|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pedros18
IP: uživatel1412
 ZDAR mam dotaz pro opravdove fajnsmekry,u 350 me desne huli levej vejfuk,mlha jak pes a pravej temer vubec,leju tam mogulackej modrej volej takze by to moc hulit nemelo,kdyz se ohreje,temer nehuli ani jeden...ale jako jede porad stejne pekne..takze prasklej simering bych vyradil no nevim no...poradte please...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:36
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ja taky mazu s tim modrym mogulem.. a kdyz je to studeny tak to traky huli jako svina ale jak se to ohreje tak ni  asi to bude tim olejen
Datum: 05. května 2009 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 mas ucpanej pravej vejfuk
Datum: 05. května 2009 17:54
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 4est draci,mám takovej problémek a sice při jízdě se můj pionýr chová jako když jde málo benzínu zdechá to a cuká,a přitom je svíčka mokrá jak svi..,nevíte kde je "zakopán pes"
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 16:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel6000
 moze aj svicka aj predtih ,inducka barco,ale skus najprv vicistit karbec,ale ne ze vicistit ho z venku  prevukat vsecky kanale kompresorem.
Datum: 05. května 2009 16:49
 rozladeny karbec...nizka hladina...zaspinene trysky.....vyzkousej uvidis....
Datum: 05. května 2009 14:59
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čus draci, mám mustanga, má najeto 8000km, je to po dědovi co jezdil jen do kostela a z5. Je zachovalý úkazkový kousek.... Rád se chlubím jak chytá a jede. Asik před dvěmi týdny začal zlobit. Jako studený chytne na 1 kopnutí... Jak se zahřeje tak nechce chytit, musim ho roztlacit... Nikdy mi to nedělal. Předstih a odtrh je OK. I jak je teplý tak táhne jak čert takže to asi ne ale mne napdá max svíčka ale mám tam 15 takže to by taky mělo byt dobre na fichtla..takže nevím chlapi pls poradte... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 10:36
Jméno: Dr.Kokos
IP: uživatel5995
 Zdarec......Tento problém má každej mustang ja mam to stejny.Ale skus tam dat jinej druh svičky (studenou neo teplou)jestli máš t teplu dej tam studenou
Datum: 05. května 2009 10:36
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 hlavne se do toho nevrtej!!!!!! muze to bejt starej(zanesenej) vzduchovej filtr=moc bohata smes=za tepla nechytí=kup novej a vymen ho!!!!
Datum: 04. května 2009 22:16
 ehm, teplejsi svicka = za tepla bude chytat jeste hur... ta 15 je taknak idelani , se 14 uz miva fik za studena problemy...
Datum: 04. května 2009 21:01
 To mě to dělá u S11 něco podobnýho - svíčka N14C nová (a sťuknutá na cca 0,4mm), motor docela vaří (jednou se nedalo sáhnout dokonce ani na karburátor!), elektrika a karburátor v pohodě (jezdilo to perfektně a pak jsem přišel po pár dnech a vynechávalo to apod.). Stačilo dát novou svíčku, ujet cca 10 km (bylo to líný a občas nechybělo moc k tomu, aby se z toho kouřilo) a teď už to jezdí perfektně. Nevim čím to bylo, ale radši to neřešim (neni důvod) - v hlavě válce mám špatnej závit (svíčku šroubuju tak 10 minut) + teď to jede dobře, startuje nejhůř napotřetí. Když je to teplý, tak prostě víc zatáhnu za plyn a hned chytne. Mimochodem po těch 10 km to už skoro vůbec nevaří, motor je chladnější (jako kdysi, ale sáhnout na něj po hodině jízdy opravdu nejde....to byly časy, měl pořád o něco málo víc než tělesnou teplotu), táhne perfektně,... Asi si to muselo sednout  A ,,dobře'' to začalo jezdit potom, co jsem jel po rovince skoro na plnej plyn na jedničku - doteď to nepobírám. Zkus jinou svíčku (nevim na kolik se musí srážet u fichtla, ale myslim že to bylo taky 0,4mm)
Datum: 04. května 2009 21:01
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zkus jinou svíčku, možná teplejší, N17C
Datum: 04. května 2009 20:14
Jméno: Dejv_CZ
IP: uživatel3202
 mozna je tam moc smesi a nebo je to tou svickou ze je zaolejovana zkus novou....
Datum: 04. května 2009 19:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak jsem uz tady psal nedavno dela mi to porad to sami svicka i po dlouhy jizde je skoro do cerna a pripadami ze smrdi olejem coz je divny benzin mazu 1:50 castrol svicku jsem skousel jinou a je to to sami tim to neni ale v prevodovce mam vic oleje tak mam takovej dojem jetli to neni tim?? gufera jsou novy motor po GO a kdyz jedu treba skopce nebo porovine uberu na chvili plyn a pak pridam tak to chvili trva nez se to vzpamatuje tak to uz se mi nezda ze by to bylo til ze mam moc oleje v prevodovce nemuze to bejt elektrykou ze to pali 1,4 pred horni uvrati?? motor chdi do velkejch otacek a tahne tak normalne jak b mel jen kdyz se zahreje do kopce tak se mu nechce nez zase povichladne. Jehlu jsem dal co nejniz a hladinu mam neparne vetsi nez ma bejt. svicka je nekdy svetlejsi nekdy tmavsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:27
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ta vyšší hladina v plovákové komoře taky není dobře. Jestli máš orig. trysky ,tak ta jehla patří na II.z vrchu .
Datum: 06. května 2009 14:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skusim profoukat filtr ale je pomerne cistej nema moc najeto a stou jehlou se mi o nelibi uz jsem to skousel a bylo to horsi skoro stejny. Tim olejem v prevodovce by to mohlo bejt tak uvidim nechce se mi ti odpoustet a este me napadla takova vec utesnil jsem suprove koleno na valec i na vejfum tam to na 100 procent tesni a na konci vejfuku jsem dal azbestovej provazek kolem dokola mam ten novejsi vejfuk serizli tak jestli treba nestihaj odjin spaleny pliny z valce a pak to zacernuje svicku?? ale od vyroby to bylo utesneny ne??
Datum: 05. května 2009 17:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já bych dala jehlu na II. zářez a po ohřátí motoru bych seřídila volnoběh.Ta vyšší hladina oleje v převodovce škodí guferům.
Datum: 05. května 2009 7:33
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 mas moc ucpanej vzduchovej filtr....zahod gumovy vicka co mas na airboxu.....
Datum: 04. května 2009 22:20
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 Vypadá to na moc bohatou směs nebo ti to tahá olej z převodovky...
Datum: 04. května 2009 19:34
Jméno: Daniel
IP: uživatel5471
 Hoši, prodává někdo páčku přední brzdy na dandynu? Nutně potřebuji! Když tak icq: 408-337-183
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 21:05
Jméno: xx
IP: uživatel5471
Datum: 04. května 2009 21:05
Jméno: převoďák
IP: uživatel1801
 kašli na páčku zajíc
Datum: 04. května 2009 21:01
 Zdar draci cistil sem vyfuk a najednou mi vypadl ten dlouhej šroub a nevim jak ho mam dat novej protoze ten co vypad ma nakej blbej zavit nevi nkdo jakej sroub to je a jak ho tam dat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:42
 Koupil sem zavitovou tyc prumer je dobrej bude necemu vadit ze je na ni po cele delce zavt a bude vadit když to svařim normalni svareckou ?
Datum: 06. května 2009 17:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ten je hodne dlouhej a navic je privarenej k ty posledni prepazce tak to budes muset vytlouct de to pekne blbe a mozna na CO2 privarit drat a udelat zavit
Datum: 04. května 2009 16:24
 Zdar,mam čz125/516 a dotedka sem tam lil carreru 100,ale dneska sem tam nalil natural 95(ještě tam byl zbytek tý carrery),nastartoval a ujel sem tak kilák a najednou to nešlo vytočit do otáček pak zase jo a pak už vůbec,pak to chcíplo.Skusil sem to rostlačit a vůbec to nechytlo jenom to střílelo z vejfuku.Ten co sem to od něj kupoval mi řikal abych tam nadával benal mín než 98 oktanů),nebo něčim jiným,karbec fakčí,svíčka mokrá.dává to jiskry a má to kompresi,ještě sem myslel předstih jestli se nerozladil,nebo kondenzátor,ale nechce se mi to nák rozebírat protože nevim co tam na mě vybafne tak poradtě abych to nerozebíral zbytečtně,jestli je to tim benalem nebo něčim jiným!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 tak to bych netvrdil,ze nejedes  mam uz pres rok kit vsech kitů(8.vybrus) ,kterej v prepoctu vychazi asi na 10.1:1 kompresni pomer a jezdim furt na 91 special a jezdi vyborne,dam natural a proste uz tak nejede......bracha ted zacal jezdit na skutru(aprilie SR franco morini) 100 oktan a nemuze si to vynachvalit......na 95 natural mu chodil 70 ve dvou a na 100 oktan s prehledem 90(ve dvou!).....jel sem za nim autem ktery ma ocejchovanej tachač na radarech,takze vim ze nekecam!!! v Jednom rika ze pretaci tachac   A pritom je to jen blbej benzin(a samozrejmne olej  )!!!
Datum: 04. května 2009 16:46
 To seš teda kanec máš 516 a nevíš co je motoplat...  To je regulovaný zapalování..... Jinak podle mě když mi někdo řekne ať tam neleju míň jak 98 oktanů asi ví proč...  Protože počet oktanů souvisí s předstihem.....a s kompresí...! Dej do fíka s kompresí 10:1 91 speciál a nejedeš....stačí dát 95 naturál a jedeš.....!
Datum: 04. května 2009 11:03
 a motoplat je co?
Datum: 04. května 2009 7:16
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 posral se ti Motoplat.....
Datum: 03. května 2009 22:16
 čau,
jedná se o pio 21 . Vše funguje jak má, startuje na poprvý ale nemá dostatečný výkon. Nádrž je vylitá epoxidem, palivová cesta čistá. Dnes jsem pro jistotu vyčistil a vyfoukal karbec. Stále ale když jede tak jakoby škytá nebo začne v něm trošku cukat a zpomaluje. Kontroloval jsem i svíčku a ta je nádherně hnedá jak srnčí hřbet, takže se mi to neuchlastává. Když se rozjedu z kopce tak už je to ok a těch 65km/h jedu ale na rovince je to v prdeli. Fakt nevím. Poraďtě na co se mám zaměřit. Napadá mě kondenzátor nebo něco s předstihem? Jinak v moto je skoro všechno nový, překroužkováno - má to malou vůli takže na výbrus to není.
Svíčka je tam nová brisk 15c
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 15:45
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jestli máš svíčku tak vypálenou jak si říkal, tak bych do předstihu nevrtal. A jinak koleno a výfuk máš čistý?
Datum: 03. května 2009 15:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na konektor v místě upevnění kondenzátoru a vodiče z indukční cívky.Může ti to při větších vibracích chytat kostru.
Datum: 03. května 2009 8:29
 možná to bude tou svíčkou, skus tam dát nějakou starší svíčkuvpal, funkční samozřejmě, já měl svíček brisk už asi deset, a furt
se to kurví, mi to dycky jelo tak 2dny v klidu a pak už vůbec, tak sem je povyhazoval do šrotu, a teď si nemůžu na tu palku stěžovat, fakt je to suproví.
Datum: 03. května 2009 8:08
Jméno: jiřik
IP: uživatel650
 Draci,mám problém,potřebuju poradit,mám motorku,je na ní vykuchanej výfuk a novej ani jetej nemůžu sehnat,jak by se dal udělat ten tlumič co mi tam vlastně chybí...?poraďte prosím,(je to 125 ccm).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:30
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 asi bych si sehnal tu vatu do výfuku čeče
Datum: 02. května 2009 21:30
Jméno: radek
IP: uživatel5945
 zdarec zkus tam dat nejaky dratenky aby to utlumilo a to pomaha zatim zdarec
Datum: 02. května 2009 21:23
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Čus hosi chci se zeptat na pár věcí. Mám jawu 20 a nějak blbne kopačka, konkrétně zabírá málo a až u konce. A ještě jedna věc a ta se týká převodů.
Nejde zařadit, vždy klapne ale nedrží tam. Nevím čím to je, poraďte. Děkuji za odezvu.
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 12:42
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Hosi dneska sem to otevíral spojku se popustil a de to díky moc ale to nakopávaní asi už nespravím jen tak.
Kdybych to chtěl opravit co mám vyměním je to tu na prodej. díky
Datum: 03. května 2009 12:42
 Mě zabírá kopačka až u prostřed a je to tím že mám uvalené 3 zuby na startovacím " půlměsíčku ". Možná že budeš mít něco podobné. Mohla by to být taky pružina ale to je spíš taková alternativa.
Datum: 02. května 2009 19:58
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Jo ty přebvody budou asi spojkou díky ale ta nakopávačka nevím musím to oteřít. díky za pomoc moc si takových lidí vážím
Datum: 02. května 2009 18:49
 nemáš blbý šroubek ns řadícím automatu???
Datum: 02. května 2009 16:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel1179
 Zdar hele ty nakopávačka to by mnělo být startovacím segmentem sou urvaný zuby a ta převodovka to nwm
Datum: 02. května 2009 16:54
Jméno: LEMPL
IP: uživatel5959
 mozna mas moc pritazenou spojku takze ti prokluzuje nebo mas oholeny zuby nakopavacky v motoru
Datum: 02. května 2009 16:39
Jméno: Kubík
IP: uživatel5963
 čau mám jawu 21 nejde mi nastartovat, předstih bych řek že je dobrej a benzín tam taky, dokonce to i bouchá, ale motor se neroztočí nevíte čím by to molo být, nemám na tom výfuk, mohlo by to být tím? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:47
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 tak ses v haji rozeber motor a pretesni
Datum: 02. května 2009 17:47
Jméno: Kubík
IP: uživatel5963
 Benzín tam je, ale asi mi trochu prosakuje olej do válce tím by to mohlo být?
Datum: 02. května 2009 17:22
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 a jde ti benzin do valce.kdyztak vem nakou strikacku nebo tak neco a pres saci kanal vstriknout nakej benzin a pak to nakopavej s otevrenym plynem a kdyz to chytne a nakou dobu se to udrzi tak bude problem asi v karbecu
Datum: 02. května 2009 16:41
 Zdarec, dnes sem montoval hlavu motoru a nahodou jsem urval zavitovou tyč a akorat mi ostal zavit v kartrech dá se to nejak vytáhnout, či jsou už kartre ted fuč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:45
 zalomené šrouby se běžně vytahují vytahovákem, mají ho v každém auto servise, tak si s tím zajdi do nejbližšího a máš to...
Datum: 02. května 2009 17:45
 měl sem stejný problém, když sem navařil matku, nedržela, pak sem se dozvěděl takovej fígl, nejdřív k tomu zalomenýmu šroubu navař podložku, pěkně se to prohřeje, potom na to navař matku a poklepej, potom to snad už půjde ven
Datum: 02. května 2009 14:55
 No skus se nekde v nejakejch dílnách optat na vitahováky. Nebo to celí nahřát a důlčíkem to viklepávat proti směru hodinovích ručiček. (ale to nevim jestli to pujde)
Datum: 02. května 2009 14:49
 Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
Datum: 02. května 2009 13:47
 Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
Datum: 02. května 2009 13:44
Datum: 02. května 2009 13:34
Jméno: DaVVvE
IP: uživatel2215
 cau chci se zeptat jak se da CHEMICKY vicistit perfektne vyfuk?. Nechci do toho lejt benzin a nebo to opalovat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:54
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 chemicky ani moc nevim...ale mechanicky to vim.... tak napřed to všechno vykuchej a pak tam nasyp hrst matiček (např. 10)
a třepej ....po kazdech 3 minutach ty maticky vysyp a s něma vysypes aji ten karbon no a az to bude cisty tak tak to treba vycisty drytem s hadrikem  ... a nemusis se bat ze to bude potukany aji zvenku  ....
Datum: 02. května 2009 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 ani ne chemicky jako mechanicky.......napred vsechno vyšťouráš nejakym sroubovakem a dratem a pak si vemes hadr s benzinem a vse dokonale vycistis.....nevycistis vyfuk uplne na 100%.....to ani nejde.....ale vysledek bude perfektní a nijak ti to nepoškodí chrom......delal sem to pred mesicem na jednom origo vyfuku co sem sehnal na 21 a trvala mi cela procedura i s utesnenim asi 2 hodiny.....ale jak to ted jede
Datum: 02. května 2009 12:06
Jméno: zahozeny penize
IP: uživatel1506
 tak ta hlava od SESI je naprd ma vetsi prostor takze mi to dela to ze spatne drzi volnobech nema vykon a spatne chyta studenej dal jsem spatky origo hlavu a uz je to dobry
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel5950
 myslim ze problem nebude v hlavě,ale v neschopnosti majitele.....ty novy hlavy sem videl na burze ,nestojej za nic,ale pouzitelny sou.....
Datum: 01. května 2009 10:48
 to je blbost možná jsi narazil na blbej díl,já mám od esy taky hlavu a je to super ten fík jezdí líp.......\r\nP.S.:nebude to tím fichtlem?
Datum: 01. května 2009 8:40
 bud rad ze to nevyrabi cinani, ty by to jeste delali z blata narodzdil od polaku kery to delaj bytelny (zebra) a z poradnyho matrose...a vubec muzem byt radi ze se neco vyrabi jeste, az pak nic nebude tak to bude teprv pruser...
Datum: 30. dubna 2009 19:48
Jméno: zahozeny penize
IP: uživatel1506
 TAK TY DEMENTNI POLACI!!!!!! A VALEC JE TO SAMI MA JINEJ SKLON KANALU A KE KONCI JSOU Z UZENY
Datum: 30. dubna 2009 19:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 SESA vyrábí nějaké hlavy? Já myslel že je jen prodává, takže výrobu asi těžko ovlivní...
Datum: 30. dubna 2009 19:18
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 čau draci, potřeboval bych pořádně utěsnit vejfuk mezi kolenem a vejfukem, ale problem je vtom že já ten konec výfuku mam rozpraskanej a tim to uchazí.Nevíte jak by se to dalo utěsnit krom zavaření natvrdo ke kolenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 14:36
Jméno: kony
IP: uživatel5099
 Já to mám zavařeny a mám po starosti. Dřív jsem zkoušel alobal a různé pásky na výfuky (odolné vysokým teplotám), ale nikdy to nebylo ono, teď to mám zavařeny a je klid
Datum: 01. května 2009 14:36
 Co si takhle koupit tmel na výfuk???? stojí to pár korun
Datum: 01. května 2009 8:54
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 díky draci, určíte skusim ten alobal nebo azbest,, kdyz nepude ani to .. tak to pujde natrvdo
Datum: 30. dubna 2009 23:36
 mel sem uplne ten samej problem a pokud mas treba mustafacky lauf a koleno na to (mimochodem je jiny, jinyk zkloneny a jak se na nej nasadi lauf a pripevni na zadni roub tak praskne) s falcem tak tam muzes rvat snury kolik chces a nepomuze to, gdyz to das po obvode tak to nedostanes do toho postizeneho mista, gdyz to das do ty praskliny tak ji jednak neutesnis, roztahnes ji vic a ta snura pak negde stejne upadne takze to nejde, taky sem mel ten problem a dlouho sem to resil, daval sem tam i roztrihanou gumu a nepomohlo nic, sehnal sem si jinej a ten mi stale lezi doma, jedine ten alobal ale ten stejne taky tam moc dlouho se nezdrzi, asi jedine zavarit...
Datum: 30. dubna 2009 19:52
 to je tak težký nacpat tam azbestovou šnuru? těsní uplně dokonale
Datum: 30. dubna 2009 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel5944
 tohle resim jedinym zpusobem a to vymenou vejfuku....je to srani k nicemu....i ten alobal ti vylita....jedine svarit autogenem a nebo jinej vejfuk kteej neni orvanej
Datum: 30. dubna 2009 17:07
 Zkoušel sem toho hodně, všecko shořelo, nakonec mi někdo poradil alobal. Těsní to dost dobře a vydrží to. jen se tam musí dát šikovně aby při nasouvání výfuku nevylezl
Datum: 30. dubna 2009 15:25
Jméno: jawa50
IP: uživatel5926
 Zdravim draci!Prosim vás mám dotaz ohledně toho výfuku co tu prodává sesa ten dvoukomoráč.Zájímá mě jak se to ladí, slyšel jsem že se tam někam dávají nějaké podložky nebo co....Kam přesně???Poraďte prosím.Dík moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel5944
 podle me se primo na vejfuku nemusi ladit nic,ale zasadni bude dylka kolene.....a dalsi zasadni vec.....do vyfuku musi zasahovat jen cast kolena nutna k uchyceni kolena ve vejfuku...prebytek uriznout!!! uplne nejlepsi vec by byla si zjistit dylku kolena na simsonu!! a z toho vychazet
Datum: 30. dubna 2009 17:10
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Nazdar hoši, kámoš má babettu 210, v pondělí jel do kopce na plný plyn a zničeho nic začala zpomalovat a ted nejede víc než 20, nevíte čím by to mohlo být? svíčka i zapalování je nedotknuté od této poruchy a ani se samo nepohlo, bezín teče na 100%
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 21:02
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 ja mam podezreni na zadirani tak to radsi moc nedrazdete sundejte hlavu a podivejte se na vlozku valce jestli neni nejak vydrena
a jestli pist je v pohode
Datum: 29. dubna 2009 21:02
Jméno: Pepa
IP: uživatel5063
 Zdar hoši. mam babettu 210 cim to je kdyz mam ve valci moc benzinu, mokra svicka, zakarbonovany pist.. babetta jezdi ale nejak se mi to nezda jehlu mam na nejvyssim stupni at tam toho benalu nejde moc. jezdi normalne akorat ty rozjezdy nic moc. do kopne a tak jede to skoro krokem. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 17:35
Jméno: Pepa
IP: uživatel5063
 Je to asi fakt tim valcem nechal sem udelat vybrus... krouzky sem mel nove ale pist byl ve valci volny..
Datum: 29. dubna 2009 17:35
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může být vyběhaný válec ,který má za následek snížení tlaku a tím i špatné hoření směsi.V jakém stavu jsou kroužky ?
Datum: 29. dubna 2009 17:29
Jméno: Jarda
IP: uživatel5933
 Můžete mi to nastavení předstihu popsat jako pro uplnýho blbce kterej to ještě nedělal moc prosim.. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:30
 1,2 - 1,5 mm taky, udava se to na motorek po roce 75 nebo tak nejak, steloval sem to dycky podle teto hodnoty a gdyz to neslo nebo to bylo spatny tak pak podle 1,6 - 1,9 mm...jinak frikulin a Dobešová to pod timhle vysvetlili hezky, nejlip se to dela podle ty zarovky pac hned vis presne gdy ti to pali...doporucuju to pak jeste doladit za chodu...
Datum: 29. dubna 2009 16:30
 Tak dobře, zkusim to uplně nejvíc do detailů. Nejdříve sundej hlavu válce (ta část motoru co je v ní svíčka). Povolíš jí 4-ma maticema - sundáš. potom ti tam zustane valec kerej se ti nesmí pohnout, proto ho něčim zafixuj. Potom sundej na pravy straně ten trojuhelníkovej kryt. Ted uvidíš nad kondezátorem (váleček s drátem) kontakty přerušovače ( kladívka) mezi nima je mezera. V prostřed zapalovaní je šroub s hlavičkou na plochej šroubovák, tim toč doprava a pozoruj dokud se neotevře upe nejvíc, vraž tam něco co ma 0,4 mm a stahni šroubkem na destičce, co je vedle. Ted mezi ty kontakty dej cigaretovej papír a toč PROTi otačení motoru tj. doleva. Hlídej až tam papír začne tak trochu držet. Ted přeměř vzdalenost od hrany válce k pístu, a to by mělo pravě davat těch 1,6 až 1,9 mm. Pokud to nepomuže bud to zkus znova, ale taky by možna nebylo od věci to někomu přenechat, nic ve zlym, každej se to musí naučit a je lepší to nejdřív vidět.
Datum: 29. dubna 2009 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 rekl bych ze frikulin a dobeška ti to popsali jak pro blbce.....ale muzes este skusit http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html jen bych dodal ze predstih u mustanga je stejny jako u 21,tj. 1.6-1.9mm pred HU .....kde kdo vzal hodnoty 1.2-1.5mm netusim a spravne nejsou
Datum: 29. dubna 2009 11:09
Jméno: Jarda.. Jawa mustang..
IP: uživatel5609
 Zdravím.. Napište mi někdo prosím, jak nastavit předstih podle cigaretového papírku a šupléry.. děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 10:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sundej hlavu válce. Válec si zajisti, aby se ti při posouvání pístu nevysunul.Otáčej klikovým hřídelem dokud píst nedosáhne horní úvrati.
V této poloze nastav vzdálenost kontaktů na 0,4 mm.Mezi kontakty přerušovače vlož proužek cigaretového papíru a otáčej klikovým
hřídelem proti směru otáčení motoru až se papírek začne ,mezi kontakty, téměř svírat. Nyní přeměř vzdálenost , kterou vykonal píst.
Měla by odpovídat vzdálenosti 1,6 -1,9 mm.Když tomu tak není , musíš pootočit celým magnetem podle potřeby.
Datum: 29. dubna 2009 10:08
 Nejdřív si ubalíš do papírku cígo...vykouříš ho aby ses uklidnil....pak nastavíš maximální otevření kladívka na 0,4mm pak sundáš hlavu a zajistíš válec pak vložíš zbytek papírku mezi kontakty a otáčíš ve chvíly kdy se uvolní je to okmažik jisrky a pomocí šupléry změříš od hrany válce k pístu předstih. Pokud neni správně otáčíš v příslušným směru celým zapalováním a postup opakuješ (i včetně uklidňující cigerety.....)
Datum: 29. dubna 2009 9:32
|



|