|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zadrec když skládáte jawu 21 dáváte pod matky párovky a nebo jenom do zavitu barvu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 21:07
Jméno: trubka
IP: uživatel9141
 dej podložku a samojistící matku.Pérovka už je pasé.
Datum: 07. dubna 2010 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vždycky dávat kde je měkší materiál podložku a pérovku(pružnou podložku) to znamená na úchyty motoru atd.
Datum: 07. dubna 2010 17:10
 dávám ještě pod pérovku normal podložku, jelikož pérovky mi kousaly materiál pod šroubem
Datum: 06. dubna 2010 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do závitu barvu je blbost páč to budeš za chvilku rozdělávat..
Datum: 06. dubna 2010 22:27
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 20:34
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 nemá tam být má, ale MÁM
Datum: 06. dubna 2010 20:34
Datum: 06. dubna 2010 20:33
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 Čest práci motomaniaci mám čz 175/487 a nejede NEurčitou dobu stála na dešti. Po nabití baterie, výměně kondenzátoru a správné zapojení spínačky vyčištění kontaktů přerušovače seřízení odtrhu spokojeně hází svíčka je mokrá od benzínu ale ani neškytne, ani nezakouří. Předstih jakš takš seřízený ,ale to nemá na to vliv ne ? Ještě jsem slyšel ,že pokřivená deska mate předstih ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 20:20
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 čau předstih jsem seřídil i s odtrhem ale nechytá jen když krátce před nakoputím zatoubím tak pouze zabrble a zdechne. =0 proč ?? ještě jednu radu prosím
Datum: 07. dubna 2010 20:20
 serid znova predstih a roztlacit ja tohle musel s 350 taky absolvovat BTW nejdriv se ujisti,ze ti vypina spojka ja na to u 350 zapomel
Datum: 07. dubna 2010 14:30
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 čau fajfka je dobrá jinak by neházela a jak poznám jestli nepodfukuje hlava ? komprese ujde diky
Datum: 06. dubna 2010 21:55
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 mě tohle dělala špatná fajfka a nebo jetli ti nepodfukuje hlava má to komprese??
Datum: 06. dubna 2010 21:50
 vem si kamaráda, šlapej na startovačku a at ti ten kamarád "izolovanym" šroubovákem rozepne kladivka a pak je pustí, mělo by to aspon neco udělat
Datum: 06. dubna 2010 20:45
 koukni jakej je realnej predstih...dej ho na 3mm a bude to ok...potom ji preplav a pust z kopce, ona chytne...
Datum: 06. dubna 2010 20:31
 http://motorky.hyperinzerce.cz/motorkari/inzerat/3294075-helma-za-800kc-nabidka/\r\nNení to málo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 20:48
 Do bazarový helmy bech nešel, muže mít skryté vady a navíc bys asi musel koupit new vložky, ty se totuž tvarují podle člověka který ji nosí za začátku a pak už se nevrátí
Datum: 06. dubna 2010 20:48
 ?
Datum: 06. dubna 2010 20:04
 co natem mas
Datum: 06. dubna 2010 18:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 draci co to znamená když mám přetočený píst ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 napsal sem jak vypada otoceny pist!!!!! vzdycky davam pist podle prvniho krouzku......to te pak nejaka sipka ani nemusi zajimat.....
Datum: 08. dubna 2010 16:46
 Kdyby se dal pist tak jak rika standa,tak by se motor nastartoval(mozna) a hned by byl zadrenej v tom horsim pripade
Datum: 07. dubna 2010 17:58
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Nene, to není pravda.. šipka má být dolů k výfuku !!
Datum: 07. dubna 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 že si vemeno  dal si ho obracene,tj první zámek jde pres vyfuk,šipka nahoru
Datum: 06. dubna 2010 19:46
Jméno: Marmont
IP: uživatel9097
 Nazdar, tak se mi u Mustanga vyskytl další problém. Na Předním kole mám asi vymlácený silony, čili s každou sebemenší nerovností na vozovce dostane přední kolo obrovskou ránu a vůbec nedrží moc dobře stopu... Jestli víte, mám ten úplně poslední typ rok výroby myslím 79, takže celý přední závěs kola je posvařovaný dohromady a já nemůžu vytáhnout jen ty šavle, aby se vysoustružily a já mohl ty silony vyměnit. Nevíte někdo jak to mám rozebrat? nepřehlídl jsem třeba něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 13:52
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 http://thi.uloz.to/1/3/5/1351f62981e05c7752e389f1160058b8.mini.jpg
Datum: 06. dubna 2010 10:06
 odkaz nejde
Datum: 05. dubna 2010 22:27
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 15:31
 a očistil si povrch kde si to nanášel ?? Protože tohle používám já v práci na autech... Jinak tím tmelem mám zalepenej vejfuck na mašině a drží to krásně
Datum: 05. dubna 2010 15:31
 mne to neutesní ani koleno s vifukem na babette!
Datum: 05. dubna 2010 13:37
 dobrej tmel,používá se běžně u aut
Datum: 05. dubna 2010 7:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na malé dírečky dobrý
Datum: 05. dubna 2010 6:30
 Zdarec jak mam vytáhnout ten kolik v Hnacím kole tachometru u jawy 21 já to zkoušel klešťama a nic je to tam úplně na pevno poraďte dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:51
 jaj ty myslis tachometr ja ze to prasatko co je u kolesa,skus to promastit vazelinu aj lanko.
Datum: 04. dubna 2010 20:51
 Já dělám renovaci a mě ten tahal, skáče a neukazuje kolik jsem u jel km a mam v něm malí kamínky.
Datum: 04. dubna 2010 20:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to nevitahuj.Zbitecne naco to potrebujes?
Datum: 04. dubna 2010 20:41
Jméno: bla
IP: uživatel1026
 Zdravím kluci potreboval bych pomoct s mojim pinckem nemuzu ho rozjet obcas bezi na volnobeh ale kdyz pridam plyn tak to zdechne jiskra haze nevim si s tim rady dik moc za vsechny odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:26
 já ti dám ze skály......
Datum: 05. dubna 2010 12:26
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6843
 vyser se na to, hoď to ze skály
Datum: 04. dubna 2010 22:21
 hlavni tryska ucpana nebo ti tam nejde benzin
Datum: 04. dubna 2010 19:52
 Čau draci chci se zeptat nejde mi na fichtlu zařadit 2 a 3 jednička tam de a neutrál mezi jedničkou a dvojkou taky de jenom nejde zařadit 2 a 3 není tam třeba ohlá tyčinka (vedení vidličky řazení)? poradte děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 15:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zkontroluj jestli nemas volny radici automat
Datum: 04. dubna 2010 15:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 špatně daná vydlička
Datum: 04. dubna 2010 15:24
 zdar draci,potřebuju poradit,když nastartuju draka tak vylítne do otáček a zůstane tak,strašně to řve,nevíte co s tím?  a ještě když při jízdě je slyšet takový pískání,nevím jestli od zápalka nebo od motoru,ale je to vysoký slabý pískání,čím to je?díky mocík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 8:24
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 to denzilecek : Já sem ale nepsal nic o tom že mi vadí řev,nereaguje to na plyn,a tudíž to nejede
Datum: 04. dubna 2010 8:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 denzilcek: dratenka se dava do 4t  pokud budes mit nekdy cas tak se koukni jak funguje 2t motor na vyfuku  s tim skelnym vlaknem mas ale pravdu stim ze to se dava do koncovek vyfuku ( neco jako ma hikone) a ne do zakladniho fichtlackyho laufu
Datum: 03. dubna 2010 21:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to tesneni muze byt spatne -natrzene ... takze bych ho vymenil a pokud ne tak jsou to ty krouzky pokud to soupatko jde az dolu a volne tka je dobre
nasazene ( pokud volne nepujde koukni jestly je dobre dana pruzinka pres jehlu ta pak tlaci jehlu do boku a jehla se pridira v dire a soupe se seka) zkus kazdopadne to tesneni a kdys ne tak se koukni na ten valec 100% to pak budoou ty krouzky
Datum: 03. dubna 2010 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak bud mas neco z karburatorem nebo jestli ti vadi to rvani tak si dej do vejfuku skelny vlakno ci dratenku
Datum: 03. dubna 2010 21:46
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 ok vačku namažu,ale to šoupátku jde krásně až dolů jak má jít,nikde při nasazování mi nedrhlo...no zkusim to ještě jednou...zítra...dík moc snad to pomůže..ta faleš nevim,nikde nic povolenýho není ani díra nic....uvidiíme.
Datum: 03. dubna 2010 21:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 normalne co mas ten filc u vacky tak namaz olejem prevodakem, motorovim je to v celku jedno namaz to jen tak co si ten filc nasaje zbytek otri hadrem
mohlo by se stat ze by se ti ten olej rostrikal na kontakty a pak by si se moril stim ze to zase nejede... k tem otackam... je nekolik variant psal si ze ti
chodi lanko volne tak to vylucuju dalsi vec muze bejt ze soupatko neni nasazeno dobre v drazce proto je porat na plno otevrene nebo ti saje nekde falesny
vzduch byva to na kolinku karburatru mezi valcem a karbecem a jestly ani to nepomuze tak sundej valec a koukni na krouzky budes mit v prdely zamky
krouzku - coz je na nove
Datum: 03. dubna 2010 21:35
 nesaje ti faleš? a to piskani muze byt vacka no
Datum: 03. dubna 2010 21:33
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 to Daves: Jo přesně,hned jak to nastartuju tak to vyletí a začne to řvát,suchá vačka?ok namažu  ,a stačí obyč olej nebo co na to je?  dík
Datum: 03. dubna 2010 21:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to nastartujes a jde to hned do plnych otacek? nebo jsou jen zvisene... jinak to piskani dela sucha vacka
Datum: 03. dubna 2010 21:16
 no lanko je v pohodě to sem koukal,jj ten šroub volnoběhu sem zkusil utáhnout i povolit pak úplně vyndat a nic,pořád to samý,ještě odpoledne sem na to lítal...divný je že to dělá i když je to šoupě vyndaný a není tam vlastně lanko ani...
Datum: 03. dubna 2010 20:57
 takze soupem to neni jo a volnobeh si povolil ?a nemas v haji to lanko ja sem mel jednou v haji lanko a delalo to taky
Datum: 03. dubna 2010 20:46
 no šoupě sem vyndal celý a šroub volnoběhu teda taky a je to eště horší  ,nic jinýho mě nenapadlo,proto píšu
Datum: 03. dubna 2010 20:44
 bud mas v haji lanko nebo nebo mas hodne pritahlej volnobeh nebo mas zasekly soupe tak to zkus a uvidis
Datum: 03. dubna 2010 20:43
 Zdar draci, mam takovy problem: kdyz jedu na fichtlu rychlost do 50, tak uplne v poho, ale jak se snazim jet rychleji (aspon tech 60  ) tak me to nepusti tim, jakoby to prestalo stihat (jakoby motor zhasnul a za chvili jak zpomali zase v poho)... dela to ale jenom na 3, dvojka jde vytocit uplne nadherne, ale ta 3 proste nechce timhle zpusobem  poradi prosim nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:47
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Diky moc za rady, bylo to hladinou v plovakovce  ted to mam problem uchladit, mam totiz snizenou hlavu a trochu upraveny valec... mel bych jeste maly dotaz: kdyz se mi to prehriva, pomuze jina svicka? mam tam ted brisku 15, tak nevim jestli kupit s vyssim nebo nizsim cislem...
Datum: 03. dubna 2010 21:47
 Nebo samotnej plovák prasklej.
Datum: 03. dubna 2010 16:24
 v plovakove komore oni vic plisek.. me se to taky stalo ale me to delalo ze za 1 uplne vsechno v pohode a na 2 uz mi to taky delalo ve vysokych otackach a 3 uz sem ani nemohl dat
Datum: 03. dubna 2010 15:51
 Predpokladas spravne, karbec, trysky, vsecko ciste, tam problem neni. Filtr do sani taky cisty (novy,vyzkousel jsem ho i sundat). Za 2 to jede i dlouhodobe, akorat to nemam odvahu trapit na dvojku prez cely mesto  Predstih je OK, odtrh tez...prave proto sem pisu, ze si uz nevim rady
Datum: 03. dubna 2010 15:26
 předpokládám že benzín ti tam teče,a karbec máš čistý....zkus zkontrolovat předstih,odtrh
Datum: 03. dubna 2010 15:20
 A jede to na dvojku na plný otáčky dlouhodobě?
Datum: 03. dubna 2010 15:18
 Zdar draci čím vším to může bejt že mi fík za studena lepší chytá a lepší jede..? svíšku mám N15C nebo jak je to značení a nedávno jsem měnil píst a mám na něm nalítáno cca 20km...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 10:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tím se musíš spokojit...snad každej fík jede líp studenej a chytá íp studenej..
Datum: 04. dubna 2010 10:39
 zdar,hele jak mam dat na babettu 210 řemen převodu?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 20:10
 musíš vysunout buben rozběhové spojky. Vyšroubuj matici ve středu toho bubnu a stahovákem buben zhoď (neboj se nic z toho nevyletí a nic se nevysype) až bude sundaný buben tak sundej zbytek se startoacíma čelistma,to je tam jenom nasunuté no a pak už tam ten řemen dáš a všechno vrátíš zpět jak to bylo. přo trochu šikovnosti se ti tam ten řemen podaří nasadit bez zdělání spojky-alespon me se to tak povedlo
Datum: 02. dubna 2010 20:10
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Čus draci nevíte proč mi chcípá motor když jedu a po 100m to začne kuckat a potom uplně přestane běžet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:31
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 spatne serizena hlavni tryska nebo je ucpana...
Datum: 02. dubna 2010 16:31
Jméno: ondra
IP: uživatel7238
 svíčka je nová tak to tym asi nebude.
Datum: 02. dubna 2010 14:23
 vypadá to na benzín,koukni jestli nemáš zalomenou hadičku nebo jestli nemáš bordel v nádrži,či ucpané sítko...
Datum: 02. dubna 2010 12:07
 to může dělat mnoho věcí od špatného odtrhnu,předstihu,špinavého karbece,svíčky...akou má barvu svíčka?
Datum: 02. dubna 2010 12:01
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čaute nevite čim by to mohlo byt že tak před tydnem sem normalne pincka roztlacil a hnedka chytl a ted to trva nes vubec naskocipls poradte .jo a este co to je falesný nasávání vzduchu dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 18:39
 tohle casto dela trochu ucpany karburator nebo zanesena svicka.. falesny nasavani vzduchu znamena ze se ti do valce dostava vzduch jeste od jinud (spatny simeringy na klikovce, neutesneny valec, hlava, spoje karburatoru s kolinkem a kolinka s valcem)...
Datum: 02. dubna 2010 18:39
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Kámoš má problém s pionýrem. Když to nakopl, pár vteřin to běželo, a pak to zdechlo. Teď to nejde ani nastartovat. Nevíto čím to je? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 spatnej predstih a svicka... svicka se uleje a pak uz tak dobre nepali. Spatnou svicku poznas tak ze ji vymontujes vysusis nad zapalovacem otres hadrem a namontujes spatky a fichtl ti hned zase pujde nakopnout
Datum: 03. dubna 2010 21:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 nemáš do toho tolik kopat
Datum: 02. dubna 2010 11:19
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zkus vyměnit kondenzátor
Datum: 01. dubna 2010 22:19
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Ahoj nevíte jak vyčistit nebo čím vyčistit benzinovou nadrž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:44
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 Hele skupy mas upa pravdu ja ji cistil voda matice pak to ete poradne parkrat proplachl a uz s tim jezdim 3 roky...
Datum: 02. dubna 2010 16:44
 staci písek a dat to treba do michacky nebo jak já to privazat ke kolu vod auta a proste si s tim kutalet.  ale je to celkem zabawa:_)
Datum: 01. dubna 2010 19:47
 kyselinou citronovou..
Datum: 01. dubna 2010 19:35
 Vem zhruba 1 l tech. benzinu asi tak 50 matiček a šroubů různých velikostí,naper to do nadrže a karbuj tak dlouho az z toho bude poradna polivka.Pak to jeste proplachni technicakem ale NIKDY!!! vodou.Ztm cus
Datum: 01. dubna 2010 19:24
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 Čus draci, dneska jsem čistlil fichtla. A pak když jsem to nakopnul tak vše v pohodě, ale když jsem rařadil 1, tak to hned táhlo dopředu i když jsem měl zmáčklou spojku, a když jsem jel a zmáčl spojku, tak to jelo dál. Poraďtě jak mám nastavit spojku aby bylo vše OK. Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 17:54
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 Hoši díky moc, už to zas jezdí jak má.
Datum: 02. dubna 2010 17:54
 dotahni ho,pač jestli to to samo jede když držíš spojku,je logické že ho musíš dotahnout
Datum: 01. dubna 2010 19:31
 no to záleží jak zabírá spojka. Když ten šrub přitáhneš tak ti asi bude prokluzovat při startování když ho povolíš tak nebude fungovat vubec. Teda doufám že to tak je
Datum: 01. dubna 2010 17:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dotahovat
Datum: 01. dubna 2010 17:49
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 A mam ho dotahovat nebo radši povolovat?
Datum: 01. dubna 2010 17:38
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel9092
 Ma nejednodussi reseni..jestli si se nemontoval ve spojce a prdtim jezdil tak zmackni spojku a zacni nakopavat ale pomalu.melo by to po chvili prokluzovat---myslim to nakopavani a pak by melo byt vse ok....
Datum: 01. dubna 2010 17:00
 utáhni šroub na deklu zapalování
Datum: 01. dubna 2010 16:50
 joooooo s tiiiim siiiiii musiš vyhrát
Datum: 01. dubna 2010 16:36
|



|