|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau hoši.Nemáte někdo nějákej recept jak zpravit promáčklou nádrž ? napadá mě nějáká tyč a dotoho stym zevnitř mlátit ... nebo nevíte o něčem lepším ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:38
 zkus kyt
Datum: 15. dubna 2010 11:38
 Kukurice nema cenu jen to trochu spravi ale ja sem to udelal tak s hrachem nasipes ho plnou nadrz a zajijes vodou ale co chvilku to kontrolovat muze to i tu nadrz roztrhnout poradil mi to deda tak tym rovnaly polní lahve na vojne!
Datum: 14. dubna 2010 20:06
 No jedná se o ČZ 477 .. jasne že u fichtla bych to asi neřešil když je to zakryté ...
Datum: 13. dubna 2010 21:23
Jméno: míra
IP: uživatel5610
Datum: 13. dubna 2010 21:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To je blbost do nádrže mlátit nějakou tyčí zevnitřku
Datum: 13. dubna 2010 20:43
 Jo, pak ji vysypeš a sníš.  Já to řešíl tak, že jsem si sehnal nádrž jinou. Pokud to není na Mustafovi nebo na Číze, tak bych to neřešil.. Za plechama to nikdo neuvidí.
Datum: 13. dubna 2010 19:55
 něco jsem slyšel o kukuřici dáš plnou nádrž kukuřice a zalejváš horkou vodou ale nevím co je na tom pravdy
Datum: 13. dubna 2010 19:44
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych s tím nic nedělal, protože kdybys do toho mlátil tyčí mohl bys si tam udělat díru, nebo ji porušit ve spoji že by mohla téct, já bych to řešil tak, že bych to překytoval přebrousil a nalakoval, jestli je to na 05 20 21 tak to nemá cenu řešit.
Datum: 13. dubna 2010 19:38
Jméno: babeták
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám doma ČZ 175/477 a stála zhruba 8 roků. Myslíte že už baterka bude špatná? Nabijel sem ji tak 5 hodin a nechytá. Karburátor vyčištěný, benzín teče. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:40
 a zkousel si jesli to hází jiskru? cz by mela jet i bez baterky kdyz dobre dobiji (ale nenakopnes ji musis ji roztlacit)
Datum: 15. dubna 2010 11:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No tak ta baterka už je kolik let po smrti.
Datum: 13. dubna 2010 7:04
Jméno: babeták
IP: uživatel9046
 JJ. Stála jen pod přístřeškem ale baterka se nafouklá nezdála jenom byly zoxidované ty kontakty. Asi bude špatná. Dík
Datum: 12. dubna 2010 21:03
 jestli ta baterka byla nekde v zime,tak se nafoukne..ja mel v perakovi taky starou baterku,perak stal taky dost let a baterka se nafoukla..uz je spatna,kup novou
Datum: 12. dubna 2010 21:00
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 cus mam cz 175/477 v sobotu jsem cistl vyfuk a pak ze to pujdu projet a uz nechytla nevyte cim to muze byt? nekolik veci jsem vyskosel napr jiskru haze, benzin tece atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 19:48
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 co s protacejcim se pouzdrem prevodovky je to u retezovyho kolecka ,co stim kdyz nechci pulit motor? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:43
 na to delaji jakejsi tmel
Datum: 15. dubna 2010 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná by to šlo přilepit tzv. tekutou ocelí
Datum: 12. dubna 2010 18:18
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Zdarec, nevíte o nějaké lehké úpravě která by mi přidala do rychlosti na Jawě 50? Mám tam 0.výbrus, 14z.sekundáro, origo karbec, rozeta taky originál a jede mi to max. 50km/h a když jsou dobré podmínky tak něco málo pod 60km/h ale když to tak dlouho držím tak to začne zdechávat a musím zpomalit. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:38
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 mne to jede 65 ale je to uplne slaby rozjezd aj na 2 my to na rovine pomalu se rozjizdi jen jednicka je rychla nemate nekdy rozetu 69 zubu na 05 pionýra
Datum: 19. června 2010 20:38
 to není možný dyť já točím na dvojku 45-50km/h a na trojku 68km/h nekdy když to nemám moc přehřáty tak to aji těch 75km/h letí
Datum: 16. dubna 2010 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel3640
 myslim ze celkove serizeni stroje a vycisteni palivove soustavy by to vyresilo i bez GO......
Datum: 13. dubna 2010 16:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 udělej go, zajed a 75 s 13zubem to jet musí!(pokud máš šikovný ruce  )
Datum: 12. dubna 2010 21:14
 udělej přesně to, co říkají ostatní, ale kdyby si chtěl ohodně větší výkon, tak si kup lepší karbec a nech si třeba udělat úpravu od stejskyho ale říkám tady už se točí docela dost peněž, nemůže si to dovolit každej.....
Datum: 12. dubna 2010 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam aspon 13 nebo nejlíp 12... pojede ti to ještě rychlejc a kopce budeš tahat na 3
Datum: 12. dubna 2010 18:29
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 A kopce tahám v klidu na 2.kvalt
Datum: 12. dubna 2010 17:58
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Na 2. rychlost mi to jede 40 a když tam zařadím 3. tak se ta rychlost spíš jenom udržuje ale jinak tah se mi zdá dobrý. Vytočené je to hned ale jak jedu na trojku tak už se tomu nehce
Datum: 12. dubna 2010 17:57
 stopro si dej menší sekundár...já nic nemám upravenýho,mám nultej výbrus.13 sekundár...a na trojku max 67...víc ani ránu...bejt tebou udělám už výbrus.už bude asi vyběhaný válec
Datum: 12. dubna 2010 17:00
 jo a sekundár mám 12z
Datum: 12. dubna 2010 16:45
 dej si menší sekundár. já mám taky nultý výbrus, maličko upravený válec a těch 50 až 55 co ty vytáhneš na trojce já vytočím na dvojku
Datum: 12. dubna 2010 16:45
 urcite si udelej ten vybrus  a sekundarko uz bych vetsi nedaval  pak budes kazdy kopen jezdit na 1
Datum: 12. dubna 2010 16:40
 dej si větší sekundáro  -pojede tzo rychlejc ale bude to slabší na to bych navrhl výbrus
Datum: 12. dubna 2010 16:38
Jméno: Dominik
IP: uživatel779
 Zdravím chlapi, mám na svojí jawě 20 strženej závit na klikovce pod zapalováním, půjde vyříznout novej závit M6? nebo to jde opravit jinak? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 21:44
Jméno: trubka
IP: uživatel9180
 Pro bris-k.Jsem ze starý školy a strojař se nezabývá 0,8 ale 8.Pořád lepší než KERN a BORN čau
Datum: 12. dubna 2010 21:44
Jméno: bris-K
IP: uživatel9173
 pro Trubku - nenásobí se to x 8 ale x 0,8!! napsané to máš špatně ale vypočítané dobře
Datum: 11. dubna 2010 21:42
Jméno: trubka
IP: uživatel9172
 Pro Fíkus: Jednoduchá poučka -závit do M10 vynásob 8 a vyjde průměr díry, takže M6 x 8 =4,8 mm.Pro Dominik-už jsi se ptal minule.Pokud máš orig. vačku tak je tam 7 mm díra , tak se tam M6 bohatě vejde.Čau
Datum: 11. dubna 2010 20:46
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jo vyrizni novej M6, nejdriv to budes muset prevrtat asi 5,2 vrtakem jestli se nepletu
Datum: 11. dubna 2010 20:24
Jméno: luboš
IP: uživatel1420
 převrtat a říznout m8
Datum: 11. dubna 2010 19:36
 Čau draci chci se zeptat mám z tatrana traktorek a zapojuju elektriku když otočím klíčkem tak někde něco lupne (nevím kde) a ani se to neprotočí myslíte si že to mám blbě zapojený? poradte Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 11:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 něco budeš mít špatně zkontrluj káblíky
Datum: 11. dubna 2010 11:09
Jméno: Dominik
IP: uživatel779
 Zdravím chlapci, mám strženej závit na klikovce tam kde je zapalování, nevíte jak to opravit? (půlení a nová klika až jako poslední možnost) jawa 21, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:48
 A vejde se M6 do vačky?
Datum: 10. dubna 2010 21:48
Jméno: trubka
IP: uživatel9161
 Proč závitovou vložkou ?.Vyřízni nový závit M 6.
Datum: 10. dubna 2010 21:02
 Závitovou vložkou bys to měl spravit, kdyby to bylo u spojky, je to horší
Datum: 10. dubna 2010 20:48
Jméno: Roman
IP: uživatel6843
 Čau draci chci vyndat ložisko z kola a vůbec mi to nejde. Jak to mám vyndat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 18:44
 mírně nahřát střed a pak vyrazit třeba starym čepem z kola
Datum: 10. dubna 2010 18:44
 cau hoši chcu se zeptat jak stahnu na babette startovaci a rozbehove celisti tak je tam takovy kos a ten mam stahnout jak je tamu toho gufero a je to na klice je to babetta 207/500 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1600.html tady tohle mslím jak to mam stahnnout diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vydloubni gufero a pod ním je pojistný kroužek. Když jej odstraníš ,buben sundáš.
Datum: 10. dubna 2010 12:14
Jméno: Martin
IP: uživatel1521
 Zdravím...mám dotaz jestli je píst s pionýra stejný jak na jawetu? Od koupě mám na jawete válec a hlavu s pionýra...chcu tam dát originální valec a hlavu a nevím jestli mohu nechat píst. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:53
 písty jsou stejné jako na 550 a 555, 05 a novejsi maji jiný pístní čep...bejt tebou tak bych vzal jawetackej valec a nechal ho vybrousit( u nas to vyjde na 350 komplet), a mas po starostech
Datum: 09. dubna 2010 18:53
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Steve ® : Hoď mi se pls tvoje icq..rád bych stebou porešil ten vyfuk... dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 7:35
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 čau ještě k té čz 175/487 předstih jsem sešteloval ale nechytá. Když jsem krátce zatroubil před nastartováním- najednou zabrblala (cca 1-2 sekundy) a po dalším zkoušení nechytla. Tak jsem ji napnul na nabíječku a nechal 19 hodin nabíjet. Odpoledne jsem ji zkoušel nastarovat to už chylta začala kouřit (cca 5 sekund) a už ani ho...no. Co je s ní? Žeby koupit novou baterii? Jinak teče z karburátoru a výfuku benzín jakoby uchlastaná.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:06
Datum: 08. dubna 2010 21:06
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 chtelo by to tu baterku zmerit jestli je nabyta a na kolik, asi uz bude spatna jestli to ani potom chcipnuti nestartovalo tak je spatna baterie
Datum: 08. dubna 2010 20:47
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cus draci... sehnal jsem motor... vyndal pist... ten je krasne cistej.. ale krouzky jsou jak papir.. a je to 6 vybrus... staci kdyz tam dam jiny krouzky treba z 3 vybrusu... nevadí to nečemu? Nejsou krouzky na 3 vybrus menší než na 6 ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 16:12
 jasně dej je tam,ale nwm jak je chceš na píst vůbec nasadit
Datum: 09. dubna 2010 16:12
Datum: 09. dubna 2010 15:30
 jsi blbý nebo se jen děláš? jak můžeš dávat kroužky s průměrem 38.75 na píst s průměrem 39.50......tvl přemýšlej....
Datum: 08. dubna 2010 20:14
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cus draci....nevíte co s fichtlem když dvojka tahá a trojka ůbec ne??... už me to docela vytáčí že ta trojka netáhne xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 19:08
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.html - myslim, že máš tento problém
Datum: 08. dubna 2010 19:08
 alebo aspon vybrus
Datum: 08. dubna 2010 17:51
 chce generalku
Datum: 08. dubna 2010 17:50
 Prosím chtěl bych poradit co dělat když můj fichtl (jawa 23 mustang) nejde do otáček. Našlápnout de ale po 2sec. chcípne a s roztlačením je to to samé.
Občas škytne ale projet se na něm nemohu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:31
Jméno: Petr
IP: uživatel9145
 Ucpaný karburátor a musel jsem vyměnit benzín
Datum: 08. dubna 2010 22:31
 Podoný problém-co to bylo?
Datum: 08. dubna 2010 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel9145
 Tak dekuji za rady , už mi to konečně jede!!
Datum: 08. dubna 2010 18:23
 nieje slabá iskra? alebo zaneseny vzduch. filtr?
Datum: 08. dubna 2010 18:13
 tak všechno (svíčka-dobrá, trysky čisté, karburátor-čistý) vyčištěno a pořád nic
Datum: 08. dubna 2010 17:19
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Jina svíčka! zanesenej.. vejfuk... , zanesená tryska nebo karburator
Datum: 08. dubna 2010 16:41
Jméno: MischelNikd
IP: uživatel8793
 CAu draci, pripravuju fika.. na cup... a chtěl jsme se zeptat... jak upravit vyfuk.. .tak aby to cvakalo co nejlip..  jesi je lepsi... ho mit uplne vybrakovanej.. bez tlumiču.. a na konci... nejakou koncovku... nebo naopak... tam ty tlumice nechat.. vim je na to hodně názorů hlavne u těch 2T. Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:18
 tesneni neni problem, bud azbestova nebo jina tepluvzdorna snura (kupr. sklolaminatova na vysokoteplotni pece), cerveny tmel na motory a nechat ho zaschnout (nejlip vyjet az den po aplikaci, jinak vyletiven jak pises), paskvily typu alobal a jine ale zatim nejlepsi volba se mi osvedcila zavitova paska (z teflonu)...jinak vyfuk je NUTNO spocitat a za provozu DOLADIT, ne to jen strelit od boku, detaily rozhoduji a sile koni, neni problem vypocitat a zkonstruovat 20 vyfuku a az 21 je vicemene ten "pravej"...ale vetsinou se dela (za predpokladu dobreho navrhu a vypoctu laufu) uz pak jen zkracovani vyletove trubicky...necht promluvi zkusenejsi, jen jsem to nastinil a poukazal na problematicnost, tim te nechci odrazovat protoze jak uz rekl Marek, lauf dela priblizne az 1/3 celeho vykonu (jak kone navic tak i kone ztratit) takze uprava se vyplati pokud se vi co a jak a PORADNE to udelat a odladit...
Datum: 08. dubna 2010 20:18
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 jenom ze jak jinak to dobre utesnit? Obimkou to neudelam...  tmel to vyfluše
Datum: 08. dubna 2010 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevadí,ale bude se ti to do budoucna blbě čistit..
Datum: 08. dubna 2010 16:20
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 TAkže asi fakt bude nejlepsi dam tam original... poradne vypalit vycistit že jo? a vadi něčemu.. když bude koleno priovareny k vyfuku na pevno?
Datum: 08. dubna 2010 16:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 08. dubna 2010 12:30
 Nejlepší je laděnej,nebo do originálu udělej trychtýr a nakonec trychtýru navř trubičku o průměru 10 mm,výfuk zbav všech origo tlumičů,ten trychtýr je tam vevnitř přivařenej kvuli těsnnosti.trubičku pak zkracuj podle toho jak ti pude motor.at se ti daří tohle už mám za sebou.
Datum: 07. dubna 2010 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechny tlumiče tam nech a zevnitř ho pořádně vyčisti a hůavně utěsni spoj mezi tlumičem a kolenem
Datum: 07. dubna 2010 22:10
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 cau, dnes jsem vyjel s mustangem a hrozne se dusil ze jel vlastne jen na jednicku tak jsem hned pri jizde za studena vytrhnul tu gum. hadici a jelo to hned lip - pak se zahral a kdyz jsem to tam vratil tak to jelo stejne jako bez ty gum. hubice- ani ne hur ani lip - mam tam normal karbec ale trisku tam mam 70 ne 68. ale jako nejede to tak jako driv ale jsem rad ze to aspon jede. jinak jeste volnobeh drzi ale kdyz pridavam pri rozjezdu plyn tak to jakoby se zacne dusit a az tak za chvilku ten motor na to pridani zaraguje- to me na tom taky stve- treba na krizovatce na semaforech je to na hovno. doma jsem ve vode vypral vzduch filtr ale asi koupim novy - to asi bude lepsi. jinak zarez jehli je na druhy zezhora a starty jsou dobry. jak to mam prosimvas poladit??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 21:39
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 myslim gumovou hadici - tu propojku karburatoru a filtrboxu u mustanga
Datum: 07. dubna 2010 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 uplne normalne mate velkou bohatost smesi....dejte nový filtry,snizte hladinu a dejte trysku origo 68
Datum: 07. dubna 2010 21:34
Jméno: karel zaloukal
IP: uživatel3741
 zdravim muzu se zeptat jakou gum. hadici mas na mysli protoze me to dela to sami a nevím cim to je a nevím jak to spravit prosím za odpoved
Datum: 07. dubna 2010 21:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten filtr nikdy neper ve vodě kup nový a dej tam trysku 68 a uvidíš jak to s tebu poletí
Datum: 07. dubna 2010 21:21
 caw pls nemate nakej typ na vyklepnuti vejfuku ? mam ho prohlej dovnitr a nevim jak bych to mel vyklepat. je to u uzsiho konce (u kolena) pravdepodobne omlaceny od nakopavacky. BTW jedna se o 638
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 15:06
 Čau, celou zimu stál můj fichtl v garáži, tak jsem ho o výkend projel a jel bez problémů, až večer se mi nevracel plyn. Když ho nakopnu tak začne řvát, ale snížit plyn nemůžu. Nevíte čím to může být? ( Lanko na plyn taky už něco pamatuje =D ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 17:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 určitě vyměnit lanko a namazat pořádně tam nakidat oleja!!! a bude sa ti vracat pěkně
Datum: 07. dubna 2010 17:12
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 vyměn lanko troubo. nebo aspon namaž
Datum: 07. dubna 2010 7:26
|



|