česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  213  214  215  216  217  218  219  220  221  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
ahoj potřeboval bych poradit teď sem postavil motůrek ale mam problém, nejmenší předstih mi jde nastavit 2,8 a to je fakt max co dám mín uz nejde už se mi opírá cívka o tu horní upínku. co stím? zkoušel sem jinou vačku jiný magneto jiný kladívka jinou cívku a prostě už nevím co sttím:-( prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
taky jsem se stim par krat setkal tak jsem dal jinou vycku a bylo, on je taky broblem vtom ze tam je ten kolicek aby magneto sedelo na klice kme ma a ma to trochu vuli a vacka miva taky vuliv magnetu tak to musis povolit vacku a magneto a otoc to co nejvic doprava jak jdou hodiny jestli se nepletu a drzto tak a utahni to pak to skus nastelovat vnejhorsimby slo sundat magneto a vyhodit nen kolivek a musel bys to kousek pootocit a pak utahnout aby to zvedalo driv kladivko
 
 
Datum: 10. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
a aký maš motor 05 21 23?? skus prehodiť cievky medzi sebou ta čo je na bzučiak tak je malá ta sa k prepážke možno zmestí i mne do 05 za frasa nechcelo pasovať z 21 zapalko
 
 
Datum: 09. září 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Aber      E-mail:      IP: uživatel1517    
Zdravím všechny fichtlaře! Potřeboval bych poradit, když jedu tak ve vysokých otačkách me fichtl (mustang) přestává tahat, vždycky to tahá a pak najednou přestane, pak zase začne tahat a hned zase ne, prostě to cuká (jak kdyby chvilkama vypadávala jiskra). Trysky jsem čistil a karbec mám čistej taky, poradťe prosím. A ještě mám jeden dotaz, kdž se dívám na videa s fichtlem tak někteří tam maj sportovní vzducháč, já když sundám ten plastovej sedej kryt, tak po přidání plynu se to dusí. Víte cos tím?? PŘEDEM DĚKUJI VŠEM ZA RADY A ODPOVĚDI!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1201    
cau..hele tak s tim si nedelej starosti...mi to delalo taky...musis hlavne PORADNE procistit ty trysky....poradne vydrhni svicku nebo dej pokud mozno novou...zkontroluj benzín...a jeste pokud nemas filtr k hadicce je to take plastove..tak si to kup..bo ti bordel z nadrze ucpava trisky..a kdyby jsi mel plnou nadrz a netekl benzin tak musis benzin zase vypustit. a profouknout kohoutek nebo kup nový.vsechny tyto problemy jsem mel a uz mi to slape jak hodinky..kdybys chtel jeste poradit napis na icq 341-941-375..
 
 
Datum: 10. září 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar. tak to je jasný.Bud ti tam neteče benál takže nádrž a kohoutek -vyčisti a nebo plováková komora -pošteluj.Jo a ktěm sportovním filtrům.může to být tím že ten sport. filtr tam přivádí moc vzduchu na málo benálu-zvedni jehlu
 
 
Datum: 10. září 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Aber      IP: uživatel7335    
Kdyz jedu ve vysokych otackach a vypadava to tak zkousim zmacknout plovak na preplneni ale nic to neudela ikdyz to mam zmackli.
 
 
Datum: 10. září 2009 6:51
 
 
 
 
Jméno: rambo      IP: uživatel7328    
to vypadávání mi dělalo taky je to moc vysokímy otáčky tede u mně to tak bylo nestíhalo zapalování
 
 
Datum: 10. září 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: Ibike      IP: uživatel7334    
Vyzera to byt na nedostatok paliva v karburatore.Skus prekontrolovat hladinu a ci nie je upchata diera na ihlu.
 
 
Datum: 09. září 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau potřebuju poradit jak mají být nafoukaná kola u Mustanga. Předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
jestli od me chcete slyset nejaky konkretni cislo,tak ste na omylu........ja foukam kola podle vlastností pneumatik......a foukam je tak,aby to nemelo zbytecne velkej valivej odpor a zaroven aby to nebylo moc tvrdý a nevylítaval sem ze zataček.......treba stary barumky stacilo foukat neco pres 2 atm,ale co sem mel vzadu tu vykur..enou MITASku,tak tu sem foukal skoro 2.5atm aby to aspon trochu jelo.......kvalita gumy ma strasnej vliv na výslednej výkon motorky.......a ja osobne rikam MITASky uz nikdy......proste nejedou.......stary Barumky jedou lip
 
 
Datum: 09. září 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když jezdíš v 1 tak by měl být předek na 1,6 a zadek na 1,9 a ve 2 by měl být předek na 1,9 a zadek 2,3...ale já dávám předek na 2 a zadek na 2,3 ikdyž jezdím sám...
 
 
Datum: 08. září 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Zdravím všechny.. mám tak trochu problém s mojí čízou 477.01, po čase jsem ji vytáhl a nechce mi naskočit.. jiskru to dává, benzín tam jde, ale ani neštěkne.. nevím co s tím..:-( Akorát je fakt, že když přeplavím plovákovku, tak mi kape benál z tý pryžový objímky co spojuje karbec s filtrem. Můžete mi prosím poradit, na jaký hodnoty máte kdo seštelovanou svoji čízu? Mám na mysli předstih odtrh a bohatost směsi. Díky moc všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: EssoSk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skús podliat valec.... benzín do striekačky a vstreknuť ho do valca cez sviečku.... daj nazat a skús kopať....ak odpáli tak kop dalej
 
 
Datum: 08. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
zkoušel si jí roztlačit? Jestli před tím jezdila,tak si jí nejspíš jenom ulil
 
 
Datum: 08. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih 2,9 mm před Hú, odtrh 0,3 mm, bohatost 3/4 otáčky. že benzin přetéká z manžety k filtru je normální
 
 
Datum: 08. září 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mám problém s mustangem, po nastartování neudrží volnoběh a pokud nepodržím plyn tak hned zdechne, filtr je nový, karbec je čistý, vzduch nikde nepřisává. Pokud přendám karburátor z druhého fichtla, který jezdí v pohodě, jede i tenhle dobře, volnoběh OK. Přendavám jen karbec, šoupátko s jehlou zůstává stejné. Už fakt nevím, čistil jsem to mockát, ikdyž přehodím trysky z funkčního karbu nedrží to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šoupátkem to není, si to přečtěte znova borci, nejsem amatér :-D zkusím tedy karbec povařit :-) profouknul jsem ho už několikrát, dal bych ruku do ohně že je čistý. uvidím...díky
 
 
Datum: 08. září 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: DIGI026      IP: uživatel7316    
Myslím že máš na šoupátku vymačkaný důlek od šroubku kterým se šteluje volnoběh!I když máš volnoběh na doraz tak do šoupátka netlačí tudíž ani nedrží volnoběhKoukni na to šoupátko v místě dosedu jestli je rovné!
 
 
Datum: 07. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyvař ten vadný karburátor v octové vodě.....bude uplně čistý...ten bordel ti před očima vaplave na hladinu....nejdřív ho samozřemě rozeber :-D
 
 
Datum: 07. září 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
tak si nastav volnobeh..x)xD
 
 
Datum: 07. září 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,mam Jawu 21 a mam buben(střed kola) s dírami na 3mm špice myslíte že to můžu provrtat aby se mi tam vlezly špice 3,5 mm (3,5 mm se tam nevlezou) nebo to mám nechat být ? a jakou maj ty 3,5 mm výhodu? a když bych tam nechal ty 3 mm tak musím mít ráfek s dírama na 3mm nebo může být 3,5 mm? moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: krosar11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw SESO vim, ze ses ted dost zaneprazdnen, ale vcera jsem si u tebe obednaval loziska, gufera tesnici krouzek nakopavacky a navlek nakopavacky a prisel mi jenom ten prvni automatickej e-mail a druhej dokdy by to melo dorazit mi neprisel. Tak se chci ujistit, ze k tobe nic nedorazilo, abych to neobednaval znova a neprislo mi to dvakrat. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ted uz to mas na mailu
 
 
Datum: 07. září 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Péša      E-mail:      IP: uživatel7305    
kyvka zadního kola srry zapoměl jsme ríct odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Péša      E-mail:      IP: uživatel7305    
Čau psl vim že vam to příde trapný ale mohl by mi nekdo na e-mail napsat jak se dela kyvka na Mustangu po případě poslat naky odkaz. DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7310    
fikusi on mysli jak repasovat zadni kyvku,ne tlumice......a k tem tlumicum.....je to pakarna.......delal sem to jednou a pak to slozit je masakr.......divim se ti ze se s tim sereš....dneska po vlastni skusenosti tlumice vymenuju za funkcni a ty vytekly vyhazuju........
 
 
Datum: 07. září 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cus myslis asi tyhle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html jeden starej co jsem mel navic tak jsem ho rozebral a jen jsem nechapal jak to tam ma vsechno bejt tesneni jsem zadny nenasel asi uz bylo totalne rozpadly olej zadne jen bordel tak jsem ho vyhodil a na fikoj je necham radeji nekde spravit doma to vzdavam nechapu jak to funguje
 
 
Datum: 07. září 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7300    
blbě
 
 
Datum: 06. září 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: motorex      IP: uživatel6843    
Čau kluci mám problém teče mi olej z převodovky ke klice. Jde nějak poznat jestli to teče guferem nebo mezi kartery aniž bych měnil gufero? Dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
reknu ti to takhle gufero stoji par korun a vymenis ho anis bys to musel pulit tak newim co resis
 
 
Datum: 06. září 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: kuba20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam problém s fichtlem,nechce chytnout ale hází jiskru jak kráva.předstih a odtrh mam dobrej ale jenom střílí do výfuku a nechytne už sem měnil co šlo a pořád nic.předstih mam 1,6 a odtrh 0,45 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: kuba20      IP: uživatel600    
kouknu na to
 
 
Datum: 07. září 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
karburator bud filtr nebo benzin i trysky
 
 
Datum: 06. září 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....potřebuju poradit....už 5 dní si nevím rady z Mustangem....přijel jsem domů, zaparkoval do garáže a šel dom.....další den sem přišel a už jsem ho nenastartoval....zapoměl jsem si zastavit kohoutek na benzín....nevím co s tím může být.....když tlačím tak to po sto metrech ve vysokých otáčkách párkrát blafne ale pak nic :-( nevíte co s tím může být? díky moc.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
sekly plovak
 
 
Datum: 06. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
ja si myslim,ze je to normalne ulitý.....skus to strcit s vyplim benzinem a skus trosku sklepnout svicku 0.4-0.5 mm
 
 
Datum: 06. září 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ja si myslim ze by to mohla bejt inducka, ale nevim..v karburatoru to asi nebude, spis elektrikou.
 
 
Datum: 06. září 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry....sem se překlep....
 
 
Datum: 06. září 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic :-(
 
 
Datum: 06. září 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel692    
Taky mi to dalo mnel jsem praskly pistni krouzky koukni na ne
 
 
Datum: 06. září 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic :-(
 
 
Datum: 06. září 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zkousel si jinou svicku?
 
 
Datum: 06. září 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: máca      E-mail:      IP: uživatel7174    
mám dotaz vyjížděli mustangové z vyrobní linky červení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7004    
Tak sorry já vým jenom o tech co sem vymenoval.O modré a bílé nevím.O bíle vím jenom zmínku ale to sem myslel že ta bílá je určená pro zahraničí
 
 
Datum: 05. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To není pravda co říká honza....samozřejmě že vyjížděli mustangy červené, má ho kámoš v oreginál barvě červeného ale taky vyjížděli ještě žluté a nebyly to golden sporty. Taky ještě modré, bílé a oranžové.
 
 
Datum: 05. září 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všichnji mustangové co se prodávaly v česku měli od tmavé červené až do takové měco mezi červenou a oranžovou .Jediný golden sport byl žlutý
 
 
Datum: 05. září 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel5457    
čawte akú ma hodnotu ten pionier ved je čisto nový http://www.jawaczownersclub.co.uk/images/image00019rk9.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajic13: lebo je to licens Jawy ako aj tá motorinka a boli vyrábené v indie,ako YEZDI zo ceského slova jezdi!! :-D http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C22%5Cbikepics-1156581-full.jpg motor jawa 05 iny krabec v rámu jawy 555 s plecharinou+nádrz z jawety sport :-D http://www.motogrupa.cz/images/yezdi/img-roadking.jpg YEZDI roadking http://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/18815d1212485028-where-can-i-find-yezdi-roadking-1.jpg z 175/477 http://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/106592d1235969276-my-monster-yezdi-roadking-dsc00018.jpg YEZDI s motorom z JAWY 350http://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/52524d1222233849-yezdi-350-thread-10092008-001-.jpg a este jedna pekná motorinka JAWA 50 JET http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/export/jawa-50-yezdi-jet-indie-01.jpg a este vela vela vela.....
 
 
Datum: 05. září 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-motocykly-a-soucastky-na-vyvoz-export-romet-ogar-200-indian.html
 
 
Datum: 05. září 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: ajo...ten motor vypada uplne stejne az na tu nakopavacku....
 
 
Datum: 05. září 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepsie ma zaujimalo tá sedá motorinka v zadu,má taky podobny motor ako pio. ale má asi inú prevodovku a má start páku na lavej strane... http://www.motogrupa.cz/images/yezdi/img-colt.jpg
 
 
Datum: 05. září 2009 8:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepsie mi zaujimalo tá sedé motorinka v zadu,má taky podobny motor ako pio. ale má asi inú prevodovku a má start páku na lavej strane... http://www.motogrupa.cz/images/yezdi/img-colt.jpg
 
 
Datum: 05. září 2009 8:34
 
 
 
 
Jméno: fek      IP: uživatel4699    
xD
 
 
Datum: 04. září 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni pionyr!!!
 
 
Datum: 04. září 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Čau draci! Na jednom mém motoru mám nějaké divné zapalování. Nosníkem zapalování nastavím předstih co největší, ale stále pálí až ZA horní úvratí. Jaké věci to mohou způsobovat? Vačku jsem zkoušel dát jinou z druhého motoru a je to pořád stejné. Kladívka nové i staré. Nic nepomáhá, nevíme si s tím rady. Další problém mám na druhém motoru, ložisko u kliky v pravém karteru nedrží, protože se v něm to staré protáčelo. Nemáte nějaký fígl jak tam zase správně upevnit to ložisko 6303/C3? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Vačka je určitě z motoru 21. Zítra vše překontroluju. Děkuju za rady, doufám že to staré lepidlo ještě něco slepí :-D
 
 
Datum: 04. září 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
vacku si si mohol vymenit druhu zo stareho zapalovania z 550,555,05 , na 20,21,23 je trochu ina, alebo mozno nemas ten kolik na klukovke co drzi rotor(magnet) a pretocil sa, no musis to skontrolovat, predstih daj 1,2mm - 1,5mm,,,, inak to lozisko upevnis dobre ked do kartru nabijes jamkarom dierky kladivom ,a potom to lozisko pojde dnu tazko a malo by drzat... ;-)
 
 
Datum: 04. září 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se jestli je dobre upevnenej rotor a jestli je vacka v vyrezu,jinak to lozisko zalet lepidlem na loziska a uz se protacet nebude
 
 
Datum: 04. září 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Cooke ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hosi,jak mam udelat ty zlate ozdobne linky na parezovi diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Dělal jsem linky na panelce,koupil jsem si v prodejně autopříslušenství zlatou samolepicí linku.Má to šířku asi 3 mm,tak jsem to rozstříhl po dýlce napůl.Vypadá to suprově.
 
 
Datum: 04. září 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no ja je delal tak ze jsem koupil v papirnictvi zlatej lihac - pernament za 56 kc - a pak jsem izolepou udelal z obou stran tu linku a normalne nakreslil - vpada to pekne - z 1 metru to neoznas kdo to delal . ale nesmis to pak lestit lestenkou - voda a sapon nevbadi. ale bacha jakou izolepu pouzijes - aby ti nestrhla lak - takze s nejakym neagresivnim lepidlem
 
 
Datum: 04. září 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to ma bejt poradne tak to nech udelat u linkare,je to mnohem lepsi
 
 
Datum: 04. září 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel5844    
zdar draci, mam problem nedavno sem u fichtla seštiloval volnoběh známý mi poradil at tu pružinku utahnu co to de a pak o jednu a pul otacku povolim. Udelal jsem to a super, vše je ok, fíka můžu držet jen na spojce aniž bych přidával plyn jako dřív a nechcípne mi a chytá na 1. našlápnutí ale tak po půl hodině jízdy se to zahřeje a upadá to do malejch otáček a chcípá když zastavim. nevíte čim to ? motor mam z 555 pařeza. díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel7279    
ok díky za odpovědi dneska to seštylujuju znova po zahřátí motoru jinak výbrus budu delat na podzim
 
 
Datum: 04. září 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
To je tím, že máš štelovat volnoběh až po zahřátí motoru, takže ho zvětši a bude to OK.
 
 
Datum: 03. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: EMIL      IP: uživatel7271    
ten tvuj motor je je us vyhoneni ...to che dat novy vybrus valce koplet vsechno s tesnenim ...delalo mi to taky a pojede ti to lip...ale musi ho dobre zajet
 
 
Datum: 03. září 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, známý mi přivezl mustanga na zprovoznění, všechno jsem prošel rozebral vyčistil, jede suprově ale jediný problém je že nedrží volnoběh, chytá na nakopnutí, ale pokud hned nepřidám plyn tak chcípne, karbec a sání je čisté, štelovacím šroubkem volnoběhu to nejde vyladit, vůbec na to nemá vliv, pokud přidám po nastartování plyn a držím vyšší ale konstaní otáčky motor se po chvilce sám zadusí, jako bych plyn neměl. Musím pořád ubírat a přidávat plyn, jinak zdechne. Na silnici, pokud na něm jedu dá vpohodě 60km/h, ale jakmile zastavím a pustím plyn tak chcípne. Můj osobní tip je nějaká chyba v elektrice, ale jistru hází, svíce je nová, odtrh byl nastavený hodně, na 1mm, stáhnul jsem ho na 0,4 a žádný rozdíl, to samé předstih. Už fakt nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Whistler sám sis odpověděl a ještě udělej jak TI radí fíkus!
 
 
Datum: 03. září 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ten karbec sundej rozeber a vsechny ty kanalky poradne vycisti ja to delam rozprasovacem na vodu nastavim proud napumpuju a pak to prostrikam a karbec je poradne vycistenej. V elektryce problem nehledej este by to mohlo bejt tim ze to nekde netesni a nebo ti tam jde moc benalu
 
 
Datum: 03. září 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
ja by som povedal ze ti to niekde bere falosny vzduch, za hlavou, za valcom, pod karbecom ,nad kolenom.... ked to nastartuje tak to ziskava otacky vdaka tomu falosnemu vzduchu, teda sa neda ani dobre nastavit ,skus to poriadne pretesnit.... :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šoupátko se šroubkem normálně zvedá, výsledek je akorát že po nastartování to vyletí do vyšších otáček(nasteveným šroubkem - přizvednuté šoupátko) a pak to zdechne stejně jako při normálním volnoběhu, trysky jsou OK, teď jsem zkusil trysky z jiného fíka(volnoběžnou) a udželo to volnoběh o chvilinku déle, nejspíš bude zanesený kanálek od volnoběžné trysky, večer na to mrknu. Díky za rady, v elektrice to nejspíš nebude, nemá to logiku. Bude to chyba volnoběžné trysky v karbecu, protože jakmile přidám plyn běží to na hlavní trysku OK
 
 
Datum: 03. září 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
podle me to bude tim ze je soupe v karburatoru uz vymlaceny o ten stelovaci sroube, tak se ten volnobeh pokus nastavit tim sroubkem co je na lanku (nad soupetem)
 
 
Datum: 03. září 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
ja bych to videl spis na karbec - neuchlastava se to? mas spravne trysky? kdo vi kdo s tim co delal pred tebou...
 
 
Datum: 03. září 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam problem se svim simalem s 51 enduro jiskra krasna, benzin tece ale za ziviho boha nenaskoci ani na nakopnuti nebo stuchnuti pls poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
spatne nastaveny predstih, nebo vadna svicka. nektere vady svicek (probijeni) se muze projevit az pod tlakem. venku normalne hazi a namontovana v hlave pri kompresi nedava jiskru.
 
 
Datum: 03. září 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: mahu22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caute draci,..hele potreboval bych pomoct..mam doma chrchla a nevim co s nim je...za studena jde v poho nakopnout ale jakmile chvili jezdim uz to nejde..a to je jeden problem..ted ten horsi..tedkom se mi to nejak podrbalo a dela mi tohle..vzdycky jak ho nakopnu tak strasne rve a po chovili se uklidni..nakopnu znova a jde to v pohode ale za chvili to zase rve a nemuzu radit protoze mamcvysopke otacky..a nevim co s tim protoze lanko je uplne volne..a sroubek na druhem noci lanka je tez serizeny..a pry mi tam jde hodne benzinu a malo vzduchu..muezte pls pomoct?piste pls na icq: 341-941-375..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus promazat šoupě v karbecu a potom s nim zahejbat v karbecu nahoru idolu než tam natočíš víčko.Teplej fichtl špatně chytá.
 
 
Datum: 03. září 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spíš bych to řekl obráceně-hodně vzduchu málo benzínu ..to mi dělalo taky a nebylo to nic jiného než ucpaná triska
 
 
Datum: 03. září 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
to by mohlo byt bud lankem od plynu - bud tam nemas vuli, nebo jde zruha a spatne se vraci, nebo se ti seka soupatko. rozeber karbec a zkontroluj to
 
 
Datum: 03. září 2009 17:04
 
<  213  214  215  216  217  218  219  220  221  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:29:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu