|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čaute draci....mám takový problém-když to nastartuju tak se to normalně rozjede ale pak jak chcu jet rychleji tak to nemá výkon jede to tak cca 10km/h na první stupeň o dvojce už ani nemluvím  ...no prostě to nějak nechce jet.......díky za pomoc
ZDAR VŠEM DRAKÚM A DRAČICÍM
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 21:13
Jméno: Jakub
IP: uživatel4805
 rozdelej valec podivej se na pist možna bude spalenej na krajich tak ho vy měn mě se to taky tak stalo
Datum: 21. prosince 2008 21:13
Jméno: mišiak
IP: uživatel4804
 vymen valec... ja mam jeden valec bez vybrusu nevybehany ale proste to snim nejde jednotka plny ledva to ide
Datum: 21. prosince 2008 18:05
 to znam když sem koupil fichtla tak to bilo to sami.. udelej si vybrus a určite ti to pojede lip...
Datum: 15. prosince 2008 21:12
 napis přesně co to dělá.. toto by mohl být carburator nebo predstih... proste napis presne co to dela....
Datum: 14. prosince 2008 21:52
 Zdravim, co myslíte že je lepší kolejka nebo rychlopal slysel jsem že na rozjezd je lepší kolejka.Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 11:58
Jméno: asd
IP: uživatel1913
 www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/
Datum: 03. ledna 2009 11:58
Jméno: df
IP: uživatel1913
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/
Datum: 03. ledna 2009 11:57
Jméno: mišiak
IP: uživatel4804
 na 05 pekači mam kolejku jedine ze ju treba občas premazat a na 250 mam rychlopal z ktoreho niekedy vyskoči lanko ja osobne mam račej "šupatko"
Datum: 21. prosince 2008 18:08
Datum: 14. prosince 2008 21:22
 Prd, rychlopal je nej, este de o to na jakou masinu..Ale treba co se tyce kolejky a plnyho plynu s rychlym razenim tak kolejka jasne na prd! Proste rychlopal!
Datum: 14. prosince 2008 21:09
Datum: 14. prosince 2008 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na normalni jezdeni bych rek ze kolejka ale bohuzel ji nemam ta naparezoj se mi prisundavani rossypala a nakonec jsem to celi prodal stim rychlopalem nemam cit nahrbolech stim cukam a snadno se motor dusi trosku plynu prudce a v kopci je to problem musi bejt motor v cajku jinak rychlopal je na H..
Datum: 14. prosince 2008 20:47
 draci prosimvas mě fik jede na 1 good, ale na 2 to prostě nemá sílu. jedině z kolpce nebo na pěkný silnici ale jinak ne... po louce vůbec. jen z kopce. pls poradte. a když je studenej tak se dusí, ale o bude asi svíčka a už dojíždm nádrž al ta dvojak to je i s plnou.... a zajimavy je že s naturalem to de. dokud se neohreje karbec a neudela se rossol v tryskach ale ze zacatku to de.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 4:07
 novou svýčku n15 nebo n17 vyndat a úplně rozebrat karburátor, vymejt kanálky injekřní stříkačkou a tech benzínem hlavně musí bejt dobře nastavená směs dát nový těsnění na obě strany příruby nejlíp koupit a nejlíp i pod válec může se stát že to může přisávat i kolem gufera na straně zapalování to byla dost častá závady kdyš dachly netáhly, složit karburýtor benzín super95+olej mogul tsf v poměru 1:40 novej filtr a pokud máš do filtru tu hliníkovou trubičku tak vyhodit a vyvrtat ještě 3 - 4 10 díry navíc a novej filtr správnej předstih a odtrh a zkontrolovat jestli nejsou zapečený kroužny nebo to může chtít výbrus ale to je málo pravděpodobnýjá jsem měl jehlu u mustanga na 1. zářezu úplně nejníž a trhal mi ruce, chytal držel volnoběh ale s naturálem byli ohromný potíže často chytal samozábal hlavně když bylo horko nechtěl ani chcípnout. otázky na mejl satelitt@seznam.cz
Datum: 08. ledna 2009 4:07
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 A máš vzduchovej filtr?
Datum: 03. ledna 2009 18:05
 zdarec... hele, jak sou u 175 šavla, a když se rozdělaj, jako tam v pulce rozšroubujou, a tam se vodělýá taková krytka, tak tam je těsnění, a v takovým kroušku sou ještě 2 těsnění, tak de to toupit někde? neim, esli to tu sesa má... a pak když se to vod sebe uplne vytáhne, jako ta šavla, že se dá napulky, tak tam je takovej pášek plechovej, a jezdí po tý šavli.. tak když to má na něm vůli,. tak se mi hejbou celí vydle, tak de to koupit taky? jak se to menuje? a kolik to asi stojí? dík moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 22:52
Datum: 12. prosince 2008 22:52
 jak bronzový, když je železný?
Datum: 12. prosince 2008 22:50
 Takže,tim kroužkem asi myslíš tu matici co drží vidlici a tlumič u sebe.V ní by mělo bejt tešnění.Koupit se už asi nedá,ale já tam dal normální O-koužky.Pak ten plíšek neni plíšek,ale bronzový pouzdro.To si nech udělat u nějakýho soustružníka
Datum: 12. prosince 2008 22:01
 j, všim sem si toho..  jo, a je možný, že by to bylo pouzdro?
Datum: 12. prosince 2008 20:52
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ty si taky dobrej čestin
Datum: 12. prosince 2008 20:43
 *šavle
Datum: 12. prosince 2008 20:26
 ahoj pospo tak jak stema valcema a kolenama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 16:46
Jméno: pospa
IP: uživatel1670
 ahoj,tady máš moje icq-243858876.kdyžtak se ozvy.zatím
Datum: 12. prosince 2008 16:46
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:23
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 10:23
 Ahoj
koupil jsem si čz dělanou na cross, zatim na ni budu jezdit,ale přemýšlim že z ní udělam origoš.
Ale nema vubec žadný tlumiče ve vejfuku,jenom to ma koncovku,,a ma to silný zvuk,ale když dam ruku před výfuk,tak cejtim hodně silnej větr z toho.
tak se chci zeptat jestli se mi nemuže něco poničit,když tam nejsou ty píštali ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 18:09
 ale má to tlumič když sundáš koncovku tak ho hned uvidíš a dá se vyndat ale zkus tam dat tu druhou ta bude řvát míň
Datum: 11. prosince 2008 18:09
Jméno: standa
IP: uživatel4722
Datum: 10. prosince 2008 22:14
Jméno: Pavel Winter
IP: uživatel4721
 ahoj. Mám dotaz. Chci se zeptat viďel jsem na jawě 350/360 valce z 634.je možné to udelat ? a nebude problém s kolenama u výfuku? . dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 14:22
 ahoj pospo tak jak stema valcema a kolenama?
Datum: 12. prosince 2008 14:22
 jj díky za radu a o ty valce a kolena bych mel docela zajem kdyztam mi posli naky foto a uvidim . můj email je xdreame@seznam.cz
Datum: 10. prosince 2008 21:03
Jméno: pospa
IP: uživatel1670
 ahoj,ja měl taky na moji 360tce valce za 634 ale hned jak jsem to koupil,tak jsem je zhodil.a byly tam i čtveracke kolena ty origoš mají jiný uhel.jinak
ty kolena i ty válce mám na prodej ty kolena mají krásný chrom a ty válce by nebylo na škodu stříknout .zatím ahoj
Datum: 10. prosince 2008 19:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Čau, tak jsem dal dohromad pár dotazů, abych nebyl jako karel a nepsal to po jednom  První dotaz: Má ten větší průměr na matce (zadní blatník fichtla) v odkazu nějakej zvláštní důvod, nebo je to čistě pro parádu?http://www.mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P117.jpg Druhý dotaz: Budou mi na technický něco říkat když přikvačim s jawa 20 a v papírech budu mít 23? Třetí dotaz: kudy vedete lanko zadní brzdy a tachometru? Čtvrtý dotaz: Dá se nějak zařídit bez baterie a dobíjení, aby mi aspoň přední světlo svítilo pořád stejně intenzivně (a nebudu jezdit pořád na plnej  ), mohlo by to jít nějakym regulátorem ne? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 21:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty maticky musi mit gumicku aby na to hladce dosedala sedacka pak budou origo...to zalezi na tech co to kontrolujou pokud narazis na nejakyho flegmatika tak te necha ale jinak kontrolujou casto cislo motoru - to je dulezity a melo by tam byt pokud ho nemas za 50kc vyskrtly...jinak treba v moji knizce sou typy 20,21,23 a myslim ze i 05 ale ani jeden neni zaskrtlej...a to s tema svetlama no dej mene vykonou zarovku ale musis pocitat s tim ze to neni finalni reseni a ze to bude proste praskat...jinak to zalezi na rotoru, jeho magnetech a taky na civkach a gablech...vetsinou se s tim neda delat nic jineho nez vymenit ten rotor pokud sezenes vykonejsi...
Datum: 09. prosince 2008 21:46
 Problém s žárovkama řešim taky (u stadiona - prd to jede, takže to většinou sotva rozehřeje vlákno na žárovce), nakonec jsem došel k nápadu, co by moh fungovat - problém je ale ten, že to skoro určitě neprojde - diody (a jak to bude svítit taky nevim....mě jde hlavně o to, abych vůbec svítil, klidně slabě). Po poradě jsem dospěl k závěru - usměrňovač, kondenzátory (chci diody i do zadního světla a protože je každá jiná, tak se to musí nějak přerozdělit), resistory a samozřejmě diody. Nadělim si to k vánocům a uvidim, jak to bude fungovat - kdyžtak zdokumentuju a dám odkaz  Celková cena je kolem 100kč (původně jsem počítal jinačí zapojení, tak jsem se možná kousnul). Rozhodně by tomu mělo stačit na svícení málo elektriky (takže to posvítí možná i na volnoběh) a minimálně zadní světlo by mělo svítít dost.... kdyby to svítilo fakt dobře, tak budu asi uvažovat i o podsvícení
Datum: 09. prosince 2008 18:51
 díky
Datum: 09. prosince 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 za 1.ty matice jsou origo,maji tam byt a jeste se na ne davali takove gumove cepicky a dosedala na to sedacka(s funkcnim pantem  ) ...za 2.zalezi na TP...pokud mas jeste starou knizecku,v te je napsano pouze Jawa 50 a VIN,pokud uz mas novej TP,tak v tom malym je primo napsano Jawa typ 20..(21 nebo 23)...a je v nem dokonce i barva  za 3. Lanko od tacho vedu vzdy tou nejkratsi a zaroven nejprimnejsi cestou...takze po kyvce,nad motorem,prostredni dirou v prsickach spodem do masky....lanko do zd brzdy jsem vzdy skracoval jinak se tam valelo a prekazelo a zacinalo zadrhavat. potom je to jasny..udelas si jen takové esíčko a opet prikurtovat ke kyvce...zadne reseni kudy...za 4.:to je tak pro chonga,ale ja myslim ze to pujde tezko...mozna dat slabsi zarovky ktere by na max svitili uz od strednich otacek a cele to nejak zregulovat,ale neni to jednoduchy bez baterky
Datum: 09. prosince 2008 16:32
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdarec, delam GO motoru z jawy 125/355 a prostor kde je klikovka neni uplne hladkej jako u fechtla, ale jsou tam takový kovový hrudky popr. piliny zarazeny. Nevypada to na kusouky pistu ani klikovky, ponevadz ty jsou OK a taky vypadaji ze jsou ze stejnyho materialu jak kartery. Nevite co by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 18:11
Jméno: mišiak
IP: uživatel4804
 je to len neaky bordel čo za roky nasalo alebo to vo vyrobe nevybrusuli... vezmi smirgel a vyhlad to
Datum: 21. prosince 2008 18:11
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 a smes samozrejme s olejem
Datum: 08. prosince 2008 19:36
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 zdar primo dnes sem na to koukal u 175/477 prostor kde je klika tak je to jak zapichany spony ja si myslim tim starim nebo to
ma nasvedomy smes benzinu s vzduchem to si myslim ale jinak fakt netusim
Datum: 08. prosince 2008 19:35
 Ahoj draci ! vím,je to pro fichtly ale ne pro simáce (na simson iglu je šptaná registrace),tet k tématu:
SIMOSON mi sel čím dál tím víc špatne radit z 1 na dvojku a tet to nejde vůbec,chci se zeptat jestli to muze bejt zubama co jsou na to razení (odkaz),nebo ze ta podlozka co má být uvnitr je uz obrousená?(odkaz-modrá barva místo té podložky)),tu podlozku jsem menil mesíc dosadu,protoze byla v prdeli,pak to radilo a tet zas ne. OCENÍM ODPOVĚDI I VAŠE NÁPADY ČÍM TO MUŽE BÝT (dekuju za pochopení že to písu sem) ODKAZ je tu http://motofichtl-roznov.wgz.cz/simson-prevodovka čaw
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 21:50
Jméno: michal
IP: uživatel627
 ne to ne,tam nic být nemá,je podlozka,pak segrovka
Datum: 08. prosince 2008 21:50
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak jestli si vyměnil podložku a šlo to, tak ji vyměň znova a třeba to zas půjde a jestli se ti ta podložka obrousí tak tam asi bude chyba při montáži, třeba ti tam něco pod tou podložkou chybí
Datum: 08. prosince 2008 20:24
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 pokud vim tak snad radis vidlickama
Datum: 08. prosince 2008 19:40
 cau draci, hele jak mam prilepit brzdovy oblozeni na stadionu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 9:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Svěř to profesionálům, lepí se to tak že se to následně vypaluje v peci, to doma nezmákneš. A protože jde především o bezpečnost, tak tohle bych doma nezkoušel. Pokud jsi poblíž prahy, tak zkus Štorchovu ulici v Praze (na fotomapě domeček e zelenou střechou s nápisem BP). Tuším ale že mají jen do čtyřech hodin.
Datum: 08. prosince 2008 9:16
 Fakt to sám radši nelep, nebo si na tom ještě nameleš.
Datum: 07. prosince 2008 21:11
 To si sám nenalepíš. S tím musíš někam zajít.
Datum: 07. prosince 2008 20:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove dotaz: co se na fikovi stane gdyz bude asi 4 mesice stat v garazi nezazimovany? proste jen tam zapakovany? napr. zaneseny tryksy atd...nigdy sem to neresil tak by me zajmalo co se muze stat pri takovem zachazeni...diky za pripominky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 18:46
 tak za 4 měsíce nic neudělá to je voskoušený sice jen v kanistru jako že furt v poho funguje a ten karbec to by taky nemělo nic udělat no a při nejhoršim na jaře vytahneš trysky a pročistiš to ja práce tak na minutu
Datum: 07. prosince 2008 18:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no my sme tahali par let netknutou jawku 20 a sla asi na druhej slap ale to byl tehdy jeste jinej benal pac ten dnesni za moc nestoji prave ptoto by me zajmalo co dokaze secko ucpat a co se s nim stane...
Datum: 07. prosince 2008 17:56
 mě stála jawa 250/353 22 let v garáži nezazimovaná bez hnutí nikdo ju za tu dobu ani neprošlápl a když ses se rozhodl že ju vytahnu tak sem jen dal baterku a podival se jestli neni orezlej válec a hned naskočila na ten starej benzín takže si myslim že se fikovi za 4 měsíce vubec nic nestane leda že by byl celej vod bahna tak by mohl poreznout nebo že by byl hodně vlhkej sklep jinak asi nic
Datum: 07. prosince 2008 16:32
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar když mám motor v záběhu a nechce mě držet volnoběh co s tím mám dělat?A co se stane když dám plíšek na 1 zářez na plynu místo na 3 ?Díky moc pls odpovězte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 12:37
 *nebo
*chudé
Datum: 07. prosince 2008 12:37
 tim ze zvednes nepo naopak das dolejc jehlu tim volnobech neviresis  kdyz ji das na 1 od zvrchu tak to bude fude a motorse muze kousnou gort v zabehu jehlu na zajizdeni dej na 3 od zvrchu po zajeti na 2 od zvrchu a kdyz ti to nedrzi volnobech tak skuz ten kouzelní sroubek a jestly to nejde tak muzesmit napr pridrene soupe nebo ti to nekde netesni (nasava fales) moznosti je spousta ale jehlou to neni urcite!!!
Datum: 07. prosince 2008 12:35
 kdyz das plisek na 1 zarez tak to bude mit za nasledek chudou smes,tzn pude do otacek relativne rychle,ale bude postradat silu,bude se prehrivat a muze se i zadrit,dej to na 3 zarez a chybu ze t to tedrzi volnobeh hledej jinde
Datum: 07. prosince 2008 10:27
 Čau draci, celej den dneska přemýšlím a obcházím fichtla abych si vzpomněl na co jsem se to chtěl ještě včera zeptat a zapomněl jsem to, teď jsem si konečně vzpomněl, takže než to zapomenu  : Měl by jste někdo návod, popř. i fotonávod jak zapojit náhon tachometru? já jsem to už jednou měl, ale vyjel jsem z garáže a najednou se mi zaseklo kolo, kouknu co to je a ejhle! náhon se omotal okolo tý ,,krabičky´´ s hnacím kolem a šnekem tacháče, něco mi říká, že by se ta ,,krabička´´ točit neměla..., čili přijímám jakékoli (inteligentní a k věci) rady. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 21:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vyčištěnej a namazanej je, měnil jsem mu totiž vnitřnosti
Datum: 06. prosince 2008 21:57
Jméno: Horst
IP: uživatel4694
 než to dáš na fíka tak ten náhon rozeber,vyčisti,dej dohromady a NAMAŽ,pak to namontuj
Datum: 06. prosince 2008 21:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 díky!
Datum: 06. prosince 2008 21:15
 No kukni na tu krabicku a v ni mas taky obdelnikovy zarec, a ked kuknes na kivku tak tam mas zas taky obdelnikovy vybjezek, ... ked to davas do kopy jako rozetu ke kivce tak to mosi sednut dosebja a dobre to utahni a potom uz by se to pretocit nemnelo....
Datum: 06. prosince 2008 20:54
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdarec když me jede jawa 20 ze začátku v pohodě a tak za 10 min . mě skoro nejede nechce mě pořádně táhnou ani dvojka nevíte čím by to mohlo být?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 0:06
Jméno: RAK
IP: uživatel1772
 Co tam máš za svíčku??? skus jinej typ
Datum: 09. prosince 2008 0:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este by to mohlo byt olejem z klikovky, gdyz se zahreje tak pak se dostane do klikovky a z ty je nasatej do valce...todlec mi gdysi delava, zadny skubani jen najednou povadl a az na jednicku a to jel krokem...
Datum: 03. prosince 2008 19:00
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Díky moc za rady zkusím a uvidím
Datum: 03. prosince 2008 17:36
Jméno: mišiak
IP: uživatel4676
 pokial si sa vtom nevrtal a mazal si podctivo tak ako sa a niet tak ze aa uz nemam vela tak dam trosku menej oleju... alebo a čo nak to dymi... tak mas pripchanu hlavnu trisku v karburatore alebo neaky kanalik...a ak nie tak vybehany motor... tož vymen piestne kružky a mas po probleme
Datum: 03. prosince 2008 15:43
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 muze to bejt tim ze nemas vuli na pistnim krouzku a pozahrati se roztahuje tudis vytvari velky tlak na valec ale moje rada zni vicisti karburator a vymen hlavni trysku
Datum: 03. prosince 2008 15:26
 zradec draci mam na vas dotaz mam doma cz125 typ 473 sport a nejede mi priznaky jsou takovy ona jede ale jako kdyby davala ob jednu jiskru no proste sileny takze to se mnou haze ze jsem z vyklapanej jak rizek poradte co s tim uz jsem vyzkousel uplne vsechno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 0:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak zacal bych u svicky a u te to taky muze skoncit...jinak se koukni jestli ti tam tece benal a jak moc, co karbec jestli nejsou ucpany trysky a co sestelovani elektriky...
Datum: 03. prosince 2008 0:18
 čus mam prosbu mam mustafa a jako jede celkem pekne jo ale ten vzduchovej filtr kdys ho tam nemam tak to jede hafo ale jak ho tam dam tak se to nejak nechytá do otáček nevíte co stim je??,filtr je čistej!!!dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda taky je to za par kacek a provizorium prveho kalibru  ja to treba beru deravy z kose a parada takze me to ani nevadi ze po vyjizdce po prasny ceste ji pak musim vymenit...
Datum: 03. prosince 2008 17:34
Jméno: mišiak
IP: uživatel4676
 krepsilonku mam na jawe 250  ale ked jazdim v prachu tak sa to dost rychlo zanesie...
Datum: 03. prosince 2008 15:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak si kup sportovni filtr neni to zas tak drahy do tech 4 stovek se vlezes a ten to nebrzdi nebo zkus osvedcenou klasiku ponozku nebo bezkonkurencni krepsilonku
Datum: 03. prosince 2008 0:17
 zdarec hele mas bud vybrus nebo mas pretryskovanej karbec s vetsima tryskama potom to je normal protoze to chce vic vzduch vubec to neres a jezdi dokud to jezdi tak pic
Datum: 02. prosince 2008 23:35
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 filtr je čisty alebo novy? raz som prepral filter zo skodovky... bol krasny zlty priamo ako novy... akurat, nesiel cezen vzduch...
Datum: 02. prosince 2008 23:27
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 noo bez airboxu to ma celkom paradny zvuk... ale na 250 bez vyfukov to nema...  napadlo ta vymenit ten filter? neviem ako uvas ale tu stoji asi 60 sk a tym padom sa ti zniži aj spotreba a zviši vykon ako keby si tam mal taky ze made in czechoslovakia
Datum: 02. prosince 2008 23:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co si budem povidat soudruzi to tam davali hlavne kvuli tomu aby se zmirnil hluk (navic se to jmenuje tlumic sani uz to mluvi za vse) a ten airbox to opravdu brzdi...taky je to bez neho vcelku randal...ale ja sem s nim nigdy problem nemel, trubicka zkracena + 3 diry v tom a je to pohoda
Datum: 02. prosince 2008 18:40
 Máš lepší,ten filtr z jedné strany zacpat a z druhé strany dát nějakou trubku(třeba z plastu) a nasadit na karbec a pojede super.Jinak ta krabice na filtr má mít,alespoň dvě díry.Čau.
Datum: 02. prosince 2008 18:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 neni ta krabycka plastova moc utesnena?? jestli to vicko nani mas zadelany izolepou a mas tam pouze tu trubycku tak se obavam ze jeto malo i kdyz vyrobce to tak delal
Datum: 02. prosince 2008 18:23
 Zdravim. Potřebuju poradit mám fichtala 05. Startuje tak jak má, jen je to jako by se zasekávalo lanko od plynu. Když jedu třeba na dvoujku na plnej kotel a pustim plyn tak ještě asi 2 vteřiny táhne pořád stejně a pak začnou otáčky pomalu klesat. Jiskra je pravidelná i pěkně táhne, ale s tímto se nedá jezdit. Dával jsem jiný plynový lanko, ale to také nepomohlo. Jo a ten rychlopal když ho mám otočenej až dolu a pustim ho tak se vrací hodně ryche až ke konci(tam to prudce narazí) tak myslim, že v tom asi chyba nebude. Myslim, že bude spíš chyba ve volnoběžné trysce, ale nechce se mě jí zase kupovat protože si nejsem jistej. Jo a karbec jsem čistil už 2x. Tak prosím poraďte. Děkuju. Vydra Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no gdyz profukuju hlavni tak hnedka to samy udelam i s tou volnobeznou (co gdyby byla pricpana gdyz uz v tom sem tak at to lita a ta volnobezna ma vliv taky na akceleraci) jinak to samy se treb rika i o plovaku ze ma mensi duznu a tak se zasekava na stary jehle ale tento problem sem taky nemel gdyz sem koupil novej ale to zalezi na jaekho vyrobce proste narazis...btw mam ten pocit ze i ty poctivy veci se zacnou zanedlouho flakat a tak bude jedno od koho si to koupis doma stejne to budes muset prizpusobit...
Datum: 03. prosince 2008 17:40
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 a v ziadnom pripade neobrusuj supatko... budes mat chudobnu zmes... a je taktiez mozne ze mas rozstrapkane lanko... to zistis jednoducho vymontujes a potiahnes ak pojde tažšie mas to jasne ak nie, taktiez mas jasne...
Datum: 02. prosince 2008 22:39
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 myslis ze to bude v tryske? tak ju vyber prefukni a zamontuj(načo novu...) ak nepomoze tak bud mas naprd pruzinku čo sa mne este nestalo alebo mas proste vyhonene supatko... ja som kupil asi za 100sk fungl nove supatko a nemam stym problem... a dufam ze ani v dohladnej dobe nebudem mať... \r\nlen tak medzi nami... volnobezna triska je na volnobeh... keby bola pripchana tak ti motor nedrzi volnobeh
Datum: 02. prosince 2008 22:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no bude to pruzina na soupatku...je uz stara, vyzdimana a pomalu se vraci...overit se to da tim ze sundas filtr, zatahnes za rychlopal a pustis a pokud se ti soupe vrati dolu az za ty dve sekundy nebo proste v jinou dobu nez ten rychlopal tak to je tim...vymen tu pruzinu a mas to
Datum: 02. prosince 2008 18:53
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jestli máš plyn typu kolejky tak tam může být moc vazelíny a hustá . Utři vazku hadrem od benzínu a dej jí tam jen maličko nebo je dobrej řetězovej olej já ho tam dávám protože mi to taky dělalo.Jestli máš starou mulapětku s hliníkovým filtrem tak může být máčlí k rámu u hliníkový části filtru jak je staženej páskou.Nebo je ještě možnost jak je zadní část rukojeti plynu tak tam sou dva červíky tak zkus je povolit .Jeden to drží k řidítkům a jeden když sem dotahnul tak to šlo ztuha a nevracelo se to nebo je v prdeli lanko.
Datum: 02. prosince 2008 17:43
 To jsem myslel také, trochu se tam křížílo u karbecu, ale když jsem to srovnal tak na to nemělo žádnrj ůčinek. Je pravda, že kdyš sundám karbec a napnu to lanko tak to ne ještě snáž, ale myslím že v tom chyba nebude. Děkuju.
Datum: 02. prosince 2008 16:24
 čau, možná je to tím, že máš srolovaný lanko, nebo někde přiskříplý
Datum: 02. prosince 2008 16:13
 To právě asi ne. jako ten rychlopal se vraci bez problomu. lahko jsem naložil do oleje tak uvidim co to udělá. A ještě myslítě mam zkusit maliko to šoupatkou zbrousit
brusnou pastou?
Datum: 02. prosince 2008 15:54
 mozna chyba v rukojetu,nebo pokud mas novy soupatko,tak oni ho ty oslove delaji o par setin vetsi a uz to dre.ja jsem si koupil novy karburator a par desitek kilaku plyn zustaval pri razeni na volnobeh trosku nahore.ted uz to nedela,uz je to zajety
Datum: 02. prosince 2008 15:51
 a nevazne ti soupatko v karburatoru?
Datum: 02. prosince 2008 15:19
 Zdravim....mám pijonýra...za studena je to OK když se ohřeje tak mu strašně stoupaj otáčky a pomalu klesaj...co stím ??....doufám že to chápete jak to myslím nevím jak jinak bych to popsal
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to mišiak: ze nemel nigdy tesneni pod valcem? tak ten zelenej papir je tam teda navic...mozna si myslel pod hlavou, tam se daval jen na 550 a 555 vys uz ne...
Datum: 03. prosince 2008 17:41
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 a este niečo pionier nema a ani nikdy nemal tesnenie pod valcom...
Datum: 02. prosince 2008 22:42
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 zeby sviečkou zo skodovky?? vsak sviečka ako sviečka hlavne ze to ide... vsakze... ak tam nemas N7 tak sa nečuduj
Datum: 02. prosince 2008 22:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 falsenej vzuch vicemene to bude pres tu hlavu
Datum: 02. prosince 2008 18:53
 jo,bude to mozna tim,blbe ti doseda valec na tesnici plochu a jak se to zahreje tak se zvetsi vule a saje to tudy fales,takze sezen svornik,tesneni a mas to spraveny
Datum: 02. prosince 2008 14:22
 nojo asi to bude opravdu ten vzduch....jednou sem mi ulimola při dotahování hlavy ta tyčka...musel jsem rychle odběhnout a pak sem jí zapoměl vyměnit takže to bude možná tím ne ?
Datum: 02. prosince 2008 14:19
 hele podle priznaku je to falesnej vzduch nebo hodne chuda smes,taky mi to delalo kdysi na stadakovy a bylo to tesneni pod valcem,za studena byl ok ale jak se vohral tak pomalu padal z votacek a na volnobeh to tocilo taky dost
Datum: 02. prosince 2008 14:14
 no to asi ne si myslil dělá to je když je ohřátej tak prvních 5-10 minut je to v pohodě
Datum: 02. prosince 2008 14:11
 ze by falesnej vzduch?asi naky tesneni,nebo karbec
Datum: 02. prosince 2008 14:09
|



|