slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  238  239  240  241  242  243  244  245  246  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel2885    
Zdar chlapi, mam problem s pocitanim kilometru na tachometru, je tam takove ozubene kolecko, ktere pomalu preskakuje (pomoci dvou zobacku). Zakopany pes je ovsem v tom, ze kdyz doskace k okamziku kdy se pretaci cislo kilometru tak preskakovat prestane:-( Pokud hnu se zobackem, tak opet preskakovat zacne, ale zase jen do okamziku nez prijde dalsi pretoceni kilometru. A hejbat se zobackem po kazdem kilometru v uzavrenem tachometru je jaksi nemozne a neprakticke... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
holt zajdi na vrakov iště za 50 kč pro novej... lepší pomoc neznám...
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
Čau draci,mám takový problém. Když jedu na fichtlu na jedničku tak cuká a potom zdechne,ale na N to nedělá.nevíte co stím může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
už jsem na to přišel dělá to novej kohoutek!!!už mi to jednou dělalo ale nechtělo to jet vubec
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele me to delalo taky a bylo to tryskou tak ja nwm no:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5778    
než začneš něco měnit, tak zkus přidat bohatost smesi nebo zkontroluj hladinu benzínu v karbecu.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Nazdar draku... Tenhle problém jsem před týdnem řešil na kámošovým pincku. Vyměnil jsem kladívko a kontakt v zapalování a problémy jsou pryč.... Řekl bych že ty máš stejný problém:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: Martinek      IP: uživatel1521    
Ahoj...nevíte, jak sundat řidítka na stadionu s22? Ten hlavni šroub mám venku aji povoleno matici kolem řidítek, ale furt to nejak drží!! Pomoc te mi..dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
očisti jemným šmirglem i vevnitř a dostaneš to tam bez problemů
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Martinek      IP: uživatel1521    
Sranda bude tam to dat na zpet!!
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Martinek      IP: uživatel1521    
Diky moc!! UZ je to hotove...
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelej to co rika martin,ja to taky na stadakovy nemoch dat ven,nakonec sem tam nalil brzdovou kapalinu,odrezovac,ruzny konkory a wd a vono to slo
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5754    
vem to flexou jiny reseni nevidim!!
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
vrať šroub do řidítek na pár závitů a pak do něj klepni kladívkem abys uvolnil ten kužel zespodu řidítek,nastříkej nějaký olej ve spreji okolo a pak točit sem tam je to asi zarezlé tak ti to dá práci a je lepší být na to ve dvou jeden sedí na stroji a druhý se snaží co to jde dělal jsem to minulý týden ___----pakárna---___držím palce
 
 
Datum: 20. dubna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
porad ten samej problem studenej fichtl mi chyta dobre a volnobech drzi dobre ale jak se motor zahreje a dam neutral tak to zdechne a dela to to ze se zmensujou otacky kdyz pridam plyn malo i hodne je jedno jak ale chcipneto a nejde nakopnout sem tam trochu blafne a pak nic tak to musim roztlacit a nechce se to roztocit chvili to trva nebo kdyz uberu plyn a pak pridam tak chvili trva nez si to vzpomene ze ma jet elektryku jsem steloval ta je gut karbec taky v pohode ten je uplne uskrcenej a svicka ma tmave cihlovou barvu svicku jsem skousel jinou je to to sami odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
60 do kopce po rovine max 70 km jenze zjistuju ze jeden kreten mi stim dela naschvali tak jestli stim neco neudelal prej mi tuzkou nacmaral fajfku zevnitr nebo co ale to prece nema vliv ne?? mohlo by to bejt tim prectihem ale uz jsem ho zvetsoval asi na 1,4 uz to nevim jiste bohatost jsem mel vetsi a svicka byla cerna delalo to to sami tak jsem to priskrtil vikon stejnej a uz to blbne min ale porad to sami tak uz stim nebudu otravovat skusim ty vase rady a projdu kabely
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
ctu to znova a znova a tohle vypada na bohatou smes a sakra malej predstih(protoze vim ze mas motor po castecny GO,takze vylitanej motor to neni),ale pokud pridas na predstihu,tak by se to mohlo srovnat i s vetsi bohatosti.....vetsi predstih neni tak choulostivej na bohatost smesi.....ale pokud ti to jede pres 60 takle blbe serizeny,tak pujde pres 70 az vychytáš mouchy:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
tak ten karbec zase odškrť :-) to je jedinej problem......a mozna ten tvuj megamalej predstih.....ver mi:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemůže bejt třeba špatny ložisko že jak byse "roztahlo tak byse přidiralo ...
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte někdo název a číslo zelené barvy na pionýra jak se dávala ta svetle hrášková zelená. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel186    
ZDAREC Mám JAWU 175 a nejede????? Předstih dobrý,jiskru hází,karburátor přeplavím,vyměnil jsem simerink za zapalováním a svíčka pořád suchá. Nevím už si rady. DÍKY pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemáš ucpaný spojovací kanálek? Vede zespodu plovákové komory k hlavní trysce.Podívej se na průchodnost trysky.Vyšroubuj trysku běhu naprázdno a pořádně foukni do obnaženého otvoru,ale zakryj prstem otvor pro hlavní trysku.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1575    
u plovaku mas plysek ktery je pravdepodobne zavreny staci ho jen trosku ohnout dolu a melo by to jel nepousti ti tam benzin a nebo je mozny ze mas ucpany trisky
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řek že se ti palivo nedostane do válce. zkus vyčistit karburátor.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Zdarec,mam doma fichtla , jede bezvadne z kopca , ale nechce chytnout . NEvite cim to muze byt? .. motor tam mylsim ani neni,kdesi sem ho pri jizde myslim stratil D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti nechce chytnout, tak ho zkus důkladně polejt benzínem a hoď na to zapálenou sirku a uvidíš jak chytne!
 
 
Datum: 19. dubna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde na netu sem vyděl fotku pionýra který měl místo motoru přidělané šlapátka
 
 
Datum: 19. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Georgpage to bylo na mě?:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
Tak jestli si ztratil motor,tak z kopca jezdi..to jede jak drak z kopca..do kopca si to vytlač sám,šak máš nohy..
 
 
Datum: 19. dubna 2009 7:47
 
 
 
 
Jméno: Georgpage      IP: uživatel5546    
ty si dej radsi mozek ze slipky do hlavy ty chytraku:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Dej tam motor ze sekačky...to je masakr:-D...(vlastní zkušenost) :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1575    
daj si tam slapatka a mas paradni kolo :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
na motor se vy*er :-D nech ta taha kamos na kole :-D alebo lip s autem... a brzdy take nechaj v garazy :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jestli ti tam cyhbí motor tak to asi nepojede, ale můžeš to mít jak stylovou koloběžku.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, potřeboval bych pomoct, mam mustanga, normálně ho na jedničku rozjedu jde do otáček, zařadim dva, stále dobrý, taky jde do otáček, ALE teď přichází problém! Trojce se tam nechce a i když se mi jí tam podaří rychle zařadit tak se začne dusit, a to i z kopce! Nevíte čím to je? Děkuji za odpověď. Nemůže to být seřízením předstihu nebo nastavením karburátoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dík za radu, zejtra se do toho pustim, pulku motorky sem měl rozebranou, ale zkusim se víc zaměřit na ten karbec.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pokud to chces na papiry tak to si uzijes spostu hodin pod strojem a v klece u neho, nezbvyva nez poprad mnoho zdaru at ti to pak vezmou, neni to sranda, a pokud narazis na firmu kera to dela tak ti si za to rikaj nehorazne mnoho, lepsi si to udelat sam ale je to mnoho prace a hodne kontaktu na dily, zkusenosti a taky chcechtaky a cas...jinak to ze se ti dusi na tri obvykle svedci ze chce secko vycistit a seridit...koukni se do FAQ, je tam jak rozebrat celej motor, jak to secko seridit, jak to secko vycistit, pokud to chces na papiry tak zacni ze udelas secko jak je to ve FAQ, to je naprosty zaklad a na tom se da stavet...jinak to vidim na serizeni predstihu, odtrhu, vycisteni vyfuku, profouknuti airboxu, serizeni a kompletni vycisteni karbecu (kanalky klidne dratem ale trysky jenom profouknout nebo chlupem ze smetaku, zadny ostry predmet!!!)...pokud si karbec vyvaril a vycistil, vyfuk vypalil a utesnil tak pak vycisti karbon z hlavy a pistu, poradne utahni (krizem a postupovat lehce az to dotahnes na krev!!!), vycistit svicku...casto to dela neserizena plovakovka v karbenatku...no mas si s cim hrat:-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já mam taky jiný motorky (Jawa 90 cross, Jawa/Čz 150/352), ale toho dachla chci na veteránský čísla.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
to mas jeste dobre mi se dusi aj na 1 hodne zdaru ja to neresim kupil jsem si apriliu
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso Omlouvám se, že to dávám sem, ale na email to nějak nešlo odeslat. Jsem tvým věrným zákazníkem už nějakou dobu. Nedávno jsem dostal k narozeninam tento výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html zakoupený také na fichtl krámku. Po té jsem ho namontoval na mojí zrenovovanou jawu 20 a při montáži ještě dotáh vzadu tu matku. Dnes, týden po smontování jsem však na výýjíždce ztratil poslední kus. A to je důvod proč ti píšu, chtěl jsem se zeptat jestli by bylo možné mi prodat jenom ten poslední kus, za nějakou cenu. Mohu poslat fotku co tam zustalo a co tam chybí. Předem moc děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nejde,,jedine celej,,sesa
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: lord      IP: uživatel1226    
cau hele mam takovej problem ne fychtl vubes nechce jet jenom kdyz horychle rostlacim tak na chvili chytne a pak strati otacky trysky jsou cisty a karbec taky diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
motor bez komprese nebo hodne spatnej predstih.....
 
