česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  180  181  182  183  184  185  186  187  188  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši.Nemáte někdo nějákej recept jak zpravit promáčklou nádrž ? napadá mě nějáká tyč a dotoho stym zevnitř mlátit ... nebo nevíte o něčem lepším ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus kyt
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kukurice nema cenu jen to trochu spravi ale ja sem to udelal tak s hrachem nasipes ho plnou nadrz a zajijes vodou ale co chvilku to kontrolovat muze to i tu nadrz roztrhnout poradil mi to deda tak tym rovnaly polní lahve na vojne!
 
 
Datum: 14. dubna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jedná se o ČZ 477 .. jasne že u fichtla bych to asi neřešil když je to zakryté ...
 
 
Datum: 13. dubna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
a co zkusi tohle: http://www.aukro.cz/item988799961_mg_019_ding_king_pro_napravu_pomackanych_plech.html#gallery a nebo existuje firma, která se zabývá opravami po krupobití. Viděl jsem je v akci a jsou to fakt machři. http://www.doktor-dulek.cz/
 
 
Datum: 13. dubna 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
To je blbost do nádrže mlátit nějakou tyčí zevnitřku
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, pak ji vysypeš a sníš. :-D Já to řešíl tak, že jsem si sehnal nádrž jinou. Pokud to není na Mustafovi nebo na Číze, tak bych to neřešil.. Za plechama to nikdo neuvidí.
 
 
Datum: 13. dubna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco jsem slyšel o kukuřici dáš plnou nádrž kukuřice a zalejváš horkou vodou ale nevím co je na tom pravdy
 
 
Datum: 13. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já bych s tím nic nedělal, protože kdybys do toho mlátil tyčí mohl bys si tam udělat díru, nebo ji porušit ve spoji že by mohla téct, já bych to řešil tak, že bych to překytoval přebrousil a nalakoval, jestli je to na 05 20 21 tak to nemá cenu řešit.
 
 
Datum: 13. dubna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel9046    
Zdravím. Mám doma ČZ 175/477 a stála zhruba 8 roků. Myslíte že už baterka bude špatná? Nabijel sem ji tak 5 hodin a nechytá. Karburátor vyčištěný, benzín teče. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkousel si jesli to hází jiskru? cz by mela jet i bez baterky kdyz dobre dobiji (ale nenakopnes ji musis ji roztlacit)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No tak ta baterka už je kolik let po smrti.
 
 
Datum: 13. dubna 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel9046    
JJ. Stála jen pod přístřeškem ale baterka se nafouklá nezdála jenom byly zoxidované ty kontakty. Asi bude špatná. Dík
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ta baterka byla nekde v zime,tak se nafoukne..ja mel v perakovi taky starou baterku,perak stal taky dost let a baterka se nafoukla..uz je spatna,kup novou :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
cus mam cz 175/477 v sobotu jsem cistl vyfuk a pak ze to pujdu projet a uz nechytla nevyte cim to muze byt? nekolik veci jsem vyskosel napr jiskru haze, benzin tece atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
co s protacejcim se pouzdrem prevodovky je to u retezovyho kolecka ,co stim kdyz nechci pulit motor? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: jozah ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to delaji jakejsi tmel
 
 
Datum: 15. dubna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná by to šlo přilepit tzv. tekutou ocelí
 
 
Datum: 12. dubna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
Zdarec, nevíte o nějaké lehké úpravě která by mi přidala do rychlosti na Jawě 50? Mám tam 0.výbrus, 14z.sekundáro, origo karbec, rozeta taky originál a jede mi to max. 50km/h a když jsou dobré podmínky tak něco málo pod 60km/h ale když to tak dlouho držím tak to začne zdechávat a musím zpomalit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
mne to jede 65 ale je to uplne slaby rozjezd aj na 2 my to na rovine pomalu se rozjizdi jen jednicka je rychla nemate nekdy rozetu 69 zubu na 05 pionýra
 
 
Datum: 19. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není možný dyť já točím na dvojku 45-50km/h a na trojku 68km/h nekdy když to nemám moc přehřáty tak to aji těch 75km/h letí
 
 
Datum: 16. dubna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3640    
myslim ze celkove serizeni stroje a vycisteni palivove soustavy by to vyresilo i bez GO......
 
 
Datum: 13. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
udělej go, zajed a 75 s 13zubem to jet musí!(pokud máš šikovný ruce :-) )
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
udělej přesně to, co říkají ostatní, ale kdyby si chtěl ohodně větší výkon, tak si kup lepší karbec a nech si třeba udělat úpravu od stejskyho ale říkám tady už se točí docela dost peněž, nemůže si to dovolit každej.....
 
 
Datum: 12. dubna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej tam aspon 13 nebo nejlíp 12... pojede ti to ještě rychlejc a kopce budeš tahat na 3
 
 
Datum: 12. dubna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
A kopce tahám v klidu na 2.kvalt :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
Na 2. rychlost mi to jede 40 a když tam zařadím 3. tak se ta rychlost spíš jenom udržuje ale jinak tah se mi zdá dobrý. Vytočené je to hned ale jak jedu na trojku tak už se tomu nehce
 
 
Datum: 12. dubna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stopro si dej menší sekundár...já nic nemám upravenýho,mám nultej výbrus.13 sekundár...a na trojku max 67...víc ani ránu...bejt tebou udělám už výbrus.už bude asi vyběhaný válec
 
 
Datum: 12. dubna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a sekundár mám 12z
 
 
Datum: 12. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si menší sekundár. já mám taky nultý výbrus, maličko upravený válec a těch 50 až 55 co ty vytáhneš na trojce já vytočím na dvojku :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite si udelej ten vybrus :-) a sekundarko uz bych vetsi nedaval :-D pak budes kazdy kopen jezdit na 1 :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si větší sekundáro:-)-pojede tzo rychlejc ale bude to slabší na to bych navrhl výbrus
 
 
Datum: 12. dubna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel779    
Zdravím chlapi, mám na svojí jawě 20 strženej závit na klikovce pod zapalováním, půjde vyříznout novej závit M6? nebo to jde opravit jinak? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9180    
Pro bris-k.Jsem ze starý školy a strojař se nezabývá 0,8 ale 8.Pořád lepší než KERN a BORN čau
 
 
Datum: 12. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel9173    
pro Trubku - nenásobí se to x 8 ale x 0,8!! napsané to máš špatně ale vypočítané dobře :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9172    
Pro Fíkus: Jednoduchá poučka -závit do M10 vynásob 8 a vyjde průměr díry, takže M6 x 8 =4,8 mm.Pro Dominik-už jsi se ptal minule.Pokud máš orig. vačku tak je tam 7 mm díra , tak se tam M6 bohatě vejde.Čau
 
 
Datum: 11. dubna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
jo vyrizni novej M6, nejdriv to budes muset prevrtat asi 5,2 vrtakem jestli se nepletu
 
 
Datum: 11. dubna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: luboš      IP: uživatel1420    
převrtat a říznout m8
 
 
Datum: 11. dubna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat mám z tatrana traktorek a zapojuju elektriku když otočím klíčkem tak někde něco lupne (nevím kde) a ani se to neprotočí myslíte si že to mám blbě zapojený? poradte Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
něco budeš mít špatně zkontrluj káblíky
 
 
Datum: 11. dubna 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel779    
Zdravím chlapci, mám strženej závit na klikovce tam kde je zapalování, nevíte jak to opravit? (půlení a nová klika až jako poslední možnost) jawa 21, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A vejde se M6 do vačky?
 
 
Datum: 10. dubna 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9161    
Proč závitovou vložkou ?.Vyřízni nový závit M 6.
 
 
Datum: 10. dubna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Závitovou vložkou bys to měl spravit, kdyby to bylo u spojky, je to horší ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel6843    
Čau draci chci vyndat ložisko z kola a vůbec mi to nejde. Jak to mám vyndat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mírně nahřát střed a pak vyrazit třeba starym čepem z kola
 
 
Datum: 10. dubna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hoši chcu se zeptat jak stahnu na babette startovaci a rozbehove celisti tak je tam takovy kos a ten mam stahnout jak je tamu toho gufero a je to na klice je to babetta 207/500 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1600.html tady tohle mslím jak to mam stahnnout diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Vydloubni gufero a pod ním je pojistný kroužek. Když jej odstraníš ,buben sundáš.
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1521    
Zdravím...mám dotaz jestli je píst s pionýra stejný jak na jawetu? Od koupě mám na jawete válec a hlavu s pionýra...chcu tam dát originální valec a hlavu a nevím jestli mohu nechat píst. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
písty jsou stejné jako na 550 a 555, 05 a novejsi maji jiný pístní čep...bejt tebou tak bych vzal jawetackej valec a nechal ho vybrousit( u nas to vyjde na 350 komplet), a mas po starostech
 
 
Datum: 09. dubna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Steve &#174; : Hoď mi se pls tvoje icq..rád bych stebou porešil ten vyfuk... dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 7:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Svoboda      IP: uživatel9132    
čau ještě k té čz 175/487 předstih jsem sešteloval ale nechytá. Když jsem krátce zatroubil před nastartováním- najednou zabrblala (cca 1-2 sekundy) a po dalším zkoušení nechytla. Tak jsem ji napnul na nabíječku a nechal 19 hodin nabíjet. Odpoledne jsem ji zkoušel nastarovat to už chylta začala kouřit (cca 5 sekund) a už ani ho...no. Co je s ní? Žeby koupit novou baterii? Jinak teče z karburátoru a výfuku benzín jakoby uchlastaná. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já motorku vždycky zkušebně startuju takhle, to je nejlepší. http://www.youtube.com/watch?v=ONZ6GLBRMQc :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
chtelo by to tu baterku zmerit jestli je nabyta a na kolik, asi uz bude spatna jestli to ani potom chcipnuti nestartovalo tak je spatna baterie
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Cus draci... sehnal jsem motor... vyndal pist... ten je krasne cistej.. ale krouzky jsou jak papir.. a je to 6 vybrus... staci kdyz tam dam jiny krouzky treba z 3 vybrusu... nevadí to nečemu? Nejsou krouzky na 3 vybrus menší než na 6 ? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně dej je tam,ale nwm jak je chceš na píst vůbec nasadit
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole to mě poser :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsi blbý nebo se jen děláš? jak můžeš dávat kroužky s průměrem 38.75 na píst s průměrem 39.50......tvl přemýšlej....
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
cus draci....nevíte co s fichtlem když dvojka tahá a trojka ůbec ne??... už me to docela vytáčí že ta trojka netáhne xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.html - myslim, že máš tento problém
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo aspon vybrus
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce generalku :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9145    
Prosím chtěl bych poradit co dělat když můj fichtl (jawa 23 mustang) nejde do otáček. Našlápnout de ale po 2sec. chcípne a s roztlačením je to to samé. Občas škytne ale projet se na něm nemohu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9145    
Ucpaný karburátor a musel jsem vyměnit benzín
 
 
Datum: 08. dubna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podoný problém-co to bylo?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9145    
Tak dekuji za rady , už mi to konečně jede!!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nieje slabá iskra? alebo zaneseny vzduch. filtr?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9145    
tak všechno (svíčka-dobrá, trysky čisté, karburátor-čistý) vyčištěno a pořád nic
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Jina svíčka! zanesenej.. vejfuk... , zanesená tryska nebo karburator
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: MischelNikd      IP: uživatel8793    
CAu draci, pripravuju fika.. na cup... a chtěl jsme se zeptat... jak upravit vyfuk.. .tak aby to cvakalo co nejlip.. :-) jesi je lepsi... ho mit uplne vybrakovanej.. bez tlumiču.. a na konci... nejakou koncovku... nebo naopak... tam ty tlumice nechat.. vim je na to hodně názorů hlavne u těch 2T. Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni neni problem, bud azbestova nebo jina tepluvzdorna snura (kupr. sklolaminatova na vysokoteplotni pece), cerveny tmel na motory a nechat ho zaschnout (nejlip vyjet az den po aplikaci, jinak vyletiven jak pises), paskvily typu alobal a jine ale zatim nejlepsi volba se mi osvedcila zavitova paska (z teflonu)...jinak vyfuk je NUTNO spocitat a za provozu DOLADIT, ne to jen strelit od boku, detaily rozhoduji a sile koni, neni problem vypocitat a zkonstruovat 20 vyfuku a az 21 je vicemene ten "pravej"...ale vetsinou se dela (za predpokladu dobreho navrhu a vypoctu laufu) uz pak jen zkracovani vyletove trubicky...necht promluvi zkusenejsi, jen jsem to nastinil a poukazal na problematicnost, tim te nechci odrazovat protoze jak uz rekl Marek, lauf dela priblizne az 1/3 celeho vykonu (jak kone navic tak i kone ztratit) takze uprava se vyplati pokud se vi co a jak a PORADNE to udelat a odladit...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
jenom ze jak jinak to dobre utesnit? Obimkou to neudelam...:-( tmel to vyfluše :-(
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevadí,ale bude se ti to do budoucna blbě čistit..
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
TAkže asi fakt bude nejlepsi dam tam original... poradne vypalit vycistit že jo? a vadi něčemu.. když bude koleno priovareny k vyfuku na pevno?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Vejfuk u 2T motorů dělá až 30% výkonu. Pokud ho tam nedáš- moc ti to nepojede. Je to placebo efekt. Dělá to rámus ale nejede :-D http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-zaklady-navrhu-rezonancniho-vyfuku-komory.html atdy máš návrh
 
 
Datum: 08. dubna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
Nejlepší je laděnej,nebo do originálu udělej trychtýr a nakonec trychtýru navř trubičku o průměru 10 mm,výfuk zbav všech origo tlumičů,ten trychtýr je tam vevnitř přivařenej kvuli těsnnosti.trubičku pak zkracuj podle toho jak ti pude motor.at se ti daří tohle už mám za sebou.
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
všechny tlumiče tam nech a zevnitř ho pořádně vyčisti a hůavně utěsni spoj mezi tlumičem a kolenem
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4417    
cau, dnes jsem vyjel s mustangem a hrozne se dusil ze jel vlastne jen na jednicku tak jsem hned pri jizde za studena vytrhnul tu gum. hadici a jelo to hned lip - pak se zahral a kdyz jsem to tam vratil tak to jelo stejne jako bez ty gum. hubice- ani ne hur ani lip - mam tam normal karbec ale trisku tam mam 70 ne 68. ale jako nejede to tak jako driv ale jsem rad ze to aspon jede. jinak jeste volnobeh drzi ale kdyz pridavam pri rozjezdu plyn tak to jakoby se zacne dusit a az tak za chvilku ten motor na to pridani zaraguje- to me na tom taky stve- treba na krizovatce na semaforech je to na hovno. doma jsem ve vode vypral vzduch filtr ale asi koupim novy - to asi bude lepsi. jinak zarez jehli je na druhy zezhora a starty jsou dobry. jak to mam prosimvas poladit?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4417    
myslim gumovou hadici - tu propojku karburatoru a filtrboxu u mustanga
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
uplne normalne mate velkou bohatost smesi....dejte nový filtry,snizte hladinu a dejte trysku origo 68
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: karel zaloukal      IP: uživatel3741    
zdravim muzu se zeptat jakou gum. hadici mas na mysli protoze me to dela to sami a nevím cim to je a nevím jak to spravit prosím za odpoved
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ten filtr nikdy neper ve vodě kup nový a dej tam trysku 68 a uvidíš jak to s tebu poletí
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw pls nemate nakej typ na vyklepnuti vejfuku ? mam ho prohlej dovnitr a nevim jak bych to mel vyklepat. je to u uzsiho konce (u kolena) pravdepodobne omlaceny od nakopavacky. BTW jedna se o 638 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: Marzi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, celou zimu stál můj fichtl v garáži, tak jsem ho o výkend projel a jel bez problémů, až večer se mi nevracel plyn. Když ho nakopnu tak začne řvát, ale snížit plyn nemůžu. Nevíte čím to může být? ( Lanko na plyn taky už něco pamatuje =D ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
určitě vyměnit lanko a namazat pořádně tam nakidat oleja!!! a bude sa ti vracat pěkně
 
 
Datum: 07. dubna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
vyměn lanko troubo. nebo aspon namaž
 
 
Datum: 07. dubna 2010 7:26
 
<  180  181  182  183  184  185  186  187  188  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:00:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu