slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  251  252  253  254  255  256  257  258  259  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel4411    
čau hoši čistě likedky jak a co mám seřídit na 21 aby mi to nezdechlo při volnoběhu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: danyš      IP: uživatel4900    
no pak taky zalezi v jakym mas stavu soupatko jestli tam v tom miste kde se to dotyka s tim sroubkem to neni vymlaceny a na poloze jehli
 
 
Datum: 04. ledna 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
jj taky podle teploty.. volnobeh se sserizuje kdyz je motor zahraty... pokud se nemylim tak kdyz je motor studeny tak drzi vyssi otacky nez kdyz je motor zahraty:-)
 
 
Datum: 04. ledna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdy je to rozdilny podle teploty motoru ...
 
 
Datum: 04. ledna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Seřizuje se to tim šroubkem s pružinkou mezi triskama.Ale taky záleží na tom na jakou stranu jí máš nakloněnou.Když jí naklonýš do leva tak začne chcípat a když do ptava tak začne nabírat otáčky,nebo je to obráceně už nevim.Prostě to postav rovně a pak toč s tim šroubkem.Když ho budeš přitahovat začnou otáčky stoupat a když povolovat tak začnou otáčky klesat.Ale i když to seřdíš,na náklon to bude reagovat stejně!
 
 
Datum: 04. ledna 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
sakra někdo mě předběhl
 
 
Datum: 04. ledna 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Nastartuj , a na karbecu dotahuj/povoluj šroubek s pružinkou dokud ti to nebude sedět podle představ. Jednoduché !
 
 
Datum: 04. ledna 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel4916    
zkus si pohrat s tou prostredni tryskou(ma pruzinku) u karburatoru,cim vic ji utahujes,tim fechtlovi pridavas otacky a naopak
 
 
Datum: 04. ledna 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
volnoběh
 
 
Datum: 04. ledna 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vám hoši řeknu ty výfuky HIKONE sou pěkně na hovno vubec to výkon nepřidá a eště to je uškrcený dyž uříznete to koleno co tam je tak vevnitřje asi 100mm trubky takže nechápu jak to může přidat výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle tohodle vejfiku tunim hikone použil sem akorát ty kužele jinak kopmlet jinej
 
 
Datum: 04. ledna 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat, když tu píšete že hikone stojí za velký věci tak se chci zeptat co řikáte na ten výfuk co tu prodává sesa na sifona http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2273.html
 
 
Datum: 03. ledna 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pripojuji se k teto diskuzi a potvrzuju ze nejen nejlip vypada krasnej chromovej a nablejskanej vyfuk (jak doutnik tak seriznuty) ale dobre utesneny a vypaleny je i na vykon podle me dost lepsi nez Hikone, zalezi jak si ten Hikone poladis...ale ty origo vyfuky sou stejne nejlepsi klasa...
 
 
Datum: 03. ledna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo záleží taky jak to posváříte, výfuck je dost citlivá věcička. Ale pravda, není nad originální krásnej chromovanej lauf :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
:-) co chces original je original jestli chces nepatrne vetsi vykon tak vycisti koleno vyfuk a nazacatku kolena je dobry odbrousit hranu pokud tam je u valce a dat poradny tesneni nejlepsi je si ho vyrobyt a dat silnou vrstvu pokud mas sceho a vejfuk neupravovat!!
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4908    
Hikone je krám...jedinej pouzitelnej je tak ta 201 a este se musi do ni hrabat....
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Mě to taky nepřidalo ale lepší než normální!
 
 
Datum: 03. ledna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cus slozil jsem motor na fichtla a ve sveraku sel dootavek normalne bez vejfuku a tetka na pionyroj nejde dootacek jako kdyz vynechava kdyz dam plnej udusiseto a svicka je mokra!?? a volnobech drzi nadherne v malech otackach odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ze to saje vzduch to je mozny ale vse je cisty a benzin nevim ten by tam mel jit
 
 
Datum: 03. ledna 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo, když se mi sál olej do kliky.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nemaš třeba jenom zanesený výfuk??
 
 
Datum: 02. ledna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
vzduchovej filtr je čistej? jde tam dostatek benzinu? svíčka být mokrá může, to ale neznamená že tam tý směsi jde dost!!
 
 
Datum: 02. ledna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to se mi nezda nastavil jsem to dle prirucky a vzdicky to tak nastavuju
 
 
Datum: 02. ledna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možný,že to bude předstih
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Zbyněk      IP: uživatel4895    
Ahojky draci, snažím se dát do hromady Jawku 90ku a scháním kola nebo jen středy jsou totožné snad s pínem od 20citky.nemáte je někdo zbytečné doma ?rád koupím.To za prvné a za druhé nevíte o někom kdo renevuje spolkové obložení na 90tku? Dejte vědět. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 0:30
 
 
 
 
Jméno: mysak      E-mail:      IP: uživatel3843    
mual,cz
 
 
Datum: 09. ledna 2009 0:30
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, já mám ráfek na 90ku. Za nějakou normální cenu je tvůj. Pokud máš zájem...napiš na mail
 
 
Datum: 02. ledna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kola stejný nejsou.20 má 16 palcový a 90sátka má 18 palcový
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
90tka ma sirsi oblození zez pionýr!! jinak vzledove jsou stejné
 
 
Datum: 02. ledna 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
hoši pozor, kola stejný nejsou, jenom středy kol!!!!! a to ještě jenom jedny, teď newim jestli ty s těma dírama, nebo ty jak tam patří ta guma????
 
 
Datum: 02. ledna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Zbyňku,napiš na email mám celé kola z 20citky.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Mam knizku a stredy jsou totozny s 20citky
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/jawa_90/spojka_lamela
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebo taky tady dělaj lamely http://www.bartunkovi.cz/?p=lamely.html
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak středy myslim stejný nejsou,90sátka má snad větší.A spojkový obložení renovujou v klimautu.Je to v Brandýse nad Labem.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Cau draci... jak dlouho mi vydrzi baterka na jezdeni bez svetel... bez dobijeni..? vydrzi dloho nebo spis chvilku? dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
joo ma.. ale dkyz to nakopnu tka mi ta kontrolka uplne nezhasne.. tak prave newim.:-)
 
 
Datum: 01. ledna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
to nemá kontrolku?
 
 
Datum: 01. ledna 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
mam tam 11Ah.. jen se ptam pac newim jestli jsem si spravne zapojil dobijeni... ale uz na ni jezdim od vanoc kazdy den.. a zatim v poho... takze asik to bude v poradkuu:-)
 
 
Datum: 01. ledna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle toho, kolik má Ah ....... když je to nějaká stačka s 1,5Ah tak bych s tim moc daleko nejezdil, ale třeba s 11Ah to docela i vydrží
 
 
Datum: 01. ledna 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
baterka ti vydrží n ajeden závod, pak je třeba nabýt.
 
 
Datum: 01. ledna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
dva az tri dny
 
 
Datum: 01. ledna 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar raci. mam problem. jak je kladivko a kovadlinka tak se mi zasek ten šroubek na odtrh do toho hlinikovýho statoru. nevim co s tim, jak to povolit?radte draci a dračice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je opravdu inteligetní dotaz...:-D Jak mám povolit zaseklej šroub...! Naklepat nahřát navařit na něj kus něčeho nebo tak....jak chce s timhle radit....!!!
 
 
Datum: 01. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel4802    
Poprosil bych o radu, u 05tky sem odšrouboval na hlavovém složení ty velké matice 32 klíčem a snažím se vytáhnout řidítka z rámu, ale nijak mi to nejde.\r\nCo se s tým dá dělat? WD sprej jsem už zkoušel. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: vasik      IP: uživatel4298    
Musiš povolit tu 11 na řidítkách tak o1 cm pak vem kladívko a stref se na ní ona zaleze a pak pudou vytáhnout.Dole je matka ve tvaru kužele.tak mnoho štěstí
 
 
Datum: 01. ledna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
moment, ty matky si vubec neměl sroubovat akorát ten 10nebo11 šroub, co je ve středu řidítek a potom se zapřík o kolo, jestli už ho tam nemáš tak teleskopy a kroutit s něma, až vylezou
 
 
Datum: 31. prosince 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Vojtas      IP: uživatel4912    
máš vzuchovej filtr???? často tohle delá bordel
 
 
Datum: 03. ledna 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
pridreny si myslim ze to nebude.. jelikoz davam 1:25 a ma to najeto 20km... ale hrozne opatrne.... pomalinku ... a krouzky jsou dany spravne.. to vim na 100% spis si myslim ze se tam dostal bordel:-( uvidim casem treba se to zahladi:-)
 
 
Datum: 31. prosince 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: Tomas15      IP: uživatel4612    
Cest, tak neco podobnyho se stalo me, no podobnyho:-D me se rozletel novy pist, poskrabalo me to celej valec, ale co...:-D hele dal jsi tam spravne pistni krouzky? aby ti zapadali do tech zamku?
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
ja tohle znam....takle vypadali valce po M2T :-D Jinak bud to vypada jako malo prebrouseny rejhy a nebo cerstve pridrenej valec....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jenze starej valec do nehoz se nigdy nezasahlo (krome vymeny pist. krouzku) je neco docela jineho nez valec po vybrusu...to je velkej rozdil...ale rikam zajed to a pak se uvidi...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
ja bychse na to uplne vysral takovejch rejch tam jeste budes mit a vykon ti to nezmeni podiv se na stary valce a jak jedou jeste lip nez ten tvuj az ho zajedes
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
A tak kdyz je to po vybrusu, tak si urcite srazil hrany na kanalech, ne? Pokud ne, tak by to mohl byt duvod..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tohle je málo vybroušený válec.. měl hluboké rýhy a někdo ho vybrousil málo.. měl tam být asi ještě jeden výbrus.. ale jkao tohle by nemělo dělat zas takový vliv pokud píst nemá vůli;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak nemelo by ale gdyz to zajedes tak to trochu zmizi...zalezi jak moc je to hluboky a jaky to bude mit na vykon a pro priste pomalu, nizke otacky, nevytacet zvlaste na zacatku...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
cau draci.. CZ 250/455 po GO... no a ten chlapek co mi to delal ze u techhle typu byl predstih 4mm.. ale ja zase cetl ze ma byt 2,8-3,2... protoze mi strili jako blazen.. a nejde do otacek...a to si myslim ze tohle motor po Go delat nemuze..!! startuje krasne ale.. a nejde do otacek a jak ji trosku pridam tak zacne strilet....! taky myslite ze je to predstihh? nebo mate jiny nazor? diky moc za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Sorry za to I..Cíťo(jinak abych upresnil to I tak vzdy pisu takovi I co mam bliz po ruce:-P) predstih jsem si odpoledne udelal.. a je to v poho:-) uvidime dal..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Takovi z měkym í jo, borec, ale ty motory v té fabrice byly úplně nové, víš, a ten mohl být po smrti a jěště, kdo ví jak dlouho stál někde zmrzlej, atd. Počkej kdyžtak seřiď znovu "jestli umíš" a najeď nějaký ty kilásky a uvidíš, kdyžtak potom to okomentujeme.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Ale vojto... takovi motor po GO musi trosku slapat nemyslis? mi nerikej ze dkyz takovej motor udelali soudruzi novej.. a nekdo na tom odjizdel z dilny... ze mu to na 4 jelo 40 a uz mu to zacalo cukat? asi ne vid? jinak jsme udelal predstih a srovnalo se to:-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
nazdar, vy si všichni myslíte, že když je motor po generálce, že pojede jako střela, snad prvně zajet a potom se uvidí to je snad jasný, že ti to nepojede na plný koule
 
 
Datum: 30. prosince 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
tedka jsme koukal na ty 455 a predstih 3,5-3,8... tak to zitra zkusim a uvidim... motor po go.. a delej si to zase sam... ja se z tho pos..:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to predstih,posteluj a uvidis
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
zdarec, z ceho je vyrobeny tesneni pod hlavu valce na jawa-cz 125/355 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ou,to sem si to zas špatně přečetl.Já psal pod válec.Tak já pod hlavu dávám hermetik
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z cervenyho silikonu ani papiru nebude,tesneni pod hlavu valce je z hlinikovyho plechu
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
U mojí 355 je z červenýho silikonu na motory.Jinak to papírový je z nějakýho špešl papíru kterej vydrží tu teplotu.Vim že se daj koupit celý stránky toho papíru a pak si ho můžeš vystřihnout
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel4871    
Nazdar chlapi, měl bych zájem o 2 polohový přepínač světel se spínačem bzučáku, funkční tak do 100 Kč. Dík za nabídky. Icg-377831317 nebo výše uvedený mail. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: ole      IP: uživatel4124    
mam dotaz,prosimvas furt mi pada retaz u sekundarka cim to muze byt?poradte vim ze neco vymyslite diky moc draci cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel4411    
jednou jsem měl ohlou rozetu tež mi padal občas řetaz
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
když se mění něco v řetězový soustavě tak se nemění jenom jedna věc, ale všechno najednou, tzn. řetěz, rozeta(stačí vyměnit věnec), sekundárko, u tebe bych to viděl na ten řetěz když si sekundárko měnil, je buďto vytahanej a nebo je jenom povolenej v napínákách
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4529    
zdar ole já bych řekl že to bude nejspíš tím že na něm máš už malé zoubky a nebo to může být tím že máš řetěz moc povolenej ale to by asi padal i u rozety jestly to nebude tima malejma zoubkama tak netušim.....zatim č.u.s
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec,chtěl sem se zeptat čim to je když mi u mustanga hazí normálně jiskru a nechce to vubec chytnout ani na roztlačení,předstih a odtrh mam seřízenej,děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
a svicku mas suchou? Jestli jo, tak skus vice benzinu, Jestli je mokra, tak nastav chudsi smes.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4845    
bejva to bud tim ze ti tam nejde benzin,nebo slaba jiskra a nebo blbe serizeny zapalovani...
 
 
Datum: 27. prosince 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: paul      IP: uživatel4850    
Počítán s tím že máš předstih seřízený,tak to bude bud betekoucí benzín nebo ucpané trysky nebo karburátor. A jak víš že je ta jiskra dobrá ? Zkus jinou svíčku.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To dobre znam,kazdy tvrdi,ze ma predstih ok,ale ve skutecnosti je ko:-),nech si seridit od nekoho,kdo to uz serizoval a pak mu to nastartovalo
 
 
Datum: 27. prosince 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau. je možný, aby mi v zimě čezeta šla za plynem hůř než za tepla ? protože když ji nastartuju ve vytápěný dílně tak de krásně za plynem, ale když ji nastartuju venku třeba při 3°C a přidám rychle plyn tak se trochu přidusí a až potom vyletěj otáčky.jinak za jízdy je to v pohodě líná neni i krásně jede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno to je normalni ze de blbe za plynem kdyz je moc studena,me to taky dela,ale zase kdyz se vohreje tak mi to ted v zime jede jak krava
 
 
Datum: 27. prosince 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že tohle je problém že vzduch mění svůj objem při různých teplotách a tím pádem se ho do motoru dostává různý množství při měnící se teplotě....
 
 
Datum: 27. prosince 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
ja bych si z toho nedelal legraci s menenim trysky ,sice se to zda blbost ale atmosfericky vzduch se taky podili na horeni smesi(bez tho by to ani neslo)a ve vzduchu sou taky veci ktery ti muzou ovlivnovat chod motoru (vlhkost,tlak,teplota...)
 
 
Datum: 27. prosince 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no proč dit když je studenej motor tak by bylo nejlepčí aby mel bohatší směs ale zase fichtl se zachřeje na provozní teplotu v pohode i v zime teda aspo myslim
 
 
Datum: 27. prosince 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4845    
to je normalni....frikulin si dela legraci,ze by se mela menit tryska dle pocasi:-D:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2008 12:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdravím,jakej typ výfuku hikone je nejlepší ne mustafa(pokud je hodně potunenej). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plech 0.8mm ale neni to prdel ztocit ty kuzely jeden jsem tkle delal
 
 
Datum: 28. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
jj lepsi je to zpocitat nebo upravit hikone ale v tom ti moc neporadim.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hoši z jak tlustýho plechu deláte vejfuky a podle čeho deláte tvary aby vám to lícovalo když to sváříte díkec za odpověd
 
 
Datum: 27. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4845    
no pokud to mas az tolik vykonne tak by prece bylo lepsi si vyfuk spocitat a udelat sam...ze...urcite mas i sirsi vyfukove koleno kdyz ti to tolik jede....
 
 
Datum: 27. prosince 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4844    
ten ktory sa ti najviac paci..:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4844    
ten ktory sa ti najviac paci..:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jses ty jak ti jede 110km/h??jak te mam na icq? hh
 
 
Datum: 27. prosince 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
všechny sou stejný...
 
 
Datum: 27. prosince 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci este jeden dotaz nevyte proc fichtl po GO je tak liny? trojka to vubec nebere jen vyjmecne a jednu chvili to tahlo vyborne a tetka zase vubec jezdim na dvojku je tam nova ojnicni sada krouzky pist loziska gufera jeto tema krouzkama?? valec neni po vybrusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4841    
Dobrá prasárna.To je GO ala JZD,reklamuj to
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
sem ti rek ze mas dat valec na vybrus!!! jednoduse ty krouzky uz si sedli a maj vule jak hovado..predpokladam ze to dost cinka a tahne to jen nez se to ohreje.... jednoduse udelej to co si mel udelat uz predtim...vybrus!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevím.. kdoví.. snad špatný benzín.. nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nechal jsem to udelat u opravare motorek a pistni cep v pistu moc nedrzel tak dal novej a je to v pr.. a valec moc najeto nemel tak ho nechal
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tez sem menil jenom pist a krouzky pac sterej to uz mel za sebou a valec na vybrus nepotreboval...byl linej, pak se rozjel, pak zas trochu zlenvel a po 200km a vic uz ozil a je to splaseny...nemuzu si to vynachvalit pac mi dali jeste vetsi pist nez byl puvodni pro 0. vybrus takze mam ve valci nultej vyburs a pist o par setin mm vetsi (neco jako byly pist A,B,C), chvilu to chce nez si to sene ale ty krouzky proste budou cinkat az do novyho vybrusu, poctej s tim, Standa ma pravdu, oni se jen tak nesednou kor do vylitaneho valce...takze zajizdej a po case uvidis...zalezi v jakym stavu mas zbytek motoru, jak se povedla GO a jak na tom je ten valec to je dulezity...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ty si dával nový píst a nedělal jsi výbrus?? nějaké divné? ti tam tak sedl? ale jako taky sem se stkal s fichtlem kterému se po go nechtělo.. jako jel pořád.. ale byl líný.. strašně :-D ale měnit píst a nedělat výbrus.. tak to nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
standa pisu ze je po GO nak mi nepis ad tamnovej pist .... kdyz to je novy mato najeto asi 100 km bylo to liny pak to zaclo tahat pekne a pak to zase zlenivelo
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3711    
tak dej jeste valec na vybrus+ futro,pist,cep,krouzky a zajed to ....uz je vylitanej....
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:42
 
 
 
 
Jméno: uchyl :D      E-mail:      IP: uživatel1913    
To je normální...musíš počkat než si ten píst "sedne" ...
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel730    
Zdarec draci, co muže byt fikovi, když mi haže jiskru. Svička je mokra. Kompresi má. Předstih by měl byt O.K. A nejede a to ani neškytne. Jednou se mi ho povedlo roztlačit ale vynechaval mu motor o dusil se a od te doby nic. Prosím poraďte mi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel730    
Vyměnil jsem kladivko a indučku a nic. Pak jen ze srandy napojil dratek misto na zapalovaci civku na světzelny pol a už jede. Ale ještě lehce vynechava.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
u me delaval neco podobneho prave ten kondik, vynechaval a pak sel do vecnych lovist...ale muze toho bejt vic...uricte serid predstih a odtrh ty maj dycky lvi podil na vysledku, pak jestli neni po smrti inducka (malo pravdepodobne ale prece jen) a jinak zkus srovnat dosedaci plochu na kladivku a na kontaktu (nebo kup rovnou nove gdyz uz to budes stelovat tak at je to z gruntu)...cili vidim problem v elektrice...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
a nebo zkuš to kladívko
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
a nebo to kladívko
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel730    
Benal ne ten je tyden doma z benzinky a pařízek mi na něj jezdí takže benal bych vynechal. Ale asi zkusím ten kondík protože ten fik z počátku házel jiskru sem tam a ja nevedel cim. Potom se to zpravilo. Muže mi to hazet nevenek ale pod kompresi to nemusi ficet ten kondik je možný no.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:17
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a benal nemas nahodu stary?
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:41
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
no to jo ale jak je moc mokrá tak nehází jiskru a jestli ti hází jiskru tak zkuš nastavit hladinu benzínu v plovákovce nebo zkuš vyčistit filtr a když vynechával tak zkontroluj kladívko a kondenzátor
 
 
Datum: 25. prosince 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel730    
Svíčku jsem dával i z pojizdneho mustanga, svička jede. Těsnění pod válcem i hlavou mam taky nové.
 
 
Datum: 25. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
nebo může bejt přechlastanej zkuš vyšroubovat svíčku opálit jí zapalovačem očistit a zkuš to tam dát jestli to pomůže
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
zkousel jsi aspon uz jinou svicku?kdyztak vycisti karbec poradne nastav predstih a odtrh vsechno utesni a musi jet
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4649    
čau mám mustanga a nechce táhnout všechno mam vyčištěný nová jehla tryska výbrus a svíčka hlava by foukat neměla na 1 to docela jede na 2 jen po rovině mírnej kopeček to nevyjede a 3 jen když to pořádně rozjedu z kopce a to mi příde jako kdyby to ten motor brzdil zajetím motoru to nebude protože když sem to koupil už to netahlo má to najeto kolem 6000km a na plyn reaguje dobře trochu mám podezření na předstih ale chytá to dobře i na 1 našlápnutí ale nevím jestli to předstih ovlivní.já sem už zoufalej člověk už si s tim nevím vůbec rady.díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Tak to asi bude určitě jestli řikáš tohle.Zkus viměnit těsnění mezi kartrama a k tomu těsnění doporučuju přidat červenej silikon!
 
 
Datum: 25. prosince 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4649    
já sem pulil celej motor takže sem gufera už měnil ale ten olej jak si říkal tim by to mohlo i bejt protože mi leje strašně olej z vejfuku normálně leju do benzínu 33ml na litr a motor sem těsnil červeným silikonem ale zas si říkam blblo to už když sem to koupil šla 1 a pak to skákalo rovnou na 3 tak sem to pulil ale netahlo to už předtim
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4649    
a benzín to fluše do sání když odendám hadici od filtru úplně je mokrá
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Tomě taky přesně dělalo,taky sem si s tim nevěděl rady.Pak sem vyměnil gufera nový těsnění pod válec a nový pístní kroužky,ale nakonec to bylo že to nasávalo olej do klikový skříně z převodovky.Ale může to bejt i předstihem svíčkou(možná blízko u sebe kontakty svíčky a nebo daleko )zacpanej vejfuk,zacpanej vzduchovej filtr a nebo ti tam teče mál paliva!Vyzkoušej to něčim to určitě bude!
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4649    
já zkoušel jezdit i bez filtru a benzínu mi příde že je tam moc protože sem s tim jel asi 32km a sežralo to skoro celou nádrž
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Málo benzínu v plovákové komoře řešení přihnou nahoru plíšek který zavírá benzín do karburátoru
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co třeba jenom zanesený vzduchový filtr?? nebo trysky...??
 
 
Datum: 25. prosince 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
zdarec, potřebuju poradit jak na kývačce vyndat čep kyvné vidlice. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pak to potrebuje fakt velke kladivou ci palici,,ale pozro at si nezpusobis zraeni ,,pac kdyz se netrefis do kulatiny pak je to au,,,, jinak pozor at neznicic dosedaci plocyhy zacatku kyvky!
 
 
Datum: 25. prosince 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
jasne, ja uz sem to zkousel vyrazit ale kdyz se tomu nechtelo ven tak me napadlo ze to mozna bude chtit nejak jinak. jinak ten sroub je samozrejmost. diky moc za pomoc :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo hlavne vysroubuj zajistovaci sroub to je ten ze spoda ve prostred kyvky :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobi no jak bych to rekl z 80% na to je potreba hodne velkou silu,,,poradyny kladivo a kulatinu,,,a mlatiti do to,,, pac ten cep je skoro vzdy zarazlej a tak to potrebuji silu,,, nejdriv decentne a pak kdys to nepjde tak vetsi kladivo a kdyz ne tak jawku poloz na bok at mas vetsi silu,,,, jinak zaklad je dobra kulatinyna do ktery budes mlatiti,,niv mekyho
 
 
Datum: 25. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: bača      IP: uživatel4826    
POtřebuju radu mam motor z 23 a nejde mi vyndat ložisko z víka jak je tam zaháklý lanko spojky ,poradte plsss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Mnělo by to jít když to nahřeješ na přibližně150stupnů a hodně na to poklepej zvenku gumovou paličkou(ale ne tak abys to rozmlátil)pak by to mělo jít!
 
 
Datum: 25. prosince 2008 15:43
 
<  251  252  253  254  255  256  257  258  259  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 9:06:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu