|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caute! potreboval by som vediet ze na 350/634ke jak je uchiteny budik. Na fotku vidite ze ako som to mislel a chcel by som vediet ze ci je to správne. Prosim aby odpovedali lidi krtoré to vedia na 100%
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:49
Datum: 20. března 2010 14:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ještě jeden dotaz...mám 555 a potřebuju do ní dráty a nypl je M2 ale kola to jsou klasický 555 takže drtáty by měli být 148xM2 jenže ty tu sesa nemá...nevíte kde bych je sehnal??a nebo jestli by tam pasovali ty co tu má sesa 156xM2
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:22
Jméno: pepa1
IP: uživatel8985
 čus hoši nevite proc me nechce jet babeta nevyte cim to moze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:57
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Já vím co s tím je. Je to rozbitý.
Datum: 21. března 2010 22:57
 Prázdná nádrž,chybí pedály,chybí řetaz,trochu více obsáhlejší dotaz by to chtělo draku.
Datum: 20. března 2010 16:21
Jméno: Herrtoll
IP: uživatel8988
 nejspis ti to nehazi jiskru. Mohla odejit civka v motoru nebo ta velka co hazi jiskru. Nebo by to mohl byt prerusovac. Me se to taky stalo. Bez nej to nepojede-stoji asi 200
Datum: 20. března 2010 10:46
 tak za prvý bych zkontroloval jestli hází jiskru pakli že ano tak přívod paliva.. a trysky...pak asi předstih.... svíčku... to je moc možností..  jen tak bezhlavě sem napsalt proč to nejee ..  to je blbost..  to je jak kdyby si přišel k doktorovy a řekl mě něco bolí...ale nevím co..
Datum: 20. března 2010 9:27
 zdary chlapaci schanim papipiry na cezet 125-476 a jeste sem se chtel zeptat jak se davaj masiny na veterany berou i nerenovovany masiny ale plne funkcni??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:57
 propi= profi
Datum: 19. března 2010 22:57
 propi renovace (vše ve stavu jak vyjela z fabriky) a nebo původní stav v jakém vyjela z fabriky...
Datum: 19. března 2010 22:57
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draci mám jawu 555 a vůbec mi nahází jiskru čím by to mohlo být? (Měnil jsem: indukční cívku, kondenzátor, kladívko, fajfku a kabely jsou neporušený.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:47
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 zkus ještě kontrolní žárovku připojit na svorkovnici ,máš tam 2 šroubky.Dej žárovku na jeden šroubek a kostru a šlápni měla byse rosvítit.To opakuj s druhým šroubkem.Když nic tak máš zkrat ve vinutí.Když ne hledej závadu v elektroinstalaci.
Datum: 19. března 2010 19:47
 nejspis se ti uklepal dratek ve spinacce
Datum: 19. března 2010 19:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 I tu tam mam. On normálně jezdil a najednou z ničeho nic přestal házet jiskru vůbec si s tím už nevím rady.
Datum: 19. března 2010 19:36
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 nezapoměl jsi na izolační podložku u kladívka ?
Datum: 19. března 2010 19:32
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Kabel jsem taky měnil a svíčky taky
Datum: 19. března 2010 19:27
Datum: 19. března 2010 19:24
Datum: 19. března 2010 19:24
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 skus jeste zapalovací kabel
Datum: 19. března 2010 19:23
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Zdarec mužu tymto ředidelm redit barvu dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:03
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Kua ja na barve mam napsani s6001 a ja mam c6000 nestane se nic
Datum: 19. března 2010 15:03
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 zaleží jakou barvu, na každé plechovce barvy je napsano jake ředidlo doporučuji
Datum: 19. března 2010 14:54
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 http://www.drostra.cz/?PID=8439&tabid=3
Datum: 19. března 2010 14:45
Jméno: tomec
IP: uživatel8975
 zdar draci mám čezetu 175/477 a nechce startovat, nastartuje tak jednou ze 30 šlapnuti a když nastartuje tak vydrží běžet jenom chvilku v nízkych otaáčjaác a potom chcípne. Jsou tam dané nové kroužky, zapalovani by mělo být ok jiskru to háže karburátor by měl být taky snad v pohodě skoušel jsem ho různe nastavit a furt nic. pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:30
 Může bejt jenom slabá baterka  .Když je slabá tak motor chcípá nebo špatně běží v nízkejch otáčkach,jak přidáš plyn sepne dobíjení a jiskra má větší sílu.
Datum: 18. března 2010 22:30
Jméno: tomec
IP: uživatel8975
 to gufero na klice sem vyměnil ale neměnil sem to těsnění v tom krytu ložiska co drží to gufero jemožné ze by to tama profukovalo?
Datum: 18. března 2010 22:05
Jméno: JA
IP: uživatel1380
 A gufera zkousels davat protoze sem mam podobnej pripad ne sice na CZte ale na Simsonovi a ten delal v podstate to stejny sem to rozdelal a je tma praskli gufero u kliki tak treba budez met stejnej problem
Datum: 18. března 2010 21:57
Jméno: tomec
IP: uživatel8975
 roztláčet sem to ještě neskoušel protoze byl na cestach napadly sněh
Datum: 18. března 2010 21:54
 na roztlačení chytá?
Datum: 18. března 2010 21:33
Jméno: Dominik
IP: uživatel1026
 Čaute draci.. Mám problém lil sem no pionýra benzín redený s olejem do husgvarny jelo to jak drak jenže otec mi už nadával že to má benzín do pili a ne to fichtla tak sem si koupil a naředil to s M2T to nechtělo jet cukalo to tak sem porcistil svíčku a karbec teď už to jede ale ten výkon je o proti tomu benzínu do pili hodně slabej myslíte že je to tím? Anebo je možné že toho oleje mám v benzínu moc ředil sem to 1:30 Prosím o radu.. Diky Dominik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 7:43
 sorry péro má pravdu m2t by měl bejt opravdu v poměru 1:35.Trochu sem to zmotal
Datum: 19. března 2010 7:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak M2T bych opravdu neředil 1:50..tím bych ředil tak 1:35 a tou husgvarnou tak 1:45-1:50
Datum: 18. března 2010 22:58
 M2T neni moc dobrej olej já na něj jezdil,ale pořád zajetej vejfuk a karbon na hlavě.Řeď 1:50
Datum: 18. března 2010 22:33
 to by vubec nemělo být poznat,já jsem zatím přecházel z m2t na agip mix,a rozdíl jen že to nekouřilo,a nemusel sem tolikrát dekarbonovat,jinak výkon se nezměnil
Datum: 18. března 2010 22:10
Jméno: Dominik
IP: uživatel1026
 No a když jsem tam cvrkl pul deci do husgvarny a deci M2T?
Datum: 18. března 2010 22:00
 no 1:30 je zbytečné podku něco nezaběháváš...ale výkon nezmění nic,jestli dáš víc nebo mín toho samého oleje,to je furt stejné
Datum: 18. března 2010 21:54
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 Čau Seso, měl bych dotaz, jak prodáváš na jawettu tu sadu lanek.Nedaly by se ty lanka koupist samostatně ?? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:16
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 zdar draci,potřeboval bych poradit.....nevíte jestli měla Jawa 550 stejnej držák indukční cívky jako jawa 555? .....jako rozměry...Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 21:37
 2 metre X 5 metru
Datum: 15. března 2010 21:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pánové mám problém. Dneska jsem zadělal výbrus vč. nového pouzdra. Pouzdro ručním soustružníkem udělané, čep tam jde rukou. Vše zadělám vč. kroužků atd. Dám tam karbec, jehla na 3. zářez, seřízena plováková hladinka. Předstih seřízen 1,6 a 0,4 vše přesně. Svíčka jiskru hází. Na startování to nechtělo chytit. Tak jsme roztlačovali cca 50 m. Po 50 m to škytlo (cca 4 výbuchy) a pak dalších 50 m nic. Dali jsme předstih 1,8 a 0,4. Opět nic. Svíčka je mokrá při tom ale jiskru hází. Nevíte co dělat, aby to jelo? Díky za rady. Jsem bezradný. Nic mě nenapadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:31
 hele mně připadá že nevíš která páčka.moc dobře vím co je axial,kde je,na co je.už před 10 lety jsme ukladali kliku is axialem do hummeru h1.ptám se tě proto protože je to nesmysl.pokud by byla klika suvně v ložiskách tak jo ale když je nalisovaná?pokud nekdo ty kartry obere o ty 2 mm jak je chceš zachránit?co převodovka?jak tam nacpeš válec?totěsnění budeš stříhat z krabice od televize?
Datum: 16. března 2010 18:05
 akorát jsi to zahrál do autu.něco si dřistnul a ted kličkuješ.stále jsi mi nevysvětlil funkci axialu na klice pincka
Datum: 16. března 2010 16:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pánové, díky za rady. Franky kontaktuju tě. Snad na to nezapomenu. Motor je po komplet GO. Před tím jezdil. Teďka tam je jen daný výbrus. Vše je dotáhnuté, těsnění pod válec jest také. Nevím ještě vše zkouknu.
Datum: 16. března 2010 7:32
 nevim kam bys tam chtěl dát ax ložisko.když máš volnou kliku v čepech tak ti chodí do stran 2-3mm tzn.pokud nekdo zbrousil kartry tak že to nezavřeš tak je mužeš vyhodit.nedělám machra to je tvoje parketa.
Datum: 16. března 2010 6:47
 postul: ventra nám na to chytne vždy i když mrzne.....u benzínu sem ještě neskoušel.....ale je to pěkně divoká směs v tom spreji...zlatý éter..škoda že už je zakázaný.
Datum: 15. března 2010 22:25
 Tě seru.tu nebudu sedět jak pul prdele v křoví.
Datum: 15. března 2010 22:21
 z jakeho duvodu mam mít karty u sebe?viděl jsi nekdy axiální ložisko?
Datum: 15. března 2010 22:07
 zas hovno.jako posledně.zas to nesložím kvuli axialu sakra sakra
Datum: 15. března 2010 21:59
 dělej chci jít taky spát.(do postele)ne do p...
Datum: 15. března 2010 21:54
 ale naftáky to moc nemilují
Datum: 15. března 2010 21:50
 vysvětli mi ten axial u pincka
Datum: 15. března 2010 21:50
 postul: ten startovací sprej je moc dobrá věc
Datum: 15. března 2010 21:40
 franky čekam na ten axial
Datum: 15. března 2010 21:38
 franky nesces ho pojebat do riti?
Datum: 15. března 2010 21:35
 vysuš svíčku nahřej ji a skus pomoct startovacím spreyem
Datum: 15. března 2010 21:20
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 a predti mto jezdilo?? jestli jo tak to v elektryce nehledej
Datum: 15. března 2010 20:07
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 presně todle mi to dělalo.. svička mokra, jiskra dobra.. problem byl v malo dotažený hlavě
Datum: 15. března 2010 19:42
 dal bych větší odtrh a předstich nechal
Datum: 15. března 2010 19:30
 myslim že elektřina, odkud to bouchá karbec nebo vejfuk?
Datum: 15. března 2010 19:30
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 na elektryku se vykasly!!! problem je vtom ze ti to pravde podobne nekde netesni bud pod valcem,karburatorem nebo pod hlavou koukni zespoda jestli to neni od benzinu
Datum: 15. března 2010 19:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus předstih 2,0mm a jehlu dej na první zářez shora hned ten první nahoře a pak to zkus nebo vyměň svíčku zkus dát N7Y jestli máš
Datum: 15. března 2010 19:17
Jméno: silvestr
IP: uživatel5028
 Zdravím. Ve stodole mě leží číza 250 sport. Je rozebraná ale v původním laku. Chybí motor, sedlo a možná ještě něco. Ale něco bych tam snad ještě našel. Prám se, zda to má cenu dávat do kupy. Je to bez dokladů- jak bych to mohl dostat legálně na silnice? Ale nechtěl bych tu ošklivou zelenou veteránskou spz. Ohledně té legislativy mě stačí, když mě pošlete odkaz na danou problematiku. Tak mám to složit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sežeň si motor, přepsatelné papíry na tu tvoji sportku. Přepiš papíry na sebe, dej do kupy motor (popř. přeraž čísla) jdi na technickou a nikdo nic nepozná. Barvu ti přepíšou bez problému.
Datum: 14. března 2010 19:45
 Nebo to můžeš někomu darovat.......
Datum: 14. března 2010 18:26
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 Ahojte, měl bych pár dotazu, prosím poraďte.
-liší se vnitřek motoru 05 od 20, 21, 23 ?
-oprava předních tlumiču, četl jsem, že jsou uvnitře nějaké mazničky, vím o silonech a ocelovém kroužku a vrchni maticich, kde tedy jsou ty mazničky a jak to vypadá ?
-když skládam předni tlumiče, kdy dotahuju pužiny, matice a ten zavit do kterých jdou pružiny.
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 23:30
 Zdarec mazničky na fíkach bejvaj schovany pod maskou předního světla sou to takový šrouby s kuličkou na konci,jestli je tam máš tak si jich určitě všimneš
Datum: 15. března 2010 23:30
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 Dík, ale právě se mi jedná o to kolečno na startování, zda je stejné a ty tlumiče jsem nemysllel na 05 ale na 23, nevíš jak to je s tou mazničkou ?
Datum: 14. března 2010 21:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tlumiče by se neměly lišit. Motor: je o 6mm uzčí než na 20-23. Má jinou hlavní a předlohovou hřídel, jiné kolečko s nábojem a myslím i to kolečko pro startování. Spojka je stejná. kolečka 2. převodu jsou stejná. Automat také. Klika je jiná oproti 20-23. Ale je ještě jiná než u pařeza. 05 je opravdový mix pařeza a moderních typů. špatně se shánějí díly. (vlastní zkušenost)
Datum: 14. března 2010 17:08
 cus asi blbej dotas mam sima s51 je tam nekde omzovac nebo poradit aby to jelo lip dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 19:57
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 kokni se na fichtla a na simsona simson je 20 let dopředu s technikou oproti fichtlovy fichtla mam taky je spolehlivej ale muj simson je spolehlivější napiš mi příklad v čem je fichtl lepší oproti simsonu jo já sem na tom válci najezdil 5000 bez poruchy a pořád jezdí bez poruchy
Datum: 15. března 2010 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to sračka nikdy to nepojede dobře...a když jo tak to bude mít životnost 1 rok
Datum: 14. března 2010 19:42
 ..omezovač LOL
Datum: 14. března 2010 7:10
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 muj mail je skypi23@seznam.cz
Datum: 14. března 2010 0:05
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 omezovač tam neni jestli chceš aby jezdil lip tak udělej GO já tam mam 60ccm 2 kanál a 17 zub. kolečko a jezdi mi to hezky mam sílu i rychlost 80 mi stačí kdybys chtěl ještě něco tak mi napiš na mail
Datum: 13. března 2010 22:02
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 Cus hele ma m problem s jawou 20 jede jenom do velkych otacek na mali to chcipa a jen do kopce kdys jede do tahu karbec a svicka a predstih ok newite co stim ja klidne to skusim jeste přeřídit plss poradte diky moc BOB
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 19:50
 spíš malá
Datum: 13. března 2010 19:50
 velká nebo malá hladina v plovákovce
Datum: 13. března 2010 19:50
 zdarec mam špatní pouzdra u jawy na předních tlumyčích a chcu je vyměnit,ale mě nejdou vytahnout soutam uplně na tvrdo.dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 19:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tady moje icq:449917496 nebo skype:mare_bode pridej me ja ti to nak popisu...
Datum: 13. března 2010 19:05
 jawa 21
Datum: 13. března 2010 18:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jaka jawa?pionyr?
Datum: 13. března 2010 18:41
 čao hoší ted si asi reknete ze sem vul ale nejak sem mimo.. v predni vidlici maji byt dve silonova pouzdra ale ja sem tam mel jen jedno v kazde mel sem navod na rozdelani atd z internetu a byl to navod na neurcenej typ.. ja mam jawu 555 a mozna u 555ky je jen jedno v kazde trubce nevite nekdo jak to tam je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 22:45
 jjo je to 16 cm ale nevedle sme jestli aji u 555ky tak diky moc
Datum: 13. března 2010 22:45
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 U 555 jsou v každé vydlici dvě. Jendo hned u kraje a druhe se mi zdá že 16cm hluboko někde to mám napsaný, ale už nevim kde mylsim že to bylo tech 16. Sám mám 555 vím o čem mluvím
Datum: 13. března 2010 18:51
 Zdravím,dělám Generální,Střední i běžne opravy motoru značky jawa...20,21,23 pote ještě 250 panelky a sportky...mate-li někdo zájem urcite napiste doba opravy max.14dní pripade zajmu kontaktujte meil a poslu podrobne info. ma cena 50kč/hod
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 19:27
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 říkam to bych musel videt
Datum: 15. března 2010 19:27
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 Tak to bych koupil byt tebou novou....nevim rikam to bych musel videt
Datum: 14. března 2010 20:14
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 to bych musel videt
Datum: 14. března 2010 20:08
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 kartery vymenim a s klikou nevim co mas....
Datum: 14. března 2010 20:05
 PRO:borek...zanech mi zde meil nebo mi ho posli na muj meil nejak se urcite domluvime
Datum: 14. března 2010 10:17
 to si kazdy spravi ale zacatecnici maji treba problemy tak jim chci pomoci...me jde jenom o to aby se tito stare stoje udrzely na svete...
Datum: 14. března 2010 10:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to bi sme si asi kazdy mohli takto napisat ze opravujem toto a toto sak to si kazdy spravy sam no ne?
Datum: 13. března 2010 22:36
Jméno: DK
IP: uživatel5299
 Kolik ti prosímtě je?, typuju, že zas někdo mladej co?
Datum: 13. března 2010 16:32
 Zdravím,mám 250 jawu sportku a normalne ji nastartuji na volnobeh vse ok,ale pote pridam ctvrt plynu a jako jaks taks v klidu a pak otocim vice plyne a zacne se mi to dusit...poradte pls cim to muze byt...predstih sestelovany karbec cisty svicka nova kladivko nove...vysokonapetovy drat z indukcni civky novy fajfka taky nova muze to byt indukcni civkou???dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 10:18
 diky za rady...bylo to tesnenim mezi karburatorem a valcem diky moc
Datum: 14. března 2010 10:18
 mel jsem motor na tomto stroji a delal mi to same,ale nemenil jsem zapalovani,indukcni civku,karburator takze zavada musí byt v tehlech trech soucastach skusim vymenit jeste to tesneni a cely karburator popripade indukcni civku,nepomuze li toto tak zavada je v zapalovani ale jinak diky za rady
Datum: 13. března 2010 15:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 L.-> stalo se mi to u 3 stroju 1- jawa 250/353, 2- jawa babetta 207, 3- jawa pionyr 555 a u vsech trech to na volnobeh slapalo jako hodinky ale jak se pridal plyn zacaly se dusit u vsech 3 to vyresilo tesneni takze tato zavada mozna je
Datum: 13. března 2010 14:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli motor startuje a má pravidelný chod na volnoběh, tak falešný vzduch nepřisává. Může být poucpaná, poškozená nebo nevhodná hlavní tryska. Podívej se na vzduchový filtr jestli není silně znečištěný nebo vlhký, ale občas se stává, že to někomu nasaje kus hadru nebo igelitu, který mívá pod sedlem, a potom to také nejde vytočit. Indukční cívkou to může být také, na konci kabelu, když sundáš fajfku to musí hodit silnou modrou jiskru, je-li slabá fialová, něco není v pořádku. Případně zkus ještě vyměnit kondenzátor a zkontrolovat veškeré kontakty a dráty související se zapalováním. Také se stává, že je někdy opotřebovaná spínací skřínka, motor při vytáčení vynechává a problikává kontrolka dobíjení, když na klíček zatlačíš rukou, tak to jde normálně.
Datum: 13. března 2010 12:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud mas karburator sestelovany dobre tak jeste zkus vymenit tesneni karburatoru mezi motorem a karbecem je mozny ze ti to prisava vzduch
Datum: 13. března 2010 11:21
Jméno: anonym
IP: uživatel7996
 ja bych se chtel zeptat jestly vadi dys sem na babetě 207 startoval vrtačku po směru hodinovych rucicek dys se to ma tocit na druhu stranu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:27
 tocil jsi dobre do prava a aji kdyby ne tak by se myslim nemelo nic stat
Datum: 13. března 2010 10:27
 co ja vim tak si to tocil dobre,po smeru (do prava)
Datum: 12. března 2010 22:42
|



|