Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fichtlař
IP: uživatel4805
 proc mi fichtl hazi velkou jiskru a nejede ale přechlastany to neni díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 uz sem to spravil a bylo to tim ze nebyla dotahla startovaci civka
Datum: 26. ledna 2009 20:02
 Standa: Tak to uz byla asi ta posledni
Datum: 26. ledna 2009 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 11:22
 co pamatuju, tak jsem měl na fichtlu indukční cívku na zkoušku z něčeho jinýho - jiskra velká, odkoplo mě to do rohu garáže! Ale směs to nezapálilo, občas to trochu škytlo (cca tak 3 vteřiny na 30 minut tlačení), pak jsem tam šoupnuj jinou cívku a jelo to jako dřív...dokud se mi nesekly zuby v převodovce, ale to už je jinačí příběh.
Datum: 25. ledna 2009 21:34
 no jiskra musí být hlavně modrá.. a svíčku doporučuju n17c.. jezdí na to hodně věcí.. sekačky.. fichtly.. sifony.. babety.. a šecko jede superně...
Datum: 25. ledna 2009 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus jinou svicku nejlepsi kdyz si koupis brisk N15 C a jestli to nepomuze tak ti to mozna nekde fouka jestli to bylo rozebrany muze bejt v pr.. gufero pod zapalkem ale to je nepravdepodobny a nebo spatne nastelovanej prectich zalezi zjakyho duvodu prestal jet
Datum: 25. ledna 2009 20:00
Jméno: 00
IP: uživatel368
 Nazdar chlapi, taková otázečka- brzdíte přední nebo zadní brzdou? A nevíte jak sladit přední tlumiče aby mi to přední kolo při brždění jakoby nesklouzlo na stranu? Protože to stačí takhle zabrzdit jenom když tlačim a motorka jde na bok. Silikonový pouzdra sou nový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 15:18
Jméno: standais
IP: uživatel3091
 ja brzdim obema když potřebuju rychle zastavit. někdy v městském provozu je to nezbytné. když zpomaluju, tak motorem, až třeba když už jedu jedničku na nízkejch tak vymáčknu spojku a dobrzdim zadní (z rychlosti chůze) jinak fichtl se dá zastavit na pár metrech brzdy u něj jsou fakt skvěle nadimenzovaný. ale musej bejt dobže seřizený a dobrý obložení a ještě něco jak tu čtu kdo s jakou intenzitou brzdí : při rychlym zastavení zadní bloknu a přední vší silou. jestliže jedeš na silnici tak se ti ji v 90% bloknout nepovede a zbylejch 10% zkušenej řidič odhadne kdy si může dovolit přední brzdu. a na krosce mam přední vidli ze 150 kejvy. když brzdíš moc agresivně tak fichtla postavim i na přední (motard style)
Datum: 28. ledna 2009 15:18
 No brzdim 100% predni pac zadni dela bordel tak sem se na ni vys*al a s predni brzdou to je na pohodu ta brzdi jak drak jen to chce fakt s citem
Datum: 25. ledna 2009 17:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak pozor, fichtl nebrzdi ale zpomaluje
Datum: 25. ledna 2009 17:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jelikoz ma predni brzda z cele bzdove soustavy lvi podil na brzdeni (70%) tak predni...zadni je taky dobra...jinak gdyz opravdu potrebuju zastavit skoro na miste z nejaky rychlosti tak zadni kousnu a predni to dobrzdim...
Datum: 25. ledna 2009 17:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 podle situace kdyz jedu jak nazavodech tak pouzivam obe
Datum: 25. ledna 2009 17:14
 To,že ti jde kolo k jedný straně je u fichtla normální.Přední vydlice u fichtla je špatně konstruovaná.
Datum: 25. ledna 2009 16:27
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Ja brzdim taky daleko vic predni nez zadni, ale to proto, ze zadni lanko mam praskle a nemam čas kupit dalši  ale i kdys sem mel zadni, tak předni vedla !!!
Datum: 25. ledna 2009 15:48
 podle situace, když potřebuju jen tak připrzdit tak zadní a když rychle zastavit tak oběma ale víc přední
Datum: 25. ledna 2009 15:13
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 já brzdím zadní.přední pouze vyjímečně.
Datum: 25. ledna 2009 15:06
 já brzdím taky oběma ale přední rozhodně víc
Datum: 25. ledna 2009 15:03
 já brzdím taky oběma ale přední rozhodně víc
Datum: 25. ledna 2009 15:02
 spíš brzdim přední, ale s citem
Datum: 25. ledna 2009 15:00
 Já taky brzdim předkem protože ve předu mam kolo z 250tky,takže brzdí mnohem líp než zadní z mustafa!
Datum: 25. ledna 2009 14:46
 Já mám vepředu kotouč....  Já brzdim předkem....  Na zadku mám táhlo takže brzdim i zadkem...! Ale předek vede....
Datum: 25. ledna 2009 14:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 cus mám dotaz jestli se dá vyleštit hliník do lesku brusnou pastou na ventily nebo čim to leštíte vy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:44
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 napres si vem na vrtacku dratenej kotouc a pak si nekde sezen filc a pomasti ho trochou oleje a brus tak dlouho dokud se v tym budes videt ja sem to delal na fichtlu a je to perfektni
Datum: 27. ledna 2009 15:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to uz se tu resilo mnohokrat...najdi si to na minulejch strankach nebo se mrkni na FAQ, tam to napisu a uz se na tom pracuje...
Datum: 24. ledna 2009 20:35
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 na lesteni se i jemna brusna pasta moc nehodi, sice pekne vyhladi, ale jak zrcadlo to nebude a moc dobře to nevypadá. na vyčištění hlavy od karbonu po oskrabani kartacem je vyborna, ale na lesteni jsou jiny srandy. Moc se v tom nevyznam ale nejspis to budou nejaky lestici pasty... ?
Datum: 24. ledna 2009 18:42
Jméno: cucak
IP: uživatel5062
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 14:27
Jméno: jim
IP: uživatel5087
 nic
Datum: 30. ledna 2009 14:27
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ja jsem myslel ze radeji zničit fechtla za 1000 nez simaka ktery je o dost dražší  ale ja bych neznicil ani jedno
Datum: 24. ledna 2009 23:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a helec toho ses ty ten stastnej majitel? tak to potom jina...jinak gdyz uz to chcete porovnavat tak simal ma o neco lepsi akceleraci ale tezko bude ze sebe zdimat 75km/h, nemusi mit nutne 3 stupne (viz stary simaly, prvni verze), da se koupit i 5 kvalt...ale i tak na fika to nema...nutno ale podotknout ze odpoved "radeji bych znicil fika nez simala" u me nema pochopeni...
Datum: 24. ledna 2009 22:50
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 já jsem nemyslel že je fechtl slaby, myslel jsem tím obecně obsah 50 ccm, jinak fechtl na obsah 50 ccm jede dobře ale simal jede o trochu lip v kopci, a na rovině taky nejede nejhůř na to má ještě čtvrtý kvalt, ale jak jsem jezdil na svým fechtlovi, nedal jsem na něj dopustit, potom jsem si koupil čz 175 a pak čz 125/516, to je jiný rachot  a simala vytahnout nemůžu, protože žádnyho nemám  jinak jsetli se chces podivat steve na mojeho fechtla tak odkaz je tady http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=32925
Datum: 24. ledna 2009 21:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a stejne budu na nekerehe prispevky - treba zivotnost - je znamo ze pokud se v tom nerejpe a jenom se to obcas vycisti tak je to neuveritelnej drzak, dokaze to litat i dva roky bez nejmenci poruchy (nepocitam svicku)...ze je hezci nez simal? kazdej am jinej vkus ale pravda lezi na strane fika, gdo se taky poohlidne po krasnym fikovi nez po "krasnym" simalovi? obvzlaste tatinkove venku na plenarce nebo pred hospodou vi naprosto presne za cim se otoci a co jim za pohled nestoji...ze si fik neda simala? s tim na me nechodte to je jasny gdo bude komu lizat prach z pneumatik, to aby simalovci vozili nejlip plexi na helme nez se budou postet do predem prohranejch souboju...jinak do kopce je to horsi ale pokud ma stara 21 byla studena a byl kopec tak sme se mohli klidne rovnat (aspon on se mohl v necem rovnat)...dlouhe vzdalenosti tez nejsou zas tak velkou prekazkou...no nejvic me pobavila ironie posledniho prispevku...pokud si to ale myslel vazne tak takovy mam opravdu nejradsi, newi ani co fichtl dokaze nebo na tom vubec neumi - tak na to nelez, vytahni simala, rozmlat si ho a fika radsi prodej!
Datum: 24. ledna 2009 20:34
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Datum: 24. ledna 2009 19:25
 asi tak..... jsem Čech.
Datum: 24. ledna 2009 19:10
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 o tom at si kazdya obrazek sam. Ja zacal na fechtlech ve 12 az sem byl starsi a zacal jezdit po silnicich tak sem si ho pres zimu upravil (8 kw, blinkry, baterka, zapalko, tlumice ze simala - investice asi 15 000 nasetrenych od 12cti) a spokojene jsem na nem najel za pul sezony 1800km bez jedine poruchy. Kamos mel pritom simala v orig. stavu a jezdilo nam to zhruba stejne. Do vetsich kopcu mel simal navrch ponevac je 4 kvalt, po rovine a z kopce zase ja. Takze pro me je fechtl vec s hodnotou ktere si vazim zato simal jenom stroj na hovadiny a huntování. Pořád ho mám, ale už mi spíš jen zdobí garáž
Datum: 24. ledna 2009 19:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 18:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 18:48
 Já jsem pro pionýra. Líp vypadá a je jednoduší => snadnější opravy. To, že se říká, že je pionýr poruchovější, je tím, že si ho spravuje kde kdo a třeba blbě. Není problém na pionýra dodělat baterku, blinkry a bezkontaktní zapalování.
Datum: 24. ledna 2009 18:05
 mam oboje a rekl bych ze poruchove je to tak stejne jen ovladani simaka je lepsi drzi lip na ceste a vubec celkove ma lepsi ram
Datum: 24. ledna 2009 17:53
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Každý má svoje výhody i nevýhody. Fichtl když je potřeba někam jet tak ho jenom nakopneš a jedeš ale simsona musiš nejdřív zahřát. Ale zase Simsonu trvá dýl než se začne hodně zahřívat takže se s nim daj jezdit delší štreky. Simson má sice ještě výhodu v tom že líp svítí když se jede přes noc ale to je z výhod asi tak všchno. Fichtl je prostě klasika, je snadný si ho pořídit, když se něco stane tak se to opraví doma a nemusí se s tim nikam do servisu, proto mám radši fichtla
Datum: 24. ledna 2009 17:39
Jméno: nemalava
IP: uživatel5062
 a se pitas simsin us steho nazvu je cut hnus-humus a zdrep.pioner alebo mustang to je najlepsi stroj ktery muze byt simson mu nesaha ani po paty .kdys bil pioner a nowej simson tak simson sa na pionira nelepil .simson to je hnus fuuuj
Datum: 24. ledna 2009 16:32
Jméno: adam
IP: uživatel5066
 Každemu vyhovuje neco jineho , fichtl je lidovej stroj a ne nějaka německa mašinka, ale simal ma lepší odpružení,do kopce leoe tahne , blinkry ,baterka a neni tak problemovy,4 stupnova prevodovka ,ale ja bych si ho nekupil , jak rika fechrider za tu cenu ,az se budou prodavat za 2-3 tis tak pak,ale fichtl to je jina, je to prave o tom ,ze se to furt sere a nechce jet , to je prave ten pozitek z jizdy ,pondeli az patek zpravujes a sobota a nedele jezdis  , nemam rad jak nekdo ma nejakou masinu a machruje (ne ze bych zavidel)ale de o to ,ze jak se mu to posere ,tak pak vali do servisu ,fichtl to je taka hracka to si spravis sam (ted sem to nemyslel na simala )ale zalezi na tobe jak si ho udelas ,ja si ho slozil ,zadne nove dily ,proste co bylo a prez rok bez problemu sem jezdil ,jen svickasem tam ,mozna bych jezdil i dele ,ale prodal jsemho,
Datum: 24. ledna 2009 15:27
 No asi je jasný,že když jsem na webu fitlkrámku,tak musim chválit fichtla.  - Fichtl je opravdu lepší,,ale simson neni špatná motorka!! ja mam simsona a mustanga a to jede skoro stejně! Každá motorka jede dobře,ale musí se kvalitně zrenovovat.!!! A podle mě za 20 let po simsonu kdo neštěkne,ale fichtl je věčná legenda!!!! Prostě JAWA forever !!!!!
Datum: 24. ledna 2009 15:22
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 To nemůžeš porovnávat simál je snad o 10 let mladší než fechtl, ma líp odstupnovanou předovku a vypada o dost líp, i když vždy stojím na straně fechtla simson je lepší, ale za ty prachy bych ho nebral za 2000 sezenes pincka s papirama a za 10000 simala to je trochu větší rozdíl
Datum: 24. ledna 2009 14:49
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Datum: 24. ledna 2009 14:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tvari se to tak
Datum: 24. ledna 2009 14:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 13:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec to se neda srovnavat...fichtl je legenda a nejlepsi 50ccm co snad po svete jezdila, ne ze by ostatni byly tak spatny ale proste na neho nemaj...pestra historie, zvuk jmena...uz jenom pri vysloveni slova FICHTL se jde simal zahrabat...
Datum: 24. ledna 2009 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co je lepsi? ty se ptas co je lepsi? se mi zdas ne? to je snad jesny ze fichtl vede na plne care, vyhody a extra vyhody nebudu ani popisovat...takova blba otazka...
Datum: 24. ledna 2009 13:17
 Já vždycky stál na straně Pionýra ale na vánoce jsem si koupil Simála a ač nerad musel jsem svůj názor přehodnotit. Co se týká jízdních vlastností rychlosti a pohodlí tak simál u mě vede ale pionýr je zase stylověšjší
Datum: 24. ledna 2009 13:06
 JEdnoznačně pionýr...ale těchto diskuzí je již tady vedlo hodně a každý tvrdí své. Simson je dle mě dobrý, lehký poměrně dobře ovladatelný, rychlý, má 4 rychlosti, blinkry...njn ale fichtl je fichtl...
Datum: 24. ledna 2009 12:32
 je to věc názoru ale pro mě je lepší pionýr
Datum: 24. ledna 2009 11:56
 Zdar, mám problém. Když rozdělám zadní tlumiče u Mustanga, tak na konci toho kluzáku (nebo jak se tomu říká. Prostě ta tyčka co jezdí nahoru a dolů)  je taková manžeta (těsnění) Myslim uvnitř tlumiče. Potřeboval bych jí vyměnit, ale nevím jestli se dá koupit -tady v krámku sem jí nenašel. Popřípadně z čeho by se dala vyrobit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 13:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 Tento problem resim kompletni vymenou tlumicu za dobre   Nebavi me srat se s tim....
Datum: 24. ledna 2009 13:49
 no je tam O-kroužek ten se dá koupit nevím jké je to číslo ale já to zistim a napíšu
Datum: 24. ledna 2009 8:18
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele dokaže normal člověk kterej centruje jízdní kola vycentrovat i kolo i fíka???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 16:10
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 De to v pohode, normalně sem přišel do opravny kol, dal sem mu tam kolo od fika a za 2 dny sem si přišel pro pěkné vycentrované kolo.
Datum: 24. ledna 2009 16:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 proste musis zjistit kde ti to smajda a podle toho asi zhruba odhadnout ktery draty povolit a nebo utahnout
Datum: 24. ledna 2009 13:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 No me to delal znamej kterej centruje kola a rikal ze to udela ale ze potrebuje osicku toho kola. a pak rikal ze si musel ten pristroj na uchyceni kola nejak lehce upravit. Ale jinak prej bez problemu. Takze zalezi na tom co ma za udelatko a taky na ochote.
Datum: 24. ledna 2009 10:16
 Já si myslím že měli. Žádný rozdíl v tom není, jde tam o to,aby bylo kolo rovné bez 8. Takže by si s tím měli poradit. Je to klasické drátové kolo, jako na byciklech, žádná specialita, takže by neměl být problém.
Datum: 24. ledna 2009 0:32
Jméno: Luke
IP: uživatel628
 Jeste 3 aposledni dotaz, jde rozdela tachometr u fichtla? Chci si tam dat jinaci polep, ale nejde mi rozdelat,,,diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 19:59
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 co ho tady strašíte!  vždyť na tom skoro nic není!!
Datum: 23. ledna 2009 19:59
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 rozdelat to jide, ale slozit uz to jde vetsinou hur.
Datum: 23. ledna 2009 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel5055
 jo jde to....jde to blbe...a blbe se to skláda...takze tak....
Datum: 23. ledna 2009 14:28
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 u kulatýho jsou ještě zespoda myslim že dva malý šroubky, ty se odšroubujou, sundá se vrchní hliníkový rámeček (opatrně!!), plechový obal pak jde sundat, pak narazíš na převody,, vůbec se jich neboj, já jsem vůbec netušil co tam je když jsem to rozebíral a nerozsypalo se mi to, spolu s převodama vyndáš i ciferník, tohle je sice ta složitější varianta, ale zase se líp dostaneš k ciferníku.
Datum: 23. ledna 2009 13:19
 Jo de,já jsem rozebíral hranatej a když sem z něho sundal ten rámeček tak šlo vindat i to sklíčko!Víc to nejde!
Datum: 23. ledna 2009 12:01
 Čaute všichni,potřeboval bych poradit.Jednou se mi stalo že sem to chtěl nakopnout normálně startovačkou a když to naskočilo tak sem se rozjel a startovačka se protočila,když sem zastavil a couvnul tak se vrátila,ale když jedu tak se zastavý kolmo dolů a tam nejde přes stupačku a když tak jedu tak něco klape.Nevíte co by to mohlo být?Předem díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 8:18
Jméno: Laďa
IP: uživatel5081
 Sta'mo,díky moc,už to sem to tak zkusil a startovačka je supr,ale je zatím supr  protože sem mustafa komplet rozebral a chci ho pořádně vyčistit,takže mám kostru s motorem  ale uvidíme až to bude stát na kolech a nastartuju  ale díky moc
Datum: 26. ledna 2009 8:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Ja sem totiz desne linej clovek   a Láďo....bacha...nenechavej to cvakat nebo ti to omrousi nakpavaciho cvrcka na hrideli a az to opravis nebude fungovat....ale pripadne je to vymnenej dil kterej se da sehnat...
Datum: 23. ledna 2009 14:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
Datum: 23. ledna 2009 14:21
 Stando to de i takle?To sem teda nevěděl!  Ale asi to musíš umět ne?No já jí měl teda přetrženou,možná jí má taky,ale spíš mu jenom vypadla!
Datum: 23. ledna 2009 12:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 sundas stupacku...nakopavacku povytahnes o 1cm z motoru a asi o jednu obratku s ni otocis dopredu a zarazis ji nazpatek do diry.....pokud si tam este neco nevylágroval tak to bude fungovat..
Datum: 23. ledna 2009 11:04
 Takže to tě asi moc nepotěšim,stalo se mi to taky.Vyskočila ti a nebo praskla pružina našlapávání,a nemáš jinou možnost(pokud teda chceš aby ti to fungovalo)rozoebrat pževodovku.Je to nepříjemný,ale já sem jí chtěl stejně rozebírat tam mi to bylo jedno!
Datum: 23. ledna 2009 10:58
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 17:26
 JJ, ma pravdu..Sem psal, ze tendle neni spatnej.. Ale mohlo by byt lip...Ale mas pravdu no..
Datum: 23. ledna 2009 17:26
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jo tak to jo  taky jak jednoduše a za jakou cenu seženeš díly na to DT-čko a za kolik na tohle.
Datum: 23. ledna 2009 17:20
 KARLOS: Ne, ja myslel ze na takovej ram by se spis hodil nakej lepsi motor, ne zeby tenhle byl spatnej, ale kdyz to porovnam s mim DT 125r (Velmi podobny ram), tak bych rek, ze z DT je teda lepsi, ovsem takhle je v tom kus ČR..
Datum: 23. ledna 2009 16:32
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 a dík
Datum: 23. ledna 2009 15:29
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 franta: ne ten motor neni chudák turistická ztezka neni na ten motor nijak náročná a dost s ní jezdim po silnici
Datum: 23. ledna 2009 15:29
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 zdenekk: má jeden vejfuk, ale 2 koncovky (pod blatníkem je to rozdvojeny)
ABC: papíry to má, ale sou v depozitu (proto sem se tady furt ptal estli tady nejni někdo z Mnich. Hrad. protože ty papíry dával do depozitu někdo jinej a zaboha ho nikdo nezná) a je to čz 175/487
Datum: 23. ledna 2009 15:28
 Moc pekne...svetlo z DT 125 (Nebo obdobne moto) ja to svetlo mam taky, ale na originalni motorce..  , moc pekne, jen zbyva otazka, jestli neni skoda toho motoru tam?  Ale jak se rika: Proti Cize zadnej dyspudat, nebo tak nak ze?..
Datum: 22. ledna 2009 23:20
 Nejsem sice moc zastáncem přestaveb, ale toto vypadá pěkně. Má to TP? Řekl bych že asi ne, neb tam nevidím značku... Jinak není to náhodou ČZ180 nebo máš jen rám? ČZ 175 se nikdy nedělala s hliníkovou kyvnou vidlicí, tedy pokud sis ji tam dodatečně nenamontoval. Ale vypadá to pěkně. takovhle přestavby, to už je něco jiného.
Datum: 22. ledna 2009 22:54
 nevypadá to špatně, ale kde ta chuděra přišla ke dvěma výfukům?
Datum: 22. ledna 2009 22:01
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Jóo...moc ti toho neporadím...ale je to faakt moc pěkně udělany...
Datum: 22. ledna 2009 21:51
 čus je to perfektne spracované a má to nádhernej zvuk ješte udelej neco s nádrží a je to good strojovna
Datum: 22. ledna 2009 21:25
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Zdarec.Chci se zeptat někoho kdo koupil ty univerzální páčky na fichtla,jak tam přidělal lanko spojky?To lanko má vlastní štelovák,který rozměrem nepasuje do té páčky.Jak to mám udělat?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 21:03
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Přesně jak říká Moly, zbav se všech mezikusů na lanku a dej tam čistě jen lanko, však šrelování máš na nové páčce ne!
Datum: 22. ledna 2009 21:03
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 Aplikoval jsem stejnou metodu jako Moly..... koncová čepička od bowdenu do nich pak pásla úplně luxusně.
Datum: 22. ledna 2009 21:02
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 já je mám .. a ten štelovák z toho lanka sem "rozšmelcoval" a dal to tam
Datum: 22. ledna 2009 20:41
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jestli je ta díra moc velká tak udělat redikci na soustruhu, jestli malá tak vyříznout závit, nebo provrtat a vyříznout závit, záleží na tom, o kolik je to menší
Datum: 22. ledna 2009 20:35
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,nevíte jestli je u motoru Jawa 250/353 normální na volnoběh,když to jednou boucjne a do dalšího výbuchu ten píst udelá 2-3 cykly bez výbuchu?A při přidání plynu to běží normál!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 23:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 23:12
 http://www.youtube.com/watch?v=V4R9GjpZkck&feature=related
Datum: 21. ledna 2009 20:58
 http://www.youtube.com/watch?v=9Kqg5hQTmSU
Datum: 21. ledna 2009 20:58
 To je normalní,tyhle jawi maj hrozně nízký otáčky
Datum: 21. ledna 2009 20:57
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:33
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 kurna mislis ze celi den sedim u pc?hado som neni taky sprosti ze som si ten srobik uz na doraz dotiahol a aj na lanku je na doraz nasponovany!
Datum: 21. ledna 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 myslim ze indicií mas uz dost,tak je cas se zvednout od pocitace a jit do dilny a opravit to....!
Datum: 21. ledna 2009 17:19
 jawa5: hej hochu poradil bych, ale dokonale mě znechutilo to jak píšeš.
Datum: 21. ledna 2009 15:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ty tam píšeš, že si zkusil všechno možný, ale já jsem tam nenašel ani slovo o seřizování volnoběhu šroubkem, kterej je k tomu určenej! a podívej se jestli si nedal obráceně šoupátko  ale to už by byl fakt extrém!
Datum: 21. ledna 2009 15:45
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 iskru to dava peknu a adie to viborne lan nedrzi volnobech ani nevinehava
Datum: 21. ledna 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 spatna jiskra...uz sem ti to napsal 2x ...tak do tretice  asi mi holt neveris
Datum: 21. ledna 2009 15:03
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 Čus ještě k dotazu jawa 90 zapomněl jsem napsat nějakou krosovovou a ne originál jen tak na lítání po poli.za kolik můžu sehnat ?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 12:12
 JJ,90 předělaný na cross sou na nic!
Datum: 22. ledna 2009 12:12
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 250 uz mam je tezka
Datum: 21. ledna 2009 18:22
 Na kros si 90ku nekupuj, motorky, které už někdo pčedělal (zničil) a kros josu okolo 10000,- a hlavně na to nejsou stavěné - problémy se spojkou, pokud se spatně zachází s převodovkou rychle odejde, vidlice (krátké) se při těchlech hovadinách lámou a někdy i rám... Na normální ježdění je dobrá, na kraviny po lesech a polích ti douho nevydří (není na toto stavěná). Dále na ní nejsou moc díly a při tohle blbnutí počítej s tím že náhardních dílů budeš potřebovat dost . ty jnejsou zerovn laciné a těžko se shání. A kupovat zachovalou 90ku a předělat ji na kros, tím pádem ji úplně zničit je to nejhorší, co člověk může udělat. To si rakši kup 250 kývačku, kterých se válí všude spousta, kup nějaký šrot za 3000 a předělej ji na kros. Celkově bude lepší, má lepší rám, vidlice, silnější motor, seženeš na to bezproblému díly a to hlavně do motoru, tak i na rám, co se týká blbin, vydrží více a je levnější na pořízení, navíc se o ní říká že je to "nesmrtelný stroj" hlavně po motorové stránce - myslím tím konkrétně Jawa 250/353
Datum: 21. ledna 2009 14:26
Jméno: neee
IP: uživatel1927
 90ky sou už docela dost drahý, a jak bylo řečeno je jich škoda a nevyplatí se to na pole
Datum: 21. ledna 2009 10:42
Jméno: hh
IP: uživatel5030
 na to je 90ky skoda..
Datum: 20. ledna 2009 21:05
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 21:08
 Skusim to nějak opravit,,a asi si co nejdříve seženu tlumiče z 350
Datum: 20. ledna 2009 21:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no to znam, u nas na polnackach jsou takovy vymoly, no gdyz sem tam letel poprvy tak se si toho nevsim, vidlice najednou nadoraz, kolo sejdrem a gdybych to nesrovnal tak bych uz valel sudy na zemi...ale k veci - ty tlumice musej neco vydrzet, jde o to jak moc se poskodily, az to rozperujes tak byhc zvazoval sehnat nejaky jiny (fichtlari jiste vi co dokazou zaludne podlomene vidlice)
Datum: 20. ledna 2009 20:54
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 Ja s tim neskáču,,ja v poho jedu po polní cestičce jako vždycky jezdim ,,akorad jedu nějak 80Km/h a najednou kamen 15 cm velkej.to se nedá ubrzdit,,vlítl jsem do toho motorka pul metru nad zemí  ale udržel jsem to a nerozbil si hubu  (ale totalně to odsraly ty tlumiče)
Datum: 20. ledna 2009 20:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sprclo se to tam...takovy prcing sem snad nigdy nemel ale vim ze to dela trubka s tou pruzinou ze ji tam nejak blbe sevre, me to dycky fichtlacky vidlice stihali a to byly vice v poloze nadoraz nez v horni poloze...nesmis s tim tolik skakat ale jemne dopadat...
Datum: 20. ledna 2009 20:08
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
Datum: 20. ledna 2009 19:27
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 jj
mi se stalo na fichtlu taky tohle..tak si to dej na nejakou rampu nebo na neco aby to kolo viselo to přední.tam at ti to nekdo drzi vzadu a vem velky hranol dřeva a jebni po přednim kolu.. a to bude ok pak...
Datum: 20. ledna 2009 19:22
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jak tu má sesa ten závěs pružiny stojánku na pionýra typ 05/20 tak na to je asi speciální pružina protože normální tam nepude nevíte někdo jak je to tan chycení díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 18:32
 ten je mezi blokama na jednom sroubu co drzi kriz a na stojanku ta pruzina je na tim prohnutym jak to je jako do pulkruhu
Datum: 20. ledna 2009 18:32
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 23:04
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No já bych se držel faktů.. jestli zvýší ,,výkon,, což já kvůli uvedeným jednotkám vnímám spíš jakože napětí.. o 2kV, tak se zcela jednoznačně jedná o perpetum mobile a v tom případě je to fakt za hubičku... Ale protože se zjevně jedná o podvodníka, tak jsem naprosto klidnej, s tímhle přístupem k lidem velmi rychle zjistí že je hodně pravdy na rčeních že ,,každý prase má svého řezníka,, a pak ještě je jedna verze která říká že ,,na každé prase se vaří voda,, A za ty leta můžu potvrdit že platí.... ale po pravdě bych se škodolibě rád podíval až se budou ta rčení plnit
Datum: 20. ledna 2009 23:04
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Ale vyzerajú úplne ako nové...
Datum: 20. ledna 2009 19:49
 tak aby jsme všichni nečuměly až si jí někdo koupí a vyhraje nějakej závod a pochlubí se že je to závodní svíčkou kterou koupil na motoinzerci
Datum: 20. ledna 2009 18:52
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 prej zvysi vykon o dva kv...nu tohle muže vymyslet a napsat fakt jenom nakej buran co nema co delat....
Datum: 20. ledna 2009 18:07
 A kdyby to bylo o dva kilovolty tak to by asi cumel co mu tam jse za napětí 2000V....
Datum: 20. ledna 2009 16:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a gdo umi aspon cist tak zjisti ze je to najeka blbost gdyz neumi ani napsat W jako watty...
Datum: 20. ledna 2009 16:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bylo, je, a vzdy bude...gdo jede po prachach tak vymejsli vselijaky vychcaniny a obcura to jak se da...a vubec napsal tam ze je to na simala a pokud simaci nejsou blby tak to nekoupi...podle me na to bude mit zalusk nejakej movitejsi nactiletej kerej ma nejakou padesatku jenom jako zdroj zabavy ve zniceni a primitivniho "tuningu", takovejch mi ani moc lito neni ze to koupi pac zadnej stroj si nezaslouzi zniceni kvuli "zabave" par blbecku co maj v hlave vymeteno...
Datum: 20. ledna 2009 16:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 to je nejhorsi...muze to koupit nekdo naivni s iq houpaciho kone ...a pak se tu bude ptat proc mu te nejede....ze ma novou zavodni svicku ....
Datum: 20. ledna 2009 16:20
 Podle mě tohle neni sranda,všiml jsem si že se čím dál tím víc okrádají lidi!! před tim ten limitovanej mustang za 18 tisíc a tet svíčka prej tuning..Lidi si hrozně vymíšlí to je spíš k pláči !!!
Nejhorší je na tom že jsou i lidi co to koupí !
Datum: 20. ledna 2009 16:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no atk to je neco...nakonec bude ta svicka jeste po smrti
Datum: 20. ledna 2009 16:04
Jméno: maro50
IP: uživatel5026
Datum: 20. ledna 2009 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Možná tak o 0,01kw!
Datum: 20. ledna 2009 15:42
Jméno: marek
IP: uživatel5024
 svički zvisi vikon
Datum: 20. ledna 2009 15:40
 Mám jich tady takovejch asi 10, tak mu nabídnu jednu za 500. Ještě na tom vydělá
Datum: 20. ledna 2009 15:27
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 No tak ten už neví co by vymyslel aby to prodal!
Datum: 20. ledna 2009 15:22
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. ledna 2009 15:16
 haha   dobryy no..zvýší výkon o 2 Kw  brisk.. Ale zajimalo by mě jestli to nějakej blbec koupí..
Datum: 20. ledna 2009 15:03
 nepovedenej....
Datum: 20. ledna 2009 15:02
 Spíš je to trapný než vtipný....opravdu moc nepoveden vtip....
Datum: 20. ledna 2009 15:02
 Zdravím, mám pár lama dotazů ohledně plovoucího kotouče: kolik je min tlouštka? kolik má nový? a tlouštka brzdových destiček? kolik min a kolik nový? kdyžtak dík za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 23:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ty jsi stando strašný prase!   kvůli tobě snad ani nebudu dělat řidičák, se bojim že mě někde sejmeš  To znáte ten vtip jak kluk dělá autoškolu, projede na červenou a instruktor: co je? žák: brácha na červenou nestaví! nic, jedou dál, je tam zelená, žák brzdí jako prase, zastaví a instruktor: co je? vždyť je tam zelená!! žák: se bojim že mě sestřelí brácha....
Datum: 19. ledna 2009 20:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 16:25
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. ledna 2009 16:08
 A proč si je měl v autě....???? A jak to v autě mohlo brzdit...? Já je teda mám vždycky a zásadně pod kolem "na" autě.....! Ale proti gustu.....
Datum: 19. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 Ja mel v aute 0.5cm siroky kotouce a desticky sjety na kov a taky to brzdilo....
Datum: 19. ledna 2009 13:51
 Minimální tloušťka je daná odvahou jezdce....
Datum: 19. ledna 2009 13:30
 hodně lama dotaz ona na něj totiž neni odpověď....
Datum: 19. ledna 2009 12:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 (myslim ze pro standu) tys rikal na muj dotaz ze mam neco s elektrykou ale nekde mi to netesni sudal jsem motor a kdyz sundam valec a otocim motor ojnici dolu tak z klikove skrine vytece benzin s olejem ale nevim jakej to je olej jestli prevodovej nebo z benzinu je to do cerna a olej mam novej v prevodovce takze ma hnedou barvu a v benzinu cervenou barvu a smrdito divne spise jako prevodak ale nejsem si jistej jenze to je vzdicky at davam jaky kolim tesneni porad mi to netesni tak si nevim rady tetka tam mam zrovna motorovej silikon
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel5001
 ja znam to vase OK  jen to skontroluj.... klidne to muze bejt hrideli kliky...muze bejt skrabla od stahovaky,muze bejt uz vymackana....fakt ja do toho motoru nevidim....pokud ti tam dej olej tak ono moc moznosti neni....bud tesneni a nebo gufero.....ja abych predesel problemum s tesnenim skrine tak davam obyc tesneni potrene starym hermetikem....se silikonem nemam dobrou skusenost.....ten musis nechat zaschnout,jinak pri prvnim nastartovani se vzcucne z karterů do kliky.... to je nevyhoda motorovyho silikonu....dlouho schne oproti normalnimu....kdyz to utesnis hermetikem tak muzes hned jet
Datum: 17. ledna 2009 18:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 gufera jsou skoro nove maj najeto par km akorat ze jsem je vyndal a pak zase zandal a loziska jsou v pohode klika bymela bejt ok
Datum: 17. ledna 2009 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel5001
 to bude normalne olej z prevodovky....a co treba foukajici gufero na klice? v jakym stavu mas kliku a loziska? pokud se tam ta klika mlátí tak prvni co odejde je gufero...nic novyho...proto se porad vsude pise ze klika nesmi mit vuli....a dalsi vec je,ze oleje tam mas mit na rysku,,,,jak je ho vic tak projde pres gufero do kliky,ale pokud mas motor v poradku tak ho to spálí a jen to trochu vic smrdí....
Datum: 17. ledna 2009 17:08
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar co mám dělat když mě neháže jiskru jawa 20 ???Díky za odpovědi
Svíčku jsem vyměnil a pořád jiskra nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:39
Jméno: Jakub
IP: uživatel4805
 mrkni se na zapalování a hlavně na kladívka jak moc sou od sebe kdyz budou slepené dej tam horní uvrat a 2-4 mm ty kladivka od sebe
Datum: 18. ledna 2009 10:39
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ž ety ses vrtal v zapalování
Datum: 17. ledna 2009 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel5001
 tak zaprve se podivej jestli ti vubec otviraji kladivka a pak skontroluj jestli nemas upadlej kabel nekde..... muze to bejt hodne pricin,ale tyhle sou nejcastejsi  muze se ti v masce krizit 1 a 56 a je to tam  ...ta packa se obcas vyklepe a toci se dokola...a jak se spoji plus od zapalovani se svetlama tak je po jiskre
Datum: 17. ledna 2009 14:39
 muže to být problem v cívce,nebo v zapalování
Datum: 17. ledna 2009 14:38
Jméno: Hanz
IP: uživatel1653
 Nevíte někdo jak byla uchycená pružina stojánku na Jawě 05 staré provedení stojan je stejnej jako u 555 a má společný uchycení se krížen v karteru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel3142
 melo to zvlastni vraceci perko v ulozeni v kříži....sou tam takovy dve futýrka a na tom jednom je to pero.... skuste to nekdo rict lip...ja to mel v ruce jednou v zivote...
Datum: 14. ledna 2009 19:28
|



|