.spojce na nastartovaní když jsem to vyměnil chytaloto špičkově a po čase se to zase musí dlouho rozšlapávat je na to nejaky fígl nebo to tak prostě děla?? nebo je to trebas tim bubnem že je spatny už ? diky moc za odpověď Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: sindy      IP: uživatel9328    
CUS DOPORUCIL BYCH TI TO SAMI CO MARTIN me taky kouze spojka nebo ji mam zamastenou a sem linej to udelat kdyz mam jeste jinej pekac driv mi chytala krasne na neslapnuti a dneska musim 4* to rozjet z kopce dlouhyho 50m, jinak po rovince se mi motor nepohne
 
 
Datum: 06. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
taky jak je to dlouho se koukni na oblzeni jaky tam mas, jeste a zkus to poradne odmastit
 
 
Datum: 05. května 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau nedavno jsem psal ze se mi hreje prevodovka ta se uz zase nehreje. Horsi problem je vtom ze kdyz jedu a pionyra zenu do kopcu tak me obcas zdechne tak podradimna 2. a zacne zase trochu chytat tak napul a pak zase se rozjede co by to mohlo bejt?? Jinak jede porad suprove tahne porad stejne mozna malinko lip. Ma najeto 4800km po GO svicku jsem dal jinou dela to to sami tak ze tou to neni, z benzinem by problem bejt nemel vse je vycisteno a jetam sejtko. Tahne lip nez vetsina fichtlu co jezdi posilnicich, ani ten druhej muj nanej nema i kdyz je docela vicajkovanej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky ten samý problém u pařeza(teda zdá se mi že to dělá jen do kopce). Jedu na 3 a jedu hrozně pomalu. Pomůže ubrat plyn a znova ho pomalu přidávat. Taky pomáhá zavřít filtr nebo přeplavit. Nádrž je plná.
 
 
Datum: 05. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jinak me to udelalo i na rovince jednou meloto zasebou teprv 20km a 3. me to udelalo v kopci kdyz to bylo dost ohraty ale valec se neprehrejva natom i kolikrat chvili udrzim ruku
 
 
Datum: 05. května 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
Zdravim Mam čz 250 včera sem jezdil bez problemu chcipl jsem motorku a zaaparkoval motorka jela včera asi po 6 letech tak sem asi pul hodky jezdil a dneska nechytala i kdež to bylo asi dost přehlceny jiskru hazi benzin smrdi ale nechyta.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
n benzin je čerstvy a už se mi zda že je to ok ale uvidim no jinak dik
 
 
Datum: 07. května 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
ten benzín tam byl taky 6 let??? já myslím že to dělá na 100pro svíčka,
 
 
Datum: 05. května 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zkusil bych jinou svíčku a nebo třeba sklepnout elektrody tomě taky hodně pomohlo.Nebo tu svíčku co tam máš tak vyndej a odrbej ocelák i mezi kontakty aspon hadříkem
 
 
Datum: 04. května 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci. potreboval bych trochu pomoct. Na 638 mi nechce tahnout 4. rychlost proste i kdyz roztocim 3 k 5 000 a preradim na 4 tak je udusena a nechce tahnout. vzduchovej filtr je cistej, svicky cihlovy a zapalko mam VAPE SZ 17. Co ji nyho by to mohlo delat ? valce skoro schudek nemaj - jsou OK. 4. rychlost se vyhoupne na 3500 otacek, rozjede se na cca 110km/h a dal proste nevyleze :-( . dik za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroužkama to nebude podle mě
 
 
Datum: 04. května 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkusil bych vyměnit kroužky
 
 
Datum: 04. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty uz sem vycistil. na brzdy sem taky koukal to jsem zapomel napsat .BTW hadr v sani neni ;-)
 
 
Datum: 04. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za předpokladu že ti to nepřibržďuje, tak bych šel po vejfukách...
 
 
Datum: 04. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel7902    
Ahoj draci. Prosim o pomoc\\r\\nUdělal jsem generálku motoru, motor krásně šlapal, tak jsem nechal udělat výbrus. a po namontování výbrrusu si motor ani neškrtne. \\r\\nKdyž stříknu benzín pod svíčku tsk to jednou blafne a pak nic.. normálně to háže jiskru , karburátor je vyčištěnej vejfuk je vypálenej a zapalováni vyčištěno. tak newim co s tim. Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: radši mlč... tady píše že ani neví jak se zvedá jehla v karburátoru.....tudíš když dělal go, tak pochopitelně sundal zapalko a ted ho jen nasadil a ani neví že se musí seřídit předstih....častá příčana toho proč to nejede těm co tomu moc nerozumí...
 
 
Datum: 04. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel7902    
jak zvednot jehlu to jako v karburátoru? nebo kde??
 
 
Datum: 04. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
draku mě dělala to samý moje 555, taky po go včetně výbrusu, tak sem zvednul o jeden zářez jiskru a hnet to chytlo a šlape jako hodinky, zkus to
 
 
Datum: 04. května 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To muže byt buď předstih,nebo,odtrh,a, nebo máš špatnou svíčku mě to taky dělalo 1 sem nastartoval hned to zdechlo a po 2 uš sem nenastartoval.
 
 
Datum: 04. května 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tohle neni prectihem jestli to predtim jelo tak to musi jet stimhle prectihem i tetka pokud si snim uz nehnul tak nanej nesahej a jestli si myl elektryku tak doufej ze si nenamocil tu izolaci na nasroubku co drzi pohromade kladivko kondik a vyvod na inducku protoze bys ho tim seskratoval tak skus jestli svicka hazi jiskru
 
 
Datum: 04. května 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vypadá na špatně seřízený předstih!
 
 
Datum: 04. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to vypada ze to nekde netesni bud pod karbecem,pod hlavou nebo pod valcem. Tak to pretesni koukni jestli to neni zespoda mokry pokud ne tak to bude spis karbec
 
 
Datum: 04. května 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
no vyčištěné zapalování neznamená dobře seřízené :-) a zkus když tak ještě včistit kohoutek, třeba ho rozeber, profukaj vsecky dily kompresorem.
 
 
Datum: 04. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci chci se zeptat jaké je číslo té červené barvy na fichtlu? někde sem tu četl že je to RAL 3004 a to druhy je myslím ČSR 8404 je to tak? a ta barva RAL 3004 je nějaká tmavá? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
červená (vínová) je bud Ral 3004 a podle ČSN je to 8850
 
 
Datum: 04. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,chci se zeptat,na mý ČZ,když chvilku jedu tak se to po chvilce začne dusit a chcípne,po proměření baterky to je takto:-Po vyndání klíčku a vypnutí kruhu,baterka zhruba kolem 5-6 V,po zapnutí klíčku na 1. polohu baterka klesne na 2-3 V a po zapnutí světel+blinkrů je tam 1-2 V,chci se zeptat zda je to dobíjení nebo co to je..díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel9337    
no baterka by tam měla být úplně nová...ale s tou nabíječkou to zkusím,dík
 
 
Datum: 05. května 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
tak připni místo baterky nabíječku a jestli to nastartuje, tak už budeš vědět že je problém v baterce..........jak máš tu baterku dlouho
 
 
Datum: 04. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel8793    
jony: no jenže už ani nastartovat nejde,i když tu baterku nechám aby se sama nabila tak jakmile zapnu klíčky tak nechytne,ale na volnoběh držela pěkně,když to ještě jelo,ale po přidání plynu začala chcípat...
 
 
Datum: 04. května 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
při nastartovaném motoru zapneš světla a přidáváš plyn a jestli ti to dobíjí, tak by ti to po přidání plynu více svítilo............teď mě napadá, nemáš málo destilovaný vody v akumulátoru?
 
 
Datum: 04. května 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: no na kabely sem koukal.všecky sou zaizolovaný a nikde se nekostřej,to dobíjení mě napadlo,ale jak to poznat?tam je jedinej regulátor na to dobíjení nebo ne?díkec
 
 
Datum: 04. května 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zkus vyměnit baterku za novou a nebo se koukni do dobíjení
 
 
Datum: 04. května 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde je zkrat...
 
 
Datum: 04. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám 1 problém.Nedávno sem koupil fíka a motor je po Go ale když sem s tím jel tak to moc netáhlo a hlavně na trojku.Má to najeto něco přes 200km a ložiska jsou ějaký lepší značka a klika je na jehlách.Po kolika km se to rozhýbe???Válec má 0 výbrus.........takže kroužky by měli být už zajetý skoro.......ale stejnak na rovině to jede 55 a víš a řve to už je to prostě přibrždění hodně.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No výbrus tam není ale spojka je nová .
 
 
Datum: 04. května 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jestli je tam vybrus :-) jestli menil jenom krouzky tak ty by meli bejt zajety,vybrus asi jeste ne..ale jestli to rve a nejede,tak to muze bejt i spojkou.zkus ji poladit,treba ji mas jenom dotazenou..to samy sem mel i na cize i na mustangovi,rvalo to jako krava,porad plny otacky a nejelo to..sundal sem spojku a korky vypadavali.. :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec u babety 207 se mi strašně hýbe kolo do prava a doleva.... šroub je na max utažený, ale pořád to lítá meti vidlema jak neutažený..:-(:-(:-( nevím co s tím.. myslím si, že je to tím, že jsou povolený přední tlumiče, ale nevím jak je dotáhnout, protože když dotáhnu jeden, tak je výš než ten druhej a už ten druhej víc utáhnout nejde.. prosím poraďte, nevím si s tím rady !:-(:-(:-(:-(:-(jo a ještě něco.. vadí to že je jeden tlumič víš něž druhej nne?? to pak bude nakřivo kolo nebo ne????:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Nebo ti vyjel horní pouzro až nad tlumič a teť to chodí jen v tom spodním
 
 
Datum: 04. května 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Nebo ti vyjel horní pouzro až nad tlumič a teť to chodí jen v tom spodním
 
 
Datum: 04. května 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Podiv se jestli nejsou volný dráty
 
 
Datum: 04. května 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel9333    
ale před tím to bylo OK, nic sem s tem nedělal....
 
 
Datum: 04. května 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak je to u baby 207,ale u fichtla by to byli futra v tlumicich a nebo loziska v kolech :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel2384    
tak mas vymrskany loziska v kole...
 
 
Datum: 03. května 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawaa      IP: uživatel9121    
čau draci mám tu dotaz mám pionýra 20cítku když je studený tak mi krásně nastartuje ale jak se zhřeje tak to nenastartuji ani za milion ale rozjet to ide i po zahřátí nevíte čím to mlže být díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
to sou ty svičky NGK B7hs
 
 
Datum: 08. května 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
Nic noveho fichtl je už takovy řikaš na roztlačeni chytne za tepla tak jak muj mustang skus startovat za tepla s plnym na 3 kopnuti my chytal a tet mam čz 250 a tam to je uplně na opak za studena roztlačit a za tepla kopat kup tydle svičky kamoš mi je doporučil že chytaj dobře za studena a tepla
 
 
Datum: 08. května 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9329    
to je bohatostí směsi
 
 
Datum: 03. května 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka,,,,,,,,,,,,,,,,já sem jezdil na 17 brisk a to bylo hrozný za studena bez plynu napoprvý a za teplá jako když to chcípne
 
 
Datum: 03. května 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus seřídit předstih,odtrh a dej svíčku třeba brisk N15C a sklepni elektrody na svičce aby mezi nima byla mezera jen malinká a kdyžtak nev kladívka když budou KO ..jestli nic tak pokračuj dál ..zapalovací pol ,indukčka atd...
 
 
Datum: 03. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel9333    
hele vejfuk s tem nemá nic společnýho.... zkus jinej předstih nebo něco.. dyžtak napiš..
 
 
Datum: 04. května 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Mam vejfuk čistej svíčky jsem skoušel
 
 
Datum: 03. května 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Mas cistej vejfuk? zkus jinou svicku... treba ji mas uchcanou
 
 
Datum: 03. května 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: jawar junior      IP: uživatel9046    
tak sem si dnes pučil od dědy jawu 500 OHC, ale byla prázdná nádrž tak sem tam nalil natural 95 co měl do sekačky a šel sem se projet do pole a tak po hodine jezdení mi tam neco zadrnčelo a musel sem to dotlačit :-(. Nevíte co se mi s tím mohlo stát? děda mě zabije až to bude chtít nastartovat, mě to totiž nastartovat vůbec nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
kdybych ti napsal jako má ta motorka cennu,tak bys to nikdy nebram na nějaké pole-vole...
 
 
Datum: 08. června 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě že děda nemá 500ohv
 
 
Datum: 04. května 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: jawaw      IP: uživatel9121    
tak to si normální hňup takový muzejní kousek vzít na pole
 
 
Datum: 03. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá to suchý kartr?
 
 
Datum: 03. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500OHC je čtyřtakt... Fermez: i u čtyřtaktů se musí píst mazat ale u nich to bývá už většinou neco na zpusob oilmasteru. Do jedne nadrzky nalijes olej,do druhé čistý benzin a jedeš
 
 
Datum: 03. května 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tetka vubec nevim jestli je to dvou nebo styrtakt ???
 
 
Datum: 03. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
mě se to na ni taky tak udelalo a motor nebyl zadrenej vzal sem kladivu a do nakopavacky mlatil pak tam neco cvaklo a uz to jde ale ja ju jen roztlacim protoze ma spatny zuby
 
 
Datum: 03. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mohlo se to taky rozbit zrovna nahodne, a nevim co melete o oleji to je ctyrtakt
 
 
Datum: 03. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ty ses normalne kreten skurvit OHC ja bejt tvym dedou tak te asi zabiju, este tam nalijes natural ses kkt dotoho jedine special nebo musis pridat aditiva
 
 
Datum: 03. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OHC valit po poli,ty seš dobrej blázen... Aby to nebyl zas nějakej vtípek.Jak tu píše třeba Horst apod. :-D
 
 
Datum: 03. května 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500 má tušim ten oilmaster nebo posiluble... jestli ta nadrzka s olejem byla prazdna a v benzinu si olej nemel tak s panem bohem
 
 
Datum: 03. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
no tos to možná zadřel ale 500 je čtyřtakt takže bi to nemnělo vadi kdybi tam nebil olej v benzínu ale honit 500 po poly to jí taky dobře nedělá a nebo v tom benzínu olej byl ale nevím proč by to mnělo vadit ale nevim 500 nemám ale je to super stroj
 
 
Datum: 03. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawar junior      IP: uživatel9046    
zustalo šprajclí zadní kolo a neutral tam šel hodne ztuha
 
 
Datum: 03. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jawar junior      IP: uživatel9046    
vubec mi to nejde našlápnout. Jen poprvé to šl odolu nakopnout a zůstalo to tam zaseklé a nechce se to pohnout
 
 
Datum: 03. května 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Nejde startovat jako že je zasekla nakopavacka nebo motor jde protocit ale nechytne?
 
 
Datum: 03. května 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci mam mustanga kompres dobra valec je origos zapalovany vape v karbecu mam 72 trysku jede docela dobre akorat na 3 jede na prd mirnej kopec a us musim na 2 skousel sem davat vjeci jehlu nepomohlo to jinej karbec furt nic mam tam 13 rozetu mustang ma mit prej 12 rozetu tomu moc nevjerim ma nekdo zvas taky to vape jak to mate serizeny ja to mam presne v horni uvtrati a ty rysky proti sobje porate mi co stim aby to jelo dikes mira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ja mam vape na 555 a trojka tahne jako prase, predstih mam serizenej normalne, pist do hroni uvrati a risky proti sobe. jo a sekundaro 13z
 
 
Datum: 03. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co by neutáhl,13Z se tam dával odjakživa a vždy to létalo jak střela, Dej si tam origo trysku která tam má byt-takže 68,skontroluj hladinu v plovakovce.Kdyz tam nemas treba sportovni filtr nebo jinaci upravy tak tryska 72 to ještě zhoršuje protoze do toho jde zbytecne moc smesy a motor to nestiha spalovat. Pak skus vyěnit gufera,zjisti jestli motor dobře těsní a když to nepomůže tak pomůže výbrus
 
 
Datum: 03. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau já měl na 21 stejnej problém dal jsem tam 12 sekundarko a teď tahá bezvadně i na 3, ale zase jede trochu pomaleji a na mustangu mam 11 a to už se mi zdá spíš takový mezi pole, pro mě je nejlepší tak ta 12. Ale můžeš to mít i v něčem jiném, ale hodně to na trojku ty Pionýry dělaly, protože na tu 13 to neutáhly.
 
 
Datum: 03. května 2010 16:01
 
<  175  176  177  178  179  180  181  182  183  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:50:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu