|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci . Na jawe 21 jsem vymenil predni futra , protoze mi litalo predni kolo a ted lita porad nevite cim to muze byt ?  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 18:55
 ustřihni mu křídla ne?  podivej se jestli máš fest dotáhlé přední vidlice jak na hornich tak na spodnich brylach,jestli mas ty trubky co se nasunují do vidlic dobře zašrubované na pružině a zkontroluj ložisko v kole. Pak už jenom řádně dotahni osku kola a musi to byt v poradku pokud ty futra vyměnils dobře a jsou v pořádku
Datum: 29. dubna 2010 18:55
 ČUS hoši,potřebuji poradit.Rozjíždím svého pionýra a když chytne tak jede tak 3sekundy a chcípne a pak zase nevíte co s tím je?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 18:16
 tak takovou odpověd jsem nečekal
Datum: 29. dubna 2010 18:16
 a zkoušels přidat plyn?
Datum: 29. dubna 2010 18:11
 tryskama to nebude,indučku to taky nebude,je divné když to rožjiždím že už to má ten zvuk a dýmí se s vyfuku.
Datum: 29. dubna 2010 17:08
 čau ..je hodně možností....ucpaný trysky,špatná indukčka,špatná hladina v plov. komoře...no jeto docela dost
Datum: 29. dubna 2010 16:31
Jméno: Fichtl
IP: uživatel8754
 nazdarek piuonýr me po nastartování jde do plnej otácek i kdyz sr. bohatosti zatocím uplne sroubek soupete co nejvic povolim tak proste jde naplno....hladinu v pl. komore mam dobre...co myslite ze to saje vzduch ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:13
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 to bude nejspis falesnym vzduchem jak pravis tak to skus pretesnit a uvidis
Datum: 28. dubna 2010 23:13
 opotřebené šoupátko to prakticky dělat nemůže...leda že by vázlo v komoře
Datum: 28. dubna 2010 21:54
Jméno: fichtl
IP: uživatel8754
 to asi nebu bohatosti ale volnobehu vid  jehlu maj taky dobre ..muze to delat soupatko...jako ze by bylo ,,vyklochtany,,
Datum: 28. dubna 2010 21:49
 když vyloučim zaseklý lanko nebo šoupě tak je to nejspíš falešnej vzduch...ty máš na fichtlovy šroubek bohatosti? asi tam máš naroubovanej jinej karbec, ne?
Datum: 28. dubna 2010 21:46
Jméno: jouz4
IP: uživatel9302
 Nazdar draci.Mam jawu 20 a generalkoal sem motor-loziska gufera ojnive,pist valec 8vybrus,lamely ferodo atd. puskladal sem to a ujel sem asi 50km a prestal jet mnenil sem vsecko od zapalovani pres karbec.nekdy to chytne ale jede to jen na volnobeh kdys pridam plyn zacne se to dusit a vynechavat!nevite nekdo cim by to mohlo byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: jouz4
IP: uživatel9302
 kondikem to neni daval sem cele zapalovani z pincka ktery normalne jede.
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 zadna jehla kontenzator je v pici mi to tez robilo zezacatku vymenil za novy a faram doted
Datum: 28. dubna 2010 20:59
 třeba spadla jehla z plíšku
Datum: 28. dubna 2010 19:37
Jméno: rumun
IP: uživatel9046
 Chtěl bych se vás zeptat co by ste dělali jako první kdyby jste měli doma čz 175 která stála 8 roků a chtěli ji zprovoznit? Baterku jsem zkousel nabijet a nic a chtel bych vedet na jaké věci bych se měl dál zaměřit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 15:01
 Zkus omrknout i uhliky, aby to dobijelo popř. vyčstit rotor.
Datum: 29. dubna 2010 15:01
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Mustangisto: ty me nikdy neprestanes prekvapovat  takovihle veci vis, .. ale jak vyrovnat... nadrz tam jak se dava filtr.. to neee  nemyslim to spatne.. jen je to malinko vtipny
Datum: 28. dubna 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak jako první očistit všecky smeti prach atd. potom vytáhnout baterku očistit zaoxidované místa dát na nabíječku poživit,vypustit olej z převodovky a nelét nový,vypustit starý benzín uplně do poslední kapky nechat nádrž vysušit,pak nalét nový benzín vyčistit zapalování hlavně kladívka,vyčistit výfuky,sdělat hlavu odstranit karbon,vyčistit celý karbec,promazat řetěz,lanka,nafoukat kola,dát novou svíčku,zkontrolovat káblíky a zkusit nastartovat a musí jet
Datum: 28. dubna 2010 21:20
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 vyčistit vejfuk a hlavu
Datum: 28. dubna 2010 18:06
 vyčistit kladívka, vyměnit svíčku, nalejt novej benzín, vyčistit karburátor...potom musí chytnout, pak samozřejmě nafoukat kola, namazat řetěz atd...
Datum: 28. dubna 2010 17:56
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mam nastavit,abych měl co nejmeši vulu plynového lanka na jawě21 dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak jak piše kolecko
Datum: 28. dubna 2010 21:24
 no jak píše kubík, tak takhle fakt ne  šteluje se to stavěcim šroubem ve víčku šoupátkové komory...
Datum: 28. dubna 2010 19:40
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Nastavuje se to jak mas trisky tak ten prostredni sroubek musis to met nastartovany a ladit volnobeh a jeto
Datum: 28. dubna 2010 15:50
Jméno: Časta
IP: uživatel1553
 Dobrý,nevíte někdo proč mi to neháže jiskru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 6:19
Jméno: Časta
IP: uživatel1553
 Jo no to je pravda že jsem nenapsal na co to je je to na pionýra 21,všechno je tam v pohodě jezdil nedávno ještě jen jsem ted vymenoval valec hlavu a pist,ale zbytek je v pohodě a do masky nemám draty vbc zapojené mám je přilepené páskou ke kostře protože na to ještě nemám čas to zapojit.
Datum: 28. dubna 2010 6:19
 ''Dobrý,nevíte někdo proč mi to neháže jiskru??'' - vlastne ani nevime jestli myslis motorku...nebo ti nehaze jiskru zapalovac?
Datum: 27. dubna 2010 23:02
 jeste dodavam-ukostreny kladivka,nebo si neprilozil svicku k hlave kdyz si to zkousel.Taky to muze bejt spatna kostra,nebo tam kostru nemas vubec.nebo tam nemas ani inducku co my vime..dej poradnej popis co vsechno si zkousel,taky typ motorky a pak az ti tu poradime poradne
Datum: 27. dubna 2010 22:59
 eště bych dodal,škvarek na kladívkách....
Datum: 27. dubna 2010 21:57
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Datum: 27. dubna 2010 20:56
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Tak tak  kdyz napises .. tohle.. tak se nediv ze ti tohle kluci pisou  muze bejt hoooodne moc pricin.. proc ti to nehaze...az sem napises.. co vsechno si pro to udelal... a co vsechno si vyzkousel.. mozna se tu dovis.. nejakou smyslplnou odpoved
Datum: 27. dubna 2010 20:42
 jj, jak píše postul
Datum: 27. dubna 2010 20:30
 protože máš vypínač na masce ve špatné poloze...
Datum: 27. dubna 2010 20:28
 Zdarec hoši mám takovej problém,když zařadím všelijakou rychlost tak mě nejde kompres a píst se ani nehne,a když to zkouším nakopávačkou tak jde navolno ale v elektrice jak je ten šroub a stím potočím šrubovákem tak jde kompres i píst se hýbe...díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 17:01
 Zajíc 13:Jojo díky bylo to ono
Datum: 28. dubna 2010 17:01
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Cau myslim ze mas lamely KO  jako spatny  lamely
Datum: 28. dubna 2010 15:54
 díky za odpověd zkusím to
Datum: 28. dubna 2010 6:20
 nevim jestli sem to pochopil spravne,ale podle toho co sem vycet mas utazenej stelovaci sroub spojky.na pravy strane motoru(u nakopavacky) je takovej sroub,zhruba uprostred toho deklu,tak ten povol a pak by to melo jit..jestli to nezabere tak kup novou spojku
Datum: 27. dubna 2010 23:09
Jméno: Rumik
IP: uživatel9023
 Ahoj, nezná někdo dokaz na přesné zapojení u zapaloání jawa 20? Myslím u kontaktů jak se dává pertinax, cívka, kladívko, kondenzátor atd. jak to přesně je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 20:52
 Jasný  Tak trochu sem to čekal ale zeptal sem se  Fíbr=pertinax
Datum: 27. dubna 2010 20:52
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 To samé jak fíbr akorát je to takovej ten čtvereček...izoluje to..
Datum: 27. dubna 2010 20:23
Datum: 27. dubna 2010 20:16
Jméno: Rumik
IP: uživatel9023
 myslíme tu samou věc..ale já to mám přeházené...mám to šroubek-fíbr,drátek od indukčky, kladívko, pertinax, spodní kovadlinka, pertinax, kondenzátor, drát od zapalovacího pólu a matičku  někdo od koho jsem to dostal asi moc spěchal
Datum: 27. dubna 2010 19:45
 Počkej teď si ňák nerozumíme, nebo já tobě  takle jak sem ti to napsal, tak to je na šroubku na zapalování.
Datum: 27. dubna 2010 19:37
Jméno: Rumik
IP: uživatel9023
 drží to šroubek a ten má na sobě fíbr+2x pertinax tam je...kam přijde ten zbývající? díky
Datum: 27. dubna 2010 19:20
 kladívko, fíbr, spodní kovadlinka, fíbr, samec od indučky, kondík, cívka
Datum: 27. dubna 2010 19:15
Jméno: marek
IP: uživatel4933
 zdravim motorkáře mám menší problémek se svím mustošem seřídil jsem předstih, odtrh a hladinu v karbci ale furt je nějakej divnej kdyš nastartuju na našlápnutí (chytá luxusně) a zařadim tak jede jak drak ale jakmile se prohřeje tak nemohu dát plnej plyn páč se začne dusit. ale kdyš jedu třebas na půl plynu tak jede v poho ale jak přidám je zle uš jsem vyskoušel všechno a uš nevim co dál a docela mně to i štve pač je tu v okolí spousta polí a tak. sím o radu moc děkuji a všem motrkářům a zvláště kozím dechům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:13
Jméno: marek
IP: uživatel4933
 zejtra skusim s tim sáním ale ten předstih jsem šteloval na studenym motoru pač rozžhavenou hlavu se mi nechce sundavat ale co mi asi zbyde skusim nejdřív to sání a uvidim
Datum: 28. dubna 2010 21:13
 kdyztak zkus nejdriv to co psal pero,kdyby to nepomohlo tak nastav predstih na teplym motoru
Datum: 27. dubna 2010 23:16
 steloval si predstih na teplym motoru?ma se stelovat za tepla,protoze kdyz se motor ohreje tak ma jiny vlastnosti prubehu vykonu nez za studena
Datum: 27. dubna 2010 23:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš moc ucpaný a nebo volný vzduchový filtr..zkus ho odendat nebo zacpat
Datum: 27. dubna 2010 22:09
Jméno: Lajmr
IP: uživatel9296
 Zdravim,kolik ma prosimvas original rozeta zubu ? .....dekuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:11
 Na pincka ma 55 zubů
Datum: 27. dubna 2010 18:11
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 Cau draci.. jaky mate zkusenosti z Mogulem TSF pro 2T? je to polosynťák.. a koupil jsme si ho na cup.. kolik snim mam mazat? nebude 1:30 moc? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:37
 TSF? dobry oil, momentalne na nej jezdim, po 6ooo km ani jeden problem...za tepla nekouri, nadmerne nekarbonizuje a karbon se da utrit hadrem, maze, tesni, chladi, dobre se spaluje (z vyfuku to neblije)...proste to, co se od 2T oleje ceka, to splnuje...zatim dokaal umazat valec i pri 11ooo ot. bez problemu, zajizdel jsem na nej vybrus, proste olej jak ma byt...jinak byval to mineral, tak asi pomalu rok zpatky to dostalo novy facelift flasticky a je to polosyntetika, sice 115 za pul litr je dost ale chvalim si ho...porovnatelny s Motul 510...ci s mineralem shell sx advanced (ten ale vic karbonizuje, ale jinak dobry mineral)...jinak pod 1:33 bych nesel, jak uz jsem mnohokrat rikal, ten pomer neni dan kvalitou oleje ale kvantitou aby se umazalo bronzove futro na ojnici, pokud mas ojnici na jehlach, tech 1:50 je ideal...
Datum: 27. dubna 2010 21:37
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 Joo cajk... me to prave prekvapilo.. videl.. jsem u toho psany polosynteticky
Datum: 27. dubna 2010 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 Takze sorry,nemam uplne pravdu...ted sem se od kamose dozvedel,ze Mogul zacal delat TSF v polosyntetice,je to ted nejaka cerstva novinka....
Datum: 27. dubna 2010 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 Je to dobrý minerální olej. Pro bezne používání do starsich Jaw se pouziva 1:40. Pro závodní účely by to chtelo alespon polosyntetiku a pomer klidne 1:25 - 1:30 aby se to na Cupu umazalo...
Datum: 27. dubna 2010 15:59
 Zdar chlapi prosim rekni te mi jak si mam zvyšit výkon na pinckovi\\r\\nvšechno mám zvýšenů jehlu 13 zub seřízený předstih a odtrh ale fzurt to nejde jak kamošův fechtl tak jak to mám ještě poštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:09
 Udělej kompletní generálku motoru i s výbrusem,udělej to pečlivě a dobře to zajed a pak se může jít tvůj kamarád oběsit  U tych pincku to neni tak ze kazdy jede stejne... Jeden jede 50,druhý 80... Tam záleží na tom jak zdravý je motor. Jestli už je vyběhaný válec,vymleté ložiska a velká vůle na klice tak ten už má něco za sebou a určitě pojede hůř než motor který je po generálce nebo od výroby jetý jen pár stovek km
Datum: 27. dubna 2010 16:09
Jméno: 007dominik
IP: uživatel7701
 záleží aj podla teho co je to za typ pionýra.protože múj kamarád má 05ku a ked jede na 3 plný plyn tak ho kamarádúv pincek pjekne predjede bez žádné problému a obidva pionýri su nedotknutý(to znamená že tam neni nic menenéé)takže usudzujem prevodovku!!!
Datum: 27. dubna 2010 15:16
 jehlou si moc nepoůžeš. s kolečkem 13z taky ne...nejspíš už mám motor tak trochu po smrti....udělej go, výbrus, zajeď a uvidíš.....nebo je varianta nechystat si 2 litry e nechat si válec u stejskyho upravit, u čehož je go motoru nutná.
Datum: 27. dubna 2010 13:42
 mam jawa 20, zastudena mi chytá nádherně ale jak se zahřeje tak zlobí. Musím vždy vyměnit svíčku abych ho nahodil. Svíčku mám Brisk N17c. Nevíte někdo co s tím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Zdar kup si Brisk N15C ta je najlepsi!!
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 maroslaf-motory jawy 20,21 a 23 byli uplne stejny  rozdily tehle 3 stroju sou jenom v ramu a v plechach
Datum: 28. dubna 2010 11:28
 sklepnout odtrh na elektrodě na 0.4 mm...pak to je OK
Datum: 27. dubna 2010 21:46
Jméno: Bobeš
IP: uživatel8934
 Brisk N15c ...
Datum: 27. dubna 2010 19:42
 Nejlepsi na tohle je svíčka brisk super 15 ......mel sem stejne problemy u mustanga vymenou svycky za tuhle to prestal delat...
Datum: 27. dubna 2010 17:43
 co myslíš tím sklepnot zvíčku??
Datum: 27. dubna 2010 10:26
 zkus trošku zklepat svičku ať je tam menši prostor a nebo tam dej svičku n15  možna to pojede  mě to taky dělalo ale mam jawu jednadvacitku tak nwm
Datum: 27. dubna 2010 10:09
Jméno: hauha
IP: uživatel8364
 čaute sory za blbej dotaz ale nevíte čím to může být že když rana chcu roztlačit pionýra tak to dlouho trva než chytne a pak sebou cuká a asi tak za 2 minuty jede normalne a kdyz je motor teplej tak chytne hned ale když je studeny tak ne pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:04
Datum: 28. dubna 2010 21:04
 omlouvam se za moji neznalost,ale jak souvisi vyjetej olej v motoru se studenejma startama?
Datum: 28. dubna 2010 11:37
 To může dělat i svíčka
Datum: 27. dubna 2010 14:46
 čau u některych stroju to takhle děla ale zkus dolit olej do motoru a nebo ho uplne vymenit
Datum: 27. dubna 2010 10:11
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přeplavíš karburátor při studeném startu ?
Datum: 27. dubna 2010 9:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,chtěl bych vás moc požadat o radu.Můj mustang vůbec nechce jet.Je tam nový píst a kroužky ,vše přetěsněno,nikde to nefouká.Normálně nastartuju na 1 až druhé šlapnutí drží volnoběh jde i krásně za plynem ale jakmile hodim jedničku a chci se rozjet tak to tak dva metry brblá a konec.Předstih jsem seřídil je tam nová svíčka ještě o víkendu jsem na něm byl na výletě.Nedávno jsem tu řešil broblém spojky-nešla vůbec seřídit vypínala si kdy chtěla a pořád to prokluzovalo tak jsem našel chybu v tom že mi chyběla ta malá kulička tak jsem to dnes zpravil ale pořád to samé a taky to někdy při prošlápnutí klouže  Nevíte někdo čím by to mohlo být?Moc vám všem děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 21:28
 Ted jsem si vzpoměl že na původní karburátor jsem nmontoval trysky z toho co tu prodává SESA tak nevím jestli to třeba nemíchá moc bohatou směs protože tyhle trysky jsou myslim hlavni 72 a origo je 68 tak nevím zítra zkusím vyměnit
Datum: 26. dubna 2010 21:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No právě že spojka byla původnim majitelem měněná(bych řek) protože než jsem pionýra odstavil tak jezdil suprově.Štelovací šroubek na řidítkách byl úplně povolený a vše krásně chodilo
Datum: 26. dubna 2010 20:55
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Co lamely? Nejsou moc sjeté?
Datum: 26. dubna 2010 20:48
Jméno: Jakub
IP: uživatel1228
 Zdar chlapi,moje hobby je spravovani starych stroju a to už od mala, ale zpět k věci, mám doma na spravení babettu 207,Která mi nechce ani za boha jet.Benzin dotéka,svička mokrá,jiskra jako ze zásuvky  , Ale ani za boha nechce chytnou, Skusil jsem snad všechno možne,Karburator a trysky vyčištěne,jehla několikrát seřízena,bohatost směsi také,předstih také, Ale nechce chytnou, zatím se mi to niky nestalo tak nevím kde je chyba poraďte někdo prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 9:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Seřídit plovák zároveň s emulzní trubicí a pro jistotu, novou svíčku N 17 C.
Datum: 27. dubna 2010 9:40
Jméno: Rum
IP: uživatel9023
 Prosim jak poznam vadnou indukční cívku? Jde mi spíše o to abych ji vylučil z možností a hledal chybu jinde..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele to že je nová,neznamená že bude na 100% fungovat...zkustu indukčku na jiným stroji
Datum: 26. dubna 2010 20:46
Jméno: Rum
IP: uživatel9023
 Nekope..svíčka nehází jiskru...lepší spíš nějakou primitivní metodou to zjistit...zapalovací pól dělá proud ale svíčka nezajiskří ( je nová)
Datum: 26. dubna 2010 20:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz das prst do fajky a nekope te to
Datum: 26. dubna 2010 20:13
Jméno: zrout
IP: uživatel9287
 čaute.. aké je číslo gufera co je pri sekundarnom koliesku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 18:47
Jméno: jawa21
IP: uživatel9281
 Ahoj...Hele cím to muze byt ze kdyz nasturtuju fíka 21 tak do otacek se mu nechce v lete jeste jezdil ted se mu nechce...ale kdyz bezi a ja ho prechcavam tako de normalne ale po chvili se to dusí nevíte čím to bude....?díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:17
 tak co hladina zda-li pak je správně nastavena.
Datum: 26. dubna 2010 16:17
Jméno: jawa21
IP: uživatel9281
 kohout sem cistil ale necistil sem trysky zkusim díky
Datum: 26. dubna 2010 15:36
 Zkouošel si vyčistit trysky? Máš někde přicpaný přívod paliva, tak ty trysky zkus vyčistit a popř i kohoutek, jestli malo teče.
Datum: 26. dubna 2010 15:31
|



|