 
Datum: 19. dubna 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no gdyby to byla spojka tak to vrci ale jelikoz to nehodi jiskru tak to netahne, proste tlacis a prd z toho, tam musis citit orpor z motoru pokud ti ta spojka funguje...ji posteluj nebo sundej levy viko a zkoukni estli ty lamely uz taky nemaj neco za sebou nebo nejsou moc unaveny pruziny + pokud ti negde v oleji neplave segrovka s miskou zajistujici nejakou tu pruzinu...jinak to slysim poprvy ze by na pareza bo araba sla spojka z dvacitek, to je z trikolikovy petipruzinova, jinak je fat ze ty lamely do pareza se sehnat novy ani nedaj, to se dela tak ze se sezenou korky a do stary lamely se zapracujou ty novy korky, prace tak na jedno odpoledne...este zes tu spojku pripomnel...jinak pokud ti to prokluzuje tak to poznas jeste jednim zpusobem - seslapnes nakopavacku, pokud pujde hladce dolu tak klouze (ridky olej, unaveny pruziny, sjety korky v lamelach, blbe nastavena spojka), pokud citis ze ve valci lita pist (obvykle je to i slyset) tak neprokluzuje a muzes hledat chyby negde jinde...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel5833    
čau no tak ja myslím že by to mohla být spojka taky sem měl ji hodně sedřenou a a jak sem skušal to rozjíždět tak to to nechytalo ale jak sem jel z kopce tak to jenom trochu naskakovalo... jak sem vypustil olej tak sem zístil že jeden ze tří (těch koliku na lamelách) odlítl a tak sem se dal do shánění nových dílu a rozhod sem se že to dám na ten pěti kolikový v poho to psalo ale tolik dílu co sem musel sehnat... no prostě stálo mě to asi 500kč ale kdyby sem to enkupoval po kamošovi a něco už minimálně sjeté z obchdu tak myslím že by to nové stalo dost hodně!!! ja dofám že máš pěti kolikový protože v tom tří je jenom jedna taková hrubší lamela a ta se už těžko sháni (nebo já sem ji aspon nesehnal) tak ale přeju ti hodně štěstí a at tě to tolik nestojí jako mě ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih, odtrh, kanalky v karbecu, serizeni plovakovky, vycistit to od palivoveho kohoutku po ventilek v plovakovce gdyz rikas ze karbec dobry, kouknout jak moc je zasviennej vejfuk a vycistit ho (vypalit), profouknout bzduchovej filtr, kouknout a vycistit svicku od usazenin, dotahnout hlavu krizem aby se trochu narovnala je-li zkroucena, olej z prevodovky prakticky muzu vyloucit pac to dela jen po zahrati a ty to ani nenakopnes...hlavne se zamer na serizeni elektriky (vidim to v predstihu a odtrhu) a pak postupovat dal...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: maxskater ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Na mém fíkovi se stále zvětšuje odtrh... Vše mam ok, dotažené atd, ale stejně se mi vždy zvětší. pls help odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš jeblé ložisko, čep ti v tom létá a nedá se to seřídit
 
 
Datum: 19. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
tak to si asi jen myslíš že je všecko dotažené..........jinak by bylo vsecko v pohode a nemusel bys nic lepit..
 
 
Datum: 19. dubna 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5822    
ahoj hele skuz to zalepit
 
 
Datum: 18. dubna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5822    
Dobrý den já mám jawu 21 a simsona u simsona mám jiné kolo na předku a nebrzdí a tak se chci zeptat bude funguvat buben z jawy21 na simsonovi.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar makat to bude ALE buben z fika ma jine zajisteni proti otoceni nez simak takze bud upravit nebo vymyslet nejake jine ustaveni bubnu ale pozor jakmile se ti buben otoci tak se brzdovy lanko omota a kolo ve vterine stoji bacha at si na tom nerozbijes drsku.mam ted podobnej problem mam vydli ze simaka na fikoj a buben z fika....
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
Jestli na to pujde lanko a obložení v bubnu je ok tak by to mělo makat
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5822    
Dobrý den já mám jawu 21 a simsona u simsona mám jiné kolo na předku a nebrzdí a tak se chci zeptat budu funguvat buben z jawy21 a simsonovi.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci musí bejt ukostřená cívka na 555? Na mustangu je to ukostřený tím drátem,ale na 555 nic takového nemám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze statoru na sv15 IC a sv.1 IC na kladivko a tam se ukostřuje s kondikem.ze sv.1 ještě na vypinač na chcípák
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak to se omlouvam, nevim jak je to u pareza zapojeny...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
u pareza je ukostrena pres vinutí statoru,zadnej drat z inducky na kostru!!!
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi kdybyste pouzili hlavu vedelibyste ze ukostrena bejt musi. jinak totiz nebude uzavrenej obvod a bez nej to proste nefunguje. jestli vsak mate na mysli vinuti na statoru tak to je logicky ukostreny nekde vevnitr , jestli mate na mysli indukcku tak klasika jeden vyvod kladivko-stator-kondik a druhej vyvod kostra
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusí,kámoš jí taky nemá ukostřenou a jede mu to!
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Konwi      IP: uživatel5163    
Zdravim,,,,,mam problem s tachometrem u jawy 20. Problem by se dal definovat asi takto :-D : když točím lankem, tachometr ukazuje. Když točím zadním kolem, lanko se otáčí. Alejakmile připojím lanko do kola a do tachometru, nefunguje to. Prosím pradte. nutno podotknout že tachometr běžel až do rozebrání kvuli lakování, po té začal "lítat" od 0 do 80 a pak přestal jít uplně. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5802    
Sundej náhon tacho.od rozety a koukni jestli tam máš 2 kolíčky.Mají průměr 3mm x 5mm.
 
 
Datum: 15. dubna 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci...v garáži mi leží kamosuv pincek... sesteloval sem predstich a odpich, dokonce jsem skousel i stelovat vyvázeni vzduchu a paliva ale furt sebou cuká....nevíte co by s tím mohlo být??PS: Výfuk čistý, vzducháč taky.. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
svicka
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau draci jaká je indukční cívka na jawě 555?dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Ja tam mám totiž origo ale je menší než mám na mustangovi
 
 
Datum: 15. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Ja tam mám totiž origo ale je menší než mám na mustangovi
 
 
Datum: 15. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Ja tam mám totiž origo ale je menší než mám na mustangovi
 
 
Datum: 15. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
stejná jako v jawach a čízách
 
 
Datum: 15. dubna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Zdar, na Jawě 555 je indukční cívka 6V
 
 
Datum: 15. dubna 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau lidi mám hodně velký problém který řeším už dlouho nejde mi nahodit motor u stadiona nevím už si s tím rady, motor má dobrou kompresi karburátor lze přeplavit, svíčka háže jiskru předstih je nastavený podle návodu, a přece ne a ne chytnout.Je pravda že z karburátoru nejde zrovna moc toho benzínu, svíčka moc mokrá není, ale aspon trochu je. čím to může být že nechce chytnout jednou se mi ho dvakrát podařilo nahodit to držel tak pul minutky a konec ale to už je dávno od té doby je vše znova seřízeno tak moc vám děkuji za odpovědii čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
povol trysku a jako to utop pak poznáš jestli je to karburací nebo elektrikou
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5792    
Vyměň gufero na klice pod zapalováním
 
 
Datum: 14. dubna 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele měl jsem tebn samej problém na fichtlovi. Nakonec to byl "jen" blbej vysokonapěťovej kabel ke svíčce (od indukční cívky k fajfce od svíčky.). Jiskru to házelo, protože tam byly jen asi dva fousky drátu a ještě zkorodavanýho, ale nebylo asi dostatečný nepětí na pořádnou jiskru (to samý jako když je mokrá svíčka- Taky háže jiskru, ale nechytá). Zkus se na to mrknou. A jestli ti bude stačit ten kabvel tak ho seřízni na každý straně tak o 1 cm a našroufuj to tam znovu. Nějkdy to tam jde špatně, tak stačí konec toho kabelu MALINKO nahřád nad ohněm, a nebo fénem to jde taky :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
Cau draci.. mam CZ 250/455 a dneska jsem koukal na valec.. a mam tam schudek:-( a to je po vybrusu najeto 600Km! Vadí to nečemu? dik ¨za odpovedi;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud mám kompresy a válec je OK neni důvod to řešit. Do budoucna bych se zamyslel nad lepším olejem a nebo vyměnit válec (přeci jen litina se míchá v peci přihazováním přísad lopatama....:-D Sem tam to ujede....) A nebo ji nesmíš honit jak kurvu....:-D
 
 
Datum: 14. dubna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Black      IP: uživatel5390    
zdravim draci potrebuju poradit po dlouhe dobe sem sprovoznil fichtla ale mam problem nastartuju rozjeduse a jak tam dam 3kvalt tak to chcipa ?? nevite cim to muze byt karbec sem vycistil vsecko je ok nevim poradte prosim nevim si už rady diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám ten samý problém, podle mě to na tu trojku nemá dost směsi, zejtra se v tom budu možná vrtat, když něco zjistím tak ti dám vědět.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:44
 
<  238  239  240  241  242  243  244  245  246  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 14:31:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu